071-91009294  | 021-88724227  |

موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در شهر های مختلف ایران

موسسه اعزام دانشجو به ترکیه

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

اگر به دنبال تحصیل در ترکیه هستید، بهره مندی از خدمات یک موسسه اعزام دانشجو به ترکیه برای تضمین موفقیت شما کلید اصلی است. شما عزیزان در هر کجای کشورمان که باشید می توانید از خدمات چنین موسساتی بهره مند شوید. در ادامه مشاوران موسسه حقوقی توسعه گران مهر و عدالت میرداماد به معرفی انواع خدمات موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در شیراز، تهران ، تبریز ، مشهد ، اصفهان  و دیگر شهر ها پرداخته اند.

مطالعه بیشتر:

تحصیل رایگان در ترکیه

موسسه اعزام دانشجو به ترکیه

ترکیه از مدت ها قبل به عنوان یک بازار قدرتمند شناخته می شود. این کشور یکی از کشورهای دارای رشد سریع، دارای ارتباط با اروپا و آسیا است که جمعیت جوان بسیاری نیز دارد و بسیاری به دنبال مهاجرت به ترکیه می باشند. هرچه قدرت کشوری افزایش یابد، به فارغ التحصیلان با مهارت بیشتری نیز احتیاج خواهد داشت. بر اساس گزارش جدید اطلاعات آموزش شورای انگلیس که در کنفرانس EAIE اخیر در استانبول منتشر شد، این نیاز، همراه با افزایش درآمد شخصی یک طبقه متوسط در حال ظهور است. در نتیجه افراد زیادی تمایل دارند به این کشور مهاجرت کنند و در دانشگاه های ترکیه تحصیل کنند.

اگر در مورد تحصیل در ترکیه برای ترم آینده نیازمند اطلاعات هستید اما نمی دانید از کجا و چگونه شروع کنید، در ادامه ما به عنوان یک موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در شیراز به طور خلاصه راهنمایی برای یادگیری کل روند ارائه داده ایم.

با نمایندگان ما در موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در شیراز و تهران تماس بگیرید

ابتدا با مراجعه به سایت https://www.imohajerat.org/ اطلاعات کلی را دریافت کنید، سپس می توانید با موسسه تماس گرفته و یا به صورت حضوری به دفتر موسسه مراجعه فرمایید. شما می توانید در مورد رشته و شهر مورد علاقه خود از آنها مشورت بگیرید. در غیر این صورت، آنها روند درخواست ورود به دانشگاه های ترکیه را برای شما توضیح می دهند و در مورد هدف و هزینه تحصیل شما بحث می کنند.

برنامه ای را انتخاب کنید

بهترین راه برای اطمینان از انتخاب درست دوره و دانشگاه، مطالعه، تحلیل و مقایسه طیف وسیعی از دوره ها و دانشگاه های موجود در وب سایت ما در موسسه اعزام دانشجو در شیراز، است. همچنین این نکته نیز حائز اهمیت است که شرایط ورود به هر دوره را بررسی کنید. اگرچه الزامات اساسی برای همه دانشگاه های ترکیه تقریبا یکسان است، اما گاهی اوقات می تواند از دانشگاه های دولتی به خصوصی متفاوت باشد. برای کمک بیشتر و کسب اطلاعات مناسب در مورد نیازها، با نمایندگان و مشاوران ما در موسسه اعزام دانشجو در شیراز تماس بگیرید.

برنامه ای را انتخاب کنید
برنامه ای را انتخاب کنید

مدارک خود را ارسال کنید

وقتی دانشگاه و برنامه ای را برای درخواست تعیین کردید، زمان ارسال مدارک مورد نیاز را بررسی کنید. لیستی از مدارکی وجود دارند که شما باید ارسال کنید، از جمله گواهینامه های علمی قبلی خود از مدرسه یا دانشگاه، گذرنامه یا عکس کارت شناسایی ملی و غیره.

نامه پیشنهادی خود را دریافت کنید

با اسناد و مدارک شما، مشاوران ما در موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در تهران و شیراز برای آن موضوع خاص از آن دانشگاه خاص درخواست خواهند کرد. در مدت زمان کوتاهی، نامه پیشنهادی مشروط توسط دانشگاه به نام شما صادر می شود. این نامه همچنین مستقیما از دانشگاه به ایمیل شما ارسال می شود.

شهریه خود را پرداخت کنید

بعد از گرفتن نامه پیشنهاد مشروط، باید مبلغ مشخصی را به دانشگاه پرداخت کنید تا نامه قبولی نهایی را بگیرید. معمولاً مدت دو هفته زمان خواهید داشت که برای دوره کارشناسی و دوره های تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکترا) شهریه خود را پرداخت کنید. در صورت عدم دریافت ویزا، این پول قابل استرداد است.

شهریه خود را پرداخت کنید
شهریه خود را پرداخت کنید

نامه پذیرش نهایی

پس از پرداخت وجه، دانشگاه نامه پذیرش نهایی را مستقیماً به ایمیل شما و همچنین به سفارت ترکیه در کشور شما ارسال می کند تا بتوانید برای ویزا اقدام کنید. ما در این روند در موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در شیراز و تهران به شما کمک خواهیم کرد.

برای ویزای دانشجویی اقدام کنید

پس از دریافت نامه پذیرش نهایی، شما باید مدارک دیگری را برای پردازش ویزا آماده کنید. در هنگام پردازش ویزا، شما باید مدارک را به صورت آنلاین و حضوری ارائه دهید، سپس سفارت برای مصاحبه شفاهی با شما تماس می گیرد.

آماده پرواز

پس از گرفتن ویزا چمدان خود را آماده کرده و به ترکیه پرواز کنید.

مجوز اقامت و بیمه درمانی

پس از اتمام این مراحل ما به شما برای داشتن بیمه درمانی و اجازه اقامت کمک خواهیم کرد که هر دو برای یک دانشجوی خارجی در ترکیه اجباری هستند.

موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در شهرهای مختلف

شهر های مختلف ایران که دارای موسسه اعزام دانشجو به این کشور هستند به شرح زیر می باشند:

  • موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در تهران
  • موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در شیراز
  • موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در مشهد
  • موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در تبریز
  • موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در اصفهان
  • موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در ارومیه
  • موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در اردبیل
  • موسسه اعزام دانشجو به ترکیه در مراغه

"<yoastmark

خدمات موسسه اعزام دانشجو به ترکیه

موسسه اعزام دانشجو به این کشور می تواند به شما در یافتن دانشگاه، کالج یا مدرسه مناسب کمک کرده و در زمینه درخواست دوره به شما مشاوره بدهد.

مشاورین موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد طیف کاملی از خدمات مهاجرت را به افرادی که مایل به تحصیل در ترکیه هستند، ارائه می دهد. ما به شما در اخذ ویزای تحصیلی و درخواست اجازه اقامت در ترکیه کمک می کنیم.

ما همچنین در تلاش هستیم تا به روزترین اطلاعات مربوط به اداره مهاجرت را به شما ارائه دهیم و خود را متعهد به بهبود خدمات مشتری کنیم.

اخذ ویزای تحصیلی بدون شک یکی از جنبه های چالش برانگیز ورود به دانشگاه در ترکیه است، این فرایند شامل جمع آوری لیست طولانی اسناد در کشور خود و ترکیه است و پس از آن اسناد معتبر باید به صورت حضوری در خدمات مهاجرت ترکیه ثبت شوند. کارمندان باتجربه موسسه اعزام دانشجو شما را در هر مرحله از این فرآیند پیچیده راهنمایی می کنند و با دستورالعمل های مفصل، برنامه ای به شما ارائه می دهند و شما را به صورت حضوری در هر ملاقات همراهی می کنند.

چرا از موسسه اعزام دانشجو به ترکیه استفاده کنیم؟

موسسه اعزام دانشجو نه تنها می تواند به روند درخواست کمک کند، بلکه می تواند در موارد دیگر مانند ویزا، محل اقامت، مسافرت و موارد دیگر به شما به صورت تخصصی مشاوره دهد.

بعضی از موسسات اعزام دانشجو به ترکیه با مدارس، کالج ها و دانشگاه های خاص ارتباط رسمی کاری دارند. این بدان معنی است که آنها فرآیندهای درخواست را به خوبی می دانند و می توانند به طور موثر شما را راهنمایی کنند. اگر از قبل محل تحصیل خود را انتخاب کرده اید، انتخاب افرادی که نماینده آن مرکز آموزشی هستند ممکن است برای شما بسیار مفید واقع شود.

"چرا

با این حال، اگر علاقه مند به بررسی دیگر موسسات اعزام دانشجو به ترکیه هستید، اطمینان حاصل کنید که آن موسسه قادر به ارائه گزینه های مختلف به شما است، نه فقط مدارس، کالج ها یا دانشگاه های خاص.

چگونه یک موسسه اعزام دانشجو به ترکیه پیدا کنم؟

اگر قبلاً دانشگاه، کالج یا مدرسه ای را شناسایی کرده اید که مایل به تحصیل در آن هستید، این نکته را بررسی کنید که آیا آنها نمایندگانی در کشور دارند که به طور منظم با آنها کار کنند.

متناوباً، می توانید فهرست موسسات اعزام دانشجو به ترکیه که دارای مجوز رسمی برای اعزام دانشجو به ترکیه هستند را در سایت وزارت علوم مشاهده کنید.

سخن آخر

گاهی اوقات اولین گام می تواند سخت ترین مرحله باشد، اما ما در موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد این کار را برایتان آسان می کنیم. همین امروز با مشاوران ما در موسسه اعزام دانشجو در شیراز تماس بگیرید و یکی از دانشجویانی باشید که برای تحصیل در کشور ترکیه اقدام می کند.

سوالات متداول در خصوص موسسه اعزام دانشجو به ترکیه

  1. چگونه می توان برای ویزای دانشجویی ترکیه از طریق موسسه اعزام دانشجو به ترکیه اقدام کرد؟

    درخواست ویزای دانشجویی به معنای انجام مراحل مختلفی از جمله جمع آوری چندین اسناد و شرکت در مصاحبه ویزا است که مشاوران ما تمام این مراحل را برایتان تسهیل خواهند نمود.

  2. آیا برای تحصیل در ترکیه باید مدارک تحصیلی خود را معادل سازی نماییم؟

    بله، تحصیل در ترکیه ملزم به معادل سازی مدارک تحصیلی است.

  3. زبان تحصیل در دانشگاه های ترکیه چیست؟

    زبان تحصیل در دانشگاه های ترکیه انگلیسی و ترکی است.

  4. آیا برای تحصیل در ترکیه می توان بورسیه تحصیلی دریافت کرد؟

    بله، امکان اخذ بورسیه تحصیلی در دانشگاه های ترکیه وجود دارد ولی تعداد آن بسیار محدود است.

  5. آیا دانشگاه های ترکیه برای پذیرش دانشجویان ایرانی دارای آزمون هستند؟

    بله، کلیه دانشجویان بین المللی ملزم به شرکت در آزمون یوس هستند.

  6. الزامات تحصیل به زبان ترکی در دانشگاه های ترکیه چیست؟

    دانشجویان متقاضی تحصیل به زبان ترکی ملزم به شرکت در آزمون زبان تومر می باشند.

  7. شرایط معدل دانشجویان ایرانی برای تحصیل در رشته های پزشکی چیست؟

    دارا بودن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی رشته ریاضی یا علوم تجربی ( معدل ۱۸تا۲۰) و دارا بودن مدرک زبان انگلیسی آیلتس با نمره ۶ یا تافل با نمره ۸۰.

  8. مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای تحصیلی ترکیه چیست؟

    پاسپورت معتبر با اعتبار بیش از ۳ ماه، پر نمودن فرم درخواست ویزای تحصیلی ترکیه، نامه پذیرش از دانشگاه، گواهی تمکن مالی و درنهایت رسید پرداخت هزینه اخذ ویزا

  9. آیا امکان داشتن کار پاره وقت دانشجویی با اخذ ویزای تحصیلی ترکیه وجود دارد؟

    بله، امکان کار پاره وقت دانشجویی با شرایط مشخصی وجود دارد.

  10. آیا می توانم پس از اتمام تحصیل در ترکیه درخواست مجوز کار کنم؟

    بله، اگر می خواهید پس از اتمام تحصیل در ترکیه کار کنید، باید ظرف یک سال پس از فارغ التحصیلی درخواست مجوز کار کنید.

  11. آیا ویزای دانشجویی به همسر یا فرزندان اجازه زندگی در ترکیه را نیز می دهد؟

    خیر، ویزای دانشجویی فقط اجازه ورود به ترکیه را برای تحصیل می دهد.

 

اسکرول به بالا