071-91009294  | 021-88724227  |

سفر به لوکزامبورگ

سفر به لوکزامبورگ

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

اگر قصد سفر به لوکزامبورگ را دارید باید بدانید که این کشور دارای آب و هواهای اصلاح شده با زمستان های خفیف است، اگر چه ژانویه و فوریه می تواند بسیار سرد باشد و درجه حرارت می تواند به پایین ترین مقدار به عنوان -15 ° C سقوط کند، تابستان در لوکزامبورگ بسیار گرم می شود و دمای هوا در ماه جولای و اوت حدود 30 درجه سانتیگراد است.در این کشور افراد اغلب در حال ساخت و ساز در زمین ها با دره های وسیع و کم عمق می باشد.

شرایط سفر به لوکزامبورگ

روز ملی لوکزامبورگ در تاریخ 23 جون قرار دارد.اعضای شهروندی اتحادیه اروپا، EEA و شهروندان سوئیس نیاز به گذرنامه دارند که برای اقامت آنها در لوکزامبورگ معتبر باشد، بدین معنی که شما هم اگر میخواهید به لوکزامبورگ مهاجرت کنید ملزم به دریافت گذرنامه می باشید.شهروندان غیر اتحادیه اروپا که معاف از ویزا هستند (به عنوان مثال نیوزلندی و استرالیایی ها) باید گذرنامه ای را برای حداقل 3 ماه حین ورود به لوکزامبورگ ارائه دهند و مورد تایید کشور لوکزامبورگ نیز باشد.اقوام غیر اتحادیه اروپا که نیاز به داشتن ویزا دارند (مثلا آفریقای جنوبی) باید یک گذرنامه داشته باشند که اذعان کند مدت اقامت در لوکزامبورگ حداقل 3 ماه طول می کشد تا یک ویزای شینگن اعطا شود.لوکزامبورگ عضو کنوانسیون شینگن است.

ویزای شینگن لوکزامبورگ

درباره ویزای شینگن باید اینطور گفت که هیچ کشور مرزی وجود ندارد که این معاهده را امضا کرده و اجرا نکند. مانند: اتحادیه اروپا (به غیر از بلغارستان، کرواسی، قبرس، ایرلند، رومانی و بریتانیا)، ایسلند، لیختن اشتاین، نروژ و سوئیس. به همین ترتیب، ویزای اعطا شده برای هر عضو شینگن در تمام کشورهای دیگر که معاهده را امضا کرده و اجرا کرده اند معتبر است.

ویزای شینگن لوکزامبورگ

اما مراقب باشید: همه اعضای اتحادیه اروپا، معاهده شینگن را امضا نکرده اند و همه اعضای شینگن بخشی از اتحادیه اروپا نیستند. این به این معنی است که ممکن است چکهای گمرکی وجود داشته باشد اما هیچ مهاجرتی (سفر در شینگن به کشور عضو /  غیر اتحادیه اروپا) صورت نگرفته باشد.

مهاجرت به لوکزامبورگ

ممکن است مجبور باشد که مهاجرت کنید آن هم با توجه به شرایط زندگی و اما نه آداب و رسومی که برای مهاجرت به مقصد قابل چشم پوشی است.شهروندان کشورهای فوق آنتیگوا و باربودا، باهاما، باربادوس، موریس، سنت کیتس و نوویس و سیشل،اجازه دارند در لوکزامبورگ بدون مجوز در طول دوره 90 روز بدون ویزا کار و یا اقامت کنند. با این حال، این معافیت ویزا لزوما به سایر کشورهای شنگن محدود نمی شود.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قوانین مهاجرت لوکزامبورگ با مشاورین ما در موسسه میرداماد در تماس باشید تا اطلاعات کامل را به شما بدهیم.

اسکرول به بالا