071-91009294  | 021-88724227  |

مهاجرت به انگلستان

مهاجرت به انگلستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

انگلیس یکی از پیشرفته ترین کشور های جهان است که سالانه میزبان مهاجران زیادی از سراسر دنیا می باشد. دانشجویان بسیاری رویای تحصیل در دانشگاه های این کشور را در سر می پرورانند و متقاضیان بسیاری به دنبال کار و سرمایه گذاری در انگلیس می باشند. مهاجرت به انگلیس همچون کشور های دیگر، از روش های مختلفی امکان پذیر است که بسته به شرایط هر فرد، این روش متفاوت خواهد بود. ما در موسسه مهاجرتی میرداماد بر آن شدیم تا مقاله ای در خصوص مهاجرت به انگلستان و شرایط آن برای شما عزیزان تهیه کنیم تا اطلاعات لازم در این زمینه را در اختیار شما قرار دهیم. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

تحصیل در انگلستان

مهاجرت کاری به انگلستان

مهاجرت تحصیلی به انگلستان

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به انگلستان

تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در انگلستان

هزینه های زندگی در انگلستان

شهروندی و تابعیت انگلستان

مهاجرت به انگلستان از صفر تا صد

کشور انگلستان در راستای ورود قانونی مهاجران، تمهیداتی را اندیشیده است که طبق آن افراد می توانند به این کشور مهاجرت کرده و اقدام به دریافت اقامت انگلستان نمایند. اما همواره برخی کوشیده اند تا با روش های غیر قانونی مردم را فریب دهند و با وعده های دروغین متقاضیان مهاجرت را به سوی خود جذب کنند.

پناهندگی از سال های گذشته تا کنون روشی خطرناک بوده و به عنوان بدترین روش مهاجرتی شناخته شده است. پناهندگان همواره در راه رسیدن به کشور مقصد با خطرات زیادی روبرو بوده اند و بسیاری از ان ها جانشنا را در طول مسیر از دست داده اند. حتی اگر پناهندگان سلامت به انگلستان برسند، شرایط آن ها در کمپ های موجود در این کشور مناسب نخواهد بود و نمی توانند از حقوق و مزایای یک شهروند انگلیسی برخوردار شوند. از این رو توصیه می شود متقاضیان با استفاده از روش های قانونی اقدام به این کار نمایند. در ادامه به بررسی این روش ها خواهیم پرداخت.

راه های مهاجرت به لندن

روش های مهاجرت به انگلیس به چند دسته تقسیم می شوند که افراد با توجه به شرایطی که دارند می توانند از طریق یکی از این روش ها اقدام به مهاجرت نمایند. این روش ها عبارتند از:

  • مهاجرت از طریق تحصیل به انگلستان
  • مهاجرت به انگلستان از طریق کار
  • مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به انگلستان
  • مهاجرت نخبگان، مشاهیر و هنرمندان به انگلستان
  • مهاجرت از طریق ازدواج به انگلستان
  • مهاجرت به انگلیس از طریق تولد
  • مهاجرت به انگلستان از طریق پناهندگی

مهاجرت از طریق تحصیل به انگلستان

انگلستان جزو 3 کشور برتر دنیا در زمینه نظام آموزشی می باشد و به عنوان الگوی آموزشی بسیاری از کشور های دیگر شناخته می شود. بدون شک دانشگاه ها، مدارس و موسسات اموزشی این کشور بهترین استاندارد های تحصیلی را دارا می باشند. امروزه مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل یکی از مرسوم ترین و محبوب ترین روش های مهاجرتی به شمار می رود.

ویزاهای اخذ شده

تحصیل در انگلستان از سن 3 سالگی در مهد کودک آغاز شده و تا 18 سالگی و با اتمام دوره دبیرستان تکمیل می شود. پس از دوره دبیرستان دانش آموزان آماده ورود به دانشگاه های این کشور می شوند. تحصیل در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه های انگلستان امکان پذیر است. دانشجویان پس از تحصیل می توانند مشغول به کار شوند و دولت این کشور از دانشجویان بین المللی با استعداد برای کار استقبال می کند.

لازم به ذکر است همچون سایر کشور ها، تحصیل در انگلستان موجب اخذ اقامت نخواهد شد و برای دریافت اقامت دائم، متقاضی باید پس از اتمام تحصیلات خود در این کشور مشغول به کار شود. دانشجویان پس از فارغ التحصیلی، 4 ماه فرصت دارند که در انگلیس کار پیدا کرده و اقامت تحصیلی خود را به اقامت کاری تبدیل کنند. از بهترین دانشگاه های انگلستان می توان به دانشگاه آکسفورد، دانشگاه کمبریج، دانشگاه منچستر، دانشگاه کینگ و … اشاره کرد.

مهاجرت کاری به انگلستان

یکی از روش های مهاجرت به لندن، مهاجرت از طریق کار می باشد. این کشور برای جبران کمبود نیروی کار خود اقدام به جذب نیرو های خارجی از سراسر جهان می نماید. نا گفته نماند به دلیل وجود رقابت متقاضیان بر سر کار در این کشور، افراد باید از وضعیت درخشانی در زمینه مهارت، تخصص و تحصیلات برخوردار باشند.

برای مهاجرت کاری به انگلستان، متقاضیان باید یک پیشنهاد شغلی از کارفرمای انگلیسی دریافت کنند. سپس درخواست آن ها از طریق سیستم امتیاز بندی در اداره مهاجرت این کشور بررسی شود. در اداره مهاجرت انگلستان قوانین خاصی برای افرادی که خارج از اتحادیه اروپا قرار دارند وضع شده است. مهاجرت به انگلستان از طریق دعوت نامه، باید از طریق شغلی تخصصی باشد و افراد نمی توانند از طریق کار های معمولی ویزای کار انگلیس را اخذ کنند. کارفرمایی هم که به متقاضی پیشنهاد کار می دهد، باید از اداره کار انگلیس مجوز استخدام نیروی خارجی را داشته باشد.

اخذ ویزای کار انگلستان

متقاضیان علاوه بر ویزای کاری نیروی ماهر انگلستان، که با نام ویزای کار عمومی نیز شناخنه می شود، می توانند برای انواع ویزای کاری موقت، ویزای استارتاپ و ویزای نوآوری نیزاقدام کنند. افراد در ابتدای کار، اقامت موقت دریافت می کنند و پس از این دوره در صورت واجد شرایط بودن، می توانند اقدام به دریافت اقامت دائم نمایند. افراد در صورتی که حداقل 5 سال در انگلیس زندگی و کار کنند واجد شرایط اقامت دائم خواهند بود.

مهاجرت سرمایه گذاری به انگلستان

یکی از سخت ترین برنامه های مهاجرت از طریق سرمایه گذاری، ویزای سرمایه گذاری انگلستان می باشد. برای مهاجرت به این کشور از طریق سرمایه گذاری، متقاضی باید حداقل 2 میلیون پوند در اوراق قرضه دولتی، سرمایه وام شرکت ها و یا سرمایه مشترک سرمایه گذاری کند. در صورت سرمایه گذاری به مبلغ 2 میلیون افراد می توانند پس از گذشت 5 سال، اقدام به دریافت اقامت دائم انگلستان نمایند.

اگر چه اقامت سرمایه گذاری انگلستان مسیری طولانی دارد، اما در صورتی که فرد تمامی نکات را رعایت کند، یکی از روش های مطمئن برای مهاجرت به لندن خواهد بود. در ویزای سرمایه گذاری انگلستان، افراد می توانند همسر و فرزندان خود را نیز به این کشور ببرند. برای اطلاع از شرایط سرمایه گذاری در انگلستان و مهاجرت از این طریق، می توانید به کارشناسان ما در مجموعه حقوقی میرداماد مراجعه کنید. وکلای ما بر تمامی قوانین سرمایه گذاری و ثبت شرکت در انگلستان تسلط دارند و می توانند در این زمینه آگاهی های لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

مهاجرت نخبگان، مشاهیر و هنرمندان به انگلیس

کشور انگلستان به عنوان یکی از مقاصد مهاجرتی محبوب، همواره از هنرمندان و افراد دارای استعداد ویژه و نخبه استقبال نموده است. این کشور در زمینه های مختلف فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و … برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته است. افراد هنرمند و مشاهیر برای مهاجرت به لندن از این طریق بایستی مجموعه آثار ارزشمند خود را ارائه داده و به این کشور ثابت کنند که طریق حرفه ای که دارند می توانند برای خود درآمد کسب کنند. از طرفی این افراد باید نشان دهند که حرفه آن ها برای اقتصاد انگلستان سود آوری مناسبی خواهد داشت.

مهاجرت به کشور انگلیس از طریق ازدواج

یکی از روش های مهاجرت به انگلستان، از طریق ازدواج می باشد. به این صورت که اگر فردی با یک شخص تبعه انگلیس ازدواج کند، می تواند پس از 2 سال زندگی مشترک درخواست اقامت انگلستان را ارائه دهد. افراد باید ثابت کنند که ازدواج آن ها سوری نبوده و وصرفا برای به دست آوردن اقامت این کشور نبوده است. در واقع افراد باید به دولت انگلستان ثابت کنند که ازدواج ان ها واقعی و از سر علاقه بوده است.

برای ازدواج با تبعه انگلیسی و به دست آوردن اقامت این کشور، سن افراد باید بالای 18 سال باشد و همچنین سابقه کیفری نداشته باشند. علاوه بر این افراد باید از سلامت کامل روانی برخوردار باشند. فرد اسپانسر بایستی از درآمد کافی برای تامین مخارج خود و همسرش در انگلستان برخوردار باشد. هزینه مهاجرت به انگلستان از طریق ازدواج، شامل هزینه ثبت ازدواج در دفتر ثبت قانونی انگلیس بوده که مبلغی حدود 46 پوند خواهد بود.

مهاجرت از طریق تولد به انگلیس

کشور های مختلف از دو رویکرد برای ارائه تابعیت به کودکان تازه متولد شده استفاده می کنند. قانون خاک و خون. در قانون خاک اگر فرزندی در خاک کشور مورد نظر متولد شود، تابعیت آن کشور را دریافت می کند. کشور های اندکی از طریق قانون خاک اقدام به ارائه تابعیت می نمایند، که از جمله آن ها می توان به کانادا، برزیل و آمریکا اشاره کرد. در قانون خون، کودک تابعیت والدین خود را دریافت می کند، به عبارتی در این قانون مهم نیست که کودک در کجا متولد شده است.

کشور انگلیس از قانون خون برای ارائه تابعیت به کودکان پیروی می کند. یعنی در صورتی که یکی از والدین و یا هر دو تابعیت انگلیس را داشته باشند، کودک نیز تابعیت انگلیسی خواهد داشت. همچنین در صورتی که فرزند متولد شده در این کشور، والدین نا معلومی داشته باشد، تابعیت انگلیس را اخذ خواهد کرد.

البته کشور انگلیس از هر دو رویکرد برای ارائه تابعیت پیروی کرده است. قبل از ژانویه سال 1983 قانون تابعیت انگلستان از طریق خاک بود. اما از این تاریخ به بعد قانون تابعیت این کشور عوض شد و از قانون خون پیروی کرد.

انگلستان از قانون خون پیروی می کند

مهاجرت از طریق پناهندگی به انگلستان

پناهندگی یکی از روش های مهاجرت به کشور انگلیس می باشد که البته به هیچ عنوان توصیه نمی شود. این روش دارای مشکلات و خطرات متعددی است که جان و مال افراد را تهدید می کند. این روش از مهاجرت معمولا مناسب کسانی است که در کشور خود مورد آزار و اذیت قرار می گیرند و یا با معضل جنگ روبرو هستند و از این رو مجبور به مهاجرت می شوند.

پناهندگان در انگلیس اجازه ندارند کار کنند و محل اقامت آن ها نیز توسط خودشان انتخاب نمی شود. پناهندگان باید مدتی را در کمپ سر کنند که شرایط جالبی برای زندگی ندارد. این افراد تا زمانی که تکلیف پرونده آن ها روشن شود، در کمپ های پناهندگی نگهداری می شوند. در صورتی که درخواست پناهندگی آن ها رد شود، افراد باید خاک انگلستان را ترک کنند.موسسه مهاجرتي میرداماد به علت خطرات موجود در اين روش هيچ گونه خدماتي را در زمينه پناهندگي ارائه نمي دهد و اين بخش تنها براي افزايش آگاهي شما عزيزان مي باشد.

هزینه مهاجرت به انگلیس

یکی از دغدغه های مهم متقاضیان، هزینه مهاجرت به انگلیس می باشد که بخش اعظم آن را هزینه ویزا در بر می گیرد. علاوه بر هزینه های مربوط به ویزا، متقاضیان باید هزینه بیمه را نیز پرداخت کنند. همچنین ارائه تمکن مالی نیز بخشی از هزینه های مهاجرت به این کشور به شمار می رود که در برخی از روش های مهاجرتی مورد نیاز خواهد بود. به عنوان مثال در روش مهاجرت تحصیلی به انگلستان، متقاضی باید نشان دهد که به مدت حداقل یک سال می تواند از پس هزینه های زندگی خود بر بیابد. در ادامه هزینه های مربوط به ویزای انگلستان را به صورت جدولی آورده ایم:

نوع ویزا

هزینه ویزا

ویزای بازدید 6 ماهه

93 پوند

ویزای بازدید 2 ساله

350 پوند

ویزای بازدید 5 ساله

636 پوند

ویزای بازدید 10 ساله

350 پوند

ویزای درمانی (اعتبار 6 تا 11 ماه)

186 پوند

ویزای بازدید آکادمیک (اعتبار 6 تا 12 ماه)

186 پوند

ویزای کوتاه مدت دانشجویی (برای 6 ماه)

97 پوند

ویزای عبور یا ترانزیت

35 پوند

اسکان

1523 پوند

هزینه‌های زندگی در انگلستان چقدر است؟

هزینه زندگی در کشور مقصد یکی از مسائل مهمی می باشد که مهاجران باید قبل از مهاجرت به بررسی کامل آن بپردازند. در مورد هزینه های زندگی در انگلیس باید بگوییم که این کشور یکی از گران ترین مقاصد مهاجرتی می باشد. به طور کلی هزینه زندگی در انگلیس، بسته به سبک زندگی افراد و شهر محل زندگی آن ها متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال شهر لندن به عنوان پایتخت انگلستان یکی از گران ترین شهر های این کشور می باشد.

هزینه زندگی برای یک خانواده چهار نفره بدون احتساب اجاره مسکن در لندن، حدود 3.067 پوند در ماه می باشد. هزینه زندگی یک خانواده با همین تعداد اعضا در شهر لیورپول حدود 2.282 پوند خواهد بود. هزینه برخی آیتم ها در کشور انگلیس به صورت جدولی در ادامه آورده شده است:

آیتم

هزینه

شیر (یک لیتر)

0.97 پوند

برنج (یک کیلوگرم)

1.01 پوند

تخم مرغ (12 عدد)

1.95 پوند

یک قرص نان

1 پوند

سیب (یک کیلو گرم)

1.89 پوند

سیب زمینی (یک کیلوگرم)

1.07 پوند

یک وعده غذای کامل در رستوران معمولی

30 پوند

بنزین (یک لیتر)

1.56 پوند

قبض ماهیانه آب، برق و …

180 پوند

اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر

890 پوند

اجاره آپارتمان یک خوابه خارج از مرکز شهر

670 پوند

هزینه باشگاه ماهانه

29.49 پوند

خرید آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر (متری)

3.815 پوند

خرید آپارتمان یک خوابه دراطراف شهر (متری)

2.826 پوند

تاکسی (یک کیلومتر)

1.71 پوند

بلیط یک طرفه حمل و نقل عمومی

2.4 پوند

اخذ اقامت دائم و تابعیت پس از مهاجرت به کشور انگلیس

بسیاری از افرادی که به انگلستان مهاجرت می کنند، علاقمند هستند برای همیشه در این کشور زندگی کنند. از این رو همواره به دنبال اخذ اقامت دائم و به دنبال آن تابعیت انگلستان می باشند. به طور کلی متقاضیان می توانند پس از 5 سال اقامت موقت در این کشور، اقدام به اخذ اقامت دائم نمایند. با این حال مسیری که افراد از طریق آن به انگلیس مهاجرت می کنند در مدت زمان دریافت اقامت دائم تاثیر گذار خواهد بود.

اخذ اقامت دائم انگلستان

برای اخذ اقامت انگلستان افراد باید مالیات های خود را به طور منظم پرداخت کرده باشند و از درامد کافی برای زندگی در این کشور برخوردار باشند. هزینه لازم برای درخواست اقامت دائم انگلستان حدود 2389 پوند می باشد و هر یک از اعضای خانواده باید درخواست خود را به تنهایی ثبت کنند. در ادامه می خواهیم بررسی کنیم که در روش های مختلف مهاجرتی، بعد از چه مدتی می توان اقدام به دریافت اقامت دائم نمود:

روش مهاجرتی

میزان اقامت

مهاجرت از طریق ازدواج با تبعه انگلیسی

3 سال

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

2 تا 5 سال

مهاجرت از طریق ویزای هنرمندان

5 سال

دارای تابعیت اجداد

5 سال

مجوز کار برای ویزا های Tier1 و Tier1 2

5 سال

مهاجرت قانونی (طولانی مدت)

10 سال

مهاجرت غیر قانونی

14 سال

 

عکس 3 برای اخذ اقامت دائم انگلستان افراد باید مالیات های خود را به طور منظم پرداخت کنند

تاثیرات منفی و دشواری های مهاجرت به انگلستان

در حال حاضر مهاجران زیادی هر ساله اقدام به مهاجرت به لندن می کنند و با افزایش نرخ مهاجرت به این کشور مشکلاتی نیز به وجود می آید. این مشکلات عبارتند از:

زمینه کاری

افزایش مهاجرت به انگلیس و یکی از مشکلات زندگی در خارج از کشور، این است که مهاجران به ازای دستمزد های پایین تری حاضر به انجام کار می باشند. این موضوع به دلیل آن است که مهاجران انگلستان معمولا درآمد پایین تری نسبت به بومیان انگلیس در کشور خود داشته اند. نتیجه این می شود که نرخ بیکاری در میان انگلیسی ها بالا می رود. در صورتی که این مهاجرت ها کمترل نشوند، نرخ بیکاری در کل انگلیس نیز بالا می رود.

 زمینه جرم و جنایت

افزایش مهاجرت مهاجران به انگلیس، موجب می شود نرخ جرم و جنایت در کشور افزایش یابد. طبق آمار های دولت انگلستان، نسبت جرم هایی که مهاجران در این کشور انجام داده اند، نسبت به جرم های افراد انگلیسی بسیار بالا تر است. طبق آمار هایی که در سال 2014 منتشر شد، حدود 26 درصد زندانیان بریتانیا را اقلیت ها تشکیل می دادند، این در حالی است که آن ها تنها 13 درصد از جمعیت کل جامعه را تشکیل می دادند.

تغییر جمعیت

یکی دیگر از مشکلاتی که مهاجرت به انگلستان برای بومیان این کشور به وجود می آورد، ایجاد تغییر در جمعیت این کشور می باشد. به طوری که در برخی مناطق این کشور، بومیان انگلیس تبدیل به اقلیت شدند. اگر چه وجود فرهنگ ها مختلف در یک کشور سبب رشد آن می شود، اما می تواند خطرناک هم باشد. چرا که این اختلافات سبب ایجاد نزاع های فیزیکی و لفظی شده و سبب ایجاد مشکلاتی برای بومیان انگلیسی و بیشتر از همه برای مهاجران خواهد شد.

ویزای توریستی انگلیس

این نوع ویزای انگلستان به صورت توریستی و یا همان ویزای ویزیتوری می باشد که متقاضیان با اخذ آن از لحاظ قانونی اجازه اقامت در انگلیس را نخواهند داشت. در صورتی که افراد قصد سفر به انگلیس و بازدید از جاذبه های توریستی این کشور را داشته باشند. همچنین بخواهند به دیدن اقدام خود در این کشور بروند، می توانند از ویزای توریستی استفاده کنند.

برای دریافت این نوع ویزا، متقاضیان باید با قوانین و شرایط آن آشنا باشند. حداکثر اعتبار ویزای توریستی به مدت 6 ماه است و افراد می توانند 6 ماه در انگلستان اقامت داشته باشند. افرادی که قصد سفر به انگلستان را دارند، باید ویزای توریستی عادی دریافت کنند و برای فرزندان زیر 18 سال خود، اقدام به اخذ ویزای کودک نمایند.

افراد در مدت 6 ماهه ویزای توریستی خود می توانند از مناظر طبیعی و مکان های تاریخی و فرهنگی انگلستان بازدید نمایند. همچنین در جلسات تجاری حضور پیدا کنند و یا برای درمان پزشکی اقدام نمایند. لازم به ذکر است که کشور انگلستان در حال حاضر نه عضو اتحادیه اروپا می باشد و نه جزو کشور های حوزه شینگن. از این رو با اخذ ویزای شینگن نمی توان به کشور انگلیس وارد شد و برای ویزای توریستی این کشور باید همانند سایر کشور هایی که عضو شینگن نیستند اقدام کرد.

معایب مهاجرت به کشور انگلستان

انگلستان جزو پیشرفته ترین کشور های جهان به شمار می رود و چهارمین اقتصاد بزرگ جهان محسوب می شود. مهاجرت به این کشور مزایای زیادی برای افراد دارد، اما هیچ کشوی بی عیب و نقص نمی باشد و دارای معایبی خواهد بود. در ادامه می خواهیم به برخی از معایل مهاجرت به کشور انگلستان اشاره کنیم:

  • زندگی در انگلیس برای مهاجران هزینه های بالایی دارد و گران است.
  • شرایط آب و هوایی این کشور در مناطق مختلف متفاوت است و خیلی زود تغییر می کند. آب و هوای انگلستان سرد، مرطوب و بارانی و ابری است که برای مهاجران ایرانی چندان مطلوب نیست.
  • ترافیک سنگین در شهر های انگلستان یکی از معایب مهاجرت به این کشور می باشد.
  • قوانین و فرایند های اداری برای مهاجرت به این کشور و دریافت ویزا، بسیار سخت گیرانه می باشد.
  • تحصیل در انگلیس بسیار گران است و این کشور یکی از گران ترین مقاصد تحصیلی محسوب می شود.
  • بازار کار در انگلستان به حصوص برای یک شغل مناسب و درآمد رضایت بخش بسیار رقابتی است.
  • بین درآمد و مخارج زندگی در این کشور توازن مناسبی برقرار نمی باشد.

عکس 4 از معایب مهاجرت به انگلستان می توان به گران بودن هزینه های زندگی برای مهاجران اشاره کرد

راحت ترین روش مهاجرت به انگلستان

ممکن است این سوال در ذهن متقاضیان پیش بیاید که راحت ترین راه مهاجرت به انگلستان کدام است؟ در واقع باید بگوییم راحت ترین راه برای مهاجرت به این کشور به خود فرد بستگی دارد. به این معنی که ممکن است شخص شرایط تحصیل در انگلستان را نداشته باشد، اما بتواند در این کشور با سرمایه گذاری به سود قابل توجهی دست پیدا کند و یا بر عکس. از این رو بهتر است افراد ابتدا شرایط خود را بررسی نمایند و سپس راحت ترین روش مشخص شود، اما به طور کلی روش های تحصیل و نوآفرینی در انگلیس از راحت ترین روش های مهاجرت به این کشور می باشند.

مشاوره تخصصی از موسسه مهاجرتی میرداماد

موسسه مهاجرتی میرداماد با داشتن سال ها تجربه و سابقه درخشان در زمینه مهاجرت و با برخورداری از تیم مجرب و متخصص در این زمینه فعالیت دارد. این موسسه با پیگیری پرونده های مهاجرتی در زمینه تحصیل در کشور های خارجی و اعزام دانشجو خدمات بسیاری را ارائه نموده است. متقاضیان مهاجرت به کشور انگلیس می توانند به کارشناسان ما در این مجموعه مراجعه نموده و از مشاوره های آن ها بهره مند شوند. برای تماس با متخصصان ما می توانید به صورت حضوری مراجعه کرده و یا به صورت تلفنی اقدام نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله راه های مهاجرت به انگلستان بررسی شد و شرایط مربوط به هر کدام مورد ارزیابی قرار گرفت. افراد بایستی با توجه به شرایط خود اقدام به مهاجرت از یکی از این روش ها نمایند. ویزای انگلستان یکی از ویزا های پر طرفدار می باشد که افراد زیادی به دنبال دریافت آن می باشند. ما در این مطلب سعی کرده ایم تا با استفاده از تجربیات و تخصص وکیل مهاجرت به انگلستان در مجموعه مهاجرتی میرداماد، مهم ترین موضوعات را مورد بررسی قرار دهیم.

در مجموعه مهاجرتی میرداماد به واسطه همکاری مستقیم با وکلای مجرب، کارآزموده و خوشنام در انگلیس و با برخورداری از مجوز های لازم، می توانیم از طریق برنامه های تجاری استارتاپ، سرمایه گذاری و …  شما را برای رسیدن به اهدافتان در انگلستان یاری دهیم. با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول درباره مهاجرت به انگلستان

خیر، با ویزای توریستی تنها می توان به قصد گردش به انگلستان سفر کرد و افراد اجازه کار نخواهند داشت.

برای دریافت اقامت دائم این کشور باید به مدت حداقل 5 سال در انگلستان زندگی کرد.

بهترین روش برای مهاجرت برای هر فردی متفاوت است، اما به طور کلی تحصیل و سرمایه کذاری در انگلستان بهترین روش های مهاجرتی می باشند.

ویزای کاری ارزان ترین روش مهاجرت به این کشور است و در درجه دوم نیز می توان مهاجرت تحصیلی را در نظر گرفت.

خیر. صرفا خرید ملک در این کشور منجر به اخذ اقامت نخواهد شد و افراد باید روند ثبت شرکت را با خرید ملک ترکیب کنند تا به اقامت برسند.

اخبار های مرتبط

اسکرول به بالا