071-91009294  | 021-88724227  |

بهترین شهرهای سوئد برای زندگی

بهترین شهرهای سوئد برای زندگی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کشور سوئد همواره یکی از مقاصد منتخب برای بسیاری از مهاجران است. چند راه‌ مهاجرتی برای حضور در بهترین شهرهای سوئد برای زندگی وجود دارد. در ادامه به شرایط زندگی در شهرهای سوئد خواهیم پرداخت، گرچه برای پیمودن راه مهاجرت و دانستن تمامی نکات مورد نیاز، داشتن یک همراه آگاه از لازمه‌های آن است. گروه متخصصان موسسه‌ میرداماد راهنمای شما در این مسیر هستند.

لیست بهترین شهرهای سوئد برای زندگی

سوئد یکی از چهار کشور وسیع دریای بالتیک است و دارای مرز زمینی با کشورهای نروژ و فنلاند می باشد. برخی از بهترین شهرهای این کشور به ترتیب در ادامه لیست توضیح داده شده اند. مالمو : این شهر پایتخت کشور سوئدی اسکانیا است و سومین شهر بزرگ کشور سوئد می باشد. این شهر یکی از بهترین شهرهای کشور سوئد برای زندگی است. در قلب این شهر سه میدان با نام های Gustav Adolf’s ، میدان بزرگ و میدان کوچک وجود دارد. در فصل زمستان، میدان بزرگ پیست اسکی می شود. در ماههای می و سپتامبر در فصل تابستان نیز سواحل سنگی و پارک های این شهر مکان مناسبی برای گردش می با شند.

گوتنبرگ دومین شهر بزرگ سوئد است و دارای فضایی دلنشین می باشد. این شهر دارای معماری کلاسیک و مدرن زیبا است. موزه هنر گوتنبرگ بهترین مجموعه از هنر نوردیک جهان است که در آن آثار هنرمندان مدرن و کلاسیک مانند: مونه، پیکاسو و رامبراند به نمایش گذاشته شده است. استکهلم بزرگترین شهر سوئد و پایتخت این کشور است. جمعیت این شهر تقریبا دو میلیون می باشد. مرکز این شهر شامل 14 جزیره است که بیش از 50 پل به دریاچه ملارن از غرب و دریای بالتیک از شرق دارد.

البته در مقالات دیگر هم اشاره کردیم که معایب زندگی در سوئد عبارتند از:

  • سردی هوا
  • هزینه بالای زندگی
  • مالیات سنگین
  • دشواری یادگیری زبان سوئدی
  • خلق و خوی مردم سوئد

زندگی در اوپسالا و لوند

اوپسالا شهری در مرکز کشور سوئد، در 70 کیلومتری شمال استکهلم می باشد. می توان گفت بیشتر اهمیت شهر به دلیل دانشگاهی بودن آن می باشد. این شهر یکی از شهرهای مذهبی کشور سوئد می باشد. این شهر از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. دانشجویانی که در این شهر مشغول تحصیل هستند از امنیت بالایی برخوردار می باشند و به جرات می توان گفت، اگر شما نیمه شب هم در این شهر رفت و آمد داشته باشید از امنیت برخوردار هستید و آمار جرم و جنایت در این کشور بسیار پایین است.

زندگی در اوپسالا و لوند

لوند نام شهری در استان اسکانیا واقع در جنوبی ترین قسمت سوئد است. این شهر بدلیل ساختار مناسب جهت دوچرخه سواران از شهرت بالایی برخوردار است. در این شهر بیش از پنج هزار پارکینگ دوچرخه و ۱۶۰ کیلومتر مسیر دوچرخه رو وجود دارد. لوند شهری دانشگاهی محسوب شده و جو فرهنگی در این شهر متاثر از جمعیت انبوه دانشجویان سوئدی و بین‌المللی می‌باشد. دانشگاه لوند که در سال ۱۶۶۶ میلادی تاسیس گردید، با قدمتی ۳۵۰ ساله یکی از قدیمی ترین دانشگاه ها در اروپا به شمار می‌رود. زندگی در سوئد چگونه است؟ برای دریافت جواب این سوال بهتر است که با مشاورین موسسه میرداماد در تهران و شیراز همراه باشید.

اسکرول به بالا