071-91009294  | 021-88724227  |

سرمایه گذاری در فرانسه | حداقل سرمایه لازم + شرایط اقامت 2023

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کشور فرانسه به عنوان هفتمین اقتصاد بزرگ دنیا و سومین اقتصاد بزرگ اتحادیه اروپا شناخته شده است. اخذ اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری از جمله امکاناتی است که دولت این کشور در اختیار متقاضیان خارجی قرار داده است. همین ویژگی فرانسه را به یکی از جذاب ترین مقاصد سرمایه گذاری تبدیل کرده است. افرادی که قصد مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری را دارند، می توانند از روش های مختلفی اقدام به این کار نمایند. از جمله این روش ها می توان به ثبت شرکت، خرید ملک و خرید اوراق قرضه اشاره کرد که از متداول ترین روش های سرمایه گذاری در فرانسه به شمار می روند.

همکاران ما در موسسه مهاجرتی میرداماد این مقاله را تهیه کرده اند تا اطلاعات لازم را در خصوص مهاجرت و اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری در اختیار شما عزیزان قرار دهند. در صورتی که قصد دریافت ویزای سرمایه گذاری فرانسه را دارید، توصیه می کنیم، این مقاله را از دست ندهید و تا پایان همراه ما باشید.

ویزاهای اخذ شده

شرایط سرمایه گذاری در  کشور فرانسه

متقاضیان خارجی که مایل به مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری هستند، می توانند درخواست گذرنامه استعداد درخشان با علامت “سرمایه گذار تجاری” ارائه دهند. از جمله شرایط لازم جهت درخواست گذرنامه استعداد درخشان می توان موارد زیر را نام برد:

  • متقاضی شخصا قصد سرمایه گذاری تجاری در فرانسه را داشته باشد.
  • متقاضی از طریق شرکتی که با آن همکاری می کند اقدام نماید.
  • فرد از طریق شرکتی که در آن حداقل 30 درصد سهام دارند اقدام نماید.

در ادامه شرایط مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری بر اساس روش های مختلف اورده شده است:

روش سرمایه گذاری

شرایط سرمایه گذاری

مدت اقامت

مدیریت شرکت

سه ماه فعالیت در شرکت به عنوان مدیر شرکت یا کارمند

داشتن دستمزد سالانه سه برابر دستمزد قانونی

انتصاب به عنوان نماینده قانونی شرکت در فرانسه

ویزای تلنت (اقامت 4 ساله با قابلیت تمدید)

استارتاپ

ارائه ایده تجاری نوآورانه

بررسی پروژه توسط یک نهاد عمومی فرانسه

منابع مالی کافی

ویزای تلنت (اقامت 4 ساله با قابلیت تمدید)

کسب و کار جدید

مدرک کارشناسی ارشد

حداقل پنج سال سابقه حرفه ای

ارائه طرح تشکیل کسب و کار

سرمایه گذاری به مبلغ حداقل 30 هزار یورو

منابع مالی کافی

ویزای تلنت (اقامت 4 ساله با قابلیت تمدید)

کارآفرینی

وجود یک پروژه واقعی و مقرون به صرفه

داشتن منابع مالی کافی

اقامت یک ساله با قابلیت تمدید

انواع راه های سرمایه گذاری در فرانسه

در کشور فرانسه به دلیل برخورداری از شرایط مناسب، می توان از طریق روش های مختلف سرمایه گذاری اقدام کرد و متقاضیان دستشان در این مورد باز است. در واقع سرمایه گذاران می توانند با توجه به تجربه و مهارتی که در تجارت دارند، یکی از روش های سرمایه گذاری در این کشور را انتخاب کنند. در ادامه به روش های مختلف سرمایه گذاری در کشور فرانسه اشاره می کنیم:

  • سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در فرانسه
  • سرمایه گذاری از طریق خودحمایتی در فرانسه
  • سرمایه گذاری از طریق کارافرینی در فرانسه
  • سرمایه گذاری از طریق استارتاپ در فرانسه
  • سرمایه گذاری از طریق خرید ملک و خانه در فرانسه

سرمایه گذاری از طریق ثبت شرکت در فرانسه

ثبت شرکت در فرانسه یکی از محبوب ترین روش های سرمایه گذاری می باشد که متقاضیان زیادی از آن استقبال می کنند. به دلیل قوی بودن اقتصاد فرانسه، ثبت شرکت در این کشور افراد زیادی را جذب خود کرده است. متقاضیانی که در کشور خود دارای شرکت هستند و قصد توسعه و گسترش آن در کشور دیگری را دارند، می توانند فرانسه را انتخاب کنند. 

برای ثبت شرکت در فرانسه لازم است متقاضیان حداقل 4000 یورو سرمایه اولیه داشته باشند. یکی از شروط اصلی ثبت شرکت در این کشور این است که متقاضی، چند کارمند فرانسوی را در شرکت خود به کار گیرد و همچنین سمت و نوع کار کارمندان فرانسوی خود را به اداره ثبت شرکت فرانسه اطلاع دهد. در صورت ثبت شرکت در فرانسه، ابتدا یک اقامت 3 ساله به فرد داده می شود و متقاضی پس از گذشت 5 سال می تواند درخواست اقامت دائم فرانسه را ارائه دهد.

سرمایه گذاری از طریق خودحمایتی در فرانسه

سرمایه گذاری از طریق ویزای خود حمایتی فرانسه در واقع همان ویزای تمکن مالی می باشد. روش خودحمایتی یکی از روش های مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری و راهی مناسب برای اخذ اقامت و تابعیت این کشور می باشد. برای اقامت فرانسه از طریق تمکن مالی، متقاضی باید به دولت فرانسه نشان دهد که در کشور خود تمکن مالایی بالایی دارد و ماهانه از پس درآمدی که دولت این کشور در نظر دارد، بر می آید.

ویزای خود حمایتی

 توجه داشته باشید در مهاجرت به فرانسه از طریق ویزای خود حمایتی، افراد اجازه کار در فرانسه را نخواهند داشت. اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری در روش تمکن مالی، ممکن است تا 5 سال طول بکشد.

در روش اخذ ویزای تمکن مالی فرانسه، سن، مدرک زبان و مدرک تحصیلی هیچ اهمیتی ندارد و تنها مسئله مهم دارایی شخص است. در واقع متقاضی باید ماهانه درآمدی حدود حداقل 1300 یورو داشته باشد. علاوه بر این فرد باید یک حساب بانکی در فرانسه یا هر کشور دیگری با مبلغ اولیه 40 هزار یورو برای خود، 20 هزار یورو برای همسر و 10 هزار یورو برای فرزندان کم تر از 18 سال خود ارائه نماید.

سرمایه گذاری از طریق کارافرینی در فرانسه

کارآفرینی یکی دیگر از انواع روش های اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری می باشد. دولت این کشور از افرادی که دارای یک طرح خوب برای راه اندازی کسب و کار و ایجاد اشتغال می باشند، حمایت های زیادی به عمل می آورد. همین مسئله موجب شده که افرادی که دارای یک بیزینس پلن قوی هستند به فکر مهاجرت به فرانسه و ایجاد کسب و کار در این کشور بیافتند.

متقاضیان برای سرمایه گذاری از طریق کارآفرینی در فرانسه باید یک سری مدارک را آماده کنند که از جمله این مدارک می توان به رزومه تحصیلی و کاری قوی، مدارک شناسایی، بیزنیس پلن و تمکن مالی اشاره کرد. جالب است بدانید که کارآفرینی در فرانسه، نیاز به سرمایه اولیه چندانی ندارد و متقاضیان می توانند در صورت نداشتن سرمایه زیاد، از شرکت های مربوطه در فرانسه کمک های مالی دریافت کنند.

بیزینس پلن مهم ترین مدرک برای اخذ مجوز اشتغال زایی در فرانسه می باشد. یک بیزینس پلن قابل قبول باید کارآمد و اجرایی باشد و جامعه هدف شرکت را مشخص نماید. همچنین بایستی توصیفی مفید و مختصر در باره تجارت مورد نظر ارائه دهد و اهداف سرمایه گذار از شروع کسب و کار را مشخص کند. از دیگر ویژگی های بیزینس پلن مورد قبول باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشخص کردن رقیبان احتمالی
  • توصیف نیاز های اولیه شرکت
  • انتخاب یک مکان مناسب برای تاسیس شرکت
  • هزینه های مورد نیاز برای تاسیس شرکت
  • توصیف نحوه مدیریت سرمایه گذار به صورت خلاصه
  • ارائه استراتژی های توسعه
  • و …

سرمایه گذاری از طریق استارتاپ در فرانسه

یکی دیگر از روش های اخذ ویزای سرمایه گذاری فرانسه روش استارتاپ می باشد. امروزه این روش محبوبیت بسیاری نزد جوانان پیدا کرده است. خبر خوب این است که علاقمندان به استارتاپ در فرانسه می توانند از این طریق اقامت دریافت کنند. این ویزا که با عنوان ویزای تلنت (Talent Passport) نیز شناخته می شود، در ابتدای کار به صورت موقت و به مدت 4 سال ارائه می شود.

 افراد در این روش می توانند تا زمانی که سرمایه گذاری ادامه دارد، اقامت خود را تمدید کنند. پس از گذشت 5 سال اقدام به اخذ اقامت دائم فرانسه نمایند. از مزایای ویزای استارتاپ فرانسه می توان به امکان بردن همسر و فرزندان زیر 18 سال به عنوان همراه اشاره کرد. از مهم ترین شرایط برای اخذ ویزای استارتاپ فرانسه باید به بیزینس پلن اشاره کرد. دیگر شرایط اخذ این ویزا به قرا زیر می باشند:

  • مدرک زبان فرانسه در سطح C1
  • رزومه تحصیلی مناسب
  • ارائه تمکن مالی
  • عدم سوء پیشینه
  • رزومه کاری و دارا بودن حداقل چهار سال تجربه در زمینه استارتاپ
  • داشتن حداقل 300 هزار دلار برای آغاز کسب و کار
  • داشتن بیمه سلامت در فرانسه
  • و …

سرمایه گذاری از طریق خرید ملک و خانه در فرانسه

به دلیل وجود ثبات و پایداری در اقتصاد کشور فرانسه، خرید ملک یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در این کشور می باشد. خرید خانه در فرانسه مزایای زیادی را برای متقاضیان خواهد داشت که یکی از اصلی ترین این مزایا اخذ اقامت کشور فرانسه می باشد.

از مزایای دیگر خرید ملک در این کشور می توان به نیاز به سرمایه پایین و فرایند آسان خرید ملک اشاره کرد. در حال حاضر خرید ملک در فرانسه هیچ محدودیتی ندارد و متقاضیان خارجی می توانند مطابق با قوانبن و مقررات فرانسه اقدام به خرید ملک در این کشور نمایند.

جالب است بدانید که کشور فرانسه جزو معدود کشور های اروپایی است که از طریق خرید ملک اقامت ارائه می دهد. کم تر کشوری در اروپا امکان رسیدن به اقامت از طریق خرید ملک را برای متقاضیان خارجی فراهم کرده است. خرید ملک در فرانسه و اقامت از این طریق با حداقل سرمایه 90 هزار یورو امکان پذیر می باشد.

اقامت از طریق خرید ملک

در روش خرید ملک در فرانسه، یک ویزای یک ساله برای افراد صادر می شود. در طول این مدت متقاضی باید شرط حضور در این کشور را رعایت کند که یک روز در سال می باشد. فرد باید هر سال این ویزا را تمدید کند تا در انتهای 5 سال بتواند درخواست ویزای 10 ساله دهد. از مزایای سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در فرانسه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان همراهی خانواده
  • امکان اخذ اقامت موقت
  • اجازه کار در مدت حضور در فرانسه
  • عدم نیاز به مدرک زبان
  • کم ترین میزان حضور فیزیکی در خاک فرانسه
  • امکان استفاده از خدمات درمانی رایگان

هزینه سرمایه گذاری در فرانسه

هزینه سرمایه گذاری در فرانسه به روش انتخابی بستگی دارد و این هزینه بسته به روش مورد نظر از 90 هزار یورو آغاز می شود. اگر بخواهیم به ارزان ترین سرمایه گذاری در کشور فرانسه اشاره کنیم باید بگوییم این روش خرید ملک در فرانسه می باشد. افرادی که تمایل به خرید ملک بزرگ تر و یا در محله ای بهتر دارند، باید هزینه بیشتری پرداخت کنند.

افرادی که قصد ثبت شرکت و کارآفرینی در فرانسه را دارند، اوضاع متفاوتی خواهند داشت. این افراد باید یک سری هزینه های اضافی شامل بررسی بیزینس پلن، ثبت نام شرکت و … را نیز پرداخت کنند. به این هزینه ها و سرمایه اول مورد نیاز، هرینه های لازم برای اخذ پاسپورت و … را نیز اضافه کنید. برای تعیین دقیق هزینه سرمایه گذاری در فرانسه می تواند با کارشناسان ما در موسسه مهاجرتی میرداماد تماس بگیرید.

اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری

اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری یکی از اهداف اصلی سرمایه گذارانی است که به این کشور مهاجرت می کنند. تقریبا در تمامی روش هایی که در قسمت های قبلی به آن ها اشاره شد، امکان اقامت حداقل چهار ساله به متقاضی داده می شود. فرد سرمایه گذار می تواند با رعایت قوانین و شرایط لازم پس از 5 سال برای اقامت دائم فرانسه درخواست ارائه کند. متقاضی همچنین می تواند پس از گذشت 10 سال اقدام به ارائه درخواست برای شهروندی نماید. در روش خرید ملک در فرانسه، متقاضی می تواند اقامت خود را در پایان سال پنجم تمدید کند و ویزای 10 ساله اخذ نماید.

تابعیت فرانسه از طریق سرمایه گذاری

به طور کلی فرانسه کشور مهاجر پذیری نیست و افراد نمی توانند به راحتی اقامت و تابعیت این کشور را به دست آورند؛ مگر این که افراد از طریق سرمایه گذاری اقدام کنند. با مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری یک مجوز اقامت چهار ساله و قابل تمدید به افراد داده می شود. پس از 4 سال اقامت دائم و مستمر در فرانسه، سرمایه گذار می تواند جهت اخذ اقامت 10 ساله اقدام نماید و در نهایت پس از گذشت یک سال از این اقامت، فرد می تواند برای اخذ تابعیت خود اقدام نماید. توجه داشته باشید که شخص متقاضی باید تسلط کامل بر زبان فرانسوی پیدا کرده باشد.

برترین شهرهای فرانسه برای سرمایه گذاری

اگر بخواهیم بهترین شهر های فرانسه را برای سرمایه گذاری نام ببریم باید به موارد زیر اشاره کنیم:

تولوز

شهر تولوز یکی از شهر های بزرگ در کشور فرانسه می باشد که مکانی مناسب برای سرمایه گذاران به شمار می رود. تولوز علاوه بر این یکی از شهر های دانشجو پذیر فرانسه است که همواره دانشجویان زیادی را به خود جذب می کند. از این رو می توان گفت اجاره منزل به دانشجویان یکی از مشاغل پر سود خواهد بود و خرید ملک در این شهر به منظور دادن اجاره پیشنهاد می شود.

لیون

شهر لیون دانشگاه های معتبر زیادی دارد و به دلیل شرایط جغرافیایی که دارد به کشور های ایتالیا و سوئیس و همچنین دریای مدیترانه دسترسی دارد. خرید ملک در این شهر بسیار سودآور است؛ چرا که همواره قیمت ملک در شهر لیون رو به افزایش است.

نانت

شهر تاریخی نانت نیز یکی از گزینه های مناسب برای خرید ملک می باشد و دارای سیستم حمل و نقل پیشرفته ای است. در این شهر صنعت رونق فراوانی دارد و قیمت ملک همواره با رشد همراه است. از این رو خرید ملک در این شهر به شدت توصیه می شود.

رن

تعداد دانشجو در شهر رن به قدری زیاد است که می توان گفت تقریبا یک سوم جمعیت این شهر را دانشجویان تشکیل می دهند. در کنار تعداد زیاد دانشجویان، نرخ بیکاری نیز در این شهر پایین است و موقعیت های شغلی فراوانی در این شهر وجود دارد. به همین دلیل خرید ملک در این شهر بسیار سودآور خواهد بود.

تور

شهر تور یکی از شهر های توریستی فرانسه به شمار می رود و همواره گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. با توجه به فاصله ای که این شهر با پاریس دارد و همچنین قیمت مناسب ملک در شهر تور، توریست های زیادی اقدم به خرید خانه در این شهر می کنند.

پواتیه

شهر پواتیه یکی از شهر های ارزان در فرانسه می باشد که معماری زیبایی دارد. بیشتر مردم در این شهر به دنبال اجاره منزل برای مدت طولانی هستند. از طرفی قیمت ملک در پواتیه افزایشی است. به همین خاطر خرید ملک و سرمایه گذاری در آن سود خوبی به همراه خواهد داشت.

بهترین شهرهای فرانسه برای سرمایه گذاری

استاندارد های سرمایه گذاری فرانسه

متقاضیانی که قصد مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری را دارند، باید استاندارد های سرمایه گذاری در این کشور را به دقت بررسی کنند. از جمله استاندارد های سرمایه گذاری می توان به نرخ مصادره اموال و نرخ کنترل فساد اشاره کرد که در ادامه به توضیح هر کدام خواهیم پرداخت:

نرخ مصادره اموال

مهم ترین عاملی که افراد باید برای مهاجرت به فرانسه و سرمایه گذاری در نظر داشته باشند، امنیت سرمایه گذاری در این کشور است. به این معنی که افراد باید مطمئن شوند که کشور فرانسه از سرمایه آن ها سوء استفاده نمی کند و یا نظام قضائی و نگرش این کشور نسبت به سرمایه گذاران تغییر نمی کند.

نرخ مصادره اموال عددی از یک تا 7 می باشد و هر چه این عدد به 7 نزدیک تر باشد، نشان دهنده بالا بودن نرخ مصادره اموال در شرایطی همچون تغییر رژیم و … است. در واقع هر چه به 7 نزدیک تر می شویم ریسک از دست رفتن سرمایه بالا تر خواهد بود. این نرخ در کشور فرانسه از سال 2014 تا سال 2019 برابر با یک بوده است.

نرخ کنترل فساد

از دیگر استاندارد های سرمایه گذاری که در فرانسه باید بررسی گردد، نرخ کنترل فساد می باشد. این نرخ نشان دهنده نظارت دولت بر نهاد های مرتبط و دیگر سازمان ها است. هر چه نرخ کنترل فساد بالا تر باشد، نشان دهنده کنترل و نظارت بیشتر دولت بر سازمان ها و نهاد های مختلف می باشد.

شاخص های اثرگذار در سرمایه گذاری فرانسه

یکی از موارد مهمی که سرمایه گذاران باید قبل از هر گونه اقدامی آن را در نظر داشته باشند، شاخص های اقتصادی تاثیر گذار بر سرمایه گذاری در کشور فرانسه می باشد. از جمله این شاخص ها می توان به تولید نا خالص داخلی فرانسه و نرخ مالیات در این کشور اشاره کرد.

تولید نا خالص داخلی

یکی از شاخص های اندازه گیری رشد اقتصادی در یک کشور را می توان با در نظر گرفتن تولید نا خالصی در آن کشور اندازه گرفت. هر چه تولید ناخالصی در کشوری بالا تر باشد نشان دهنده رشد اقتصادی آن کشور خواهد بود. از این رو می توان اطمینان داشت که میزان درآمد و سود دهی در آن کشور مناسب است و سرمایه گذاری در آن ایده آل می باشد.

نرخ مالیات

میزان مالیات بر درآمد و مالیات بر سود یکی دیگر از شاخص های مهم اثر گذار بر روی سرمایه گذاری فرانسه محسوب می شود. هر چقدر میزان مالیات در کشوری پایین تر باشد، سرمایه گذاری در آن کشور جذابیت بیشتری خواهد داشت. نرخ مالیات در کشور فرانسه حدود 30 درصد بوده است که در مقایسه با کشور هایی همچون پرتغال نرخ بالا تری دارد.

مزایا و معایب سرمایه گذاری فرانسه

سرمایه گذاری در کشور فرانسه مزایای فراوانی را برای افراد به دنبال دارد. به طوری که سالانه سرمایه گذراران زیادی برای راه اندازی کسب و کار جذب این کشور می شوند. وضعیت اقتصادی فرانسه در شرایط مطلوبی قرار دارد؛ از این رو این کشور بهترین گزینه برای سرمایه گذاری خواهد بود. در نظر داشته باشید که ویزای سرمایه گذاری فرانسه اگر چه مزایای فراوانی دارد و خوشایند بسیاری از افراد است؛ اما خالی از عیب هم نیست. در ادامه به بررسی مزایا و معایب سرمایه گذاری در کشور فرانسه می پردازیم:

مزایای سرمایه گذاری در کشور فرانسه عبارتند از:

  • عدم نیاز به ارائه مدرک زبان
  • پایین بودن نرخ بیکاری در فرانسه که سبب بالا رفتن سود سرمایه گذار خواهد شد.
  • امکان سرمایه گذاری به صورت فردی و یا جمعی در این کشور
  • امکان اخذ اقامت دائم پس از دستیابی به سودآوری مناسب
  • امکان اخذ ویزای همراه پس از چند سال از شروع سرمایه گذاری و رسیدن به سود مناسب
  • بالا بودن امنیت سرمایه گذاری در این کشور
  • اجازه سفر به بسیاری از کشور های متحد فرانسه بدون هیچ محدودیتی در صورت اخذ مجوز های لازم برای سرمایه گذاری
  • امکان اخذ تابعیت و شهروندی فرانسه در صورت داشتن شرایطی خاص
  • کم تر بودن زمان فرایند مهاجرت سرمایه گذاری فرانسه نسبت به سایر فرایند های مهاجرتی
  • نداشتن شرط حضور در خاک فرانسه در روش خود حمایتی

معایب سرمایه گذاری در کشور فرانسه عبارتند از:

  • بالا بودن نرخ مالیات
  • اختلاف طبقاتی بین شهروندان فرانسه و مهاجران بین المللی
  • گران بودن زندگی در پاریس
  • نیاز به تسلط بر زبان فرانسوی برای ارتباط با افراد جامعه

در صورتی که قصد تحصیل در فرانسه را دارید می توانید با مشاوران ما در موسسه مهاجرتی میرداماد تماس بگیرید و زاهنمایی های لازم را در این خصوص دریافت نمایید.

بالا بودن نرخ مالیات

وکیل و مشاوره سرمایه گذاری در فرانسه موسسه میرداماد

متقاضیان برای مهاجرت و اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری، باید اطلاعات کاملی به دست آورند. به این دلیل که با قوانین و مقررات سرمایه گذاری در این کشور آشنایی ندارند و ممکن است بر حسب عدم آگاهی اشتباهی مرتکب شوند که آن ها را دچار مشکل کند. گاهی اوقات انجام یک اشتباه کوچک سبب بروز یک مشکل بزرگ خواهد شد. از این رو وجود یک وکیل مهاجرتی مجرب و معتبر برای ارائه مشاوره به هر متقاضی ضرورت دارد.

موسسه مهاجرتی میرداماد با سال ها تجربه در زمینه مهاجرت و سرمایه گذاری در کشور هایی از جمله فرانسه می تواند گزینه مناسبی برای ارائه مشاوره و پیگیری پرونده مهاجرتی شما باشد. این موسسه با برخورداری از وکلایی کارآزموده و با تجربه که سال ها در این زمینه آزمون و خطا کرده اند، می تواند تا آخرین مرحله اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در فرانسه در کنار شما باشد و یاریتان کند. شما عزیزان می توانید به صورت تلفنی و یا از طریق مراجعه حضوری با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله در مورد مهاجرت به فرانسه از طریق سرمایه گذاری و اقامت فرانسه از طریق سرمایه گذاری صحبت کردیم. همچنین شرایط و هزینه های موجود برای سرمایه گذاری در این کشور را مورد بررسی قرار دادیم. سرمایه گذاری در فرانسه از طریق تمکن مالی و خرید ملک یکی از بهترین و ساده ترین روش ها جهت سرمایه گذاری برای ایرانیان می باشد.

در صورتی که شما هم قصد مهاجرت و اخذ اقامت از طریق سرمایه گذاری در فرانسه را دارید، می توانید با مشاوران ما در مجموعه مهاجرتی میرداماد تماس بگیرید و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. همچنین در صورت داشتن هر گونه سوال یا ابهامی در این زمینه می توانید سوالات خود را در بخش دیدگاه ها و نظرات در پایین مقاله درج کنید تا در اولین فرصت به آن ها پاسخ داده شود.

سوالات متداول درباره سرمایه گذاری در فرانسه

خیر؛ افراد با خرید ملک اجازه کار در فرانسه را نخواهند داشت و تنها در صورت ثبت شرکت می توانند در این کشور فعالیت تجاری داشته باشند.

حداقل سرمایه لازم جهت سرمایه گذاری در بخش بیزینس و استارتاپ فرانسه 300 هزار یورو می باشد.

روش تمکن مالی و خرید ملک در فرانسه از بهترین روش های سرمایه گذاری در این کشور می باشند.

بله؛ اخذ قامت از طریق سرمایه گذاری در فرانسه به این شکل است که افراد با ثبت شرکت ابتدا یک اقامت 3 ساله دریافت می کنند و پس از 5 سال می توانند اقدام به ارائه درخواست اقامت دائم نمایند.

هزینه ویزای سرمایه گذاری برای متقاضی اصلی حدود 600 یورو می باشد.

اخبار مرتبط

خرید ملک در فرانسه

آیا می‌دانستید که یکی از راه‌های اخذ اقامت فرانسه از طریق خرید ملک است؟ متقاضیان از طریق خرید ملک در

مشاهده

اسکرول به بالا