071-91009294  | 021-88724227  |

درآمد کشاورزی در کانادا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کشاورزی به عنوان عنصر مهم در کانادا می باشد. کانادا جزء برترین کشورهای صادر کننده و تولید کننده جهان شناخته شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با درآمد کشاورزی در کانادا و کار در کانادا به صورت حضوری به دفاتر ما در تهران و شیراز مراجعه نمایید.

مطالب مرتبط:

مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

 تحصیل در کانادا

درآمد کشاورزی در کانادا

آخرین خبر از آمار کانادا تصویری وخیم از کشاورزی در این کشور را نشان می دهد. طبق این گزارش، در سال 2018 درآمد خالص کشاورزان 45.1 درصد کاهش داشته است. ماری رابینسون که در جزیره پرنس ادوارد زندگی می کند و  شش نسل است که کشاورز هستند و در حال حاضر رئیس فدراسیون کشاورزی کانادا است که حدود 200.000 عضو دارد.

ماری رابینسون رئیس فدراسیون کشاورزی کانادا از کاهش عمده درآمد کشاورزان خبر داده است. کشاورزان اغلب با بیماری های حیوانات و تغییرات آب و هوایی رو به رو هستند، همچنین فاکتورهای جدیدی در حال اتفاق است که شرایط را برای کشاورزان سخت تر می کند.

وی یادآور شد که تغییرات آب و هوایی، باعث ایجاد دگرگونی های غیر قابل پیش بینی تر نسبت به قبل شده است. همچنین خاطر نشان کرد که کشاورزان مجبورند هزینه های متراکم شده ای مثل مالیات کربن را نیز پرداخت کنند. هر مرحله اضافه، پروسه تولید را طولانی می کند و کشاورزان نمی توانند این بار اضافی را به خریداران محصولات انتقال دهند؛ زیرا هیچ کنترلی بر روی قیمت هایی که پرداخت می کنند وجود ندارد.

آمار کار در کانادا  نشان می دهد که متوسط سن کشاورزان افزایش پیدا کرده است. رئیس فدراسیون کشاورزی اظهار دارد که بدون درآمد مناسب، محرک جذب افراد جوان کاهش پیدا کرده است، بنابراین باعث ایجاد نگرانی هایی برای آینده کشاورزی در کانادا شده است. وی همچنین افزود که تولید کنندگان خارجی از مزایای بازار کانادا از طریق معاملات تجاری بین الملل بهره مند هستند، در حالیکه بخش اعظمی از محصولات کانادا دسترسی مشابه ای به بازارهای خارجی ندارند. علاوه بر این، بعضی از تولید کنندگان، محصولاتی مثل کانولا را قربانی تجارت بین الملل و مشاجره دیپلماتیک با چین می دانند.

دیگر هزینه های کشاورزی از جمله بیمه، سوخت، تعمیرات، تجهیزات، مواد غذایی  و در واقع همه چیز افزایش پیدا کرده است. گزارش آمار کانادا نشان می دهد که افزایش هزینه های علوفه، بهره و نیروی کار، به همراه کمی تغییر در وصول های نقدی مزرعه باعث کاهش درآمد خالص مزرعه شده است. در حالیکه درآمد پایین بوده است، متوسط هزینه های عملیاتی مزرعه به طور کلی تقریبا 6.5 درصد افزایش پیدا کرده است.

STATSCAN گفت که کل درآمد خالص مزرعه در کانادا به 8 ملیارد دلار در سال 2018 کاهش پیدا کرده است. کل درآمد خالص مزرعه بر اساس درآمد خالص نقدی و تغییرات موجودی محصولات کشاورزی و دامداری کشاورزان محاسبه می شود. در چند سال گذشته هزینه های زندگی در کانادا نیز برروی گرایش افراد برای کار در زمینه کشاورزی نیز تاثیر گذار بوده است.

قیمت زمین های کشاورزی در کانادا

بر اساس نظر معامله گرام رمیکس، قیمت مزارع کشاورزی در کشورکانادا در سال 2018 با نرخ رشدی کند همراه بود یا ثابت مانده است، ولی برخی از حوزه های این کشور هچنان شاهد افزایش قیمت ها هستند.

قیمت مزارع و زمین های کشاورزی در ابعاد گسترده در تمامی کانادا از پایین ترین قیمت یعنی 950 دلار به ازای هر 405/0 هکتار در ساسکاچوان تا 63 هزار دلار در بخش هایی از فریزر ولی در بریتیش کلمبیا متغیر است. بسیاری از خریداران این اراضی کشاورزانی هستند که قصد دارند عملیات خود را گسترش دهند ولی در سیمکو کانتی در شمال حوزه تورنتو، توسه گران در حال خرید اراضی کشاورزی به قیمت 54 هزار دلار به ازای هر 405/0 هکتار هستند، که بیش از دو برابر قیمت معمولی است که کشاورزان می پردازند.

قیمت های اعلام شده در انتاریو

ارزش اراضی کشاورزی در انتاریو و آتلانتیک در کشور کانادا نسبتا بالا است ولی نرخ افزایش قیمت در 12 ماه گذشته بر اساس گزارش گوریندر سندهو، نماینده رمیکس در این مناطق، کند شده است. وی در اظهارات مطبوعاتی خود عنوان کرد: ما اطمینان حاصل کردیم که فروشندگان استهلاک ارزش اراضی همزمان با قیمت پایین کالاها را متوجه نشده اند و کشاورزان در طول زمستان های طولانی و طاقت فرسا به دیدگاهی طولانی مدت رسیده و اراضی کشاورزی را به این صورت در نظر می گیرند که دورنمای آنها مثبت است.

امسال، قسمت ذرت و گندم پایین بوده و بسیاری از کشاورزان با شرایط نابسمان آب و هوایی دست و پنجه نرم کرده اند که می توانست موجب ایجاد فشار بر اراضی و قیمت آنها در آینده شود. حوزه کتهام-کنت در سال گذشته 40 درصد افزایش قیمت اراضی کشاورزی را تجربه کرده و قیمت آن به 250 هزار دلار رسیده که علت آن ناشی از کیفیت بالای خاک است.

برخی کشاورزان خصوصا اهالی منونیت، در حال خروج از جنوب غرب انتاریو به مقصد حوزه هایی مانند کینت و رنفریو کانتی هستند. در این مناطق، اراضی به قیمت بین 8 تا 12 هزار دلار به فروش می رسند.

وضعیت قروش زمین های کشاورزی در آلبرتا

همچنین تقاضای اراضی در آناپولیس ولی در بخش نووا اسکوتیا رو به افزایش بوده است. این منطقه بازار نسبتا کوچکی داشته و برخی کشاورزان آن به دنبال باغ های تولید انگور هستند. رقابت شدیدی بر سر اراضی کشاورزی آلبرتا و بخش هایی از بریتیش کلمبیا ایجاد شده که ناشی از عرضه محدود اراضی با کیفیت است.

اراضی زهکشی شده در جنوب آلبرتا تا قیمت 10 هزار دلار به ازای هر 405/0 هکتار هم معامله می شوند که در طی چندین سال اخیر 20 درصد افزایش را تجربه کرده است. انتظار می رود فشار قیمت در سال جدید بر قوت خود باقی باشد، ولی شرایط آب و هوایی قطع به یقین بدتر خواهد بود.

رمیکس در گزارش خود عنوان کرده است که بسیاری از معاملات خصوصی بوده و ممکن است در مزایده و مناقصات افزایش نیز پیدا کند که هم راستا با بازارهای مسکونی داغ در کانادا است.

در بریتیش کلمبیا، مزارع دامپروری در چیلیواک-فریزر ولی به قیمت 63 هزار دلار به ازای هر 405/0 هکتار به فروش می رسد، درحالیکه اراضی بایر در پیش ریور نورت به قیمت 750 تا 1550 دلار به فروش می رسند (این منطقه به یلوناف نزدیک تر است تا به ونکوور). این قیمت ها نسبت به سال گذشته 5 درصد افزایش داشته است.

حمایت کشاورزان در کانادا

انجمن کشاورزان جوان کانادا یک فرصت تحصیلی و توسعه چند جانبه را برای کشاورزان جوان در سراسر کانادا فراهم میکند. آنها کارگاه های مدیریت کنفرانس ارائه می دهند و 11 سازمان استانی  را کمک و پشتیبانی می کنند.

آنها همچنین تولید کنندگان جوان کشاورزی را در سراسر کشور با هدف ایجاد یک شبکه قدرتمند از رهبران جوان مزرعه ارتباط می دهند. مدیریت مزرعه کانادا یک سازمان با منابع بسیاری است که هدف آن قادر ساختن کشاورزان کانادایی به مهارت های مدیریتی خود است. آنها تمام جنبه های اداره یک مزرعه از جمله بازار یابی و برنامه ریزی اقتصادی، ساختارها و توافقنامه های تجاری، بهداشت و ایمنی منابع انسانی را در بر می گیرند.

بانک اطلاعات جامعه یک منبع وب است که بیش از900 شاخص اقتصادی و جمعیتی به روز را ارائه می دهد. شورای منابع انسانی کشاورزی کانادا در تحقیق و توسعه راه حل های چالش در اشتغال و توسعه مهارت در کشاورزی مدرن کانادا شرکت دارد. انجمن ایمنی کشاورزی کانادا یک سازمان غیر انتفاعی است که به دنبال بهبود سلامت و ایمنی برای کشاورزان، خانواده ها و کارگران است. کشاورزان جدید برای بهبود و پیشرفت کشاورزی کانادا بسیار مهم هستند، اگرچه چالش هایی نیز وجود دارد.

بسیاری از جوانان با ایده های نوآورانه و استراتژی های تجاری، احترام به محیط زیست و روحیه کارآفرینی وارد این بخش می شوند. در زیر به تعدادی از این استراتژی ها اشاره شده است:

  • اولا: ابتدا با یک برنامه تجاری خوب و مبتنی بر ارزیابی نیاز در منطقه خود شروع کنید.
  • ثانیا: اگر بدانید به منبع بودجه نیاز دارید تا قبل از شروع با ارائه برنامه کاری شما و تایید از یک موسسه مالی مرتبط با مزرعه باشد.
  • ثالثا: خرید یک مزرعه تاسیس معمولا اقتصادی تر از تلاش برای ساخت یک کارخانه جدید است، حتی اگر قصد دارید آن را تطبیق دهید تا با برنامه منحصر به فرد خود مطابقت داشته باشد.
وام کشاورزی در کانادا
وام کشاورزی در کانادا

وام های کشاورزی در کانادا

کانادا همیشه توجه خود را به جوامع کشاورزی خود اختصاص داده است. در حالیکه استان های آلبرتا، ساسکا چوان و مانیتوبا جایی هستند که بخش اعظمی از جمعیت روستایی این کشور در آن زندگی می کنند. اقساطی ها، تعاونی ها، کشاورزی، مهدکودک و مزارع از انواع مختلف در سراسر کشور وجود دارند. جزیره پرنس ادوارد، به عنوان مثال با تهیه تقریبا 25 درصد سیب زمینی کانادا شناخته شده است، و کبک دارای بیشترین مزارع لبنی در کشور است که سالانه بالغ بر 30 میلیون هکتولیتر (100 لیتر) شیر تولید می کند.

کشاورزی در شرایط مناسب می تواند یک تجارت کاملا سودآور باشد. بنابراین، برای کسانی که از کار در هوای آزاد لذت می برند و قدرت این را دارند که ساعت چهار صبح از خواب برخیزند، هفت روز در هفته کشاورزی می تواند شغل مناسبی برای شما باشد.

ایجاد و نگهداری از یک مزرعه همیشه ساده و قطعا ارزان نیست. نه تنها اداره یک مزرعه مستلزم کار و نظارت مداوم است، بلکه تامین وام برای آن نیز با توجه به اینکه این مزارع از نیروی انسانی برخوردار می باشد، یک مسئله مهم است. در واقع روند تصویب وام برای هر ملک روستایی، خواه برای کشاورزی و یا اقامت، کمی پیچیده تر و گران تر از متوسط خانوار حومه ای است. با این حال، اگر شما یک کشاورز هستید که می خواهید مزرعه خود را بسازید، اجازه ندهید که این امر شما را از دنبال کردن رویاهای خود باز دارد. تضمین وام مسکن برای املاک روستایی امکان پذیر است.

وام های مسکن

با وام مسکن منظم، ملک نمی تواند برای تولید سود استفاده شود و معمولا باید 10 هکتار یا کمتر از آن تایید شود. درست مانند وام گیرندگان وام مسکن معمولی که به دنبال خرید زمین خام یا زمینی هستند که قبلا بر روی آن خانه ای ساخته شده است، قادر به پرداخت مبلغی به اندازه 5 برابر (بسته به وام دهنده خود) هستند. این امر دقیقا مانند یک وام با نسبت زیاد معمولی، در صورت پیش پرداخت کمتر از 20 درصد، باید بیمه وام مسکن پیش فرض را خریداری کنند. تضمین وام برای یک ملک مسکونی نیز کمی ساده تر خواهد بود، زیرا در صورت وام گیرنده به طور پیش فرض وام دهنده فقط باید 3 ماه را برای خالی کردن ملک قبل از سلب مالکیت به آنها بدهد. در حالیکه آنها باید12 ماه قبل از سلب مالکیت به وام گیرنده یک ملک کشاورزی مناسب بدهند.

وام های مزرعه

فرآیند تصویب وام برای کشاورزی از طرف دیگرکمی پیچیده تر خواهد بود. اول از همه، وام های مزرعه معمولا نیاز به پرداخت 25 درصد یا بیشتر را دارند. وام دهنده قصد دارد، رهن وام گیرندگان را که به دنبال کشت زمین بیشتری هستند را بگیرد. پس از گذشت زمان بسیار بیشتر، پول و منابع برای تامین اعتبار یک عملیات مزرعه کارآمدتر از یک محل زندگی معمولی می باشد. به این معنی که وام گیرنده ممکن است زمان پرداخت وام را طولانی تر کند.

خرید زمین کشاورزی در کانادا

از محصولات اصلی گندم تا مزارع میوه و تاکستان های سرسبز اوکاناگان و لبنیات نیوبرانزویک و نوا اسکوشیا چیزی برای هر کشاورز بالقوه موجود در غلات و دانه های روغنی تشکیل شده است که اکثریت داخلی و بازار صادرات با 34 درصد و دام های آن 24 درصد است.

از نظر عرضه داخلی، لبنیات 12 درصد از باغات بازار 9 درصد و مرغ و تخم مرغ 8 درصد را تشکیل می دهند. گزارشی که توسط امریکا، کانادا منتشر شده است نشان می دهد که تعداد مزارع در کانادا در حال کاهش است، اما فیلم های مربع آنها به همراه میانگین سن کشاورزان رو به افزایش است. این گزارش، براساس داده های استخراج شده از سرشماری کشاورزی سال 2018، سقوط تعداد مزرعه 74.000 بین سال های 1991 تا سال 2018 و افزایش متوسط سطح مزرعه از 80 هکتار به 315 را نشان داد. دلیل این تصور می شود که مزارع انفرادی با بازنشستگی اپراتورهای قدیمی، در حال ادغام هستند.

با توجه به این روندها که به نظر می رسد ادامه یابد و میانگین سن اپراتورهای مزرعه در طی مدت زمان از 47.5-54.0 افزایش یابد. منطقی است که فرض کنیم افزایش تعداد دارایی های مزرعه در بعضی از مناطق وجود دارد. در حالیکه این امر فرصت هایی را برای صاحبان مزرعه های موجود فراهم می کند، همچنین فرصت های بیشتری برای ورود کشاورزان مبتدی وجود خواهد داشت.

آموزش

اگر به فکر شغل در مزرعه هستید، باید دریک بخش مستقر شوید و آموزش های لازم را برای شروع و استفاده از نوآوری های جدید به دست آورید. آژانس های زیر اطلاعات زیادی را به علاقه مندان ارائه می دهند:

  • انجمن کشاورزی در کانادا و دانشکده های کشاورزی و دامپزشکی کانادا اطلاعات کاملی درباره چگونگی فرصت های یادگیری در کشاورزی ارائه میدهد.
  • Farm link یک منبع عالی برای کشاورزان مستقر جدید در زمینه راهنمایی برای روابط تجاری در حوزه اشتغال یا انتقال زمین است. اتحاد همکاری های منطقه ای برای آموزش کشاورزان در انتاریو، کشاورزان جدید آینده را در دوره های کار آموزی در مزارع در استان قرار می دهد.

ویزای سرمایه گذاری کانادا برای سرمایه گذاران خارجی که به دنبال خرید زمین مزرعه در کانادا هستند، باید قبل از ارائه پیشنهاد با مشاوران حقوقی خود مشورت کنند. برخی استان ها محدودیت های سختی را در تعداد هکتارهایی که افراد یا شرکت های خارجی ممکن است در اختیار داشته باشند، قرار داده اند. در حالیکه استان های دیگر به غیر از ساکنین اجازه می دهند زمین های کشاورزی را بدون محدودیت خریداری کنند.

خرید و فروش زمین های کشاورزی در کانادا
خرید و فروش زمین های کشاورزی در کانادا

قوانین خرید زمین کشاورزی برای خارجی ها در کانادا

بریتیش کلمبیا

در بریتیش کلمبیا قانونی برای محدود کردن مالکیت خارجی زمین های کشاورزی وجود ندارد. اگرچه آژانسی در بریتانیا کلمبیا وجود دارد که کاربردهای غیر کشاورزی از زمین های کشاورزی خاص را تنظیم می کند. کمیسیون اراضی کشاورزی تقریبا 4.7 میلیون هکتار از اراضی کشاورزی، شامل منطقه کاربری اراضی قرار داده است که در آن اولویت کشاورزی است.

کمیسیون اراضی کشاورزی گزارشی را در نوامبر 2010 تهیه کرد، که حاکی از آن بود که ذی نفعان مالکیت خارجی اراضی موجود در ذخیره اراضی کشاورزی را به عنوان نگرانی هنگام مشاوره در مورد نحوه به سازی آژانس مطرح کردند. با این حال، نه گزارش سال2010 و نه انتشارات اخیر کمیسیون اراضی کشاورزی، اعمال تغییرات قانونی برای کنترل مالکیت زمین را توصیه نمی کنند. بنابراین، فعلا هیچ تغییری  که انتظار می رود در قوانین بریتانیا کلمبیا مربوط به مالکیت خارجی زمین های کشاورزی باشد، وجود ندارد.

آلبرتا

قانون آلبرتا این است که مالکیت خارجی زمین های کشاورزی را (به استثنای معادن و مواد معدنی) را در دو قطعه حاوی 20 هکتار در کل جمع می کند. فقط شهروندان کانادایی، اقامت دائم و شرکت های مستقر در کانادا تحت تاثیر این مقررات قرار ندارند. اگر شخص یا اشخاص خارجی بر خلاف مقررات، زمین را به دست آورند، دادگاه می تواند دستور فروش قضایی منافع مالک خارجی را برای زمین صادر کند:

هرگونه فعالیتی که طبق آن قانون حق دسترسی زمین ( آلبرتا) تاسیس یک تاسیسات صنعتی، فرآوری ساخت تجاری یا حمل و نقل امکان پذیر باشد، در صورتی که مساحت هر تسهیلات جداگانه از 80 هکتار تجاوز نکند، می توان فعالیتی برای حق ورود به آن را صادر کرد.

خط لوله، انتقال خط لوله پالایشگاه، یا نیروگاه استخراج شن، خاک و رس، یا سنگ مرمر ماسه ای، در صورتی که مساحت هر پروژه یا پروژه جداگانه از 160 هکتار تجاوز نکند و ایجاد اقامتگاه بیش از 20 هکتار و یا انجام مسکونی بیش از 80 هکتار انجام شود. اگرچه، مالک باید ظرف سه سال از اتمام یا ترک آن هدف و علاقه خود را به زمین معطوف کند.

ساسکاچوان

غیر ساکنان ممکن است حداکثر 10 هکتار زمین مزرعه ساسکاچوان (به استثنای مواد معدنی و زمین مورد استفاده در درجه اول به منظور استخراج، فرآوری یا انتقال مواد معدنی) را بدست آورند. ساکنین شهروندان کانادایی یا افرادی هستند که حداقل 183 روز در سال در کانادا اقامت دارند. مجازات عدم رعایت مقررات، جریمه نقدی حداکثر 10.000 دلار برای یک فرد و تا 100.000 دلار برای یک شرکت است.

هیئت امنیت اراضی مزرعه می تواند حکمی را صادر کند که ملزم شود صاحب خارجی زمین خود را واگذار کند و می تواند حکم دادگاه را برای یاری در اجرای آن از جمله حکم دریافت کند.

 انتاریو

برنامه ریزی کاربردی اراضی کشاورزی انتاریو توسط بیانیه سیاست های استانی سال 2005 صادرشده، بر اساس قانون برنامه ریزی اداره می شود (نه بیانیه سیاستی و نه قانونگداری سرمایه گذاری در زمین های کشاورزی در انتاریو را محدود نمی کند). تنظیم موارد استفاده و تعدیل زیادی در مناطق کشاورزی اصلی که مطابق با سیستم طبقاتی موجودی سرزمین کانادا تعیین شده است.

وزیر کشاورزی موظف است هر پنج سال یکبار اساسنامه را بررسی کند. این بررسی در مارس سال2010 آغاز شد و دولت اکنون مشارکت در مورد پیش نویس سیاست ها را پذیرفته است. در حال حاضر هیچ تغییری در رابطه با تملک خارجی زمین در مورد کشاورزی وجود ندارد.

کبک

ساکنان غیر مقیم کبک باید برای به دست آوردن بیش از4 هکتار (یا حدود 10 هکتار) زمین کشاورزی حفاظت از قلمرو کشاورزی کبک را بخواهند. کمیسیون در هنگام بررسی درخواست خرید زمین مزرعه توسط افراد غیر مقیم کبک، به شرایط زیر اجازه صادر کنند:

  • اگر زمین مورد نظر برای کشت خاک یا پرورش دام مناسب نباشد.
  • اگر افراد قصد اقامت در کبک را داشته باشند و به مدت 4 سال در کبک ساکن بوده باشند.
  • پس از پایان دوره تابعیت کانادا یا اقامت دائم تبدیل خواهد شد.

این اصلاحات همچنین محدودیت سالانه ای را در مورد تعداد هکتارهایی که میتوان توسط غیر ساکنین خریداری کرد، ایجاد کرده است. کمیسیون فقط می تواند 1000 هکتار از زمین های مزرعه را که توسط شرکت های خارجی یا اشخاصی که قصد سکونت در کبک کانادا را ندارند، به دست آورد، هرچند که ممکن است دیگر برنامه ها را بررسی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مهاجرت به کانادا و ثبت شرکت در کانادا می توانید از طریق شماره های ذکر شده در سایت با مشاورین عمومی رایگان ما در تهران و شیراز تماس حاصل نمایید.

 

سوالات متداول در مورد درآمد کشاورزی در کانادا

1- آیا کانادا برای کشاورزی مناسب است؟

کانادا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادر کنندگان بخش کشاورزی در جهان است. مانند سایر کشورهای توسعه یافته، نسبت جمعیت و تولید ناخالص داخلی اختصاص داده شده به کشاورزی به طرز چشمگیری در طی قرن بیستم کاهش یافت؛ اما این یک عنصر مهم اقتصاد کانادا است.

2- کشاورزان در کانادا چقدر درآمد دارند؟

متوسط حقوق کشاورز در کانادا در سال 353550 دلار یا در هر ساعت 17/97 دلار است. جایگاه های سطح ورود از 26774 دلار در سال شروع می شود؛ در حالی که بیشتر کارگران با تجربه 59585 دلار در سال دارند.

3- صاحب مزرعه در کانادا چقدر درآمد دارد؟

متوسط درآمد خانواده خانواده های صاحب مزارع در کانادا در سال 2015 تقریباً 129.720 دلار کانادا بوده است.

4- چه درصد از مزارع کانادایی متعلق به خانواده است؟

98% مزارع کانادایی متعلق به خانواده ها می شوند. در سال 2011، کشاورزی و مواد غذایی کشاورزی به طور مستقیم 1 از 8 شغل کانادایی را فراهم کردند و 8 درصد از تولید ناخالص داخلی را به خود اختصاص دادند.

5-آیا کشاورزان در کانادا ثروتمند هستند؟

خانواده های کشاورزان در مقایسه با خانواده معمولی کانادایی بسیار ثروتمند هستند. خانواده کشاورزان متوسط در کانادا حدود 1.2 میلیون دلار ارزش خالص دارد. اینها آنها را بالاتر از صدک 90 ثروت در کانادا قرار می دهد.

6- آیا کشاورزی در کانادا سودآور است؟

مشاغلی که بیش از یک میلیون دلار درآمد سالانه دارند، کمتر از 5 درصد کل مزارع این کشور را تشکیل می دهند و تقریباً در تمام بخش های اقتصادی دیگر شرکت های کوچک یا متوسط محسوب می شوند. این امر مانع از مرفه بودن مشاغل سودآور نمی شود.

7- کدام نوع کشاورزی بیشترین سود را در کانادا دارد؟

قارچ، سیر و گیاهان محصول ویژه سودآور برای کشاورزان کانادایی به شمار می آید.

8- اندازه متوسط یک مزرعه در کانادا چقدر است؟

در مقایسه با سال 2006، متوسط اندازه یک مزرعه کانادایی از 728 هکتار به 778 هکتار افزایش یافته است ، رشد 6.9٪.

9-بهترین زمین کشاورزی در کانادا کجاست؟

زمین کشاورزی اصلی در منطقه مرکزی انتاریو در جنوب کانادا واقع شده است. تجزیه و تحلیل خاک های انجام شده برای جنوب انتاریو تأیید کرده است که بیش از 50٪ از اراضی منطقه مرکزی به عنوان زمین کشاورزی برتر واجد شرایط هستند.

10- چرا کشاورزی برای کانادا مهم است؟

کشاورزی به این دلیل که غذای روزانه را تأمین می کند، به عنوان صنعت واحد کانادا محسوب شده است. این کار یک چهارم از جمعیت اشغال شده کانادا را استخدام می کند.

11- آیا تولید لبنیات در کانادا سودآور است؟

لبنیات یکی از سودآورترین انواع کشاورزی در کانادا است. این قانون تحت قوانین مدیریت تأمین در کانادا قرار دارد.

12- بزرگترین محصول کشاورزی کانادا چیست؟

تولید گندم، جو دوسر، دانه کتان و جو در کانادا عمده ترین محصولات کانادا است. فرآوری گوشت بزرگترین صنعت در اینجا است و به دنبال آن تولید لبنیات و صنایع فرعی تولیدات کشاورزی است.

نظرات کاربران

  • توسط نجیب اله محمدی
    تاریخ: تیر 1, 1399
    نفر
    نفر

    خیلی عالی -مطالعه نمودم -تشکر فراوان از آگاهی های شما
    من یک افغان هستم آیا برای ما هم شرایط خوب تحلیل میشود البته من کارم کاشت پسته برداشت پروسس و بسته بندی و صادرات است

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 3, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام
      برای کار در کانادا شما باید در سیستم امتیاز بندی قرار بگیرید که حداقل باید مدرک کارشناسی و مدرک زبان را داشته باشید.

    • توسط نجیب اله محمدی
      تاریخ: خرداد 23, 1400
      نفر
      نفر

      خیلی عالی بود

      • توسط مهدی کیوانی
        تاریخ: خرداد 24, 1400
        نفر
        نفر

        سلام وقتتون بخیر
        با تشکر از توجه شما

  • توسط محمدعلی رضانیا
    تاریخ: مهر 28, 1400
    نفر
    نفر

    درود برشما صبح زیبایتان بخیر یک راهنمایی میخواستم بنده کارشناس شیلات هستم با 27 سال سابقه کار دردستگاه دولتی ومرتبط با رشته تخصصی خودم ودربخش خصوصی هم مرتبط با کارم درزمینه تکثیر وپرورش ماهی قزل آلافعالیت دارم من درکانادا چکار میتوانم بکنم وبنده متاهل ودارای یک دختر 20 ساله که دانشجوی رشته مهندسی صنایع غذایی ترم 3 میباشند وهمسرم بازنشسته کارشناس پرستاری هستند ممنون میشم راهنمایی بفرمایید .

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: آبان 23, 1400
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      به شما توصیه می کنیم از طریق ویزای اکسپرس اینتری اقدام نمایید. برای دریافت این ویزا نیاز به ارائه مدرک زبان و سابقه کار با بیمه دارید.

  • توسط موسی رنجبران
    تاریخ: بهمن 9, 1400
    نفر
    نفر

    سلام و عرض ادب
    اینجانب در صنعت دامپروری بیست سال فعالیت دارم و اکنون شش سال میباشد دامداری خود رو به ظرفیت دویست راس دارم و فعالیت می کنم .من می خواهم جای بهتری برای اینده خود وخانواده ام داشته باشم .ایا کانادا جای خوبی برای ادامه فعالیت من هست ؟ مدارک مثبته زبان هم ندارم
    با سپاس فراوان
    اگر امکانش میباشد پاسخ رو به ایمیل اینجانب ارسال نمایید
    باتشکر

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا