071-91009294  | 021-88724227  |

دوره های زبان انگلیسی در اروپا

دوره های زبان انگلیسی در اروپا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دوره های آمادگی امتحان IELTS به شما کمک خواهد کرد که زبان و اعتماد به نفس مورد نیاز برای امتحان IELTS خود را با تمرکز بر اجزای خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن تقویت کنید. در ادامه مقاله به دوره های زبان انگلیسی در اروپا اشاره کرده ایم.

تحصیل در دوره های زبان انگلیسی در اروپا

دوره های جستجو به زبان انگلیسی در اروپا، دوره ای است که مطالعه یک موضوع خاص در حوزه موضوعی وسیع تر و پایه ای از صلاحیت است. یک دوره معمول شامل سخنرانی ها، ارزیابی ها و آموزش ها می شود. تحصیل در انگلستان بر مهارت های مورد نیاز برای افزایش مهارت های گفتاری و درک خواندن تمرکز می کنند. دوره های زبان انگلیسی فرماندهی زبان دانش آموزان را بدست دارند و ابزارهایی را برای حرکت موثر در جهان که زبان انگلیسی به طور فزاینده ای گسترش می یابد، فراهم می کند.

آموزش زبان انگلیسی در اروپا

دوره های عمومی انگلیسی ما مهارت های ارتباطی عملی شما را در صحبت کردن و نوشتن و همچنین خواندن و گوش دادن و البته تسلط و دقت دستور العمل شما توسعه می دهد. معلمان واجد شرایط ما به یادگیری فردی که نیاز دارید را با آموزش های منظم یک به یک در اختیار شما قرار می دهد.

آموزش زبان انگلیسی در اروپا

شما فرصتی برای تمرین زبان انگلیسی خود را از طریق بحث، نقش و کارهای جفتی خواهید داشت. اروپا ششمین بزرگترین قاره است و شامل 47 کشور و وابستگی ها، جزایر و سرزمین های مختلف است. این مرز با دریای مدیترانه به جنوب، آسیا به شرق و اقیانوس اطلس به غرب است. مشاهده تمام دوره های زبان انگلیسی در اروپا 2018/2019:

  • گالری زبان در آلمان
  • انگلیسی عمومی

آمادگی آزمون IELTS در اروپا

سیستم آزمون بین المللی زبان انگلیسی (IELTS) محبوب ترین آزمون زبان انگلیسی در جهان برای تحصیل در آموزش عالی است. همچنین توسط بسیاری از کارفرمایان و سازمان های مهاجرت دولتی به عنوان مدرک توانایی شما برای برقراری ارتباط در زبان انگلیسی شناخته شده است. دوره های آمادگی برای آیلتس در مدارس لندن، بیرمنگام، منچستر و تورنتو موجود است. دوره های زبان انگلیسی روزانه در طول فصل عید پاک، تابستان و پاییز در مالت ارائه می شود. دانشگاه های انگلیسی زبان رایگان را می تواند از مشاورین موسسه میرداماد بخواهید، مشاورین ما در این زمینه شما را به صورت کامل راهنمایی خواهند کرد.

اسکرول به بالا