071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل داروسازی در کرواسی

تحصیل داروسازی در کرواسی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

یکی از شیوه های آسان مهاجرت به کشور کرواسی، مهاجرت تحصیلی است که در مطلب پیش رو خواهیم کوشید تا اصول آن را به صورت خلاصه شرح دهیم. برای آگاهی بیشتر و بهره بردن از راهنمایی های همه جانبه متخصصان در خصوص تحصیل داروسازی در کرواسی با وکلای مجرب موسسه حقوقی میرداماد مشورت نمایید.

شرایط پذیرش و تحصیل داروسازی در کرواسی

دانشکده بیوشیمی و داروسازی دانشگاه زاگرب کرواسی تنها دانشکده در این کشور است که کاملا به تحقیق در حوزه داروسازی و بیوشیمی پزشکی می پردازد. امروزه این دانشکده مدرک داروسازی را در مقاطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد اعطا می نماید و در مقطع دکترا نیز دوره علوم بیوشیمی و دارویی را ارائه می دهد. دوره کارشناسی ارشد پیوسته این دانشگاه 5 ساله و طی ده ترم برگزار و به سه دوره پایه، زیست پزشکی و علوم دارویی تقسیم می شود.

البته بایستی توجه داشت که دوره های آموزش داروسازی به زبان کروات برگزار می شوند و متقاضیان بایستی به این زبان تسلط کافی داشته باشند. جهت تحصیل در دوره های دکترای این دانشگاه متقاضیان پس از پایان دوره ی کارشناسی ارشد می توانند درخواست خود را برای این دانشگاه ارسال نمایند. متقاضیان ثبت نام در دوره دکترا بر اساس ضرفیت های تحقیقاتی و آموزشی انتخاب و اطلاعیه های پذیرش دانشجوی دکترای داروسازی حداقل یک ماه پیش از شروع کلاس ها اعلام می شوند.

ضوابط ارزیابی شامل معدل نمرات اخذ شده آنها در دوره تحصیلی پیشین، علاقه فردی اعلام شده به حوزه های تحقیقاتی علمی، مقالات منتشر شده، توصیه نامه ها و طرح تحقیقاتی ارائه شده می شود. همچنین از دانشجویان پیش از پذیرش مصاحبه های علمی هم انجام می شود.

دانشگاه های داروسازی کرواسی

University of Zagreb Faculty of Pharmacy and Biochemistry: دانشکده داروسازی و بیوشیمی تنها دانشگاهی است که در کشور کرواسی به طور کامل آموزش در حوزه تحقیقات و داروسازی را ارائه داده است. مطالعات پژوهشی این دانشگاه در سال 1882 آغاز شد. از سال 1986 این دانشگاه برنامه های تحصیلی خود را در داروسازی و بیوشیمی پزشکی ارائه کرده است.

دانشگاه های داروسازی کرواسی

The University of Split:این دانشگاه به طور رسمی در 15 ژوئن 1974 تأسیس شد. در سالهای اخیر، دانشگاه Split به عنوان یک موسسه دولتی علمی مشغول به فعالیت شد و شامل یازده دانشکده، یک آکادمی هنر و چهار بخش دانشگاه است. University of Rijeka: این دانشگاه طیف گسترده ای از برنامه های آموزشی را ارائه داده است. برنامه های تحصیلی دانشگاه در سه سطح انجام می شوند. University of zadar: این دانشگاه قدمت زیادی در کرواسی دارد. امروز دانشگاه زادار بزرگترین دانشگاه در جمهوری کرواسی است که شامل 25 دانشکده می باشد.

هزینه تحصیل رشته داروسازی کرواسی

اگرچه شهریه دانشگاه های کرواسی در هر سال برای دانشجویان بین المللی با توجه به سطح، مقطع تحصیلی آن ها، دانشگاه محل تحصیل مورد نظرشان و رشته تحصیلی ای که انتخاب کرده اند متغیر می باشد اما به طور کلی دانشجویان برای تحصیل در رشته های انسانی، هنر و علوم اجتماعی در مقطع ارشد باید حدود 878 دلار تا 2416.64 دلار در سال و جهت تحصیل در رشته های علوم فنی در حدود 3300 دلار درسال پرداخت نمایند.

هزینه تحصیل در رشته های علوم و علوم پزشکی 4000 دلار در سال می باشد و همانطور که می دانید رشته داروسازی نیز در دسته علوم پزشکی قرار می گیرد. متقاضیان تحصیل در کشور کرواسی می توانند شهریه دقیق هر رشته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد را از طریق تماس دانشگاه مورد نظرشان جویا شوند. برای دریافت ویزای تحصیلی کرواسی شرایطی وجود دارد که مشاورین موسسه میرداماد در دفاتر تهران و شیراز در اختیار شما عزیزان قرار خواهند داد.

اسکرول به بالا