071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور

تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در صورتی که شما قصد تحصیل در اکوادور را داشته باشید، بهتر است بدانید که این کشور، دوره های آموزشی و بورس های تحصیلی خوبی را برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته است. در حال حاضر، کشور اکوادور شهرت رو به رشدی را در زمینه ی تحصیلات فراهم کرده است. گرفتن درجات تخصصی در رشته ی پزشکی برای دانش آموزن اکوادور شامل چند مرحله تخصص بالینی، بورد تخصصی و فوق تخصص می باشد، اطلاعات تکمیلی را از مشاورین موسسه میرداماد بخواهید.

شرایط اعزام دانشجو و تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور

گوشه ی شمال غربی آمریکای جنوبی به دلیل تنوع زیستی بی نظیری که دارد مشهور است. مجموع  محصور فرهنگی پر جنب و جوش بومی با سنت های اروپایی و آمریکایی موجب تجربه ی تحصیل منحصر به فرد در خارج شده است. رشته کوه آندس  در اکوادور قرر دارد و جنگل های بارانی آمازون بخش عظیمی از طبیعت آن کشور را در بر گرفته است.

دانشجویانی که تحصیل در اکوادور را انتخاب می کنند، دو هفته و نیم را در کشور سپری می نمایند و مراقبت های سلامتی در مناطق روستایی و شهری تجربه می کنند. دانشجویان درکی از تصمیم گیری های اجتماعی سلامتی و نقش جامعه و جانواده در مراقبت های سلامتی و نتایج سلامت به دست می آورند.

آنها زایمان سنتی در آمازون را مشاهده می کنند، با شامان هایی که گیاهان دارویی پرورش می دهند و استفاده می نمایند ملاقات می نمایند، مشاهدات اجتماعی را به تجربیات بالینی مرتبط می کنند، با استفاده از یک مترجم ،اطلاعات کاربردی جمع آوری می نمایند و  توانایی تطبیق با فرهنگی جدیدی در شرایط گوناگون را کسب می کنند.

دانشجویان مشاهدات و کشفیات  جامعه محور را با تجربیات بالینی ترکیب می کنند. این دوره به این منظور طراحی شده اند که از  کلینیک ها فراتر روند تا جنبه های گوناگون سلامتی را تشخیص دهند. دانشجویان اطلاعاتی دست اول از سیستم مراقبت سلامتی در اکوادور به دست می آورند، درباره ی تاثیرات اهداف سلامت بین المللی بحث می کنند، فرهنگ اکوادور را تجربه می کنند و طبان اسپانیایی یاد می گیرند. در نهایت، با هدایت دانشکده ، دانشجویان تجربیات خود را جهت ادغام مشاهدات، تجربیات و یادگیریشان در زندگی تخصصی و شخصی، منعکس می کنند.

فارغ التحصیلان دانشگاه HCOM  در اوهایی، کالج علوم بهداشتی ، متخصصان و دانشجویان آمادگی پزشکی با پیشینه ی تحصیلی خوب یا به طور کلی GPA 3.0 (برای دانشجویان لیسانس یا ارشد) در الویت می باشند .با این حال تمام دانشجویان لیسانس و ارشد OHIO می توانند درخواست پذیرش دهند. قبل از درخواست و پیش ازخروج، دانشجویان OHIO  از نظر قضایی و آکادمیک بررسی می شوند.

دانشگاه های معتبر پزشکی اکوادور

مقدمه: اکوادور، کوچکترین کشور  واقع در منطقه کوههای آند در بخش شمال غربی آمریکای جنوبی واقع شده است. 14.5 میلیون نفر جمعیت این کشور به مراقبت های اولیه با کیفیت بالا نیاز دارند. اهداف: هدف توصیف پیشرفت های عمیق و همچنین نیازهای مداوم در آموزش پزشکی در اکوادور  است که با جهانی شدن و مدرنیزاسیون کشور رخ داده است.

روش ها: نظام آموزش پزشکی در اکوادور از طریق جستجوی گسترده ای از سوابق؛ اطلاعات دانشکده پزشکی؛ گزارشات وزارت بهداشت عمومی و وزارت آموزش و پرورش اکوادور؛ و اطلاعات وزیر آموزش عالی، علم و نوآوری (SENESCYT)، کاملا مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج: سیستم ملی آموزش عالی در اکوادور طی 20 سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است. از سال 2009، این سیستم دارای 19 دانشکده پزشکی است که همه آنها آموزش های مورد نیاز برای به دست آوردن عنوان پزشک را ارائه می دهند، اما تنها 12 دانشکده آموزش بالینی مقاطع  تحصیلات تکمیلی را ارائه می دهند.

از 19 دانشگاه، نه دانشگاه ملی است، پنج تا خصوصی هستند و خود دانشکده ها منابع مالی را تامین می کنند و پنج دانشکده هم خصوصی  می باشند و با مشارکت منابع مالی خود را تامین می کنند. گزینه های تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان پزشکی عبارتند از: تخصص بالینی، دیپلم عالی، تخصص دوره، مدرک کارشناسی ارشد و درجه دکترا.

نتیجه گیری: رشد سریع سیستم آموزش پزشکی در اکوادور منجر به شکاف های اجتناب ناپذیری شده است که توانایی آن را برای بقایش تهدید می کند. یکی از مهمترین آنها فقدان دانشکده خوب آموزش دیده برای مدارس پزشکی است. برای اطمینان از این که دانشکده های کافی وجود دارد , دوره های کافی تخصص ، فوق تخصص و جایگاه های آموزشی PhD باید ایجاد و حفظ شود.

اکوادور بیش از 70 دانشگاه دارد که بیش از 61000 دانشجو در آن حضور دارند. 12 دانشگاه اکوادور در رتبه بندی 2018دانشگاه QS دانشگاه آمریکای لاتین  حضور دارند، که دانشگاه سان فرانسیسکو ی پایتخت در بالاترین رتبه در جایگاه 57 در آمریکای لاتین قرار دارد. اکوادور با پیشینه طولانی تحصیلات عالی، دارای دو دانشگاه مستقر در پایتخت است که از قرن هفدهم ایجاد شده است، اکنون ادغام شده است تا دانشگاه مرکزی اکوادور را تشکیل دهد.

شهریه و هزینه تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور

  • مقطع کارشناسی رشته های پزشكی هزینه بالغ بر 3،000 پوند.
  • در هر سال بیش از 5٪ افزایش می یابد
  • رشته های پزشکی و دندان پزشکی برای کل دوره 25000-32000 پوند
  • مقاطع دکترای تخصصی 17000 تا 19000 پوند

یک زن و شوهر معمولی در ماه اکتبر به طور متوسط بین 1600 تا 2400 دلار آمریکا یی برای زندگی در اکوادور هزینه می کنند. اما هزینه ها و مخارج روزمره شما کلا به نیازها و خواسته ها و علایقتان بستگی دارد.

مدارک و شرایط اخذ پذیرش رشته پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور

آموزش در رشته های علوم پزشکی در اکوادور هم به زبان اسپانیایی و هم انگلیسی می باشد و تحصیل در رشته ی پزشکی عمومی در این کشور6 سال زمان می برد(2 سال آموزش پایه و 4 سال دیگر دوره های آموزشی تخصصی بالینی و کار در بیمارستان) هم چنین مدت زمان تحصیل در رشته ی دندان پزشکی در اکوادور نیز بین 5-6 سال می باشد. مدارک و اسناد مورد نیاز برای گرفتن پذیرش در رشته های علوم پزشکی در اکوادور:

  • فرم درخواست آنلاین
  • مدرک مهارت زبان در زبان انگلیسی( تافل یا آیلتس)
  • گذرنامه و گواهی تولد به همراه دو قطعه عکس پاسپورتی(6.4)
  • مدارک تمکن مالی و چک های پرداختی هزینه ها
  • نامه ی پذیرش از دانشگاه مورد نظر در اکوادور
  • گواهی پزشکی
  • گواهی عدم سوء سابقه از کشور محل اقامت دانش آموز
  • رزومه ی تحصیلی و کپی دیپلم دبیرستان

مشاورین موسسه میرداماد در دفاتر تهران و شیراز آماده مشاوره به متقاضیان تحصیل در این کشور می باشند، بهتر است که برای کسب اطلاعات به روز با ما در تماس باشید.

سوالات متداول درباره تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور

گوشه ی شمال غربی آمریکای جنوبی به دلیل تنوع زیستی بی نظیری که دارد مشهور است. مجموع محصور فرهنگی پر جنب و جوش بومی با سنت های اروپایی و آمریکایی موجب تجربه ی تحصیل منحصر به فرد در خارج شده است. رشته کوه آندس در اکوادور قرار دارد و جنگل های بارانی آمازون بخش عظیمی از طبیعت آن کشور را در بر گرفته است.دانشجویانی که تحصیل در اکوادور را انتخاب می کنند، دو هفته و نیم را در کشور سپری می نمایند و مراقبت های سلامتی در مناطق روستایی و شهری تجربه می کنند. دانشجویان درکی از تصمیم گیری های اجتماعی سلامتی و نقش جامعه و جانواده در مراقبت های سلامتی و نتایج سلامت به دست می آورند.آنها زایمان سنتی در آمازون را مشاهده می کنند، با شامان هایی که گیاهان دارویی پرورش می دهند و استفاده می نمایند ملاقات می نمایند، مشاهدات اجتماعی را به تجربیات بالینی مرتبط می کنند، با استفاده از یک مترجم ،اطلاعات کاربردی جمع آوری می نمایند و توانایی تطبیق با فرهنگی جدیدی در شرایط گوناگون را کسب می کنند.

  • مقطع کارشناسی رشته های پزشكی هزینه بالغ بر 3،000 پوند.
  • در هر سال بیش از 5٪ افزایش می یابد
  • رشته های پزشکی و دندان پزشکی برای کل دوره 25000-32000 پوند
  • مقاطع دکترای تخصصی 17000 تا 19000 پوند

آموزش در رشته های علوم پزشکی در اکوادور هم به زبان اسپانیایی و هم انگلیسی می باشد و تحصیل در رشته ی پزشکی عمومی در این کشور6 سال زمان می برد(2 سال آموزش پایه و 4 سال دیگر دوره های آموزشی تخصصی بالینی و کار در بیمارستان) هم چنین مدت زمان تحصیل در رشته ی دندان پزشکی در اکوادور نیز بین 5-6 سال می باشد.

  • فرم درخواست آنلاین
  • مدرک مهارت زبان در زبان انگلیسی( تافل یا آیلتس)
  • گذرنامه و گواهی تولد به همراه دو قطعه عکس پاسپورتی(6.4)
  • مدارک تمکن مالی و چک های پرداختی هزینه ها
  • نامه ی پذیرش از دانشگاه مورد نظر در اکوادور
  • گواهی پزشکی
  • گواهی عدم سوء سابقه از کشور محل اقامت دانش آموز
  • رزومه ی تحصیلی و کپی دیپلم دبیرستان

تحصیل در رشته ی پزشکی عمومی در این کشور6 سال زمان می برد(2 سال آموزش پایه و 4 سال دیگر دوره های آموزشی تخصصی بالینی و کار در بیمارستان)

نظام آموزش پزشکی در اکوادور از طریق جستجوی گسترده ای از سوابق؛ اطلاعات دانشکده پزشکی؛ گزارشات وزارت بهداشت عمومی و وزارت آموزش و پرورش اکوادور؛ و اطلاعات وزیر آموزش عالی، علم و نوآوری (SENESCYT)، کاملا مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج: سیستم ملی آموزش عالی در اکوادور طی 20 سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است. از سال 2009، این سیستم دارای 19 دانشکده پزشکی است که همه آنها آموزش های مورد نیاز برای به دست آوردن عنوان پزشک را ارائه می دهند، اما تنها 12 دانشکده آموزش بالینی مقاطع تحصیلات تکمیلی را ارائه می دهند.

رشد سریع سیستم آموزش پزشکی در اکوادور منجر به شکاف های اجتناب ناپذیری شده است که توانایی آن را برای بقایش تهدید می کند. یکی از مهمترین آنها فقدان دانشکده خوب آموزش دیده برای مدارس پزشکی است. برای اطمینان از این که دانشکده های کافی وجود دارد , دوره های کافی تخصص ، فوق تخصص و جایگاه های آموزشی PhD باید ایجاد و حفظ شود.

دانشجویانی که تحصیل در اکوادور را انتخاب می کنند، دو هفته و نیم را در کشور سپری می نمایند و مراقبت های سلامتی در مناطق روستایی و شهری تجربه می کنند. دانشجویان درکی از تصمیم گیری های اجتماعی سلامتی و نقش جامعه و جانواده در مراقبت های سلامتی و نتایج سلامت به دست می آورند.

در صورتی که شما قصد تحصیل در اکوادور را داشته باشید، بهتر است بدانید که این کشور، دوره های آموزشی و بورس های تحصیلی خوبی را برای دانشجویان خارجی در نظر گرفته است. در حال حاضر، کشور اکوادور شهرت رو به رشدی را در زمینه ی تحصیلات فراهم کرده است. گرفتن درجات تخصصی در رشته ی پزشکی برای دانش آموزن اکوادور شامل چند مرحله تخصص بالینی، بورد تخصصی و فوق تخصص می باشد،

اکوادور، کوچکترین کشور واقع در منطقه کوههای آند در بخش شمال غربی آمریکای جنوبی واقع شده است. 14.5 میلیون نفر جمعیت این کشور به مراقبت های اولیه با کیفیت بالا نیاز دارند.

اخبار مرتبط

اسکرول به بالا