071-91009294  | 021-88724227  |

ویزای کار انگلستان

ویزای کار انگلستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کار در کشوهایی که دارای بزرگترین و پویان ترین اقتصادهای جهان هستند، می تواند هدف هر شخصی باشد که به دنبال پیشرفت و ثبات شغلی برای خود است. انگلستان سومین اقتصاد بزرگ جهان را دارد و همواره پذیرای مهاجرین متخصص می باشد. در این مقاله که به کوشش موسسه میرداماد گردآوری شده به بررسی میپردازیم:

  • انواع ویزای کار انگلیس،
  • مدارک لازم برای اخذ ویزا انگلیس
  • بازار کار انگلیس و مشاغل پردرآمد
  • فرهنگ های موجود در محیط کاری
  • میانگین دستمزد و نحوه پیدا کردن کار در انگلیس

برای کسب اطلاعات دقیق تر می توانید با مشاورین موسسه میرداماد در شهرهای تهران و شیراز تماس برقرار کنید.

ویزاهای اخذ شده

ویزاهای کار انگلستان

کشور انگلستان دارای ویزاهای کاری متفاوتی است که شما به فرا خور شرایطت تان می توانید یکی از ویزاهای زیر را اخذ کنید:

  • ویزای Tier 2 (عمومی): برای افرادی که شغل های تخصصی داشته و حداقل 25،000 GBP یا 32،000 USD درآمد دارند. حمایت مالی توسط یک سازمان مجاز در این زمینه الزامی است و این ویزا تا شش سال نیز اعتبار دارد.
  • ویزا Tier 2 (انتقال داخل شرکت): برای افرادی است که برای یک کارفرمای انگلستانی کار می کنند و در خارج از کشور مستقر هستند و در انگلستان به آنها پیشنهاد کار داده می شود. اعتبار این ویزا از شش ماه تا نه سال است.
  • ویزا Tier 2 (سفیر مذهبی): برای افرادی است که برای یک انجمن مذهبی حامی کار می کنند. این ویزا تا سه سال اعتبار دارد و قابل تمدید است.
  • ویزای (Tier 2 (Sportsperson: برای ورزشکاران نخبه یا مربیانی است که توسط هیئت مدیره ملی ورزش کشورشان تأیید شده اند. این ویزا تا سه سال اعتبار دارد و می تواند سه سال دیگر تمدید شود.
  • ویزا Tier 5 (کارگر موقت): برای کارگران موقت حمایت شده (داوطلب خیریه، ورزشکاران، هنرمندان و کارمندان مذهبی)، در مبادله رسمی یا به عنوان بخشی از یک توافق نامه بین المللی است. این ویزا یک تا دو سال اعتبار دارد.
  • ویزا Tier 5 (طرح کارآموزی جوانان): برای افراد 18 تا 30 ساله، از استرالیا، کانادا ، ژاپن، موناکو، نیوزیلند، هنگ کنگ، کره جنوبی یا تایوان و حدود 2،000 GBP (2500 دلار) درآمد دارد.ویزا Tier5 انگلستان تا دو سال اعتبار دارد.
  • ویزا Tier 1 (استعداد استثنایی): هر سال 1000 مورد از این ویزا صادر می شود. این ویزا اعتبار پنج ساله دارد با امکان تمدید برای پنج سال دیگر معتبر است. این ویزا برای متخصصان در زمینه های علوم، علوم انسانی، مهندسی، پزشکی، فناوری دیجیتال و هنرها صادر می شود.
  • ویزا Tier 1 (سرمایه گذار): برای افرادی که مایل به سرمایه گذاری حداقل 2 میلیون GBP (2.6 میلیون دلار) در انگلستان هستند. برای سه سال اعتبار دارد و می تواند برای دو سال دیگر نیز تمدید شود.
  • ویزای start up : برای شهروندان کشورهای خارج از EEA / سوئیس که می خواهند یک تجارت را شروع کنند وابزار کافی برای حمایت از خود در این روند دارند. این ویزا دو سال اعتبار دارد.
  • ویزای Innovator: برای افرادی که “نامه تأیید” برای شروع یک تجارت یا ایده را دارند، که توسط یک نهاد رسمی انگلیسی تأیید شده است.
ویزاهای کار انگلستان
ویزاهای کار انگلستان

مدارک لازم برای اخذ ویزای کار انگلستان

این ویزا برای افرادی است که برای کار از شرکت ثبت شده در انگلستان نامه اشتغال دریافت می کنند. این کارفرمایان انگلستان را قادر می سازد کارگران ماهر را از خارج از EEA استخدام کنند. همه افرادی که متقاضی این ویزا هستن ، باید اطمینان حاصل کنند که شرکتی که از آنها حمایت مالی کرده است، در لیست شرکت های Tier 2 ثبت شده اند.

 برنامه های ویزای Tier 2 بسیار پیچیده هستند و بعضی اوقات می توانند بسیار دشوار باشند. مدارک مورد نیاز این ویزا عبارتند از:

  • گذرنامه فعلی.
  • عکس اندازه گذرنامه رنگی.
  • فرم درخواست ویزا.
  • بیانیه بانکی که نشان می دهد شما 945 پوند در حساب خود دارید و باید 90 روز در حساب کاربری داشته باشید. اگر اینگونه نباشد، پس از آن حامی می تواند نامه / گواهی نامه ای را ارائه دهد که برای ماه اول آماده پشتیبانی و اسکان کارمند است. همچنین اطمینان حاصل کنید که در صورت نیاز به بررسی صرافی، پوند طبق Oanda.com منتقل می شود.
  • باید مهارت زبان انگلیسی را که در سطح C1 است، برآورده کنید.
  • قبل از دریافت ویزا، بسیاری از افراد می توانند برای آزمایش سل تست بدهند.
  • باید یک برگه خالی در گذرنامه داشته باشد به طوری که فضایی برای تمبر ویزا وجود داشته باشد.
مدارک لازم برای اخذ ویزای کار انگلستان
مدارک لازم برای اخذ ویزای کار انگلستان

شهروندان کشورهای غیر اتحادیه اروپا / EFTA که می خواهند بیش از شش ماه در انگلستان بمانند، باید درخواست مدرک بیومتریک انگلستان (BRP) را کنند. BRP برای شما مدت اقامت انگلیس حداکثر تا 10 سال اعتبار دارد. شما می توانید برای دریافت مدرک بیومتریک انگلستان از داخل انگلیس در یک اداره پستی یا مرکز خدمات حق بیمه ویزا یا از خارج از انگلستان در یک مرکز درخواست ویزای انگلستان درخواست کنید. ساکنان می توانند پس از 5 سال زندگی در انگلستان برای اجازه اقامت دائم یا برای شهروندی کامل انگلستان اقدام کنند.

بازار کار کشور انگلستان و مشاغل پردرآمد

براساس اعلام دفتر آمار ملی، انگلیس سومین اقتصاد بزرگ اروپا و نرخ بیکاری 3.9 درصد در ژانویه سال 2020 دارد. در کل، بیش از 3.5 میلیون خارجی در انگلستان مشغول به کار هستند. جالب اینجاست که در حالی که در سال گذشته حدود 75000 اتباع غیر اتحادیه اروپا در انگلستان مشغول به کار بودند، تعداد اتباع اتحادیه اروپا که در این کشور مشغول به کار هستند در مدت مشابه 86 هزار نفر کاهش یافته است.انگلیس فرصت های شغلی فوق العاده ای را به ویژه برای افرادی که به مجوز کار احتیاج ندارند ارائه می دهد. بازار کار انعطاف پذیر آن در سال های اخیر بازار اشتغال سالم ایجاد کرده است و بیکاری کمتر از 5% است که این میزان با سایر کشورهای اتحادیه اروپا قابل مقایسه نیست.رشد اقتصادی زیادی در جنوب شرقی متمرکز است، بنابراین باید در نظر داشته باشید که بیکاری منطقه ای در شمال انگلیس، اسکاتلند، ایرلند شمالی و ولز بیشتر است. همچنین بخش های خاصی وجود دارد که فرصت های شغلی کم است، مانند تولید و صنایع سنگین. اگر واجد شرایط کار در انگلستان نیستید، لازم است بدانید که اخذ مجوز از یک شغل ممکن است دشوارتر باشد.

اگر به دنبال اشتغال زایی حرفه ای یا جایگاه شغلی خوب هستید توانایی بالای زبان انگلیسی برای اکثر مناصب الزامی خواهد بود. بسته به نوع شغل، صلاحیت ها نیز ممکن است مهم باشند (اگرچه همچون برخی از کشورها به همان اندازه مهم نیستند به عنوان مثال برای کار در یک نقش تجاری عمومی، تجربه شما قبل از اینکه شما شخصی تحصیل کرده اید یا نه، در نظر گرفته می شود).

اگر شما در حال یادگیری زبان انگلیسی هستید و به دنبال شغلی برای کمک به هزینه های زندگی یا تأمین هزینه های زندگی خود هستید، احتمالاً مشکل زیادی نخواهید داشت. بازار کار در انگلیس انعطاف پذیر است و پیدا کردن مشاغل پاره وقت یا فصلی (حتی اگر انگلیسی شما بسیار ضعیف است!) بسیار ساده است. با این وجود، انتظار نداشته باشید درآمد زیادی دریافت کنید یا مزایایی برای شما در نظر گرفته شود.

بازار کار کشور انگلستان و مشاغل پردرآمد
بازار کار کشور انگلستان و مشاغل پردرآمد

بهترین مشاغل در بریتانیا برای سال 2020 اعلام شده است که انتخاب ها براساس فاکتورهای مختلفی چون رضایت شغلی، میزان حقوق، رقابت در گرفتن شغل بوده است.با توجه به اینکه بیش از نیمی از جمعیت شاغل در سال جاری به فکر ایجاد شغل جدید هستند، طبق آمار و ارقام سرمایه گذاری در بین مردم نشان می دهد، این مشاغلی است که باید به آنها فکر کنید و تقریباً همه در این لیست وجود دارند که توسط سایت مشاغل Glassdoor تهیه شده و زمینه هایی از جمله فروش بازاریابی و فناوری را از طریق HR، استخدام، مهندسی و موارد دیگر پوشش می دهد. چند شغل پردرآمد را در اینجا معرفی کردیم:

خلبان هواپیما

خلبان های هواپیما مسئولیت زیادی بر دوش خود دارند زیرا کار آنها برای ایمنی افرادی که از هواپیماها به عنوان وسیله حمل و نقل استفاده می کنند ضروری است. برای اداره این شغل یک فرد باید مهارتهای برجسته رهبری، آمادگی ذهنی و حرفه ای را داشته باشد. این مسئولیت بزرگ همچنین درآمد این کارمندان را تعیین می کند. اگر به عنوان خلبان هواپیما در انگلیس کار کنید، در هفته 1960 پوند درآمد کسب خواهید کرد، بنابراین این حقوق خلبانی را به شغلی با بالاترین دستمزد در انگلیس تبدیل می کند

مقامات ارشد اجرایی و سرپرستی

مدیران ارشد وظیفه ساماندهی و هماهنگی کلیه فعالیت های مالی در یک شرکت را برعهده دارند. آنها وظیفه دارند با اتخاذ تصمیمات مهم که از استراتژی های روزانه تا بلند مدت برنامه ریزی مالی برخوردار باش ، اطمینان حاصل کنند که شرکت در حال دستیابی به اهداف مالی است. وظایف آنها همچنین شامل انتصاب مدیران ارشد و روسای ادارات خاص در شرکت و نظارت بر فعالیت آنها می باشد. اگر این حرفه ای باشد که تصمیم گرفتید آن را انتخاب کنید انتخاب خوبی را انجام داده اید، زیرا مدیران ارشد جزء پردرآمدترین کارمندان انگلیس هستند. تخمین زده می شود که یک مدیر ارشد در هفته حدود 1725 پوند درآمد کسب می کنند.

مدیران بازاریابی و فروش

استراتژی های بازاریابی برای شرکت ها در گسترش و حفظ اعتبار خود در بازار بسیار مهم است. بنابراین، افرادی که از ظرفیت های حرفه ای برای طراحی و سازماندهی کمپین های بازاریابی و فعالیت با فروش برخوردار می باشند، بسیار مورد نیاز هستند. با توجه به اهمیت آنها در یک شرکت، مدیران بازاریابی و فروش در لیست پردرآمدترین مشاغل موجود در انگلستان قرار می گیرند. طبق محاسبات رسمی، یک مدیر بازاریابی و فروش در هفته 1،397 پوند درآمد کسب می کند. برای واجد شرایط بودن در این شغل، شما معمولاً باید دارای مدرک لیسانس در موضوعات مرتبط با تجارت باشید. با این وجود، در صورت گنجاندن تجربه خاص، سایر درجه ها قابل قبول است.

متخصصان حقوقی

مدرک حقوق در چندین بخش فرصت های شغلی بی شماری را برای شما باز می کند. علاوه بر تنوع فرصت های شغلی، چنین درجه ای به شما کمک می کند تا حرفه شغلی بسیار با ارزش را بدست آورید. تخمین زده می شود که به طور متوسط یک فارغ التحصیل رشته حقوق در هر هفته 1،349 پوند درآمد کسب می کند.

فناوری اطلاعات و مدیران ارتباطات

همین چند سال پیش افراد زیادی نبودند که معتقد باشند این افراد حرفه ای هرگز این میزان درآمد و نیاز را در بازار کار دریافت می کنند. امروزه یافتن شغل دیگری که دارای میزان اشتغال بسیار بالایی باشد و چنین درآمد جذاب را فراهم می کند، دشوار است. رایانه ها در هر نوع شرکت یا سازمان مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین سطح اشتغال بالایی را به حساب می آورند. مسئولان فناوری اطلاعات و ارتباطات مسئولیت ایجاد و نگهداری سیستم رایانه رایج در یک شرکت را برعهده دارند و به طور مرتب در صورت نیاز به کارمندان کمک می کنند. اگر در انگلستان این شغل را بدست آورید، می توانید انتظار داشته باشید در حدود 1380 پوند در هفته درآمد کسب کنید.

کارگزاران

کارگزاران به عنوان شخص ثالث بین دو شخص یا شرکت هایی که به یک تجارت مشترک و یکسان مشغول هستند و برای خدمات خود هزینه های کمیسیون را پرداخت می کنند، عمل می کنند. کارگزاران جزء مشاغل پردرآمد هستند. براساس محاسبات رسمی، یک کارگزار در انگلیس در حدود هفته ای 1،250 پوند درآمد کسب می کند. برای شروع کار به عنوان کارگزار بورس اوراق بهادار، داشتن لیسانس در موضوعات مرتبط با تجارت ضروری است، اما مدارک بالاتر به شدت توصیه می شود.

فرهنگ محیط و شرایط کاری در انگلستان

اکثر شرکت های انگلستان هنوز سلسله مراتب مشخصی با تصمیم گیری مدیران و تصمیم گیری بسیار محکم در تیم های کارمندان دارند. هدایت یک تیم به طور موثر و داشتن رابطه خوب با کارکنان، مهارتهای مهم مدیریتی تلقی می شود. کار تیمی در تیم بسیار ارزشمند است. معمول است که کارکنان بعد از کار برای نوشیدن به یک کافه یا کلاب بروند.تعداد زیادی از انگلیسی ها جلسات را دوست دارند. آنها معمولاً از قبل با برنامه مشخص برنامه ریزی شده اند و در حالی که می توانند با لحنی غیر رسمی باشند، همه وظیفه خاصی را ترک می کنند. حس کم تحریف و طنز بریتانیا با کم تحرکی و سرخوشی اغلب در محل کار برای بیان غیرمستقیم انتقاد یا جلوگیری از خجالت بکار می رود و در ابتدا می تواند برای خارجی ها سخت باشد.
انگلیسی ها مؤدب اما نسبتاً رسمی و منطقی هستند؛ عمل گرایی بیش از حد و احترام به خط قرمز و بوروکراسی طرفداری می شود. بودجه سالانه محور برنامه ریزی سازمانی است. رسیدن یا فراتر از اهداف سازمانی رفتن برای کارمندان در پرداخت پاداش را به همراه دارد. معمول است که مدیران در زمان ناهار یا حتی در خانه نیز کار کنند.

فرهنگ محیط و شرایط کاری در انگلستان
فرهنگ محیط و شرایط کاری در انگلستان

ممکن است شما از “تمایزهای طبقاتی” که عمدتاً با لهجه، تحصیلات و ظاهر و رفتار آنها در محیط کار نشان داده شده، آگاهی داشته باشید. شبکه هایی از مدارس نخبه تاریخی (مانند ایتون) و دانشگاه ها (مانند کمبریج و آکسفورد، که بعضاً با عنوان “آکسبریج” ترکیب می شوند) به اصطلاح “پسران پیر” ، هنوز هم در برخی از بخش ها مانند شهر، قانون، نقش دارند. در سیاست و بخش های رسانه ای مردان هنوز بر مقامات مدیریتی بالاتر تسلط دارند و این تبعیض جنسیت دیده می شود.اگر به غیر از انگلیسی به زبانی دیگر صحبت می کنید، برتری زیادی نسبت به متقاضیان انگلیسی دارید که اکثر آنها فقط به زبان انگلیسی قادر به صحبت کردن هستند، اما تقریباً برای کار در هر شغلی الزام حداقلی کار بلد بودن زبان انگلیسی است حتی برای اخذ ویزا هنگام ورود به انگلستان برای کار، شاید به هر حال لازم باشد مهارت زبان انگلیسی خود را اثبات کنید. اگر زبان انگلیسی شما به پیشرفت نیاز دارد، یک دوره آموزشی را توسط یک آموزشگاه زبان شرکت کنید. آژانس مرزی انگلستان لیستی از آزمون های زبان دارد که الزامات را برآورده می کند و مدارک رسمی به شما می دهد. کمبود معلمان زبان در انگلستان وجود دارد. اگر دارای مدرک دانشگاهی هستید و می توانید به خوبی انگلیسی صحبت کنید، ممکن است بتوانید یک دوره تحصیلات تکمیلی را پشت سر بگذارید تا به شما اجازه دهد زبان را در یک آموزشگاه یا کالج انگلیسی تدریس کنید. سایت هایی که شما می توانید در آن ها کار پیدا کنید به شرح زیر است:

  • صفحات شغلی Expatica را در انگلستان ببینید تا یک انتخاب شغل دائماً به روز شده در سراسر انگلستان در طیف وسیعی از بخش های مختلف پیدا کنید.
  • یورو: اگر اهل اتحادیه اروپا، EEA یا سوئیس هستید، هنوز هم می توانید از طریق وب سایت EURES (خدمات اشتغال اروپا) در انگلستان به دنبال شغل باشید. EURES یک شبکه پورتال شغلی است که توسط کمیسیون اروپا نگهداری می شود و برای کمک به حرکت آزاد در منطقه اقتصادی اروپا طراحی شده است. علاوه بر جستجوی کا ، می توانید CV خود را بارگذاری کرده و درمورد مسائل حقوقی و اداری درگیر کار در انگلستان مشاوره بگیرید. EURES نمایشگاه های شغلی را در بهار و پاییز برگزار می کند.
  • سایت عمومی: جستجوی کار جهانی موتور جستجوی آنلاین برای کار در سراسر انگلستان که توسط دولت اداره می شود. همچنین JobCentres در خیابان های بزرگ شهرهای بزرگ در سراسر انگلیس وجود دارد که می توانید افراد را به صورت حضوری مرور کنید.

شما می توانید هزاران شغل تمام وقت و پاره وقت مرور کنید، CV خود را بارگذاری کنید و برنامه های خود را در وب سایتهایی مانند CV Library که پیشرو در انگلستان است با نزدیک به 200000 شغل زنده در همه بخش ها مدیریت کنید:

  • Adecco
  • Adzuna
  • Careerbuilder
  • Everyjobsite
  • Fish4
  • Gumtree
  • Indeed
  • Jobsite
  • Monster
  • Reed
  • Totaljobs
  • Trovit
  • Specialist
  • Careworx :پرستاری از افراد، مددکاران اجتماع ، پرستاری و مدیران هتلداری و گردشگری، رستوران ها، هتل ها، بارها، بارها و پذیرایی، موسسات خیریه در این سایت می توانند کار پیدا کنندو
  • CWJobs IT :طراحی ، برندسازی، طراحی فضا، کارهای هنری، نمایشگاه ها، گرافیک، فضای داخلی ، مبلمان و بسته بندی
  • Hays: مشاغل سطح مدیریت و حرفه ای
  • Justengineers: مهندسی
  • Madjobs : بازاریابی و تبلیغات
  • مندی: مشاغل مربوط به تلویزیون و فیلم سازی است
  • مشاغل موسیقی: همه جنبه های صنعت موسیقی از جمله نوازندگان، تهیه کنندگان، معلمان
  • NHSjobs : مشاغل در همه بخشهای خدمات ملی بهداشت در سراسر انگلیس، از پزشکان و پرستاران از طریق مدیریت تا تمیز کردن و خدمات.
  • Splashfind 100 :سایت تخصصی در انگلستان برای مشاغل حرفه ای

متوسط حقوق و دستمزد در انگلستان

متوسط حقوق سالانه انگلستان یا دستمزد هفتگی کارمندان تمام وقت در صنایع تفاوت چشمگیری دارد. براساس بررسی سالانه ساعت ها و درآمد (ASHE) 2019، درآمد متوسط هفتگی کارمندان تمام وقت بین آوریل 2018 و آوریل 2019 با 2.9 درصد افزایش یافته و به 585 پوند رسیده است. بسته به اینکه به کدام بخش ملحق شوید و در کجا قرار دارید، حقوق شما می تواند به سرعت از این مقدار فراتر رود. طبق اعلام تابلوهای شغلی معتبر، متوسط شروع حقوق برای فارغ التحصیلان انگلستان 21000 پوند 25000 پوند تخمین زده می شود. این برآورد مبتنی بر کل بازار است که از داده های واقعی حقوق و دستمزد در دهه گذشته استفاده می کند. در همین حال، totaljobs.com برای مشاغل تحصیلات تکمیلی متوسط کمی بالاتر از 27000 پوند تخمین می زند.

متوسط حقوق و دستمزد در انگلستان
متوسط حقوق و دستمزد در انگلستان

کسانی که در منطقه لندن مشغول به کار هستند می توانند انتظار داشته باشند که با یک حقوق و دستمزد حتی بهتر شروع کنند. برآورد شده از سایت Glassdoor در پایتخت انگلیس به طور متوسط 29185 پوند است، که این مقدار کاملاً بالاتر از میانگین ملی است. با کمال تعجب، مدیران ارشد، مدیران و مسئولان بالاترین حقوق این دسته را از دست داده اند و با متوسط شغل 58 هزار پوند در شغل تمام وقت، حقوق متوسط 585 پوند را به دست آورده اند. در میان صنایع کمترین میزان پرداختی، افرادی که در حوزه مراقبت و تفریحات و سرگرمی مشغول به کار بودند، به طور متوسط 19هزار پوند تمام وقت درآمد داشتند.بخشهای دیگر بسته به نقش شغلی و صلاحیت های فردی، تفاوت زیادی در پرداخت می بینند. به عنوان مثال، بهداشت و درمان بسته به نقش شما بین 23000 تا 79000 پوند در نوسان است، در حالی که رادیوگرافی ها 34،592 پوند، پرستاران 32338 پوند، ماماها 35348 پوند و پیراپزشکان 36،697 پوند متغیر هستند.ONS همچنین گزارش داده که متوسط حقوق انگلیس در حال افزایش است و افراد در سال به طور متوسط 2.5٪ بیشتر درآمد کسب خواهند کرد.متوسط حقوق انگلستان بر اساس سن به شرح زیر است:

  • در اواخر نوجوانی و اوایل دهه بیست سالگی، میانگین حقوق زنان و مردان در هر سال 16،771 پوند می باشد.
  • در دهه بیست سالگی شما، متوسط حقوق برای زنان و مردان 26،778 پوند در سال است.
  • در دهه سی سالگی، متوسط حقوق زنان و مردان 36.983 پوند در سال است.
  • در دهه چهل، میانگین حقوق زنان و مردان در هر سال 41،789 پوند است.
  • در دهه پنجاه، میانگین حقوق زنان و مردان 39435 پوند در سال است.
  • در دهه شصت و بالاتر از آن، میانگین حقوق زنان و مردان در سال 3400 پوند است.

از دهه سی سالگی شما، میانگین زنان و مردان 30 هزار پوند در سال است و حدود 35423 پوند در لندن پایتخت کشور است. با این حال، آمار و ارقام مربوط به زن و مرد به دلیل فاصله 7.13 درصدی در پرداخت حقوق جنسیتی در دستمزد تمام وقت بین زنان و مردان متفاوت است.

در این مقاله به معرفی انواع ویزاهای کاری انگلستان و مدارک مورد نیاز آن ها پرداخته و همچنین بازار کار و درآمد و دستمزد در این کشور، پرتقاضا ترین مشاغل و فرهنگ موجود در محیط های کاری انگلستان را بررسی کردیم. همان طور که اطلاع دارید اقتصلد انگلیس از پیشرفته ترین و غنی ترین اقتصاد ها در جهان است که شما می توانید با هر نوع تخصصی در این کشور جایی برای خود بیابید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین موسسه میرداماد در شهرهای تهران و شیراز تماس برقرار کنید.

سوالات متداول درباره مهاجرت کاری به انگلستان

حقوق در انگلستان از 16100 پوند کمترین مقدار در سال تا بیشترین حقوق 528000 پوند در سال) است.

برای درخواست بیشتر ویزاهای کاری، ابتدا باید با حمایت مالی یک کارفرما در انگلستان پیشنهاد کار دریافت کنید. با این حال، اگر می خواهید برای استفاده از ویزا Tier 5 (طرح تحرک جوانان) بدون حمایت مالی درخواست کنید: اگر می خواهید حداکثر 2 سال در انگلستان زندگی و کار کنید.

سریعترین درخواست ویزا 3 ماه قبل از شروع کار در انگلستان طول می کشد. تاریخی که می توانید شروع کنید در گواهینامه حمایت مالی شما ذکر شده است.

بله، اگر در انگلستان مجوز کار دارید می توانید با یک کارفرمای دیگر کار کنید، اما این کار فقط درصورتی مجاز می شود که کارفرمای جدید شما اجازه کار جدید را ترتیب دهد.

اگر پول کافی برای حمایت از خود داشته باشید و اگر شهروند اروپایی (EEA) باشید، متولد والدین بریتانیایی باشید می توانید مهاجرت کاری کنید.

ویزای کاری انگلیس برای متخصصان ماهر که 25000 GBP در سال یا بیشتر درآمد دارند، 575 GBP هزینه دارد و سه سال طول می کشد، اما می تواند تمدید شود.

اگر دارای ویزا درجه 2 هستید و شغل خود را از دست داده اید، وظیفه کارفرمای شما است که به اداره کاراطلاع دهید پس از دریافت این نامه، 60 روز تا پایان ویزای خود خواهید داشت تا یک درخواست شغلی جدید پیدا کنید.

شما برای زندگی در انگلستان باید از یک حامی مالی مجاز استفاده کنید. این فرد هر شخص دارای شرکت رسمی در انگلستان می تواند باشد.

یاد داشته باشید که اجازه کار مهاجرت شما فقط یک سال زمان دارد. خوشبختانه، شما می توانید برای 180 روز (6 ماه) قبل از پایان دوره فعلی خود ، درخواست مجوز کار خود را تمدید کنید.

بله. هنگامی که دادخواست مهاجرین برای ویزای کار براساس حمایت شما اعطا می شود، به آن شخص اجازه داده میشود به انگلستان بیاید.

برای یک حامی Tier 2، هزینه سالانه 1476 پوند است. برای یک اسپانسر کوچک Tier 2، مجوز سالانه 536 پوند است.

اخبار های مرتبط

ویزای کار انگلستان

ویزای کار انگلستان

کار در کشوهایی که دارای بزرگترین و پویان ترین اقتصادهای جهان هستند، می تواند هدف هر شخصی باشد که به

مشاهده

اسکرول به بالا