071-91009294  | 021-88724227  |

مهاجرت به لوکزامبورگ

مهاجرت به لوکزامبورگ

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مهاجرت به اروپا آرزوی دیرینه بسیاری از افراد جهان سومی برای زندگی راحت و پردرآمد است. لوکزامبورگ نیز یکی از کشور های اروپایی در همسایگی کشور های آلمان و اترش است که سالانه متقاضیان زیادی دارد. از این رو ما در موسسه حقوقی میرداماد شرایط زندگی در لوکزامبورگ برای مهاجرت را بررسی کرده و اطلاعاتی را برای اقدامات اولیه شما، در اختیار قرار داده ایم.

زندگی در لوکزامبورگ برای مهاجرت

لوکزامبورگ یکی از کوچکترین و امن ترین کشورهای جهان می باشد و یک سوم کشور تحت پوشش جنگل قرار دارد.اکثر لوکزامبورگ ها حداقل سه زبانه هستند؛ زبان آلمانی و لوکزامبورگ (گویش آلمانی)، انگلیسی یا فرانسوی. هزینه های زندگی در لوکزامبورگ نسبت به بقیه کشورهای اروپایی پایین تر است. هزینه های زندگی در لوکزامبورگ بین ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ یورو می باشد که البته این هزینه شامل یک زندگی کاملا معمولی و در حد دانشجویی می باشد. شما از طریق کسب کار می توانید میزان هزینه ها را کاهش دهید و از سطح رفاه کامل تری برخوردار باشید.

تحصیل در لوکزامبورگ

مهاجرت کاری به لوکزامبورگ

مهاجرت تحصیلی به لوکزامبورگ

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به لوکزامبورگ

تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در لوکزامبورگ

هزینه های زندگی در لوکزامبورگ

شهروندی و تابعیت لوکزامبورگ

سطح بالای زندگی ، آمار پایین جرم و امنیت بالا، آموزش رایگان تا بالاترین سطوح ، بیمه درمانی فراگیر، طبیعت زیبا و ترکیب چند فرهنگی، محیط بسیار مناسبی را برای شروع یک زندگی جدید بدون هرگونه تبعیض از نظر نژاد، ملیت و مذهب را فراهم خواهد کرد. شرایط کار، بیمه و قوانین مالیاتی در لوکزامبورگ و شرایط و هزینه های زندگی در لوکزامبورگ به صورتی است که این افراد کار کردن در این کشور را به کشور خودشان ترجیح می دهند. پنجمین کشور جهان از نظر کیفیت زندگی دارای بالاترین درآمد سرانه در میان کشورهای جهان است. کارفرمایانی که به دنبال کارگران در لوکزامبورگ هستند به جذب نیروی خارجی می پردازند.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تحصیل

هزینه های تحصیل در لوکزامبورگ و شهریه دانشگاه ها سالیانه حدود ۲۰۰۰ یورو است اما هزینه های زندگی به دلیل رفاه بالای اجتماعی و وضعیت خوب اقتصادی ساکنین این کشور، نسبت به سایر کشورهای اروپایی بالا می باشد. به عنوان مثال هزینه های زندگی دانشجویی برای دانشجوی مجرد،ماهیانه بین ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ یورو در ماه می باشد. امکان انجام کار حین تحصیل برای دانشجویان وجود دارد که می تواند بخشی از هزینه ها را پوشش دهد.

نحوه درخواست برای ویزای دانشجویی لوکزامبورگ: دانش آموز بین المللی که می خواهد دوره آموزشی خود را در لوکزامبورگ برای 90 روز ادامه دهد، باید یک ویزای دانشجویی را بدست آورد. این یک ویزای بلند مدت است که دانشجویانی که توسط یک موسسه عالی آموزشی در لوکزامبورگ پذیرفته شده است.ویزای دانشجویی برای اهداف تحصیلی، تحصیل در برنامه های دکترا یا انجام تحقیق مورد استفاده قرار می گیرد. دانشجوی خارجی که می خواهد در لوکزامبورگ تحصیل کند، باید قبل از ورود به کشور، درخواست ویزای دانشجویی بدهد.

ویزاهای اخذ شده

برای ویزا باید شرایط زیر را داشته باشید:

  • مدارک تحصیلی خود را به عنوان یک دانشجوی تمام وقت در یکی از موسسات لوکزامبورگ برای تحصیلات عالی ارائه دهید
  • مدارک کامل پرداخت هزینه تحصیل برای دوره ارائه کنید
  • گذرنامه ای با اعتبار داشته باشید که طول مدت ویزا را که تقاضا می کنید حداقل 6 ماه طول می کشد
  • گذرنامه حداقل دو صفحه خالی داشته باشد
  • یک نسخه از فرم درخواست ویزا تکمیل شده و امضا شده خود داشته باشید
  • اثبات توانایی مالی خود را ارائه دهید تا بتوانید در طول تحصیلات خود در لوکزامبورگ و برای حمل و نقل بازگشت خود به صورت موثر حمایت کنید
  • کپی اصلی مجوز اقامت موقت را که توسط وزارت مهاجرت وزارت امور خارجه در لوکزامبورگ صادر شده است ارائه دهید
  • بیمه معتبر برای سلامت و حوادث در لوکزامبورگ در دوره تحصیل که برای تمام کشورهای شینگن برای حداقل پوشش 30،000 یورو می باشد.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق تحصیل

مهاجرت کاری به لوکزامبورگ

قبل از اینکه جستجو برای شغل را در لوکزامبورگ شروع کنید، باید بدانید که مجوز کار برای زندگی و کار در لوکزامبورگ ضروری است. کار در لوکزامبورگ به عنوان یک پورتال چند زبانه برای اتحادیه اروپا می باشد. پیدا کردن شغل در لوکزامبورگ آسانتر از سایر کشورهای اروپایی است : amazon .skype. itunes. PayPal برخی از شرکت های بین المللی هستند که دفتر مرکزی اروپا را در اینجا نصب کرده اند. در حالی که اجازه می دهد به راحتی از طریق کارفرمای شما اجازه داده شود، کارآفرینان می توانند کشور خود را از مبداء انتظار برسانند.

کار شهروندان غیر از اتحادیه اروپا در لوکزامبورگ

همانند اکثر کشورهای اتحادیه اروپا، کار در لوکزامبورگ به عنوان یک غیر اروپایی مستلزم تلاش بیشتر، تشریفات اداری و تعیین زمان است. اگر در اروپا به دنبال استخدام در لوکزامبورگ می گردید، 90 روز به طور قانونی در لوکزامبورگ یا اتحادیه اروپا برای پیدا کردن کار خواهید داشت. به عنوان یک غیر اروپایی که برای اشتغال، تحصیل، تحقیق و یا پیوستن به یک خانواده برای مدت بیش از 90 روز به اروپا می آید، مجوز اقامت نیاز دارد.

برای فرد که از طریق استخدام شرکتی به لوکزامبورگ می آید، قرارداد کارمند شما یک شروع خوب برای دریافت اجازه اقامت بر اساس اشتغال است. در اسرع وقت به عنوان یک قرارداد کارفرما، برای اجازه اقامت درخواست میکنید. ممکن است چند ماه طول بکشد تا پرونده شما را پردازش کند، بنابراین آگاه باشید که کدام منطقه محل دریافت مجوز کار شما است. 

قرارداد کارفرمای شما برای دریافت مجوز کار است، تا زمانی که به شرایط زیر برسد:

  • حداقل دستمزد شما EUR 2307.56 در هر ماه (از اوت 2016) باشد.
  • شما یک گواهینامه برای حرفه ی خود دارید (مثلا یک مدرک در زمینه خاص)
  • اگر برای مهارت های دستی میخواهید استخدام شوید، اثبات تجربه دو ساله و گواهینامه
  • اگر گواهینامه ندارید، از اثبات ده سال تجربه عملی در یک زمینه مشابه
  • اگر حرفه شما نیازی به گواهی نداشته باشد، از شش سال تجربه عملی در یک زمینه مشابه

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق سرمایه گذاری

لوکزامبورگ مرکز تجارت، سیاست و بانکداری است و دارای یکی از بالاترین نرخ تولید داخلی در سراسر جهان است. لوکزامبورگ یک کشور ایمن با درصد جرم کم است. این دارای کیفیت بالایی از زندگی، بهداشت و درمان خوب و آموزش و پرورش با مالیات مناسب برای افراد تجاری است.

لوکزامبورگ مجوز اقامت را برای سرمایه گذاران در صورتی که معیارهای خاصی برآورده شود، تأمین می کند الزامات شامل امکان سرمایه گذاری حداقل 500،000 یورو در یک شرکت موجود با دفتر رسمی خود در کشور با حداقل پنج سال تعهد یا سرمایه گذاری 500.000 یورو در یک شرکت تازه تاسیس که دفتر مرکزی آن در لوکزامبورگ ثبت شده و تعهد به ایجاد حداقل پنج شغل در طی سه سال در شرکت تاسیس شده است، دارد.

گزینه های دیگر عبارتند از سرمایه گذاری حداقل 3 میلیون یورو در یک سرمایه گذاری جدید و یا یک تشکیلات مدیریتی با یک دفتر مرکزی ثبت شده در لوکزامبورگ . یا سرمایه گذاری حداقل 20 میلیون یورو به عنوان سپرده در موسسه مالی لوکزامبورگ و حفظ سرمایه گذاری برای حداقل 5 سال. الزامات واجد شرایط شامل سرمایه گذاری های املاک نیست.

اجازه اقامت برای یک دوره اولیه از سه سال صادر می شود و برای مدت سه سال تجدید نظر می شود و شامل همسر و فرزندان می شود. این وزارتخانه طی سه ماه پرونده را اجرا می کند. برای افرادی که از قبل مجوز اقامت طولانی مدت در یک کشور عضو اتحادیه اروپا دارند و مجوز اقامت به عنوان سرمایه گذار در لوکزامبورگ، قبل از ورود به قلمرو لوکزامبورگ، می توان از موارد استثنائی استفاده کنند.

مهاجران کشوران جهان سوم می تواند درخواست اقامت طولانی مدت را که به مدت پنج سال معتبر است، درخواست کند. برای رسیدگی به پرونده، سه ماه طول می کشد. از متقاضیان ممکن است خواسته شود که اظهارنامه های بانکی و سایر اسناد پشتیبانی را ارائه کنند. ساکنان می توانند تا 60 روز به 26 کشور عضو شنگن سفر کنند . شهروندان به ویزای 174 کشور دسترسی دارند.

مهاجرت به لوکزامبورگ از طریق ازدواج

هر کشوری قوانینی دارد که برای شهروندانش که با فردی از یک کشور دیگر ازدواج می کنند، اعمال می شود. ازدواج با شهروند لوکزامبورگ، فرایندی است که گام های بسیاری دارد. تحت قوانین مهاجرت به لوکزامبورگ ساکنان دیگر نیازی نیست در لوکزامبورگ هفت سال زندگی کنند تا بتوانند ملیت لوکزامبورگ را اخذ کنند. ساکنان خارجی می توانند مجوز اقامت را بر اساس ازدواج با یک فرد با ملیت لوکزامبورگ دریافت کنند.


با این حال، متقاضی باید ثابت کند که یکی از سه زبان ملی کشور را فرا گرفته است. اگر همسر در خارج از کشور زندگی می کند، زوج باید قبل از صدور تقاضای ملیت سه سال از ازدواجشان گذشته باشد. ازدواج ها توسط ثبت کننده در سالن شهری انجام می شود و برای عموم آزاد می شود. ازدواج کلیسا ممکن است پس از مراسم عمومی انجام شود؛ داماد باید حداقل 18 سال داشته باشد و عروس حداقل 16 ساله باشد که عروس در این سن باید رضایت پدر و مادر را به دست آورند.

حداقل یکی از افراد باید ساکن لوکزامبورگ باشد اگر فرزند قبل از ازدواج متولد شود، پدر بچه قبل از ازدواج باید تشخیص داده شود، در غیر این صورت فرزند قانونی نخواهد بود

مدارک مورد نیاز ازدواج در لوکزامبورگ

  • گواهی بهداشتی صادر شده توسط پزشک متخصص لوکزامبورگ پس از بررسی نتایج حاصل از آزمایش خون و آزمایش توبرکولین.
  • کپی گواهی نامه تولد (صادر شده در سه ماهه گذشته در صورت صادر شده در لوکزامبورگ و در شش ماه گذشته در صورت صادر شدن در خارج از کشور).
  • گواهی محل اقامت در اداره امور اجتماعی محل سکونت
  • یک گواهینامه از سوابق
  • بسته به شرایط شخصی (به عنوان مثال، حکم طلاق، گواهی مرگ همسر سابق)، ممکن است مدارک دیگری لازم باشد. ثبت کننده در سالن شهر می تواند اطلاعات لازم را ارائه دهد.
  • زوج متاهل یک ‘livret de famille’ (کتاب خانواده) دریافت می کنند که یک گواهی رسمی ازدواج است و در آن نام فرزندان ثبت می شوند.

مشاورین و کارشناسان موسسه حقوقی میرداماد یقینا اطلاعات کامل تری را نسبت به پردازش وضعیت شما جهت زندگی در لوکزامبورگ برای مهاجرت ، دارند. بدین منظور می توانید از مشاوره تلفنی رایگان ما در زمینه کسب اطلاعات کشور لوکزامبورگ بهره کافی را ببرید.

اخبار های مرتبط

اقامت لوکزامبورگ

اقامت لوکزامبورگ

موسسه حقوقی میرداماد به شما توصیه می کند که قبل از هرگونه اقدام جهت مهاجرت به لوکزامبورگ تمامی شرایط را

مشاهده

اسکرول به بالا