071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در نیوزلند | شرایط پذیرش + هزینه ها + دانشگاه ها 2023

تحصیل در نیوزلند

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کارشناسان و متخصصان موسسه میرداماد با بررسی شرایط تحصیلی و اقامتی این کشور، می توانند شما را در تصمیم گیری  هرچه بهتر برای رسیدن به هدف تان جهت تحصیل در نیوزلند یاری نمایند. دانشگاه های ممتازی در این کشور وجود دارد که در ادامه مقاله به آنها اشاره شده است.

 
تحصیل پزشکی در نیوزلند

تحصیل مقطع کارشناسی و ارشد در نیوزلند

نیوزلند در سطح جهان به کیفیت آموزش بالای مطابق با استانداردهای جهانی مشهور است. موسسات آموزش تحصیلات عالی در نیوزلند شامل دانشگاه ها، کالج ها، کالج های تخصصی و مراکز فنی است. از ملزومات ادامه ی تحصیل در این کشور ارئه ی مدرکی دال بر تسلط به زبان انگلیسی است و چه در مقطع کارشناسی و چه کارشناسی ارشد، دانشجویان متقاضی بایستی مستقیما بر روی وب سایت دانشگاه مورد نظر درخواست پذیرش خود را ثبت نمایند. مدت زمان دوره ی کارشناسی در این کشور بین 3 تا 4 سال است و در دانشگاه های نیوزلند بیش از 117 رشته در مقطع کارشناسی و در حوزه های مختلفی نظیر علوم طبیعی، انسانی، علم تجارت، علوم مهندسی، ریاضیات و انفورماتیک، ارائه می شود.

در این کشور برای دانشجویان متقاضی گستره ی وسیعی از رشته ها در مقطع کارشناسی ارشد ارائه می شوند. پر طرفدار ترین رشته ها برای مقطع کارشناسی ارشد در این کشور در حوزه های تجارت، مدیریت، توریسم، اقتصاد، دارایی، مهندسی و آموزش قرار می گیرند. در نیوزلند، تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به دو شکل نیمه وقت و تمام وقت امکان پذیر است. در بین دانشگاه های نیوزلند دانشگاه مَسی با 69 رشته و دانشگاه اوکلند با 40 رشته در مقطع کارشناسی ارشد در صدر قرار دارند.

تحصیل دکترا در نیوزلند

نیوزیلند زمینه تحقیقات عالی، هزینه های مقرون به صرفه و فعالیت های فوق برنامه را برای دانشجویان دکترا فراهم آورده است. تمام هشت دانشگاه کشور در رتبه بندی جهانی قرار دارند و این به این معنا است که شما در یک موسسه بین المللی قادر به تحصیل در مقطع دکترا هستید. حمایت دولت از دانشجویان بین المللی این امکان را فراهم کرده که هزینه هایشان به عنوان یک شهروند نیوزیلندی باشد و نه بیشتر. هشت دانشگاه ممتاز نیوزیلند:

  • دانشگاه اوکلند
  • دانشگاه اوتاگو 
  • دانشگاه کانتربری
  • دانشگاه وایکیتو
  • دانشگاه صنعتی اکلند
  • دانشگاه مسی
  • دانشگاه ویکتوریا در ولینگتون
  • دانشگاه لینکلن

فرصت های پژوهشی منحصر به فرد، از اصول زیست شناسی تا علم انسان شناسی، دانشگاه های نیوزلند عهده دار پروژه هایی شده اند که به سادگی در جاهای دیگر موجود نیست. این کشور همچنین مکانی برای پیشگامان پارک های علمی، مراکز مالی و مراکز مهندسی است. نظام آموزش عالی در سطح جهانی، در نیوزیلند تنها هشت دانشگاه وجود دارد، اما هر یک از آنها در 2018 QS و جدول های اتحادیه تحصیلات عالی تایمز قرار دارند.

ویزاهای اخذ شده

بدون نرخ هزینه های بین المللی، برخلاف بسیاری از مراکز معروف که تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد محتمل هزینه های اضافه می شود، در دانشگاه های کشور نیوزیلند لازم نیست هیچ هزینه اضافی برای تحصیل در مقطع دکترا پرداخت کنید، یعنی در کشور نیوزلند شهریه دانشجویان بین المللی در مقطع دکترا به اندازه دانشجویان بومی نیوزلند می باشد و این یکی از مزایای اصلی این کشور برای تحصیل مقطع دکتری است و اگر حتی دانشجو موفق به اخذ بورسیه یا فاند نشد، نیازی به پرداخت شهریه زیاد ندارد. امنیت و استقبال- نیوزیلند همواره دانشجویان با استعداد را برای تحصیل در دانشگاه ها تشویق می کند که پس از فارغ التحصیلی به اقتصاد خود کشور نیز کمک می شود.این کشور همچنین دومین کشور صلح طلب جهان (پس از ایسلند) است.

هزینه تحصیل در نیوزلند

چه دانشجویان کارشناسی و چه دانشجویان تحصیلات تکمیلی ای که قصد دارند در نیوزلند ادامه ی تحصیل دهند بایستی ثابت کنند که توانایی پرداخت هزینه های زندگی و تحصیل در آن کشور را دارند. این هزینه ها برای دوره های تحصیلی کمتر از نه ماه در حدود ماهانه 1000 دلار آمریکا و برای دوره های طولانی تر سالانه 12500 برآورد شده است. البته دانشجویان در نیوزلند اجازه کار تا 20 ساعت در هفته را دارند که می توان برای آن حداقل دستمزد 92/11 دلار در ساعت را انتظار داشت. هزینه شهریه بسته به مقطع و دانشگاه انتخابی متغیر است. عموما رشته های علوم انسانی، آموزش و هنر ارزان تر و رشته هایی مانند مهندسی و پزشکی گران تر هستند.

هزینه تحصیل در نیوزلند

به همین ترتیب تحصیلات در مقاطع بالاتر هزینه بر تر است و همانند بسیاری از کشور ها رشته ی MBA از گران ترین دوره ها به شمار می رود. برای تحصیل در مقطع لیسانس هزینه ی سالانه ای بین 20500 تا 25000 دلار نیوزلند و برای مقطع کارشناسی ارشد به مبلغ سالانه ای بین 19000 تا 29000 دلار نیوزلند نیاز خواهید داشت. رشته ی MBA بین 31000 تا 50000 دلار و تحصیل در مقطع دکترا بین 6500 تا 9000 دلار نیوزلند در سال هزینه خواهد داشت. به جز شهریه برخی دانشگاه ها دانشجویان را ملزم به پرداخت هزینه های اجرایی می کنند که سال به سال متغیر است.

هزینه ی اجاره ی یک آپارتمان سه خوابه در نیوزلند هفته ای 200 دلار خواهد بود که البته استفاده از خوبگاه های دانشجویی این هزینه را پایین تر خواهد آورد. هزینه سالانه ی خورد و خوراک در حدود 2000 تا 25000 دلار نیوزلند و هزینه پوشش بیمه ی درمانی بین 200 تا 700 دلار می شود. دانشجویانی که در نیوزلند تحثیل می کنند باید ماهانه بین 120 تا 250 دلار هم برای هزینه های حمل و نقل در نظر بگیرند.

ویزای تحصیلی نیوزلند

اگر شما قصد دارید تا بیشتر از سه ماه در کشور نیوزلند تحصیل کنید، به ویزای دانشجویی نیاز خواهید داشت. الزامات ویزای تحصیلی نیوزلند عبارتند از:

  • پیشنهاد دانشگاه مورد تحصیل که توسط اداره صلاحیت نیوزلند تایید شده باشد.
  • یک ضمانت نامه کتبی از موسسه یا شخصی که بتواند اقامتکاه مناسب (مسکن) در اختیار شما قرار دهد (در صورتی که زیر 18 سال هستید)
  • صورت وضعیت سرمایه کافی برای زندگی در هنگام تحصیل
  • بلیط پرواز برگشت به کشور تابع، و یا شواهد حاکی از موجودی کافی نقدی برای خرید بلیط برگشت.

ویزای تحصیلی نیوزلند

اگر مهاجرت به نیوزلند شما و همچنین اقامت شما در این کشور بیش از 6 ماه شود، ممکن است نیاز باشد تا آزمایشات مربوط به بیماری سل را بدهید. اگر شما بیش از 17 سال سن دارید و قصد اقامت بیش از 2 سال در این کشور را دارید، گواهی تاییدیه پلیس برای تایید اخلاقی شما ضروری می باشد. اگر دوره تحصیلی شما سه ماه یا کمتر باشد، نیازی به اخذ ویزای دانشجویی نیست و تنها ویزای بازدید کننده کفایت می کند.

دانشگاه های معتبر نیوزلند

آیا برای تحصیل در نیوزیلند برنامه‌ریزی می‌کنید؟ اگر اینطور است، ما درک می‌کنیم که چرا! به نظر می‌رسد که این کشور همه چیز را داشته باشد: دانشگاه‌های مشهور، کیفیت عالی زندگی، جوامع متنوع، شهرهای پر جنب و جوش، مناظر طبیعی خیره‌کننده و دامنه بی‌نظیر از اشتغالات خارج از فضای باز، همه در یک منطقه نسبتا فشرده.

شهرهایی مانند اوکلند و ولینگتون به هیچ وجه کمبود فعالیت‌های فرهنگی را ارائه نمی‌کنند، در حالی که آن‌هایی که شور و اشتیاق زیادی برای بیرون کردن فضای باز دارند، در گستره وسیعی از زمین، از جمله یخچال‌های طبیعی، کوه‌ها، جنگل‌های بارانی و البته تعداد زیادی خط ساحلی مواجه خواهند شد. شرایط تحصیل رایگان در نیوزلند را می توانید از مشاورین ما در موسسه میرداماد بخواهید، مشاورین ما اطلاعات به روزی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

سوالات متداول درباره شرایط تحصیل در نیوزلند

  • دانشگاه اوکلند
  • دانشگاه اوتاگو 
  • دانشگاه کانتربری
  • دانشگاه وایکاتو
  • دانشگاه صنعتی اوکلند
  • دانشگاه مسی
  • دانشگاه ویکتوریا در ولینگتون
  • دانشگاه لینکلن

 هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی به طور سالیانه بین 20500 تا 25000 می باشد.

هزینه تحصیل در رشته MBA بین 31000 تا 50000 دلار می باشد.

هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد به طور سالیانه بین 19000 تا 29000 دلار نیوزلند می باشد.

تحصیل در مقطع دکترا بین 6500 تا 9000 دلار نیوزلند در سال هزینه دارد.

  • پیشنهاد دانشگاه مورد تحصیل که توسط اداره صلاحیت نیوزلند تایید شده باشد.
  • یک ضمانت نامه کتبی از موسسه یا شخصی که بتواند اقامتگاه مناسب (مسکن) در اختیار شما قرار دهد (در صورتی که زیر 18 سال هستید)
  • صورت وضعیت سرمایه کافی برای زندگی در هنگام تحصیل
  • بلیط پرواز برگشت به کشور تابع، و یا شواهد حاکی از موجودی کافی نقدی برای خرید بلیط برگشت.

متوسط هزینه زندگی در نیوزیلند ماهیانه 3680$ (دلار نیوزیلند) می باشد.

شما می توانید تا ۲۰ یا ۳۰ یا ۴۰ساعت در هفته کار داشته باشید اگر شرایط زیر را دارا میباشید:

  • برای حداقل ۲ سال در کشور بمانند
  • دارای مدرک از کشور نیوزلند یا دستاوردهایی در کشور نیوزلند
  • دارای یک برنامه توسعه یافته یا راهبردی یک ساله برای ارائه بهتر آموزش و پرورش در کشور نیوزلند

مدت زمان دوره کارشناسی در این کشور بین 3 تا 4 سال است.

مدت زمان تحصیل در نیوزیلند در مقطع کارشناسی ارشد ۱ الی ۲ سال است.

مدت زمان تحصیل در نیوزیلند در مقطع دکترا ۳ تا ۵ سال است.

اخبار های مرتبط

دوره های زبان در نیوزلند

دوره های زبان در نیوزلند

اگر شما نیازهای زبان انگلیسی دانشگاه در نیوزلند را برآورده نکنید، آکادمی زبان انگلیسی دانشگاه (ELA) چندین برنامه انگلیسی ارائه

مشاهده

اسکرول به بالا