071-91009294  | 021-88724227  |

سرمایه گذاری در کشور پرتغال

سرمایه گذاری در کشور پرتغال

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مهاجرت به پرتغال و قدم زدن در سواحل نقره ای جنوب، فرصت های سرمایه گذاری زیادی را با رشد فوق العاده در سراسر این کشور به وجود آورده است. طرح ویزای طلایی پرتغال با توجه به شرایط مورد نیاز، بودن در کشور جدید و داشتن کیفیت زندگی مطلوب را برجسته کرده است. طبق آخرین آمار رسمی در ژوئن 2015 تعداد 2289 ویزای طلایی برای سرمایه گذاری املاک و مستغلات صادر شده که درصدی از آنها متعلق به مهاجران آسیای میانه بوده است. پیشنهاد میکنم اگر تصمیم بر مهاجرت و سرمایه گذاری در کشور پرتغال دارید، به هیچ عنوان مطالب زیر را که به قلم متخصص مهاجرت موسسه مهاجرتی و اعزام دانشجو میرداماد است، از دست ندهید.

شرایط سرمایه گذاری در پرتغال برای خارجی ها

دولت پرتغال برای جذب سرمایه گذاران خارجی با مشوق های مالیاتی برای سرمایه گذاری در بخش های مشخص تحت شرایط مشخص پیشرفت های بسیاری داشته است . نرخ مالیات شرکت ها کاهش پیدا کرده است و اعتبار مالیاتی در حال حاضر تا 25% برای سرمایه گذاری های آینده بسته به موقعیت ، تعداد موقعیت های شغلی ایجاد شده و میزان نوآری در تکنولوژی ارائه می شود . علاوه بر این 10 سال معافیت مالیات املاک و معافیت از تمبر مالیاتی برای سرمایه گذاران جدید ارائه می شود . مسئولان دولت های محلی نیز گاهی اوقات محرک های بیشتری برای خلاقیت ها در ایجاد اشتغال ارائه می کنند.

ویزاهای اخذ شده

دیگر اقدامات انجام شده توسط دولت فدرال برای کمک به جذب سرمایه گذاری شامل تسهیل برخی از قوانین کار برای انعطاف پذیری محیط کار و ایجاد روش های خاص برای محصولات بزرگ می شود . برای مبارزه با قوانین طاقت فرسا ، دولت وب سایت CUTTING RED TAPE را راه اندازی کرده است که حاوی اطلاعات مربوط به اقدامات انجام شده از سال 2015 برای کاهش بروکراسی است و وب سایت دیگری با نام EMPRESA NA HORA راه اندازی کرده است که به شرکت ها این امکان را می دهد که در کمتر از یک ساعت ثبت حقوقی شوند .

شرایط سرمایه گذاری در پرتغال برای خارجی ها
شرایط سرمایه گذاری در پرتغال برای خارجی ها

پرتغال به عنوان عضوی از اتحادیه اروپا همچنین واجد شرایط صندوق های سرمایه گذاری و بنیادها با تقریبا 21 میلیارد یورو در بین سالهای 2014 تا 2020 است . بیشتر این سرمایه برای مناطق روستایی و کمتر توسعه داده شده و اشتغال جوانان تخصیص داده می شود . اولویت این صندوق ها شامل بهبود کارافرینی و ابتکارات کسب و کار ( مخصوصا تجارت الکترونیک ) ، افزایش انتقال دانش تحقیق و توسعه بین دانشگاه ها و کسب و کارها و افزایش تولید کالاها و خدمات قابل معامله می شود .
پایگاه مشتریان بازار املاک و مستغلات که دارای شش دفتر در پرتغال است (5 شرکت در الگاروه و یکی در لیسبون ) تحت تسلط سرمایه گذاران خارجی است . نه اینکه مشتری خارجی وجود نداشته باشد اما اکثر خارجی هستند .اکثر سرمایه گذاران اشخاص بخش های خصوصی هستند که ترجیح می دهند سرمایه خود را در بورس سهام سرمایه گذاری نکنند و ترجیح می دهند در جایی با ریسک پایین ، امن و نه لزوما با سود بالا سرمایه گذاری کنند .

شرایط اخذ اقامت و مهاجرت به پرتغال از طریق سرمایه گذاری

برنامه ویزای طلایی پرتغال

ایده کلی ویزای طلایی پرتغال جذب سرمایه گذاری خارجی و تقویت اقتصاد این کشور است. این ویزا تحت عنوان “مجوز اقامت برای سرمایه گذاری” نیز شناخته میشود چرا که اخذ اقامت پرتغال را تسریع میبخشد.به افرادی که دارای ویزای طلایی پرتغال هستند، برای مدت زمان یک سال ، مجوز اقامت موقت در کشور پرتغال داده شده است. این ویزا را میتوان برای یک دوره دو ساله نیز تمدید کرد. پس از پنج سال، دانشگان ویزای طلایی پرتغال می توانند برای اخذ مجوز اقامت دائم این کشور اقدام نمایند و در صروت داشتن شرایط قانونی لازم پس از گذشت شش سال میتوانند تابعیت این کشور از طریق سرمایه گذاری را دریافت نمایند.

افرادی که ویزای طلایی پرتغال را دریافت میکنند از حقوق زیر برخوردار خواهند شد.

  • زندگی و کار در پرتغال، منوط به اینکه فرد برای مدت حداقل 7 روز طی اولین سال اقامت و برای زمان 14 روز در سالهای بعدی، در این کشور سکونت داشته باشد.
  • امکان ورود به کشورهای منطقه شینگن بدون نیاز به ویزا
  • امکان سفر اعضای خانواده دارنده ویزا به این کشور. بدین معنا که تنها برخی از اعضای خانواده فرد می توانند اقامت پرتغال را اخذ کنند.
  • دسترسی به سیستم سلامت پزشکی و آموزش پرتغال
  • میتوانید در املاک پرتغال آزادانه سرمایه گذاری کنید.
  • یکی دیگر از مزایای مالیاتی برای دارندگان ویزای سرمایه گذاری پرتغال این است که این افراد در صورتی که برای مدت زمان کمتر از 183 روز در سال مالیاتی پرتغال در این کشور زندگی کرده باشند، نیازی به پرداخت مالیات بر درآمد جهانی خود نخواهند داشت.

در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر باشید میتوانید دفترچه راهنمای مالیات پرتغال را مطالعه فرمایید.

چگونه باید برای اخذ ویزای طلایی پرتغال اقدام کرد

برای ثبت درخواست اخذ ویزای طلایی پرتغال می بایست این کار را به صورت آنلاین و از طریق وبسایت خدمات مهاجرت و مرزهای پرتغال یا SEF انجام داد. یک پیش ثبت نام اینترنتی نیز میبایست انجام شود.در صورتی که پیش ثبت نام ویزای طلایی پرتغال شما را وکیل قانونی شما برایتان انجام میدهد این کار باید از طریق لینک زیر صورت بگیرد. پس از تکمیل ثبت نام، وکیل شما موظف است یک وکالت نامه که توسط متقاضی اخذ ویزای طلایی پرتغال امضا شده است به مسوولین مربوط تحویل دهد.
میتوانید درخواست ویزای طلایی خود را شخصا و با مراجعه حضوری به نزدیک ترین شعبه SEF به محل زندگی خود ثبت کنید ( توسط خود فرد متقاضی یا وکیل رسمی و قانونی وی ). لیستی از شعبه های قانونی SEF را میتوانید به صورت آنلاین مشاهده فرمایید. لازم است بدانید که قبل از مراجعه حضوری می بایست از SEF وقت ملاقات بگیرید. (+35 1 214 236 625. دوشنبه ها تا جمعه ها از 9 صبح تا 5.30 عصر)

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای طلایی پرتغال

هنگام ثبت درخواست خود برای اخذ ویزای طلایی پرتغال می بایست مدارک زیر را نیز همراه با درخواست خود تحویل دهید:

  • پاسپورت یا ID سفر معتبر
  • مدرک ورود قانونی به کشور پرتغال ( به عنوان مثال ویزای اقامت کوتاه مدت شینگن)
  • گواهی بیمه سلامت پزشکی ( حداقل طی 3 ماه گذشته باید صادر شده باشد)
  • گواهی عدم سوء پیشینه از کشور محل زندگی یا محل تولد ( این گواهی می بایست حداکثر سه ماه پیش صادر شده باشد)
  • گواهی پیروی از قوانین مالیاتی و مقررات امنیت اجتماعی
  • رسید پرداخت هزینه های ویزای طلایی پرتغال
  • علاوه بر آن، متقاضی باید تعهد دهد که برای حداقل مدت 5 سال به سرمایه گذاری خود در کشور پرتغال ادامه دهد.

ارائه مدارکی همچون موارد زیر نیز الزامیست:

  • اظهارنامه بانکی برای سرمایه گذاری مالی
  • قراردادهای کاری برای اشتغال زایی
  • سند خرید برای سرمایه گذاری در ملک

حداقل سرمایه گذاری در پرتغال جهت اخذ اقامت

برنامه ویزای طلایی پرتغال به عنوان محبوب ترین برنامه مهاجرتی بین سرمایه گذاران در اروپا شناخته شده است که علت آن انعطاف و مزایای سرمایه گذاری در این کشور است. این برنامه از سال 2012 آغاز شد و توسط دولت کشور پرتغال به صورت بین المللی توسعه داده شد. با سرمایه گذاری مبلغ 500000 یورو یا 35000 یورو، در زمینه املاک میتوانید مجوز اقامت این کشور را برای خود و تمامی اعضای خانواده خود من جمله فرزندان وابسته خود را اخذ کنید. ویزای طلایی هر دو سال میتواند تمدید شود اما این کار مشروط به ان است که متقاضی حداقل دو هفته را طی مدت دو سال در این کشور سپری کند.

شرایط ویزای طلایی پرتغال

تمامی افراد غیر اروپایی در صورتی که حداقل یکی از سرمایه گذاری های نوشته شده در پایین را به صورت فردی یا از طریق یک ست آپ بیزینسی در کشور پرتغال یا یکی دیگر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا انجام دهند، میتواند ویزای سرماهی گذاری این کشور را کسب کرده و در برنامه ویزای طلایی پرتغالی شرکت نمایند.

برای اخذ اقامت پرتغال از طریق سرمایه گذاری می بایست حداقل یکی از موارد زیر را انجام دهید

  • انتقال حداقل 1 میلیون یورو پول به کشور پرتغال
  • ایجاد حداقل 10 موقعیت شغلی در پرتغال
  • خرید ملک در پرتغال به ارزش حداقل 500000 یورو
  • خرید ملک در کشور پرتغال در یکی از مناطق شهری که حداقل 30 سال سن داشته باشد و حداقل ارزش آن 350000 یورو گزارش شده باشد.
  • سرمایه گذاری حداقل 350000 یورو در پرتغال در زمینه پژوهشات علمی
  • سرمایه گذاری حداقل 250000 یورو در هنر، فرهنگ و میراث کشور پرتغال
  • سرمایه گذاری حداقل مبلغ 500000 یورو در تجارت های کوچک یا متوسط کشور پرتغال

ویزای سرمایه گذاری کشور پرتغال تمامی سهامداران شرکت هایی که پیش از این در کشور پرتغال یا یکی دیگر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به ثبت رسیده اند و مالیات های قانونی لازم را پرداخت کرده و از ثبات خوبی برخوردارند را نیز شامل میشود. سرمایه گذاری صورت گرفته برای برنامه ویزای طلایی می بایست از زمان صدور این ویزا حداقل 5 سال در کشور پرتغال ادامه داشته باشد.

مزایا و معایب سرمایه گذاری در پرتغال

علت هایی برای سرمایه گذاری در پرتغال

اقتصاد کشور پرتغال

ویژگی های متعددی دارد که این کشور را به یکی از جذاب ترین و پر متقاضی ترین کشورها برای سرمایه گذاری تبدیل کرده است:

موقعیت جغرافیایی کشور پرتغال.

به عنوان یک مقصد،  برای سرمایه گذاری در پرتغال یکی از فاکتورهایی که از اهمیت بالایی برخوردار است موقعیت استراتژیک و جغرافیایی این کشور در منقطه آتلانتیک است. پرتغال دروازه ای به سوی بازارهای جهانیست چرا که نزدیک ترین کشور اروپایی به کشورهای ایالات متحده آمریکا، آفریقای جنوبی و آفریقاست.

بازار آزاد:

برتغال یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به شمار میرود بدین معنا که واحد پولی یکسان، بازار یکسان، تجارت آزاد و عدم وجود مرزهای داخلی یا سایر موانع قانونی برای انتقال آزادانه محصولات، خدمات خرید و فروش را ساده تر کرده است.

هزینه های رقابت برانگیز:

هزینه های مدیریت و راه اندازی کسب وکار در کشور پرتغال در مقایسه با سایر کشورهای اروپای غربی بسیار پایین تر است و کیفیتی مشابه با آن کشور ها دارد. کشور پرتغال نیروی کاری با مهارت و انعطاف پذیری دارد که هزینه های استفاده از این نیروی کاری نسبت به اقتصاد های غربی بسیار مقرون به صرفه تر است. ملک در کشور پرتغال انواع مختلفی دارد که میتوانید از میان آنها انتخاب کنید و هزینه های اجاره و خرید بسیار پایین تر از پایتخت های اروپایی دیگر است و مالیات ها نیز در کمترین سطح خود هستند.

چهارچوب قانونی مناسب برای سرمایه گذاری.

کشور پرتغال در حال ایجاد یک چهارچوب قانونی مناسب برای جذب سرمایه گذاران خارجی است و سیستم قانونی این کشور با قوانین و مقررات یک سیستم سرمایه گذاری خارجی لیبرال هم سو و هم راستا شده است. سیاست گذاری های دولت در راستای توسعه جذب سرمایه گذار خارجی و قوانینی مانند عدم تبعیض میان سرمایه گذاران بومی و خارجی ( هنگام راه اندازی و تاسیس یک بیزینس) و در نظر گرفتن تشویقاتی برای سرمایه گذاران ( همچون مزایای مالیاتی و توسعه کسب و کار و غیره) باعث شده است که این کشور برای سرمایه گذاران بین المللی کشور جالب توجهی باشد. علاوه بر آن این کشور یک مسئول و سازمان عمومی ایجاد کرده است ( سازمان توسعه و سرمایه گذاری پرتغال یا AICEP ) که بر توسعه و به کار گیری سیاست های سازمانبخشی و حمایت از بین المللی سازی اقتصاد کشور پرتغال متمرکز است.

مزایا و معایب سرمایه گذاری در پرتغال
مزایا و معایب سرمایه گذاری در پرتغال

معایب

امتیاز آزادی اقتصادی کشور پرتغال 65.3 است که اقتصاد آن را در شاخص بین المللی سال 2019، شصت و دومین اقتصاد آزاد جهان نام گذاری میکند. اما با ایجاد تغییراتی امتیاز کلی آن 1.9 افزایش یافته است.اگر بخواهیم به دید قدیمی به آن نگاه کنیم، کشورهایی مانند فنلاند، سوئد، ایرلند و سوئیس کشورهای جهان سومی بوده اند. بر اساس این تعریف که امروزه نیز از این کلمه استفاده میشود، این کشورها دیگر کشورهای جهان سومی به شمار نمیروند.

بهترین فرصت های سرمایه گذاری ها در پرتغال

کارخانه تولید باتری راه اندازی کنیدوپرتغال منابع خاکی غنی از لیتیومی دارد که به طور به خصوص در مناطقی از جمله گواردا، ویسئو، ویلا رئال و ویانا دو کاستلو متمرکز شده است. در حالی که بیشترین لیتیوم این کشور از زمین های آپلیت – پگماتیت گونسالو تامین میشود. بزرگترین معدن لیتیوم در اروپا توسط گروپو موتا، فلمیکا در ناحیه گواردا تامین میشود که طبق تخمین های زده شده برای مدت 30 سال منابع لازم برای تولید محصول را در اختیار این کشور خواهد گذاشت.

کسب و کار تولید سیم های مسی را راه اندازی کنید.

یکی از کسب و کارهای سودبخش و با دوام که در کشور پرتغال میتوان راه اندازی کرد تولید سیم های مسی است. پرتغال یک تولید کننده اصلی مواد معدنی در کل قاره اروپا به شما میرود و جزو نخستین تولید کنندگان مس در اروپا رتبه بندی شده است. هر کارفرمایی که قصد شروع تولید سیم مسی را داشته باشد میتواند به سادگی به مس خام دسترسی داشته باشد.

یک بیزینس ماهی گیری راه اندازی کنید.

اگر میخواهید یک کسب و کار رو به رشد در کشور پرتغال ایجاد کنید، یکی از گزینه های پیش روی شما بیزینس و کار ماهیگیری است. منظور از کسب و کار ماهیگیری، ماهیگیری در دریاهای آزاد است. پرتغال از گذشته تا کنون یکی از قدرتهای دریایی اروپا بوده است و در بخش ماهیگیری پرتغالی قدرت زیادی دارد و یکی از کشورهاییست که بیشترین مصرف ماهی در سال را دارد.

راه اندازی کارخانه فرآوری ماهی

یکی دیگر از کسب و کارهای ایده آل که در کشور پرتغال میتوانید آن را شروع کنید، تاسیس یک کارخانه فرآوری ماهی است ؛ به خصوص اگر بخواهی در صنعت ماهیگیری سرمایه گذاری کنید. فرآوری ماهی شامل کنسرو سازی، خشک کردن ماهی و استفاده از مواد نگهدارنده روی آن ها برای عمر و ماندگاری بیشتر است.جالب است بدانید که محصولات فرآوری شده پرتغال از طریق شرکتهای مختلف و تحت عنوان ها و نام های تجاری متفاوت مانند رامیرز، قدیمی ترین تولید کننده کنسرو ماهی در حال فعالیت در دنیا، صادر میشود.

بیزینس مزرعه داری بازرگانی را شروع کنید.

فرصت های تجاری زیادی در بخش صنعت کشاورزی در کشور پرتغال وجود دارند و یکی از چیزهای خوبی که در مورد این صنعت وجود دارد این است که برای تمامی محصولات تولیدی در این صنعت بازار کار وجود دارد. مزرعه داری بازرگانی در مورد تولید انبوه دانه ها و پرورش حیوان ها، ماهی ها و پرندگان مختلف به هدف سودبخشی میباشد. در اکثر موارد، از ان به عنوان مزرعه داری مکانیزه شده نیز یاد میشود.

بیزینس ساخت و تولید مبلمان

جنگلداری شغلیست که در بین جوامع و صنایع روستایی نقش اقتصادی بسیار مهمی ایفا کرده است. برای سرمایه گذاری در این حوزه میتوانید یک کارخانه تولید مبلمان و وسایل خانه راه اندازی کنید و به طور کلی کار شما تولید و ساخت وسایل خانه ( وسایل اتاق نشیمن، اتاق غذا خوری و اتاق خواب، اثاثیه خانه، میز قهوه، میز مبل و میز عسلی، کاناپه، صندلی، کتابخانه، کابینت، کنسول و زیر تلویزیونی و غیره) و مبلمان اداری ( میز کار و محصولات اداری ، آباژور، صندلی قابل تنظیم ، قالیچه و غیره) می باشد.

کارخانه تولید کیسه های کاغذی راه اندازی کنید.

یکی دیگر از کسب و کارهای بسیار پر سود در کشور پرتغال که در صنعت جنگلداری بسیار حائز اهمیت است و میتوانید در ان سرمایه گذاری کنید، بیزینس تولید و ساخت کیسه های کاغذی است. بدیهیست که این بیزنیس و کیسه های کاغذی یکی از لوازم مورد نیاز در صنایع خرده فروشی به شمار میروند.

با تماس به تیم متخصص موسسه مهاجرتی و اعزام دانشجو میرداماد در مورد آخرین فرصت های سرمایه گذاری در بازار املاک و مستغلات پرتغال و همچنین شرایط تابعیت پرتغال اطلاعات کسب کنید و به بهترین شیوه اقدام کنید. وکلای موسسه ما دارای تجربه چندین ساله در تمامی زمینه های مهاجرت و تحصیل در خارج از کشور هستند و به راحتی می توانند شما را برای سرمایه گذاری در کشور پرتغال راهنمایی کنند.

سوالات متداول درباره سرمایه گذاری در پرتغال

ایده کلی ویزای طلایی پرتغال جذب سرمایه گذاری خارجی و تقویت اقتصاد این کشور است. این ویزا تحت عنوان “مجوز اقامت برای سرمایه گذاری” نیز شناخته میشود.به افرادی که دارای ویزای طلایی پرتغال هستند، برای مدت زمان یک سال ، مجوز اقامت موقت در کشور پرتغال داده شده است. این ویزا را میتوان برای یک دوره دو ساله نیز تمدید کرد.

  • زندگی و کار در پرتغال، منوط به اینکه فرد برای مدت حداقل 7 روز طی اولین سال اقامت و برای زمان 14 روز در سالهای بعدی، در این کشور سکونت داشته باشد.
  • امکان ورود به کشورهای منطقه شینگن بدون نیاز به ویزا
  • امکان سفر اعضای خانواده دارنده ویزا به این کشور. بدین معنا که تنها برخی از اعضای خانواده فرد می توانند اقامت پرتغال را اخذ کنند.
  • دسترسی به سیستم سلامت پزشکی و آموزش پرتغال
  • میتوانید در املاک پرتغال آزادانه سرمایه گذاری کنید.
  • یکی دیگر از مزایای مالیاتی برای دارندگان ویزای سرمایه گذاری پرتغال این است که این افراد در صورتی که برای مدت زمان کمتر از 183 روز در سال مالیاتی پرتغال در این کشور زندگی کرده باشند، نیازی به پرداخت مالیات بر درآمد جهانی خود نخواهند داشت.
  • پاسپورت یا ID سفر معتبر
  • مدرک ورود قانونی به کشور پرتغال ( به عنوان مثال ویزای اقامت کوتاه مدت شینگن)
  • گواهی بیمه سلامت پزشکی ( حداقل طی 3 ماه گذشته باید صادر شده باشد)
  • گواهی عدم سوء پیشینه از کشور محل زندگی یا محل تولد ( این گواهی می بایست حداکثر سه ماه پیش صادر شده باشد)
  • گواهی پیروی از قوانین مالیاتی و مقررات امنیت اجتماعی
  • رسید پرداخت هزینه های ویزای طلایی پرتغال
  • علاوه بر آن، متقاضی باید تعهد دهد که برای حداقل مدت 5 سال به سرمایه گذاری خود در کشور پرتغال ادامه دهد.
  • اظهارنامه بانکی برای سرمایه گذاری مالی
  • قراردادهای کاری برای اشتغال زایی
  • سند خرید برای سرمایه گذاری در ملک

سرمایه گذاری حداقل 350000 یورو در زمینه پژوهشات علمی نیاز می باشد.

سرمایه گذاری حداقل 250000 یورو در هنر، فرهنگ و میراث نیاز می باشد.

سرمایه گذاری حداقل مبلغ 500000 یورو در تجارت های کوچک یا متوسط نیاز می باشد.

  • کارخانه تولید باتری راه اندازی کنید.
  • کسب و کار تولید سیم های مسی را راه اندازی کنید.
  • یک بیزینس ماهی گیری راه اندازی کنید.
  • راه اندازی کارخانه فرآوری ماهی
  • بیزینس مزرعه داری بازرگانی را شروع کنید.
  • بیزینس ساخت و تولید مبلمان
  • کارخانه تولید کیسه های کاغذی راه اندازی کنید.

قانون پرتغال این است که هر کس حداقل برای 5 سال مجاز به اقامت در پرتغال شود, برای اخذ شهروندی پرتغال نیز مجاز است.

بله، سرمایه گذار باید سرمایه را فقط در طول دوره ی اعتبار اقامت (5 سال) نگه دارد .

کشور پرتغال ، کشوری می باشد که در جنوب غربی اروپا واقع شده است .کشور پرتغال جزء کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد و علاوه بر این که عضو اتحادیه اروپا می باشد نیز عضو ناتو است.پایتخت کشور پرتغال شهر لیسبون می باشد.زبان پرتغالی ،زبان رسمی مردمان کشور پرتغال می باشد و دین رایج مردمان کشور پرتغال مسیحیت از شاخه های کاتولیک رومی می باشد.

کشور پرتغال عضو اتحادیه اروپا و شینگن است. کشور پرتغال می تواند مکان مناسبی برای سرمایه گذاری باشد.

بهترین منطقه پرتغال برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات، بدون شک لیسبون است.

خرید ملک برای اجاره در پرتغال یک سرمایه گذاری مالی خوب است؛ زیرا تقاضای مسکن بیشتر از آنچه در حال حاضر به ویژه در لیسبون و پورتو است، وجود دارد. همچنین، بازده اجاره در فصل اوج گردشگری، اجاره ملک در پرتغال را به یک سرمایه گذاری مناسب تبدیل کرده است.

خرید ملک در پرتغال و کسب تابعیت پس از 5 سال سرمایه گذاری حفظ شده امکان پذیر است. برای خرید ملک در پرتغال و اخذ اقامت، باید در یک ملک واجد شرایط سرمایه گذاری کنید.

میزان سرمایه لازم برای سرمایه گذاری در پرتغال حداقل 500000 یورو(در صورت قرار گرفتن در منطقه با تراکم کم به 400000 یورو کاهش می یابد) است.

برای دریافت وام رهنی پرتغال، شما به حداقل واریز 20٪ از قیمت خرید ملک احتیاج خواهید داشت، زیرا وام از 60٪ تا 80٪ از قیمت خرید یا قیمت ارزیابی بسته به وام دهنده متفاوت است.

ویزای طلایی پرتغال یک برنامه ویزای طلایی توسط دولت پرتغال است که اقامت در پرتغال را به افرادی که سرمایه گذاری در املاک به ارزش حداقل 500000 یورو یا ایجاد 10 شغل در پرتغال ایجاد کرده اند ، اعطا می کند.

برنامه ویزا طلایی پرتغال فوراً تابعیت اعطا نمی کند. هنگامی که متقاضیان با موفقیت مراحل درخواست خود را طی کردند و اجازه اقامت خود را دریافت کردند، بعد از 5 سال در مسیر شروع اخذ تابعیت قرار می گیرند.

بهترین روش سرمایه گذاری در پرتغال، خرید ملک است.

شما می توانید از روش هایی مانند خرید ملک، ثبت شرکت، تمکن مالی و خودحمایتی در پرتغال سرمایه گذاری کنید.

خیر، از طریق تمامی روش های سرمایه گذاری نمی توانید اقامت دائم این کشور را به دست بیاورید.

اخبار مرتبط

اسکرول به بالا