071-91009294  | 021-88724227  |

سرمایه گذاری در ایرلند

سرمایه گذاری در ایرلند

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

یکی از انواع مهاجرتی که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، سرمایه گذاری می باشد. سرمایه گذاری دارای روش ها و راه های مختلفی است که از جمله آن ها می توان به خرید ملک یا ثبت شرکت اشاره نمود. هر روش سرمایه گذاری همراه با شرایط خاص خود می باشد و با توجه به قوانین کشور های مختلف می تواند متفاوت باشد. در واقع برای این که بتوانید برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری اقدام نمایید لازم است تا در ارتباط با شرایط کشور مورد نظر خود و قوانین سرمایه گذاری و اقتصادی آن آشنایی داشته باشید. از این رو در این مقاله ما به بررسی روش های سرمایه گذاری در ایرلند می پردازیم.

ایرلند کشوری با شرایط مناسب برای مهاجرت می باشد. مهاجرت به ایرلند دارای شرایط خاصی است که هر کدام از این شرایط می تواند با توجه به خصوصیات فرد متفاوت باشد. از جمله راه ها و روش های مهاجرت به ایرلند عبارتند از: مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجو به ایرلند، مهاجرت کاری به ایرلند، مهاجرت سرمایه گذاری به ایرلند، مهاجرت از طریق تولد فرزند در ایرلند، مهاجرت از طریق ازدواج در ایرلند و … . برای این که بتوانید در ارتباط با هر کدام از این روش های مهاجرتی اطلاع داشته باشید لازم است که با کارشناسان و مشاوران موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد مشورت نمایید. موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد دارای نمایندگی های معتبر در شهر های شیراز و تهران می باشد.

ویزاهای اخذ شده

سرمایه گذاری در ایرلند

همان طور که در ابتدای آغاز این مقاله گفتیم، یکی از راه های مهاجرت به ایرلند، سرمایه گذاری در ایرلند و اخذ ویزای ایرلند برای سرمایه گذاری در این کشور می باشد. سرمایه گذاری در ایرلند به روش های متفاوتی امکان پذیر است که این شرایط عبارتند از: ثبت شرکت در ایرلند، خرید ملک در ایرلند، کارآفرینی در ایرلند و … . هر کدام از این روش ها دارای قوانین و جزئيات خاص خود هستند. البته برای مهاجرت به ایرلند می توان از روش های دیگری نیز اقدام نمود. به طور مثال شما می توانید برای کار در ایرلند و اخذ ویزای کاری ایرلند یا تحصیل در ایرلند برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در ایرلند با داشتن ویزای تحصیلی ایرلند اقدام نمایید. اما در راستای سرمایه گذاری در ایرلند ممکن است سوالاتی برای متقاضیان پیش بیاید که می توان به شرایط مربوط به اخذ اقامت ایرلند از طریق سرمایه گذاری یا دریافت تابعیت ایرلند از این روش اشاره نمود.

در ادامه مقاله به سوالاتی در این باره پاسخ خواهیم داد. مجله Forbes ، ایرلند را به عنوان یکی از بهترین کشور ها برای تجارت و سرمایه گذاری در نظر گرفته است. دولت ایرلند به شرکت ها کمک می کند تا خود را پرورش داده و به آن ها کمک می کند تا موفقیت های بسیاری را در ایلند کسب نمایند. عملکرد ایرلند به عنوان قطب سرمایه گذاری مستقیم خارجی بی نظیر است. ایرلند دارای سابقه ای اثبات شده به عنوان یک مکان موفقیت آمیز برای شرکت های جهانی و بین المللی با رشد بالا در سراسر جهان است. یک سوم شرکت های چند ملیتی در ایرلند بیش از بیست سال در این کشور فعالیت داشته اند و این نشان دهنده دوام ، مقاومت و تعهد این شرکت ها به ایرلند است.

مزایای سرمایه گذاری در ایرلند

ایرلند کشوری است که دارای مزایای بسیاری برای سرمایه گذاری می باشد. در این بخش از مقاله می خواهیم در ارتباط با مزایای سرمایه گذاری در این کشور صحبت کنیم. سرمایه گذاری در این کشور دارای مزایای بسیاری است که برای سرمایه گذاران همراه با سود های بالا خواهد بود. ایرلند بهترین کشور در اروپای غربی برای سرمایه گذاری می باشد و بهترین رتبه را در دنیا برای بخش انعطاف پذیری و سازگاری افراد دارد. این کشور دارای رتبه اول در دنیا برای سرمایه گذاری داخلی با کیفیت و ارزشمند می باشد.

مزایای سرمایه گذاری در ایرلند
مزایای سرمایه گذاری در ایرلند

این کشور مشوق های سرمایه گذاری بسیاری دارد که بهترین ها در جهان هستند. کشور ایرلند همچنین در بین پانزده کشور برتر دنیا با عنوان نوآورانه ترین کشور های جهان هم می باشد. اما تنها این ها به عنوان دلایل سرمایه گذاری در ایرلند نیستند. ایرلند محل استقرار بسیاری از شرکتهای برتر با کارایی بالا در جهان از جمله Intel، Twitter، Pfizer، Citi، Huawei، Takeda، Fujitsu، Novartis و Trend Micro است.

این کشور همچنین موقعیت خود را برای تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در اینترنت اشیاء ، داده های بزرگ ، مهارت های فناوری اطلاعات و ارتباطات ، بهره وری انرژی ، نوآوری در سلامتی و رایانش ابری دارد. پنج مورد از شرکت های برتر در ایرلند که می توانند برای سرمایه گذاری مناسب باشند عبارتند از: شرکت های نرم افزاری جهانی، شرکت های برتر فناوری پزشکی، شرکت های برتر خدمات مالی، شرکت های برتر داروسازی و شرکت های برتر اتوماسیون صنعتی.

روند سرمایه گذاری در ایرلند برای سرمایه گذاران مبتدی

افرادی که تمایل دارند برای اولین بار در ایرلند سرمایه گذاری کنند لازم است تا در ارتباط با سرمایه گذاری در این کشور اطلاعاتی داشته باشند و بدانند که چه روندی برای آن ها بهترین نتیجه را خواهد داشت. در واقع قبل از شروع هر گونه سرمایه گذاری لازم است تا نکاتی را در ارتباط با آن بدانید. اول این که برای سرمایه گذاری در ایرلند لازم است تا از سرمایه گذاری های کوچک سروع کنید. به عنوان مثال شما حتی می توانید با حداقل دویست و پنجاه یورو در ماه برای سرمایه گذاری گذاری های خود در ایرلند اقدام نمایید.

سرمایه گذاری یک بازی طولانی مدت و با چشم انداز بازده مناسب است. از آغاز های کوچک ، با گذشت زمان می توانید نتیجه بزرگ بگیرید. نکته مهم بعدی این است که برای سرمایه گذاری در ایرلند باید هدف داشته باشید. یعنی اول ببینید چه چیزی را می خواهید با این سرمایه گذاری به دست آورید؟ دوم ببینید که چه زمان می خواهید به آن برسید و سوم این که چه مقدار ریسک را خواهید پذیرفت؟!

تحقیقات نشان می دهد افرادی که هدف مالی مشخصی دارند ، می توانند بیشتر از سایرین صرفه جویی کنند. نکته مهم بعدی این است که برای سرمایه گذاری باید اول از همه بدهی های زیاد را پرداخت نمایید. در مرحله بعدی باید تصمیم بگیرید که چگونه می خواهید سرمایه گذاری کنید و در نهایت از مشاوران موسه میرداماد کمک بگیرید.

بررسی انواع روش های سرمایه گذاری در ایرلند

روش های مختلفی برای سرمایه گذاری در ایرلند وجود دارند که هر کدام از آن ها شرایط خاصی دارد. ما در این بخش به بررسی روش های سرمایه گذاری در ایرلند می پردازیم. نکاتی که برای سرمایه گذاری در روش های مختلف در ایرلند وجود دارد با هم متفاوت هستند و از این رو لازم است تا به دقت آن ها را مورد بررسی قرار داد.

خرید ملک در ایرلند برای سرمایه گذاری

یکی از روش های سرمایه گذاری در ایرلند خرید ملک در ایرلند می باشد. اگر شما تمایل دارید برای سرمایه گذاری در ایرلند اقدام نمایید لازم است تا به میزان دو میلیون یورو برای ملک های مشخص شده در این کشور سرمایه گذاری نمایید. شما می توانید این هزینه را برای یک ملک یا چند ملک در این کشور پرداخت نمایید.

دقت کنید که شما در پنج سال اول حق فروش خانه را نخواهید داشت. با این کار شما می توانید برای پنج سال اقامت موقت ایرلند را کسب نمایید. پس از آن نیز می توانید اقامت خود را تمدید نمایید. اما اگر زود تر ار پنج سال خانه خود را بفروشید اقامت ایرلند را از دست خواهید داد. در سرمایه گذاری با این روش تنها لازم است که سالی یک بار به این کشور بروید و پس از هشت سال نیز می توانید پاسپورت ایرلند را دریافت نمایید.

سرمایه گذاری در ایرلند از طریق سپرده حساب های دولتی

یمی از روش های مهم سرمایه گذاری در ایرلند از طریق سپرده حساب های دولتی در ایرلند می باشد که از این طرق شما می توانید با سرمایه گذاری مبلغ یک میلیون یورو در کشور ایرلند و سپرده گذاری در حساب های دولتی این کشور اقامت ایرلند را دریافت نمایید. در واقع پس از این که مبلغ مورد نظر را پرداخت نمودید این مبلغ به مدت پنح سال در اختیار دولت ایرلند خواهد بود و پس از آن به شما کاملا بازگشت داده خواهد شد.

پس از این که مدت زمان پنح ساله تمام شد شما می توانید به راحتی پاسپورت ایرلند را دریافت نمایید. این روش سرمایه گذاری در ایرلند دارای مزایای بسیار زیادی می باشد. از جمله مزایای سرمایه گذاری در این کشور می توان به کار در ایرلند، دریافت ویزای همراه ایرلند برای همسر و فرزندان زیر هجده سال، تحصیل رایگان فرزند و … اشاره نمود.

کارآفرینی در ایرلند برای سرمایه گذاری

ایرلند قوانین جالبی را برای کارآفرینی دارد و هر فردی که بتواند کسب و کاری پر سود را برای ایرلند ایجاد نماید می تواند در نهایت اقامت ایرلند را اخذ کند. در این راستا باید توجه داشته باشید که اگر کسب و کار شما نیاز به ثبت شدن دارد باید شرکت به نام شما ثبت شود. حداقل سرمایه موجود برای این که بتوانید این شرکت را برای کارآفرینی ثبت نمایید برای سهامدار و سرمایه گذار اصلی باید پنجاه هزار یورو باشد و سایر اعضا نیز باید حداقل سی هزار یورو سرمایه داشته باشند. برای این کار و این مدل سرمایه گذاری لازم است تا شرایطی رعایت شود.

کارآفرینی در ایرلند
کارآفرینی در ایرلند

از جمله این شرایط این است که کارآفرینی باید ایده ای مناسب داشته باشد و فرد کارآفرین باید ده شغل در ایرلند ایجاد کند و تا چهار سال میزان درآمد به یک میلیون یورو برسد. این شرکت باید در کشور ایرلند ثبت شده باشد و یک تیم با تجربه داشته باشد. در این روش شما می توانید برای همسر و فرزندان خود نیز ویزای ایرلند را به عنوان ویزای همراه دریافت نمایید. در ابتدا به شما ویزایی سه ساله داده می شود که می توانید تا پنج سال دیگر هم آن را تمدید نموده و در نهایت برای دریافت پاسپورت ایرلند اقدام نمایید. دقت کنید که با داشتن پاسپورت این کشور شما می توانید بدون اخذ ویزا به بسیاری از کشور های دنیا مثل انگلیس و آمریکا سفر کنید.

سرمایه گذاری در مشاغل موجود در ایرلند

یکی از روش های مهم سرمایه گذاری در ایرلند به عنوان سرمایه گذاری سازمانی شناخه می شود که با استفاده از آن شما می بایست مبلغی را در یک کسب و کار جدید یا کسب و کاری که از قبل در این کشور وجود داشته سرمایه گذاری نمایید. حداقل میزانی که باید در این روش سرمایه گذاری نمایید یک میلیون یورو می باشد. در این حالت و با انحام این مدل سرمایه گذاری در ایرلند می توانید کسب و کار را به نام خود ثبت نمایید.

در این روش نکته ای که بسیار مهم است این می باشد که شما باید در کسب و کاری که به نفع اقتصاد این کشور است سرمایه کذاری نمایید. در واقع این سرمایه کذاری شما باید در راستای حمایت از اقتصاد ایرلند باشد. شما می توانید این سرمایه را بین یک یا چند شرکت در ایرلند همزمان انجام دهید.

سوالات متداول درباره سرمایه گذاری در ایرلند

بله ایرلند برای زندگی مزایای بسیار زیادی دارد.

از جمله روش های سرمایه گذاری در ایرلند عبارتند از: خرید ملک، کارآفرینی، سپرده گذاری و …

بله عموما با تمام مدل های سرمایه گذاری امکان اخذ اقامت موجود است.

بله بسیاری از روش ها منجر به اخذ تابعیت این کشور می شوند.

حداقل میزان سرمایه گذاری در ایرلند دویست و پنجاه دلار در ماه می باشد.

ایرلند برای سرمایه گذاران فضای بازی دارد و حمایت بالایی از این افراد می کند.

این مدل شرکت ها عبارتند از: شرکت های نرم افزاری جهانی، شرکت های برتر فناوری پزشکی، شرکت های برتر خدمات مالی، شرکت های برتر داروسازی و شرکت های برتر اتوماسیون صنعتی.

در این حالت لازم است تا از سرمایه های کم و با بازده طولانی استفاده کرد.

در این حالت باید دو میلیون یورو هزینه نمود.

در این حالت لازم است تا یک میلیون یورو سرمایه کذاری کرد.

اخبار مرتبط

اسکرول به بالا