071-91009294  | 021-88724227  |

اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری در موناکو

اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری در موناکو

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

موناکو در فرانسه واقع شده است و جزء کشور های ثروتمند به شمار می آید. برای کسانی که مایل به مهاجرت به کشور های اروپایی هستند، موناکو گزینه مناسبی می باشد. کارشناسان موسسه حقوقی مهاجرتی میرداماد در این مقاله شرایط سرمایه گذاری در موناکو را برای شما توضیح داده اند.

اخذ شهروندی و تابعیت از طریق سرمایه گذاری در موناکو

شرایط شهروندی و سرمایه گذاری موناکو

برای اقامت دائم موناکو (و در نهایت شهروندی) باید چندین الزامات را برآورده کنید. ابتدا باید حداقل 1،000،000 یورو سرمایه گذاری کنید که 500،000 یورو آن را باید در یک بانک موناکو واریز کنید. 500000 یورو دیگر باید برای خرید یک ملک در موناکو هزینه شود. علاوه بر این، باید به دولت موناکو ثابت کنیم که بودجه کافی بانکی برای تأمین محل اقامت خود در موناکو (تأیید شده توسط مراجع بانک شما) را دارا هستید و این که توانایی تهیه اقامتگاه در موناکو را با فرض اینکه ملک سرمایه گذاری شما محل زندگی شما نباشد، دارید.

در انتها، به عنوان یک سرمایه گذار، باید سابقه کیفری پاکی را داشته باشید. پس از ارائه این شواهد به دولت موناکو، یک مقام مهاجرتی مصاحبه شخصی با شما انجام خواهد داد تا صلاحیت شما برای اقامت در موناکو را مشخص کند. پس از تأیید در مرحله مصاحبه، به شما و خانواده تان اقامت دائم داده می شود.به عنوان ساکنین دائم، شما واجد شرایط زندگی، کار و مسافرت در موناکو هستید و در مدت ده سال می توانید برای شهروندی (از طریق روندی موسوم به طبیعت پذیری) درخواست کنید تا زمانی که شما و خانواده تان حداقل 6 ماه از هر سال را بطور کامل اقامت داشت باشید. در موناکو سرمایه گذار می تواند شرکت تجاری خود را در هر یک از بخش های اقتصادی موناکو تأسیس کند. برخی از موفق ترین صنایع کشور شامل مدیریت کشتی، بانکداری خصوصی، خدمات مالی و مدیریت دارایی است.

ایجاد اعتبار در موناکو

در زیر توضیح مختصری در مورد چگونگی استفاده از قانون 214 موناکو ارائه شده است. این توضیح بنا بر گزارشی است که توسط جیمز پی دافی، به دومین نشست بین المللی اقتصادی که در تاریخ 28 تا 30 مارس 1996 در موناکو برگزار شد، ارائه شد. مفهوم اعتبار به طور کلی در حقوق مدنی و همچنین در کشورهای حقوق مدنی مانند فرانسه به خوبی درک نشده است. با این حال، اعتبار وسیله بسیار مهمی در بخش هایی از جهان است که قانون آنها به آنچه که معمولاً قانون عادی خوانده می شود، بستگی دارد.

مجوز ها معمولاً توسط یك اعطا كننده یا تسویه كننده تشكیل می شود كه املاك را به یك متولی یا معتمد منتقل می كند كه موافقت می كنند آن ملك را نگه دارند و آن را برای سود سایر ذینفعان سرمایه گذاری كنند. توافقنامه معتمد معمولاً در سندی به نام توافق نامه اعتبار یا عمل اعتبار منتقل می شود. قانون عادی وظایف بسیار سختگیرانه ای را به معتمدان تحمیل می کند. به طور معمول، اعتبار باید دارای مدت زمان محدود باشد؛ به عنوان مثال، در بیشتر حوزه های قضایی ایالات متحده، مانند نیویورک، مدت اعتبارمی تواند مدت زمان زندگی افرادی که در ایجاد اعتبار زندگی می کنند به علاوه بیست و یک سال باشد.

مزایای اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری در موناکو

مزایای سرمایه گذاری در موناکو

موناکو کشور کوچکی است که در ریویرای فرانسه واقع شده است و دارای شهرت بسیاری است. سواحل عالی، آب و هوای معتدل و شهر مشهور مونته کارلو باعث شده است سرمایه گذاران، مسافران و سلبریتی ها را جذب خود کند. موناکو حدود 33.000 جمعیت دارد که ترکیبی از اتباع موناکو، مهاجران فرانسه، ایتالیا، بریتانیا، آمریکا، کانادا، استرالیا و آفریقای جنوبی است. موناکو در حقیقت خانه بسیاری از اتباع خارجی است.فرانسه زبان رسمی موناکو است و زبان های انگلیسی و ایتالیایی به طور گسترده ای در مدارس صحبت و تدریس می شود. موناکو از جامعه چند فرهنگی و چند زبانه بهره مند است. موناکو دارای سیستم آموزشی عالی، راه های حمل و نقل مناسب و اقتصاد رونق یافته است. با توجه به این مزایا، سرمایه گذاران خارجی سرمایه و خانواده خود را به موناکو انتقال می دهند.قبل از شروع، باید گفت که با توجه به اظهارات وزیر اقتصاد و دارایی امکان خریداری کردن اقامت یا تابعیت موناکو وجود ندارد و قوانین بسیار سختگیرانه ای اعمال می شود. بر اساس اعلامیه ای که در وب سایت رسمی OECD منتشر شد آنها تاکید کردند که موناکو تصمیم ندارد که تابعیت خود را از طریق سرمایه گذاری بفروشد.

مزایای شهروندی از طریق سرمایه گذاری موناکو
مزایای شهروندی از طریق سرمایه گذاری موناکو

دلایل زیادی وجود دارد که موناکو را به یک مقصد محبوب تبدیل می کند. اول از همه اینکه، موناکو یک مکان بسیار امن برای زندگی است و دارای یکی از بالاترین تعداد سرانه پلیس در جهان است.دوم اینکه، تقریبا یک نفر از سه نفر میلیونر است. موناکو یکی از ثروتمندترین مکان های آفتابی است. ملیونرها با توجه به این واقعیت که مالیات بر درآمد برای کسانی که تبعه فرانسه نیستند، اعمال نمی شود جذب موناکو می شوند.همچنین افتتاح حساب بانکی و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات موناکو برای مهاجران بسیار آسان است. هر چند که هنوز برخی از قوانین مالیاتی وجود دارد که در زمان انجام کسب و کار نگران کننده است؛ اما قطعا اقامت در موناکو دارای مزایای فراوانی است.برای اینکه مشمول مزایای کامل عدم مالیات شوید، باید از کشوری باشید که در سطح جهانی نیاز به پرداخت مالیات نداشته باشد؛ برای مثال شهروندان آمریکا ملزم به پرداخت مالیات هستند، حتی اگر درآمد خارج از آمریکا کسب کنند. تنها راه قانونی که در مورد این موضوع وجود دارد این است که تابعیت فعلی خود را کاملا کنار بگذارید.

حداقل مبلغ مورد نیاز برای اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری در موناکو

برای تبدیل شدن به مقیم دائم موناکو (و در نهایت شهروند)، اتباع خارجی باید چندین الزام را برآورده کنند. ابتدا شهروند خارجی باید حداقل 1,000,000 یورو سرمایه گذاری کند که 500,000 یورو از این سرمایه باید در یک بانک موناکو واریز و نگهداری شود. 500,000 یورو دیگر باید برای خرید یک ملک به ارزش آن مبلغ در نظر گرفته شود.بعلاوه اتباع خارجی همچنین باید به دولت موناکو ثابت کنند که این شخص بودجه کافی بانکی برای تأمین محل اقامت در کشور را دارا می باشد (تأیید شده توسط مراجع بانک ملی) دارد و اینکه شخص وسایل لازم برای تهیه اقامتگاه در این کشور را دارد.سرانجام، سرمایه گذار مورد نظر باید دارای اثبات عدم سابقه کیفری باشد. پس از آنکه سرمایه گذار این شواهد به دولت موناکو ارائه داد، یک مقام مهاجرت مصاحبه شخصی با سرمایه گذار انجام خواهد داد.پس از تأیید در مصاحبه، سرمایه گذار و خانواده اش وضعیت اقامت دائم دریافت می کنند. به عنوان ساکنین دائم، آنها واجد شرایط زندگی، کار و مسافرت در موناکو هستند و طی ده سال می توانند برای شهروندی (از طریق فرایندی به نام طبیعت پذیری) تقاضا کنند تا زمانی که خانواده حداقل 6 ماه از هر سال را در موناکو سپری کنند. علاوه بر این، به عنوان یک مقیم، سرمایه گذار باید شرکت تجاری خود را در هر یک از بخش های اقتصادی موناکو تأسیس کند. برخی از صنایع موفق کشور شامل مدیریت کشتی، بانکداری خصوصی، خدمات مالی و مدیریت دارایی می باشد.

مراحل اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری در موناکو

موناکو یکی از آن بهشت های شناخته شده مالیاتی در زمین است که زندگی در آن بسیار خوب است. این یکی از ثروتمند ترین کشورها در جهان است و شما نمی توانید در حال گذر از خیابان ها، آخرین مدل های فراری یا مازراتی را نادیده بگیرید.موناکو هم از نظر ادبی و هم از نظر کاری از آب و هوای بسیار خوبی برای کارآفرینان برخوردار است. مقررات مالیاتی بسیار مطلوب است و در تمام طول سال آب و هوای بسیار خوبی دارد؛ زیرا کاملاً در Riveria واقع شده است. در تابستان های گرم نیست و درزمستان معتدل است.اگر بتوانید با فرصت های بسیار جذاب موناکو تناسب داشته باشید، به طور کلی مکانی بسیار جذاب و امن برای زندگی است. بی دلیل نیست که اندرو، موناکو را به عنوان پر درآمدترین کشور انتخاب کرد؛ زیرا شما لازم نیست مالیات بر درآمد بدهید. موناکو نه تنها یک جاذبه گردشگری محبوب است؛ بلکه همچنین یک پاتوق مورد علاقه کارآفرینان ثروتمند از سراسر جهان است که پولهایی را که در خارج از کشور به دست آورده اند، در اینجا خرج می کنند. طی یک پرواز 2 ساعته از اکثر شهرهای مهم اروپا میتوان به این کشور دسترسی پیدا کرد.موناکو با مسابقات سالانه رالی فرمول 1 و کازینو مونت کارلو که به لطف فیلم های جیمز باند شهرت جهانی پیدا کرد، و گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. بنابراین جای تعجب نیست که چرا بسیاری از افراد به دنبال اقامت دائم و سپس شهروندی این کشور کوچک اما در عین حال خیره کننده هستند.

روند قبول تابعیت (اخذ اقامت موناکو)

اتباع خارجی که به دنبال شهروندی موناکو هستند، میبایست الزامات زیر را بر آورده کنند. اول، آنها باید ده سال به طور مداوم در کشور سکونت داشته باشند. دوم اینکه آنها دیگر نباید در یک کشور دیگر مشغول خدمت سربازی یا ارتش باشند. موناکو هیچ ملیتی دوگانه را به رسمیت نمی شناسد.

نکته مهم، از آنجایی که موناکو داشتن تابعیت دوگانه را به شدت ممنوع می کند، چندین شرایط وجود دارد که افراد ممکن است تابعیت موناکو را از دست دهند. در صورت های زیر تابعیت ممکن است از بین برود:

اگر فرد تابعیت جداگانه کشور دیگری را بدست آورد و بدون اجازه دولت موناکو خدمات نظامی را برای یک کشور خارجی انجام دهد یا در غیر این صورت تصور شود که امنیت کشور را به خطر بیاندازد یا به آن آسیب برساند.حتی اگر سرمایه گذار تمام شرایط را برآورده کند، ممکن است دولت موناکو تابعیت فرد را رد کند. این رد صلاحیت ها ممکن است تجدید نظر نشوند، اگرچه سرمایه گذار ممکن است چندین بار در خواست دهد.

اخذ شهروندی از طریق سرمایه گذاری و ثبت شرکت در موناکو

موناکو یک کشور اروپایی است که در جنوب فرانسه واقع شده است. بر اساس جهانگردی خدمات و املاک و مستغلات، اصول اقتصادی دارای یک اقتصاد پر رونق است که موناکو را به یکی از ثروتمندترین کشورها در جهان تبدیل کرده است.
موناکو یک کشور مورد توجه برای مهاجرت است، تعدادی ساختار حقوقی مختلف را ارائه می دهد که انجام فعالیت های گسترده و همچنین مدیریت غنی را به لطف استفاده از شرکت های معتبری یا تجاری امکان پذیر می سازد.به نکاتی که در زیر برای شما آورده شده است باید دقت کنید:

  • موناکو برای افراد با درآمد بالا یا شرکت هایی که قصد دارند تجارت محلی را انجام دهند، صلاحیت قضایی دارد.
  • شرکت های ثبت شده در موناکو که بیش از 25٪ از درآمد خود را از خارج از کشور دریافت می کنند، مشمول مالیات 33٪ می شوند.
  • شرکت های ثبت شده در موناکو که 100٪ فعالیت های تجاری خود را در موناکو انجام می دهند، مشمول مالیات سود نمی شوند.

بنابراین، افتتاح شرکتی در موناکو تنها درصورتی مورد توجه است که از طرف مالیات سهامداران، شهروندان فرانسوی نباشد و اگر تجارت آنها در موناکو انجام شود، در این صورت آنها از مالیات معاف هستند.

 شهروندی از طریق سرمایه وشرکت موناکو
شهروندی از طریق سرمایه و شرکت موناکو

قوانین مالیاتی موناکو

مقررات مالیاتی موناکو برای افراد بسیار مطلوب است. به جز شهروندی فرانسه، که باید مالیات بر درآمد را از درآمد فرانسه بپردازند، افراد مشمول مالیات بر درآمد نمی شوند. موناکو همچنین قوانین جانشینی بسیار مطلوبی دارد.مقررات مالیاتی شرکت نیز به ویژه برای مشاغل محلی که انجام می شود دارای مزایایی است. در حالت دوم، شرکت ها مشمول مالیات سود نیستند. علاوه بر این، در صورت ایجاد کمتر از 25٪ از کل درآمد، شرکت می توانند در فعالیت های بین المللی شرکت کنند و از مالیات معاف باشند.حساب ها باید نگه داشته شوند. به طور خاص، ترازنامه به صورت سود و زیان باید سالانه صادر شود. قوانین حسابداری سختگیرانه است و لازم است که بدانند شرکت مالیاتی داده است یا خیر.برای ایجاد شرکتی در موناکو شرایط خاصی لازم نیست. با این وجود، در بعضی موارد ممکن است مجوز از مقامات محلی برای تشکیل شرکتی بسته به فعالیت های مورد نظر و ساختار شرکتی خود درخواست شود.

انواع شرکت ها در موناکو

متداول ترین نوع شرکت در موناکو SA (شرکت محدود شده با سهام) و SARL (شرکت با مسئولیت محدود) می باشد. همچنین می توان SCS (مشارکت محدود)، SCA (مشارکت محدود با سهام)، SNC (مشارکت عمومی) یا یک شرکت غیرتجاری را ایجاد کرد. همچنین ممکن است شرکت های هلدینگ، مؤسسات وفاداری، نمایندگان تجاری و دفاتر اداری افتتاح شوند.به طور کلی برای افتتاح شرکتی در موناکو سرمایه سهام لازم است. افتتاح SA به 150000 یورو نیاز دارد. برای افتتاح SARL فقط 15000 یورو لازم است.یک حساب بانکی شرکت های چند ارزی با دسترسی آنلاین وب، ویزا یا مستر کارت، و سایر روش های پرداخت استاندارد افتتاح می شود.مدیران ممکن است از هر ملیتی باشند. سهامداران شرکت ممکن است از هر ملیتی برخوردار باشند. این شرکت همچنین ممکن است توسط یک شرکت هلدینگ برگزار شود.دو هفته طول می کشد تا شرکتی در موناکو افتتاح شود. این دوره زمانی ممکن است در صورت درخواست قبلی برای تأیید برای انجام برخی فعالیت های مالی یا بانکی تمدید شود. استفاده از یک شرکت آماده در این دوره زمانی کوتاه می شود.یک شرکت هلدینگ ممکن است در موناکو افتتاح شود که به نوبه خود، بطور مستقیم یا غیرمستقیم، سهام شرکت و یا عضویت سایر شرکت های تجاری یا غیرتجاری داشته باشد.هر ساله شرکت باید بیانیه ای از حسابها را ارائه کند و درآمدهای خود را اعلام کند، همچنین دارای یک محل اقامت تجاری یا محلی باشد.

فرصت های سرمایه گذاری در موناکو

فرصت های سرمایه گذاری.

  • مناقصه ها، پروژه ها و تدارکات آسیایی دولتی
  • بانک توسعه پروژه های پیشنهادی در آسیا
  • DgMarket مناقصه های جهانی
  • منابع اقتصادی سودمند توسعه اقتصادی موناکو (CDE)

بخش بانکی که پاسخگوی نیاز شما میباشد با 37 بانک و بیش از 42 شرکت مدیریت و سرمایه گذاری مشترک است که بخش بانکی، بخش بزرگی از فعالیت های مالی موناکو را تشکیل می دهد . دولت مونگاسک به طور جدی با پولشویی مبارزه می کند و حساب های بانکی شماره گذاری شده غیرقانونی است. اما محرمانه بودن بانک یکی از اصلی ترین اصول بانکدار مونگاسک است.مؤسسات بانکی مونگاسک به طور رسمی نه تنها دارایی های بین المللی را مدیریت میکنند ، بلکه خدمات گسترده ای را به شرکت های Principality ارائه می دهد (از جمله کمک به شرکت ها برای بدست آوردن منابع مالی از یک صندوق ویژه دولتی)سبک زندگی ، ثبات سیاسی، امنیت و مزایای مالی باعث شده است که موناکو به مکانی جذاب برای سرمایه گذاران تبدیل شود.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بخش بانکی و خدمات آن ، لطفاً با ریاست بانکهای موناکو مشورت کنید.

املاک و مستغلات

املاک و مستغلات در موناکو مونت کارلو: مشاهده فعالیت املاک و مستغلات Larvotto در موناکو در حال حاضر به دو دلیل رونق گرفته است:

  • کمیت و اهمیت مزیت های مربوط به خرید ملک در موناکو (کیفیت زندگی، امنیت، مزایای مالی، محیط بانکداری)
  • زمین در Principality بسیار کم است. مقدار فضای موجود با وجود نوآوری های بیشمار فناوری که به گسترش قلمروی Principality کمک می کند ،محدود است.

بیش از نیمی از سرمایه گذاری در موناکو توسط افراد غیر مقیم که قصد زندگی در موناکو دارند، انجام میشود. فقط به طور موقت اتباع فرانسوی که مایل به استفاده از مزایای قوانین مالیات بر ارث هستند ، بخش قابل توجهی لز این جمعیت هستند.برای اطلاعات بیشتر در مورد املاک و مستغلات در موناکو ، با مشاوران حرفه ای املاک مشاوره کنید.

Principality

در موناکو دارای اقتصاد متنوع است. به دلیل موقعیت مکانی و فعالیتهای منحصر به فرد بخش خدمات محیط مالی و صنایع ارزش افزوده در اقتصاد موناکو نمایان ترین آنها هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روش های مهاجرت به موناکو و فرانسه می توانید از طریق شماره های ذکر شده در سایت با دفاتر ما در تهران و شیراز ارتباط برقرار نمایید.

سوالات متداول درباره سرمایه گذاری در موناکو

برای اقامت دائم موناکو (و در نهایت شهروندی) باید چندین الزامات را برآورده کنید. ابتدا باید حداقل 1،000،000 یورو سرمایه گذاری کنید که 500،000 یورو آن را باید در یک بانک موناکو واریز کنید. 500000 یورو دیگر باید برای خرید یک ملک در موناکو هزینه شود.

مجوز ها معمولاً توسط یك اعطا كننده یا تسویه كننده تشكیل می شود كه املاك را به یك متولی یا معتمد منتقل می كند كه موافقت می كنند آن ملك را نگه دارند و آن را برای سود سایر ذینفعان سرمایه گذاری كنند. توافقنامه معتمد معمولاً در سندی به نام توافق نامه اعتبار یا عمل اعتبار منتقل می شود. قانون عادی وظایف بسیار سختگیرانه ای را به معتمدان تحمیل می کند. به طور معمول، اعتبار باید دارای مدت زمان محدود باشد؛ به عنوان مثال، در بیشتر حوزه های قضایی ایالات متحده، مانند نیویورک، مدت اعتبارمی تواند مدت زمان زندگی افرادی که در ایجاد اعتبار زندگی می کنند به علاوه بیست و یک سال باشد.

موناکو کشور کوچکی است که در ریویرای فرانسه واقع شده است و دارای شهرت بسیاری است. سواحل عالی، آب و هوای معتدل و شهر مشهور مونته کارلو باعث شده است سرمایه گذاران، مسافران و سلبریتی ها را جذب خود کند. موناکو حدود 33.000 جمعیت دارد که ترکیبی از اتباع موناکو، مهاجران فرانسه، ایتالیا، بریتانیا، آمریکا، کانادا، استرالیا و آفریقای جنوبی است. موناکو در حقیقت خانه بسیاری از اتباع خارجی است.فرانسه زبان رسمی موناکو است و زبان های انگلیسی و ایتالیایی به طور گسترده ای در مدارس صحبت و تدریس می شود. موناکو از جامعه چند فرهنگی و چند زبانه بهره مند است.

اول از همه اینکه، موناکو یک مکان بسیار امن برای زندگی است و دارای یکی از بالاترین تعداد سرانه پلیس در جهان است.دوم اینکه، تقریبا یک نفر از سه نفر میلیونر است. موناکو یکی از ثروتمندترین مکان های آفتابی است. ملیونرها با توجه به این واقعیت که مالیات بر درآمد برای کسانی که تبعه فرانسه نیستند، اعمال نمی شود جذب موناکو می شوند.همچنین افتتاح حساب بانکی و سرمایه گذاری در املاک و مستغلات موناکو برای مهاجران بسیار آسان است. هر چند که هنوز برخی از قوانین مالیاتی وجود دارد که در زمان انجام کسب و کار نگران کننده است؛ اما قطعا اقامت در موناکو دارای مزایای فراوانی است.

باید از کشوری باشید که در سطح جهانی نیاز به پرداخت مالیات نداشته باشد؛ برای مثال شهروندان آمریکا ملزم به پرداخت مالیات هستند، حتی اگر درآمد خارج از آمریکا کسب کنند. تنها راه قانونی که در مورد این موضوع وجود دارد این است که تابعیت فعلی خود را کاملا کنار بگذارید.

برای تبدیل شدن به مقیم دائم موناکو (و در نهایت شهروند)، اتباع خارجی باید چندین الزام را برآورده کنند. ابتدا شهروند خارجی باید حداقل 1,000,000 یورو سرمایه گذاری کند که 500,000 یورو از این سرمایه باید در یک بانک موناکو واریز و نگهداری شود. 500,000 یورو دیگر باید برای خرید یک ملک به ارزش آن مبلغ در نظر گرفته شود.بعلاوه اتباع خارجی همچنین باید به دولت موناکو ثابت کنند که این شخص بودجه کافی بانکی برای تأمین محل اقامت در کشور را دارا می باشد (تأیید شده توسط مراجع بانک ملی) دارد و اینکه شخص وسایل لازم برای تهیه اقامتگاه در این کشور را دارد.سرانجام، سرمایه گذار مورد نظر باید دارای اثبات عدم سابقه کیفری باشد.

اتباع خارجی که به دنبال شهروندی موناکو هستند، میبایست الزامات زیر را بر آورده کنند. اول، آنها باید ده سال به طور مداوم در کشور سکونت داشته باشند. دوم اینکه آنها دیگر نباید در یک کشور دیگر مشغول خدمت سربازی یا ارتش باشند. موناکو هیچ ملیتی دوگانه را به رسمیت نمی شناسد.

موناکو یک کشور اروپایی است که در جنوب فرانسه واقع شده است. بر اساس جهانگردی خدمات و املاک و مستغلات، اصول اقتصادی دارای یک اقتصاد پر رونق است که موناکو را به یکی از ثروتمندترین کشورها در جهان تبدیل کرده است.
موناکو یک کشور مورد توجه برای مهاجرت است، تعدادی ساختار حقوقی مختلف را ارائه می دهد که انجام فعالیت های گسترده و همچنین مدیریت غنی را به لطف استفاده از شرکت های معتبری یا تجاری امکان پذیر می سازد

  • مناقصه ها، پروژه ها و تدارکات آسیایی دولتی
  • بانک توسعه پروژه های پیشنهادی در آسیا
  • DgMarket مناقصه های جهانی
  • منابع اقتصادی سودمند توسعه اقتصادی موناکو (CDE)

مقررات مالیاتی موناکو برای افراد بسیار مطلوب است. به جز شهروندی فرانسه، که باید مالیات بر درآمد را از درآمد فرانسه بپردازند، افراد مشمول مالیات بر درآمد نمی شوند. موناکو همچنین قوانین جانشینی بسیار مطلوبی دارد.مقررات مالیاتی شرکت نیز به ویژه برای مشاغل محلی که انجام می شود دارای مزایایی است. در حالت دوم، شرکت ها مشمول مالیات سود نیستند. علاوه بر این، در صورت ایجاد کمتر از 25٪ از کل درآمد، شرکت می توانند در فعالیت های بین المللی شرکت کنند و از مالیات معاف باشند.حساب ها باید نگه داشته شوند.

اخبار مرتبط

اسکرول به بالا