071-91009294  | 021-88724227  |

مهاجرت به دومینیکا

مهاجرت به دومینیکا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کشور دومنیکا که یکی از جزایر حوزه کارائیب است، در سال های اخیر به یکی از مقاصد مهاجرتی متقاضیان ایرانی تبدیل شده است. در این مقاله به بررسی چگونگی روش های مهاجرت به دومنیکا می پردازیم. در این مقاله می خوانید:

  • اهمیت کشور دومنیکا
  • مهاجرت تحصیلی به دومنیکا
  • مهاجرت کاری به دومنیکا
  • مهاجرت سرمایه گذاری به دومنیکا
  • مهاجرت به دومنیکا از طریق ازدواج
  • مهاجرت به دومنیکا از طریق تولد
  • مهاجرت به دومنیکا از طریق ویزای همراه
  • مهاجرت به دومنیکا از طریق پناهندگی
  • اخذ اقامت دائم و تابعیت دومنیکا
  • هزینه های زندگی در کشور دومنیکا
  • مزایای مهاجرت به کشور دومنیکا
  • سخن آخر
  • سوال های متداول در مورد مهاجرت به دومنیکا

اهمیت کشور دومنیکا

کشور دومنیکا که یکی از چندین جزایر زیبا در دریای کارائیب است، از جمله کشورهای اروپا ی می باشد. کاشف دومنیکا، کریستف کلمب این جزیره زیبا را به نام روز یکشنبه در زبان لاتین نام گذاری کرد. کشور دومنیکا بنا به امنیت و ثبات سیاسی و اجتماعی به یکی از مقاصد مهاجرتی متقاضیان در سرتاسر جهان تبدیل شده است. بر اساس وابستگی اقتصاد کشور دومنیکا به صنعت گردشگری، کشاورزی و اخذ مالیات این کشور روش های فراوانی را برای جذب سرمایه گذاران خارجی و اخذ تابعیت و شهروندی این کشور به مرحله اجرا درآورده است.این کشور که دارای کارخانه ها و صنایع فراوان می باشد، دارای بازار فعال و اقتصادی پویا است. متقاضیان مهاجرت به این کشور اروپایی از روش های سرمایه گذاری و اخذ ویزای کار و ازدواج می توانند اقامت این کشور را اخذ کنند. با اخذ اقامت این کشور متقاضی امکان سفر و رفت و آمد به کشورهای اروپایی بدون نیاز به ویزای شینگن، برخورداری از سیستم آموزشی، امکان رفت و آمد به استرالیا و کانادا بدون اخذ ویزا و امکان اخذ مجوز اقامت برای خانواده و فرزندان را خواهد داشت.

بر این اساس مشاوران و وکلای موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد (توسعه گران عدالت و مهر) به تهیه این مقاله پرداخته اند تا با ذکر روش های مختلف مهاجرت به دومنیکا به سوال های متقاضیان پاسخ دهند. اگر قصد مهاجرت به دومنیکا را دارید و نمی دانید از کجا شروع کنید، مطالعه این مقاله کامل را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

مهاجرت تحصیلی به دومنیکا

یکی از روش های اخذ اقامت دومنیکا تحصیل در این کشور است. البته خود تحصیل موجب اخذ اقامت نمی شود، بلکه متقاضی پس از تمام شدن تحصیل می تواند از طریق اخذ ویزای کار اقامت این کشور را دریافت کند. آسان بودن پروسه پذیرش دردانشگاه های کشور دومنیکا موجب شده است تا مهاجران تحصیل در این کشور اروپایی را به دیگر کشورهای اروپایی ترجیح دهند. این کشور دارای ۱۲ دانشگاه دولتی و خصوصی می باشد و زبان تحصیل در این دانشگاه ها زبان انگلیسی و یا اسپانیایی می باشد. دانشگاه های دومنیکا با ارائه بورسیه ها و کمک هزینه های تحصیلی به دانشجویان شرایط را برای تامین هزینه های زندگی و تحصیل آن ها فراهم می کند.از مهم ترین بورسیه های تحصیلی دانشگاه های دومنیکا می توان بورسیه بنیاد لیکلی با مبلغ ۱۵۰۰۰ دلار بورسیه برای دانشجویان کشورهای در حال پیشرفت و توسعه، بورسیه SFIAR با مبلغ ۵۰۰۰ دلار برای تحقیقات کشاورزی و بورسیه دانشگاه گلاسکو به مبلغ ۵۰۰۰ پوند برای دانشجویان ممتاز تحصیلی را ذکر کرد. علاوه بر این دانشجویان با اخذ مجوز کار پاره وقت دانشجویی می توانند بخشی از هزینه های زندگی و تحصیل خود را تامین کنند.دانشجویان با اخذ مجوز یک ساله دانشجویی می توانند هر سال این مجوز را تمدید کنند. هزینه صدور ویزای دانشجویی دومنیکا در حدود ۱۱۵۰۰ دلار می باشد.دانشجویان با انجام کار دانشجویی در واقع زمینه لازم برای اشتغال پس از فارغ تحصیلی و کسب تجربه لازم را فراهم می کنند. دارا بودن مهارت زبان انگلیسی و یا زبان اسپانیایی به عنوان یک امتیاز مثبت در یافتن کار مناسب محسوب می شود. فارغ تحصیلان که خواستار اخذ اقامت این کشور می باشند، می توانند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند. دولت دومنیکا به فارغ تحصیلان دانشگاه های این کشور یک مهلت یک ساله می دهد تا به جست و جوی کار بپردازند و کار مناسب و مرتبط با رشته تحصیلی خود پیدا کنند. در صورتی که متقاضی کار مورد نظر خود را پیدا کند، می تواند برای اخذ مجوز کار دومنیکا اقدام کند. پس از ۵ سال کار و زندگی در کشور دومنیکا متقاضی می تواند مقدمات اخذ اقامت دائم این کشور را فراهم کند. متقاضی باید مدارک لازم زیر را برای اخذ ویزای دانشجویی دومنیکا ارائه دهد:

  • فرم تکمیل شده درخواست ویزای دانشجویی دومنیکا
  • گواهی پزشکی
  • گواهی تمکن مالی
  • نامه پذیرش از دانشگاه دومنیکا
  • گواهی عدم بدهی مالیاتی
  • عکس و پاسپورت معتبر

مهاجرت کاری به دومنیکا

متقاضی اخذ اقامت دائم کشور دومنیکا می تواند از طریق اخذ ویزای کار اقامت این کشور را دریافت کند. بدین منظور متقاضی باید از یک کارفرمای اهل دومنیکا دعوت نامه داشته باشد. این کارفرما در ابتدا شغل پیشنهادی(Job Offer) را به مدت ۳ ماه در کشور دومنیکا آگهی می کند و سپس برای ۳ ماه دیگر این شغل را در کشورهای عضو اتحادیه اروپا آگهی می کند. در صورتی که شخص مورد نظر برای پر کردن این فرصت شغلی در این مدت یافت نشد، کارفرما با متقاضی کار قرارداد امضا می کند.در واقع اخذ ویزای کار دومنیکا به وسیله کارفرمای اهل دومنیکا انجام می شود. متقاضی با دریافت ویزای کار و اشتغال و فعالیت پس از ۵ سال کار می تواند برای اخذ اقامت دائم دومنیکا اقدام کند. البته متقاضی باید در این مدت مالیات های خود را پرداخته باشد و به زبان انگلیسی یا اسپانیایی تسلط داشته باشد. اگر متقاضی پس از تحصیل در دانشگاه های دومنیکا برای اخذ ویزای کار این کشور اقدام کند، احتمال کاریابی بیشتر خواهد شد. پس از ۷ سال کار و اشتغال در دومنیکا متقاضی می تواند برای اخذ پاسپورت این کشور اقدام کند. متقاضی با دارا بودن مجوز کار دومنیکا می تواند همسر و فرزندان زیر ۱۸ سال خود را در این کشور همراه داشته باشد. متقاضی برای اخذ مجوز کار دومنیکا باید مدارک زیر را ارائه دهد:

  • گواهی تمکن مالی
  • دعوت نامه کاری از طرف کارفرمای اهل دومنیکا با ذکر نوع کار و حقوق و مسولیت های شغلی
  • تکمیل فرم LI12 اخذ مجوز کار دومنیکا
  • رسید پرداخت هزینه های درخواست ویزای کار دومنیکا به مبلغ ۲۹۵۰۰ دلار
  • معرفی نامه از کارفرمای قبلی
  • گواهی ازدواج
  • عکس و پاسپورت معتبر
مهاجرت کاری به دومنیکا
مهاجرت کاری به دومنیکا

مهاجرت سرمایه گذاری به دومنیکا

متقاضی اخذ اقامت کشور دومنیکا می تواند از طریق سرمایه گذاری اقامت این کشور را اخذ کند. سرمایه گذاری در دومنیکا دارای مزیت های فراوانی است. از مهم ترین مزایای آن می توان به اخذ اقامت این کشور، عدم نیاز به مدرک مهارت زبان انگلیسی، عدم نیاز به مدرک تحصیلی و عدم محدودیت سنی اشاره کرد. از مهم ترین مزیت های سرمایه گذاری در دومنیکا امکان همراهی همسر، فرزندان تا ۲۸ سال، دختر متاهل در صورتی که با پدر و مادر خود زندگی کند و پدر و مادر متقاضی با بالاتر از ۵۵ سال سن می باشد. متقاضی می تواند از طریق خرید خانه و ملک و یا سرمایه گذاری در فعالیت های عمرانی اقامت این کشور را اخذ کند. متقاضی می تواند با خرید ملک، ثبت شرکت، سرمایه گذاری در پروژه های ملی و خرید پاسپورت دومنیکا در این کشور سرمایه گذاری کند.

سرمایه گذاری در دومنیکا با خرید خانه و ملک

متقاضی با خرید خانه و ملک که یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در این کشور است، می تواند اقامت دائم و تابعیت این کشور اروپایی را اخذ کند. بدین منظور متقاضی باید با هزینه ۲۰۰.۰۰۰ دلار آمریکا در این کشور خانه و ملک را خریداری کند. در صورتی که متقاضی همه مراحل خرید خانه و ملک در کشور دومنیکا را با موفقیت طی کند، پس از یک هفته می تواند پاسپورت این کشور اروپایی را دریافت کند. متقاضی باید تا ۳ سال خانه و ملک را حفظ کرده و از فروش آن خودداری کند. به طور کلی متقاضی برای سرمایه گذاری از طریق خانه و ملک در دومنیکا باید هزینه های زیر را پرداخت کند:

  • متقاضی در حدود ۲۵۰۰۰ دلار
  • همسر متقاضی در حدود ۳۵۰۰۰ دلار
  • هزینه رسیدگی به پرونده برای هر برنامه در حدود ۱۰۰۰ دلار
  • هزینه پرداختی متقاضی و همسر متقاضی در حدود ۱۱۵۰۰ دلار
سرمایه گذاری در دومنیکا با خرید خانه و ملک
سرمایه گذاری در دومنیکا با خرید خانه و ملک

سرمایه گذاری در دومنیکا با خرید پاسپورت

کشور دومنیکا امکان خرید پاسپورت این کشور را برای متقاضیان سرمایه گذاری در این کشور فراهم کرده است. در این روش متقاضی می تواند برای خود و همسر و فرزندان خود پاسپورت این کشور را خریداری کند. بدین منظور متقاضی برای دریافت پاسپورت خود باید در حدود ۱۷۵.۰۰۰ دلار، برای خود و همسر خود در حدود ۲۲۵.۰۰۰ دلار و برای هر نفر همراه ۵۰.۰۰۰ دلار اضافه پرداخت کند.

سرمایه گذاری در دومنیکا با مشارکت در پروژه های ملی

متقاضی با سرمایه گذاری در پروژه های ملی کشور دومنیکا می تواند اقامت و تابعیت این کشور را دریافت کند. متقاضی می تواند در بازسازی پروژه های ملی کشور دومنیکا و در بازسازی و ساخت مدارس و بیمارستان ها و استادیوم های ورزشی سرمایه گذاری کند. متقاضی بدین منظور باید برای خود در حدود ۱۰۰.۰۰۰ دلار و برای خود و همسر خود در حدود ۱۷۵۰۰۰ دلار را سرمایه گذاری کند. هزینه سرمایه گذاری در این طرح برای یک خانواده ۴ نفره در حدود ۲۰۰.۰۰۰ دلار می باشد. مبلغ سرمایه گذاری در این طرح قابل برگشت نمی باشد.

سرمایه گذاری در دومنیکا از طریق ثبت شرکت

متقاضی سرمایه گذاری در کشور دومنیکا می تواند از طریق ثبت شرکت اقامت این کشور را اخذ کند. متقاضی که دارای سوابق کاری خوب با پرداخت به موقع مالیات باشد، می تواند در این کشور شرکت تجاری را ثبت کند. متقاضی می تواند شرکت های سهامی خاص، شرکت های سهامی عام و شرکت های غیرانتفاعی را در کشور دومینکا ثبت کند. متقاضی بدین منظور باید در حدود ۱۲۵۰ دلار برای هزینه های اولیه ثبت شرکت پرداخت کند. متقاضی برای ثبت شرکت در این کشور باید در حدود ۵۷۰۰ دلار و حداقل میزان ۱۰۰.۰۰۰ دلار را سرمایه گذاری کند.

مهاجرت به دومنیکا از طریق ازدواج

متقاضی اخذ اقامت دائم کشور دومنیکا می تواند از طریق ازدواج با یک تبعه و شهروند این کشور این مجوز اقامت را اخذ کند. ازدواج تبعه و شهروند دومنیکا با یک فرد خارجی اگر صرفا به منظور اخذ اقامت این کشور صورت گیرد، جرم محسوب می شود. در قوانین ازدواج دومنیکا ازدواج همجنسگراها قانونی نمی باشد. متقاضی ازدواج با شهروند دومنیکا باید واجد شرایط زیر باشد:

  • متقاضی ازدواج با تبعه دومنیکا باید دارای تمکن مالی کافی در جهت تامین هزینه های زندگی خود و همسر خود در مدت زندگی در دومنیکا باشد.
  • ازدواج طرفین باید یک ازدواج واقعی و بر اساس علاقه متقابل شکل گرفته باشد و نه صرفا به منظور اخذ اقامت کشور دومنیکا انجام شود.
  • متقاضی و تبعه دومنیکا باید بیشتر از ۱۸ سال داشته باشند.
  • متقاضی باید در صورت جدایی از همسر سابق و یا مرگ همسر، گواهی طلاق و فوت را ارائه دهد.
  • این ازدواج باید به طور قانونی و رسمی ثبت شود.
  • متقاضی خارجی باید با ارائه اسناد مالی تامین هزینه های زندگی برای زندگی مشترک در دومنیکا را ثابت کند.
  • پس از گذشت ۳ سال از ازدواج، در صورتی که متقاضی دارای اقامت قانونی این کشور باشد، می تواند برای اخذ اقامت دائم این کشور اقدام کند.

مهاجرت به دومنیکا از طریق تولد

به طور کلی همه کشورهای جهان برای اعطای تابعیت و شهروندی از دو قانون تبعیت می کنند: قانون خون و قانون خاک. بر اساس قانون خون اگر کودکی در یک کشور متولد شود این کودک بر اساس تابعیت پدر و مادر خود تابعیت آن کشور را دریافت می کند. بر طبق قانون خاک اگر کودکی در خاک یک کشور مشخص متولد شود، صرف نظر از تابعیت پدر و مادر تابعیت آن کشور را دریافت خواهد کرد.کشور دومنیکا بر اساس قانون خاک عمل می کند و بر طبق این قانون اگر کودکی در خاک این کشور متولد شود، فارغ از تابعیت و شهروندی این پدر و مادر، این کودک تابعیت دومنیکا را اخذ خواهد کرد.

  • اگر کودکی در خارج از خاک دومنیکا متولد شود و پدر یا مادر این کودک دارای تابعیت و شهروندی کشور دومنیکا باشند، این کودک نیز تابعیت دومنیکا را دریافت خواهد کرد.
  • اگر کودکی در خاک کشور دومنیکا متولد شود، در صورتی که پدر و مادر این کودک دیپلمات و مامور به خدمت در دومنیکا باشند، این کودک تابعیت و شهروندی کشور دومنیکا را دریافت خواهد کرد.

مهاجرت به دومنیکا از طریق ویزای همراه

متقاضی با دریافت مجوز اقامت دومنیکا از روش های گوناگون ذکر شده در این مقاله می تواند همسر و فرزندان خود را در کشور دومنیکا همراه داشته باشد. متقاضی که ویزای کاری و سرمایه گذاری و تحصیلی دومنیکا را اخذ کرده باشد، می تواند ویزای همراه را نیز دریافت کند. از مهم ترین مزیت های سرمایه گذاری در دومنیکا امکان همراهی همسر، فرزندان تا ۲۸ سال در صورتی که از لحاظ مالی به پدر و مادر خود وابستگی داشته باشند، دختر متاهل در صورتی که با پدر و مادر خود زندگی کند و پدر و مادر متقاضی با بالاتر از ۵۵ سال سن می باشد. ویزای همراه مختص متقاضیانی است که دارای همسر و فرزندان می باشند. متقاضی می تواند با ارائه مدارک محل اقامت و گواهی تمکن مالی این ویزا را دریافت کند و همسر و فرزندان خود را در کشور دومنیکا همراه خود داشته باشد.

مهاجرت به دومنیکا از طریق پناهندگی

متقاضیان مهاجرت و اخذ اقامت کشور دومنیکا می توانند از طریق پناهندگی اقامت این کشور را اخذ کنند. البته موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد ( توسعه گران عدالت و مهر) به هیچ عنوان این روش را به متقاضیان مهاجرت پیشنهاد نمی دهند و ذکر این روش در این مقاله صرفا در جهت آگاهی متقاضیان می باشد.به طور کلی و بر اساس کنوانسیون ژنو پناهنده فردی است که بنا به عقاید سیاسی، اجتماعی، مذهبی و قومی و یا جنگ در صورت بازگشت به کشور خود مورد صدمه و آسیب و تهدید و حتی مرگ قرار می گیرد. به طور معمول پروسه پناهندگی زمان بر و دشوار است. کشور دومنیکا در راستای کنوانسیون حمایت از پناهندگان به کنوانسیون ۱۹۵۱ ملحق شده است. اما این کشور آمار دقیق و مشخصی از تعداد پناهندگان در این کشور ندارد. بر اساس محدود بودن پناهندگان در این کشور، دولت دومنیکا در مورد پناهندگان به این کشور با مشکل خاصی مواجه نمی باشد. با همه این موارد باز بهتر است متقاضیان مهاجرت به کشور دومنیکا از روش های قانونی برای اخذ اقامت این کشور استفاده کنند.

اخذ اقامت دائم و تابعیت دومنیکا

متقاضیان اخذ اقامت و تابعیت دومنیکا می توانند از روش های گوناگون سرمایه گذاری، تحصیل، ازدواج و اخذ ویزای کار مقدمات دریافت اقامت دائم این کشور را فراهم کنند. دانشجویان با تحصیل درکشور دومنیکا می توانند پس از تمام شدن دوره تحصیلی، ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری تبدیل کنند و با یافتن کار در این کشور اقامت این کشور را دریافت کنند. متقاضیان اخذ اقامت این کشور صرفا با تحصیل نمی توانند اقامت دائم دومنیکا را اخذ کنند. بدین منظور متقاضی پس از تمام شدن دوره تحصیلی باید به مدت ۵ سال در این کشور کار و زندگی کند.متقاضی با ویزای کاری نیز پس از ۵ سال کار و فعالیت می تواند اقامت این کشور را دریافت کند. اگر متقاضی در طی این مدت ۵ سال با فرهنگ و آداب و رسوم این کشور آشنا شده باشد و به زبان این کشور نیز آشنایی پیدا کرده باشد، می تواند برای اخذ اقامت دائم و تابعیت این کشور اقدام کند. کشور دومنیکا دو تابعیتی را رسمی و قانونی می داند. متقاضی پس از ۷ سال اقامت در این کشور می تواند تابعیت و شهروندی دومنیکا را اخذ کند. متقاضیان می توانند با خرید پاسپورت این کشور تابعیت ۱۰ ساله دومنیکا را دریافت کنند.

اخذ اقامت دائم و تابعیت دومنیکا
اخذ اقامت دائم و تابعیت دومنیکا

هزینه های زندگی در کشور دومنیکا

به طور کلی میزان هزینه های زندگی هر فرد به سبک زندگی و الگوی مصرف آن فرد بستگی دارد. دانشجویان برای پایین آوردن هزینه های زندگی خود در کشورهای اروپایی می توانند از بورسیه های تحصیلی استفاده کنند و یا در خوابگاه های دانشجویی اقامت کنند. اشتغال و کار دانشجویی نیز موجب می شود تا دانشجویان بخشی از هزینه های زندگی و تحصیل خود را تامین می کنند. به هزینه اجاره یک آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر این کشور ماهانه در حدود ۴۱.۰۰۰ دلار می باشد. متوسط درآمد ماهانه هر نفر در این کشور در حدود ۵۰۰.۰۰۰ دلار می باشد.

مزایای مهاجرت به کشور دومنیکا

متقاضیان با مهاجرت به کشور دومنیکا از مزایای فراوان اقامت و زندگی در این کشور اروپایی برخوردار می شوند. برخی از مهم ترین این مزایا عبارت است از:

  1. زندگی در طبیعت بی نظیر و آب و هوای مناسب و مطلوب
  2. امکان سفر و رفت و آمد به کشورهای اروپایی بدون نیاز به ویزای شینگن
  3. عدم نیاز به حضور فیزیکی در دومنیکا برای اخذ اقامت
  4. امکان رفت و آمد به استرالیا و کانادا بدون اخذ ویزا
  5. امکان اخذ مجوز اقامت برای خانواده متقاضی و فرزندان تا ۲۸ سالگی و حتی پدر و مادر متقاضی
  6. عدم محدودیت سنی برای سرمایه گذاری
  7. عدم نیاز به مدرک تحصیلی و مدرک زبان برای سرمایه گذاری
  8. امکان استفاده دانشجویان از بورسیه های تحصیلی
  9. امکان اخذ مجوز کار دانشجویی ضمن تحصیل
  10. عدم محدودیت سنی برای تحصیل
  11. امکان اخذ اقامت دائم و تابعیت دومنیکا پس از ۵ سال کار و زندگی
  12. سفر و رفت و آمد به ۱۲۰ کشور جهان بدون نیاز به اخذ ویزا
مزایای مهاجرت به کشور دومنیکا
مزایای مهاجرت به کشور دومنیکا

سخن آخر

در این مقاله روش های مهاجرت به دومنیکا مورد بررسی دقیق و علمی قرار گرفت. از مجموع موارد شرح داده شده می توان نتیجه گیری کرد که متقاضی از روش های سرمایه گذاری در خرید خانه و ملک، اخذ ویزای کار، تحصیل و ازدواج می تواند به این کشور اروپایی مهاجرت کند. رونق و رشد بازار تجاری و کسب و کار و همچنین امنیت بازار، درآمدزایی بالا، امکان دریافت بورسیه های تحصیلی و مجوز کار دانشجویی از مزیت های فراوان مهاجرت به کشور دومنیکا می باشد. جمع همه این مزایا موجب شده است تا موجب رضایت مندی مهاجران از زندگی و اقامت در این کشور فراهم شود.عدم نیاز به حضور فیزیکی در دومنیکا برای اخذ اقامت، امکان رفت و آمد به استرالیا و کانادا بدون اخذ ویزا، امکان اخذ مجوز اقامت برای خانواده متقاضی و فرزندان تا ۲۸ سالگی و حتی پدر و مادر متقاضی، عدم محدودیت سنی برای سرمایه گذاری و عدم نیاز به مدرک تحصیلی و مدرک زبان برای سرمایه گذاری را می توان از مهم ترین مزیت های اخذ تابعیت دومنیکا ذکر کرد. به دلیل عضویت دومنیکا در اتحادیه اروپا و پیمان شینگن متقاضیان تحصیل در این کشور از مزایای فراوانی به دلیل این عضویت ها برخوردار می شوند.

اگر نیازمند کسب اطلاعات بیشتر در مورد مهاجرت به دومنیکا می باشید، می توانید از خدمات مشاوره مهاجرتی موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد ( توسعه گران عدالت و مهر ) بهره مند شوید. مشاوران برجسته و مجرب موسسه ما در شعبه های تهران و شیراز با سابقه صدها پرونده مهاجرت تحصیلی و شغلی بهترین گزینه مهاجرتی را به متقاضیان ارائه می دهند و از ابتدای تشکیل پرونده مهاجرت تحصیلی تا رسیدن به مقصد در کنار آن ها خواهند بود تا این مسیر دشوار و پیچیده را با راهنمایی ها و مشاوره های مفید هموار سازند.این مقاله به توضیح روش های مهاجرت به دومنیکا پرداخت. یکی از مهم ترین و بزرگترین مزیت های مهاجرت به دومنیکا امکان زندگی و تحصیل و اقامت در کشورهای شینگن می باشد. اگر قصد سرمایه گذاری در یکی از کشورهای اروپایی را دارید، اگر قصد تحصیل در دانشگاه های اروپایی را دارید، اگر قصد اخذ ویزای کار با شرایط مناسب را دارید، ما مهاجرت و اخذ اقامت کشور دومنیکا را پیشنهاد می دهیم. متقاضیان ایرانی می توانند از طریق خرید پاسپورت دومنیکا نیز تابعیت این کشور اروپایی را اخذ کنند. با سرمایه گذاری و اخذ ویزای کار و تحصیل و ازدواج در کشور دومنیکا امکان اخذ اقامت و تابعیت دومنیکا و رفت و آمد به کشورهای حوزه شینگن برای شما فراهم می شود. با مهاجرت به دومنیکا امکان زندگی در یکی از کشور اروپایی را پیدا می کنید. اگر قصد مهاجرت به کشورهای اروپایی را دارید، مقاله های موسسه حقوقی و مهاجرتی میرداماد ( توسعه گران عدالت و مهر ) را دنبال کنید و بدون پرداخت هزینه از خدمات مشاوره ای این موسسه برتر برخوردار شوید.

سوالات متداول درباره مهاجرت به دومنیکا

امکان سفر و رفت و آمد به کشورهای اروپایی بدون نیاز به ویزای شینگن، برخورداری از سیستم آموزشی، امکان رفت و آمد به استرالیا و کانادا بدون اخذ ویزا و امکان اخذ مجوز اقامت برای خانواده و فرزندان

دارا بودن پیشنهاد کار(Job Offer) از طرف کارفرمای اهل دومنیکا

متقاضی در حدود ۱۰۰.۰۰۰ دلار و برای خود و همسر خود در حدود ۱۷۵۰۰۰ دلار. هزینه سرمایه گذاری در این طرح برای یک خانواده ۴ نفره در حدود ۲۰۰.۰۰۰ دلار می باشد.

خرید خانه و ملک مشارکت در پروژه های ملیخرید پاسپورت

در حدود ۱۷۵.۰۰۰ دلار، برای خود و همسر خود در حدود ۲۲۵.۰۰۰ دلار و برای هر نفر همراه ۵۰.۰۰۰ دلار اضافه

عدم نیاز به مدرک مهارت زبان انگلیسی، عدم نیاز به مدرک تحصیلی و عدم محدودیت سنی، امکان همراهی همسر و فرزندان تا ۲۸ سال

باید بیشتر از ۱۸ سال داشته باشند.متقاضی باید در صورت جدایی از همسر سابق و یا مرگ همسر، گواهی طلاق و فوت را ارائه دهد ازدواج باید به طور قانونی و رسمی ثبت شود.

آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم و زبان دومنیکاآشنایی با قوانین و مقررات دومنیکا و تبعیت از این قوانین و در طی مدت زمان اقامت در این کشور مرتکب جرم و جنایتی نشده باشد.

صرفا تحصیل در دومنیکا موجب اخذ اقامت نمی شود، دانشجو پس از فارغ تحصیلی با پیدا کردن کار و تبدیل ویزای تحصیلی به ویزای کار می تواند مقدمات اخذ اقامت این کشور را فراهم کند.

اخبار های مرتبط

مهاجرت به دومینیکا

مهاجرت به دومینیکا

کشور دومنیکا که یکی از جزایر حوزه کارائیب است، در سال های اخیر به یکی از مقاصد مهاجرتی متقاضیان ایرانی

مشاهده

نظرات کاربران

  • توسط علی
    تاریخ: دی 20, 1396
    نفر
    نفر

    سلام وقت بخیر
    شرایط کسب اقامت از طریق ازدواج در کشور دومنیکن چگونه است ؟
    آیا برای کسب اقامت بعداز ازدواج باید حتما در دومنیکن زندگی کرد؟

    • توسط مشاور مهاجرت
      تاریخ: دی 22, 1397
      نفر
      نفر

      سلام
      به صورت کلی برای اقامت از طریق ازدواج باید صحت امر شما اثبات شود و به همین دلیل نیز دولت به صوت سر زده از وضعیت زندگی شما سرکشی می کند. البته اطلاعات بهتر و دقیق تر را می توانید از متخصص مهاجرت موسسه ما بپرسید.

  • توسط لینا
    تاریخ: خرداد 27, 1397
    نفر
    نفر

    آیا باید برای اخذ تابعیت دومینیکا در این کشور زندگی کنم؟

    • توسط مشاور
      تاریخ: خرداد 28, 1397
      نفر
      نفر

      سلام وقت خوش
      در صورتی که از روش سرمایه گذاری اقدام نمایید، در کوتاه ترین زمان می توانید تابعیت دومینیکا را کسب کنید.

  • توسط زهره
    تاریخ: خرداد 28, 1397
    نفر
    نفر

    آیا باید در دومینیکا مالیات بپردازم؟

    • توسط مشاور
      تاریخ: خرداد 29, 1397
      نفر
      نفر

      سلام و وقت خوش
      در کشور دومنیکا، بسیاری از مالیات وجود ندارد؛ مثل مالیات بر درآمد، ارث.
      فراموش نکنید کشور دومنیکا کشوری مجزا از کشور دومنیکن است.

  • توسط ویدا
    تاریخ: دی 13, 1397
    نفر
    نفر

    سلام وقت بخیر
    من کارشناسی تربیت بدنی دارم میتونم در کشور دومنیکا ادامه تحصیل بدم و هم کار؟

    • توسط فناوری اطلاعات
      تاریخ: دی 22, 1397
      نفر
      نفر

      سلام وقت شما هم بخیر
      بله امکانش هست، در رشته تربیت بدنی کشورهای دیگری هم وجود دارند که بهتر است با مشاورین موسسه در تماس باشید و اطلاعات خودتان را تکمیل تر کنید.

  • توسط vida.eftekhari
    تاریخ: دی 20, 1397
    نفر
    نفر

    سلام وقت بخیر
    من کارشناسی تربیت بدنی دارم بنظرتون در کشور دومنیکا میتونم ادامه تحصیل بدم وهم کار؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: دی 23, 1397
      نفر
      نفر

      سلام
      بله امکانش هست.
      اما می توانید در کشور های دیگر هم اقدام کنید.

  • توسط امیر
    تاریخ: خرداد 16, 1399
    نفر
    نفر

    آیا امکان تغییر نام در زمان اخذ پاسپورت وجود دارد؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 18, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      نام شما که در پاسپورت است باید مطابقت با نام شناسنامه شما داشته باشد.

  • توسط 123ssdk
    تاریخ: خرداد 16, 1399
    نفر
    نفر

    آیا می توانم خودم با سفارت مربوطه ارتباط برقرار نمایم و بدون پرداخت هزینه به نماینده این کار را انجام دهم ؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 18, 1399
      نفر
      نفر

      سلام و عرض ادب
      بله شما می توانید خودتان نیز اقدام نمایید اما برای افزایش شانس خود و کاهش درصد رد شدن درخواست خود بهتر است از دفاتر حقوقی مهاجرتی اقدام نمایید.

  • توسط گوهر چوبداری
    تاریخ: خرداد 25, 1399
    نفر
    نفر

    آیا با داشتن تابعیت دومینیکا بازهم باید به خدمت سربازی بروم؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 27, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      برای خروج از کشور شما ختما در صورتیکه تابعیت ایرانی را داشته باشید، باید سربازی بروید.

  • توسط sara
    تاریخ: خرداد 28, 1399
    نفر
    نفر

    سفارت دومینیکا در ایران کجاست؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 31, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام
      متاسفانه کشور دومینیکا در ایران سفارت ندارد.

  • توسط sohaaa
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    آیا با داشتن تابعیت دومینیکا، مجبور هستم که در آن کشور زندگی کنم ؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 31, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      زمانی که تابعیت کشور را گرفتید و قطعی شد نیازی به ماندن تمام سال ندارید و فقط باید زمانی که مشخص می کنند را رعایت نمایید.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا