071-91009294  | 021-88724227  |

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

یکی از روش هایی که می تواند برای متقاضیان آینده نگر مهاجرتی ایده خوبی باشد، سرمایه گذاری است. در واقع هر فردی برای سرمایه گذاری می تواند به مطالب خاصی توجه داشته باشد و در این زمینه نکاتی را مد نظر داشته باشد. سرمایه گذاری با اهداف مختلفی صورت می گیرد و می تواند در دوره های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت باشد. با توجه به دوره های سرمایه گذاری، روند و رویه سرمایه گذاری هم متفاوت خواهد بود. در واقع شما می توانید با توجه به سرمایه گذاری از روش هایی مانند خرید ملک، خرید اوراق قرضه، ثبت شرکت و … اقدام نمایید. در این مقاله نیز هدف ما بررسی سرمایه گذاری در لوکزامبورگ می باشد.

مهاجرت به لوکزامبورگ از راه ها و روش های مختلفی امکان پذیر است و افراد زیادی برای سفر به لوکزامبورگ اقدام می کنند. هر کدام از این روش ها و روند هایی که برای مهاجرت وجود دارد، نسبت به هر فرد دارای شرایط خاصی است. برای مهاجرت به لوکزامبورگ می توان از راه ها و روش هایی مانند مهاجرت تحصیلی به لوکزامبورگ و اعزام دانشجو به لوکزامبورگ، مهاجرت کاری به لوکزامبورگ، مهاجرت سرمایه گذاری به لوکزامبورگ، مهاجرت از طریق تولد فرزند در لوکزامبورگ، مهاجرت از طریق ازدواج در لوکزامبورگ و … اشاره نمود. براط اطلاع از این روش ها می توانید به موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد مراجعه نمایید. موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد دارای نمایندگی های معتبر در شهر های شیراز و تهران می باشد.

ویزاهای اخذ شده

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

آینده نگری باعث می شود تا بتوانید برای سرمایه گذاری در لوکزامبورگ به روش های مختلفی اقدام نمایید. سرمایه گذاری در لوکزامبورگ به راه ها و روش های بسیاری امکان پذیر است. به طور مثال می توانید از راه هایی مانند خرید ملک در لوکزامبورگ، ثبت شرکت در لوکزامبورگ، خرید اوراق قرضه در لوکزامبورگ و … اقدام نمایید. این سرمایه گذاری ها هر کدام دارای مولفه ها و قوانین مخصوص به خود هستند که بر مبنای آن لازم است تا در ارتباط با شرایط خاص اطلاع ویژه داشت. البته به این نکته توجه داشته باشید که شما می توانید با روش ها و راه های دیگری هم برای اقامت لوکزامبورگ حضور داشته باشید.

شما می توانید با کار در لوکزامبورگ و اخذ ویزای کاری لوکزامبورگ در این کشور حضور داشته باشید. البته علاوه بر آن ها می توانید برای تحصیل در لوکزامبورگ به طور مثال تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در لوکزامبورگ یا تحصیل داروسازی در لوکزامبورگ نیز اقدام نمایید. لوکزامبورگ همیشه از سیاست توسعه اقتصادی فعالانه پیروی کرده است. دولت های متوالی لوکزامبورگ به طور مداوم برای جذب سرمایه گذاری های خارجی در صنایع با فناوری سبک ، متوسط و پیشرفته تلاش کرده اند. دولت همچنین تلاش کرده است تا سرمایه های مستقیم خارجی را در بخش خدمات جذب کند.

لوکزامبورگ ثبات سیاسی و اقتصادی را ارائه می دهد ، که عامل مهمی برای سرمایه گذاران خارجی است. لوکزامبورگ از طریق اصلاحات مالیاتی که در سال دو هزار و هشت میلادی تصویب شد، شرایط مالی خود را بهبود بخشیده است. لوکزامبورگ مرکز پیشرو سرمایه گذاری در اروپا است. صندوق های سرمایه گذاری در گراند دوشی کلیه مقولات ، ارز ها ، مناطق و بخش های کلیدی را تحت پوشش خود قرار می دهد. در کل می توان گفت که لوکزامبورگ با داشتن یک سیستم مالیاتی بسیار جذاب ، فضای کسب و کار مطلوبی را برای سرمایه گذاری خارجی فراهم می کند.

مزایای سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

لوکزامبورگ کشوری کوچک با پتانسیل زیاد است. این کشور دارای یک اقتصاد باز و پایدار و همچنین یک چارچوب قانونی مناسب است که سرمایه گذاران خارجی را تشویق می کند و به کارآفرینان خارجی حقوقی برابر با کارآفرینان و سرمایه گذاران داخلی می دهد. موقعیت این کشور در اروپا و اتحادیه اروپا برای سرمایه گذاری بسیار مناسب می باشد.

مزایای سرمایه گذاری در لوکزامبورگ
مزایای سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

مهم ترین خصوصیاتی که لوکزامبورگ را به کشوری جذاب برای سرمایه گذاران تبدیل می کند عبارتند از: اقتصاد پایدار و عملکرد خوب تولید ناخالص داخلی، موقعیت مکانی عالی در اروپا که امکان اتصال خوب به کشور های مختلف دیگر را فراهم می کند، نیروی کار چندزبانه و محیط کار چند زبانه که در حقیقت در این کشور سه زبان شناته شده وجود دارند که عبارتند از لوکزامبورگی، فرانسوی و آلمانی.

موارد بعدی سیستم مالیاتی مناسب و چارچوب قانونی برای سرمایه گذاری ها، زیرساخت های خوب مانند ساختارهای حمل و نقل ، توسعه و فناوری اطلاعات و ارتباطات و  کیفیت خوب زندگی می باشد. لوکزامبورگ از سرمایه گذاری های مستقیم خارجی استقبال می کند و تعداد زیادی از بخش های تجاری وجود دارد که برای کارآفرینان خارجی جذاب است. این بخش های سرمایه گذاری عبارتند از: بخش مالی، حمل و نقل و تدارکات، خودرو و هوا فضا، فناوری اطلاعات و ارتباطات و فناوری پیشرفته و تحقیق و توسعه.

بخش های تجاری برای سرمایه گذاری های خارجی در لوکزامبورگ برای افراد زیادی در دسترس شما خواهند بود. یکی از باز ترین اقتصاد های جهان ، با کنترل ارزی کم و جریان سرمایه خارجی که آزادانه جریان دارد ، به این کشور اجازه می دهد تا یک فضای تجاری بدون مناقشه برای تجارت داشته باشد. این کشور یک قطب مالی جهانی با یک بخش بانکی قوی و گسترده و صنعت صندوق سرمایه گذاری پر رونق است. روند سرمایه گذاری در این کشور همراه با یک سیستم مالیاتی بسیار جذاب خواهد بود. این کشور یکی از کمترین بدهی های عمومی در اتحادیه اروپا را خواهد داشت. 

معایب سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

علاوه بر مزایای سرمایه گذاری در این کشور، باید به معایب سرمایه گذاری در لوکزامبورگ نیز اشاره نمود. معایب و موانع اصلی سرمایه گذاری در لوکزامبورگ عبارتند از: اقتصادی متنوع و ضعیف و بسیار وابسته به بخش بانکی و مالی دولت است، بازار اشتغال وابسته به کارگران مرزی و خارجی که به دلیل وجود جمعیت کارگر کم و سالخورده می باشد، پیر شدن جمعیت و اصلاحات لازم در سیستم بازنشستگی کشور و … .

هر کدام از این موانع برای سرمایه گذاری می تواند به عنوان یک نقطه ضعف محسوب شود. در واقع اگر فردی با دقت در زمینه سرمایه گذاری در لوکزامبورگ اقدام نکرده باشد، می تواند با تاثیر از این موانع به مشکل زیادی برخورد. البته دولت لوکزامبورگ شرایطی را مهیا کرده است که سرمایه گذاری در این کشور برای متقاضیان با بهبود بسیاری روبرو خواهند بود. در واقع مجوز ها با سرعت بیش تر و شفافیت بالا تر ارائه می شوند.

مالیات ها کم تر شده و به مشاغل خاص یارانه هایی از طرف دولت اعطا می شود. همین موارد باعث می شود تا روند سرمایه گذاری در این کشور همراه با مزایای بسیاری باشد و بتوان از نقاط ضعف با سربلندی خارج شد. دقت کنید که این اقدامات دولتی گزینه ای مناسب برای سرمایه گذاران خواهد بود. 

روش های سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

راه ها و روش های بسیار زیادی برای سرمایه گذاری در لوکزامبورگ وجود دارد که هر کدام از آن ها همراه با مزایا و معایبی هستند. نکته مهم دیگر این است که قوانین و قواعد مربوط به مدل های سرمایه گذاری هر کدام با دیگری متفاوت هستند. اطلاع از این قوانین می تواند برای هر شرایطی دارای روند شفاف تری باشد.

برای سرمایه گذاری در لوکزامبورگ می توان از راه هایی مانند خرید ملک در لوکزامبورگ، ثبت شرکت در لوکزامبورگ، سرمایه گذاری در صندوق های سهام در لوکزامبورگ و … اقدام نمود. در ادامه به بررسی این مدل های سرمایه گذاری می پردازیم و این نکته را نیز بررسی می کنیم گه آیا این روش های سرمایه گذاری منجر به اخذ اقامت لوکزامبورگ یا تابعیت لوکزامبورگ می شوند؟!

خرید ملک در لوکزامبورگ برای سرمایه گذاری

یکی از روش های سرمایه گذاری در لوکزامبورگ، خرید ملک در این کشور می باشد. خرید ملک در لوکزامبورگ همراه با روند های قانونی خاصی است و دارای مزایای بسیاری در لوکزامبورگ می باشد. مزایای خرید ملک در لوکزامبورگ می توان به مالیات بسیار کم بر املاک، مزایای مالی و پس اندازی، رشد ارزش ملک نسبت به کشور های همسایه،تقاضای بالا تر از پیشنهاد، تعداد مناسب خانه های خالی و … اشاره نمود.

سرمایه گذاری املاک در لوکزامبورگ می تواند در ملک های جدید یا قدیمی انجام شود که در نهایت قیمت ها به دلیل تقاضا بسیار پایین است. ساختمان های جدید جذابیت بیشتری دارند و با ده سال ضمانت و مصرف انرژی مناسب بهترین شرایط را فراهم می آورند. با این حال ، قیمت ها در شهر های بزرگ متفاوت است و حتی ممکن است بسته به منطقه متفاوت باشد. بیشترین میزان تقاضای خرید ملک برای مرکز لوکزامبورگ می باشد.

برای سرمایه گذاری خوب و اطمینان از بازدهی خوب ، باید مکان و منطقه ، قیمت خرید وام ملک و قیمت اجاره مستاجران آینده خود را با دقت انتخاب کنید. همچنین ، ارزیابی کنید که سرمایه شما در طول زمان چه مقدار ارزش خواهد گرفت. دقت داشته باشید که در این زمینه مسئله اقامت هم مطرح است. با خرید ملک در لوکزامبورگ نمی توان برای اقامت لوکزامبورگ و تابعیت لوکزامبورگ اقدام نمود. البته شما با خرید ملک در این کشور می توانید سود بسیار زیادی کسب نمایید. 

ثبت شرکت در لوکزامبورگ برای سرمایه گذاری

یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در لوکزامبورگ، ثبت شرکت در لوکزامبورگ می باشد. برای ثبت شرکت در لوکزامبورگ می توان به مدل های مختلفی از شرکت ها اشاره داشت. در این کشور می توان شرکت های با مدل های شرکت مسئولیت محدود، شرکت سهامی عام، شعبه و نمایندگی شرکت های دیگر و … را افتتاح نمود. یکی از مهم ترین نکاتی که باید در این زمینه به آن توجه داشته باشید این است که ثبت شرکت به مدل های مختلف در این کشور همگی منجر به اخذ اقامت لوکزامبورگ نمی شود.

ثبت شرکت در لوکزامبورگ
ثبت شرکت در لوکزامبورگ

در واقع برای اخذ اقامت لوکزامبورگ یا تابعیت لوکزامبورگ می توان ثبت شرکت را انجام داد اما دو راه برای دریافت تابعیت و اقامت وجود دارد. راه اول برای دریافت اقامت و تابعیت از طریق ثبت شرکت این است که فرد متقاضی حداقل مبلغ پانصد هزار یورو را در یکی از شرکت های موجود در لوکزامبورگ سرمایه گذاری نمایید. این مبلغ برای دریافت اقامت و تابعیت لوکزامبورگ باید به مدت پنج سال در شرکت مورد نظر حفظ شود. حالت دوم این است که متقاضی ثبت شرکت باید مبلغ سه میلیون یورو را در یک شرکت فعال در لوکزامبورگ سرمایه گذاری نماید. البته دقت کنید که سرمایه گذاری در این کشور باید در بخش مدیریتی باشد. نکته مهم این است که می توانید شرکتی را با سرمایه سه میلیون یورو در این کشور ثبت نمایید.

کارآفرینی در لوکزامبورگ برای سرمایه گذاری

کارآفرینی در لوکزامبورگ همراه با اقامت برای متقاضی و خانواده او خواهد بود. در واقع با روند کارآفرنی در این کشور می توان اقامت لوکزامبورگ و تابعیت لوکزامبورگ را نیز اخذ نمایید. برای کارآفرینی در لوکزامبورگ می توان از دو روش اقدام نمود. روش اول این است که استارت اپی را در این کشور راه اندازی نمایید.

در این روش شما باید ایده خلاقانه خود را ارائه نمایید و اثبات کنید که این روند موفقیت آمیز می باشد. در حالت بعدی نیز می توانید پانصد هزار یورو را برای کارآفرینی و ثبت شرکت در بخش های تجاری یا هنری سرمایه گذاری نمایید. البته لازم است تا در مدت سه سال از شروع فعالیت، حداقل پنج شغل ایجاد کنید.

سوالات متداول درباره سرمایه گذاری در لوکزامبورگ

بله لوکزامبورگ یکی از بهترین کشور ها برای زندگی و سرمایه گذاری است.

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ به روش هایی چون خرید ملک، ثبت شرکت، کارآفرینی و … امکان پذیر است.

تمام روش های سرمایه گذاری در لوکزامبورگ منجر به اخذ اقامت نمی شود.

سرمایه گذاری در لوکزامبورگ به تمام روش های موجود منحر به اخذ تابعیت این کشور نمی شود.

از جمله این مزایا عبارتند از: اقتصاد پایدار و عملکرد خوب تولید ناخالص داخلی، موقعیت مکانی عالی در اروپا، نیروی کار چندزبانه و محیط کار چند زبانه و …

از جمله نقاط ضعف عبارتند ار: اقتصادی متنوع و ضعیف و بسیار وابسته، بازار اشتغال وابسته به کارگران مرزی و خارجی و …

این مدل شرکت ها عبارتند از: شرکت مسئولیت محدود، شرکت سهامی عام، شعبه و نمایندگی شرکت های دیگر و …

در صورتی که پانصد هزار یورو در یک شرکت فعال در لوکزامبورگ سرمایه گذاری شود یا سه میلیون یورو برای ثبت شرکتی با موضوعات خاص سرمایه گذاری شود.

خیر خرید ملک منجر به اخذ اقامت این کشور نمی شود.

بله کارآفرینی در لوکزامبورگ منجر به اخذ اقامت این کشور می شود.

این بخش ها عبارتند از: بخش مالی، حمل و نقل و تدارکات، خودرو و هوا فضا، فناوری اطلاعات و ارتباطات و فناوری پیشرفته و تحقیق و توسعه.

اخبار مرتبط

اسکرول به بالا