071-91009294  | 021-88724227  |

مهاجرت به نیوزلند + شرایط و هزینه ها 2023

مهاجرت به نیوزلند

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

شما می توانید برای پیوستن به فرزند یا والدین خود که مقیم یا شهروند نیوزیلند است، طبق قوانین مهاجرت به نیوزلند اقدام کنید.

روش مهاجرت به نیوزلند

ویزای مشاغل مشارکتی در جزیره جنوبی؛ اگر شما یک ویزای شغلی دارید و در 5 سال گذشته در جزیره جنوبی کار کرده اید، ممکن است واجد شرایط دریافت این ویزا باشید. این ویزا راهی برای دریافت اقامت تحت شرایط زندگی در نیوزلند است. اگر شما یک شهروند یا ساکن نیوزیلند هستید و اینجا زندگی میکنید، می توانید برای بچه های وابسته خود درخواست دهید که به نیوزیلند سفر کنند تا با شما زندگی کنند. اگر به فرزندان شما اقامت داده شود، می توانند در نیوزیلند برای همیشه زندگی کنند. تاجر های با تجربه که دارای حداقل 3 میلیون دلار دارایی و سرمایه هستند، می توانند برای زندگی در نیوزیلند درخواست دهند و همسران و فرزندان وابسته خود را در پرونده درخواست خود وارد کنند.

تحصیل در نیوزلند

مهاجرت کاری به نیوزلند

مهاجرت تحصیلی به نیوزلند

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به نیوزلند

تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در نیوزلند

هزینه های زندگی در نیوزلند

شهروندی و تابعیت نیوزلند

ویزای اقامت دائم نیوزلند

اگر شما 2 سال یا بیشتر به عنوان ساکن نیوزیلند زندگی می کنید، ممکن است واجد شرایط دریافت ویزای اقامت دائم باشید که به شما امکان می دهد هر زمان که مایل هستید به نیوزیلند سفر کنید و از نیوزیلند خارج شوید. کارمندان مذهبی که در نیوزیلند با یک ویزای کار معتبر دینی در 3 سال گذشته کار کرده اند ممکن است برای دریافت این ویزای اقامت دائم واجد شرایط باشند. برای درخواست شما به پیشنهاد ادامه کار مذهبی خود و حمایت سازمان مذهبی که اکنون شما را حمایت می کند، نیاز دارید.

اگر شما 10 میلیون دلار نیوزیلند برای سرمایه گذاری در نیوزیلند در طول یک دوره 3 ساله داشته باشید، ممکن است بتوانید برای درخواست ادامه زندگی در نیوزیلند اقدام کنید. شما باید به ما یک توضیج نامه ارسال کنید که در آن توضیح دهید که چگونه الزامات مورد نیاز برای شرایط نوع یک یا دو سیستم دوجانبه ما را برآورده می کنید، چگونه توسط فرزندتان حمایت می شوید و چگونه برای درخواست خود اقدام می کنید.

ویزای اقامت کارآفرینی نیوزلند
ویزای اقامت کارآفرینی نیوزلند

ویزای اقامت کارآفرینی نیوزلند

این ویزا برای افرادی است که حداقل 6 ماه در کسب و کار خود در نیوزیلند مشغول به کار بوده اند و یا برای دو سال از طریق یک ویزای دیگر که اجازه می دهد مشاغل خود اشتغالی را اداره کنند در نیوزلند زندگی کرده اند. اگر این ویزا به شما داده می شود، می توانید زندگی خود را ادامه دهید و کسب و کار خود را در نیوزیلند به صورت دائمی ادامه دهید. هر ساله ما شهروندان Samoan را برای ثبت نام در قرعه کشی دعوت می کنیم که در صورت برنده شدن می توانند دعوت نامه برای درخواست اقامت در نیوزیلند ارائه دهند.

هر ساله ما افرادی را از فیجی، کیریباتی، توئولو، و تونگا دعوت می کنیم تا برای قرعه کسب ثبت نام کنند که در صورت برنده شدن امکان درخواست اقامت در نیوزیلند را به آن ها خواهد داد. اگر می خواهید برای زندگی به نیوزیلند بازگردید، اما ویزای اقامت شما در نیوزیلند منقضی شده است، شما ممکن است واجد شرایط دریافت ویزای دوم و یا بعدی اقامت باشید.

ویزاهای اخذ شده

ویزای کار استعدادی در نیوزلند

اگر استعداد استثنایی در حوزه هنر، فرهنگ و ورزش دارید، این ویزا می تواند مسیری را برای اقامت شما در نیوزیلند فراهم کند. برای درخواست، شما باید توسط یک سازمان نیوزیلند پشتیبانی شوید که به طور ملی در زمینه استعدادی شما شناخته شده باشد. اگر شما دارای ویزای کاری استعدادی (هنر، فرهنگ، ورزش) هستید و در 2 سال گذشته فعالانه در زمینه اعلامی استعداد خود در نیوزیلند مشغول به فعالیت بوده اید و در این زمینه باقی مانده اید، شما ممکن است واجد شرایط دریافت این ویزای اقامتی شوید. حتی اگر مایل به تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند باشید نیز می توانید از این طریق اقدام کنید.

ویزای اقامت نیوزلند برای استرالیایی ها

شهروندان استرالیایی و ساکنان دائمی آن می توانند بدون نیاز به درخواست ویزا به نیوزیلند سفر کنند. تا زمانی که شرایط مورد نیاز شخصیتی خوبی را برآورده سازید، می توانید یک ویزای اقامت نیوزلند را هنگام ورود تحویل بگیرید.

مهاجرت به‌ نیوزلند از طریق کار و تخصص

در صورت داشتن حرفه مورد نظر در طبقه بندی استاندارد کاری استرالیا و نیوزیلند (ANZSCO)، به عنوان سطح مهارت 1، 2 یا 3  و اساسا شغل مورد تقاضای شما با توصیف ANZSCO، با پرداخت هر ساعت NZ 24.29 دلار نیوزلند، درخواست مهاجرت شما ممکن است مورد پذیرش واقع شود. همانگونه که در قوانین ANZSCO ذکر شده است، مهارت سطح 4 یا 5 شغلی، مطابق قوانین ششغلی است و پرداختی آن 36.44 دلار نیوزلند در ساعت (معادل حقوق الیانه) یا بیشتر است یا هیچگونه توضیح مطابقی در ANZSCO بیان نشده باشد و پرداختی 36.44 دلار نیوزلند در ساعت (معادل حقوق سالیانه) یا بیشتر باشد.

شما باید نزدیکترین گزینه به قوانین ANZSCO را در مورد شغل یا حرفه پیشنهادی اتخاذ کنید. همچنین شما بایستی الزامات آموزش و تجربه در مورد حرفه مورد تقاضا را داشته باشید. حتی اگر شغل مورد تقاضا شما ارتباطی با قوانین ANZSCO نداشت، باید نزدیک ترین گزینه به آن انتخاب شود. سطح مهارت 1،2 یا 3 ANZSCO، اگر سطح مهارت شما در یکی از این سه سطح قرار دارد، بایستی یکی از شرایط زیر را داشته باشید:

  • بایستی صلاحیت مورد نیاز در سطح توصیف شده یا بالتر را داشته باشید.
  • بایستی تجربه کاری مرتبط و مشخص شده در ANZSCO را داشته باشید و حداقل سابقه کاری 5 ساله را داشته باشید حتی اگر در شرایط ANZSCO ذکر نشده است.
  • شغل مورد نظر شما در لیست مهارت های بلند مدت عنوان شده باشد و شرایط درخواست آن را داشته باشید.
  • استخدام شما نیازمند ثبت شغلی در کشور نیوزلند می باشد و شما برای گرفتن عناون شغلی مورد نظر بطور قانونی ثبت نام می کنید.

سطح مهارت 4 و 5 یا مواردی که در ANZSCO ذکر نشده اند. در این صورت بایستی یکی از شرایط زیر را داشته باشید:

  • شما در سطوح 4 و یا 5 در چهارچوب استاندارد نیوزلند ارزیابی شوید.
  • دارای حداقل سه سال سابقه کاری در حرفه انتخاب شده باشید.
  • شغل شما در لیست مهارت های بلند مدت عنوان شده باشد و کلیه الزامات را داشته باشید.
  • استخدام شما ملزم به ثبت نام شغلی در نیوزلند بصورت قانونی است و برای گرفتن شغل خود بایستی ثبت نام جامع داشته باشید.
مهاجرت تحصیلی به نیوزلند
مهاجرت تحصیلی به نیوزلند

مهاجرت تحصیلی به نیوزلند

اگر دانش آموز جدید الورود زیر 18 سال باشد. باید یک ضمانت نامه کتبی از یک مؤسسه یا شخصی که در نیوزیلند در دسترس قرار دارد ارائه دهد. الزامات ویزای تحصیلی نیوزلند عبارتند از:

  • ارائه تمکن مالی در خصوص توانایی مالی فرد در جهت پرداخت هزینه ها و اثبات آن
  • ارائه بلیط پرواز دو طرفه
  • دریافت رسید پرداخت هزینه تحصیل یک ساله (در صورتی که درخواست ویزا شما در اصل تصویب شده باشد)
  • دو عکس جدید در گذرنامه اخیر

آیا محدودیت سن برای ویزای دانشجویی وجود دارد؟ محدودیت سن برای گرفتن ویزای دانشجویی در نیوزیلند وجود ندارد.فرد بدون یک ویزای دانشجویی، می تواند در مدرسه به مدت دو هفته به عنوان دانشجوی داخلی و یا برای سه ماه به عنوان دانشجوی بین المللی اقامت دریافت کند. هنگامی که شما در نیوزیلند هستید، می توانید برای تغییر شرایط ویزای خود درخواست دهید که به شما امکان می دهد تا حداکثر 20 ساعت در هفته در طول دوره زمانی و در تعطیلات کار کنید.

دانش آموزانی که مدرک تحصیلی غیرقانونی را در سطح 7 یا پایین تر می گذرانند ویزای یک ساله ی تحصیلی دریافت می کنند که پس از تحصیل قابلیت تمدید تا دوسال را دارد.افرادی که در سطح 7 یا بالاتر تحصیل می کنند، با یک ویزای تحصیلی سه ساله برخوردار خواهند شد.بر اساس سند مشاوره ای که توسط وزارت بازرگانی، نوآوری و اشتغال تعیین شده، سطح مهارت لازم برای ادامه اقامت دائمی را افزایش می دهد و همچنان دانشجویان بین المللی پس از اتمام تحصیل، می توانند تجربه کاری خود را به دست آورند و درخصوص اقامت در نیوزلند اقدامات لازم را بررسی و ارزیابی نمایند.

مهاجرت به نیوزلند از طریق سرمایه گذاری

سه نوع ویزای سرمایه گذاری در نیوزلند وجود دارد:

ویزای سرمایه گذار (سرمایه گذاری دسته 2) برای کسانی است که قصد دارند حداقل سه میلیون دلارNZ در مدت چهار سال در نیوزلند سرمایه گذاری کنند. اگر به دنبال سرمایه گذاری 10 میلیون دلار یا بیشتر هستید، ویزای سرمایه گذار پلاس (سرمایه گذاری دسته 1) گزینه بهتری است. در زیر تفاوت اصلی بین این دودسته وجود دارد. سرمایه گذار از سال دوم دوره 4 ساله سرمایه گذاری خود می تواند هر سال به مدت 146 روز در نیوزلند اقامت داشته باشد یا به طور کلی 438 روز اقامت در کل 4 سال سرمایه گذاری. شرایط مورد نیاز:

  • حداقل 3 سال سابقه کار
  • مهارت در زبان انگلیسی
  • اعضای خانواده باید در زبان انگلیسی در حد متقاضی مهارت داشته باشند.
  • حداکثر سن برای تقاضا 65 سال است.

ویزای سرمایه گذار پلاس: (دسته1) سرمایه گذار از سال دوم دوره 3 ساله سرمایه گذاری خود می تواند هر سال به مدت 44 روز در نیوزلند اقامت داشته باشد یا به طور کلی 88 روز اقامت در کل 3 سال سرمایه گذاری. شرایط اضافه دیگری مورد نیاز نیست. اگر شما یک بازرگان با تجربه و علاقمند به خود اشتغالی هستید، ویزای کارآفرین گزینه مناسبی است. اکثر مردم با یک ویزای کاری کارآفرین شروع به کار می کنند که به شما امکان ورود به نیوزلند را می دهد و می توانید یک کسب و کار را راه اندازی کنید . شش ماه تا دو سال بعد می توانید برای اقامت تحت شرایط اقامت کارآفرین درخواست کنید.

ویزای کاری کارآفرین، این ویزای کار سه ساله از دو مرحله تشکیل شده است:

مرحله راه اندازی: اگر درخواست شما تایید شده باشد، در ابتدا یک ویزای کار 12 ماهه به شما داده می شود که به شما امکان ایجاد کسب و کار را در نیوزیلند می دهد. مرحله تعادل: هنگامی که ثابت کردید که اقدامات لازم برای ایجاد کسب و کار را انجام داده اید، 24 ماه باقی مانده از ویزا به شما داده می شود. شرایط لازم برای این ویزا عبارتند از:

  • حداقل سرمایه 100000 دلار (جدا از هزینه کار)
  • 120 امتیاز یا بیشتر، امتیازات مربوط به موفقیت در کسب و کار و ارزشهای آن در نیوزیلند
  • طرح کسب و کار باید روشن و واضح باشد
  • تاریخ ورشکستگی اخیر و یا کلاهبرداری ( در صورت وجود)
  • صحت سلامت و مهارت زبان انگلیسی

اگر شما یک کارآفرین یا سرمایه گذار بسیار تاثیر گذار هستید و به دنبال ایجاد تاثیر قابل توجه و تاثیر مثبت جهانی هستید، ویزای جهانی اثرگذار (GIVs) نیوزیلند می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اطلاعات جامع تر در مورد مهاجرت به نیوزلند و شرایط اخذ اقامت نیوزلند را می توانید از مشاورین موسسه میرداماد بخواهید.

سوالات متداول درباره مهاجرت به نیوزلند

از طریق ازدواج، تحصیل، کار، سرمایه گذاری و پناهندگی می توانید به نیوزلند مهاجرت کنید.

نیوزلند بین 10 کشور برتر برای مهاجرت قرار گرفته است.

متداول ترین روش مهاجرت به نیوزلند سرمایه گذاری، تحصیلی و کار است.

برای واجد شرایط بودن برای مهاجرت به نیوزیلند باید:
زیر 56 سال باشید. دارای عدم سوء پیشینه و سلامت جسمی و روحی باشید وآشنایی با زبان انگلیسی نیز داشته باشید.

بیشتر دسته بندی های ویزای کار نیوزلند نیاز به پیشنهاد شغلی از یک کارفرمای نیوزیلندی را قبل از ارائه درخواست برای رسیدگی دارد.

در حالی که می توانید به دنبال کار یا در مصاحبه شغلی در نیوزیلند در ویزای ویزیتور شرکت کنید، هدف اصلی شما باید بازدید باشد. شما نمی توانید تحت عنوان ویزای بازدید کننده کار کنید و قبل از شروع کار باید درخواست ویزای کار کنید.

در حدود 30 تا 45 سالگی شما با حداکثر انرژی، بینش ، صلاحیت و ارزش به بازار کار وارد می شوید.

کشور نیوزلند دارای اقتصادی پایدار، طبیعتی بکر، سیستم آموزشی خوب و سطح رفاهی مناسبی است.

بعد از 5 سال اقامت موقت در نیوزلند، می توانم برای اقامت دائم اقدام نمایید.

سیستم مراقبت های بهداشتی عمومی در نیوزیلند به ساکنان دائمی امکان دسترسی به مراقبت های رایگان را می دهد.

هزینه زندگی برای دو نفر حدود 3000 دلار تا 5000 دلار در هر ماه می باشد.

اخبار های مرتبط

ویزای کار نیوزلند

ویزای کار نیوزلند

یکی از روش های مهاجرتی برای افرادی که قصد دارند به کشور های مختلف مهاجرت کنند، مهاجرت کاری می باشد.

مشاهده
اقامت نیوزلند

اقامت نیوزلند

مهاجرت و اخذ تابعیت یک کشور به معنای آغاز فصل تازه ای در زندگی هر فرد است که تغییرات اساسی

مشاهده

نظرات کاربران

  • توسط منوچهر کهن ترابی
    تاریخ: آذر 17, 1397
    نفر
    نفر

    سلام
    در رابطه با ویزای سرمایه گذاری میخواستم صحبت کنم ممنون هستم اگر به ایمیل زیر شرایط رو اعلام کنید
    با تشکر

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: دی 24, 1397
      نفر
      نفر

      سلام
      بهتر است که با تلفن موسسه تماس برقرار کنید تا اطلاعات کامل را در اختیار شما قرار دهیم.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا