071-91009294  | 021-88724227  |

اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت

اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

اسلواکی از کشورهای حوزه شینگن است که به دلیل داشتن اقتصاد رو به رشد، هزینه های پایین زندگی و برخورد مناسب با مهاجرین امروزه مورد توجه واقع شده است. یکی از راه های پرطرفدار برای مهاجرت به این کشور، تاسیس و ثبت شرکت است که منجر به دریافت اقامت بلند مدت و پس از آن شهروندی می شود. این امکان با هزینه ای بسیار کم نسبت به سایرکشورهای اروپایی قابل تحقق است. این مقاله به کوشش موسسه میرداماد گردآوری شده است که به شما انواع شرکت های قابل ثبت در اسلواکی، شرایط و مدارک ثبت شرکت، مزایای تاسیس کمپانی و مهاجرت از طریق ثبت شرکت، همچنین حداقل مبلغ سرمایه گذاری در اسلواکی را معرفی می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین مجرب موسسه میرداماد در تهران و شیراز تماس حاصل کنید.

انواع شرکت برای ثبت در اسلواکی

افرادی که به دنبال تاسیس شرکت در اسلواکی هستند، گزینه های مختلفی برای انتخاب دارند که از جمله آنها می توان به تاسیس شعبات، شرکت های تابعه و دفتر نمایندگی اشاره کرد. در حالیکه دو شکل اول موسسات، افراد را قادر می سازد فعالیتهای تجاری را دقیقاً مانند هر شرکت دیگری در اسلواکی انجام دهند، نماینده یا دفترتابعه مناسب برای اشخاصی است که میخواهند قبل از تصمیم گیری در مورد تأسیس دائمی شرکت در اسلواکی تجربه کسب کنند.تفاوت های مختلفی بین دفتر شعبه و شرکت تابعه وجود دارد، مواردی همچون میزان استقلال نسبت به شرکت مادر، محدودیت در فعالیت هایی است که توسط شرکت اسلواکی می تواند انجام شود و مالیاتها متفاوت است. برای تصمیم گیری در مورد مناسب ترین شکل تجاری برای ثبت شرکت به معرفی انواع موسسات پرداخته ایم:

LLC (شرکت با مسئولیت محدود)

این رایج ترین نوع شرکت سازمانی و حقوقی است. قبل از ارائه درخواست تأسیس، باید مواردی را در نظر بگیرید همچون: نام آینده شرکت، میزان سهم به عنوان سرمایه مجاز، ترکیب مؤسسین و مدیران کل، نوع فعالیت و آدرس قانونی محل شرکت. این نوع شرکت ها موظف هستند برخی شرایط و محدودیت های خاص را رعایت کند:

حداقل مقدار سرمایه مجاز باید از 5 هزار یورو بیشتر باشد. تعداد شرکت کنندگان در دریافت سهام نباید از 50 نفر تجاوز کند و حداقل سهم هر یک از شرکت کنندگان نمی تواند کمتر از 750 یورو باشد. در صورتی که متقاضی مقیم اسلواکی باشد روند ثبت شرکت در اسلواکی لازمه اش نداشتن هیچگونه بدهی در بازرسی مالیاتی است. برای کارآفرینان خارجی، درخواستی از مقامات مالیاتی برای ارائه صورت حساب ها به صورت خصوصی انجام می شود. طبق مقررات قانون اسلواکی، یکی از مدیران کل شرکت باید مقیم کشور اسلواکی یا دارای مجوز اقامت بلندمدت باشد.

شرکت کارآفرینی خصوصی

ثبت نام مشاغل در اسلواکی به این شکل یک مزیت مهم دارد، یعنی پایین بودن هزینه در هنگام ایجاد شرکت. اما بر خلاف LLC، کارآفرین خصوصی موظف است مبلغ بیمه پزشکی خود را بپردازد و پس از تاسیس این شرکت نمیتوان آن را گسترش داد و یا فروخت. اگر اجازه اقامت بیش از محدودیت زمانی باشد یا در اخذ آن مشکلی وجود داشته باشد، ثبت این نوع شرکت امکان پذیر نیست.

شرکت سهامی

کمترین میزان سرمایه مجاز از 25 هزار یورو است و کل سهم به سهام با ارزش مشخص تقسیم می شود. همه سهام در این حوزه ثبت شده است و اوراق بهادار حامل استفاده نمی شود. بیشترین مدل پرونده ثبت شرکت سهامی عمومی یا خصوصی در اسلواکی زمانی است که تعداد سهامداران بیش از 50 نفر باشد.

فرم های دیگر تاسیس شرکت:

مالکیت شخصی که در اسلواکی وجود دارد رایج ترین شكلی است كه یك تجارت كوچك می تواند شروع شود و توسط یك سرمایه گذار كه كاملاً مسئول بدهی های شرکت است، اداره می شود. دارایی شخصی وی نیز در صورت ورشکستگی در معرض مطالبه قرار می گیرد.از سرمایه گذاران خارجی دعوت می شود تا شعبه اسلواکی شرکت اصلی خود را تاسیس کنند که کل سرمایه تأمین شده نیز کمتر خواهد بود و نیاز به داشتن هیچ شخصیت حقوقی نیست.گزینه دیگر باز کردن یک شرکت تابعه یا برای اهداف تحقیق در بازار به صورت موقتی و سپس دریافت یک دفتر نمایندگی است.

شرایط ثبت شرکت در اسلواکی

اگر می خواهید شرکت تجاری خود را در اسلواکی شروع کنید و از هیچ یک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا یا OECD نمی آیید، باید برای اقامت دائم یا موقت در اسلواکی اقدام کنید. فقط در این صورت شرکت شما ممکن است در این کشور ثبت شود. برای به دست آوردن اقامت موقت با هدف ثبت شرکت، باید شرایط لازم و مدارک مورد نیاز را فراهم کرده و درخواست مجوز تاسیس شرکت را داشته باشید. به دلایل مالیاتی، اغلب توصیه می شود شرکت با مسوولیت محدود را برای شروع انتخاب کنید، زیرا در زمینه مالیاتی مقرونه به صرفه خواهد بود و همچنین تمام اعضای هیئت مدیره این شرکت ها نیازی به ساکن بودن در اسلواکی ندارند. با این حال، شهروندان غیر اتحادیه اروپا به یک شخص ساکن اسلواکی و دارای مجوز تاسیس شرکت نیاز دارند و در نظر داشته باشید برای تاسیس این نوع شرکت سرمایه کمتری لازم است. قانون اسلواکی روابط وفاداری را تعریف نمی کند.بنابراین این منطقه نسبتاً لیبرال است.مطابق قانون اسلواکی، فقط موارد معدودی وجود دارد که یک مدیر شخصاً مسوولیت بدهی های شرکت را به عهده گیرد. هزینه های تاسیس انواع شرکت در اسلواکی بدین شرح است: هزینه کلی حدود 500 یورو می باشد که این مبلغ را باید با 20% مالیات جمع کنید. هزینه ثبت شرکت مجازی در اسلواکی از 39 یورو در هر ماه شروع می شود. مدت زمان تاسیس یک شرکت در اسلواکی به طور معمول تا 25 روز کاری طول می کشد. سازمان مربوطه از زمان ثبت درخواست صحیح و پرداخت هزینه اداری، طی 2 روز کاری شرکت را ثبت می کند. اگر به صورت آنلاین درخواست کردی ، ممکن است 3 روز کاری برای قبول پرداخت آنلاین طول بکشد، بنابراین شرکت ممکن است کار را 2 روز پس از پذیرش پرداخت شروع کند.

شرایط ثبت شرکت در اسلواکی
شرایط ثبت شرکت در اسلواکی

مدارک لازم برای ثبت شرکت در اسلواکی

علاقه مندان به ثبت شرکت در اسلواکی باید چندین الزام را رعایت کنند. از جمله این موارد، تهیه مدارکی است که برای ثبت در سازمان تجارت یکی از مهمترین موارد است. اسنادی که برای افتتاح یک کمپانی در اسلواکی تهیه می شود بستگی به واحد انتخابی دارد و می تواند یک فرم ثبت نام ساده برای فرد حقوقی یا یک پرونده گسترده تر در مورد شرکت های با مسئولیت محدود خصوصی و عمومی باشد. با توجه به اینکه شرکت با مسئولیت محدود خصوصی (SRO) محبوب ترین شکل تجاری در اسلواکی است، می توانید در زیر لیستی از اسنادی که برای تهیه این نوع شرکت نیاز به تهیه و ارسال دارند، در زیر بیابید:

  • اطلاعات در مورد سهامداران در قالب اوراق شناسایی خود یا اساسنامه و گواهی ثبت نام.
  • اطلاعات در مورد مدیر یا مدیران شرکت در آینده (اوراق شناسایی)؛
  • اثبات آدرس حقوقی در اسلواکی
  • اساسنامه این شرکت که باید توسط دفتر اسناد رسمی در اسلواکی تایید شود.
  • اثبات واریز سرمایه سهم در یک حساب باز شده توسط یک بانک اسلواکی؛
  • فرم تقاضا و دریافت هزینه پرداخت نیز باید با ثبت تجارت ارائه شود.

دقت داشته باشید که اسناد باید هنگام افتتاح یک شرکت در اسلواکی ارائه شود. در مورد مشارکت در تاسیس شرکت، توافق نامه مشارکت باید توسط یک اسناد رسمی عمومی اسلواکی تهیه و تنظیم شود.

مراحل ثبت شرکت در اسلواکی

مراحل زیادی برای ثبت شرکت در اسلواکی وجود دارد. در اینجا به صورت خلاصه تمامی مراحل را عنوان کرده ایم:

اولین مرحله از فرآیند ثبت شرکت، انتخاب نام مناسب توسط شخص حقوقی و بررسی منحصر به فرد بودن این اسم در دفتر ثبت تجاری است که توسط دادگاه منطقه انجام می شود.سپس اساسنامه شرکت و سایر اوراق مربوطه باید در دفتر اسناد رسمی تهیه و اسناد تایید شوند. همچنین هزینه ای برای تأیید امضاها در دفتر ثبت باید پرداخت شود. اداره منطقه یک شهرداری نیز مجاز به تأیید امضاها است.سومین مرحله از ثبت شرکت در اسلواکی، درخواست در سازمان One-Stop برای اجازه تجارت و ثبت نام برای مالیات بر درآمد است. موسسات حقوقی در این زمینه می توانند به شما کمک کنند.شما همچنین باید یک فرم از سازمان امور مالیاتی ارائه دهید که بدهی های مالیاتی شرکا را نشان می دهد. در صورتی که بدهی های مالیاتی هر شریک بیشتر از 170 یورو باشد، راه اندازی یک LLC امکان پذیر نخواهد بود.یکی دیگر از اقدامات مهم در ایجاد شرکت در جمهوری اسلواکی، افتتاح حساب بانکی است. قبل از ثبت شرکت، 50٪ از حداقل سرمایه و 30٪ از سهم هر سهامدار باید پرداخت شود.در آخر، شما باید برای بیمه نامه بیکاری در شرکت بیمه اجتماعی (“Socialna poistovna”) و همچنین در زمینه معلولی، حقوق بازنشستگی و بیماری کارکنان ثبت نام کنید.

شرایط و مدارک لازم مهاجرت از طریق ثبت شرکت در اسلواکی

اجازه اقامت در اسلواکی این حق را برای شما فراهم می کند که درمدت مشخصی اقامت در این کشور را داشته باشید و برای مدت اعتبار معتبر بدون نیاز به گرفتن ویزا، به کشور های حوزه شینگن بروید. اجازه اقامت قانونی که توسط یک سند تأیید شده است برای اسکان در اسلواکی شما را تأیید می کند، با ثبت شرکت در اسلواکی شما می توانید اقامت بلند مدت و پس از آن شهروندی را دریافت کنید. توجه داشته باشید که اقامت اسواکی از طریق ثبت شرکت ، خود راحت ترین و آسان ترین راه برای اخذ اجازه اقامت در این کشور است. آن را مهاجرت تجاری می نامند. برای انجام مهاجرت تجاری به اسلواکی، لازم است یک شرکت را در آنجا ثبت کنید، یک تجارت در حال حاضر آماده یا حتی خرید یک ملک تجاری را نیز می توانید انجام دهید. پس از افتتاح شرکت خود، شرایط لازم برای اخذ مجوز اقامت در اسلواکی را خواهید داشت که با استفاده از آن می توانید تجارت کنید، در بانک های اسلواکی وام بگیرید، بدون ویزا برای سفر به کشورهای عضو شینگن بروید، استفاده از بیمه درمان، وام مسکن از دیگر مواردی است که به شما داده می شود. مدارک مورد نیاز برای اقامت از طریق ثبت شرکت به شرح زیر است:

  • درخواست دریافت مجوز اقامت در اسلواکی که به زبان اسلواکی پر شده است (فرم درخواست را از سایت دولت اسلواکی باید دانلود کنید)؛
  • گذرنامه با ویزای نوع D (برای کشورهایی که نیاز به ویزا ندارند، فقط گواهی بیومتریک را لازم دارند).
  • بیانیه عدم سابقه کیفری
  • استعلام از بانک درباره میزان تمکن مالی شما: برای کارآفرینان شخصی: یک حساب 5،000 یورویی و یک حساب شخصی 2600 یورویی، برای یک شرکت با مسوولیت محدود و یا نمایندگی: یک حساب 22000 یورویی به نام شرکت و یک حساب شخصی با 2600 یورو دارایی؛
  • ثبت نام درخواست مجوز تجارت در اسلواکی؛
  • اسناد قانونی شرکت؛
  • دو عکس رنگی 3.5* 3.5 سانتی متر.

کلیه مدارک در زمان ثبت نام برای اجازه اقامت نباید حداکثر 90 روز از صدور آن ها گذشته باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین موسسه میرداماد در شعب تهران و شیراز تماس حاصل کنید.

حداقل سرمایه گذاری برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در اسلواکی

ثبت شرکت در اسلواکی، دقیقاً به عنوان شروع کار در اروپا، دارای برخی تفاوت های ظریف است. شایع ترین نوع شرکتی که در اسلواکی ثبت شده است شرکت با مسئولیت محدود است. ثبت شرکت در اتحادیه اروپا حدود سه هفته طول می کشد، تنها کاری که پس از ثبت شرکت باید انجام دهید دریافت گذرنامه بین المللی و ثبت نام برای اقامت در کشور اسلواکی و امضای اسناد تهیه شده است. یک شخص حقیقی یا حقوقی از هر کشوری می تواند چنین شرکت هایی را در اسلواکی ثبت کند و به دلیل شروع کار، مجوز اقامت از طریق ثبت شرکت در اسلواکی را بدست آورد.مدیر اجرایی این شرکت ها می توانند شهروند اسلواکی (EU) یا شهروند کشور دیگری باشند که دارای اجازه اقامت در اسلواکی (اروپا) می باشند. به همین دلیل، تا زمان اخذ مجوز اقامت، به عنوان موسس یک شرکت شناخته نخواهید شد. تعداد کارمندان در شرکت های مسوولیت محدود به تعداد دلخواه می توانند باشند. برای اخذ اقامت از طریق ثبت شرکت در کشور اسلواکی حداقل 22000 یورودر حساب شرکت و 2600 یورو در حساب شخصی باید باشد.

مزایای مهاجرت از طریق ثبت شرکت به اسلواکی

امروز، اسلواکی یکی از مشهورترین کشورها برای مهاجرت تجاری در بین تمام کشورهای اتحادیه اروپا است. در اسلواکی تعداد زیادی از نمایندگی های کارخانه های معروف خودروسازی وجود دارد، کشاورزی در حال توسعه است، دفاتر رهبران IT در جهان وجود دارد. از آنجا که جمعیت این کشور بسیار کم است یعنی فقط 5.5 میلیون نفر و رشد اقتصادی در سطح بالایی است، این کشور هنوز هم با روی باز از مهاجرانی که قصد ثبت شرکت و راه اندازی تجارت را دارند استقبال می کند. هر کس حق دارد به عنوان کارآفرین بیزینسی راه اندازی یا شرکت خود را در اسلواکی افتتاح کند و بر این اساس، یک اقامت دائمی دریافت کند. از مواردی که مزایای اقامت از طریق ثبت شرکت در این کشور محسوب می شود، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارزانترین راه برای دریافت اجازه اقامت در یک کشورعضو اتحادیه طی سه ماه است.
  • امکان تبادلات تجاری از طریق ثبت شرکت با کلیه کشورهای اروپا وجود دارد.
  • مالیات کم (19٪ سود خالص برای کارآفرینان خصوصی ، 21٪ مالیات ازسود خالص برای یک شرکت های با مسوولیت محدود).
  • ثبات تجاری این امنیت را به شما می دهد که سرمایه خود را به این کشور بیاورید.
  • خدمات ثبت شرکت که طی کمترین زمان و به راحتی امکان پذیر است.
  • امکان دریافت وام تجاری و مسکن با 1.29 درصد سود در سال به مدت 30 سال.
  • امکان اقامت دائمی برای خانواده شخصی که شرکت تاسیس کرده است.
  • شرایط راحت برای تمدید اقامت از طریق ثبت شرکت.
  • برای 5 سال، شخصی که شرکت را تاسیس کرده میتواند اقامت دائم را برای خود و خانواده اش دریافت کند و پس از آن نیز تابعیت اتحادیه اروپا را داشته باشد.
  • شرایط آسان برای اداره شرکت شامل پایین بودن هزینه نگهداری شرکت تاسیس شده دراین کشور و ثبت سریع آن در حدود 20 روز.
  • فرصتی برای بهره ‌گیری از همه مزایایی که کشور در ازای ایجاد مشاغل واقعی و پرداخت مالیات به بودجه دولت فراهم آورده است.
  • تصاحب و مدیریت یک شرکت در اروپا، با در نظر گرفتن انجام فعالیت تجاری در اسلواکی (گزینه عالی برای ثبت نام مشاغل آنلاین در قلمرو اتحادیه اروپا).
  • دستیابی به یک بازار بزرگ اتحادیه اروپا و دستیابی به شرکای جدید از کشورهای اتحادیه اروپا.
  • سریع ترین روش برای دریافت اجازه اقامت پس از ثبت شرکت در اسلواکی
  • حمایت از سرمایه خود، که در مطمئن ترین حساب های بانکی و امکان استفاده از شرایط مطلوب برنامه های مختلف بانکی برای تجارت شما در اسلواکی وجد دارد.
مزایای مهاجرت از طریق ثبت شرکت به اسلواکی
مزایای مهاجرت از طریق ثبت شرکت به اسلواکی

پس از مطالعه این مقاله به طور کامل با شرایط ثبت انواع شرکت در اسلواکی، میزان بودجه لازم برای تاسیس شرکت، مدارک و گواهی های لازم همچین شرایط مهاجرت به این کشور از طریق ثبت شرکت و اخذ تابعیت آشنا شدید. حال می توانید به مهاجرت از این طریق به کشور اسلواکی فکر کنید. برای کسب اطلاعات دقیق تر مشاورین موسسه میرداماد در شعب تهران و شیراز آماده پاسخگویی به شما هستند.

سوالات متداول درباره سرمایه گذاری در اسلواکی

بله، شما میتوانید با پرداخت مبلغی مشخص و تاسیس کمپانی به شکل های مختلف همچون مسوولیت محدود و یا تاسیس نمایندگی اقامت این کشور را دریافت کنید.

برای اخذ تابعیت کشور اسلواکی از طریق ثبت شرکت، شما باید پنج سال به فعالیت خود به وسیله کمپانی تاسیس شده ادامه دهید. پس از این مدت موفق به اخذ تابعیت اسلواکی می شوید.

بله، صاحب شرکت می تواند پس از ثبت موسسه برای مجوز اقامت بلند مدت به همراه خانواده درخواست دهد.

در صورتي كه كليه اسناد آماده باشد و در صورت درخواست، همه آنها را ارائه دهید، به بيش از يك هفته طول نمي كشد.

هنگام راه اندازی شرکتی در جمهوری اسلواکی، مراحل اصلی که باید تکمیل شوند به شرح زیر است:

  • انتخاب نوع شرکت؛
  • انتخاب نام مناسب برای شرکت و دریافت تأیید ثبت شرکت در اسلواکی؛
  • ارائه طرح توجیهی اقتصادی لازم برای ثبت شرکت.

چندین مدل شرکت وجود دارد که می توانید در اسلواکی تأسیس کنید و بسته به نوع انتخاب شده برای راه‌اندازی، سرمایه متفاوت است. متخصصان در اسلواکی در زمینه تشکیل شرکت در اسلواکی می توانند اطلاعات کاملی درباره میزان مورد نیاز هر شخص حقوقی (شرکت با مسئولیت محدود ، مشارکت محدود و غیره) ارائه دهند. اما برای اخذ اقامت به 25000 یورو نیاز دارید.

بله، بسته به فعالیتهای تجاری که در اسلواکی انجام می دهید، از شما خواسته می شود مجوز تجاری یا مجوز اقامت را ارائه دهید.

اگر می خواهید یک حساب بانکی در اسلواکی باز کنید، باید اثبات هویت (گذرنامه یا کارت شناسایی اسلواکی) را ارائه دهید. کارشناسان محلی بانک می توانند به شما در باز کردن یک حساب بانکی در اسلواکی کمک کنند.

شخص می تواند تجارت در اسلواکی را در دو وضعیت حقوقی متفاوت – چه به عنوان شخص اسلواکی و چه به عنوان یک شخص خارجی دنبال کند. به طور کلی، هر فرد خارجی می تواند تجارت را با همان شرایطی انجام دهد که هر شخص اسلواکی انجام می دهد.

ابتدا لازم است تشخیص دهید که آیا مالیات دهندگان مقیم مالیات در اسلواکی هستند یا خیر. ساکنان در اسلواکی، که نیاز به پرداخت مالیات از کل درآمدهای خود را در این کشور دارند، افراد با اقامت دائم در اسلواکی یا کسانی هستند که معمولاً در اسلواکی ساکن هستند. قانون تصریح می کند که چنین افرادی باید در اسلواکی مالیاتی بپردازند ، از درآمد دریافتی در خاک این کشور و خارج از کشور.

هزینه های راه اندازی در اسلواکی بسته به نوع شرکتی که می خواهید در این کشور تأسیس کنید و همچنین به خدمات اضافی (در صورت وجود) برای تجارت آینده خود انتخاب می کنید، متفاوت است. اما از 500 تا 1000 یورو هزینه در بردارد.

افرادی که به دنبال تاسیس شرکت در اسلواکی هستند، گزینه های مختلفی برای انتخاب دارند که از جمله آنها می توان به تاسیس شعبات، شرکت های تابعه و دفتر نمایندگی اشاره کرد.

حداقل مقدار سرمایه مجاز باید از 5 هزار یورو بیشتر باشد. تعداد شرکت کنندگان در دریافت سهام نباید از 50 نفر تجاوز کند و حداقل سهم هر یک از شرکت کنندگان نمی تواند کمتر از 750 یورو باشد.

کمترین میزان سرمایه مجاز از 25 هزار یورو است. بیشترین مدل پرونده ثبت شرکت سهامی عمومی یا خصوصی در اسلواکی زمانی است که تعداد سهامداران بیش از 50 نفر باشد.

  • درخواست دریافت مجوز اقامت در اسلواکی که به زبان اسلواکی پر شده است (فرم درخواست را از سایت دولت اسلواکی باید دانلود کنید)؛
  • گذرنامه با ویزای نوع D (برای کشورهایی که نیاز به ویزا ندارند، فقط گواهی بیومتریک را لازم دارند).
  • بیانیه عدم سابقه کیفری
  • استعلام از بانک درباره میزان تمکن مالی شما: برای کارآفرینان شخصی: یک حساب 5،000 یورویی و یک حساب شخصی 2600 یورویی، برای یک شرکت با مسوولیت محدود و یا نمایندگی: یک حساب 22000 یورویی به نام شرکت و یک حساب شخصی با 2600 یورو دارایی؛
  • ثبت نام درخواست مجوز تجارت در اسلواکی؛
  • اسناد قانونی شرکت؛
  • دو عکس رنگی 3.5* 3.5 سانتی متر.

ثبت شرکت در اتحادیه اروپا حدود سه هفته طول می کشد.

حداقل 22000 یورودر حساب شرکت و 2600 یورو در حساب شخصی نیاز می باشد.

برای اخذ تابعیت کشور اسلواکی از طریق ثبت شرکت، شما باید پنج سال به فعالیت خود به وسیله کمپانی تاسیس شده ادامه دهید. پس از این مدت موفق به اخذ تابعیت اسلواکی می شوید.

کشور اسلواکی در اروپای مرکزی واقع شده است..واحد پولی آن یوروست. رفتار مردم اسلواکی با خارجی ها بسیار مناسب است و نژادپرستانه نیست.۵ میلیون نفر جمعیت دارد.پایتخت این کشور، براتیسلاوا است.

اخذ اقامت اسلواکی از طریق ثبت شرکت جزو کم ریسک ترین روش هاست و از احتمال موفقیت بالایی برخوردار است.

بله . شما می توانید در اسلواکی شرکت ثبت کنید ولی در کلیه کشورهای عضو شنگن فعالیت نمائید.

اخبار مرتبط

بازار املاک دراسلواکی

بازار املاک اسلواکی

این مقاله شامل اطلاعاتی درمورد بازار املاک اسلواکی است. امید بر آن است تا این مطالب برای متقاضیان و علاقه

مشاهده

اسکرول به بالا