071-91009294  | 021-88724227  |

مهاجرت به اسلوونی

مهاجرت به اسلوونی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

برای مهاجرت به کشور اسلوونی راه‌های گوناگونی وجود دارد که در ادامه به اختصار به هر یک از آن‌ها خواهیم پرداخت. شایان ذکر است که به‌منظور آگاهی یافتن از جزئیات هر شیوه و همچنین حمایت تیمی متخصص برای گذری مطمئن و بی‌دغدغه از مسیر مهاجرت به اسلوونی وکلای مجرب موسسه‌ حقوقی میرداماد در دفاتر تهران و شیراز در کنار شما هستند.

زندگی در اسلوونی چگونه است

برای شروع، اسلوونی یکی از امن ترین کشورهای جهان می باشد. بنابراین، محیط زندگی در این کشور مطلوب است. زندگی در اسلوونی لذت بخش است، نرخ جرم و جنایت در این کشور فوقا العاده پایین می باشد. ثانیا، اسلوونی دارای موقعیت جغرافیایی مطلوب است. این کشور در تقاطع مسیرهای اصلی و فرهنگی اروپا قرار دارد. به همین دلیل است که اقامت در کشور اسلوونی یک مزیت استراتژیک محسوب می شود.

از پایتخت این کشور، لیوبلیانا، شما نیاز به یک ساعت رانندگی تا رسیدن به کلیه کشورهای همسایه – ایتالیا، اتریش، کرواسی، و مجارستان دارید. بهداشت و درمان در این کشور در دسترس کلیه شهروندان و ساکنانی است که ثبت نام شده اند. کارکنان تیم پزشکی این کشور، مهارت ها آموزشی مناسبی را گذرانده اند و کلیه شهروندان طبق قانون حق دسترسی به امکانات بهداشتی را دارند.

تحصیلات ابتدایی در این کشور اجباری است. شما می توانید فرزندان خود را در این کشور تحت نظام آموزش و پرورش تربیت کنید. برای اکثر افراد خارجی که به این کشور مهاجرت می کنند صحبت کردن به زبان اسلونی بسیار دشوار است. اما ساکنان این کشور به زبان های دیگر نیز صحبت می کنند. زبان انگلیسی در این کشور قابل محاوره است.در بخش شرقی این کشور بیشتر به زبان آلمانی محاوره می شود. نسل های جوان به زبان های دیگر از قبیل: روسی، فرانسوی، اسپانیایی نیز مسلط هستند.

مهاجرت به اسلوونی از طریق تحصیل

اگر شما شهروند یک کشور جهان سوم هستید که به شهروندی کشور اسلوونی نیاز دارید، بایستی ابتدا ویزا ورود به این کشور را دریافت کنید. برای تحصیل در دانشگاه های این کشور ابتدا به دانشگاه مورد نظر درخواست خود را ارائه داده و سپس نامه تاییدیه دانشگاه را دریافت کنید. قبل از اقدام به ویزای تحصیلی اسلوونی شما بایستی برای ورود به این کشور ویزا شنگن را دریافت کنید. ابتدا در وب سایت مربوطه فرم درخواست خود را تکمیل کرده و آن را پرینت بگیرید. سپس 2 قطعه عکس ضمیمه این فرم کنید.

مهاجرت به اسلوونی از طریق تحصیل

کپی گذرنامه یا ویزای قبلی را نیز تهیه کنید. یک کپی از بلیط برگشت خود داشته باشید، تاییدیه حداقل پوشش 30000 یورو بیمه درمانی در کشور اسلوونی، نامه تعیین وضعیت هدف از مسافرت، بلیط رفت و برگشت که نشان دهنده تاریخ ورود و خروج شما باشد، اقامت هتل، نامه وضعیت تاهل، اثبات سرمایه کافی برای زندگی و تحصیل در این کشور طی مدت تحصیل و حداقل درآمد ماهیانه مبلغی معادل با 290 یورو در ماه، نامه اثبات ثبت نام در دانشگاه و نامه تایید از دانشگاه مورد نظر در اسلوونی از الزامات درخواست ویزا این کشور است. برای درخواست ویزا بلند مدت شما بایستی از ویزا نوع D استفاده کنید.

مهاجرت به اسلوونی از طریق تخصص و کار

درخواست ویزای کار برای شهروندان غیر اروپایی، اگر شما جزء این دسته هستید، بایستی قبل از ورود به این کشور مجوز کار برای کار در اسلوونی را بدست آورید. شما باید کلیه مدارک خواسته شده را تهیه و به سفارت اسلوونی در کشور خود مراجعه کنید. در هر صورت، شما بایستی در سفارت حاضر شوید و در آنجا اثر انگشت خود را ثبت نمائید. فرایند درخواست ویزا کاری و دریافت آن حدود 60 روز زمان نیاز دارد.

شما کارت خود را در سفارت اسلوونی کشور خودتان دریافت می کنید. همزمان با این مرحله، شما بایستی برای مجوز اقامت خود نیز اقدام کنید. شرکتی که قصد استخدام شما بعنوان نیروی کار خارجی دارد، بایستی برای درخواست ویزای کار دارای شرایط زیر باشد:

  • حداقل سرمایه این شرکت 50000 یورو در 6 ماه اول ثبت شرکت باشد.
  • حداقل 6 ماه قبل از درخواست مجوز دارای یک کارمند استخدامی بوده باشد.
  • حداقل 10000 سرمایه در گردش از 6 ماه قبل از درخواست مجوز باشد.
  • اگر شما دارای تحصیلات دانشگاهی هستید، می توانید ویزا کار را بدون داشتن شرایط بالا درخواست دهید.
  • دعوتنامه از شرکت اسلوونیایی و آدرس دقیق آنها همراه با تاریخ مقرر شده جهت بازدید شما.
  • یک گواهی نامه از کارفرمای خود جهت تایید اجازه سفر به منظور کسب و کار شما در شرکت وی
  • اگر روابط تجاری قبلی بین دو شرکت وجود داشته باشد، مدارک لازم برای چنین رویدادهایی باید ارائه شود
  • بیانیه کسب و کار بانک از 6 ماه اخیر
  • یادداشت و ماده شورا جهت تعیین وضعیت ثبت شرکت (ثبت شده در شرکت های سهامی عام) با مجوز تجارتی، پروتکل/ مدارک مشارکت
با توجه به هزینه های متقاضی در هنگام اقامت در منطقه شنگن، یا کارفرما یا شرکت شریک باید هزینه های مربوط به نامه یا دعوت نامه وی را پرداخت نمایند.

مهاجرت به اسلوونی از طریق سرمایه گذاری

جمهوری اسلوونی به اسلوونیایی (Slovenia)در قلب اروپا واقع شده است و محل اتصال شرق به غرب اروپا است.لیوبلینا، پایتخت اسلوونی و بزرگترین شهر این کشور است که سبک معماری باشکوهی دارد. کشور اسلوونی به خاطر موقعیت استراتژیکی که دارد یک گزینه بسیار عالی جهت انجام تجارت و سرمایه گذاری خارجی می باشد. سرمایه گذاری در اسلوونی از طریق راه اندازی ثبت شرکت امکان پذیر است و پس از پرداخت مالیات های مربوطه و اداره شرکت به مدت پنج سال به اخذ اقامت منجر می شود می شود که با عنوان اخذ اقامت اسلوونی از طریق سرمایه گذاری و یا اخذ اقامت اسلوونی از طریق ثبت شرکت امکان پذیر است.

ساده ترین روش برای دریافت شهروندی اتباع خارجه در کشور اسلوونی، ثبت شرکت در این کشور می باشد. برای ثبت شرکت در این کشور، شما بایستی کلیه مدارک شخصی، کد مالیات اسلوونی و مدارک سوء پیشینه را ارائه دهید. فرایند ثبت شرکت تنها یک ساعت زمان نیاز دارد. برای دریافت ویزا کاری، شرکت شما بایستی دارای الزامات زیر باشد:

  • حداقل میزان سرمایه گذاری ثابت 50000 یورو باشد.
  • کارمندی را برای حداقل 6 ماه بصورت تمام وقت استخدام کرده باشید.
  • گردش ماهیانه حساب شما حداقل 10000 یورو برای 6 ماه آخر باشد.

حداقل سرمایه گذاری مورد نیاز : 100000 یورو می باشد. اقامت موقت این کشور پس از 5 سال و شهروندی این کشور در این نوع ویزا پس از 10 سال اعطا می شود. نوی ویزا: ویزا تجاری بلند مدت نوع D می باشد. زمان مورد نیاز برای تکمیل مراحل 3 هفته است. کشور اسلوونی اخیرا ماده ای برای درخواست ویزا طلایی سرمایه گذاری ارائه نداده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیل تر بهتر است که با مشاورین موسسه میرداماد همراه باشید.

اخبار های مرتبط

اقامت اسلوونی

اقامت اسلوونی

اسلوونی کشوری کوچک در اروپای مرکزی است که عضو اتحادیه اروپا، توافق نامه شینگن و ناتو است. با اسلواکی اشتباه

مشاهده
ویزای کار اسلوونی

ویزای کار اسلوونی

مهاجرت کار به کشورهای اتحادیه اروپا در میان افراد دارای تخصص طرفدار زیادی دارد، زیرا این قدرت را به شما

مشاهده
مهاجرت به اسلوونی

مهاجرت به اسلوونی

برای مهاجرت به کشور اسلوونی راه‌های گوناگونی وجود دارد که در ادامه به اختصار به هر یک از آن‌ها خواهیم

مشاهده
تحصیل در اسلوونی

تحصیل در اسلوونی

اسلوونی به یک مقصد دانشجویی بین المللی تبدیل شده است. تقریبا کمتر از 2000 دانشجوی خارجی در حال تحصیل در

مشاهده
اقامت تحصیلی اسلوونی

اقامت تحصیلی اسلوونی

اسلوونی در همسایگی اتریش، ایتالیا، مجارستان و کرواسی قرار گرفته است. متقاضیانی که عضو شهروندی اتحادیه اروپا نیستند، برای تحصیل

مشاهده

اسکرول به بالا