071-91009294  | 021-88724227  |

سرمایه گذاری در سنگاپور

سرمایه گذاری در سنگاپور

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

سرمایه گذاری یکی از روش های مهم برای مهاجرت می باشد. از این رو لازم است تا با کشور مقصد و قوانین و مقررات سرمایه گذاری در این کشور آشنا شوید. اگز تمایل به سرمایه گذاری در کشوری حدید را دارید لازم است تا با اقتصاد کشور مورد نظر و شرایط ارزی و مالی در این کشور آشنا شوید. برای سرمایه گذاری می توان از روش های مختلفق اقدام نمود که هر کدام از آن ها دارای قوانین و مقررات خاص خود هستند. به طور مثال می توان با خرید ملک، خرید سهام و اوراق قرضه، ثبت شرکت و … برای سرمایه گذاری اقدام نمود. در این مقاله ما قصد داریم در ارتباط با سرمایه گذاری در سنگاپور صحبت کنیم.

مهاجرت به سنگاپور از راه ها و روش های مختلفی امکان پذیر است. هر کدام از این روش ها برای افرادی که قصد مهاجرت به سنگاپور را دارند دارای شرایط متفاوتی می باشد. برای مهاجرت به سنگاپور می توان از راه هایی مانند مهاجرت کاری به سنگاپور، مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجو به سنگاپور، مهاجرت سرمایه گذاری به سنگاپور، مهاجرت از طریق ازدواج در سنگاپور، مهاجرت از طریق تولد فرزند و … اقدام نمود. هر روشی دارای اقدامات منحصر به خود می باشد. از این رو شما می توانید برای مهاجرت به سنگاپور و کسب اطلاع از روش های مختلف به موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد مراجعه نمایید. موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد دارای نمایندگی های معتبر در شهر های شیراز و تهران می باشد.

ویزاهای اخذ شده

سرمایه گذاری در سنگاپور

همان طور که گفتیم یکی از روش های مهاجرت به سنگاپور، مهاجرت سرمایه گذاری می باشد. مهاجرت سرمایه گذاری در سنگاپور به روش های مختلفی امکان پذیر است. از جمله راه ها و روش های مهاجرت سرمایه گذاری به سنگاپور می توان به خرید ملک در سنگاپور، ثبت شرکت در سنگاپور، کارآفرینی در سنگاپور، خرید سهام و اوراق قرضه و … اشاره نمود. هر کدام از این راه های سرمایه گذاری می بایست با اطلاع قبلی صورت گیرد و همراه با بررسی کامل شرایط و قوانین سرمایه گذاری باشد.

البته به غیر از سرمایه گذاری در سنگاپور، می توان از روش های دیگری هم برای اقامت در این کشور اقدام نمود. به طور مثال شما می توانید برای کار در سنگاپور و اخذ ویزای کاری سنگاپور یا تحصیل در سنگاپور به طور مثال تحصیل در پزشکی و دندانپزشکی سنگاپور اقدام نمایید. از این رو برای اقامت سنگاپور روش های مختلفی وجود دارد. سرمایه گذاری یکی از مهمترین مؤلفه های تأمین مالی شخصی است. دانستن چگونگی سرمایه گذاری و عمل به این دانش می تواند به فرد در رشد سریع ثروت خود و ایجاد منبع درآمد کمک کند. اولین سوالی که در زمان سرمایه گذاری برای همه افرادی که قصد این کار را دارند پیش می آید این است که دقیقاً در چه مواردی می توانند سرمایه گذاری کنند.

سنگاپور یک فرصت سرمایه گذاری امیدوارکننده برای افرادی که می خواهند در معرض یک بازار منحصر به فرد در حال ظهور در جنوب شرقی آسیا قرار بگیرند ، نشان می دهد. سنگاپور واقع در شبه جزیره مالایان ، یک مرکز دریایی است که بیش از ششصد بندر را در صد و بیست کشور جهان به هم پیوند می دهد. موقعیت استراتژیک آن اجازه می دهد تا به عنوان دفتر مرکزی برای سی و هفت هزار شرکت بین المللی فعالیت کند. بازار های قدرتمند مالی کشور به یک منبع اصلی بودجه برای کل بازار چهار میلیارد نفری در شعاع این کشور تبدیل شده است. سنگاپور به دلایل مختلف سرمایه گذاران خارجی را جذب می کند. اما ببینیم دلایل سرمایه گذاری در این کشور کدام هستند؟

دلایل سرمایه گذاری در سنگاپور

سرمایه گذاری در سنگاپور به دلایل مختلفی می تواند گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاران بین المللی باشد. سنگاپور شامل تجارت و بخش های اقتصادی پر رونق است. سنگاپور دارای شبکه تجارت گسترده ای است که بیست قرارداد تجارت آزاد با ی و یک شریک تجاری دارد. این کشور همچنین به عنوان چهاردهمین اقتصاد بزرگ صادرات و پانزدهمین واردکننده بزرگ در رده بندی جهانی قرار دارد. نرخ پایین مالیات، کم بودن فساد، قوانین سفت و سخت و ضد فساد و … این کشور را به محلی از شرکت های بین المللی از آمریکا، اروپا، هند و چین تبدیل کرده است.

دلایل سرمایه گذاری در سنگاپور
دلایل سرمایه گذاری در سنگاپور

این کشور نیروی کار ماهر دارد و همچین از نیروی کار ماهر کشور های دیگر نیز استفاده لازم را می برد. علاوه بر تمام این ها سنگاپور کشوری با زیر ساخت های بسیار پیشرفته است و بیش از صد شرکت هواپیمایی بین المللی هم دارد. زیرساخت های دیجیتالی آن نیز فوق العاده است و پهنای باند فوق العاده ای دارد. این ها تماما دلایلی هستند که می توان با تکیه بر آن ها به این نکته رسید که سرمایه گذاری در سنگاپور گزینه ای بسیار مناسب برای حضور در این کشور و اقامت در سنگاپور است. از این رو می توان با بررسی روند سرمایه گذاری برای زندگی در سنگاپور اقدام نمود.

مزایای سرمایه گذاری در سنگاپور

سرمایه گذاری در سنگاپور همراه با مزایای بسیار زیادی است که در این بخش از مقاله قصد داریم به برررسی و توضیح آن بپردازیم. سنگاپور یکی از ثروتمند ترین کشور های جهان است گه در تجارت جهانی حرف های بسیاری را برای گفتن دارد. سنگاپور از سال دو هزار و نوزده میلادی براساس تولید ناخالص داخلی سومین کشور ثروتمند جهان است. این کشور همچنین یکی از بزرگ ترین و بیشترین جمعیت افراد پولدار را در کل دنیا دارد و یکی از پایین ترین نرخ بیکاری در بین کشور های توسعه یافته مربوط به این کشور است.


این کشور دارای اقتصادی آزاد و متنوع است. سنگاپور به عنوان یکی از آزادترین اقتصاد های جهانی و یکی از آسان ترین کشور ها در جهان به حساب می آید که در نتیجه مقررات مربوط به مشاغل تجاری خود می تواند تجارت را  پیش برد. این اقتصاد در گروه های  حمل و نقل ، امور مالی ، گردشگری و داروسازی راه های پیشرفت بسیاری را در اختیار سرمایه گذاران قرار داده است. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که اقتصاد سنگاپور به شدت وابسته به تجارت خارجی است. این کشور ارتباط تنگاتنگی با چین دارد. با توجه به سرمایه های قابل توجه این کشور ، اقتصاد سنگاپور با اقتصاد چین بسیار مرتبط است.

فرصت های سرمایه گذاری سنگاپور

سرمایه گذاری در سنگاپور به روش های مختلفی امکان پذیر است. فرصت های سرمایه گذاری سنگاپور می تواند برای روش های مختلفی در دسترس باشد. همان طور که گفتیم سرمایه گذاری در سنگاپور با خرید ملک در سنگاپور، ثبت شرکت در سنگاپور، خرید از سهام در سنگاپور، کارآفرینی در سنگاپور و … امکان پذیر می باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی روش های مختلف سرمایه گذاری در کشور سنگاپور بپردازیم.

خرید ملک در سنگاپور برای سرمایه گذاری

برای سرمایه گذاری در سنگاپور یکی از بهترین روش ها خرید ملک می باشد. در واقع می توان با خرید ملک در سنگاپور برای حضور در این کشور اقدام نمود. اما ببینیم شرایط خرید ملک در سنگاپور چگونه است؟! اجازه دهید از همین ابتدا این نکته را بیان نماییم گه سرمایه گذاری در سنگاپور در بخش املاک نمی تواند منجر به اخذ اقامت سنگاپور شود. شرایط خرید ملک در سنگاپور برای سرمایه گذاران سخت و چالش برانگیر است و لازم است فرد برای این شرایط خود را آماده کند. در ابتدا لازم است تا سن خریدار ملک در کشور سنگاپور حداقل بیست و یک سال باشد.

برای خرید ملک در سنگاپور لازم است تا خریدار حداقل سه سال در سنگاپور ساکن باشد. در ادامه باید به این نکته توحه داشته باشید که خریدار ملک در سنگاپور نباید در خارج از این کشور مالگیت خصوصی داشته باشد. یکی از قوانینی که برای خرید ملک در سنگاپور هم می باشد این است که فروش املاک خریداری شده یا اجاره آن ها تا مدت زمان پنج سال کاملا ممنوع می باشد. از این رو باید برای خرید ملک در سنگاپور این شرایط را به دقت بررسی نموده و در نهایت روند سرمایه گذاری را پیش ببرید.

ثبت شرکت در سنگاپور برای سرمایه گذاری

یکی از راه های سرمایه گذاری در سنگاپور از طریق ثبت شرکت در این کشور می باشد. ثبت شرکت در سنگاپور همراه با مزایای بسیار زیادی می باشد. زمانی که شما بری ثبت شرکت در سنگاپور اقدام می کنید، می توانید حساب بانکی بین المللی را در این کشور افتتاح نمایید. با این روش شما می توانند برای اخذ اقامت سنگاپور نیز اقدام نمایید. سرمایه گذاری در سنگاپور از طریق ثبت شرکت برای شرکت های با مدل های مختلفی امکان پذیر است اما بهترین انتخاب برای ثبت شرکت، شرکت های با مسئولیت محدود می باشد.

برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود باید حداقل هجده سال سن داشته باشید . دقت داشته باشید که مدیر این شکت باید یک فرد سنگاپوری باشد بیا اقامت دائم سنگاپور را داشته باشد. در این روش مشا می توانید بین یک تا پنجاه سهامدار را برای حضور در این شرکت انتخاب نمایید. برای این که بتوانید شرکت با مسئولیت محدود را در این کشور ثبت کنید لازم است تا سرمایه ای را ارائه دهید. حداقل سرمایه مورد نیاز برای ثبت شرکت در سنگاپور، یک دلار سنگاپور می باشد. با شروع فعالیت های شرکت این مبلغ می تواند افزایش پیدا کند.

دقت کنید که در این راه لازم است تا شما آدرس شرکتی در سنگاپور را نیز ارائه دهید. برای ثبت شرکت در سنگاپور لازم است تا مدارکی را ارائه نمایید که عبارتند از: نام شرکت، طرح کسب و کار، مشخصات سهام داران، مشخصات مدیران شرکت، آدرش شرکت و … . توجه داشته باشید که شما در این کشور باید مالیات های مخصوص برای هر شرکت را نیز پرداخت نمایید. عموما مالیات شرکت ها در کشور سنگاپور نه درصد می باشد. البته به این نکته توجه داشته باشید که شرکت ها در سال اول فعالیت خود در سنگاپور معاف از پرداخت مالیات هستند.

خرید اوراق و سهام برای سرمایه گذاری در سنگاپور

سرمایه گذاری در صندوق ETF یا سرمایه گذاری در صندوق اوراق بهادار یکی از روش های ساده برای سرمایه گذاری در این کشور می باشد. شما می توانید با خرید صندوق های مبادله ای، صندوق های مشترک دو طرفه بسته یا رسیدهای سپرده گذاری آمریکایی (ADR) در معرض بازارهای مالی سنگاپور قرار بگیرید. آسان ترین راه برای سرمایه گذاری در سنگاپور با وجوه مبادله ای (ETF) است. از آنجا که سنگاپور در درجه اول یک مقصد تجاری است ، ETF به شدت به سمت شرکت های مالی (46.93٪) ، صنعتی (17.79٪) و املاک و مستغلات (17.51٪) رفته است. سرمایه گذاری از روش اوراق بهادار در این کشور بسیار سود آورد است.


اخذ اقامت و تابعیت سنگاپور از طریق سرمایه گذاری

در این بخش از مقاله قصد داریم به بررسی تابعیت و اقامت سنگاپور از طریق سرمایه گذاری بپردازیم. سرمایه گذاری در سنگاپور با تمام روش ها منجر به دریافت اقامت سنگاپور یا تابعیت سنگاپور نمی شود. به طور مثال شما با خرید ملک در سنگاپور نمی توانید به اقامت این کشور دست پیدا کنید. بهترین راه از طریق سرمایه گذاری در این کشور و اخذ اقامت سنگاپور این است که شما با روش ثبت شرکت و کارآفرینی در سنگاپور اقدام نمایید. در این روش لازم است تا دو میلیون و پانصد هزار دلار سنگاپور سرمایه گذاری کرده باشید.

اخذ اقامت و تابعیت سنگاپور
اخذ اقامت و تابعیت سنگاپور

سوالات متداول درباره سرمایه گذاری در سنگاپور

بله سنگاپور یکی از بهترین کشور ها برای زندگی و سرمایه گذاری می باشد.

از جمله این روش ها می توان به خرید ملک ، کارآفرینی، ثبت شرکت، خرید سهام و … اشاره نمود.

خیر همه روش های سرمایه گذاری در سنگاپور منجر به دریافت اقامت نمی شود.

خیر در روند سرمایه گذاری در سنگاپور اخذ تابعیت بسیار پیچیده و سخت است.

بهترین روش ثبت شرکت و کارآفرینی می باشد.

بله یکی از روش های سرمایه گذاری در سنگاپور خرید سهام و صندوق ETF می باشد.

ثبت شرکت و کارآفرینی در این کشور اقامت سریع را به همراه دارد.

بله اما لازم است تا دو میلیون و پانصد هزار دلار سنگاپور سرمایه گذاری نمود.

بهترین مزیت می توان به بازار فعال و پویا همراه با مالیات های کم اشاره نمود.

این کشور دارای زیرساخت های قوی و نیروی کار ماهر می باشد و بازاری فعال با اقتصادی حذاب دارد.

اخبار مرتبط

اسکرول به بالا