071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در برزیل

تحصیل در برزیل

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کشور برزیل می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تحصیلات و اخد اقامت باشد. مشاوران ما در موسسه حقوقی میرداماد در دفاتر تهران و شیراز آماده اند تا راهنمای شما در خصوص تحصیل در برزیل باشند. در اینجا به بررسی شرایط تحصیل، دوره های تحصیلی و همچنین هزینه تحصیلات در کشور برزیل می پردازیم.

شرایط اعزام دانشجو و تحصیل در برزیل

کشور برزیل دانشگاه های زیادی در سطح جهانی دارد، و میزبان تعدادی از بهترین مؤسسات تحصیلی در آمریکای جنوبی است. با وجود اینکه برزیل یک کشور در حال توسعه است، این کشور یکی از عوامل مؤثر جهانی در تحصیل است، که این موضوع برزیل را به یک انتخاب هیجان انگیز برای تحصیل در آمریکای جنوبی تبدیل می کند.

انتخاب برزیل برای تحصیل فرصتی برای دانشجویان بین المللی است تا درک خود را از آمریکای لاتین و زبان پرتقالی عمیق تر کنند. کشور در حال توسعه ی برزیل، فرصت هایی را در اختیار دانشجویان قرار می دهد تا خود را در حیطه هایی مثل مطالعات توسعه، تجارت بین الملل، قانون و علوم انسانی پیدا کنند.

کشور برزیل به اختلاف شدید طبقاتی و فاولا های نامنظم (منطقه های فقیر نشین) معروف است، که فقر شدید و جرم و جنایت در آن کاملا معمول است. به همین دلیل، علوم اقتصاد و مطالعات سیاسی بسیار برای این کشور مفید هستند. همچنین دانشجویان سلامت و پزشکی میتوانند فرصت های داوطلبانه ای را بیابند تا مطالعات خود را با کمک به مردم نیازمند محلی تکمیل کنند.

ویزاهای اخذ شده

بهترین دانشگاه های برزیل دانشگاه های عمومی هستند، و دانشگاه های خصوصی اعتبار کمتری دارند. دلیل این موضوع این است که گزینش دانشگاه های عمومی تنها به امتحان های ورودی بسیار دشوار آن دانشگاه ها بستگی دارد، و افرادی که نمیتوانند آن امتحان ها را بگذرانند، شهریه ی دانشگاه های خصوصی را پرداخت می کنند تا به دانشگاه بروند.

بورس تحصیلی در برزیل

برزیل برای تحصیل در خارج از کشور مقصد ارزانی نیست. نسبت به دیگر کشور های آمریکای جنوبی هزینه ی زندگی در برزیل نسبتا زیاد است. دانشجویان بین المللی در دانشگاه های دولتی نیازی به پرداخت شهریه ندارند. در مجموع هزینه ی تحصیل در برزیل مثل محل اقامت، خورد و خوراک، سرگرمی و حمل و نقل تنها کمی از آمریکای شمالی کمتر است. با وجود فقر شدید در فاولاها، دانشجویان بین المللی در مناطقی زندگی می کنند که از مناطق غنی برزیل محسوب می شوند.

بورس تحصیلی در برزیل

در این مناطق امکانات رفاهی بیشتر است، و قیمت ها نیز بالاتر هستند. سازمان هایی وجود دارند که اسپانسر دانشجویان بین المللی می شوند که مایل به تحصیل در برزیل هستند. مسئله ی مهم پیدا کردن بورسیه ای است که با برنامه ی درسی و نیازهای مالی شما سازگار باشد.

تحصیل در برزیل لیسانس و کارشناسی ارشد

برای دانشجویانی که در جستجوی تحصیلات عالی هستند، مدرک کارشناسی گزینه ی مناسبی است. اخذ این مدرک به 3 تا 5 سال زمان نیاز دارد و میتواند در زمینه های متفاوتی انجام شود. بسیاری از دانش آموزان تصمیم می گیرند مدرک لیسانس خود را در کشور های آمریکای لاتین مثل برزیل بگیرند.

مدرک لیسانس در برزیل به دانشجویان کمک می کند درک عمیق تری از حیطه ی کاری که انتخاب کردند به دست بیاورند، و دانش پایه ی آنها را گسترش می دهد، و پیش نیازی ضروری برای بیشتر برنامه های درسی است و این شانس را به دانشجویان می دهد تا مشغول موضوعات مورد علاقه ی خود باشند. این برنامه ها در بسیاری از مؤسسات واقع در برزیل، یکی از بزرگترین کشور های دنیا در دسترس هستند، کشوری که صاحب فرهنگی غنی و اقتصادی در حال رشد است.

افرادی که مدرک کارشناسی خود را در برزیل بگیرند، از مزایای بسیاری برخوردار می شوند. یکی از این مزایا آشنایی بهتر با یکی از عوامل اصلی اقتصاد و سیاست امروز در دنیا است. دانشجویان همچنین به تدریج متوجه می شوند که اخذ مدرک کارشناسی، زمانی که بعد از تحصیل به دنبال شغلی مناسب می گردند، معمولا برتری ویژه ای را به آنها می دهد.

دانشجویان سراسر جهان امروزه برزیل را مقصدی فوق العاده برای تحصیلات می دانند. دانشگاه های برزیل برنامه های درسی سطح اولی را در دانشگاه های دولتی و خصوصی به دانشجویان ارائه می دهند، که گزینه های متفاوت درسی، هزینه ی منصفانه، کادر مجرب و امکانات فوق العاده را شامل می شود. دانشجویانی که در مقطع کارشناسی ارشد در برزیل درس بخوانند، فرهنگ منحصر به فرد و هیجان انگیز برزیلی را تجربه می کنند، و از زیبایی های طبیعی، جنگل های باشکوه، شهر های پویا و فعالیت های ماجراجویانه لذت ببرید.

دانشجویانی که مدرک کارشناسی ارشد خود را در برزیل بگیرند، در بازار کار رقابتی منطقه ای و جهانی محبوبیت بیشتری خواهند داشت. تعدادی از رشته های معروف تر کارشناسی ارشد در برزیل، مهندسی، تجارت، سلامت، طراحی و مدیریت هستند. کارشناسی ارشد در برزیل فرا تر از یک مدرک است. کارشناسی ارشد تجربه ی فرهنگی و فکری است، که افراد را به حرفه ای هایی باتجربه تبدیل می کند.

تحصیل در برزیل دکترا

بیش از 100000 محقق و دانشمند در مؤسسات خصوصی و دولتی کشور برزیل مشغول تحقیق و پژوهش هستند. برنامه های تحصیلی برزیل هر سال 13000 مدرک دکترا صادر می کند و همیشه بوسیله ی متودولوژی شناخته شده ی جهانی ارزیابی می شده است. این ارزیابی توسط آژانس فدرال حمایت و ارزیابی فارغ التحصیلان برزیل (CAPES) بصورت مستمر انجام شده است.

متقاضیان برنامه ی تحصیلی دکترا معمولا بایستی در امتحانات ورودی دانشگاه های شرکت کنند، اما اگر مایل به تحصیل در مقطع دکترا در برزیل هستید، با دانشگاه مورد نظر خود تماس بگیرید، چرا که راه های دیگری هم برای گزینش وجود دارد. زمانی که به امتحان ورودی نیاز باشد، این امتحانات ممکن است شامل تست های کتبی (معمولا درمورد موضوع های مشخص) و مصاحبه ای میشوند که در آنها انگیزه های متقاضی پرسیده می شود.

تحصیل در برزیل دکترا

در بیشتر دانشگاه ها تقاضای تحصیل در مقطع دکترا بصورت آنلاین از طریق سایت دانشگاه ها انجام می شود. در بعضی موارد بایستی با دپارتمان مورد نظر خود تماس بگیرید و از آنها بخواهید فرم درخواست را از طریق ایمیل برای شما ارسال کنند. دانشجویان دانشگاه های دولتی برزیل نیازی به پرداخت شهریه ندارند و بیشتر مؤسسات فدرال و دولتی را دانشگاه ها تشکیل می دهند. خبر خوبی که وجود دارد این است که بسیاری از دانشگاه های دولتی هزینه ای از دانش آموزان بین المللی هم دریافت نمی کنند.

در کشور برزیل دریافت مدرک PhD معمولا 4 سال زمان می برد و به دریافت جایزه ی دوتورادو منتهی می شود. در برخی دانشگاه های یا مراکز تحقیق، برنامه ی سال اول ممکن است از کلاس هایی تشکیل شود که نیازی نباشد دانشجو استاد راهنمای پایان نامه ی خود را سریعا انتخاب کند. در دیگر دانشگاه ها، ساختار درسی به دانشگاه های نروژ، ژاپن یا سنگاپور شبیه است، و از 4 سال پژوهش و اجزایی تشکیل میشود که تدریس می شوند. برنامه ی تحصیلی دکترا در کشور برزیل چالش برانگیز و دقیق است، و همچنین ممکن است تدریس در سمینار ها و مسئولیت های دیگری را نیز شامل شود.

دانشگاه های معتبر برزیل

دانشگاه سائوپائولو در سال 1934 تأسیس شده است. دانشگاه سائوپائولو بزرگترین دانشگاه عمومی برزیل و یکی از بزرگترین مؤسسات آموزش عالی در آمریکای لاتین است. شهر سائوپائولو میزبان 4 عدد از 11 محوطه ی این دانشگاه است و دیگر محوطه ها در بائورو، لورنا، پیراسیباکا، پیراسونونگا، ریبیرائو پرتو و سائو کارلوس واقع شده اند.

محوطه های دانشگاه، 70 کتابخانه، 5 بیمارستان، 24 موزه و نمایشگاه، 2 سالن تئاتر، یک سالن سینما و کانال تلوزیونی خود دانشگاه را شال می شوند، که این کانال توسط دانشجویان اداره می شود. درصد زیادی از مقالات علمی کشور برزیل در این دانشگاه نوشته می شود. در میان فارغ التحصیلان برجسته ی این دانشگاه میتوان از میشل میگوئل الیاس تمر لولیا، رئیس جمهور برزیل، آنتونیو کاندیدو ده ملو سوزا، نویسنده، پروفسور، جامعه شناس و منتقد ادبی برزیلی و گایدو مانتگا، وزیر اقتصاد پیشین برزیل نامبرد.

دانشگاه کامپیناس د سال 1966 تأسیس شد و بر اساس دانشگاه سائو پائولو ساخته شد، و دو محوطه ی دیگر آن نیز در لیمیرا و پائولینا ساخته شده اند. این دانشگاه خود را بعنوان مرکز اصلی پزشکی و علمی اثبات کرده است و مواد جدید و نوآورانه ای را به دنیای پزشکی معرفی کرده است. متقاضیان تحصیل در این دانشگاه بایستی در امتحان ورودی این دانشگاه شرکت کنند که نیازمند درک بالایی از زبان پرتقالی است.

فرودگاه اصلی برای دانشجویان فرودگاه گووارول هوس است که در 135 کیلومتری محوطه ی کامپیناس قرار دارد. کامپیناس نه تنها برای آب و هوای معتدل در منطقه ی استوایی مدار رأس الجدی معروف است، بلکه مراکز فرهنگی گسترده ای مثل سالن های سینما و کافه هایی بنام بارزینوس را در خود جای داده است. در میان فارغ التحصیلان کامپیناس می توان از پترونیو گونتیجو ی بازیگر، لوئیز مات تاریخدان، و پائول رناتو سوزای اقتصاد دان نام برد.

دانشگاه فدرال سائوپائولو در برزیل

دانشگاه فدرال سائوپائولو کار خود را بعنوان دانشکده ی پزشکی پائولیستا در سال 1933 آغاز کرد، و در سال 1994 به سازمانی فدرال تبدیل شد. حیطه ی اصلی این دانشگاه علوم سلامت است و هدف آن آموزش افراد حرفه ای در زمینه ی سلامت، و همکاری در تحقیقات درمانی است. بخش اصلی دانشگاه فدرال سائوپائولو در ویلا کلمنتینو، در سائوپائولو واقع شده است، با اینحال این دانشگاه ساختمان های زیادی در مناطق اطراف دارد که شامل بیمارستان سائوپائولو، بزرگترین بیمارستان برزیل نیز می شود.

این دانشگاه در سال2005 با ساخت محوطه های دانشگاهی در سانتوس، دیادما، گووارول هوس، سائو خوزه دوس کامپوس و اوساسکو، گسترش در خارج از سائوپائولو را آغاز کرد. این محوطه ها از حیطه ی پزشکی دانشگاه فدرال سائوپائولو خارج هستند و زمینه ی کاری آنها فلسفه، تاریخ و اقتصاد است. شهر سائوپائولو با 11 میلیون شهروند، یکی از پرجمعیت ترین شهر های دنیا است. این شهر صاحب یکی از سازنده ترین دستگاه های اقتصادی برزیل است و اگر بخواهید از سائوپپائولو با اتوموبیل به ساحل پائولیستا بروید، تنها یک ساعت با آن ساحل زیبا و غذا های دریایی فوق العاده اش فاصله دارید.

دانشگاه فدرال سائوپائولو در برزیل

دانشگاه فدرال ABC در سال 2006 تأسیس شد. این دانشگاه بروی علم و فناوری متمرکز است و تنها دانشگاه برزیل است که دارندگان مدرک دکتری را استخدام می کند. این دانشگاه صاحب محوطه هایی در منطقه ی ABC (کمربند صنعتی پایتخت برزیل)، بنام سانتو آندره، و سائو برنادو کامپو است.

گزینش این دانشگاه بسیار رقابتی است و هدف آن انتخاب دانشجویانی از جوامع فقیر تر است. ورود به این دانشگاه هزینه ای ندارد و دریافت مدرک از آن 3 تا 5 سال زمان می برد. دانشگاه فدرال ABC تنها دانشگاه برزیل در سال 2011 بود که تأثیر گذاری آن در انتشارات علمی بالاتر از میانگین جهانی بود. تحقیقات آنها با برخورد دهنده ی هادرونی بزرگ، و سازمان اروپایی تحقیقات اتمی در ارتباط بود.

دانشگاه فدرال ایتاجوبا در برزیل

دانشگاه فدرال ایتاجوبا در سال 1913 با نام موسسه ی الکتروتکنیکال و مکانیکی ایتاجوبا، اولین دانشگاه فناوری برزیل تأسیس شد، و در سال 2002 به دانشگاه ارتقا یافت. محل اصلی این دانشگاه در شهر ایتاجوبا، در میناس گرایس در برزیل است. دانشگاه فدرال ایتاجوبا یکی از بزرگترین مؤسسات مهندسی برزیل است که تمرکز آن به مهندسی برق معطوف شده است.

این دانشگاه صاحب یکی از بهترین مؤسسه های تحقیقات برق در زمینه ی سیستم های قدرت در آمریکای لاتین است، که مهندسی مکانیک، مهندسی محیط زیست، مهندسی اتوماسیون و کنترل و مهندسی کامپیوتر را شامل می شود. این دانشگاه شامل کتابخانه، سالن تئاتر، سالن ورزشی، مرکز آبی و زمین های روباز ورزشی و همچنین محوطه ی جدیدی در ایتابیرا است که بوسیله ی مهندس گوستاوو پنا در سال 2012 طراحی شده است. این دانشگاه از سال 1961 ایستگاه رادیویی مخصوص به خود را داشته که رادیو یونیورسیتاریا نام دارد.

هزینه تحصیل در برزیل

دانشگاه های فدرال و دولتی معمولا شهریه ای از دانشجویان دریافت نمی کنند. دانشجویان بین المللی، زمانی که در یک دوره ی تحصیلی پذیرفته شدند، تنها باید هزینه ی ثبت نام را پرداخت کنند. دانشگاه های خصوصی همیشه از دانشجویان شهریه دریافت می کنند و این شهریه از 300 تا 3000 رئال برزیل در هر سال تحصیلی متفاوت است. شهریه ی دانشگاه های خصوصی با هم متفاوت است، و این تفاوت به دانشگاه و دوره ی تحصیلی بستگی دارد. مبلغ شهریه را بایستی بصورت جداگانه برای هر دانشگاه بررسی کنید.

دانشگاه های برزیل معمولا محل اقامتی برای دانشجویان فراهم نمی کنند، و بر خلاف دیگر کشور ها بیشتر دانشجویان در اقامتگاه خصوصی خود زندگی می کنند. بهتر است از قبل با دفتر بین المللی دانشگاه مورد نظر خود تماس بگیرید و توصیه های آنها را در مورد محل اقامت خود جویا شوید. شاید بهتر باشد برای ماه اول خوابگاهی را رزرو کنید، به دلیل اینکه یافتن مکانی برای اقامت زمانی که در برزیل حضور داشته باشید آسان تر است.

هزینه تحصیل در برزیل

بسیاری از دانشگاه ها در یافتن مکان اقامت مناسب به دانشجویان کمک می کنند، و دانشجویان با خانواده ای میزبان زندگی می کنند. هزینه ی زندگی در برزیل نسبت به دیگر کشور های آمریکای جنوبی زیاد است، اما همانند هر کشور دیگری، هرچه کیفیت زندگی بالاتری بخواهید، هزینه ی بیشتری نیز باید پرداخت کنید. قیمت غذاهای بیرون بر، نوشیدنی ها، حمل و نقل عمومی همگی از دیگر کشور های آمریکای جنوبی بیشتر هستند. قیمت ها بسته به منطقه ی زندگی شما ممکن است متفاوت باشند، تعدادی از این قیمت ها در ادامه بصورت تقریبی ذکر شده اند.

  • یک وعده ی غذایی در رستورانی با قیمت های پایین: 13-20 رئال (بسته به منطقه متفاوت است)
  • غذا برای دو نفر در یک رستوران متوسط: 60-120 رئال
  • بلیط یک طرفه برای حمل و نقل محلی: 2.70-3 رئال
  • بلیط حمل و نقل عمومی ماهیانه: 100-170 رئال
  • اینترنت ماهیانه: 55-100 رئال
  • قیمت اجاره ی محل اقامت بسته به موقعیت، اندازه و امکانات متفاوت است، اما می توانید قیمت تقریبی را برآورد کنید.
  • اجاره ی اتاق از موجر: 180-350 رئال در ماه

شرایط اخذ ویزای دانشجویی و تحصیلی برزیل

دانشجویانی که مایل به تحصیل در یکی از دانشگاه های برزیل هستند، بایستی در امتحان ورودی دانشگاه های شرکت کنند و نمره ی قبولی بگیرند. پس از آن باید یک فرم تکمیل شده ی ویزا، به همراه کپی برابر اصل گواهینامه ی رانندگی دانشجو یا کارت شناسایی را بصورت آنلاین به کنسولگری برزیل تحویل دهید. در عکس پاسپورت، یک نسخه از شرح سفر یا بلیط هواپیما (مدرک سفر)، نسخه ی شناسنامه ی دانشجو، مدرکی که نشان دهد دانشجو منابع مالی لازم برای پرداخت هزینه ی زندگی در برزیل را دارد، و دعوت نامه ی دانشگاهی که دانشجو می خواهد در آنجا درس بخواند.

  • پاسپورت معتبر که تاریخ انقضاء آن حداقل 6 ماه بعد از تاریخ ورود به برزیل باشد.
  • فرم درخواست که بصورت آنلاین پر شده باشد و فرم تأییدیه پرینت شده.
  • یک عکس در اندازه ی پاسپورت با زمینه ی سفید
  • نسخه ای از مدرک ثبت نام در مؤسسه ای در برزیل و نامه ای که تأیید کند شما قرار است در آن مؤسسه درس بخوانید.
  • مدرکی که نشان دهد منابع مالی لازم را برای زندگی و تحصیل در برزیل را دارید.
  • مدرک بیمه ی سلامتی که در برزیل معتبر باشد.
  • هر شخص زیر 18 سال رضایت نامه ی رسمی از طرف والدینش نیاز دارد.
  • افراد بالای 18 سال بایستی گزارش سابقه ی کیفری را که بیش از 90 روز از زمان صدور آن نگذشته باشد را از طرف FBI یا نهادی مشابه آنرا در کشور خود ارائه دهند.
  • کپی شناسنامه با اسم والدین بروی آن
  • کپی شرح سفر، بلیط رفت و برگشت هواپیما یا تأییدیه ی خرید آن.

مدرکی که نشان دهد ساکن همان حوضه ی قضایی هستید که از کنسولگری برزیل در آن حوضه درخواست ویزای خود را ارائه دادید. شرایط تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در برزیل را می توانید از مشاورین موسسه میرداماد بخواهید، مشاورین ما در دفاتر تهران و شیراز آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند.

سوالات متداول درمورد تحصیل در برزیل

بهترین دانشگاه های برزیل دانشگاه های عمومی هستند، و دانشگاه های خصوصی اعتبار کمتری دارند. دلیل این موضوع این است که گزینش دانشگاه های عمومی تنها به امتحان های ورودی بسیار دشوار آن دانشگاه ها بستگی دارد، و افرادی که نمیتوانند آن امتحان ها را بگذرانند، شهریه ی دانشگاه های خصوصی را پرداخت می کنند تا به دانشگاه بروند.

اخذ این مدرک به 3 تا 5 سال زمان نیاز دارد و میتواند در زمینه های متفاوتی انجام شود.

مدت زمان دوره کارشناسی ارشد در برزیل ۲ سال است

در کشور برزیل دریافت مدرک PhD معمولا 4 سال زمان می برد.

• Universidade de São Paulo
• Universidade Estadual de Campinas
• UNESP
• Universidade Federal de São Paulo
• Universidade Federal do Rio de Janeiro
• Universidade Federal de Minas Gerais
• Universidade Federal do Rio Grande do Sul
• Pontifícia Universidade Católica do Rio Grande do Sul
• Universidade do Estado do Rio de Janeiro
• Universidade Federal do Paraná
• Universidade Federal de Santa Catarina
• Federal University of Bahia
• Federal University of Ceare
• University Federal de Pernambuco
• University Brasilia
• Federal University of Sao Carlos

• دانشگاه سائو پائولو
• دانشگاه فدرال سائوپائولو
• دانشگاه ایالتی کامپیناس
• دانشگاه فدرال میناس گرایس
• دانشگاه فدرال ریو گراند دو سول
• دانشگاه فدرال ریو دو ژانیرو
• دانشگاه فدرال دالو تاس
• دانشگاه فدرال سانتا کاتارینا
• دانشگاه برازیلیا
• دانشگاه فدرال پارانا

دانشگاه های خصوصی همیشه از دانشجویان شهریه دریافت می کنند و این شهریه از 300 تا 3000 رئال برزیل در هر سال تحصیلی متفاوت است.

هزینه زندگی دانشجویی بین 410.7 – 763 رئال متغیر است.

• پاسپورت معتبر که تاریخ انقضاء آن حداقل 6 ماه بعد از تاریخ ورود به برزیل باشد.
• فرم درخواست که به صورت آنلاین پر شده باشد و فرم تاییدیه پرینت شده.
• یک عکس در اندازه ی پاسپورت با زمینه ی سفید
• نسخه ای از مدرک ثبت نام در مؤسسه ای در برزیل و نامه ای که تایید کند شما قرار است در آن مؤسسه درس بخوانید.
• مدرکی که نشان دهد منابع مالی لازم را برای زندگی و تحصیل در برزیل را دارید.
• مدرک بیمه ی سلامتی که در برزیل معتبر باشد.
• هر شخص زیر 18 سال رضایت نامه ی رسمی از طرف والدینش نیاز دارد.
• افراد بالای 18 سال بایستی گزارش سابقه ی کیفری را که بیش از 90 روز از زمان صدور آن نگذشته باشد را از طرف FBI یا نهادی مشابه آن را در کشور خود ارائه دهند.
• کپی شناسنامه با اسم والدین بر روی آن
• کپی شرح سفر، بلیط رفت و برگشت هواپیما یا تاییدیه ی خرید آن.

متقاضیان برنامه ی تحصیلی دکترا معمولا بایستی در امتحانات ورودی دانشگاه های شرکت کنند، اما اگر مایل به تحصیل در مقطع دکترا در برزیل هستید، با دانشگاه مورد نظر خود تماس بگیرید، چرا که راه های دیگری هم برای گزینش وجود دارد. زمانی که به امتحان ورودی نیاز باشد، این امتحانات ممکن است شامل تست های کتبی (معمولا درمورد موضوع های مشخص) و مصاحبه ای میشوند که در آنها انگیزه های متقاضی پرسیده می شود.

برای کار کردن حین تحصیل در کشور برزیل باید از وزارت کار مجوز دریافت کنید حتی اگر قرار باشد تنها یک ساعت در هفته کار کنید نیاز به مجوز دارید.

اخبار های مرتبط

تحصیل در برزیل

تحصیل در برزیل

کشور برزیل می تواند گزینه بسیار مناسبی برای تحصیلات و اخد اقامت باشد. مشاوران ما در موسسه حقوقی میرداماد در

مشاهده

اسکرول به بالا