071-91009294  | 021-88724227  |

مجوز کار در سنگاپور

مجوز کار در سنگاپور

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

گذرنامه کارآفرینی  و مجوز کار در سنگاپور در یک زمان خاصی صادر می شود. به طور کلی این فرایند میبایست 3 ماه قبل از تاریخ انقضای آن نیز صورت گیرد. در این خصوص فرم تجدیدی بایستی جهت انجام امور نیز ارسال گردد. انتظار می رود که شما برنامه تجدید فایل حدود را دو ماه قبل از تاریخ انقضای آن نیز ارسال نمایید.

مدارک EntrePass ومجوز کار در سنگاپور

  • ارائه آخرین نسخه از مشخصات کسب و کار از ACRA.
  • ارائه آخرین حساب حسابرسی.
  • ارائه بالاترین گواهینامه های آموزشی و مرتبط با کارکنان محلی. توجه داشته باشید که کارمندان محلی نیاز به داشتن حداقل گواهی فنی ملی (NTC2)، ITE گواهی ملی (NITEC) و یا مدارک شغلی پس از حداقل دو سال و پس از اتمام دوره نیز خواهند بود.
  • ارائه اظهارات CPF برای کارکنان.
  • ارائه قرارداد اجاره دفتر.مدارک EntrePass ومجوز کار در سنگاپور

سایر شواهد مستند در مورد فعالیت های این شرکت مانند: قرارداد اجاره اداری، نامه های ارجاع از مشتریان، فاکتورها صادر شده و یا دیگر قراردادها نیز نیاز خواهد بود. توجه داشته باشید که شما می‌بایست به طور جد از انجام کسب و کار مطمئن شوید چرا که این فرایند صرفا نبایستی بر روی کاغذ آورده شود.

شرایط EntrePass در سنگاپور

شرایط EntrePass در سنگاپور

اگر شما برای EntrePass قبل از 28 سپتامبر سال 2009 درخواست داده اید بایستی تمامی معیارهای مورد نظر جهت فرایند تجدید را مد نظر داشته باشید. این فرایند قابلیت تمدید از 1 سپتامبر 2014 به لهد را خواهد داشت.

اگر شما برای EntrePass پس از 28 سپتامبر 2009 درخواست داده اید، شما نیاز به تجدید معیارها دارید

EntrePass در سنگاپور

زمان پردازش برای تمدید حداقل بایستی مابین 4-6 هفته باشد. و تمامی شغل های محلی ایجاد شده میبایست به صورت تمام وقت باشد و برای حداقل 3 ماه نیز باشد. تحت این فرایند و قرارداد میزان حقوق ماهیانه بایستی در نظر گرفته شود و آستانه حقوق و دستمزد تمامی کارکنان نیز بایستی مشخص گردد.

علاوه بر تمامی موارد ذکر شده در فوق؛ بخاطر داشته باشید که هزینه کل کسب و کار:

  • (TBS) = [مجموع هزینه های عملیاتی – (حق امتیاز / هزینه حق رای دادن)

نیز می باشد.

علاوه بر این؛ دیگر هزینه ها با هزینه های خارج از شرکت + کار واگذار شده به خارج از شرکت + پاداش به متقاضی و خانواده اش نیز در ارتباط می باشد. که این اطلاعات را به صورت دقیق تر می‌توانید از مشاورین موسسه حقوقی میرداماد از طریق تلفن و یا مشاوره حضوری، کسب کنید.

اخبار مرتبط

ویزای کاری سنگاپور

ویزای کار سنگاپور

در این مقاله که با تلاش و همت نویسندگان و پژوهشگران موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد تهیه

مشاهده

اسکرول به بالا