071-91009294  | 021-88724227  |

اطلاعات کامل مهاجرت به کرواسی

اطلاعات کامل مهاجرت به کرواسی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

جمهوری کرواسی که در اروپای جنوب شرقی قرار دارد، از کشورهای مهم اروپا می باشد که در سال های اخیر مورد توجه متقاضیان ایرانی قرار گرفته است. بر این اساس در این مقاله به ارائه روش های مهاجرت به کرواسی می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

  • چرا مهاجرت به کرواسی؟
  • دلایل مهاجرت ایرانی ها به کرواسی
  • شرایط مهاجرت به کرواسی
  • مهاجرت تحصیلی به کرواسی
  • مدارک لازم اخذ ویزای تحصیلی کرواسی
  • مهاجرت کاری به کرواسی
  • مهاجرت سرمایه گذاری به کرواسی
  • سرمایه گذاری در کرواسی از طریق خرید خانه و ملک
  • سرمایه گذاری در کرواسی از طریق ثبت شرکت
  • مدارک لازم اخذ ویزای سرمایه گذاری کرواسی
  • مهاجرت به کرواسی از طریق کارآفرینی
  • مهاجرت به کرواسی از طریق ازدواج
  • مهاجرت به کرواسی از طریق تولد
  • مهاجرت به کرواسی از طریق ویزای همراه
  • مهاجرت به کرواسی از طریق پناهندگی
  • اخذ اقامت و پاسپورت کرواسی از طریق مهاجرت
  • هزینه های زندگی در کشور کرواسی
  • مزایای مهاجرت به کرواسی
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد مهاجرت به کرواسی

تحصیل در کرواسی

مهاجرت کاری به کرواسی

مهاجرت تحصیلی به کرواسی

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به کرواسی

تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در کرواسی

چرا مهاجرت به کرواسی؟

کشور زیبای کرواسی عضو اتحادیه اروپا، سازمان تجارت جهانی و شورای اروپایی و یکی از ۲۰ کشور برتر جهان در زمینه جذب توریسم می باشد. امنیت سیاسی و اجتماعی، فرهنگ و سطح سواد و تحصیلات مردم، مرفه و ثروتمند بودن این کشور و همچنین رونق کسب و کار را می توان از مهم ترین دلایل مهاجرت متقاضیان از سرتاسر جهان به این کشور نام برد. جاذبه های گردشگری و طبیعی، تاریخ و فرهنگ غنی و آب و هوای مطلوب موجب جذب مهاجران فراوانی به این کشور شده است.سرمایه گذاری در زمینه های کسب و کار خلاقانه، برخورداری از سیستم درمانی جهانی، برخورداری از سیستم تامین اجتماعی قدرتمند و ثبات و امنیت داخلی و خارجی موجب شده است تا هر سال به تعداد افرادی که خواستار مهاجرت به کرواسی این کشور شگفت هستند اضافه شود.

بر اساس پیش بینی های معتبر، مهاجرت به کشور کرواسی در سال ۲۰۲۰ به ۶۹ درصد بیشتر از سال های قبل خواهد رسید.از دلایل مهاجرت متقاضیان به این کشور می توان بالا بودن کیفیت زندگی و رفاه اجتماعی و امنیت و سطح بالای استانداردهای زندگی را نام برد. بر این اساس کارشناسان و مشاوران موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد (توسعه گران عدالت و مهر ) این مقاله کامل ودقیق را تهیه کرده اند تا چگونگی مهاجرت کرواسی را توضیح دهند. اگر قصد مهاجرت به کرواسی را دارید، این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

دلایل مهاجرت ایرانی ها به کرواسی

کرواسی کشوری است با ثبات و امنیت اجتماعی چنان که نرخ جرم و جنایت در این کشور بسیار پایین است. فعالیت های سیاسی و فرقه ای در این کشور وجود ندارد و به طور کلی فضای جامعه بسیار امن و امان است. همه زنان باردار و کودکان در کشور کرواسی تحت پوشش بیمه خدمات عمومی قرار دارند و به طور کلی کیفیت زندگی در این کشور در سطح بالایی است. همه این عوامل سبب می شود تا متقاضیان ایرانی نیازمند امنیت و آرامش و صلح و ثبات اجتماعی و اقتصادی و سیاسی بدون تردید و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این کشور اقدام به مهاجرت به این کشور کنند.

کشور کرواسی که به عنوان یکی از کشورهای پیشرفته و مهاجرپذیر جهان محسوب می شود، در راستای تسهیل روند مهاجرت در سال ۲۰۱۹ شرایط جدیدی را برای مهاجرت به این کشور اعلام کرد که روند مهاجرت و اخذ اقامت کرواسی را برای متقاضیان خارجی به ویژه ایرانی ها ساده تر و راحت تر کرده است.بر اساس آخرین شرایط مهاجرپذیری کشور کرواسی، در صورتی که متقاضی مهاجرت به این کشور از بودجه خوبی برای سرمایه گذاری در این کشور برخوردار نباشد یا دارای تحصیلات دانشگاهی برای ادامه تحصیل و اخذ اقامت این کشور نباشد و یا این که دارای سابقه کار مناسب نباشد، می تواند با ارائه یک طرح کارآفرینی به دولت کرواسی مقدمات مهاجرت به این کشور را فراهم کند. دولت کرواسی طرح ارائه شده را به دقت مورد بررسی قرار می دهد و در صورتی که از شرایط مناسب اقتصادی مطلوبی برخوردار باشد و در مدت زمان مشخص به سوددهی خوبی برسد با مهاجرت متقاضی موافقت می کند.

ویزاهای اخذ شده

شرایط مهاجرت به کرواسی

یکی از اولین شرایط مهاجرت به کشور کرواسی تسلط به زبان این کشور، زبان کروات است. مهاجرانی که قصد مهاجرت و زندگی در این کشور اروپایی را دارند باید به این زبان آشنایی و مهارت داشته باشند. از آن جا که کروات ها به زبان انگلیسی نیز مسلط می باشند، مهارت به این زبان نیز یکی از شرط های مهاجرت به این کشور است. متقاضیان می توانند از طریق مختلف به کشور کرواسی مهاجرت کنند. روش های مهاجرت به این کشور اروپایی شگفت انگیز روش تحصیلی، سرمایه گذاری، اشتغال و ازدواج می باشد که انتخاب هریک از این روش ها به شرایط زندگی فرد بستگی دارد.

شرایط مهاجرت به کرواسی
شرایط مهاجرت به کرواسی

مهاجرت تحصیلی به کرواسی

تحصیل در دانشگاه های معتبر و برتر کرواسی یکی از روش های مهاجرت به این کشور اروپایی می باشد. مردم کشور کرواسی به سواد و تحصیلات اهمیت زیادی می دهند و بر این اساس کیفیت آموزشی دانشگاه های این کشور در سطح بسیار خوبی می باشد. کشور کرواسی دارای دانشگاه های خصوصی و دولتی است. متقاضی به منظور تحصیل در دانشگاه های دولتی نیاز به پرداخت شهریه و هزینه های تحصیل ندارد، هر چند هزینه های زندگی و اجاره محل اقامت را باید پرداخت کند. شرط اخذ پذیرش از دانشگاه های دولتی دارا بودن مدرک دیپلم و یا آخرین مدرک تحصیلی دانشگاهی می باشد. مدت زمان تحصیل در مقطع کارشناسی کشور کرواسی در حدود ۴ سال، کارشناسی ارشد در حدود ۲ سال و مقطع دکترا در حدود ۳ تا ۴ سال است.

هزینه های تحصیل در کرواسی در دانشگاه های خصوصی این کشور به نسبت دیگر کشورهای جهان مقرون به صرفه تر و ارزان تر است. زبان تحصیل در دانشگاه های کرواسی به زبان کروات و در برخی مقاطع مانند دوره کارشناسی ارشد و دکترا به زبان انگلیسی است. در صورتی که متقاضی مهارت لازم به زبان کرواتی را نداشته باشد، می تواند در دوره های زبانی شرکت کند که در دانشگاه ها و موسسه های آموزشی در کشور کرواسی برگزار می شود و پس از کسب مهارت لازم تحصیل را دردانشگاه های این کشور شروع کند. صرفا تحصیل در کشور کرواسی موجب اخذ اقامت این کشور برای دانشجو نمی شود. پس از فارغ تحصیلی دانشجو می تواند با یافتن کار ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کند و پس از چند سال کار و اشتغال مقدمات اخذ اقامت دائم این کشور را فراهم کند.

مدارک لازم اخذ ویزای تحصیلی کرواسی

متقاضیانی که قصد تحصیل و اخذ اقامت کشور کرواسی را دارند، باید ویزای تحصیلی را دریافت کنند. بدین منظور متقاضی باید از طریق سفارت کرواسی در کشور خود و یا از طریق ارائه درخواست به پلیس کرواسی در کشور کرواسی اقدام کند و مدارک لازم برای اخذ ویزای تحصیلی کرواسی را ارائه دهد. مدارک لازم اخذ ویزای تحصیلی کرواسی عبارت است از:

  • ارائه نامه پذیرش از دانشگاه کرواسی به زبان کروات
  • ارائه گواهی عدم سوپیشینه متقاضی
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • ارائه گواهی و سند اجاره محل اقامت در کرواسی
  • ارائه گواهی بیمه درمانی
  • ارائه یک قطعه عکس
  • ارائه گواهی تمکن مالی مبنی بر توانایی تامین هزینه های تحصیل و زندگی در مدت تحصیل در کرواسی

مهاجرت کاری به کرواسی

متقاضی از طریق اخذ ویزای کار کرواسی می تواند به این کشور مهاجرت کند. به منظور اخذ ویزای کار کرواسی متقاضی باید واجد شرایط باشد. از جمله شرایط مهم در اخذ ویزای کار کرواسی می توان به دارا بودن سوابق کاری و حرفه ای و دارا بودن سابقه بیمه تامین اجتماعی اشاره کرد. کشور کرواسی نیازمند افراد ماهر و باتجربه و متخصص حرفه ای می باشد و بر این اساس متقاضیانی که دارای سوابق حرفه ای و کاری درخشان می باشند در اولویت استخدام قرار دارند.دارا بودن مدرک مهارت به زبان انگلیسی و همچنین دارا بودن مدرک تحصیلات دانشگاهی در روند اخذ ویزای کار کرواسی حائز اهمیت فراوانی است. البته دارا بودن مدرک تحصیلی دانشگاهی الزامی نمی باشد اما وجود آن به عنوان یک امتیاز بزرگ در نظر گرفته می شود. متقاضی با اخذ ویزای کار کرواسی و کار و اشتغال به مدت ۲ سال در این کشور می تواند برای اخذ اقامت دائم کرواسی اقدام کند.

مهاجرت سرمایه گذاری به کرواسی

متقاضی مهاجرت به کشور کرواسی از طریق سرمایه گذاری می تواند اقامت این کشور را اخذ کند. در واقع روش سرمایه گذاری یکی از راحت ترین و سریع ترین روش مهاجرت و اخذ اقامت دائم کرواسی برای متقاضیانی است که دارای تمکن مالی کافی می باشند. از روش های سرمایه گذاری در کرواسی می توان به خرید خانه و ملک و ثبت شرکت اشاره کرد.

سرمایه گذاری در کرواسی از طریق خرید خانه و ملک

متقاضی با خرید خانه و ملک در کرواسی نمی تواند اقامت این کشور را اخذ کند اما سرمایه گذاری در خرید خانه و ملک در این کشور باثبات و پررونق اقتصادی یک نوع سرمایه گذاری سودآور می باشد. در واقع منظور از سرمایه گذاری در کرواسی خرید خانه و ملک نیست و کشور کرواسی خرید خانه در این کشور را جز موارد اخذ اقامت دائم کرواسی نمی داند، البته خرید خانه تا حدودی روال دشوار مهاجرت و اخذ اقامت این کشور را تسهیل می دهد.

سرمایه گذاری در کرواسی از طریق ثبت شرکت

متقاضی سرمایه گذاری در کرواسی می تواند شرکت تجاری را در این کشور ثبت کند. متقاضی با سرمایه گذاری در ثبت شرکت تجاری در کرواسی می تواند مقدمات اخذ اقامت دائم این کشور را فراهم کند. متقاضی با ثبت شرکت و ۲ سال فعالیت اقتصادی و تجاری فعال، در صورتی که با ثبت شرکت زمینه اشتغال زایی را برای شهروندان کرواسی فراهم کند و شرکت از گردش مالی خوب و مطلوب برخوردار باشد، می تواند برای اخذ اقامت دائم کرواسی اقدام کند.از موارد مهم در اخذ اقامت کرواسی از طریق ثبت شرکت، پرداخت منظم و دقیق مالیات به دولت کرواسی می باشد. در واقع اگر مالیات این شرکت تجاری به طور منظم و دقیق به دولت پرداخت نشود، مجوز اقامت دائم لغو می شود. متقاضی برای ثبت شرکت می تواند یا همه ۱۰۰ درصد سهام شرکت را خود سرمایه گذاری کند و یا این که به صورت شراکتی ۵۰ درصد این کار را انجام دهد.

مدارک لازم اخذ ویزای سرمایه گذاری کرواسی

متقاضی سرمایه گذاری و اخذ اقامت دائم کرواسی باید مدارک لازم را برای اخذ ویزای سرمایه گذاری به کشور کرواسی ارائه دهد. مدارک لازم به منظور اخذ ویزای سرمایه گذاری کشور کرواسی عبارت است از:

  • ارائه فرم درخواست تکمیل شده ویزای سرمایه گذاری کرواسی
  • ارائه بیمه درمانی معتبر
  • ارائه پاسپورت معتبر
  • ارائه مدارک اثبات کننده وجود سرمایه مورد نیاز برای سرمایه گذاری در حدود ۲۰۰.۰۰۰ کونا کرواسی
  • ارائه رسید پرداخت هزینه های درخواست ویزای سرمایه گذاری کرواسی

مهاجرت به کرواسی از طریق کارآفرینی

متقاضی اخذ اقامت دائم کرواسی از طریق ارائه طرح ها و ایده های کارآفرینی و استارت آپ می تواند اقامت این کشور را اخذ کند. دولت کرواسی با هدف حمایت از کارآفرینان خارجی تسهیلات و شرایط ویژه ای را برای مهاجرت این متقاضیان در نظر گرفته است. بر این اساس اگر متقاضی فاقد بودجه کافی برای اخذ ویزای سرمایه گذاری در این کشور باشد یا فاقد تحصیلات دانشگاهی برای اخذ ویزای تحصیلی در این کشور باشد و یا این که برای اخذ ویزای کاری دارای سابقه کار مناسب نباشد، می تواند با ارائه یک طرح کارآفرینی و استارت آپ به دولت کرواسی مقدمات مهاجرت به این کشور را فراهم کند.دولت کرواسی در ابتدا طرح کارآفرینی ارائه شده را به دقت مورد بررسی قرار می دهد و در صورتی که از شرایط مناسب اقتصادی مطلوبی برخوردار باشد، دارای توجیه اقتصادی و تجاری مطلوب باشد و در مدت زمان مشخص به سوددهی برسد، با مهاجرت متقاضی موافقت می کند. ارائه طرح های کارآفرینی و اشتغال زایی یکی از بهترین روش های مهاجرت به کرواسی می باشد. 

متقاضی باید طرح کارآفرینی را در مدت یک سال به مرحله اجرا بگذارد، اگر این طرح در مدت یک سال به گردش مالی و سوددهی مطلوب برسد، متقاضی می تواند شرایط لازم برای اخذ اقامت و مهاجرت به این کشور را فراهم کند.متقاضیانی که در حوزه علمی و تحقیقی دارای استعداد و ویژگی خاص می باشند و یا دارای طرح ها و ایده های استارت آپ می باشند، می توانند با ارائه این ایده ها به دولت کرواسی و تائید سوددهی و اشتغال زایی این طرح ها مقدمات مهاجرت به این کشور را فراهم کنند. در صورتی که طرح های تجاری متقاضیان پس از یک سال راه اندازی با گردش مالی خوب همراه باشد، دولت کرواسی این ایده و طرح تجاری را مورد تائید و پذیرش قرار می دهد. طرح های تجاری و ایده های استارت آپ ارائه شده باید برای اقتصاد کشور کرواسی مفید باشد و بتواند زمینه اشتغال را برای شهروندان و تبعه کرواسی فراهم کند. شرایط پذیرش طرح های کارآفرینی در کشور کرواسی این است که طرح و ایده کارآفرینی تکراری و تقلیدی نباشد و این طرح در کشور کرواسی قابل اجرا باشد و پس از یک سال اجرا و فعالیت به سوددهی مطلوب برسد.

مهاجرت به کرواسی از طریق کارآفرینی
مهاجرت به کرواسی از طریق کارآفرینی

مهاجرت به کرواسی از طریق ازدواج

ازدواج با تبعه و شهروند کرواسی را شاید بتوان راحت ترین روش مهاجرت به کشور اروپایی کرواسی نامید. یکی از موارد مهم در ازدواج با تبعه کرواسی ازدواج واقعی و بر اساس علاقه متقابل می باشد. اگر به طریقی برای مقامات مهاجرت کرواسی ثابت شود که این ازدواج یک ازدواج صوری است و صرفا برای اخذ اقامت کرواسی انجام شده است، مشکلاتی را برای متقاضی به وجود می آورد. از موارد مهم در مورد این ازدواج این است که ازدواج باید در شهرداری شهر کرواسی به طور قانونی ثبت شود و هر دو طرف ازدواج نباید کمتر از ۱۸ سال داشته باشند.هر دو طرف ازدواج باید مدارک لازم ازدواج را به زبان کروات ترجمه و ارائه دهند. متقاضی باید با ارائه اسناد و گواهی مالی ثابت کند که دارای تمکن مالی کافی برای تامین هزینه های زندگی خود و همسر خود در کشور کرواسی می باشد. پس از ۵ سال زندگی مشترک در صلح و دوستی متقاضی می تواند برای اخذ اقامت دائم کرواسی اقدام کند. البته در صورتی که در مدت زندگی مشترک متقاضی صاحب فرزندی شده باشد، می تواند پس از ۳ سال برای دریافت مجوز اقامت دائم کرواسی اقدام کند.

مهاجرت به کرواسی از طریق تولد

به طور کلی کشورهای جهان به منظور اعطای تابعیت بر اساس دو قانون خون و خاک عمل می کنند. بر اساس قانون خون اگر کودکی در یک کشور مشخص از پدر و مادری متولد شود که دارای تابعیت آن کشور باشند، آن کودک نیز تابعیت آن کشور را اخذ می کند. بر اساس قانون خاک اگر کودکی در خاک یک کشور مشخص متولد شود، صرف نظر از تابعیت پدر و مادر، این کودک تابعیت آن کشور را بر اساس تولد در خاک آن کشور اخذ می کند. کشور کرواسی از این لحاظ بر اساس قانون خون عمل می کند.بر طبق قوانین اعطای تابعیت کرواسی اگر کودکی که دارای پدر و مادر کروات است در این کشور متولد شود، این کودک تابعیت کرواسی را دریافت خواهد کرد. بر اساس قانون خون کودکی که در خاک کرواسی متولد شود بر اساس تابعیت پدر و مادرش می تواند تابعیت این کشور را دریافت کند. در صورتی که کودک از پدر و مادری متولد شود که دارای تابعیت کرواسی باشند، این کودک نیز به طور خودکار این تابعیت را دریافت خواهد کرد. اما اگر کودک از پدر و مادری متولد شود که تابعیت این کشور را نداشته باشند، اگر این کودک در خاک کرواسی به دنیا آمده باشد؛ تابعیت خاک این کشور را دریافت خواهد کرد. البته اخذ این نوع تابعیت در صورتی امکان پذیر است که این کودک تا ۸ سالگی در این کشور زندگی کند.

مهاجرت به کرواسی از طریق ویزای همراه

متقاضی که از روش های گوناگون تحصیلی، سرمایه گذاری و کاری به کشور کرواسی مهاجرت می کند، می تواند اعضا خانواده و همسر خود را در این کشور همراه داشته باشد. بر این اساس متقاضی می تواند برای همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود ویزای همراه را دریافت کند. همسر متقاضی با ورود به کشور کرواسی از طریق اخذ ویزای همراه تا یک سال اول مجوز کار و اشتغال در این کشور را ندارد اما فرزندان متقاضی می توانند در مدارس دولتی این کشور به طور رایگان به تحصیل بپردازند.

مهاجرت به کرواسی از طریق پناهندگی

متقاضی اخذ اقامت دائم کرواسی از طریق پناهندگی می تواند اقامت این کشور را اخذ کند. البته موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد( توسعه گران عدالت و مهر) به هیچ عنوان گزینه پناهندگی را به متقاضیان مهاجرت به کشورهای جهان پیشنهاد نمی دهند و ذکر این مطلب در این مقاله صرفا در جهت آگاهی و اطلاع متقاضیان از روش های مهاجرت و اخذ اقامت دائم این کشور می باشد و هدف دیگری ندارد.بر اساس کنوانسیون ژنو پناهندی فردی است که بنا به داشتن عقاید مذهبی، اجتماعی، سیاسی و قومی متفاوت در کشور خود امنیت جانی ندارد و در صورت برگشت به کشور خود مورد آسیب و تهدید و حتی مرگ قرار می گیرد. در این روش متقاضی باید در کشور کرواسی حضور داشته باشد. بدون حضور در این کشور، متقاضی نمی تواند تقاضای پناهندگی کند. پس از درخواست پناهندگی، متقاضی در کمپ های مخصوص پناهندگان اسکان داده می شود تا زمانی که درخواست وی مورد بررسی قرار گیرد و در این مدت اجازه هیچ گونه فعالیتی را ندارد. در صورتی که با درخواست متقاضی موافقت شود، پس از ۵ سال زندگی در این کشور می تواند مجوز اقامت دائم را دریافت کند.

اخذ اقامت و پاسپورت کرواسی از طریق مهاجرت

متقاضیانی که از روش های گوناگون مجوز اقامت موقت کرواسی را اخذ می کنند، پس از چند سال می توانند برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کنند. متقاضیان با سرمایه گذاری در این کشور و گذشت ۵ سال از فعالیت اقتصادی تجاری می توانند اقامت دائم کرواسی را اخذ کنند. متقاضیان با دریافت مجوز اقامت دائم کرواسی می توانند از همه حق و حقوق شهروندی کرواسی برخوردار شوند. پس از ۸ سال کار و زندگی و اقامت در کرواسی متقاضیان می توانند پاسپورت این کشور را اخذ کنند. تحصیل رایگان در برترین دانشگاه های کرواسی و برخورداری از بیمه خدمات درمانی و خدمات شهروندی و اشتغال از جمله مزیت های اخذ اقامت دائم کرواسی می باشد.

هزینه های زندگی در کشور کرواسی

علی رغم این که کشور کرواسی یک کشور اروپایی است اما هزینه های زندگی این کشور در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی مقرون به صرفه و ارزان تر است. به طور کلی هزینه های زندگی هر فرد در هر کشور جهان بر اساس سبک زندگی و الگوی مصرف وی متفاوت می باشد. هزینه مواد غذایی در کرواسی ماهانه در حدود ۲۰۰ دلار و هزینه اجاره خانه ماهانه در حدود ۵۵۰ دلار می باشد. علاوه بر این هزینه حمل و نقل عمومی ماهانه در حدود ۵۰ دلار و هزینه تفریح و سرگرمی در حدود ۷۴ دلار است که مجموع هزینه های زندگی ماهانه در کشور کرواسی را تا حدود ۸۷۵ دلار می رساند.

هزینه های زندگی در کشور کرواسی
هزینه های زندگی در کشور کرواسی

مزایای مهاجرت به کرواسی

متقاضیانی که از روش های مختلف موفق به اخذ اقامت دائم کشور کرواسی می شوند و به این کشور مهاجرت می کنند، از مزایای شگفت زندگی در این کشور اروپایی برخوردار می شوند. کشور کرواسی از لحاظ جاذبه های طبیعی بکر و بی نظیر در نوع خود بهشتی کوچک محسوب می شود. از مهم ترین مزیت های مهاجرت به این کشور زیبا موارد زیر را می توان نام برد:

  • برخورداری از مزیت های زندگی در کشوری با عضویت اتحادیه اروپا و سازمان تجارت جهانی
  • امکان رفت و آمد و کار و تحصیل در تمام کشورهای اروپایی عضو اتحادیه اروپا
  • برخورداری از مزایای زندگی در کشوری اروپایی با استانداردهای بالای زندگی
  • ثبات و امنیت سیاسی و اجتماعی و اقتصادی
  • بالا بودن سطح سواد و فرهنگ مردم و بالا بودن سطح درآمد سرانه
  • بالا بودن رشد اقتصادی و رونق گردشگری و صنعت توریسم و کسب و کار تجاری
  • برخورداری از سیستم آموزشی رایگان
  • برخورداری از خدمات تامین اجتماعی
  • برخورداری از سیستم درمانی جهانی
  • بالابودن سطح آموزشی و کیفیت دانشگاه ها
مزایای مهاجرت به کرواسی
مزایای مهاجرت به کرواسی

سخن آخر

در این مقاله روش های مهاجرت به کرواسی مورد بررسی دقیق و علمی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گیری کرد که متقاضی از روش های سرمایه گذاری در ثبت شرکت، اخذ ویزای کار، تحصیل و ازدواج و اخذ ویزای کارآفرینی می تواند به این کشور اروپایی برتر مهاجرت کند. رونق و رشد بازار تجاری و کسب و کار و همچنین امنیت بازار، درآمدزایی بالا، رایگان بودن تحصیل دانشگاهی، بالا بودن کیفیت و مدارک دانشگاه ها، بالا بودن سطح امنیت و رفاه، وجود آزادی های مدنی، شرایط اقتصادی مطلوب و وجود خدمات درمانی جهانی تنها گوشه کوچکی از مزیت های مهاجرت به کشور کرواسی می باشد. جمع همه این مزایای شگفت موجب شده است تا موجب رضایت مندی مهاجران از زندگی و اقامت در این کشور فراهم شود.

اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به کرواسی می باشید، می توانید از خدمات مشاوره مهاجرتی موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد ( توسعه گران عدالت و مهر ) بهره مند شوید. مشاوران برجسته و مجرب موسسه ما در شعبه های تهران و شیراز با سابقه صدها پرونده مهاجرت تحصیلی و شغلی بهترین گزینه مهاجرتی را به متقاضیان ارائه می دهند و از ابتدای تشکیل پرونده مهاجرت تحصیلی تا رسیدن به مقصد در کنار آن ها خواهند بود تا این مسیر دشوار و پیچیده را با راهنمایی ها و مشاوره های مفید هموار سازند.این مقاله به توضیح روش های مهاجرت به کرواسی پرداخت. یکی از مهم ترین و بزرگترین مزیت های تحصیل در کرواسی پایین بودن هزینه های تحصیل در این کشور می باشد. اگر قصد سرمایه گذاری در یکی از امن ترین و سالم ترین کشورهای جهان را دارید، اگر قصد تحصیل در دانشگاه های کم هزینه را دارید، اگر قصد اخذ ویزای کار باشرایط مناسب را دارید، ما مهاجرت و اخذ اقامت کشور کرواسی را پیشنهاد می دهیم. با سرمایه گذاری در کشور کرواسی امکان اخذ اقامت و تابعیت کرواسی و رفت و آمد به کشورهای اتحادیه اروپا برای شما فراهم می شود. با مهاجرت به کرواسی امکان زندگی در یکی از کشور اروپایی با کمترین نرخ جرم و جنایت و با ثبات و امنیت اجتماعی را پیدا می کنید. اگر قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارید، مقاله های موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد ( توسعه گران عدالت و مهر ) را دنبال کنید و بدون پرداخت هزینه از خدمات مشاوره ای این موسسه برتر برخوردار شوید.

سوالات متداول درباره مهاجرت به کرواسی

پایین بودن نرخ جرم و جنایت عدم وجود فعالیت های سیاسی و فرقه ای جامعه بسیار امن و امان قرار داشتن همه زنان باردار و کودکان تحت پوشش بیمه خدمات عمومی

اخذ ویزای دانشجویی، کارآفرینی و استارت آپ، ویزای کار، ویزای سرمایه گذاری، ازدواج، تولد و پناهندگی

خیر. با خرید خانه فقط می توان سرمایه گذاری سودآوری انجام داد.

طرح ارائه شده تکراری و تقلیدی نباشد و در کشور کرواسی قابل اجرا باشد و بتواند پس از یک سال فعالیت به سوددهی مناسب برسد.

روش سرمایه گذاری یکی از راحت ترین و سریع ترین روش مهاجرت و اخذ اقامت دائم در کشور کرواسی است.

در این روش بایستی ازدواج در شهرداری شهر کرواسی ثبت شود، هر دو طرف ازدواج نباید کمتر از ۱۸ سال داشته باشند، مدارک لازم باید به زبان کروات ترجمه شده باشد.

مهارت به زبان انگلیسی، ارائه رزومه و سابقه کاری مناسب و مطلوب، ارائه مدارک دانشگاهی (در صورتی که متقاضی تحصیلات دانشگاهی داشته باشد یک امتیاز بزرگ محسوب می شود).

رسید پرداخت هزینه های درخواست، شناسنامه و اوراق هویتی به همراه ترجمه آن ها، پاسپورت معتبر، عکس در اندازه پاسپورت، بیمه درمانی، گواهی سوپیشینه

برخورداری از سیستم آموزشی رایگان درمقاطع تحصیلی ابتدایی ومتوسطه، برخورداری از تامین اجتماعی قدرتمند، برخورداری از سیستم درمانی جهانی

اخبار های مرتبط

اقامت کرواسی

اقامت کرواسی

همواره یکی از بهترین گزینه ها برای زندگی در خارج از کشور مهاجرت به کرواسی است. روش های مختلفی برای

مشاهده
تحصیل در کرواسی

تحصیل در کرواسی

روش های مختلفی برای تحصیل و اعزام دانشجو به کرواسی و مهاجرت وجود دارد که در این مقاله به بررسی آنها می پردازیم و

مشاهده
کار در کرواسی ویزای کار کرواسی

ویزای کار کرواسی

شیوه های مختلفی برای ورود به کشور کرواسی وجود دارد که ویزای کاری نمونه آنها می باشد. در این مقاله

مشاهده

اسکرول به بالا