071-91009294  | 021-88724227  |

مهاجرت به مالتا

مهاجرت به مالتا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

جهت مهاجرت هر کشور و منطقه، دارای قوانین و آداب مخصوص به خود می‌باشد، مهاجرت به مالتا می‌تواند گزینه‌ مناسبی برای افرادی باشد که مایل به کار، تحصیل و سرمایه گذاری هستند و بتوانند خود را با یکی از روش‌های مهاجرتی وفق دهند. جهت بررسی بهترین شرایط ممکن برای مهاجرت می توانید از مشاورین با تجربه‌ موسسه میرداماد در دفاتر تهران و شیراز کمک بگیرید.

مزایای زندگی و مهاجرت به مالتا

جمهوری مالتا یک کشور در جنوب اروپا است که جزیره مانند است و از مجمع الجزایری در دریای مدیترانه تشکیل شده است. جزیره ی مالتا از کوچکترین و شلوغ ترین کشورهای جهان به حساب می آید. در صورتی که کشور مالتا را برای مهاجرت انتخاب میکنید باید بدانید که اول ویزا بگیرید و سپس بلیط برای سفر خود تهیه کنید. با توجه به اینکه نوع ویزا نشان دهنده ی هدف شما از انتخاب کشور مالتا می باشد در انتخاب نوع ویزا و مدت زمان اعتبار آن دقت کنید، تا بتوانید مدارک لازم جهت صدور ویزا برای کشور مالتا را کامل و بی نقص و مرتبط با نوع ویزای درخواستی آماده کنید و اسناد قانونی به مسئولین سفارت مالتا در کشور خود تحویل دهید.

تحصیل در مالتا

مهاجرت تحصیلی به مالتا

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری به مالتا

تحصیل پزشکی و دندان پزشکی در مالتا

شهروندی و تابعیت مالتا

نکته ی جالب این است که هرچند این کشور کوچک و در جزیره است اما ویزای آن بسیار پرطرفدار است. پاسپورت کشور مالتا رتبه ی نهم را در پرطرفدارترین پاسپورت های جهان به خود اختصاص داده است زیرا کسانی که پاسپورت این کشور را دارند به 168 کشور دنیا بدون ویزا می توانند سفر کنند حتی ایالت متحده ی آمریکا! از دیگر مزیت های مهاجرت به کشور مالتا این است که نیازی به دادن مالیات ندارید. درآمد بالایی برای کار خواهید داشت و به راحتی می توانید مکان مناسب و ارزان قیمتی را برای زندگی انتخاب کنید.

به راحتی می توانید صاحب خانه و ماشین و کارت شهروندی شوید. در صورتی که از طریق سرمایه گذاری یا کار مهاجرت کنید از معالجات پزشکی رایگان بهره مند خواهید شد. اگر از طریق تحصیل مهاجرت کنید به راحتی می توانید مدرک بین المللی معتبر بگیرید و فرصتهای شغلی مناسبی در آینده داشته باشید. بنابراین به راحتی می توان در این کشور سرمایه گذاری کرد و ابتدا باید برای دولت کار کند بعد مستقل شد. مجوز کسب و کار از طرف دولت تنها با هزینه ی کمی میتوان اخذ کرد (تنها شرط لازم صحبت به زبان کشور است). مزیت دیگر این کشور کم بودن آمار جنایت است و هرکس که وارد کشور شود از لحاظ امنیتی هیچ مشکلی نخواهند داشت.

مهاجرت به مالتا از طریق تحصیل

اگر کشور مالتا را برای مهاجرت از طریق ادامه ی تحصیل انتخاب می کنید باید ویزای تحصیلی بگیرید و بعد از ورود به کشور تقاضای اسکان و شهروندی کنید. ابتدا به وبسایت سفارتخانه ی رفته و از شرایط اخذ ویزای تحصیلی مالتا مطلع شوید. اولین مرحله انتخاب رشته ی تحصیلی و یکی از دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته ی مورد نظر است. دومین مرحله اقدام به فرستادن مدارک به دانشگاه جهت دریافت نامه ی قبولی می باشد.

مهاجرت به مالتا از طریق تحصیل

سپس باید مدارک و اسناد لازم برای اخذ ویزای تحصیلی را به سفارتخانه ی مالتا در کشور خود برده و به مسئولین سفارت تحویل دهید. نوع ویزای خود را باید به درستی انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی مهاجرت کنید و سپس شهروند این کشور شوید. در صورتی که با تمامی مدارک, بتوانید ویزای تحصیلی بگیرید و به کشور مالتا مهاجرت کنید، پس از 10 سال زندگی می توانید اقدام به شهروندی این کشور کنید.

ویزاهای اخذ شده

مهاجرت کاری به مالتا از طریق تخصص

اگر کشور مالتا را برای مهاجرت انتخاب می کنید و میخواهید شهروند قانونی کشور شوید باید ویزای خاصی بگیرید و از طریق این ویزا وارد کشور شده و تقاضای شهروندی کنید. از طریق ویزای کاری حرفه ای می توانید وارد کشور شوید و پس از کار و چند سال اقامت، تقاضای تابعیت کنید. گذرنامه ی کاری یک نوع مجوز کار است و برای کسانی صادر می شود که حرفه ای و توانمند هستند و در شغلی خاص، تخصص دارند.

برای اینکه با چنین ویزایی اقدام کنید باید حقوق ثابتی در حدود 3600 دلار داشته باشید. این نوع گذرنامه تا یک الی دو سال پس از اخذ ویزا اعتبار دارد و تا زمانی که کار کنید می توانید آن را تمدید کنید. این گذرنامه به کسانی تعلق میگیرد که یا صاحب شرکت باشند یا در حرفه ای متخصص باشند. کسانی که با این گذرنامه در حرفه ای خاص کار میکنند بعد از 5 سال زندگی در کشور مالتا میتوانند اقامت دائم بگیرند و پس از گذشت 10 سال و متعهد بودن به دولت مالتا، می توانند تقاضای تابعیت کنند.

نوع دیگری از گذرنامه که به کارمندان نیمه حرفه ای یا نیمه متخصص تعلق میگیرد گذرنامه ی اس است. در آمد این اشخاص باید در حدود 2200 دلار باشد تا اجازه ی اخذ گذرنامه از طرف دولت به آنها داده شود. کسانی که با این گذرنامه در کشور شروع به کار می کنند و ویزای کاری میگیرند تا دو سال مجوز اقامت دارند و پس از آن باید برای اقامت دائم و تابعیت اقدام کنند. مدارک لازم برای اخذ این دو نوع گذرنامه، مجوز کار از دولت مالتا، پاسپورت معتبر و داشتن مدرک تخصص در رشته ی کاری است.

مهاجرت به مالتا از طریق سرمایه گذاری

اگر کشور مالتا را برای مهاجرت انتخاب می کنید و می خواهید شهروند قانونی کشور شوید باید ویزای خاصی بگیرید و از طریق این ویزا وارد کشور شده و تقاضای شهروندی کنید. از طریق ویزای سرمایه گذاری می توانید 5 سال اقامت بگیرید و بعد از 10 سال زندگی، اقدام به اخذ تابعیت نمایید. برای این کار، ابتدا باید ویزای سرمایه گذاری بگیرید که در حدود 6 ماه اعتبار دارد. بنابراین به وبسایت سفارتخانه ی رفته و از شرایط اخذ ویزای سرمایه گذاری مطلع شوید.

اولین مرحله انتخاب نوع سرمایه گذاری و یکی از شهرهای این کشور برای انجام کارهای سرمایه گذاری است. دومین مرحله اقدام به فرستادن مدارک به سفارتخانه ی مالتا در کشور خود کنید و به مسئولین سفارت اطلاعات دقیق، بی نقص و قانونی ارائه دهید. نوع ویزای خود و هدف از سرمایه گذاری را باید به درستی انتخاب کنید تا بتوانید به راحتی مهاجرت کنید و سپس شهروند این کشور شوید.

جالب است بدانید مدارک لازم جهت اخذ ویزای سرمایه گذاری در مالتا بدین گونه است:

  • فرم درخواست ویزای سرمایه گذاری
  • پاسپورت
  • گواهی سلامت

مهاجرت به مالتا از طریق سرمایه گذاری

مبلغی که باید برای سرمایه گذاری جهت اخذ اقامت در مالتا هزینه کرد نهصد هزار دلار (900000 دلار یا 650000 یورو) است و 15-20 نفر از مردم کشور مالتا یا شهروندان کشورهای اتحادیه ی اروپا را تحت پوشش قرار دهد. اما این مبلغ نسبت به دیگر کشورهای اروپایی بالا نیست. در صورتی که با این هزینه و ضوابط دولت مالتا مشکلی ندارید می توانید از طریق سفارتخانه اقدام به اخذ ویزا کنید.

مهاجرت به مالتا از طریق ازدواج

از طریق ویزای ازدواج میتوانید پس از پنج سال زندگی در کشور، تقاضای تابعیت کنید ولی شرایط خاصی دارد. هنگامیکه با شخصی که شهروند مالتا است ازدواج می کنید باید شناسنامه، تابعیت شهروندی همسر، گواهی ضمانت حمایت مالی از همسر خود طی مدت زمان اقامت مالتا و پاسپورت هر دو نفر را آماده کرده و به سفارت مالتا در کشور خود تحویل دهید.

نامزد شما باید علت مهاجرت خود و ازدواج را با دلیل به دولت مالتا توضیح دهد. برای ازدواج باید زمان، مکان و نام کشیشی که مراسم را برگزار میکند به دولت مالتا گزارش دهید و 5 سال متوالی با همسر خود در یک خانه زندگی کنید تا از طرف دولت صلاحیت مهاجرت به کشور مالتا را داشته باشید. درصورتی که بتوانید به زبان مالتا صحبت کنید راحت تر می توانید اقدامات مهاجرت را انجام دهید.

در مدت پنج سال زندگی با همسرتان باید تمامی ضوابط و قوانین کشور مالتا را رعایت کنید تا در صورت لازم گواهی عدم سوپیشینه به دولت ارائه دهید. در این پنج سال، باید مکان اقامت خود را به شهرداری گزارش دهید. اگر خواستید کار کنید و یا به تحصیل بپردازید. پس از گذشت پنج سال، مدارک لازم را تهیه کنید و به سفارت مالتا تحویل دهید و تقاضای تابعیت کنید. برای اطلاع از اعتبار و ارزش پاسپورت مالتا مشاورین موسسه میرداماد در دفاتر تهران و شیراز می توانند شما عزیزان را راهنمایی کنند.

سوالات متداول درباره مهاجرت به مالتا

پس از 10 سال زندگی می توانید اقدام به شهروندی این کشور کنید.

از طریق ویزای کاری حرفه ای می توانید وارد کشور شوید و پس از کار و چند سال اقامت، تقاضای تابعیت کنید.

بعد از 5 سال زندگی در کشور مالتا میتوانند اقامت دائم بگیرند و پس از گذشت 10 سال و متعهد بودن به دولت مالتا، می توانند تقاضای تابعیت کنند.

نوع دیگری از گذرنامه که به کارمندان نیمه حرفه ای یا نیمه متخصص تعلق میگیرد گذرنامه ی اس است. در آمد این اشخاص باید در حدود 2200 دلار باشد تا اجازه ی اخذ گذرنامه از طرف دولت به آنها داده شود.

هنگامیکه با شخصی که شهروند مالتا است ازدواج می کنید باید شناسنامه، تابعیت شهروندی همسر، گواهی ضمانت حمایت مالی از همسر خود طی مدت زمان اقامت مالتا و پاسپورت هر دو نفر را آماده کرده و به سفارت مالتا در کشور خود تحویل دهید.

از طریق ویزای ازدواج میتوانید پس از پنج سال زندگی در کشور، تقاضای تابعیت کنید ولی شرایط خاصی دارد.

اولین مرحله انتخاب رشته ی تحصیلی و یکی از دانشگاه های این کشور برای تحصیل در رشته ی مورد نظر است. دومین مرحله اقدام به فرستادن مدارک به دانشگاه جهت دریافت نامه ی قبولی می باشد.

گذرنامه ی کاری یک نوع مجوز کار است و برای کسانی صادر می شود که حرفه ای و توانمند هستند و در شغلی خاص، تخصص دارند.

برای اینکه با چنین ویزایی اقدام کنید باید حقوق ثابتی در حدود 3600 دلار داشته باشید.

باید 5 سال متوالی با همسر خود در یک خانه زندگی کنید تا از طرف دولت صلاحیت مهاجرت به کشور مالتا را داشته باشید.

نیازی به دادن مالیات ندارید. درآمد بالایی برای کار خواهید داشت و به راحتی می توانید مکان مناسب و ارزان قیمتی را برای زندگی انتخاب کنید. کسانی که پاسپورت این کشور را دارند به 168 کشور دنیا بدون ویزا می توانند سفر کنند.

اخبار های مرتبط

مهاجرت به مالتا

مهاجرت به مالتا

جهت مهاجرت هر کشور و منطقه، دارای قوانین و آداب مخصوص به خود می‌باشد، مهاجرت به مالتا می‌تواند گزینه‌ مناسبی

مشاهده
اقامت مالتا

اقامت مالتا

کشور مالتا یا جمهوری مالت اخیرا به عنوان یکی از مقاصد مهاجرتی متقاضیان مهاجرت تبدیل شده است. بر این اساس

مشاهده
مالیات در مالتا

مالیات در مالتا

اکنون و پس از گستردگی گزینه های سرمایه گذاری در خارج از کشور؛ زمان آن رسیده است که فرایند شهروندی

مشاهده

اسکرول به بالا