071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در تایوان

تحصیل در تایوان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

تایوان یکی از کشورهای آسیایی است که امروزه تحصیل مقرون به صرفه و معتبر را به زبان انگلیسی ارائه می دهد و برای جذب دانشجویان خارجی هدف گذاری هایی را انجام داده است. چندین موسسه بسیار معتبر در تایوان وجود دارد که از بهترین دانشگاه ها در آسیا هستند. در این مقاله که به کوشش موسسه میرداماد گردآوری شده به بررسی موارد زیر در ارتباط با تحصیل در تایوان می پردازد:

  • بهترین دانشگاه های تایوان
  • رنکینگ دانشگاه های تایوان
  • تحصیل پزشکی در تایوان
  • مزایای تحصیل در تایوان

برای اخذ اطلاعات بیشتر و گرفتن پذیرش از موسسات تایوان با مشاورین مجرب موسسه میرداماد در شعب تهران و شیراز تماس برقرار کنید.

ویزاهای اخذ شده

بهترین دانشگاه های تایوان

تایوان چندین دانشگاه بسیار معتبر در آسیا دارد که در این بخش به بررسی آن ها پرداخته ایم:

دانشگاه ملی تایوان

دانشگاه ملی تایوان یکی از معتبرترین موسسات این جزیره است و در سال 1928 که تاسیس شد. پردیس اصلی در پایتخت تایوان، تایپه واقع شده است.برنامه های گسترده این دانشگاه شامل هنرهای لیبرال، علوم، علوم اجتماعی، پزشکی، مهندسی، کشاورزی، مدیریت، بهداشت عمومی، حقوق، علوم کامپیوتر و آموزش است. بسیاری از این دوره ها برای تحصیل به زبان انگلیسی در دسترس هستند، اگرچه زبان های چینی در پردیس به طور گسترده صحبت می شود.فارغ التحصیلان برجسته عبارتند از: برنده جایزه نوبل شیمی، یوان تی. لی، دانشمند رایانه اندرو یائو و چندین شخصیت سیاسی بزرگ سیاسی منطقه، از جمله رئیس جمهور تایوان رئیس جمهور تایوان.

دانشگاه ملی تایوان
دانشگاه ملی تایوان

دانشگاه ملی Tsing Hua

دانشگاه ملی Tsing Hua (NTHU) در Hsinchu واقع شده است، که به عنوان یک شهر پیشرفته برای علم و نوآوری صنعتی شناخته می شود.برنامه های تحصیلی به دانشجویان بین المللی این امکان را می دهد تا دوره های علوم پزشکی، ریاضیات، علوم، مهندسی، علوم کامپیوتر، چینی، زبان های خارجی و ادبیات را طی کنند.تحقیقات اولیه و غالباً برجسته دانشگاه در علوم پایه و علوم کاربردی و با تمرکز بر همکاری با صنعت است. ممتازترین فارغ التحصیلان شامل سه برنده جایزه نوبل، یک نفر برنده جایزه گرگ و 16 عضو آکادمی معتبر تحقیقات ملی است.این دانشگاه مشغول تحقیق مشترک با شرکت های بزرگی همچون Delta Electronics، میکروالکترونیک Deltak و Novatek و همچنین با موسسات پزشکی مانند بیمارستان یادبود پزشکی چانگ گونگ، دانشگاه پزشکی چین و بیمارستان یادبود مکای است.این پردیس 100 هکتاری با بخش هایی از زمین های سبز، دریاچه ها و درختان فراوان است.

دانشگاه علوم پزشکی تایپه

دانشگاه علوم پزشکی تایپه بیش از نیم قرن است که آموزش مراقبت های بهداشتی را ارائه می دهد.این دانشگاه دارای سه بیمارستان وابسته به بیمارستان دانشگاه پزشکی تایپه، مرکز پزشکی وان فنگ و بیمارستان شانگ هو است. بسیاری از دوره های آن به زبان انگلیسی تدریس می شود. این دانشگاه به دلیل برنامه های انتخابی پزشکی خود، که باعث جذب دانشجویان از سراسر جهان از جمله ژاپن، اروپا و ایالات متحده می شود ، به خوبی شناخته شده است. بازدید از دانشجویان می توانند با محققان و متخصصان بالینی همکاری کنند تا یادگیری خود را در زمینه های مختلف تقویت کنند. این دانشگاه در قلب تایپه ، نه چندان دور از بسیاری از مغازه ها و رستوران های شهر واقع شده است. حمل و نقل عمومی در این شهر به خوبی ساماندهی شده است و در نزدیکی تایپه بسیاری از مسیرهای پیاده روی مشهور هستند.

رنکینگ دانشگاه های تایوان

دولت تایوان علاقه مند به جذب دانشجویان بین المللی بیشتری است و هدف بلندپروازانه رسیدن به 150،000 دانشجوی بین المللی را تا سال 2020 تعیین کرده بوده است. برای تلاش و رسیدن به این هدف، بسیاری از دانشگاه های تایوان در حال افزایش تعداد دوره های مدرک دانشگاهی هستند که به صورت جزئی یا کاملاً به زبان انگلیسی تدریس می شوند، دولت همچنین یک سری بورسیه برای دانشجویان بین المللی ارائه می دهد. بسیاری از دانشگاه های برتر تایوان نیز بورسیه های بین المللی خود را ارائه می دهند.طبق بررسی دولت از دانشجویان بین المللی، سایر دلایل مهم برای تحصیل در تایوان شامل کیفیت بالای منابع دانشگاهی مکان، محیط فرهنگی غنی و چشم انداز آینده شغلی است.از بین دانشگاه های برتر تایوان، دانشگاه ملی تایوان رهبر این موسسات است که امسال با رتبه 25 در آسیا و مشترکاً در رتبه 76 جهان قرار گرفته. همچنین در بین 300 دانشگاه برتر جهان می توان به دانشگاه ملی Tsing Hua (32 در آسیا)، دانشگاه ملی چنگ کونگ (35 در آسیا) ، دانشگاه ملی و دانشگاه چیا تونگ به صورت مشترک در رتبه 36 در آسیا همچنین دانشگاه ملی علوم و فناوری تایوان در جایگاه 47 در آسیا قرار دارد.

تحصیل پزشکی در تایوان

پزشکی در تایوان یک مدرک بسیار پیشرفته است که به حدود شش سال کار نیاز دارد. بسیاری از برنامه های دکترا برای تأیید دانشجویان به عنوان پزشک، نیاز به ترکیبی از کار کلاسی و مقالات تحقیقاتی و تمرین بالینی مفید دارند.دانشجویانی که می خواهند تحصیلات خود را بعد از اخذ مدرک لیسانس ادامه دهند، می توانند یک استاد را پیدا کنند.در این دوره جدید پزشکی، دانشکده های پزشکی ضمن تلاش برای رسیدن به سطح بالاتری از تعالی و رهبری در آموز ، تحقیق و خدمات، به دنبال چالش های جدید و پیشرفت های سازنده است. این موسسات همچنین مصمم هستند تا یک رویکرد مدرن در زمینه پزشکی دانشگاهی و همچنین در حال تحول مداوم در جهت رفع نیازهای روزمره ترین و به روز دانشکده ها و دانشجویان داشته باشد. دانشکده های پزشکی تایوان از دانشجویانی دعوت می کند که تجربه تحصیلی و سلامت فیزیکی آن ها برای تمرین پزشکی نشانگر موفقیت و فداکاری علمی بالقوه در تأمین نیازهای بهداشتی انسان است. هر دانشگاه تقریباهر ساله حدود 120دانشجو جدید را می پذیرد. مطابق با سیاست وزارت آموزش و پرورش در تنوع پذیرش دانشجو وجود دارد. دانشجویان می توانند از طریق راه های زیر وارد دانشکده های پزشکی بشوند:

  • پذیرش توسط کنکور سراسری دانشجویان که مایل به ثبت نام در آزمون هستند باید در امتحانات برای دروس زیر شرکت کنند: چینی، انگلیسی، ریاضیات، فیزیک، شیمی، زیست شناسی و دانش عمومی.
  • دوم پذیرش توسط دانشجویانی که در رشته های دیگر علوم پزشکی مدرک کارشناسی دارند. دانشجویان مایل هستند که از طریق برنامه خود ثبت نام کنند، باید دبیرستان را تمام کنند یا دارای مدرک تحصیلی معادل باشند و همچنین امتحانات ورودی را بگذرانند.

هزینه تحصیل رشته پزشکی در حدود سالانه 4500 دلار می باشد که البته شما می توانید کمک هزینه هایی نیز دریافت کنید.

مزایای تحصیل در تایوان

دانشجویان بین المللی زندگی در تایوان را معمولاً آسان می دانند. با فرهنگ متنوع و تاریخ غنی، این کشور با آغوش باز پذیرای دانشجویان بین المللی است.یکی از دلایلی که دانشجویان ترجیح می دهند در تایوان تحصیل کنند این است که همیشه “طبیعت سبز مادر” در گوشه و کنار وجود دارد. در حالی که برخی مناطق برای سفرهای پیاده روی با کوه های چشمگیرشناخته شده اند، مناطق دیگر به جنگل ها، سواحل شنی، تالاب ها و تاریخ معماری شهرت دارند.از نظر تحصیلات عالی در این کشور، شهریه پایین در دانشگاه ها و کالج های تایوان نیز عاملی بزرگ برای دانشجویان است. با توجه به سیاست های جدید دولت، اکنون می توانید برنامه هایی با کیفیت بالا در تایوان با قیمت مناسب تری دریافت کنید.همچنین خوب است بدانید که وزارت آموزش و پرورش تایوان برنامه هایی را برای آموزش عالی، سهولت در استفاده و همچنین مطالعات برای دانشجویان خارجی برای تحصیل در تایوان راه اندازی کرده است. این کشور همچنین بورسیه های تحصیلی را حتی در اختیار دانشجویان بین المللی نیز قرار می دهد.علاوه بر شهریه پایین، کشور نیز به خودی خود ارزان است. هزینه زندگی کاملاً منطقی است و بسته به سبک زندگی شما از آنجا که در نزدیکی کشورهای دیگر قرار دارد، شما می توانید ارزان سفر کنید به کشورهای مختلف آسیا نیز بروید.

مزایای تحصیل در تایوان
مزایای تحصیل در تایوان

با مطالعه مقاله بالا بهترین دانشگاه های تایوان همراه با رتبه بندی جهانی به شما معرفی شد، همچنین تحصیل پزشکی در تایوان و شرایط آن، مزایای تحصیل در این کشور نیز بررسی شد. برای کسب اطلاعات دقیق تر با مشاورین مجرب میرداماد تماس برقرار کنید.

سوالات متداول درمورد شرایط تحصیل در تایوان

هزینه تحصیل در تایوان براساس رشته های انتخابی از 1000 دلار تا 5000 دلار می تواند متغییر باشد.

برای رشته های به جز پزشکی آزمون ورودی برای تحصیل وجود ندارد.

زبان تحصیل در تایوان انگلیسی و چینی می باشد.

بله کشور تایوان علاقه زیادی به داشتن دانشجویان خارجی دارد و بورسیه های متعددی را ارائه داده است.

بله بعضی دانشگاه ها از شما می خواهند در آزمون شرکت کنید.

هزینه تحصیل پزشکی به زبان انگلیسی در حدود سالیانه 4500 دلار می باشد.

دانشگاه های متعددی در تایوان جزو برترین ها در آسا و جهان هستند.

بله بعضی از دانشگاه های این کشور مورد تایید وزارت علوم ایران هستند.

بله، بعضی دانشگاه هایی که معتبر هستند، از شما می خواهند که مدرک زبان را برای اثبات مهارتتان ارائه دهید.

هزینه زندگی دانشجویی در این کشور بسته به نوع زندگیتان می توان از 300 دلار تا 600 دلار باشد.

دانشگاه های متعدد تایوان در میان برترین دانشگاه های آسیا و همچنین دنیا قرار دارند.

آخرین مقالات

اسکرول به بالا