071-91009294  | 021-88724227  |

مهاجرت به صربستان

مهاجرت به صربستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در این نوشتار سعی بر آن است تا اطلاعاتی در خصوص روش های مختلف مهاجرت به صربستان از طریق تحصیل، از طریق کار، از طریق ثبت شرکت، از طریق سرمایه گذاری و غیره در اختیار شما سروران قرار دهیم. این مقاله با کمک مشاورین موسسه میرداماد نوشته شده است.

شرایط و راه های مهاجرت به صربستان

راهای مختلفی برای ورود و مهاجرت به صربستان و‌ اخذ اقامت این کشور وجود دارد، ما در این مقاله سعی کردیم، راه های مختلف مهاجرت به این کشور را بررسی کنیم. نامزدی این کشور برای پیوستن به شهروندی اتحادیه اروپا یکی از دلایل انتخاب افراد برای مهاجرت به این کشور است، مشاورین موسسه حقوقی میرداماد در دفاتر تهران و‌ شیراز آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه این کشور هستند.

تحصیل در صربستان

مهاجرت کاری به صربستان

مهاجرت تحصیلی به صربستان

تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در صربستان

هزینه های زندگی در صربستان

مهاجرت تحصیلی به صربستان

صربستان یک کشور بسیار متنوع واقع در اروپای مرکزی است که برای تمام متقاضیان در هر زمینه ای امتیازاتی دارد که قابل ارائه است. این یک نقطه عالی برای تحصیل در صربستان است که هر دانشجویی را مورد توجه قرار می دهد. چند راه مختلف وجود دارد که می توانید برای تحصیل در کشور صربستان انتخاب کنید این راه تنها برای دانشجویان بین المللی وجود در صورتی که به اندازه ی کافی دانش زبان داشته باشند و بتوانند صحبت های معلمان را درک کنند. اگر از دانش زبانی کافی برخوردار نیستید نگران نباشید زیرا که می توانید در دوره های آموزشی زبان انگلیسی ثبت نام کنید.

مهاجرت تحصیلی به صربستان

برخی از رشته هایی که دانشجویان بین المللی می توانند در این کشور ادامه تحصیل دهند عبارتند از تاریخ، علوم سیاسی، زبا صربی و غیره است. اگر شما در یک برنامه ی تحصیلی صربستان ثبت نام کرده اید به غیراز ثبت نام در یک دانشگاه محلی، راهی عالی برای شناختن خود در زمینه ای جدید باز کرده اید.

خوابگاه های دانشجویی معمولا بهترین گزینه برای اقامت دانشجویان هستند اما برخی تصمیم می گیرند که منزل های مسکونی را برای اقامت انتخاب کنند زیرا که این یک راه عالی برای غرق شدن در بین فرهنگ خانواده های صربی است، در ارتباط با ویزای تحصیلی صربستان باید گفت که بسیاری از کشورهای معاف از ویزا اجازه دارند تا قبل از تقاضای درخواست ویزا برای تحصیل در صربستان به تحصیل خود بپردازند. این در حالی است که دانشجویانی که از دیگر کشورها می آیند باید قبل از ورود به این کشور حتما ویزا داشته باشند.

مهاجرت به صربستان از طریق کار و‌ تخصص

اگر ویزای موقت برای اقامت و کار در صربستان دارید برای یکی از این نوع مجوزهای کاری درخواست بدهید. اجازه کار توسط کارفرمای صربی شما به دست می آید. برای به دست آوردن این نوع مجوز باید شرایط خاصی را داشته باشید که کارفرمای صربی شما نتواند مشابه توانمندی شما را در شخص دیگری پیدا کند. اجازه کار با شرایط ویژه این نوع اجازه کار توسط خود کارفرمای شما بدست می آید اگر شما معیارهای حرفه ای کار را به دست آورید. 

ویزاهای اخذ شده

این مجوز کار برای حداکثر یک سال صادر می شود. اسناد مورد نیاز:

  • اسناد معتبر از کارفرمای صربی
  • اثبات نام فرد به عنوان دارا بودن یک شغل حرفه ای در کشور مبدا
  • کپی پاسپورت معتبر
  • ویزای اقامت موقت
  • نامه ی توافق با کارفرمای صربی که شامل دوره ی قرارداد با شخص کارفرما است.
  • داشتن دیپلم یا یک گواهینامه تحصیلی مناسب که توسط یک موسسه ی علمی معتبر صادر شده است به همراه ترجمه
  • گواهی یا بیانه ای در مورد اثبات تجربه ی حرفه ای شخص
  • اثبات پرداخت هزینه حدود 100 یورو

اجازه کار برای کارآفرینی خود فرد، این مجوز کار برای اشخاص بین المللی است که می خواهند در کشور صربستان فعالیت تجاری انجام دهند و در این کشور اقدام به ثبت نام در اداره ی ثبت شرکت های تجاری صربی انجام می دهند. اسناد مورد نیاز:

  • کپی پاسپورت معتبر
  • ویزای اقامت موقت
  • بیانیه ای درباره نوع فعالیت های انجام شده در کشور صربستان و هم چنین مدت زمان و حجم فعالیت های انجام شده.
  • اثبات حق استفاده از محل کار در صربستان برای انجام فعالیت های تجاری مورد نظر.

مهاجرت به صربستان از طریق خرید ملک

به منظور اقامت در صربستان ابتدا باید برای اقامت موقت تقاضا دهید. اقامت موقت در صربستان از طریق خرید ملک، این مجوز اغلب برای مدت 6 ماه صادر می شود. این یک فرصت عالی برای کسانی است که یا مالک هستند و یا قصد خرید ملک در صربستان را دارند. اخذ مجوز اقامت برای خارجیانی که دارای اموال غیر منقول در صربستان هستند، بسیار ساده تر است. در این مورد، آنها هنگام تقاضای اقامت موقت، کافی است مدارک مالکیت اموال را ارائه دهند.

مهاجرت به صربستان از طریق خرید ملک

از سوی دیگر، اگر یک خارجی قصد خرید یک خانه یا یک آپارتمان در صربستان را دارد، لازم به عقد قرار داد است که برای انجام این امر به یک وکیل نیاز است.در صربستان، عقد قرارداد اموال غیر منقول باید در یک دفتر اسناد رسمی انجام شود. پس از آن، شما هنوز صاحب ملک مورد نظر نیستید، زیرا پس از عقد قرار داد باید با تمام مدارک لازم را به “اداره ثبت اسناد املاک و دارایی “ارسال کنید. “اداره ثبت اسناد املاک و دارایی ” مسئول ثبت مالکیت حقوقی شما برای آن املاک و مستغلات است. پس از صدور سند شما مالک ملک خود خواهید بود.


دولت صربستان برای اینکه مطمئن باشد که یک خارجی از لحاظ مالی تامین است، آن فرد باید هنگام تقاضای اقامت موقت، مدارک معیشتی کافی را ارائه دهد. پس از به پایان رسیدن دوره مجوز اقامت موقت و تمدید آن به اندازه کافی ، می توانید برای مجوز اقامت دائمی صربستان تقاضا دهید. یکی از شرایط صدور مجوز اقامت دائم از طریق ملک این است که به مدت 5 سال تحت عنوان مالک حداقل یک ملک در صربستان بوده باشید.

مهاجرت به کشور صربستان از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت

دولت صربستان به شدت سرمایه گذاری های خارجی را تشویق می کند و بر فرصت های فعال تجاری، طرح های کوتاه مدت یا بلند مدت املاک و مستغلات و ثبت شرکت تاکید می کند. به منظور درخواست برنامه شهروندی صربستان، سرمایه گذار باید سرمایه گذاری را در بخش املاک و مستغلات یا کسب و کار در صربستان انجام دهد. هزینه با توجه به تعداد اعضای خانواده که در درخواست نامه هستند، متفاوت است.

برنامه اعطای شهروندی از طریق سرمایه گذاری در کشور صربستان، سرمایه گذاران به شخصیت خوب اجتماعی را دعوت می کند تا در کمک به اقتصاد صربستان سهیم باشند و در عوض، متقاضی و خانواده اش واجد شرایط دریافت شهروندی کامل کشور مطابق با دستورالعمل های دقیق قانون هستند. قبل از شروع کسب و کار، سرمایه گذاران باید از انواع شرکت هایی که می توانند در صربستان باز شوند مطلع باشند.


درست مانند هر کشور اروپایی دیگر، سرمایه گذارانانی که می خواهند یک شرکت را در صربستان راه اندازی کنند ممکن است هر فرم مناسب کسب و کار را که می خواهند، انتخاب کنند. انواع شرکت ها عبارتند از: دارای مسئولیت محدود – خصوصی یا عمومی و مشارکت عمومی یا محدود. حدود هزینه ها از حداقل 100،000 یورو برای متقاضی و همسر به 500،000 است، اگر سرمایه گذاری از طریق یک سرمایه گذاری واجد شرایط کسب و کار ساخته شود. علاوه بر حداقل الزامات سرمایه گذاری، هزینه های دولتی برای کودکان وابسته وجود دارد که معمولا حدود 25000 یورو است.

یک نهاد قانونی صربستان بر اساس اسناد قانونی که شامل تمام مقررات داخلی و جزئیات نهاد است. بنیانگذاران شرکت صربستان باید اطمینان حاصل کنند که نام انتخاب شده توسط یک نهاد دیگر مورد استفاده قرار نگرفته است. مقررات و یا قرارداد مشارکت باید شامل آدرس دفتر مرکزی، فعالیت های اصلی و اهداف نهاد و سرمایه اولیه باشد. شرایط زندگی در صربستان را می توانید از زبان مشاورین ما در موسسه میرداماد بشنوید.

اخبار های مرتبط

اقامت صربستان

اقامت صربستان

در این مقاله به راه های گوناگون جهت اقامت صربستان خواهیم پرداخت. اطلاعات بیشتر و راهنمایی ها لازم برای اقدام

مشاهده
کار در صربستان ویزای کاری صربستان

ویزای کار صربستان

در این مقاله خواهیم کوشید تا مطالب کلی درباره کار در صربستان ویزای کاری صربستان را شرح دهیم. برای آگاهی

مشاهده
تحصیل در صربستان

تحصیل در صربستان

دانشجویان بین المللی باید در هنگام تحصیل در صربستان از کشور خود و از طرف بیمه خصوصی و یا دولتی

مشاهده

اسکرول به بالا