071-91009294  | 021-88724227  |

بهترین کشور برای مهاجرت و کار

بهترین کشور برای مهاجرت و کار

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

افراد به دلایل مختلف از جمله دستیابی به شرایط بهتر به فکر مهاجرت به کشور های دیگر می افتند. روش های مهاجرت متفاوتی برای هر فرد وجود دارد. در این مقاله کارشناسان مجرب موسسه حقوقی مهاجرتی میرداماد اطلاعات مورد نیاز بهترین کشور برای مهاجرت و کار را در اختیار شما قرار داده اند.

ارزانترین کشورها برای مهاجرت و کار

لیست ارزانترین کشور برای مهاجرت و کار از طریق پرس و جو از مهاجران به دست آمده است. در زیر کشورهای ارزان برای مهاجرت و زندگی را برای شما آورده ایم.

ویتنام

ویتنام مقصد رویایی مسافرانی است که دارای هر نوع بودجه ای می باشند. در حال حاضر ویتنام، هنوز جزء کشورهای ارزان قیمت برای زندگی و مسافرت است.

ویتنام مناظر خیره کننده ای برای کشف غذاهای محلی خوشمزه دارد و همچنین برای سفر تا حدودی یک مقصد پرماجرا محسوب می شود.

آفریقای جنوبی

اگر می خواهید در خارج از کشور کار و زندگی کنید، اما نگران زبان مردم بومی آن کشور هستید؛ کشورهای مقرون به صرفه ای هستند که به زبان انگلیسی صحبت می کنند؛ مانند آفریقای جنوبی که شماره 5 در لیست بهترین و ارزانترین کشورهایی که در آن زندگی می کنند، را کسب کرده است.

احتمالاً ارزانترین کشور انگلیسی زبان برای زندگی، آفریقای جنوبی است. نه تنها می توانید بدون مراجعه به کلاس زبان از پس آن برآیید، بلکه بیشتر شهرهای آفریقای جنوبی نیز از کیفیت زندگی بالایی برخوردارند، مانند شهرهای غربی، که این امر مهاجرت را بسیار آسان تر می کند.

چین

کار در چین می تواند همزمان مقرون به صرفه و بسیار پر سود باشد. حقوق در اینجا از بسیاری از کشورهای دیگر آسیا بیشتر است و اقتصاد رو به رشد دارد، به این معنی که شغل های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

البته شهرهای بزرگ مانند شانگهای و پکن دارای برچسب قیمت بالاتری خواهند بود، اما حقوق نیز به میزان قابل توجهی بیشتر خواهد شد. چین کشوری باورنکردنی است و بسیاری از برنامه های خارج از کشور، میزبان رویدادها و حتی کلاس های رایگان ماندارین هستند، بنابراین شما حتی می توانید در حالی که آنجا هستید، یک زبان کاملاً جدید یاد بگیرید.

کره جنوبی

کره جنوبی ارزان ترین کشور برای کار و زندگی نیست، اما در این لیست واقع شده است؛ زیرا حقوق بسیار رقابتی دارد و برنامه ها اغلب همراه با اسکان رایگان موجود است، که هزینه زندگی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

تدریس زبان انگلیسی یک انتخاب آشکار برای کار کردن است، زیرا کره جنوبی برای تدریس انگلیسی به عنوان یک زبان خارجی، نام خود را به عنوان یکی از بهترین مقاصد جهان بدل کرده است.

شهرهای مدرن کره جنوبی با شهرهای آمریکا و اروپا در رقابت هستند، علاوه بر آن حومه شهرها خیره کننده و متنوع می باشد. دارای غذای فوق العاده و مردم دوستانه است؛ این موارد کره جنوبی را به یک مکان عالی برای کار، پس انداز پول و مسافرت تبدیل می کند.

پرو

اگر بعد از یک زندگی ماجراجویی در طول زندگی با مشکل بودجه روبرو هستید، پرو ممکن است کشور ایده آل برای شما باشد. به عنوان یکی از ارزان ترین کشورهای جهان رده بندی شده است.

پیاده روی در مسیر اینکا و بازدید از Machu piccho ضرورتی برای هر بازدید کننده است، اما بسیاری از مناطق کمتر شناخته شده نیز برای کشف وجود دارد. زندگی و کار در پرو زمان زیادی را برای کشف پادشاهی اینکا، از تپه های ماسه ای در ایکا تا جنگل های بارانی آمازون به شما می دهد.

لهستان

اگر ایده آل های شما برای کار و زندگی در یکی از ارزانترین کشورهای اروپا است، لهستان گزینه خارق العاده و مقرون به صرفه دیگری است. لهستان به مراتب کمتر از همسایه خود، آلمان شناخته شده است و به تدریج به کانون توجه مسافران و مهاجران بین المللی تبدیل می شود.

زندگی در ورشو و کراکوف بسیار مدرن هستند و دارای کلیه امکانات غربی که شما نیاز دارید می باشد؛ تنها با نصف قیمتی که در آلمان خرج می کنید. تدریس اختیاری است، اما مجموعه ای از فرصت های شغلی و خدمات حرفه ای نیز وجود دارد که می توانید حقوق بسیار خوبی بابت آن دریافت کنید.

بهترین کشور ها برای مهاجرت و کار

علاوه بر کشور های همیشگی مورد علاقه مانند کشورهای اسکاندیناوی، این لیست شگفتی های زیادی از جمله کشورهای بحرین، جمهوری چک و عمان را در خود جای داده است.

در اکثر کشورهایی که بین کار و زندگی تعادل خوبی دارند، مهاجران نیز از زندگی خود در خارج از کشور رضایت بیش از حد دارند؛ به عنوان مثال درصد رضایت مندی در نیوزیلند 89 درصد، کاستاریکا 88 درصد و جمهوری چک 87 درصد می باشد.

جالب اینجاست که مطابق جدیدترین نظرسنجی Expat Insider، رضایت زیاد از تعادل زندگی و کار به معنای این نیست که افراد خارجی زیاد کار نمی کنند. در واقع سهم بالایی از مهاجران در کشورهای برجسته تمام وقت کار می کنند، و ساعات کار هفتگی آنها فقط کمی پایین تر از میانگین جهانی (44.3 ساعت) است.

دانمارک
دانمارک

دانمارک

فقط با 39.7 ساعت در هفته (در مقابل 44.3 ساعت در سطح جهانی)، مهاجران با کار تمام وقت در دانمارک، کوتاه ترین هفته کار را از 10 کشور برتر با تعادل عالی کار و زندگی دارند. شاید این مزیتی باشد که مهاجران بسیار تحصیل کرده را جذب می کنند.

نزدیک به نیمی از پاسخ دهندگان در دانمارک (47 درصد) دارای مدرک کارشناسی ارشد یا مشابه هستند. علاوه بر این، 12 درصد دارای مدرک دکتری (در مقابل 6 درصد در سطح جهانی) هستند، که همراه با سوئد، بالاترین سهم از بین 10 کشور برتر را دارد.

بحرین

نزدیک به نیمی از مهاجران در بحرین (46 درصد)، دلایل مربوط به کار را برای مهاحرت به این کشور ذکر می کنند؛ بیش از یک چهارم شغل خود را پیدا کرده اند (26 درصد)، که این آمار بیش از دو برابر میانگین جهانی (12 درصد) است.

بقیه توسط یک شرکت محلی (12 درصد) و عده ای توسط کارفرمای خود (6 درصد) استخدام شده اند و یا تعدادی از افراد که تمایل داشتند کار خود را در خارج از کشور (1 درصد) شروع کنند.

به نظر می رسد بحرین مکان مناسبی برای کار و مهاجرت باشد، همانطور که یکی از مهاجران توضیح می دهد: “هنوز هم می توانید بعد از یک روز کار، زمان استراحت پیدا کنید.”

نروژ

مهاجران در نروژ از تعادل زندگی و کار خود (72 درصد) و ساعات کار (77 درصد) رضایت دارند. در واقع، آنها فقط به طور متوسط 42.9 ساعت در هفته را در محل کار می گذرانند، که 1.4 ساعت کمتر از مهاجران در مشاغل تمام وقت در سراسر جهان (44.3 ساعت) است.

یکی از مهاجران انگلیسی می گوید: “تعادل کار و زندگی در اینجا بسیار مهم است و محل شغل ها معمولاً بسیار دوستانه و صمیمانه هستند.” علاوه بر این، دوازده درصد از مهاجران در نروژ درآمد ناخالص سالانه خانوار بیش از 150,000 دلار دارند. از بین 10 کشور برتر، تنها سهم کسانی که در نیوزیلند حضور دارند بیشتر است (14 درصد).

جمهوری چک

مهاجران در جمهوری چک طولانی ترین ساعت کاری را در بین 10 کشور برجسته (44.9 ساعت) دارند، که حتی کمی بالاتر از میانگین جهانی (44.3 ساعت) است. با وجود این، آنها هنوز هم به طور کلی از ساعات کاری خود (76 درصد در مقابل 61 درصد در سطح جهانی) و همچنین تعادل کار و زندگی راضی هستند (73 درصد در مقابل 60 درصد در سطح جهان).

یک مهاجر استرالیایی می گوید: “شرایط کار من در اینجا عالی است. کارفرمای من مزایای بسیاری از جمله روزهای تعطیل بیشتر و مراقبت های بهداشتی خوب را به من ارائه می دهد”.

نیوزیلند
نیوزیلند

نیوزلند

با توجه به اینکه بیشتر مهاجران برای رسیدن به کیفیت بهتر زندگی (26 درصد) و تنها شش درصد با استناد به دلایل کار به نیوزیلند مهاجرت می کنند، واضح می باشد که کار در آنجا اولویت آنها نیست.

فقط 73درصد از مهاجران در کشور تمام وقت کار می کنند، که کمترین سهم در بین 10 مقصد برتر و ده درصد امتیاز کمتر از میانگین جهانی (83 درصد) است.

سوئد

به نظر می رسد مهاجران در سوئد از زندگی و کار خوبی برخوردار هستند؛ زیرا رضایت بالای متوسط چندین عامل را نشان می دهد. نزدیک به هفت نفر از ده نفر (69 درصد) از تعادل کار و زندگی خود و بیش از سه چهارم (77 درصد) از ساعات کاری خود راضی هستند.

مانند نیوزیلند، آنها فقط 42.3 ساعت در هفته به صورت تمام وقت، در مقایسه با میانگین 44.3 ساعت در سطح جهانی کار می کنند. می توانید مقاله بهترین شهر های سوئد برای مهاجرت را مطالعه نمایید.

کاستاریکا

مهاجران شاغل در کاستاریکا 44.3 ساعت در هفته مشغول به کار می باشند، این دقیقاً همزمان با میانگین مهاجران در سراسر جهان است؛ در حالی که در سطح جهان فقط 60 درصد، از تعادل کار و زندگی خود راضی هستند. 68 درصد از مهاجران در کاستاریکا از مهاجرت به این کشور راضی هستند.

متأسفانه، به نظر می رسد ساعات کاری طولانی پرداخت نمی شود. فقط 44 درصد از مهاجران در کاستاریکا می دانند که درآمد خانوار یکبار مصرف آنها بیش از آن چیزی است که برای تأمین هزینه های روزانه (در مقابل 48 درصد در سطح جهانی) نیاز دارند.

هلند

قبل از مهاجرت به خارج از کشور، سه مهاجر از پنج مهاجر (60 درصد) اقتصاد و بازار کار هلند را به عنوان مزیت بالقوه، در مقایسه با 45 درصد در سطح جهان می دیدند.

شاید این وضعیت عالی اقتصادی باشد که به مهاجران اجازه می دهد تا 2.3 ساعت کمتر از میانگین جهانی به صورت تمام وقت (42 ساعت در مقابل 44.3 ساعت) در یک هفته کار کنند.

عمان

مانند بحرین، بیشتر مهاجران (43 درصد) به دلایل زیادی به عمان نقل مکان کرده اند. یک چهارم (25درصد) شغل خود را پیدا کردند، یازده درصد توسط یک شرکت محلی استخدام می شوند، پنج درصد نیز توسط کارفرمای خود به خارج فرستاده می شوند و دو درصد برنامه ریزی کرده اند که تجارت خود را در خارج از کشور آغاز کنند.

در حقیقت، به نظر می رسد کار، نقش مهمی در زندگی مهاجران در عمان دارد، زیرا تقریباً همه افراد (96 درصد) تمام وقت کار می کنند، که بالاترین سهم در بین 10 کشور برتر با تعادل عالی کار و زندگی است.

مالت

مشابه نیوزیلند، بیشترین دلیل برای مهاجرت به مالت، کیفیت بهتر زندگی (27 درصد) است؛ در حالی که تنها 15 درصد موارد، دلایل کار را ذکر می کنند.

علاوه بر این، حدود سه چهارم مهاجران در مالت تمام وقت (77 درصد) مشغول به کار هستند، که پس از نیوزیلند از نظر کمترین سهم از بین ده کشور موجود در اینجا در رده دوم است.

با این حال، بر خلاف نیوزیلند، افرادی که تمام وقت کار می کنند، 43.9 ساعت در هفته را در محل کار می گذرانند.

آسان ترین کشورها برای مهاجرت و کار
آسان ترین کشورها برای مهاجرت و کار

آسان ترین کشورها برای مهاجرت و کار

ایجاد یک زندگی جدید در خارج از کشور راحت تر از همیشه است؛ اما بستگی به آنچه شما به دنبال آن هستید، خواهد داشت.

جدا شدن از کشور مبداء خود و شروع مجدد هرگز آسان نبوده است. با اندکی پول، داشتن اعتماد به نفس و اندکی صبر و شکیبایی، می توانید یک ماجراجویی بزرگ را در یک محیط کاملاً متفاوت از هر مکانی شروع کنید، تا زمانی که یک سقف روی سر خود داشته باشید.

پاراگوئه

این کشور قلب و شهر گرمسیری آمریکای جنوبی است که غالباً در لیست بازنشستگان، به دنبال افزایش حقوق بازنشستگی می شود. جذب مهاجران به پاراگوئه به دلیل اقتصاد پایدار، مالیات کم و هزینه پایین زندگی می باشد. با این حال، مانند بسیاری از کشورهای در حال توسعه، زندگی در اینجا دارای نقاط ضعف آن از جمله فساد است.

اکوادور

اکوادور کوچک تر از فیلیپین اما از انگلستان بزرگ تر است. اکوادور اغلب در لیست پناهگاه های بازنشستگی قرار می گیرد. این کشور دارای بیش از 2200 کیلومتر خط ساحلی از جمله گالاپاگوس که غنی از حیات وحش است. همچنین با قرار گرفتن در بالای آمریکای جنوبی، یک پایگاه فوق العاده برای کاوش در کل قاره است.

پاناما

به عنوان یک پناهگاه مالیاتی برون مرزی است و حملات متعاقب آن، کاری برای جلب توجه درخواست پاناما، به عنوان یک مقصد مهاجرتی انجام نداده است.

آب و هوای گرمسیری، هزینه کم زندگی و اعتبار عالی ایمنی، پاناما را به عنوان یک انتخاب کمکی، تبدیل کرده است. دو برنامه ویزا این روند را تسهیل می کند؛ راه اندازی ویزای سازمان ملل متحد گرمسیری در سال 2012 به شهروندان 50 کشور مختلف از جمله ایالات متحده آمریکا، بیشتر کشورهای عضو اتحادیه اروپا، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا، نیوزلند، برزیل، آرژانتین و مکزیک اجازه می دهد تا سریعاً بتوانند درخواست اقامت دائم کنند.

اگر شما، 5000 دلار آمریکا را در یک بانک پانامایی واریز کنید و یک شرکت محلی تأسیس کنید؛ پنج سال پایین خط، شما می توانید برای گذرنامه واجد شرایط باشید؛ با این وجود، باید به طور ایده آل با گذراندن بیشتر وقت خود در آنجا، روابط خود را با کشور نشان دهید.

مکزیک

انواع ویزاها و مجوزهای مختلف در دسترس کسانی است که به دنبال مهاجرت به مکزیک هستند. اولین محل تماس شما باید موسسه ملی مهاجرت کشور باشد.

آمریکایی ها، اروپا غربی و شهروندان بخش هایی از آمریکا لاتین می توانند تا 180 روز بدون ویزا اقامت داشته باشند. متقاضیان سایر کشور ها می توانند ویزا را برای 33 دلار MX دریافت کنند؛ اگرچه برای افرادی که دارای مشاغل مستقل از موقعیت مکانی هستند، مناسب است.

اگر می خواهید برای یک شرکت مکزیکی کار کنید به 155 دلار اجازه کار نیاز دارید که می توانید پس از ورود به آنجا درخواست دهید.

اقامتگاه موقت (چهار ساله) و اقامت دائم برای کسانی که می خواهند بیش از شش ماه بمانند، نیز از طریق 40 دلار مشمول شرایط موجودی بانکی در دسترس هستند؛ اما باز هم، این ویزا ها به شما اجازه کار نمی دهند. قبل از ورود باید درخواست ویزای اقامت دهید. مکزیک یک سیستم امتیاز برای مهاجران معرفی کرده است، اما هنوز جزئیات آن اعلام نشده است.

کشور های برتر دنیا برای کار

HSBC اطلاعاتی در رابطه با مشاغل، پیشرفت کار، تعادل بین کار و زندگی، مزایای اشتغال و دیگر فاکتور ها را در اختیار علاقه مندان قرار داده است. (میزان دستمزد نیز مورد بررسی قرار گرفته اما به عنوان فاکتور مستقل نقشی ندارد). در زیر 10 کشور برتر را برای شما آورده ایم.

سوئیس بهترین کشور برای کار
سوئیس بهترین کشور برای کار

سوئیس

طبق گفته HSBC، برای دومین بار سوییس به عنوان بهترین کشور از نظر اشتغال معرفی شده است. این کشور دارای بیشترین تعادل کار و زندگی، بیشترین میزان دستمزد و بالاترین فرهنگ کاری می باشد. میانگین دستمزد سالانه در سوئیس 188275 دلار و دو برابر میانگین جهانی 97419 دلاری می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط مهاجرت به سوئیس از طریق شماره های ذکر شده در سایت با مشاورین عمومی رایگان ما تماس حاصل نمایید.

آلمان

آلمان بهترین کشور جهت کسب تجارب جدید است و طبق گفته HSBC هفتاد و نه درصد مهاجرین اعلام داشته اند که امنیت کاری در آلمان بیش از کشور خودشان بوده است.

سوئد

بیشتر مهاجرانی که به سوئد مهاجرت نموده اند، گزارش داده اند که فرهنگ کاری در کشور آنان، نوعی توسعه به حساب می آید. طبق گزارشات و رای گیری های HSBC کشور سوئد از جمله مقاصد عالی جهت اشتغال به کار می باشد. 6 کشور اروپایی راه خود را به لیست 10 کشور برتر یافته اند و به سبب تعادل بالای کار و زندگی خود معروف هستند. میانگین دستمزد سالانه قابل انتظار در سوئد، 84802 دلار می باشد.

امارات متحده عربی

طبق گزارش HSBC پنجاه و شش درصد مهاجرین به امارات متحده دارای مجوز اقامت و 75 درصد از مهاجرین امکانات سلامتی خواهند داشت. میانگین دستمزد سالانه قابل انتظار در امارات متحده عربی، 112820 دلار است.

نروژ

نروژ نیز یکی از کشور های تازه وارد به این لیست می باشد؛ و طبق گفته HSBC یکی از کشور هایی است که با میزان آراء 87 درصد بیشترین رضایت در تعادل کار و زندگی در آن گزارش شده است. میانگین دستمزد سالانه قابل انتظار در نروژ، 97486 دلار است.

سنگاپور

مانند هنگ کنگ، این کشور بهترین مقصد توسعه کاری است، اما امکان تعادل کاری و زندگی وجود ندارد. 62 درصد مهاجرین به توسعه کار خود اشاره نموده اند، و این درحالی است که 30 درصد مهاجرین از تعادل کاری و زندگی خود راضی نیستند. 53 درصد مهاجرین اظهار داشته اند که زمان بیشتری به کار پرداخته اند. میانگین دستمزد سالانه قابل انتظار در سنگاپور، 138641 دلار است.

اتریش

مانند بریتانیا، اتریش اولین بار است که در این لیست قرار دارد. 71 درصد مهاجران به اتریش از تعادل بین کار و زندگی خود اشاره نموده اند و 62 درصد آنان توسعه کار خود را گزارش داده اند. میانگین دستمزد سالانه قابل انتظار در اتریش، 85288 دلار است.

هنگ کنگ

با توجه به گزارش HSBC هنگ کنگ محیطی مناسب جهت توسعه کاری و نه زندگی بهتر به شمار می آید. 68 درصد مهاجران کاری اعلام نموده اند که پیشرفت خوبی در کار داشته اند؛ و این در حالی است که 50 درصد مهاجران اعلام نموده اند که از زمان مهاجرت به هنگ کنگ تعادل کار و زندگی خود را از دست داده اند. میانگین دستمزد سالانه قابل انتظار، 169756 دلار می باشد.

انگلستان

انگلستان اولین بار است که در لیست 10 کشور برتر از نظر مهاجران به حساب می آید (شایان ذکر است که از زمان رای گیری تا کنون قطعا مسائل بسیاری تغییر کرده اند). HSBC اعلام داشته است که مهاجران در بریتانیا تجارب بهتری نسبت به کشور خود کسب می نمایند. میانگین دستمز سالانه قابل انتظار، 83227 دلار است.

بحرین

با توجه به گزارش HSBC، شصت و پنج درصد کارمندان مشغول به کار در بحرین می توانند مرخصی با حقوق دریافت نمایند و به کشور خود سفر کنند. در سراسر خاور میانه 91 درصد کارمندان از قرارداد های کاری خود راضی هستند و این میزان از آمار 76 درصدی جهانی بسیار بیشتر است. میانگین دستمزد قابل انتظار،98622 دلار می باشد.

بهترین کشور ها برای مهاجرت تحصیلی
بهترین کشور ها برای مهاجرت تحصیلی

بهترین کشور ها برای مهاجرت تحصیلی

مهاجرت تحصیلی یکی از روش های مهاجرت به کشور های محتلف می باشد. هر متقاضی کشور مبداء را بر اساس معیار های مختلفی از جمله رتبه و رنکینگ دانشگاه، هزینه تحصیل و زندگی انتخاب می کند. در این مقاله بهترین کشور برای تحصیل را برای شما آورده ایم.

ایتالیا

ایتالیا به سبب غذاها، زبان جذاب، هنر های زیبا و تاریخ پویای خود یکی از پرطرفدارترین مقاصد تحصیلی دانشجویان بین المللی به حساب می آید. تحصیل در ایتالیا شامل مطالعه فرهنگ این کشور در تمامی رشته می باشد.

اسپانیا

اسپانیا دارای فستیوال های تاریخی، خواب نیمروز لذت بخش و رقصندگان فلامنکو می باشد. همچنین چیزهای کلیشه ای مانند سواحل زیبا و ژامبون سروانو نیز از جمله جاذبه های اسپانیا به حساب می آید. هر سال، بسیاری از دانشجویان بین المللی به دنبال یادگیری زبان اسپانیایی و تحصیل در رشته هایی چون بیزینس و غیره می باشند.

انگلستان

نمی دانیم که به خاطر دیوید بکهام، جارگون یا قلعه هری پاتر است که انگلستان انقدر طرفدار دارد، اما این را می دانیم که دانشجویان بسیاری بدون هیچ دلیلی علاقه خاصی به این کشور دارند.

فرانسه

به سبب شب های درخشان و روز های پرنور، دانشجویان بین المللی عاشق فضای رومانتیک فرانسه هستند. این کشور دارای بیانیه های مد یا ماجراجویی آشپزی بسیاری نیز می باشد.

آلمان

دانشجویان به سبب وجود اوکتوبرفست و قلعه نووشوانشتاین و همچنین سیستم آموزشی عالی، علاقه خاصی به آلمان دارند. آلمان کشور مهاجر پذیر می باشد و افراد از کشور های متفاوت می توانند مهاجرت به آلمان را انتخاب کنند.

استرالیا

بسیاری از مردم به سبب امکانات تفریحی استرالیا مانند اسکی و گشت و گذار در سیدنی، کیلومتر ها سفر می کنند تا از این کشور بازدید نمایند.

ژاپن

ژاپن با داشتن فرهنگی غنی، معماری زیبا و بیشترین امکانات تکنولوژی بهترین مقصد کسب تجارب جدید می باشد. چرخی در جنگل های پر از شکوفه های گیلاس بزنید و نقدی بر نقاشی مجمع الجزایر داشته باشید.

چین

دانشجویانی که در بیجینگ، شانگهای یا هنگ کنگ تحصیل نموده اند، رزومه قابل توجهی خواهند داشت. در پایان هر هفته، شهروندان به مکان های دیدنی چون دیوار چین یا جنگندگان تراکوتا عزیمت می کنند.

آرژانتین

در آرژانتین می توان از مندوزآ، پاتاگونیا برای اسکی و آبشار ایگوآزا دیدن نمود.

کستاریکا

این کشور حقیقتا یکی از بهترین کشور ها به منظور تحصیل در خارج از کشور به حساب می آید. زمانی که توانستید مرز آمریکای جنوبی را بشکنید، از این کشور به عنوان اساس دیگر کشور های تحت رادار استفاده نمایید. البته اگر بتوانید از زندگی خالص فاصله بگیرید.

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری
بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه گذاری

سرمایه گذاری یکی دیگر از روش های مهاجرت می باشد که شما می توانید با استفاده از این روش مسیر مطمین تری را سپری کنید. در زیر لیست بهترین کشور های دنیا برای سرمایه گذاری را برای شما آورده ایم.

بریتانیا

هزینه های 2 میلیون GBP برای اقامت دائم و تابعیت بعدی در انگلستان مورد نیاز است، اما موارد اضافی وجود دارد که حتی اگر بتوانید مبلغ سرمایه گذاری رابپردازید، باید آنها را برآورده کنید.

متقاضیان باید حداقل 5 سال قبل از دریافت تابعیت، درانگلستان زندگی کنند و در این مدت آنها مجبورهستند حداقل 9 ماه در هر سال در این کشور بمانند.

درخواست باید بین 2 الی 3 ماه قبل از شروع کار در هرجایی انجام شود. بخاطر داشته باشید که برنامه های سرمایه گذاری تابعیت انگلستان برای شرکت هایی که به دنبال تجارت در آنجا هستند ایده آل تر است.

مالت

به دلیل ROI بالا، که به همه ارائه می دهد، مالت یکی از پرطرفدارترین برنامه شهروندی برای فروش در کل اروپا را دارد.

شما می توانید LIP مالت را انتخاب کنید که چیزی حدود 900000 یورو یا برنامه اقامت مالت باشد، که در حدود 275000 یورو برسد. طبق برنامه اقامت، شما مجبورید ملک بخرید یا اجاره کنید و در آنجا بمانید.

حداقل برای 12 ماه هنگامی که موفق به گرفتن تابعیت شدید. گذرنامه مالت به شما امکان مسافرت، تحصیل و زندگی در حدود 26 کشور اروپایی از جمله مواردی همچون سوئیس، آلمان و فرانسه را میدهد.

قبرس

دریافت تابعیت در قبرس از طریق سرمایه گذاری ارزان نیست (2.000.000 یورو برای گذرنامه و 300.000 یورو برای ویزای طلایی)؛ اما این یک روند سریع است که هیچ شرایط اقامت ندارد و فرد می تواند در 6 ماه یا کمتر از آن گذرنامه قبرس را دریافت کند.

با این حال، عدم الزامات طبیعی سازی توسط دولت از طریق سرمایه گذاری اجباری در مورد ملک جبران می شود که حداقل باید 500.000 یورو هزینه داشته باشد. مشابه شهروندی مالت، گذرنامه قبرس همچنین به شهروند جدید اجازه میدهد تا کار، تحصیل و زندگی در اتحادیه اروپا را انجام دهد (همه 28 کشور).

میزان تایید با توجه به اینکه تجربه لازم برای درخواست وجود ندارد، بسیار دلگرم کننده است. در حقیقت شما می توانید تقریبا از هر کشوری در جهان، از طریق برنامه مهارت های خاص سرمایه گذاری، درخواست شهروندی قبرس را بدهید.

هلند

هلند یک مکان زیبا برای زندگی است و هلندی ها با سیاست گذاری سرمایه گذاری برای همه علاقمندان، یک شهروندی یکپارچه و کاملا ساده از طریق سرمایه گذاری دارند.

برای ویزای طلایی هلند باید1.250.000 یورو بپردازید و پس از آن حداقل 5 سال برای دریافت اقامت دائم در این کشور نیاز دارید.

هرچند که پاسپورت کشور هلند را دریافت کنید، تنها شرط این است که به هلند سفر کنید و حداقل در سال چند روز در آنجا بمانید. دقیقا مانند مالت، شما به 26 کشور در منطقه شینگن برای کار بدون سفر، ویزا و غیره دسترسی کامل خواهید داشت.

سن کیتس و نویس (St kitts&nevis)

اولین کشور در تاریخ مدرن است که برنامه شهروندی را با سرمایه گذاری آغاز می کند. شما می توانید هر یک از سه روش زیر را انتخاب کنید:

  • 150.000 دلاربه صندوق امداد hurricane
  • 250.000 دلار به صندوق توسعه اجتماعی و زیربنایی (SIDF)
  • 400.000 دلار سرمایه گذاری در املاک سن کیتس و نویس مناسب است.

گذرنامه ای فقط به مدت 3-4 ماه به شما داده می شود و نیازی به مصاحبه ندارید. شهروندان سن کیتس، می توانند با ویزای خود حدود 120 کشور در سراسر جهان را بطور رایگان سفر کنند و نیازی به هزینه کردن در یک سیستم مالیاتی در کشور نیست؛ زیرا سود مالیات بر ارث وجود ندارد.

خوشحال می شوید بدانید که کل مراحل درخواست محرمانه است و حتی پس از اینکه تابعیت خود را دریافت کردید، به طور خودکار به کشورهای دیگر گزارش نمی شود. اما باید هر گذرنامه سن کیتس پس از 10 سال تمدید شود.

بهترین کشور ها برای مهاجرت از طریق خرید ملک
بهترین کشور ها برای مهاجرت از طریق خرید ملک

بهترین کشور ها برای مهاجرت از طریق خرید ملک

خرید ملک یکی از روش های سرمایه گذاری در کشور های مختلف می باشد. در زیر برای شما بهترین کشورهها برای خرید ملک آورده شده است.

سن کیتس و نوویس

دارای برنامه اقامت جهانی است. هر گاه که خریداری، ملکی به ارزش 400000 دلار آمریکا در کیتس و نوویس خریداری نماید، به صورت اتوماتیک، امتیاز اقامت در آن را دریافت می نماید. این اقامت، اجازه سفر به بیش از 100 کشور ناحیه شینگن، کانادا، انگلستان، هنگ کنگ، سنگاپور و غیره برای خریدار صادر می نماید.

این مجوز هم تراز با اخذ مجوز اقامت از موناکو، سوئیس، آندورا، انگلستان، برمودا، جزیره کیمن، باهاماس و دیگر کشور های دریای کارائیب می باشد.

باهاماس

به منظور زندگی در باهاماس، پس از ارسال تقاضای اخذ اقامت و خرید ملک به ارزش 500000 دلار آمریکا و یا بیشتر، به صورت اتوماتیک و به دلیل آن که مایل به زندگی در این کشور هستید و از تمکن مالی کافی برخوردارید، می توانید ویزای اقامت در این کشور را دریافت نمایید.

سیچلز

اخذ اقامت این کشور تنها با خرید ملک در آن امکان پذیر است. مجوز اقامت 5 سال اعتبار دارد و پس از 5 سال تنها با پرداخت 12500 دلار آمریکا، قادر به تمدید مجوز خواهید بود.

آلبانی

کشور آلبانی به هر سرمایه گذاری، که خانه ای جهت زندگی خریداری نماید مجوز ویزای موقت اهداء می کند. خبر خوب آن است که خانه های ارزان بسیاری در مرکز آلبانی و کمی گرانتر و بهتر در حدود 20000 یورو در قسمت های جنوبی کشور وجود دارد.

برزیل

شایعه شده است که برزیل دارای برنامه شهروندی اقتصادی می باشد که حقیقت ندارد. شهروند اقتصادی به معنای سرمایه گذاری متقاضی در کشور در ازای اخذ امتیاز شهروندی می باشد. حداقل مبلغ سرمایه گذاری، 160000 دلار می باشد.

معمولا این کار از طریق اهداء و سرمایه گذاری های ناکارآمد صورت می گیرد. برزیل دارای چنین شرایطی نیست و تنها با 5 سال زندگی در این کشور به دلیل خوگیری، امتیاز شهروندی خود را به متقاضی اهداء می نماید.

کلمبیا

آمریکای جنوبی بهترین مقصد سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران خارجی به حساب می آید. کلمبیا الماس نهانی است که بهترین منطقه آن برای خرید ملک از نظر مجلات و روزنامه ها مدلین می باشد. حداقل سرمایه گذاری در کلمبیا 23000 دلار است.

جیورجیا

اگرچه اخذ مجوز اقامت در جیورجیا از طریق خرید ملک ساده ترین راه آن است، اما قوانین مرتبط با آن از سال 2017 تا کنون بسیار تغییر نموده است. حداقل سرمایه گذاری در این کشور، 100000 دلار می باشد.

حداقل مبلغ قابل سرمایه گذاری در جیورجیا از 2 سال پیش تا کنون 3 برابر شده و از 35000 دلار به 100000 دلار رسیده است. با سفر به این کشور درمیابید که چقدر هزینه ملک در آن پایین بوده و پس از مدتی شما را باز هم به سرمایه تان خواهد رساند.

مهاجرت به مالزی از طریق خرید ملک
مهاجرت به مالزی از طریق خرید ملک

مالزی

مالزی یکی از کشور های مورد علاقه در آسیا است، اما این درحالی است که بازار ملک در آن اشباع شده و کمی پول بیشتر، بهترین زندگی را برای شما در آن جا رقم خواهد زد. اگرچه کشور مالزی به سبب خرید ملک اقامت خود را به کسی نمی دهد، اما راه های بسیاری هستند تا بتوان اقامت مالزی را اخذ نمود. حداقل سرمایه گذاری در مالزی 70000 دلار است.

نیکاراگوئه

مانند خیلی از همسایه های آمریکای لاتین خود، نیکاراگوئه اقامت خود را برای خارجیان مشتاق به سرمایه گذاری در بیزینس داخلی یا ملک ارائه می دهد و یکی از امن ترین و به صرفه ترین کشورهای آمریکای شمالی به حساب می آید؛ پس تعجبی ندارد که چرا اقامت این کشور از طریق سرمایه گذاری روز به روز طرفداران بیشتری پیدا می کند. حداقل سرمایه گذاری در این کشور 30000 دلار می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط مهاجرت و اقامت کشور های مختلف و دوره های زبان انگلیسی در اروپا می توانید به صورت حضوری به دفاتر ما در تهران و شیراز مراجعه نمایید.

نظرات کاربران

  • توسط محمد
    تاریخ: تیر 1, 1399
    نفر
    نفر

    سلام درود برشما، بنده سی سالمه دیپلم دارم ،مدرک آرایشگری دارم سه سال سابقه کار آرایشگری دارم ، کدام کشور میتونم مشغول به کار بشم بهم اقامت کاری بدهد؟ با تشکر سپاس فراوان ،محمد،

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 3, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام روزتون بخیر
      برای کار در اکثر کشور ها بهتر است حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی داشته باشید و همچنین مدرک زبان نیز ارائه دهید. لطفا با ما در تماس باشید تا شما را به طور دقیق و کامل راهنمایی نماییم.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا