071-91009294  | 021-88724227  |

سرمایه گذاری در استونی

سرمایه گذاری در استونی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

یکی از روش های مهاجرتی روش سرمایه گذاری می باشد. سرمایه گذاری در هر کشوری دارای قوانین مخصوص به خود است و با توجه به شرایط می تواند متفاوت باشد. برای سرمایه گذاری روش ها و راه های مختلفی وجود دارد که هر کدام از این روش ها دارای شرایط خاص خود هستند. از این رو اگر تمایل به سرمایه گذاری در کشوری جدید را دارید می بایست پس از کسب اطلاعات در رابطه با قوانین سرمایه گذاری، در ارتباط با شرایط و انواع روش های سرمایه گذاری در یک کشور جدید هم اطلاعات کسب کنبد. از این رو در این مقاله ما به بررسی روش های سرمایه گذاری در استونی می پردازیم.

برای مهاجرت به استونی می توان از راه های بسیار متفاوتی اقدام نمود. هر روشی که برای مهاجرت خود انتخاب می کنید باید بر مبنای توانمندی های شما باشد و در راستای اهدافتان تنظیم شده باشد. راه های زیادی برای مهاجرت به استونی وجود دارد که برخی از آن ها عبارتند از: مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجو به استونی، مهاجرت کاری به استونی، مهاجرت سرمایه گذاری به استونی، ازدواج در استونی، تولد فرزند در استونی و … . برای این که بتوانید روند مهاجرتی خود را با دقت پیش ببرید لازم است تا با مشاوران و کارشناسان زبده موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد مشورت نمایید. موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد دارای نمایندگی های معتبر در شهر های شیراز و تهران می باشد.

ویزاهای اخذ شده

سرمایه گذاری در استونی

سرمایه گذاری در استونی دارای روش های زیادی است که از جمله آن ها می توان به خرید ملک در استونی،‌ ثبت شرکت در استونی، کارآفرینی در استونی و … اشاره نمود که دارای جزئیات و شرایط خاصی هستند. هر کدام از این روش های موجود می توانند انتخابی برای سرمایه گذاری در استونی باشند. البته توجه داشته باشید که برای مهاجرت به استونی راه های دیگری هم وجود دارد. به عنوان مثال می توان با تحصیل در استونی مثلا تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در استونی به نتیجه مورد نظر رسید و یا این که با کار در استونی و اخذ ویزای کاری استونی به هدف اصلی دست یافت.

سرمایه گذاری در استونی دلایل بسیار زیادی دارد و مولفه های بسیاری بر سرمایه گذاری در استونی و روش های آن تاثیر می گذارد. استونی با این که کشوری کوچک است اما از طریق قانون تجارت حرفه ای خود سرمایه گذاران خارجی را جذب می کند. اقتصاد استونی مبتنی بر مالیات بر شرکت ها است و به همین دلیل دولت مشوق افرادی است که قصد سرمایه گذاری در این کشور را دارند. بازرگانانی که می خواهند در استونی سرمایه گذاری کنند باید بدانند که جذاب ترین زمینه های سرمایه گذاری در این کشور عبارتند از بخش فناوری اطلاعات ، بخش فناوری زیستی و صنعت احیا کننده. از این رو می توان برای سرمایه گذاری در هر کدام از این بخش ها اقدام نمود.

به عبارتی می توان در این باره گفت که پیشرفته ترین کشور در حوزه امنیت سایبری در اروپا، استونی است که از نظر تحقیق، توسعه و مدیریت راه حل ها و سیستم های امنیتی سایبری به مراحل بالایی دست یافته است. به همین دلیل است که می توان گفت یکی از بهترین بخش های سرمایه گذاری در استونی این روش می باشد. در کشور استونی اکوسیستم فناوری اطلاعات و توسعه فناوری اطلاعات ما از اثبات جهانی مفهوم برخوردار است و مورد اعتماد سازمانهای جهانی مانند Kuehne + Nagel و ناتو قرار دارد. 

چرا سرمایه گذاری در استونی

موقعیت استونی در یک منطقه پویا و به سرعت در حال رشد برای توسعه مشاغل داخلی مفید است. محیط اقتصادی استونی با شاخص های رقابت و آزادی اقتصادی مشخص می شود که نشان می دهد این کشور شرایط تجاری مطلوبی را ارائه می دهد و این امکان را برای سرمایه گذاری در بهره وری بالا فراهم می آورد. جنبه دیگری که استونی را به یک کشور جذاب برای سرمایه گذاران خارجی تبدیل می کند ، موفقیت در ایجاد سیاست های مالی محافظه کارانه است که از سال دو هزار و نه میلادی تصویب شده است.

کارآفرینی که مایل به سرمایه گذاری در استونی باشد همچنین باید بداند که مالیات بر درآمد در این کشور بیست و یک درصد است. نکته مهم دیگر در ارتباط با سرمایه گذاری در استونی این است که پیوستن به منطقه یورو موفقیت تجارت را به ویژه در شرایط اقتصادی کنونی جهانی تقویت کرده است ، جایی که ورود یورو به عنوان پول ملی ، چشم انداز روشنی و مختصر درباره امنیت محیط تجاری استونی را ایجاد کرده و قابلیت اطمینان سرمایه گذاران خارجی را افزایش می دهد. استونی یک کشور جذاب برای سرمایه گذاران خارجی است و همچنین به دلیل انعطاف پذیری اقتصادی بالایی که دارد ، نقش مهمی در بازار کار دارد و امکان پاسخگویی به سیگنال های بازار را فراهم می کند.

چرا سرمایه گذاری در استونی
چرا سرمایه گذاری در استونی

استونی یک کشور جذاب برای سرمایه گذاران خارجی نیز به دلیل ارتباط صحیح بین دولت و شهروند یا تجارت است. یک سرمایه گذار خارجی می تواند در کمتر از پنج دقیقه شرکتی بصورت آنلاین ایجاد کند و در ده دقیقه مالیات شرکت خود را در اداره مالیات الکترونیکی پرداخت نماید. دولت استونی زمینه ای برای محرک های لازم برای توسعه سرمایه انسانی فراهم می کند و فرصت های خوبی برای تنظیم بازار کار ، با بیمه بیکاری و فرصت های بازآفرینی فراهم می کند. در سال های اخیر ، حقوق استونی پایین تر از میانگین اتحادیه اروپا بوده و پس از اتمام اصلاح لازم ، پیش بینی می شود متوسط دستمزد مطابق با توسعه اقتصاد کل افزایش یابد. در کل می توان گفت که اقتصاد استونی دارای روند پیشرفت و رو به رشد بسیاری است.


سرمایه گذاری های خارجی در استونی

دولت استونی سرمایه گذاری خارجی را از طریق مقررات لیبرال برای صادرات ترغیب می کند. دولت در صدد است با اجازه دادنبرای صد درصد سرمایه گذاری و مالکیت خارجی، سرمایه گذاری های خارجی در استونی را جلب کند اما برخی از مقررات را برای برخی از صنایع حفظ کند. استونی در سال دو هزار و یازده میلادی پول و ارز رسمی کشور خود را در سال دو هزار و یازده میلادی به یورو تغییر داده است که این مسئله منجر به آزاد سازی بازار شده و بنابر این سرمایه گذاری برای خارجی ها قابل دسترسی تر شد.

با توجه به سیاست های تبدیل و انتقال کشور ، هیچ محدودیتی برای انتقال یا تبدیل ارز وجود ندارد. سود سهام نیز بدون هیچ محدودیتی قابل برگشت است و می تواند تمام دارایی های یک شرکت باشد که فعالیت خود را در استونی خواهند داشت. فرصت های کلیدی بسیاری برای سرمایه گذاری در استونی وجود دارد که سرمایه گذاران خارجی می توانند آن را دریافت نموده و برای اقدامات سرمایه ای خود تلاش بسیاری کنند.

اقتصاد رقابتی استونی از شرکت های چندملیتی برای نوآوری های رشد بالا پشتیبانی می کند. این کشور یک قطب اروپای شمالی برای بخش های زنجیره تأمین صنعتی ، خدمات تجاری و جهانی و رهبر جهانی در حوزه فناور اطلاعات است. از جمله موقعیت هایی که می توان برای شرکت ها و سرمایه گذاری ها در استونی داشت عبارتند از: فناوری تحقیق و توسعه، صنعتی، خدمات، اقدامات سایبری، امنیت داده، بلاک چین، صنعت غذایی، کسب و کار، اقتصاد زیستی، امنیت الکترونیکی، مواد شیمیایی و …. . 

سرمایه گذاری در استونی از طریق خرید ملک

یکی از روش های سرمایه گذاری در استونی از طریق خرید ملک در این کشور است. در واقع می توان با خرید ملک در استونی برای سرمایه گذاری در این کشور اقدام نمود. بازار املاک استونی از رونق کامل به سمت کم رونق شدن پیش می رود اما با این وجود اگر به درستی در این زمینه پیش روید و تحقیقات خود را انجام دهید، سرمایه گذاری بسیار خوبی برای شما خواهد بود. در واقع هر چه اقتصاد رشد بهتری پیدا کند و جمعیت ثروتمند تر شود، سهام نوسازی مسکن و فصای خرید اداری و تجاری بسیاری فراهم خواهد شد.

اگر می خواهید مستقیم سرمایه گذاری کنید بهترین کار دریافت اقامت استونی از طریق روند الکترونیکی است که این امکان را به شما می دهد تا یک حساب بانکی محلی ثبت کنید ، و این باعث می شود کل معاملات انجام شود. دقت کنید در استونی در حالی که قیمت ملک نسبت به برخی از کشور های اروپای غربی بسیار پایین است ، شما به بازپرداخت زیادی نیاز دارید. شما از طریق شرکت های بسیاری که برای سرمایه گذاری در استونی وجود دارند می توانید برای خرید ملک در این کشور اقدام نمایید. البته باید دید که هزینه خرید ملک در این کشور چقدر است؟!

هزینه خرید آپارتمان در استونی برای هر هر مربع منزل مسکونی آپارتمانی در مرکز شهر های این کشور بین هزار و ششصد تا سه هزار و دویست یورو خواهد بود که به طور میانگین این هزینه برابر با دو هزار و سیصد و هشتاد و دو یورو می باشد. اما باید دقت داشته باشید که هزینه خرید آپارتمان مسکونی در استونی و در خارج از مرکز شهر های این کشور بین هزار و دویست و شانزده یورو تا دو هزار و دویست یورو است که به طور میانگین هزار و ششصد و هشتاد و دو یورو می باشد.

سرمایه گذاری های جایگزینی

یکی از انواع روش های سرمایه گذاری در استونی با عنوان سرمایه گذاری جایگزینی شناحته می شود. این مدل سرمایه گذاری ببه گونه ای است که کشور استونی بهترین سرمایه را برای سرمایه گذاران عادی که می خواهند سرمایه های کوچک را شروع کنند یا سرمایه عظیمی از مال و اموال ندارند ، ارائه می دهند.

استونی یکی از تنها کشور های عضو اتحادیه اروپا است که مبادلات رمزنگاری را تنظیم می کند و در نتیجه ، مرکز فروش ابزار و الگوریتم های رمز نگاری است که البته در زمینه بلاک چین ها هم دارای شرایط بسیار مناسبی می باشد. سرمایه گذاری در این کشور روز به روز در حال رونق است و حنی می توان برای حضور در این شرکت هاو سرمایه گذاری در این شرکت ها وام هایی را از بانک های استونی دریافت نمود.

سرمایه گذاری در استونی از طریق استارتاپ

یکی از بهترین روش ها برای سرمایه گذاری در استونی سرمایه گذاری از طریق استارتاپ ها می باشد. روند فعالیت ها در این کشور در این حوزه به حدی زیاد است که می توان گفت استونی بیشترین نرخ سرمایه گذاری استارتاپی را در جهان به خود اختصاص داده است. در واقع می توان گفت که دولت استونی از این روند های کاری حمایت بسیار زیادی می کند و از این رو برای اجرایی شدن این کسب و کار ها هم تلاش بسیار زیادی خواهد کرد. خدمات استارت اپ ها در کشور استونی به صورت الکترونیکی و با راحتی در انجام کار ها برای افراد اتفاق می افتد.

مزایای سرمایه گذاری در استونی

سرمایه گذاری در استونی دارای مزایای بسیار زیادی است و از این رو می توان به راحتی برای دریافت ویزای سرمایه گذاری در استونی اقدام نمود. سرمایه گذار می تواند برای همسر و فرزندان خود نیز ویزای همراه استونی را دریافت نماید. مجوز اولیه ای که برای اقامت استونی جهت سرمایه گذاران ارائه می شود در این کشور پنج ساله خواهد بود. پس از پنج سال اقامت در این کشور و پرداخت مالیات ها می توان برای اقامت دائم استونی درخواست داد. در این حالت فرد باید درآمد کافی برای تامین زندگی خود و خانواده اش داشته باشد و به زبان رسمی استونی نیز تسلط داشته باشد.

مزایای سرمایه گذاری در استونی
مزایای سرمایه گذاری در استونی

سوالات متداول درباره سرمایه گذاری در استونی

بله استونی یکی از بهترین کشور ها برای سرمایه گذاری و زندگی می باشد.

از جمله این روش ها می توان به خرید ملک در استونی، ثبت شرکت در استونی و … اشاره نمود.

بله اقامت دائم در این کشور با سرمایه گذاری امکان پذیر است.

بله می توان برای دریافت ویزای همراه این کشور درخواست داد.

باید به زبان استونی تسلط داشت و همچنین مالیات ها را پرداخت نمود.

بهترین روش برای سرمایه گذاری در این کشور از طریق استارتاپ می باشد.

خیر می توان گفت این روش نسبت به بقیه روش ها مزایای کم تری می باشد.

میانگین هزینه خرید ملک در مرکز شهر ها دو هزار و سیصد یورو خواهد بود.

مالیات ها در این کشور بیست و یک درصد هستند.

بهترین گروه های سرمایه کذاری در این کشور در شاخه های فناوری تحقیق و توسعه، صنعتی، خدمات، اقدامات سایبری، امنیت داده، بلاک چین، صنعت غذایی، کسب و کار، اقتصاد زیستی و … است.

بله اقتصاد این کشور بسیار پویا و فعال می باشد.

اخبار مرتبط

اسکرول به بالا