071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در اسپانیا | جدید ترین شرایط + هزینه های تحصیل 2023

تحصیل در اسپانیا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

تنوع رشته‌های دانشگاهی، تحصیل به زبان انگلیسی یا اسپانیایی و کیفیت بالای زندگی از مواردی بوده که با تحصیل در اسپانیا به دست می‌آورید. اگر قصد دارید تا برای تحصیل در اسپانیا وارد این کشور شوید، اول از همه توصیه می‌کنیم تا این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید. اگر بعد از مطالعه این مقاله هنوز هم سوالی داشتید می‌توانید با تیم مشاوران ما در موسسه میرداماد تماس بگیرید تا شما را برای هدف آینده‌تان راهنمایی کنند.

تحصیل پزشکی در اسپانیا

تحصیل در مقاطع تحصیلی اسپانیا

تحصیل در اسپانیا هزینه نسبتا مناسبی دارد که در کنار سطح بالای آموزش در این کشور، آن را به مقصد مناسبی تبدیل کرده است. در صورتی که به عنوان یک دانشجوی بین المللی قصد ورود به این کشور را دارید، باید به شما تبریک بگوییم. فرهنگ پویای لاتین، مردم خونگرم، فضای آکادمیک پیشرفته و همچنین فرصت‌های طلایی برای پیشرفت باعث می‌شود تا از این انتخاب خود پشیمان نشوید. عوامل دیگری مانند آب و هوای خوب، نزدیکی به ایران و هزینه مناسب هم از دیگر گزینه‌هایی بوده که تحصیل در این کشور را تبدیل به یک گزینه استثنائی می‌کند.

مزایای تحصیل در اسپانیا

تحصیل در مقطع کارشناسی در اسپانیا

اگر قصد دارید تا تحصیل در اسپانیا را با مقطع کارشناسی شروع کنید، باید ابتدا وارد کالج شوید. دوره‌های کالج در اغلب کشورها کمتر از یک سال بوده و هدف آن آماده‌سازی برای ورود به دانشگاه است. در اسپانیا، کالج بین 5 تا 9 ماه است. در این مدت شما بسته به زمینه تحصیلی خود در دروس پایه هر رشته مانند ریاضی و فیزیک، زیست شناسی، زبان، تاریخ و فرهنگ تحصیل می‌کنید. یادگیری اصول پایه و ابتدایی باعث می‌شود تا در دانشگاه نیازی به گذراندن کلاس‌های پایه نداشته باشید. همچنین قبل از ورود به دانشگاه، با محیط تحصیلی در اسپانیا آشنا می‌شوید. علاوه بر این، می‌توانید با برداشتن کلاس‌های آموزش زبان اسپانیایی آماده ورود به جامعه شوید.

تحصیل در کالج مخصوص افرادی است که قصد دارند تا وارد دانشگاه‌های دولتی اسپانیا شوند. اگر از همان ابتدا برای تحصیل اسپانیا در دانشگاه‌های خصوصی اقدام کرده باشید، نیازی به گذراندن دوره کالج نیست. در برخی از کشورها، مقطع کارشناسی هم به زبان انگلیسی و هم به زبان بومی تدریس می‌شود. این در حالی است که پذیرش تحصیلی اسپانیا برای لیسانس فقط به زبان بومی آن‌ها یعنی لاتین انجام می‌شود. مدت زمان تحصیل در مقطع لیسانس، 3 تا 4 سال بوده که در صورت سخت بودن دروس، تا 5 سال هم به طول می‌انجامد. با این حال توصیه ما این است که حتما در همان 3 سال ابتدایی مدرک خود را دریافت کنید. دلیلش هم این است که برای پیدا کردن کار یک امتیاز مثبت خواهید داشت.

ویزاهای اخذ شده

تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در اسپانیا

شرایط تحصیل در اسپانیا برای مقطع کارشناسی ارشد، به مراتب راحت‌تر از مقطع لیسانس است. اولین دلیل آن این بوده که تعداد دانشگاه‌های بسیاری در مقطع کارشناسی ارشد، به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند. همین مساله باعث می‌شود تا دانشجویان بین المللی بیشتری وارد این کشور شوند. برای تحصیل در مقطع فوق لیسانس باید یک مدرک کارشناسی مرتبط از اسپانیا یا هر کشور دیگری دریافت کرده باشید. ترجمه آخرین مدرک تحصیلی و ریز نمرات هم برای دریافت پذیرش کشور اسپانیا برای تحصیل ضروری است. طول دوره فوق لیسانس در این کشور 1 تا 2 سال است، که بیشتر دانشجویان در سال دوم تحصیل را به اتمام می‌رسانند. از طرفی دامنه رشته‌های تحصیلی در این کشور هم بسیار زیاد است. شما می‌توانید از رشته‌های زیر، مرتبط‌ترین را با رشته خود انتخاب کنید:

·       مدیریت کسب‌وکار

·       مدیریت بازرگانی بین المللی

·       مهندسی

·       میکروبیولوژی

·       زبان شناسی

·       تاریخ

·       تاریخ هنر

·       اقتصاد

·       مارکتینگ

تحصیل در مقطع دکتری در اسپانیا

شرط معدل برای تحصیل در اسپانیا در مقطع دکتری وجود ندارد. بنابراین اگر یک مدرک فوق لیسانس و چند مقاله خوب و چاپ شده در ژورنال‌های معتبر داشته باشید، می‌توانید برای پذیرش دکترا اقدام کنید. براساس قوانین اسپانیا، تحصیل دکترا در این کشور دو مرحله دارد:

1.    در مرحله اول باید حدود 60 واحد درس بگذرانید.

2.    در مرحله دوم و بعد از پاس کردن دروس، باید تحقیقات و پژوهش خود را شروع کنید.

طول دوره دکتری 3 ساله است. بنابراین می‌توانید به سرعت مدرک خود را دریافت کرده و وارد بازار کار شوید. البته این امکان هم وجود دارد که این دوره را طولانی‌تر کنید، اما این کاملا بستگی به خودتان دارد. اگر هم مایل باشید تا به صورت رایگان اسپانیا تحصیل کنید، باید حتما مقالات بین المللی چاپ شده و سطح زبان بالایی داشته باشید. همچنین بتونید یک استاد راهنما در یکی از دانشگاه‌های مورد نظر خود پیدا کنید. بعد از مکاتبه با استاد، در صورت قبول شدن، اسکالرشیپ به شما تعلق می‌گیرد.

تحصیل پزشکی در اسپانیا

تحصیل پزشکی در اسپانیا نسبت به دیگر رشته‌های کمی سخت‌تر است. اول از همه برای اینکه فقط به زبان اسپانیایی تدریس می‌شود. بنابراین نه تنها باید مدرک زبان اسپانیایی داشته، بلکه سطح زبانتان هم باید بالا باشد. کمترین سطح زبانی که لازم دارید B2 است. دوره تحصیل در اسپانیا 2023 در رشته پزشکی نسبت به دیگر کشورها کوتاه‌تر است. بنابراین اگر به زبان اسپانیایی تسلط داشته باشید؛ خیلی سریع‌تر می‌توانید به عنوان پزشک عمومی مشغول به کار شده یا برای تخصص اقدام کنید. نکته مهم دیگر در مورد رشته‌های پزشکی این است که متقاضیان ابتدا باید یک دوره کالج را پشت سر گذاشته و بعد آزمون ورودی بدهند. در صورت قبولی در آزمون می‌توانند ادامه تحصیل در اسپانیا بدهند. طول دوره پزشکی عمومی 6 ساله بوده و یک سال نسبت به دیگر کشورها کوتاه‌تر است.

تحصیل پزشکی در اسپانیا

دانشگاه‌های دولتی این کشور از رتبه بسیار خوبی در سطح جهان برخوردار هستند و این فرصت را فراهم می‌کنند تا برای دوره‌های تخصص وارد دانشگاه‌های آمریکا هم شوید. نحوه تدریس رشته‌های پزشکی در اسپانیا به این صورت بوده که 2 سال ابتدایی را به یادگیری مباحث تئوری می‌پردازید. سپس در 4 سال بعدی دوره‌های کارآموزی یا رزیدنتی شما شروع می‌شود. در پایان این دوره تبدیل به یک دکتر متبحر عمومی شده‌اید.

تحصیل دندانپزشکی در اسپانیا

دندانپزشکی در اسپانیا یک دوره 5 ساله بوده که برخلاف پزشکی هم به زبان اسپانیایی و هم به زبان انگلیسی تدریس مي‌شود. پس گزینه در دسترس‌تری برای دانشجویان بین المللی خواهد بود. برای دریافت ویزای تحصیلی اسپانیا در رشته دندانپزشکی فقط کافی است تا دیپلم تجربی داشته باشید. نکته مهمی که درباره تحصیل دندانپزشکی وجود دارد این است که نسبتا رشته پرهزینه‌ای است. این گران‌قیمت بودن هم شامل دوره‌ تحصیل و هم شامل خرید تجهیزات دندانپزشکی بعد از آن است.

بورسیه‌های تحصیلی اسپانیا

اگر پرداخت هزینه تحصیل در اسپانیا برایتان سخت است، این کشور بورسیه‌های تحصیلی خوبی ارائه می‌دهد. البته برای دریافت بورسیه باید رزومه قوی داشته باشید زیرا این موقعیت‌ها بسیار رقابتی هستند. علاوه بر این مدرک قبلی خود را از دانشگاه معتبر و با معدل بالایی دریافت کرده باشید. داشتن مقالات ISI و چاپ شده در ژورنال‌های معتبر باعث می‌شود برای دریافت بورسیه‌های تحصیلی به گزینه مطلوب‌تری تبدیل شوید. علاوه بر این حتما باید تسلط بالایی در یک یا هر دو زبان انگلیسی و اسپانیایی داشته باشید. نگارش انگیزه نامه، داشتن توصیه نامه از اساتید سابق خود و انجام کارهای پژوهشی مسیر دریافت بورسیه را برای شما تسهیل می‌کند.

در ادامه سه کمک هزینه مهم تحصیلی در اسپانیا را با هم مرور می‌کنیم:

·       گرنت: کمک هزینه تحصیلی که در ترم‌های میانی به دانشجویان واجد شرایط اعطا می‌شود، گرنت نام دارد. این پول، کمک هزینه تحصیل یا زندگی را شامل شده و از ترم دوم به بعد ارائه می‌شود. دانشگاه بعد از بررسی‌ شرایط مالی شما تصمیم به ارائه این بورسیه می‌گیرد.

·       اسکالرشیپ: اسکالرشیپ‌ها در اسپانیا از طرف دانشگاه و اغلب در مقطع دکترا ارائه می‌شوند. این بورسیه از بودجه‌های تحقیقاتی که دولت در اختیار دانشگاه و موسسات عالی قرار داده، پرداخت می‌شود. نکته مهم درباره آن این است که اگر فول فاند شوید، نیازی به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید. این درحالی بوده که بورسیه جزئی، فقط بخشی از هزینه‌های زندگی و تحصیل شما را پرداخت می‌کند.

·       وام دانشجویی: وام دانشجویی به دانشجویان بین المللی تعلق نمی‌گیرد زیرا نیاز به یک ضامن داخلی دارد. وام دانشجویی، هزینه‌های تحصیل را می‌پردازد و شما بعدا باید بازپرداخت آن را به دانشگاه بدهید.

تحصیل در اسپانیا بدون مدرک زبان

اگر مدرک زبان انگلیسی دارید که می‌توانید همین الان اقدام به دریافت پذیرش از دانشگاه مورد نظر خود کنید. با این حال در صورتی که به دنبال تحصیل در اسپانیا بدون مدرک زبان هستید، خبر خوبی برای شما داریم. از آن جایی که سفارت اسپانیا تسلط به زبان انگلیسی را الزامی نمی‌داند، می‌توانید برای شرکت در کالج زبان اقدام کنید. به این صورت که ابتدا برای رشته مورد نظر خود درخواست پذیرش می‌کنید. سپس هنگامی که دانشگاه درخواست شما را قبول کرد، برای کالج زبان اقدام می‌کنید. با در دست داشتن مدارک این دوره می‌توانید ویزای تحصیلی اسپانیا را دریافت کنید. البته در هرحال توصیه می‌شود که برای ورود به هر کشوری، زبان آن را یا حداقل انگلیسی را بلد باشید. زبان سریع‌ترین و راحت‌ترین راه ارتباطی با مردم و فرهنگ جدید است. بدون اطلاع از زبان کشور مقصد نه تنها کار و تحصیل سخت می‌شود، بلکه امکان پیشرفت هم ندارید.

با داشتنمدرک زبان انگلیسی می توانید به راحتی برای تحصیل در اسپانیا اقدام نمایید

تحصیل در اسپانیا به زبان انگلیسی

تحصیل در اسپانیا به زبان انگلیسی در برخی از دانشگاه‌ها امکان پذیر است. در زیر برخی از دانشگاه‌ها و بیزینس اسکول‌هایی که به زبان انگلیسی تدریس می‌شوند را مشاهده می‌کنید.

·       دانشگاه شیلر مادرید

·       دانشکده بازرگانی C3S

·       دانشگاه EAE

·       دانشکده تجارت بین المللی ESEI

·       بیزینس اسکول اتحادیه اروپا

·       دانشگاه رامون لول

·       دانشگاه Suffolk

·       دانشکده بازرگانی ESADE

البته اگر تصمیم دارید بعد از تحصیل، در این کشور به دنبال کار بگردید و بعد هم اقامت دائم آن را دریافت کنید، توصیه می‌کنیم تا حتما زبان انگلیسی را هم یاد بگیرید. زندگی کردن در کشوری که بیشتر مردم آن به زبان دیگری صحبت می‌کنند، کمی سخت است.


دانشگاه های برتر برای تحصیل در اسپانیا

اسپانیا به عنوان یکی از کشورهای مهم دنیا در زمینه علم و دانش، دارای دانشگاه‌های معتبری است که هر ساله میزبان دانشجویان بین المللی خواهد بود. شما نیز می‌توانید با توجه به رشته تحصیلی خود و رزومه‌ای که دارید، در یکی از این دانشگاه‌ها تحصیل کنید.

نام فارسی دانشگاه

نام انگلیسی دانشگاه

دانشگاه پمپئو فابرا

Pompeu Fabra University

دانشگاه بارسلونا

University of Barcelona

دانشگاه مادرید

University of Madrid

دانشگاه مستقل بارسلونا 

Autonomous University of Barcelona

دانشگاه مستقل مادرید 

Autonomous University of Madrid

دانشگاه والنسیا

University of Valencia

دانشگاه گرانادا 

University of Granada

دانشگاه کمپلوتنسه مادرید 

Complutense University of Madrid

دانشگاه پلی‌تکنیک کاتالونیا

Polytechnic University of Catalonia

هزینه تحصیل در اسپانیا

هزینه تحصیل در اسپانیا به چند دسته کلی تقسیم می‌شود. ابتدا هزینه‌های مربوط به مهاجرت است که شامل بلیط، وسایل سفر و گرفتن ویزا می‌شود. در مرحله بعدی باید بتوانید از پس هزینه‌های مربوط به زندگی و اقامت برآیید. این هزینه‌ها شامل اجاره مسکن، غذا و حمل و نقل است. به طور میانگین در ماه 700 یورو خرج یک دانشجو می‌شود.  برای تحصیل در اسپانیا هزینه شهریه دانشگاه را نیز باید مدنظر داشته باشید. تحصیل در دانشگاه‌های دولتی که به زبان اسپانیایی تدریس می‌شود، رایگان بوده اما در باقی دانشگاه‌ها، برای مقطع کارشناسی رقمی بین 2 تا 3 هزار یورو و برای مقطع کارشناسی ارشد بین 4 تا 6 هزار یورو خواهد بود. تحصیل در مقطع دکترا به دلیل دریافت بورسیه‌های مختلف ارزان‌تر بوده و بین 400 تا 600 یورو است. برخی دانشگاه‌های خصوص دارای شهریه‌ای تا 20 هزار یورو هستند.

کار پس از تحصیل در اسپانیا

انتخاب کشور اسپانیا برای تحصیل برای بسیاری از افراد گزینه ایده‌آلی است. این کشور آب و هوای فوق العاده‌ای داشته و دانشگاه‌های آن نیز در سطح دنیا بسیار معتبر است. بودن در حوزه کشورهای اروپایی این امکان را به افراد می‌دهد که پس از اتمام تحصیل و یافتن شغل، در کشوری از همه نظر عالی زندگی کنید. از مزایای تحصیل در اسپانیا می‌توان به این مورد اشاره کرد که پس از اتمام تحصیل، هر دانشجو فرصت دارد تا یک سال در کشور اقامت داشته و به دنبال کار بگردد.

 در صورتی که کار مد نظر خود را پیدا کنید، تا مادامی که ویزای کاری شما اقامت داشته باشد، می‌توانید ساکن آن کشور باشید. حتی پس از چند سال می‌توانید درخواست اقامت دائم داده و در یک کشور با فرهنگ غنی زندگی کنید. با تبدیل کردن ویزای تحصیل در اسپانیا به ویزای کاری، می توانید به کار در اسپانیا مشغول شوید و این فرصت را خواهید داشت که به هر میزان که بتوانید در این سرزمین کار کرده و ویزای خود را تمدید کنید. این امکان برای ویزای تحصیلی وجود ندارد، مگر اینکه بخواهید به مقطع تحصیلی بالاتری بروید.

مشاوره برای تحصیل در اسپانیا

مهاجرت تحصیلی از جمله کارهایی است که معمولا برای هر فرد تنها یکبار رخ داده؛ از این رو افراد اطلاع دقیقی از روند پذیرش و چگونگی اخذ ویزای تحصیلی اسپانیا ندارند. ما در موسسه میرداماد سعی داریم که تا جای ممکن در خصوص تحصیل در اسپانیا اطلاع رسانی کنیم و به افرادی که قصد سفر به این کشور زیبا را دارند، کمک کنیم. شما به عنوان یک دانشجو می‌توانید فرم ارزیابی رایگان را در سایت مجموعه ما را پر کرده تا کارشناسان در اسرع وقت تماس گرفته و به نحو احسنت شما را راهنمایی کنند. همچنین برای مواردی مانند نگارش انگیزه نامه، رزومه تحصیلی و گرفتن وقت سفارت اسپانیا تحصیلی می‌توانید روی مجموعه میرداماد حساب کنید.

مهم‌ترین بخش این مجموعه مربوط به مشاوره برای تحصیل در اسپانیا است. اکثر افراد می‌توانند تک تک کارهای پذیرش را خودشان انجام دهند، اما از کل روند مهاجرت به اسپانیا اطلاعی نداشته و نیاز دارند تا فردی در خصوص این فرایند به آن‌ها اطلاعات موثق ارائه دهد. در موسسه وکلای برگزیده میرداماد تمام سعی خود را می‌کنیم تا شما بتوانید سفری ایمن و بدون ریسک را شروع کنید.

مدارک لازم برای اخذ ویزا برای تحصیل در اسپانیا

برای تحصیل در اسپانیا نیاز است که مدارک لازم برای ویزای تحصیلی اسپانیا را آماده کرده و در زمان مشخص شده به همراه خود به سفارت ببرید.

·       نامه پذیرش از دانشگاه، تنها مدرکی است که نشان می‌دهد شما امکان دریافت ویزا را داشته و اگر هنوز این نامه را دریافت نکرده‌اید، بهتر است به سفارت مراجعه نکنید.

·       فرم‌های تکمیل شده برای درخواست ویزای تحصیل در اسپانیا

·       مدارک هویتی معتبر

·       پاسپورت با حداقل شش ماه تاریخ انقضا

·       مدارک تحصیلی به همراه ریز نمرات

·       مدارک اثبات تمکن مالی

·       چند قطعه عکس پاسپورتی

·       بیمه درمانی

·       مدرکی در راستای اثبات مکان اقامت شما، مانند اجاره نامه یا نامه از خوابگاه دانشجویی

·       گواهی عدم سو پیشینه

دقت داشته باشید که از بردن مدارک اضافی و شلوغ کردن پرونده خودداری کنید، اما اگر مدرکی دارید که ممکن است در نتیجه نهایی سفارت تاثیر بگذارد، آن را حتما به همراه داشته باشید.         

مراحل پذیرش تحصیل در اسپانیا

برای اینکه بتوانید در اسپانیا تحصیل کنید، باید در ابتدا به مقطع تحصیلی خود دقت کنید. اگر می‌خواهید در مقطع کارشناسی تحصیل کنید، باید در امتحان ورودی دانشگاه این کشور که به زبان اسپانیایی است شرکت کنید. در صورتی که در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا قصد تحصیل در اسپانیا را دارید، نیازی به آزمون ورودی نیست. باید مدارک دوره‌های تحصیلی قبلی خود را داشته و توانایی تحصیل در دانشگاه به زبان مقصد را داشته باشید.

پذیرش تحصیلی اسپانیا در مقطع دکترا بیشتر از همه به نتیجه گفت و گو شما با استاد مربوطه بستگی دارد. با داشتن شرایط و نمرات مناسب برای دانشگاه مقصد و همینطور نداشتن مشکلی در فهم زبان، تنها کافیست در زمان مناسب برای اپلای اقدام کرده و مدارک تمکن مالی خود را به همراه داشته باشید. دانشجویان دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد باید هزینه‌های تحصیل در اسپانیا را بپردازند اما دانشجویان دکترا به دلیل دریافت بورسیه تحصیلی، معمولا از این موضوع معاف هستند.

پس از مصاحبه و جلب نظر مخاطب، در صورتی که تمامی مدارک شما کامل باشد و هیچ منعی در تحصیل شما در کشور اسپانیا وجود نداشته باشد، نامه پذیرش بعد از مدتی به شما ایمیل شده و با کمک آن می‌توانید کارهای لازم برای اخذ ويزاي تحصيلي اسپانيا را انجام دهید.

سخن پایانی

در این مقاله به صورت کامل با شرایط پذیرش و هزینه تحصیل در اسپانیا آشنا شدیم. در صورتی که تصمیم قطعی خود را برای رفتن به اسپانیا گرفته‌اید می‌توانید ارتباط با مشاوران ما داخل وب‌سایت موسسه میرداماد، راهنمایی دریافت کنید. علاوه بر این با تکمیل فرم ارزیابی رایگان، شانس‌هایی که پیش روی خود دارید را مشخص می‌کنید.

سوالات متداول در مورد تحصیل در اسپانیا

بله در مقطع لیسانس و فوق لیسانس هفته‌ای 20 ساعت و در برای دکترا هفته‌ای 30 ساعت امکان کار دارید.

برای دریافت ویزای تحصیلی، باید حتما نامه پذیرش دانشگاه را داشته باشید. علاوه بر این پاسپورت، ریز نمرات ترجمه شده و آخرین مدرک تحصیلی نیز باید همراهتان باشد.

برای گرفتن ویزای تحصیلی اسپانیا، بعد از پذیرش دانشگاه باید وقت سفارت بگیرید. بعد از انگشت‌نگاری و مصاحبه در سفارت، ویزای شما دو تا سه هفته بعد صادر می‌شود.

شرایط سنی تحصیل در اسپانیا فقط محدود به دریافت بورسیه است.

بله اما این پروسه کمی طولانی بوده و حدودا 6 ماه طول می‌کشد.

اخبار مرتبط

دانشگاه کانتابریا

دانشگاه کانتابریا

دانشکده کانتابریا (UC) یکی از سه دانشگاه دولتی غیرانتفاعی است که جزء 10 دانشگاه برتر اسپانیا در زمینه آموزش و

مشاهده
دانشگاه سالامانکا

دانشگاه سالامانکا

در شمال شرقی اسپانیا دانشگاه سالامانکا این کشور در سال 1218 تاسیس شده است و یکی از قدیمی ترین موسسات در

مشاهده

نظرات کاربران

  • توسط کیوان
    تاریخ: اردیبهشت 15, 1398
    نفر
    نفر

    سلام.دانشگاه های اسپانیا مورد تایید هستند ؟ و آیا بعد از گرفتن پذیرش ویزا میشه؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: اردیبهشت 17, 1398
      نفر
      نفر

      سلام بله اگر مدارک و رزومه منطبق و مورد تایید سفارت قرار بگیرد امکان ویزا وجود دارد و الویت اول منوط به پذیرش ارزیابی سفارت می باشد.

  • توسط علی سالار
    تاریخ: خرداد 18, 1399
    نفر
    نفر

    سلام برای پزشکی من شنیدم کنکور داره اون کالجی ک مارو اماده میکنه برای کنکور چقدر هزینه داره و اینکه مدت زمانش چقدره هزینه دانشگاش برای رشته پزشکی چقدره
    من شنیدم اگر به زبان اسپانیایی تحصیل کنی رایگانه درسته ایا!؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 21, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      هزینه تحصیل در دانشگاه های اسپانیا بسته به زبان تحصیل و هزینه های تحصیل متفاوت است.

  • توسط سهراب
    تاریخ: خرداد 23, 1399
    نفر
    نفر

    سلام. سوال داشتم از آخرین وضعیت گرفتن ویزای تحصیلی … اگر پذیرش در مقطع دکتری با بورس از دانشگاه های اسپانیا داشته باشیم . میزان اکسپت ویزا و همچنین طول مدت زمان اکی شدن ویزا چه قدر هست؟ شما می تونید کمکی راجع به این قضیه به من بکنید؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 26, 1399
      نفر
      نفر

      سلام وقتتون بخیر
      برای دریافت ویزا معیارهایی متفاوتی مانند تمکن مالی، نوع پذیرش و مدرک زبان و غیره مورد بررسی قرار می گیرد. لطفا با ما در تماس باشید تا شما را به طور دقیق راهنمایی نمایند.

  • توسط سلیم
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    سلام.من پذیرشم رو از دانشگاه اسپانیا گرفتم.شما می تونید ویزا رو به تنهایی واسه من بگیرید؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      موسسه ما می تواند در زمینه اخذ ویزا به شما کمک کند. لطفا با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا