071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم

تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

برای ورود به دوره های تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم دو راه کلی وجود دارد و دوم ورود به آلمان با مدرک دیپلم و اقدام از طریق پذیرش مستقیم در دانشگاه که در این روش شخص معمولاً به مدرک قبولی در دانشگاه های ایران نیاز دارد. اما حتما نیاز است شرایط و مدارک شما دقیقا بررسی شود تا دچار سردرگمی و اتلاف وقت نشوید. بدین منظور پس از مطالعه مقاله زیر از موسسه حقوقی میرداماد، با مشاورین نیز می توانید در ارتباط باشید.

شرایط تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم

قبل از درخواست پذیرش دانشگاه های آلمان، بررسی کنید که مدارک فعلی شما توسط دانشگاه انتخاب شده شما تایید شده است. برای تحصیل در آلمان شما باید یک Hochschulzugangsberechtigung معتبر (HZB) داشته باشید، به این معنی که باید  “صلاحیت ورودی آموزش عالی” داشته باشید.

برای دانشجویان دوره کارشناسی آینده، دیپلم دبیرستان، گواهی پایان تحصیلات و یا نتیجه آزمون امتحان دانشگاه معمولا کافی است، DAAD یک پایگاه داده از اطلاعات مربوط به الزامات پذیرش برای کشورهای منتخب دارد. دانشجویانی که دارای تحصیلات خارج از اروپا هستند، ممکن است پس از شرکت در یک Studienkolleg مقدماتی، مجددا در آزمون ورودی Feststellungsprüfung شرکت کنند، اگرچه دانشجویان برتر می توانند در این آزمون شرکت نکنند.

شما همچنین باید الزامات زبان را بررسی کنید. اغلب این دوره‌ها به زبان آلمانی تدریس می‌شوند و از متقاضیان بین‌المللی درخواست ارائه مدرک در زبان آلمانی دارند. دو آزمون اصلی برای این منظور در دسترس است: Deutsche Sprachprüfung für den Hochschulzugang (DSH، یعنی سنجش زبان آلمانی برای ورود به دانشگاه) و TestDaF.

همچنین اگر درس شما به زبان انگلیسی آموزش داده شود، باید دانش خود را از زبان با آزمونی مثل IELTS یا TOEFL اثبات کنید، مگر اینکه یک گوینده بومی باشید و یا قبلا به زبان انگلیسی تحصیل کرده‌اید. دانشگاه ها معمولا نمره هایی را که به آن نیاز دارند،در وب سایتشان قرار می دهند.

انتخاب دانشگاه برای تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم

حال که مهاجرت تحصیلی به آلمان را انتخاب کرده و این کشور را به عنوان مقصد خود برای تحصیل در خارج از کشور برگزیده اید زمان آن رسیده است که رشته و دانشگاهی که برای شما مناسب است را انتخاب نمایید. خدمات تبادل آکادمیک آلمان (DAAD) پایگاه داده ای مشتمل بر تقریبا 2000 دوره، شامل 1389 دوره به زبان انگلیسی را دارد. متاسفانه فرصت های تحصیلی در آلمان به زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی در حال حاضر نسبتا محدود هستند.

با این حال رشته هایی هم وجود دارند که هم به زبان انگلیسی و هم به زبان آلمانی تدریس می شوند (معمولا برای یک یا دو سال اول به زبان انگلیسی شروع می شوند و پس از آن به زبان آلمانی ادامه می یابند). بدین شکل شما می توانید به زبان انگلیسی تحصیل کنید و در عین حال به تقویت زبان آلمانی خود بپردازید به ویژه اینکه ممکن است دانشگاه شما کلاس هایی برای آموزش زبان آلمانی هم برگزار نماید. در صورتی که افراد قبل از ورود به دانشگاه افدام به تحصیل در مدارس آلمان نموده باشند راحت تر می توانند وارد دانشگاه شوند.

همچنین شما می توانید جدیدترین رتبه بندی دانشگاه ها در آلمان به هنگام تصمیم گیری، در نظر بگیرید یا آخرین رتبه بندی QS برای برترین دانشگاه های جهان را به شکل موضوعی بررسی کنید تا برترین دانشگاه های آلمان در رشته تان را پیدا کنید و با مقایسه ی آنها با یکدیگر گستره ی جستجوی خود را محدودتر نمایید.

شرایط لازم پذیرش برای تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم

شرایط لازم برای دریافت ویزای دانشجویی کشور آلمان به کشور محل اقامت شما بستگی دارد . اما به طور کلی شما باید شرایط زیر را فراهم نمایید :

برای آن که واجد شرایط این نوع ویزا باشید باید بتوانید شواهدی مبنی بر توانایی پرداخت حداقل حدود 8700 یورو در سال ( 10000 دلار آمریکا) جهت پوشش هزینه های زندگی خود ارائه دهید .اگرچه با توجه به سبک زندگی و نوع خرج کردی که دارید ممکن است هزینه های زندگی شما بیشتر شود (متوسط هزینه های زندگی دانشجویی 850 یورو یا 975 دلار آمریکا در ماه می باشد.). البته هزینه ی زندگی به ناحیه ای که در آن ساکن هستید نیز بسیار مرتبط است.

نا گفته نماند که افراد می توانند تحصیل پزشکی در آلمان را نیز انتحاب کنند و در دانشگاه های این کشور مشغول شوند.

شرایط لازم پذیرش برای تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم
شرایط لازم پذیرش برای تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم

بر اساس هزینه ی زندگی منتشر شده توسط مرسر ، شهر مونیخ در حال حاضر گرانترین شهر در کشور آلمان محسوب می شود. اگر نگران خرج و مخارج خود هستید در کشور آلمان بورسیه های مختلفی وجود دارد که از دانشجویان کشور آلمان در هر مقطعی که باشند حمایت مالی می کند.

در مهاجرت به آلمان حتما بیمه ی درمانی جهت پوشش هزینه های درمان در طول مدت اقامتتان در کشور آلمان ، داشته باشید. داشتن این بیمه نامه پیش از انجام ثبت نام و پیش از آنکه ویزای تحصیلی یا اجازه اقامت دریافت کنید الزامی می باشد . اگر بیمه ی درمانی شما در کشور آلمان معتبر نباشد ،  انتظار پرداخت ماهانه 80 یورو ( 92 دلار آمریکا ) و 160 یورو ( 176 دلار آمریکا ) جهت پوشش این هزینه ها را داشته باشید. چنانچه بیش از 30 سال سن داشته باشید هزینه ی بیمه ی شما بیشتر خواهد بود و در صورتی که در هنگام شروع دوره بیش از 29 سال سن داشته باشید تنها می توانید برای بیمه های خصوصی درخواست دهید.

اخذ پذیرش برای تحصیل در المان با مدرک دیپلم

در بیشتر زمینه های تحصیلی شما می توانید مستقیما به بخش بین المللی دانشگاه درخواست دهید. از سوی دیگر می توانید از طریق وب سایت ها  که ابزار پذیرش مرکزی دانشجویان بین المللی می باشد و توسط سرویس تبادل آکادمیک آلمان ( DAAD ) اداره می شود ، اقدام نمایید. البته تمام دانشگاه ها از این وب سایت استفاده نمی کنند. همچنین ممکن است دوست داشته باشید برای آنکه شانس پذیرش بیشتری داشته باشید برای چندین دوره متفاوت و دانشگاه به صورت جداگانه درخواست بفرستید.

در بعضی از دانشگاه ها می توانید دو بار در سال جهت تحصیل در ترم زمستانه یا ترم بهار ، درخواست پذیرش دهید. که هر درخواست باید 6 هفته قبل از آخرین مهلت ثبت نام انجام گیرد تا در صورتی نیاز به تصحیح یا تکمیل نواقصی ها زمان کافی وجود داشته باشد. جواب رد یا پذیرش درخواست حدودا یک تا دو ماه پس از پایان مهلت ثبت نام برای شما فرستاده خواهد شد.

مدارک خاص و روند درخواست پذیرش به طور جداگانه توسط موسسات مشخص می شوند اما به طور معمول شما باید مدارک و شرایط زیر را  داشته باشید:

  • کپی برابر با اصل گواهی نامه ی فارغ التحصیلی دبیرستانی یا دوره ی های تحصیلی پیشین شما یا هر مدرک مرتبط دیگری به زبان اصلی
  • ترجمه ی خلاصه ی واحد ها و نمرات شما
  • عکس پاسپورتی
  • کپی پاسپورت ( صفحه اطلاعات شخصی و عکس شناسایی)
  • شواهد مبنی برداشتن مهارت زبانی ( گواهینامه ی آزمون یا معادل آن لاین)

همچنین ممکن است لازم باشد که هزینه درخواست پذیرش را نیز پرداخت نمایید.

مدارک و هزینه های اخذ پذیرش برای تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم

پیش از شرکت در دوره ی تحصیلی خود و استفاده از امکانات رفاهی دانشگاه باید ثبت نام نمایید.همچنین لازم است که قبل از شروع هر ترم مجددا ثبت نام کنید . که این ثبت نام با توجه به نوع دانشگاه  بین 150 یورو تا 250 یورو ( 170 دلار آمریکا – 290 دلار آمریکا ) هزینه در بر دارد . همچنین ممکن است لازم باشد هزینه ای اضافی به مبلغ حدودا 180 یورو ( 205 دلار آمریکا) برای بلیط ترم تحصیلی که تمام هزینه ی حمل و نقل عمومی را به مدت 6 ماه پوشش می دهد، پرداخت کنید.

مدارک و هزینه های اخذ پذیرش برای تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم
مدارک و هزینه های اخذ پذیرش برای تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم

مدارک متداول برای ثبت نام :

  • پاسپورت معتبر  به همراه ویزا یا اجازه ی اقامت
  • چند قطعه عکس پاسپورتی
  • فرم ثبت نام تکمیل شده
  • اصل ترجمه ی رسمی  یا کپی برابر با اصل گواهینامه ی فارغ التحصیلی از دبیرستان
  • نامه پذیرش از دانشگاه
  • مدارکی مبنی بر داشتن دانش کافی در زبان آلمانی یا انگلیسی
  • مدارکی مبنی بر داشتن بیمه ی درمانی معتبر در کشور آلمان
  • رسید پرداخت شهریه ی ترم

پس از آن که ثبت نام شما انجام گرفت ، گواهی تاییدیه ثبت نام دریافت خواهید کرد که مانند مدرک شناسایی موقت دانشجو عمل می کند و به شما این امکان را می دهد که برای دریافت اجازه ی اقامت و شرکت  در کلاس ها درخواست دهید . در نهایت لازم به ذکر است که موسسه حقوقی میرداماد چندین سال است در حوزه مهاجرت به آلمان از طریق تحصیل فعالیت دارد و از ریز مسائل این مسیر با خبر است پس بهتر اینکه قبل از تجربه کردن، از تجربه مشاورین و وکلای حقوقی موسسه استفاده کنید.

سوالات متداول در مورد تحصیل در المان با مدرک دیپلم

1- برای تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم چه شرایطی لازم است؟

برای تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم در ابتدا باید مدارک تحصیلی دیپلم شما مورد تایید وزارت آموزش و پرورش آلمان قرار بگیرد.

2- برای تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم چه مدرک زبانی باید ارائه دهیم؟

بیشتر دوره های کارشناسی آلمان به زبان آلمانی برگزار می شوند. به همین علت برای ادامه تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم باید مدرک زبان آلمانی ارائه دهید.

3- برای تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم چه مدارک تحصیلی را باید ارائه دهیم؟

مدارک مورد نیاز از هر موسسه به موسسه دیگر متفاوت است. به طور کلی برای تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم باید مدارک دیپلم و ریز نمرات، پاسپورت و مدارک هویتی، عکس، عدم سوء سابقه و گواهی سلامت ارائه دهید.

4- آیا برای تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم محدودیت سنی وجود دارد؟

دانشگاه های معتبر و هزینه پایین تحصیل باعث شده تحصیل در آلمان بسیار رقابتی باشد. بهتر است برای تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم پایین تر از 25 سال سن داشته باشید.

5- آیا بدون مدرک زبان می توان در آلمان با دیپلم شروع به تحصیل کرد؟

امکان تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم بدون مدرک زبان وجود دارد. اما بهتر است برای اینکه شانس شما بیشتر شود مدرک زبان ارائه دهید.

6- آیا تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم رایگان است؟

بله، تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم رایگان است.

7- آیا اماکن کار حین تحصیل با مدرک دیپلم در آلمان وجود دارد؟

بله، کشور آلمان مانند سایر کشور های اروپایی به متقاضیان تحصیل با مدرک دیپلم اجازه کار پاره وقت می دهد.

8- مدت زمان دریافت ویزای تحصیلی آلمان چقدر طول می کشد؟

مدت زمان دریافت ویزای تحصیلی آلمان بسته به مقطع تحصیلی ممکن است از 2 ماه تا 2 سال طول بکشد.

9- تمکن مالی برای متقاضیان تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم چقدر است؟

تمکن مالی برای متقاضیان تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم حدود 10000 یورو می باشد.

10- آیا برای تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم شرط معدل وجود دارد؟

برای تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم شرط معدل وجود ندارد؛ اما هرچقدر معدل شما بهتر باشد شانس شما در اخذ پذیرش بیشتر می شود.

11- هزینه تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم چقدر است؟

هزینه تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم برای متقاضیان بین المللی رایگان است.

12- هزینه زندگی در آلمان برای دانشجویان بین المللی چقدر است؟

هزینه زندگی در آلمان بسته به شهر انتخابی و سبک زندگی فرد متغییر است.

نظرات کاربران

  • توسط محمد حسن زاده
    تاریخ: بهمن 20, 1396
    نفر
    نفر

    سلام
    برای تحصیل در المان اطلاعات میخواستم متولد 72 هستم.
    پیش دانشگاهی ریاضی سال 90فارغ التحصیل شدم.
    برای ادامه تحصیل در رشته ای مثل مدیریت میخواستم اقدام کنم.
    لطفا راهنمایی کنید.

    • توسط مشاور بخش تحصیل و اعزام دانشجو
      تاریخ: بهمن 21, 1396
      نفر
      نفر

      سلام
      از طریق قبولی کنکور و همچنین شرکت در کالج می توانید وارد دانشگاه های آلمان شوید.

  • توسط Ali
    تاریخ: خرداد 7, 1397
    نفر
    نفر

    سلام
    من فوق دیپلم الکترونیک هستم متولد 74 سربازی روهم تموم کردم
    چطور میتونم برای تحصیل برم آلمان و هزینه اش چقدر هستش
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • توسط مشاور بخش تحصیل و اعزام دانشجو
      تاریخ: خرداد 8, 1397
      نفر
      نفر

      سلام
      وقت خوش
      می بایست مدرک ب2 و یا سی 1 زبان آلمانی، معدل پیش دانشگاهی و دیپلم بالای 16 و قبولی در یکی از رشته های نزدیک به رشته ی مطلوبتان از دانشگاه های دولتی را داشته باشید.
      تحصیل در آلمان رایگان است.

      • توسط محمد
        تاریخ: خرداد 22, 1399
        نفر
        نفر

        معدل پیش دانشگاهی یعنی نمره کلاس ۱۲؟ خوب اگر با زبان انگلیسی بخوایم برای تحصیل بریم چی اگه ابلتس داشته باشیم

        • توسط مهدی کیوانی
          تاریخ: خرداد 25, 1399
          نفر
          نفر

          با سلام و عرض ادب
          دوره های کارشناسی در کشور آلمان به زبان آلمانی برگزار می شود، به همین علت برای افزایش شانس خود باید مدرک زبان آلمانی ارائه دهید.

  • توسط Melody
    تاریخ: خرداد 21, 1397
    نفر
    نفر

    باسلام، من 18سالمه با مدرک دیپلم تجربی می خوام ادامه تحصیلمو در یکی از رشته های روانشناسی یا پرستاری در المان بگذرونم و به زودی برای مدرک زبان المانی اقدام می کنم، به عنوان پشتیبان عمه ام بیست سال هست که در المان(فرانکفورت) زندگی میکنه میخواستم بدونم حتما نیاز هست به قبولی دانشگاه دولتی ایران در یکی از این دو رشته؟ همچنین تنها نگراینیم معدل پایین پیش دانشگاهیمه من دیپلمو با معدل 18گذروندم ولی برای پیش دانشگاهی مشکلاتی داشتم که باعث شد معدلم14بشه، این معدل مانع ورودم می تونه بشه؟

    • توسط مشاور بخش تحصیل و اعزام دانشجو
      تاریخ: خرداد 22, 1397
      نفر
      نفر

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که شخصی قرار است پشتیبانی مالی از شما داشته باشد، میبایست این تعهد را تحت قالب تعریف شده اش، ارائه تعهد داشته باشد.
      معدل شما به احتمال زیاد مانع پذیرش گرفتن خواهد شد.
      قبولی در دانشگاه دولتی در رشته مد نظرتان یا رشته های نزدیک به آن ، پیش نیاز است.

  • توسط عرفان
    تاریخ: خرداد 21, 1397
    نفر
    نفر

    سلام
    برای تحصیل در آلمان با دیپلم باید در آلمان به کالج رفت یا با مدرک b1 آلمانی دیگر نیازی نیست؟

    • توسط مشاور بخش تحصیل و اعزام دانشجو
      تاریخ: خرداد 22, 1397
      نفر
      نفر

      سلام وقت بخیر
      در صورتی که مدرک زبان آلمانی مورد نیاز دانشگاه مقصد را داشته باشید، دیگر احتیاج به کالج زبان نیست.

  • توسط Zeinab
    تاریخ: تیر 6, 1397
    نفر
    نفر

    سلام من 18 سالمه و قصد تحصیل در کشور المان رو دارم.معدل پیش دانشگاهیم با رشته ی تجربی 18.64 هست و مسلط به زبان المانی و انگلیسی هستم ولی کسی به عنوان پشتیبان ندارم که در المان زندگی کنه.سوالم اینه که برای تحصیل در المان حتما باید بعد از دادن کنکور ایران در دانشگاهی قبول شیم یا فقط لازمه که کنکور ایران رو بدیم و نیازی به قبولی نیست؟؟ بعد از مهاجرت به المان باید حتما در کالج درس های پیش نیاز رو پاس کنیم؟(لازم به رفتن کالج هست؟) ممنون میشم راهنماییم کنین

    • توسط مشاور بخش تحصیل و اعزام دانشجو
      تاریخ: تیر 7, 1397
      نفر
      نفر

      با سلام
      برای اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان، قبولی در یکی از رشته های نزدیک به رشته هدف شما در دانشگاه سراسری، پیش نیاز است.تحصیل در آلمان و اتریش رایگان است.برای تحصیل نیازی به کالج نیست.

      • توسط سجاد
        تاریخ: شهریور 4, 1401
        نفر
        نفر

        سلام اگر مثلاً در کنکور ایران رتبه خوبی کسب کردیم و باتمکن مالی و زبان آلمانی بی 2 بخواهیم برویم میتوانیم یا اول باید در دانشگاهی مورد قبول آلمان قبول شویم بعد برویم و اینکه سربازی را چکار کنیم؟

        • توسط مهدی کیوانی
          تاریخ: شهریور 5, 1401
          نفر
          نفر

          سلام روزتون بخیر
          بله، با داشتن شرایط بالا می توانید برای کالج های آلمان اقدام نمایید. برای خروج از کشور نیاز به ارائه نامه پایان خدمت و یا معافیت تحصیلی دارید.

  • توسط سحر رجبی
    تاریخ: آبان 18, 1397
    نفر
    نفر

    سلام
    برای تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم حتما باید در دانشگاه سراسری قبول شد؟یا شرایطی هم داره که بدون قبولی در دانشگاه سراسری بتونی این کار و انجام بدی

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: دی 25, 1397
      نفر
      نفر

      سلام دوست گرامی براي اخذ پذيرش تحصيلی در آلمان اين روند بستگي به رشته و دانشگاه مربوطه دارد ضمن اينكه برای پذيرش در دانشگاه ها آيتم های مهم تری همچون مدرك زبان و معدل و رزومه ی تحصيلی فرد بِنا به رشته انتخابی بيشتر مورد بررسی قرار ميگيرد و سخت گيری بر اساس قبولی فرد در آزمون ذكر شده لحاظ نشده است.

  • توسط Negin
    تاریخ: دی 23, 1397
    نفر
    نفر

    سلام خسته نباشد،،من 17سالمه در رشته کامپیوتر جلوه های ویژه ، من میخوام بعد از گرفتن مدرک دیپلم ، ادامه تحصیل دوره دانشگاهی رو در کالج آلمان بگذرونم ، میخواستم بگم که آیا امکانش هست؟؟یا شرایط اون چی میتونه باشه؟؟؟ممنون میشم اگه راهنمایی کنید،،

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: دی 25, 1397
      نفر
      نفر

      سلام جهت اخذ پذيرش تحصيلی در دانشگاه های آلمان شما بسته به مقطع در خواستی نياز به ارائه ی مدرك زبان آلمانی داريد و برای تحصيل اين امكان براي شما وجود خواهد داشت.

  • توسط فرهادی
    تاریخ: دی 24, 1397
    نفر
    نفر

    ببخشید اگه فقط مدرک دیپلم داشته باشیم و از دانشگاه های المان پذیرش بگیریم اجازه کار میدن؟یعنی هم تحصیل کنیم هم کار؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: دی 27, 1397
      نفر
      نفر

      سلام، شما در آلمان می توانيد در كنار تحصيل اجازه كار هم به عنوان كار دانشجويی داشته باشيد.

  • توسط آيدا
    تاریخ: دی 24, 1397
    نفر
    نفر

    سلام
    من امسال پيش دانشگاهي رشته ي رياضي رو تموم كردم و در كنكور ايران هم شركت نكردم
    معدل سه سالم ١٩/٤٥ و پيش دانشگاهيم هم ١٨/٢٠ هست.
    براي اينكه من از كالج هاي آلمان (T-kurs) پذيرش بگيرم،بايد در كنكور ايران شركت كنم؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: دی 27, 1397
      نفر
      نفر

      با سلام
      نه موردی ندارد، بعضی از کالج ها هستند که بدون شرکت در کنکور به شما پذیرش خواهند داد.

  • توسط M.b.sh
    تاریخ: دی 24, 1397
    نفر
    نفر

    سلام و وقت بخیر به شما یه سوال داشتم اینکه من دارم توی نمونه دولتی درس میخونم تاثیر در پذیرش در کالج با دیپلم داره به هرحال معدل ۱۷ نمونه دولتی با ۱۷ دبیرستان معمولی فرق داره ممنون میشم که جواب بدین سپاس

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: دی 26, 1397
      نفر
      نفر

      سلام دوست عزيز برای پذيرش در كالج بستگی به كشور مدنظر دارد و امكان پذير وجود دارد و شما مي توانيد بررسی لازم را انجام دهيد.

  • توسط کیمیا
    تاریخ: دی 24, 1397
    نفر
    نفر

    سلام.ببخشید من تا دیپلم خوندم.متولد ۷۹ هستم.بنابر دلایلی نتونستم پیش دانشگاهی بخونم.فقط دیپلم دارم.راهی هست بدونه مدرک پیش دانشگاهی برم آلمان تحصیل کنم؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: دی 26, 1397
      نفر
      نفر

      سلام بر شما
      دوست عزيز برای ادامه تحصیل و اخذ پذيرش تحصيلی در آلمان همه چيز بستگی به رشته مورد نظر شما دارد و علاوه بر اين اگر ديپلم شما شاخه ی نظری باشد، ارائه مدرک پيش دانشگاهی برای شما لحاظ می گردد، همچنین مدرک زبان می تواند کمک چشمگیری به شما در این مسیر کند.

  • توسط Pouya
    تاریخ: دی 25, 1397
    نفر
    نفر

    سلام
    دیپلم رشته تجربی رو دارم میخواستم بدون کنکور در ایران در آلمان ادامه تحصیل بدم
    تمام مراحل کار رو میشه توضیح بدین و هزینه هاش چقدر میشه ممنون میشم

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: دی 26, 1397
      نفر
      نفر

      سلام دوست عزيز با داشتن ديپلم و پيش دانشگاهی تجربی و معدل مطلوب و سطح زبان آلمانی b2 می توانيد پذيرش پری مديكال را دريافت نماييد و بعد از این دوره وارد كورس دانشگاه شويد.

  • توسط ستاره
    تاریخ: دی 25, 1397
    نفر
    نفر

    سلام من دیپلم فنی و حرفه ای دارم رشته حسابداری
    آیا میتوانم با این دیپلم برای تحصیل به آلمان برم یا نه ؟!

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: دی 27, 1397
      نفر
      نفر

      سلام دوست عزيز برای تحصيل در آلمان بسته به مدرک ديپلم رشته ی انتخابی شما بايد مرتبط باشد و شما با مدرک فنی می توانيد رشته های مهندسی يا فنی را اپلای نماييد.

      • توسط سارا
        تاریخ: بهمن 1, 1400
        نفر
        نفر

        سلام من دختر مجرد ۱۹ سالم
        دیپلم تجربی با معدل ۱۸ دارم
        مدرک زبان B2 هم دارم
        حامی و پشتیبان مالی هم در آلمان دارم
        میخوام ر‌شته ی روانشناسی تحصیل کنم در المان
        اما دانشجوی انصرافی ترم دوم در دانشگاه سراسری هستم ایا تاثیری میزاره روی مهاجرت تحصیلی؟(رشتم نا مرتبط با روانشناسی بوده)
        چه چیزهای دیگری نیاز دارم برای مهاجرت تحصیلی؟

  • توسط مهشاد
    تاریخ: دی 25, 1397
    نفر
    نفر

    سلام
    من دیپلم فنی معماری دارم با معدل 14 و پیش تجربی معدل 17
    ایا میتونم برم المان و پزشکی بخونم؟؟؟؟لطفا راهنماییم کنین

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: دی 26, 1397
      نفر
      نفر

      سلام وقت بخير برای دريافت پذيرش پزشكی آلمان شما مي توانيد با داشتن پيش دانشگاهی مرتبط ابتدا كالج پريمديكال رو بگذارنيد و با دريافت گريد نمره مدنظر وارد كورس دانشگاه شويد.

  • توسط احسان
    تاریخ: دی 25, 1397
    نفر
    نفر

    درود خسته نباشید
    دیپلم ریاضی دارم معدل 19 و مدرک b2 زبان آلمانی و مدرک قبولی کنکور سراسری ندارم
    میخواستم بدونم ممکنه چند تا از دانشگاهایی که برای رشته computer science پذیرش مستقیم بدون گذراندن دوره یکساله کالج رو میدن معرفی کنین؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: دی 26, 1397
      نفر
      نفر

      سلام، اگر مدرک قبولی کنکور را نداشته باشید، شانس قبولی در دانشگاه های دولتی بدون گذراندن کالج طبق اطلاعاتی که ما در دست داریم زیاد نیست، شما بهتر است که دوره کالج رو بگذرونید، ضمن اینکه کالج به صورت رایگان می باشد.

      • توسط زیبا)
        تاریخ: مرداد 15, 1401
        نفر
        نفر

        سلام من مدرک عمران دارم سال 94 فارغالتحصیل شدم الان میخاستم برا پزشکی المان شرایطش رو بپرسم ؟

        • توسط مهدی کیوانی
          تاریخ: مرداد 19, 1401
          نفر
          نفر

          با سلام و احترام
          تحصیل پزشکی در آلمان محدودیت سنی دارد.

  • توسط مصی
    تاریخ: دی 25, 1397
    نفر
    نفر

    سلام
    می شه بدون دادن کنکور وارد دانشگاهای آلمان شد؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: دی 27, 1397
      نفر
      نفر

      سلام دوست عزيز در خصوص سوال شما باید بگوییم که جهت ورود بدون کنکور به دانشگاه های آلمان بستگی به رشته و مقطع تحصیلی مورد نظر شما دارد.

  • توسط Arezou
    تاریخ: دی 28, 1397
    نفر
    نفر

    سلام وقتتون بخیر من ۱۸ سالمه و تازه کنکور دادم میخاستم بدونم میتونم بدون اینکه در ایران به دانشگاه برم ممکنه برای سال اینده در یکی از دانشگاه های حقوق المان بورسیه بگیرم در ضمن معدل دیپلمم۱۸:۹۰و معدل پیش دانشگاهیم۱۷:۳۰هست

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: دی 30, 1397
      نفر
      نفر

      سلام دوست عزيز برای مقطع ليسانس بورسيه ارائه نمی گردد.

  • توسط elham
    تاریخ: دی 28, 1397
    نفر
    نفر

    سلام وقت بخیر
    من 18سالمه
    رشتم تجربیه ومعدله دیپلمم 19.74است
    برای ادامه تحصیل درالمان باید حتما کنکور داد یا با مدرک دیپلم میشه رفت؟
    لازم هست که حتما مدرک زبان المانی داشته باشم؟؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: دی 30, 1397
      نفر
      نفر

      سلام
      براي پذيرش در كالج و ورود به دانشگاه های آلمان ارائه مدرک زبان بسته مقطع تحصيلی درخواستي شما الزامی است.

  • توسط hamed
    تاریخ: دی 28, 1397
    نفر
    نفر

    با سلام
    آیا امکان تحصیل در المان با مدرک دیپلم برق کارو دانش و فوق دیپلم مدیریت کسب و کار وجود دارد؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: دی 30, 1397
      نفر
      نفر

      سلام شما با ارائه معدل مطلوب و مدرك زبان می توانيد در دانشگاه های نيمه خصوصی يا علمی كاربردی آلمان درخواست پذيرش دهيد.

  • توسط عباس
    تاریخ: دی 29, 1397
    نفر
    نفر

    سلام
    من دیپلم علوم انسانی دارم متولد سال 75 هستم و قصد تحصیل در آلمان رو دارم میخواستم ببینم واسه اینکه سریع اقدام به پروسه مهاجرت کنم باید چیکار کنم و چه مدارکی مورد نیاز هست و آیا واسه تحصیل رایگان میتونم اقدام کنم و همینطور برای اقدام به مهاجرت نیاز به سرمایه بسیار زیاد هست یا افراد کم درآمد هم میتونن اقدام کنند ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: دی 30, 1397
      نفر
      نفر

      دوست عزيز شما با گذراندن دوره ی زبان آلمانی در مجارستان به راحتی می توانيد جهت پذيرش و اپلای در دانشگاه های آلمان به سرعت اقدام نماييد.

  • توسط elham
    تاریخ: دی 29, 1397
    نفر
    نفر

    سلام وقت بخیر
    من 18سالمه
    رشتم تجربیه ومعدله دیپلمم 19.74است
    برای ادامه تحصیل درفرانسه باید حتما کنکور داد یا با مدرک دیپلم میشه رفت؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: دی 30, 1397
      نفر
      نفر

      سلام
      برای تحصيل در فرانسه با داشتن مدرک زبان فرانسه می توانيد با گذارندن كالج پذيرش دانشگاه را دريافت كنيد.

  • توسط میلاد
    تاریخ: دی 30, 1397
    نفر
    نفر

    سلام من مدرک کاردانی شیمی با معدل ضعیف دارم.
    میخواستم بدونم میتونم در اونجا بدون رفتن ب کالج تغییر رشته بدم و مثلا مهندسی برق بگیرم یا باید ایران دیپلم برق بگیرم و درونجا ب کالج و بعد ب دانشگاه برم
    مرسی

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: بهمن 2, 1397
      نفر
      نفر

      برای پذيرش در دانشگاه های آلمان با ارائه مدرک زبان و رزومه ی تحصيلی می توانيد اقدام كنيد.

  • توسط سارا
    تاریخ: دی 30, 1397
    نفر
    نفر

    سلام
    دارای مدرک دیپلم هستم و قصد ورود ب یکی از کالج های المان را دارم و برادم مقیم المانه میخواستم بدونم دریافت ویزا از طریق دعوت نامه امکان پذیره؟
    اگه هست لطفا راهنمایی کنید.

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: بهمن 2, 1397
      نفر
      نفر

      دوست عزیز علاوه بر دعوتنامه با پذیرش و درخواست باید درخواست ویزا طی شود.

  • توسط abbasi
    تاریخ: بهمن 2, 1397
    نفر
    نفر

    سلام من متولد ۷۷ هستم با دیپلم تجربی ولی معدلم پایینه و مسلط به زبان انگلیسی هستم پشتیبانمم خواهرمه که سیتیزن المانه و من دو ترم حقوق دانشگاه ازاد خوندم بزای اینکه برم باید چیکار کنم؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: بهمن 4, 1397
      نفر
      نفر

      سلام وقت بخير شما از طريق پذيرش كالج و ارائه مدرک زبان می توانيد اقدامات لازم را انجام دهید.

  • توسط mohammad
    تاریخ: بهمن 2, 1397
    نفر
    نفر

    سلام وقت بخیر من 17 سالمه و سال دیگه میخوام برای کنکور شرکت کنم رشته ام انسانیه و میخوام که خارج از کشور درس بخونم بعد از نتایج قبولی کنکور باید به کجا مراجعه کنم برای تحصیل خارج از کشور و شرایط دانشگاه المان چجوریه و معدلمم 14 هست ایا شرایط ورود به این دانشگاه دارم ؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: بهمن 3, 1397
      نفر
      نفر

      سلام دوست عزیز شرایط دانشگاه های آلمان بر اساس مقطع تحصیلی درخواستی، درجه زبانی b2 المانی و معدل آخرین سال تحصیلی می باشد. شما می توانيد با بررسی و استعلام دقيق توسط كارشناسان ارشد، مشاوره دقيق رو بدنبال داشته باشيد و جزئيات را بررسي نماييد.

  • توسط شهرزاد
    تاریخ: بهمن 3, 1397
    نفر
    نفر

    سلام
    من ۱۸ساله هستم و دیپلم ریاضی با معدل بالای ۱۸ دارم.زبان انگلیسی رو در حد ایلتس بلدم اما ازمون ندادم.کنکور دادم رتبه ام هم ۴رقمی شد ولی نه خیلی خوب.می خواستم بدونم برای ادامه تحصیل در المان علاوه بر ایلتس و مدرک المانیa1 چه چیز دیگه ای برای قبولی در دانشگاه هست؟و چقدر پول لازمه علاوه بر درامد کار دانشجویی؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: بهمن 6, 1397
      نفر
      نفر

      سلام دوست عزيز علاوه بر مدرک زبان، نمرات مطلوب به شما نیز در دریافت پذیرش کمک خواهد کرد. شما با پذيرش در كالج ماهيانه ٧٠٠ تا ٨٠٠ يورو هزينه زندگی در آلمان را بدنبال خواهيد داشت.

  • توسط نازنین
    تاریخ: بهمن 3, 1397
    نفر
    نفر

    سلام
    من 18سالمه بامدرک دیپلم دررشته معماری وترم3دردانشگاه ازادهستم.
    میخوام دررشته معماری درالمان درس بخونم پشتیبان مالی درالمان ندارم…میخواستم بدونم که چه جوری میتوانم برم؟؟زبان انگلیسی تاحدودی بلدم ولی المانی نه…وضعیت مالی خودمم متوسط هستش…چه کاربایدبکنم؟؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: بهمن 6, 1397
      نفر
      نفر

      سلام دوست عزيز شما با ارائه مدرک زبان آلمانی b2 و نمرات مطلوب می توانيد پذيرش در دانشگاه و كالج را دريافت كنيد.

  • توسط محمد
    تاریخ: بهمن 14, 1397
    نفر
    نفر

    سلام – روز به خير – براي پذيرش رشته هاي تجربي در آلمان معدل كتبي لازمه يا معدل كل ديپلم ؟ آلمان كدام معدل را ميخواد – حداقل آن چقدر بايد باشه؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: بهمن 15, 1397
      نفر
      نفر

      سلام وقت بخير معدل ديپلم و پيش دانشگاهی شما بايد حداقل ١٧ باشه و با نمره پريمديكال در اين كشور جمع بندی شود، علاوه بر اين مدرک زبان المانی سطح b2 مورد نياز است.

  • توسط سجاد
    تاریخ: بهمن 15, 1397
    نفر
    نفر

    سلام خسته نباشید،دیپلم تجربی دارم
    و معدل پیشم و دیپلمم بالای ۱۷است و کنکور ندادم آیا میتونم در رشته پزشکی در آلمان‌ تحصیل کنم.
    در ضمن مدرک زبان آلمانی هم دارم

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: بهمن 16, 1397
      نفر
      نفر

      سلام بله شما می توانید برای پذیرش پریمدیکال اقدام نمایید و درخواست پذیرش تحصیلی دهید.

  • توسط محمد
    تاریخ: بهمن 23, 1397
    نفر
    نفر

    سلام ببخشيد دوباره مي پرسم – آلمان معدل كتبي را روش حساسه يا معدل كل ديپلم را و آيا حداقل 17 بودن آن كافيه يا هر چي بالاتر باشه در پذيرش رشته هاي بالا امتياز محسوب ميشه ؟ تشكر

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: بهمن 25, 1397
      نفر
      نفر

      سلام وقت بخير بالابودن معدل به پذیرش شما کمک چشمگیری خواهد کرد.

  • توسط yasin
    تاریخ: بهمن 26, 1397
    نفر
    نفر

    سلام من ۱۹ سالمه معدل دیپلم تجربیم بالای ۱۸ هستش میتونم بدون کنکور با مدرک دیپلم تو رشته داروسازی یا فیزیوتراپی تحصیل کنم؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: بهمن 27, 1397
      نفر
      نفر

      سلام دوست گرامی با ارائه معدل میانگین ۱۸ به بالا و مدرک زبان آلمانی b2 شما می توانید با گذراندن دوره ی پریمدیکال و دریافت معدل مطلوب از دوره، پذیرش تحصیلی در رشته ی مذکور را دریافت کنید.

  • توسط Sarah pooyanfar
    تاریخ: اسفند 6, 1397
    نفر
    نفر

    سلام وقت بخیر
    کسی که مدرک.دیپلم داره و از کنکور سراسری ایران قبول شده میتونه بره المان؟در ضمن کسایی که با مدرک دیپلم میرن اجازه کار دارن؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: اسفند 7, 1397
      نفر
      نفر

      سلام با دریافت پذیرش در کالج و دارا بودن سطح زبان آلمانی و معدل مطلوب از دیپلم می توانید پذیرش اقدام نمایید و در حین تحصیل مجاز به کار در هفته ۲۰ ساعت می باشید.

  • توسط Hannane
    تاریخ: اسفند 9, 1397
    نفر
    نفر

    سلام
    من ۱۸ سالمه و مدرک دیپلم از رشته مدیریت و امور برنامه ریزی در خانواده با معدل ۱۹ دارم.
    به زبان انگلیسی تا حدودی مسلطم و دوره های عکاسی دیجیتالی رو دیدم .
    من میتونم در آلمان بورسیه بگیرم و در آنجا عکاسی روادامه بدم؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: اردیبهشت 5, 1398
      نفر
      نفر

      سلام در رابطه با رشته ی درخواستی شما در مقطع لیسانس بورسیه تحصیلی ارائه نمیشودو شما می بایست برای مقاطع بالاتر این مورد را در نظر بگیرید.

  • توسط علیرضا عرب
    تاریخ: اسفند 13, 1397
    نفر
    نفر

    سلام من در دانشگاه بین المللی در قبرس مشغول تحصیل هستم و می خوام در آلمان ادامه تحصیل بدم سوالم اینکه حتما باید مدرک زبان آلمانی داشته باشم یا مدرک زبان انگلیسی کفایت می کنه؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: اسفند 14, 1397
      نفر
      نفر

      سلام وقت بخیر در خصوص مقاطع لیسانس و فوق لیسانس سطح زبان آلمانی یا معادل ایلتس ۶/۵ حائز اهمیت است.

  • توسط رامین
    تاریخ: اسفند 17, 1397
    نفر
    نفر

    سلام,
    29 سالمه. دیپلم دارم.قبولی دانشگاه سراسری ندارم(.بالا در توضیحات نوشتین که برای تحصیل در آلمان با مدرک دیپلم(بدون داشتن شرط قبولی از دانشگاههای ایران), یکی از دو راه, گذارندن دوره کالج هست که رایگان هم هست;1.لطفاً بفرمایید این دوره کالج چقدر زمان میبره؟!
    خیلی ممنون از توجهتون.

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: اسفند 19, 1397
      نفر
      نفر

      سلام وقت بخیر با ارائه سطح زبان آلمانی می توانید پذیرش از کالج را گرفته و بعد از یکسال با قبولی در آزمون پذیرش را دریافت کنید.

  • توسط محسن
    تاریخ: فروردین 4, 1398
    نفر
    نفر

    سلام وقت بخیر من دیپلم تجربی دارم مدرک b1 و b2 دارم ایا می تونم پزشکی ان جا بخوانم وضع مالی زیاد عالی نیست

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: فروردین 5, 1398
      نفر
      نفر

      سلام در خصوص پذیرش در دانشگاه های آلمان که به صورت رایگان ارائه می شود و رزومه ی تحصیلی مطلوبی را از متقاضی درخواست می کند که شامل مدرک زبان آلمانی در سطح b2 و معدل بالا و نمرات خوب می باشد.

  • توسط محسن
    تاریخ: فروردین 5, 1398
    نفر
    نفر

    سلام ببخشید می شود حداقل معدل خوب برای تحصیل پزشکی در المان را بگویید

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: فروردین 8, 1398
      نفر
      نفر

      سلام جهت پذیرش در کالج پریمدیکال و یا پذیرش مستقیم دانشگاه های آلمان معدل پایه شما بایستی بالای 17 باشد.

    • توسط پریناز بادین
      تاریخ: اسفند 25, 1399
      نفر
      نفر

      سلام خسته نباشید
      من ۱۸ سالمه و رشته تجربی هستم
      بعد اینکه مدرک دیپلم گرفتم میتونم برای ادامه تحصیل به المان برم بدون اینکه کنکور بدم
      ینی با شرایط من ممکنه رشته مورد علاقه ام را اونجا هم بخونم برم دانشگاه؟

      • توسط مهدی کیوانی
        تاریخ: اسفند 25, 1399
        نفر
        نفر

        سلام روزتون بخیر
        خیر، بدون قبول شدن در رشته مورد نظرتان از دانشگاه های ایران می توانید برای شرکت در کالج های آلمان اقدام نمایید.

  • توسط ماری
    تاریخ: فروردین 8, 1398
    نفر
    نفر

    سلام من دیپلم تجربی دارم. اما مدرک پیش دانشگاهیم انسانی هست.میخوام برای کالج های المان یا همون یک سال آمادگی پیش از دانشگاه شرکت کنم . اما قصد دارم رشته ای رو انتخاب کنم که درTکورس شرکت کنم . ممکن هست پذیرشم به مشکل بخورد؟ مدرک زبانB2هم دارم . کمترین مدرک مورد قبولB1هست .۱۹ سال دارم

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: فروردین 8, 1398
      نفر
      نفر

      سلام جهت پذیرش در کالج و دوره های مربوط به Tکورس رشته ی مدنظرتان بایستی منطبق با بیس مدرک تحصیلی دیپلم انسانی شما باشد وبا جمع بندی نمراتتان مورد ارزیابی قرار خواهید گرفت

  • توسط Mehdi zarrin
    تاریخ: فروردین 18, 1398
    نفر
    نفر

    با سلام من دیپلم رشته انسانی رو دارم و میخوام رشته کارگردانی رو انتخاب کنم آیا برای کشور آلمان یا دیگر کشور های اروپائی باید مدرک زبان هم داشته باشم؟ و همچنین کنکور سراسری هم باید بدم؟
    ممنون میشم از پاسختون؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: فروردین 19, 1398
      نفر
      نفر

      سلام جهت پذیرش در دانشگاه یا کالج آمادگی قبل از ورود ارائه سطح زبان ملاک است ضمنا جهت اقدام برای آلمان زبان آلمانی مد نظر قرار گرفته شده است در سطح b2 .قبولی در کنکور سراسری آیتم ویژه برای آلمان در مقایسه با اتریس نیست اما امتیاز مطلوبی برای شما به دنبال خواهد داشت.

  • توسط امیر
    تاریخ: فروردین 22, 1398
    نفر
    نفر

    با سلام و خسته نباشید … بنده دیپلم کامپیوتر دارم با معدل 19 … زبان آلمانی هم B2 دارم … وضع مالیم خوب نیست زیاد … بنظرتون میتونم اقدام کنم برای ادامه تحصیل در آلمان(لیسانس) ؟؟؟؟ با تشکر از سایت بسسسیار خوبتون …

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: فروردین 24, 1398
      نفر
      نفر

      سلام شما با دارا بودن معدل تحصیلی مطلوب و مدرک زبان آلمانی می توانید در خصوص پذیرش رایگان از دانشگاه های آلمان را درخواست خود را اعلام نمائید.

  • توسط mina
    تاریخ: اردیبهشت 3, 1398
    نفر
    نفر

    سلام من ۱۸ سالمه
    معدل دیپلمم ۱۴ تجربی
    من میتونم ادامه زبان المانیم در المان بگذرونم و بعد ب دانشگاه در رشته عمران بروم؟؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: اردیبهشت 4, 1398
      نفر
      نفر

      سلام در خصوص پذیرش در دانشگاه و یا کالج در آلمان بایتسی مینیم سطح زبان آلمانی را در حد b1 دارا باشید در غیر اینصورت بدون داشتن مدرک زبان مجوز گذراندن کورس زبان را ارائه نمیدهد.

  • توسط Mones
    تاریخ: اردیبهشت 6, 1398
    نفر
    نفر

    سلام ۲۳ سالمه و دیپلم هنرستان دارم
    میخواستم بپرسم میتونم در دانشگاه المان رشته طراحی لباس بخونم؟
    البته قصد مهاجرت ب المان رو هم برای زندگی دارم

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: اردیبهشت 8, 1398
      نفر
      نفر

      سلام با ارائه مدرک زبان آلمانی b2 و تکمیل بودن رزومه تحصیلی از جمله دیپلم ۱۲ سال تحصیلی با معدل و نمرات ممتاز می توانید با گذراندن یکسال کالج، پذیرش دانشگاه را دریافت کنید.

  • توسط شیرین
    تاریخ: اردیبهشت 20, 1398
    نفر
    نفر

    سلام وقت بخیر، من 26 سالم هست و دیپلم ریاضی فیزیک با معدل 18.5دارم و لیسانس علمی کاربردی در رشته عکاسی تبلیغاتی(بدون کنکور البته شرکت کردم) با معدل 17.5دارم و مدرک زبان المانیم هم در سطح b1 هست من میتونم برای ارشد در دانشگاه های رایگان المان در رشته مهندسی اقدام کنم?یا باید از کالج شروع کنم?و اینکه دوره کالج رایگان نیست?
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: اردیبهشت 21, 1398
      نفر
      نفر

      سلام اگر مدارکی از جمله لیسانس شما منطبق با سیستم آموزشی آلمان تایید گردد ضمن ارائه ریزنمرات مطلوب و مدرک زبان امکان پذیرش مستقیم را خواهید داشت.

  • توسط غزل
    تاریخ: تیر 28, 1398
    نفر
    نفر

    ديپلم تجربي با معدل بيست دارم. الماني بلد نيستم ولي زبان انگليسي خوب هستم اگر بخوام در المان زبان الماني را كامل كنم راه حل چيست

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      شما می توانید با توجه به رزومه علمی خود اقدام کنید؛ ولی باید آشنایی با زبان آلمانی داشته باشید.

  • توسط افسانه
    تاریخ: مرداد 11, 1398
    نفر
    نفر

    من فوق ديپلم كامپيوتر كاردانش هستم اگه مدرك زبان b1 داشته باشم ميتونم براي كالج المان اقدام كنم؟

    • توسط مشاور مهاجرتی
      تاریخ: مهر 4, 1398
      نفر
      نفر

      سلام
      بسته به سن شما بله، می توانید در دوره های کالج شرکت کنید.

  • توسط Fereshte
    تاریخ: مرداد 17, 1398
    نفر
    نفر

    سلام.با معدل دیپلم ۱۷و پیش پایین ۱۷ و مدرک b1 آلمانی چجوری میشه رشته دندانپزشکی در دانشگاه های آلمان رو خوند؟؟

    • توسط مشاور مهاجرتی
      تاریخ: مهر 3, 1398
      نفر
      نفر

      سلام
      نحوه پذیرش برای همه ثابت خواهد بود اما آنچه شرایط را تغییر می دهد، نحوه ارائه مدارک و اسناد تحصیلی شماست.

  • توسط میلادداذابی زاده
    تاریخ: شهریور 25, 1398
    نفر
    نفر

    با سلام
    اینجانب میلاد دارابی زاده دارای دیپلم حسابداری ودانشجوی مقطع کاردانی حقوق می باشم وسن 21 است ایا پس از دریافت کاردانی می توانم برای ادامه تحصیل میتوانم به المان بروم
    ممنون می شوم اگر راهنمایی کنید
    09100337104

    • توسط مشاور مهاجرتی
      تاریخ: مهر 1, 1398
      نفر
      نفر

      سلام
      داشتن مدرک دیپلم و یا کارشناسی برای ورود به کشور آلمان کفایت می کند اما سایر مواردی که باید تهیه نمایید، داشتن ریز نمرات و آخرین مدارک تحصیلی است.

  • توسط elena
    تاریخ: مهر 2, 1398
    نفر
    نفر

    سلام.من 18 سالمه و از نظر نمره دیپلم و سطح زبان المانی واجد شرایطم.
    چقد پول باید تو حسابم باشه برای رفتن به المان؟و اینکه می تونم اونجا کار کنم و بخشی از هزینه ها رو خودم پرداخت کنم؟
    چطوری می تونم دانشگاهی که مد نظرم هست و برای رشته مدیریت انتخاب کنم؟

    • توسط مشاور مهاجرتی
      تاریخ: مهر 8, 1398
      نفر
      نفر

      سلام
      تمکن مالی برای اخذ ویزای تحصیلی آلمان معمولا بالای 10هزار یورو است که به صورت دقیق باید بر اساس نوع درخواست شما مشخص شود.
      برای انتخاب نوع دانشگاه بایستی رشته مد نظرتان را به کارشناس تحصیلی ما در موسسه حقوقی میرداماد اعلام کنید تا بررسی های لازم انجام گردد.

  • توسط ستاری
    تاریخ: مهر 6, 1398
    نفر
    نفر

    سلام ببخشید با مدرک دیپلم با چه شرایطی و معدل میتونم به دانشگاه های بوخوم المان وارد بشم البته با رشته ی ریاضی لطفا مرا راهنمایی کنید.

    • توسط مشاور بخش تحصیل و اعزام دانشجو
      تاریخ: مهر 8, 1398
      نفر
      نفر

      سلام، وقت بخیر
      برای پذیرش باید از طریق کالج اقدام کنید، شرط پذیرش دانشگاه میانگین نمرات کالج و معدل دیپلم است.

  • توسط Mahdi
    تاریخ: مهر 7, 1398
    نفر
    نفر

    سلام.من الان کلاس یازدهم تجربی هستم و تصمیم دارم بعد گرفتن مدرک دیپلم برای تحصیل در رشته دندان پزشکی به آلمان برم‌.در مدرسه نمونه دولتی درس میخونم و مطمئن هستم معدل سال دوازدهم بالای ۱۹.۴۰ میشه.اشنای نزدیک در آلمان هم دارم که در کشور آلمان اقامت دارن(داییم و دوست خیلی نزدیک مادرم).زبان انگلیسی هم دارم تلاش میکنم که تا دوسال آینده بتونم صحبت کنم.میخواستم شرایط رو بدونم و این که چه کار هایی باید انجام بدم
    اگه جواب بدید ممنون میشم

    • توسط مشاور بخش تحصیل و اعزام دانشجو
      تاریخ: مهر 8, 1398
      نفر
      نفر

      سلام، وقت بخیر
      برای پذیرش دانشگاه آلمان دو راه دارید: روش اول پذیرش در کنکور ایران، روش دوم پذیرش از طریق کالج که معدل نقش تعیین کننده ای دارد.
      مدرک زبان آلمانی هم لازم است، ضمن اینکه که وقت سفارت هم مهم است. پیشنهاد می کنم با دفتر تماس داشته باشید

      • توسط پوریا
        تاریخ: خرداد 17, 1399
        نفر
        نفر

        سلام خسته نباشید
        من دانشجوی کارشناسی بودم اما به علت کار نیمی از ترم ها رو حذف ترم کردم یا مرخصی گرفتم و نهایتا در ۱۰ ترم مدرک کاردانی با معدل ۱۴.۵ گرفتم
        دبیرستان تیزهوشان درس خوندم و معدل دیپلمم ۱۶.۸۷ هست
        خواستم ببینم با این شرایط آیا شانس پذیرش در دانشگاه های آلمان رو دارم
        سپاس از شما

        • توسط مهدی کیوانی
          تاریخ: خرداد 20, 1399
          نفر
          نفر

          سلام و عرض ادب
          برای پذیرش کارشناسی دانشگاه های آلمان بسته به شرایط متفاوتی از جمله رزومه علی و سن شما دارد. تحصیل در دانشگاه های آلمان محدودیت سنی دارد.

  • توسط Amir
    تاریخ: دی 23, 1398
    نفر
    نفر

    سلام من سال یازدهم انسانی هستم و درحال دریافت مدرک B2 آلمانی می باشد. علاوه بر آن داییم آلمان هستند. بمن گفتند که برای تحصیل در آلمان باید نمره دیپلم بالا باشد. درسته؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: دی 30, 1398
      نفر
      نفر

      سلام و وقت بخیر
      بسته به رشته و دانشکده مورد نظر، معدل و الزامات برای شما متفاوت می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین ما از طریق شماره های ذکر شده در سایت ارتباط برقرار کنید.

  • توسط میکائیل
    تاریخ: دی 27, 1398
    نفر
    نفر

    با سلام
    من یازدهم ریاضی هستم وقصد دارم تابستان امسال برای ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی به آلمان بروم از لحاظ اقامت مشکلی ندارم سوالم اینه آیا باید در آلمان به دبیرستان برم یا به کالج بروم ممنون میشم یه توضیح کامل بدهید
    با تشکر

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: دی 30, 1398
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      برای شرکت در دورهه ای پزشکی دانشگاه های آلمان باید 12 سال تحصیلی خود را در ایران به اتمام رسانده باشید. در صورت تمام نشدن دورا نتحصیل خود در ایران، باید سال 12 را در آلمان بگذرانید.

  • توسط Mikail
    تاریخ: دی 27, 1398
    نفر
    نفر

    با سلام
    من یازدهم ریاضی هستم وقصد دارم تابستان امسال برای ادامه تحصیل در رشته دندانپزشکی به آلمان بروم از لحاظ اقامت مشکلی ندارم سوالم اینه آیا باید در آلمان به دبیرستان برم یا به کالج بروم ممنون میشم یه توضیح کامل بدهید
    با تشکر

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: دی 30, 1398
      نفر
      نفر

      با سلام
      در صورت تمام نکرده 12 سال تحصیل باید در ابتدا سال 12 ام را در آنجا بگذرانید.

  • توسط نگین
    تاریخ: دی 28, 1398
    نفر
    نفر

    سلام خسته نباشید من امسال میخاهم انتخاب رشته کنم به همه ی رشته ها هم علاقه مندم میخاستم ببنیم کدام رشته برای درامد در آلمان خیلی خوبه البته به جز پزشکی؟؟؟؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: دی 30, 1398
      نفر
      نفر

      سلام
      کشور آلمان یم مشور صنعتی است و نرخ بیکاری در این کشور پایین می باشد. با توجه به رزومه علمی وسوابق کاری شما امکان کار در آلمان برای شما امکان پذیر است.

  • توسط Sana
    تاریخ: خرداد 16, 1399
    نفر
    نفر

    سلام روز بخير.معدل ديپلم من 19.90بوده و رشته رياضي و فيزيك من كنكور تجربي شركت كردم و پزشكي دانشگاه سراسري قبول شدم در حال حاضر سال اول هستم در ISIمقاله دارم و داراي رتبه برتر از جشنواره هاي علمي مثل جشنواره نوجوان خوارزمي هستم مدرك تافل زبان انگليسي و C1 زبان آلماني دارم و در مدارس سمپاد((استعداد هاي درخشان))تحصيل كردم و خيلي برام مهمه كه حتما پذيرش بگيرم چقدر شانس دارم از نظر شما براي پذيرش قطعي؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 17, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      در صورت داشتن شرایط سنی مناسب، شانس شما برای دریافت پذیرش از دانشگاه های آلمان خوب است.

  • توسط پگاه
    تاریخ: خرداد 16, 1399
    نفر
    نفر

    سلام ، دیپلم فنی حرفه ای رشته تربیت بدنی چطور می تونه در کشور آلمان ادامه تحصیل بده ؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 18, 1399
      نفر
      نفر

      سلام وقت بخیر
      شما می توانید با توجه به شرایط خود رشته های مرتبط یا شناور را برای تحصیل انتخاب کرده و در دوره های کالج شرکت نمایید.

  • توسط عارف
    تاریخ: خرداد 16, 1399
    نفر
    نفر

    سلام من مدرک دیپلم رشته ساختمان از هنرستان و دیپلم رشته الکترو تکنیک از فنی حرفه‌ای دارم برای سال اینده میخوام به کشور آلمان برای ادامه تحصیل برم زبان المانی هم مقداری بلدم باچه شرایطی میتونم برم و بورسیه شم چه دانشگاه هایی هستند که برم در رشته الکتروتکنیک.

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 21, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام
      برای تحصیل در دانشگاه های آلمان شرایط سنی و نمرات و معدل شما حائز اهمیت است.

  • توسط Roya
    تاریخ: خرداد 16, 1399
    نفر
    نفر

    سلام.خسته نباشید. ببخشید من سال آخر دبیرستان هستم و میخواستم بدونم برای تحصیل در رشته های پزشکی و داروسازی و دندان پزشکی، باید چه شرایطی داشته باشم؟رتبه ی کنکور مهم هست که چند هزار باشه؟ چون من قصدم کنکور در ایران و قبولی پزشکی هست، اگر رتبم به پزشکی نرسید، انتخاب رشته هم نخواهم کرد، در اون صورت امکان تحصیل این رشته در آلمان و اتریش وجود داره برام؟ به طوری که بورسیه تحصیلی بشم؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 20, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      تحصیل رشته های علوم پزشکی در آلمان به زبان آلمانی است و شما برای پذیرش مستقیم پزشکی باید رشته مورد نظر را در دانشگاه های ایران قبول شوید و یا اینکه وارد کالج های پزشکی آلمان شوید.

  • توسط پویان
    تاریخ: خرداد 18, 1399
    نفر
    نفر

    سلام
    من دیپلم الکترونیک دارم + B1 + رزومه قوی کاری
    میخواستم بدونم اگه بخوام آلمان برم دانشگاه مراحلش چیه؟
    و آیا رزومه کاری + دوره فنی حرفه‌ای هم تاثیر داره رو گرفتن ویزای تحصیلی یا نه
    و تا زمانی که بتونم وارد کار بشم و هزینه هامو در بیارم چقدر پول لازم دارم
    تشکر

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 21, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      برای اخذ پذیرش از دانشگاه های آلمان در ابتدا باید شرایط سنی مناسب و رزومه علمی خوبی داشته باشید و سابقه کار و غیره می تواند به عنوان کمک کننده برای شما باشد.

  • توسط زهرا
    تاریخ: خرداد 18, 1399
    نفر
    نفر

    سلام ببخشید من سی و چهار ساله ومتاهل و دیپلم حسابداری فنی و حرفه ای با معدل 17/40 هستم . می خواستم بدونم امکان مهاجرت به آلمان از طریق تحصیلی برای من وجود داره ؟ به چه صورت ؟ ممنون میشم پاسخگو باشید .

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 21, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام
      برای تحصیل در آلمان می بایست حتما مدرک زبان مورد نظر را ارائه دهید. بسته به دانشگاه انتخابی شرایط پذیرش نیز متفاوت است.

  • توسط فائزه
    تاریخ: خرداد 18, 1399
    نفر
    نفر

    سلام من دهم تجربی هم و توی مدرسه غیرانتفایی هم درس میخونم و همینطور کلاس زبان هم میرم وتا یه مدت دیگه تافل میگیرم میخاستم بدونم چه شرایطی باید داشته باشم تا بتونم بعداز گرفتن دیپلم و دادن کنکور برای آلمان بورسیه بگیرم؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 21, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      با توجه به شرایط معدل و ریز نمرات خود می توانید برای تحصیل رایگان آلمان اقدام نمایید. لطفا با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را به طور دقیق راهنمایی نمایند.

  • توسط Forozan
    تاریخ: خرداد 18, 1399
    نفر
    نفر

    سلام. من متولد 72هستم.دیپلم مدارس فنی نقشه کشی ساختمان خوندم. ب علتی نتونستم ادامه بدم تغییر رشته دادم لیسانس تربیت بدنی دانشگاه آزاد خوندم. میتوانم ب دانشگاه آلمان معماری ادامه تحصیل بدم.

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 21, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام
      برای تحصیل در آلمان الزامات متفاوتی مانند شرایط سنی، نمرات و معدل و مدرک زبان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

  • توسط علی
    تاریخ: خرداد 18, 1399
    نفر
    نفر

    سلام. من دارای دیپلم تجربی با معدل بالای نوزده هستم و در مقطع پیش دانشگاهی متاسفانه در یکی دو درس از جمله فیزیک نمرات خیلی بدی کسب کردم ولی همچنان معدل پیش دانشگاهی ام بالا ی هفده است. خدمتم را گذرانده ام و مدرک B2 زبان آلمانی دارم. با توجه به اینکه وضع مالی چندان خوبی ندارم آیا می توانم پذیرش دانشگاه های آلمان در مقطع کارشناسی رشته ای فنی بدون گذراندن مقطع کالج را دریافت کنم؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 21, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      برای پذیرش مستقیم از دانشگاه های آلمان باید در رشته مورد نظر در دانشگاه های مورد تایید آلمان در ایران قبول شده باشید؛ در غیر اینصورت باید برای پذیرش کالج ها اقدام نمایید.

  • توسط Nikoo
    تاریخ: خرداد 18, 1399
    نفر
    نفر

    سلام خسته نباشید شما خودتون از اون دو راهی که گفتید با کنکور یا معدل دیپلم مهاجرت کنیم کدومو پیشناه میکنید؟من خودم فارق و التحصیلم و سال دوممه که واسه کنکور میخونم و تو دوراهی موندم که واسه کنکور بخونم یا اینکه کلاس های لازم واسه مهاجرت به آلمان مثل زبان و چیزای دیگه ای که لازمه شرکت کنم؟به نظر شما چیکار کنم خیلی گیج شدم😑

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 21, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      با توجه به شرایط خود می توانید هر کدام از روش های پذیرش مستقیم یا از طریق کالج ها را انتخاب نمایید.

  • توسط ابوالفضل
    تاریخ: خرداد 18, 1399
    نفر
    نفر

    با سلام
    من دانش آموز رشته کاردانش بهیاری هستم و الان سال یازدهم هستم من میخواستم بعد از گرفتن دیپلم تو آلمان رشته پزشکی بخونم ؛ شرایطش چیه و باید چیکار کنم ؟؟؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 21, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل در آلمان معیارهای متفاوت شما مانند نوع دیپلم، سن، معدل و ریز نمرات و مدرک زبان شما مورد ارزیابی قرار می گیرد.

  • توسط Melika
    تاریخ: خرداد 19, 1399
    نفر
    نفر

    سلام،من دیپلم تجربی دارم با معدل۱۹/۷۶ و مدرک زبان آلمانی برای ادامه تحصیل در رشته های دندان‌پزشکی و گروه پزشکی نیاز ب کالج هست!؟و هزینه کالج چقدره!؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 21, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      با توجه به شرایط شما می توانید برای پذیرش کالج ها اقدام نمایید. هزینه کالج های آکادمیک در آلمان رایگان است.

  • توسط شکیبا
    تاریخ: خرداد 19, 1399
    نفر
    نفر

    سلام خسته نباشید. ممنونم از سایت بسیار خوبتون
    من ۱۹ سالمه و دیپلم تجربی دارم با معدل ۱۵. آیلتس ۷ و مدرک b2 هم دارم. قبولی در دانشگاه سراسری در رشته زبان انگلیسی هم دارم، ولی تجربی نه. وضع مالی خوبی هم ندارم. میتونم برای رشته بیزنس یا نقاشی، یا یکی از زیر شاخه های تجربی برای آلمان اقدام کنم با این شرایط؟!

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 21, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      با توجه به دانشگاه انتخابی و رشته خود امکان اقدام در صورتیکه ریز نمرات خوبی داشته باشید وجود دارد.

  • توسط صبا محمدی
    تاریخ: خرداد 21, 1399
    نفر
    نفر

    سلام، وقتتون‌خوش
    ممنون از سایت جامع و خوبتون
    من دانش‌آموز سال چهارم رشته انسانی‌ام و مدتهاست که همراه خانواده‌ام درحال تحقیق برای مهاجرت تحصیلی هستیم.آیا مدرک دیپلم من درصورت گرفتن نمره بالای ۱۹ دارای ارزش و اعتبار هست؟ با توجه به تجربی و ریاضی نبودنش. و اینکه آیا داشتن مدال المپیاد ادبیات مزیتی محسوب میشود؟ و نهایتا من متقاضی رشته روانشناسی هستم، شرکت در کنکور و قبولی در دانشگاه‌های معتبر ایران در رشته روانشناسی کمکی به من خواهد کرد؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 24, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      بله مدرک تحصیلی شما دارای اعتبار است و به رسمیت شناخته می شود. همچنین می توانید برای تحصیل روانشناسی در کشور های دیگر اقدام نمایید.

  • توسط maryam
    تاریخ: خرداد 21, 1399
    نفر
    نفر

    سلام خسته نباشید من26 سالمه و همسرم برای دكترا میخواد اقدام كنه هم دانشگاه سراسری در س خونده و هم معدلش بالای 18 هست. .من همراه ایشون میخوام مهاجرت كنم و در رشته دندانپزشكی درس بخونم ولی معدل دیپلمم و پیش دانشگاهیم 16وخورده ای هست تقریبا ؛و لیسانس بیوشیمی در دانشگاه ازاد دارم ایا در دانشكدهای پزشكی المان كه پولم میگیرن نمیتونم درس بخونم؟ در دانشگاهای دولتی چطور

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 24, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      همسر شما با توجه به رزومه علمی و پژوهشی خود برای تحصیل در آلمان اقدام نماید که شما هم می توانید ویزای همراه دریافت نمایید. برای تحصیل در دانشگاه های دولتی آلمان با توجه به رقابت زیاد باید از شرایط علمی و سنی خوبی برخوردار باشید.

  • توسط neda
    تاریخ: خرداد 22, 1399
    نفر
    نفر

    سلام
    رشته ی هوافضا در المان برای اینترنشنال ها ارائه میشه ایا؟کدوم دانشگاه ها؟با چه شرایطی؟
    مشغول تحصیلم ،ترم2

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 25, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام
      بله، برای کسب اطلاعات دقیق تر لطفا با کارشناسان ما در تماس باشید.

  • توسط محمد
    تاریخ: خرداد 22, 1399
    نفر
    نفر

    سلام خسته نباشید
    اگر کسی معدل دیپلم ۱۷ داشته باشه ، زبان مدرک B2 هم دارا باشه میتونه برای تحصیل تو رشته پزشکی اقدام کنه ؟
    و مینیمم با چه معدلی میتونه تو کالج شرکت کنه (واسه رشته پزشکی )

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 25, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام
      برای تحصیل و افزایش شانس خود در دریافت ویزا پزشکی در آلمان بهتر است از شرایط معدل بهتری برخوردار باشید.

  • توسط پریسا
    تاریخ: خرداد 22, 1399
    نفر
    نفر

    سلام خسته نباشید من ۱۸ سال دارم و چند ماهه دیگه دیپلمم رو میگیرم معدل نیم سال اولم ۱۷.۶۷شد و برای معدل بعدیم بالا تر خواهم گرفت مدرک زبان المانی رو هم دارم یاد میگیرم برای رشته های دندانپزشکی یا پزشکی دیگه چه شرایطی رو باید داشته باشم ایا تحصیل رایگان شامل من میشه ؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 25, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام
      برای تحصیل رشته های پزشکی در آلمان بابت رقابت زیادی که وجود دارد، باید حتما رزومه علمی قوی تری داشته باشید.

  • توسط محمد
    تاریخ: خرداد 22, 1399
    نفر
    نفر

    سلام خسته نباشید ایا افراد نظامی که در دانشگاه افسری درس خواندن بعد برای ارشد دانشگاهای معتبر تهران درس خوانده باشند ومعدل بالا کسب کرده باشند می‌توانند در المان یا اتریش تحصیل کنند؟؟؟؟؟ خواهش می کنم پاسخ دهید

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 25, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      افراد نظامی برای مهاجرت به کشور های دیگر باید در ابتدا یک سری قوانین خاصی را برآورده نمایند. با کارشناسان ما در تماس باشید که شما را به طور دقیق بررسی نمایید.

  • توسط فائزه
    تاریخ: خرداد 22, 1399
    نفر
    نفر

    سلام . من متولد ۷۹ . دیپلم ریاضی فیزیک دارم . معدل کتبی دیپلمم ۱۰ و معدل کل ۱۶ . معدل کتبی پیش دانشگاهی م ۱۰ و کل ۱۲ . میخوام توی رشته های مهندسی دامه تحصیل بدم . وضعیت زبانمم متوسطه دارم ادامهمیدم مدرک بگیرم . وضعیت مالی خانوادمم متوسط رو به پایین . تو رو خدا جوابم رو بدید . خیلی ممنون میشم ازتون . برای چه کشوری میتونم اقدام کنم فرقی نمیکنه چه کشوری باشه

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 25, 1399
      نفر
      نفر

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در دانشگاه های آلمان بابت رقابت بسیار، بهتر است رزومه علمی قوی تری داشته باشید. به شما کشور های دیگر را پیشنهاد می دهیم.

  • توسط رقیه
    تاریخ: خرداد 22, 1399
    نفر
    نفر

    سلام وقت بخیر چه رشته هایی برای دریافت ویزای تحصیلی المان بهترن از چه رشته های استقبال میشه؟ برادرم الان المان هست چقدر میتونه برای من خوب باشه برای هزینه ها و10000یورو برای هرساله؟؟؟؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 25, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      بازار کار آلمان از رشته های تحصیلی متفاوتی استقبال می کند و نسبت به سایر کشور ها نرخ بیکاری کمتری دارد.

  • توسط Saba
    تاریخ: خرداد 23, 1399
    نفر
    نفر

    با سلام
    میخواستم بدونم با داشتن معدل دیپلم بالای۱۸/۵ و معدل کل سه سال دبیرستان بالای ۱۹، برای گرفتن پذیرش در دانشگاه های المان در رشته پزشکی یا دارو ایا نیازی به گذراندن دوره در کالج یا هرنوع ازمون ورودی میباشد؟
    و ایا حتما باید قبولی در کنکورسراسری را داشته باشیم؟
    واینکه ایا معرفی نامه فردی که همین رشته را در المان تحصیل کرده ،تاثیری در روند پذیرش من دارد؟
    ممنون میشم به سوالاتم پاسخ بدین

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 25, 1399
      نفر
      نفر

      سلام و روزتون بخیر
      برای تحصیل پزشکی در آلمان با توجه به شرایط شما، باید در دوره کالج شرکت نمایید و نیازی به قبولی در کمکور سراسری ندارید. معرفی نامه در اخذ پذیرش کمک چندانی به شما نمی کند.

  • توسط شکوفه حاجی علی خانی
    تاریخ: خرداد 23, 1399
    نفر
    نفر

    سلام من ۳۹سالم است کارشناسی ارشدزبان خارجی دارم ۱۳سال سابقه کاردراموزس پرورش(معلم رسمی).۶سال ابتدایی تدریس کردم ، مجردم۱۰۰تومن پول دارم. ایاویزای کارتعلق میگیره بهم؟ امکانش هست من لیسانس روان شناسی در المان بگیرم ودرحین تحصیل کارکنم؟ چه کشوری به من پیشنهاد میشه برای تحصیل در یک رشته جدید غیرزبان یا کار در رشته آموزش زبان؟ ممکنه راهنماییم کنید

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 25, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      شما فقط می توانید رشته های تحصیلی مرتبط و یا شناور را انتخاب نمایید.

  • توسط سارا
    تاریخ: خرداد 23, 1399
    نفر
    نفر

    با سلام و تشکر فراوان بابت مطالب مفید و ارزنده سایتتون من 18سالمه در المان متولد شدم ولی از 6سالگی در ایران سکونت دارم تا سوم دبیرستان تحصیل کردم و معدل دیپلمم هم 19.98هستش پاس المانی هم دارم و قصد برگشت و ادامه تحصیل در رشته داروسازی در المان رو دارم اما به من گفته شد که با دیپلم اجازه تحصیل در دانشگاه رو در المان ندارم و حتما باید پیش دانشگاهی رو پاس کنم یا فوق دیپلم در یک رشته غیر مرتبط و همین طور گفته شد فرقی بین من و یک دانشجو ایرانی نیست میخواستم بدونم این مطلب صحت داره و من اگر بخوام با همین دیپلم بیام میتونم وارد کالج بشم و ایا هزینه ای داره و همین طور ایا کالج خوابگاه هم داره ممنون و سپاسگزارم از شما

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 25, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      درست است برای تحصیل در آلمان باید در کالج ها در ابتدا شرکت نمایید. تحصیل در کالج ها نیز مانند دانشگاه رایگان است.

  • توسط محمد
    تاریخ: خرداد 23, 1399
    نفر
    نفر

    سلام من 19 سالمه ودیپلم تجربی با معدل 16.30 دارم و پشت کنکورم ایا میشه بدون شرکت در کنکور وارد دانشگاه شد .چطوری؟و هزینه تحصیل چقدره ماهانه؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 25, 1399
      نفر
      نفر

      سلام وقتتون بخیر
      بستگی به رشته تحصیلی و دانشگاه انتخابی شما دارد.

  • توسط داوود
    تاریخ: خرداد 23, 1399
    نفر
    نفر

    سلام با فرض اینکه مدرک زبان المانی B2 را دارا باشیم فقط معدل چند به بالا در دیپلم و پیش دانشگاهی برای تحصیل در مقطع لیسانس در دانشگاه های دولتی المان واجب میباشد؟ و در این صورت معدل لیسانس چند به بالا برای اخذ پذرش در مقطع فوق لیسناس در دانشگاه های دولتی المان واجب میباشد؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 25, 1399
      نفر
      نفر

      سلام وقتتون بخیر
      شرایط پذیرش در آلمان بسته به رشته تحصیلی و دانشگاه انتخابی شما دارد. لطفا با مشاوران ما در تماس باشید تا شما را به طور کامل راهنمایی نمایند.

  • توسط sh
    تاریخ: خرداد 23, 1399
    نفر
    نفر

    سلام
    اقوام درجه یک من اکثرا در المان هستند و من سال دیگر ادونس زبان میگیرم . سال یازدهم تجربی ام با معدل 19 به نظرتون میشه برای رفتن اقدام کنم و مدرکم رو تطبیق بزنم و دیپلم المانی هم بگیرم و ادامه تحصیل در پزشکی بدم؟ شرایط برای بورسیه چطوره؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 25, 1399
      نفر
      نفر

      سلام وقتتون بخیر
      با توجه به نمرات و معدل خود امکان اقدام وجود دارد. تحصیل در دانشگاه های آلمان رایگان است.

    • توسط محمد رصا
      تاریخ: مرداد 13, 1399
      نفر
      نفر

      سلام خسته نباشید میخواستم بپرسمشرایط ورود به کالج رو بپرسم برای رشته دندانپزشکی البته با کدوم زبانها میشه در کالج خوند و چه چیز هایی در کالج مورد تدریی قرار میگیرند یعنی اگه کالج بریم دیگر نیازی به کنکور در ایران نیست؟

      • توسط مهدی کیوانی
        تاریخ: مرداد 14, 1399
        نفر
        نفر

        با سلام و احترام
        تحصیل رشته های پزشکی در آلمان فقط به زبان آلمانی است. شرکت در کالج های آلمان نیازی به قبولی در کنکور سراسری ایران ندارد.

  • توسط سارا
    تاریخ: خرداد 25, 1399
    نفر
    نفر

    سلام من رشته تجربیم و همه ی نمراتم بالاست ولی واسه امتحان نهایی دو تا از درسای نهایی سال آخر نتونستم بخونم و افتادم نمیخوامم تک ماده کنم چون میخوام معدلم بالا باشه ولی اینجوری تو کارنامه دیگه قبولی خرداد نمیزنه
    برای پذیرش تو دانشگاه های آلمان اگر کارنامم قبولی شهریور باشه واسم مشکل بوجود میاد؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 25, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل در دانشگاه های آلمان ریز نمرات و معدل شما حائز اهمیت است.

  • توسط Sima
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    سلام من دیپلم کامپیوتر و کاردانی تربیت بدنی دارم برای کارشناسی می‌تونم رشته پزشکی یاپیراپزشکی ویا پرستاری رو بخونم ؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      بسته به شرایط سنی و رزومه علمی خود امکان اقدام وجود دارد.

  • توسط X woman
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    سلام . من دیپلم ریاضی فیزیک با نمره ۱۷ دارم و تونستم توی کنکور رتبه خیلی خوبی رو بیارم . مدارک زبان b1 المانی و ایلتس ۷ و b1 فرانسوی دارم
    خیلیا بهم میگن باید برای فوق لیسانس اقدام کنم…. . ایا میتونم رایگان بدون هیچ هزینه ای اقدام کنم ؟ ممکن هست ؟ چقدر طول خواهد کشید ؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      شما می توانید با توجه به شرایط موجود برای مقطع کارشناسی اقدام نمایید. لطفا با ما در ارتباط باشید.

  • توسط سمانه
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    سلام من ١٨سالمه و هنوز و سال اخر هستم براي معدل ديپلمم نگران هستم معدلم بايد چقدر باشه تا بتونم پذيرش دانشگاه بشم تجربي ميخونم و كلاساي الماني ام تازه شروع كردم

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل در کالج های پزشکی آلمان بهتر است معدل بالای 19 داشته باشید.

  • توسط محمد
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    سلام اگه کسی پزشکی دانشگاه تهران قبول شه چطور می تونه ازطریق دانشگاه اقدام بکنه وشرایط چیه؟؟؟؟؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام
      در صورتیکه دانشگاه دولتی قبول شده باشید، می توانید برای اخذ پذیرش مستقیم اقدام نمایید.

  • توسط مژگان
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    سلام, من معدل دیپلم ۱۶,۷۶ و مدرک کاردانی مهندسی پزشکی با معدل ۱۲ از دانشگاه سراسری دارم. ۲۷ سالمه , مدرک زبان b2 دارم.
    می خوام برای کارشناسی اقدام کنم. تنها نگرانیم معدل هست, به نظر شما شرط معدل چقدر تاثیر داره?

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      با توجه به رایگان بودن دانشگاه های آلمان و رقابت بسیاری که وجود دارد، بهتر است رزومه علمی قوی داشته باشید.

  • توسط Hooriya
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    سلام وقتتون بخير من ١٧ سالمه و امسال از طريق جهشي ديپلم رو ميگيرم خواستم بدونم شرايط تحصيل رايگان در دانشگاه هاي المان چطوريه؟ حتما بايد كنكور رو بدم؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام
      برای تحصیل در دانشگاه های آلمان باید رزومه علمی قوی داشته باشید.

  • توسط فرهاد
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    سلام من معدلم 12/63دیبلم کامپیوتر از هنرستان دارای مدرک آیلتس 6/30هستم ومتولد 72می باشم می تونم اقدام کنم برا دانشگاه المان

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در دانشگاه های آلمان بابت رقابت بسیاری که وجود دارد، باید رزومه علمی قوی تری داشته باشید. به شما توصیه میکنیم کشور دیگری را انتخاب نمایید.

  • توسط yavari
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    سلام اگه بخوایم با مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی اقدام کنیم معدل کل مد نظر هستش یا معدل کتبی دیپلم و پیش دانشگاهی؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل در آلمان معدل کل شما مورد ارزیابی قرار می گیرد.

  • توسط AmirHosseiN
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    سلام خسته نباشید
    من 20 سالمه دیپلم رشته ی تجربی با معدل 18/30 دارم
    معدل پیش دانشگاهیم به خاطر کنکور پایین شد 14 شد
    الان دارم تو دانشگاه ازاد رشته ی it میخونم
    تو برلین عمه ام هست که بتونه حمایت مالیم بکنه بیشتر از ده ساله که اونجاست همچنین تو خانواده ام تو ایران باز کسایی هستن که بتونن حمایت کنن
    من اگر مدرک B2 زبان المانی رو داشته باشم میتونم رشته ی it رو از طریق دیپلم تو المان بخونم ؟
    یا اینکه چون سراسری نیست یا رشته ی دیپلمم تجربی بوده نمیشه ؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      شما می توانید از طریق دیپلم خود اقدام نمایید.

  • توسط ملیکا
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    سلام من 18 سالم هست و دیپلم تجربی با معدل 18 دارم.مدرک زبان b2 المان هم دارم.امکانش هست بتونم برای رشته مدیریت در المان پذیرش بگیرم؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      با توجه به شرایط شما امکان اقدام وجود دارد. لطفا با ما در تماس باشید تا اطلاعات بیشتری را در اختیار شما قرار دهیم.

  • توسط امیر
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    امکان بورس دارد یا خیر

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      بسته به مقطع تحصیلی و رزومه علمی شما دارد.

  • توسط میلاد
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    سلام منطورتون از کالج چیه وچی کار میکنن هزینش چقدر است از زبان المانی یاد داشته باشی رایگان میشه؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      کالج های آلمان دوره آمادگی دانشگاه های این کشور است که معادل سال سیزده را دارد. هزینه شرکت در این کالج ها رایگان است.

  • توسط محمد
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    تجربي سال ٩٨ نهايي داشتم
    ايا با معدل بالا١٤ ميتونم پزشكي المان قبول شم؟
    مدرك زبانم B1 هست!

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل پزشکی در آلمان باید معدل بالاتری داشته باشید.

  • توسط Elahe
    تاریخ: خرداد 30, 1399
    نفر
    نفر

    سلام من ۱۸ سالمه معدل دیپلمم ۱۹ ولی به دلایلی معدل پیش دانشگاهیم ۱۳ و خوردهای هست کنکور دادم برای انتخاب رشته حتما رشته ای نزدیک به پزشکی در دانشگاه تهران و شهید بهشتی باید باشه یا جاهای دیگه ای هم میشه

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام وقتتون بخیر
      شما می توانید در صورتیکه در رشته ای که قصد تحصیل را دارید، در دانشگاه های دولتی قبول شوید، پذیرش مستقیم دریافت نمایید.

  • توسط سینا ابراهیمی
    تاریخ: تیر 18, 1399
    نفر
    نفر

    باسلام.من متولد ۸۰ هستم و با معدل ۱۶.۴ دیپلممم رو گرفتم و قصد ادامه تحصیل در رشته تربیت بدنی رو دارم.اونجا پشتیبانی ندارم.میخواستم بدونم که آیا به من پذیرش میدن؟کمک هزینه تحصیلی چطور؟همچینین مشکل مسکن رو چی کار کنم؟میتونم بدون کنکور دادن هم مهاجرت کنم؟
    در رابطه با مدرک زبان،تلاش میکنم که مدرک زبان آلمانی و انگلیسی رو دریافت کنم.

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 19, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      تحصیل در آلمان رایگان است و نیازی به پرداخت شهریه ندارید.

    • توسط آرش
      تاریخ: مرداد 8, 1399
      نفر
      نفر

      سلام میخاستم بدونم معدل سه سال دبیرستان حداقل باید چند باشه که به مشکل بر نخوری مثلا با معدل ۱۷.۵ یا ۱۸ مشکلی نداره ممنون میشم اگه جواب بدیدi

      • توسط مهدی کیوانی
        تاریخ: مرداد 9, 1399
        نفر
        نفر

        با سلام و عرض ادب
        معدل و رزومه علمی شما بستگی به دانشگاه و رشته انتخابی شما دارد.

    • توسط محمد رضا پاسبانی
      تاریخ: مرداد 14, 1399
      نفر
      نفر

      سلام و روز بخیر
      برای تحصیل در دانشگاه های آلمان بدون کنکور(ایران و المان) و بصورت رایگان برای ورود به کالج چند شرایط وجود دارد و البته اگه بشه شرایطشو توضیح بدید من با شرط اول یعنی معدل دیپلم و کارنامه سه ساله دبیرستان هیچ مشکلی ندارم براحتی میتونم بالای ۱۹ بیارم ۱۷سالمه و هنوز تو دبیرستانم

      • توسط مهدی کیوانی
        تاریخ: مرداد 14, 1399
        نفر
        نفر

        سلام وقتتون بخیر
        به شما توصیه می کنیم با توجه به شرایط سنی تان، زمان بر بودن وقت سفارت و محدودیت سنی تحصیل پزشکی در آلمان روش دیگر و یا کشور دیگری را انتخاب نمایید.

  • توسط محمد
    تاریخ: تیر 29, 1399
    نفر
    نفر

    سلام من 18 سال دارم وهنوز کنکور ندادم ودیپلم هم نگرفتم ومی خوام در المان در رشته پزشکی درس بخونم شرایطش چیه و هزینش چقدر است؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 2, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      هزینه تحصیل در آلمان رایگان است. برای تحصیل در دانشگاه های پزشکی آلمان باید رزومه علمی قوی داشته باشید و آشنایی به زبان آلمانی نیز داشته باشید.

  • توسط مجتبی
    تاریخ: مرداد 9, 1399
    نفر
    نفر

    سلام خسته نباشید .
    من نظام جديدم .
    معدل کل سه ساله من ۱۷.۹۲ است .
    اما معدل کل سال آخر من ۱۷ است .
    و معدل ۱۰ تا درس امتحان داده شده در حوزه ۱۴.۶۶ است .
    میخواستم بدانم دقیقااا کدام نمره ملاک است ؟؟؟؟؟

    درضمن من در دانشگاه دولتی ایران پرستاری قبول شده‌ام و مدرک b۲ آلمانی نیز دارم حال می خواهم بدانم آیا شانسه پذیرش در رشته پرستاری در المان را دارم یا خیر؟؟؟؟؟؟؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: مرداد 11, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      بله، می توانید برای شرکت در کورس اصلی پرستاری اقدام نمایید.

  • توسط فاطمه محمدی
    تاریخ: مرداد 22, 1399
    نفر
    نفر

    سلام من فارغ التحصیل رشته ی پلیمر دانشگاه امیرکبیر هستم معدل کتبی دیپلمم هم حدود 19.90هستش
    می تونم برای رشته ی روانشناسی اما مقطع کارشناسی با ریز نمرات دبیرستان و رتبه ی کنکورم بورسیه بگیرم؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: مرداد 23, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      تحصیل در کشور آلمان رایگان است و برای اخذ بورسیه تحصیلی باید رزومه علمی سابق قوی و نمرات خوبی را در دانشگاه دریافت نمایید.

  • توسط محمد
    تاریخ: مرداد 26, 1399
    نفر
    نفر

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من دیپلم حسابداری دارم با معدل 18.04،و میخوام در رشته ادبیات زبان آلمانی،در آلمان شروع به تحصیل کنم،مدرک زبان آلمانی B2 را نیز دارم و میخوام بدونم برای دریافت اپلای از دانشگاه چی کار باید بکنم. شایان به ذکره که بگم 18 سالم هست.
    با تشکر.

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: مرداد 27, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      شرایط شما برای تحصیل در آلمان مناسب است و می توانید اقدام نمایید.

  • توسط محمد
    تاریخ: شهریور 28, 1399
    نفر
    نفر

    سلام من دیپلم فنی حرفه ای با معدل ۱۹.۳۳ دارم برای رفتن کالج چه کروسی را باید بخونم و چون دروس ریاضی ما با رشته های ریاضی متفاوت است چگونه میشود

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: شهریور 29, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      با توجه به رشته انتخابی خود، در کالج مورد نیاز شرکت می نمایید.

  • توسط Sina
    تاریخ: شهریور 29, 1399
    نفر
    نفر

    سلام روزتون بخیر
    بنده ۲۰ سالمه و دیپلم سینما دارم، بعد از دیپلم به دانشگاه نرفتم و به تحقیق ازاد در روانشناسی پرداختم، مدرک زبان B2 دارم و درتلاشم تا مدرک C1 بگیرم، سوالی که برام پیش اومده اینه که:
    آیا میتوندم با دیپلم سینما برای دوره Bachelor روانشناسی درخواست بدم؟ اینکه دیپلمم با رشته ای که میخوام در دانشگاه بخونم متفاوته، مشکلی ایجاد میکنه؟ اگر ایجاد میکنه چجوری میتونم این مشکل حل کنم؟
    البته مقالات و تحقیقات مکتوبی در روانشناسی دارم که نشون دهنده دانش نسبیم در این رشته باشه.

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: شهریور 30, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      لطفا در نظر داشته باشید که تحصیل در آلمان باید در رشته های مرتبط و یا شناور صورت بگیرد.

  • توسط فاطمه
    تاریخ: مهر 1, 1399
    نفر
    نفر

    سلام خسته نباشید من 16 سالمه و 3 سال دیگ دیپلمم رو میگیرم رشته تحصیلیمم معماریه و میخوام بورسیه تحصیلی بربگیرم برای دانشگاه آلمان رشته معماری و شنیدم ک نیازی ب کنکور نیست و فقط باید زبان آلمانی رو کامل بلد باشم یا همون تا مدرک b1 آیا درسته؟ یعنی اگر فقط زبان و یاد بگیرم میتونم بورسیه بگیرم ؟ و اینکه درسته ک برای رفتن ب آلمان باید حدود 10000 دلار موجودی داشته باشیم؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: مهر 1, 1399
      نفر
      نفر

      سلام وقتتون بخیر
      تحصیل در آلمان رایگان است و نیازی به پرداخت هزینه تحصیل ندارید. برای تحصیل در آلمان باید تمکن مالی که حدود 10000 یورو است را با خود به آلمان برده و در حساب بلوکه کنید.

  • توسط فاطمه
    تاریخ: مهر 1, 1399
    نفر
    نفر

    سلام من متولد 1380 هستم تازه کنکور دادم و ومیخوام برم آلمان معدل دیپلمم هم 19.13 هستش میخواستم ببینم شرایطش چه جوریه من میتونم برم اونجا تو رشته ی پزشکی تحصیل کنم یا نه؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: مهر 2, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      برای پذیرش از طریق کالج های پزشکی باید مدرک زبان آلمانی ارائه دهید.

  • توسط شادی حسینی
    تاریخ: مهر 3, 1399
    نفر
    نفر

    سلام متولد ۱۳۸۰ هستم با معدل دیپلم۱۸/۷۹
    برای تحصیل در پزشکی و یا دندانپزشکی آلمان حتما باید اول به کالج بریم؟یا میتونیم مستقیم مدارکمون رو به دانشگاه ارائه بدیم درصورت پذیرش برای دانشگاه اقدام کنیم؟

    • توسط شادی حسینی
      تاریخ: مهر 3, 1399
      نفر
      نفر

      و اینکه داخل سایت ها نوشته تحصیل بصورت رایگان هستش تا چه حد درسته؟

      • توسط مهدی کیوانی
        تاریخ: مهر 3, 1399
        نفر
        نفر

        با سلام و عرض ادب
        بله، تحصیل در آلمان رایگان است.

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: مهر 3, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      در صورت قبول نشدن در کنکور سراسری ایران باید برای شرکت در کالج ها اقدام نمایید. شما می توانید برای کسی اطلاعات بیشتر با مشاورین خبره ما تماس حاصل نمایید.

  • توسط مهدی
    تاریخ: مهر 3, 1399
    نفر
    نفر

    سلام..من ۱۹ سالمه رشته تجربی بودم نظام جدید هستم. معدل دیپلمم16/19هستش.من میخوام تحصیلمو در المان ادامه بدم.دوس دارم دنداپزشکی بخونم.من میخوام ابتدا کالج m-kursبگذرونم اما نمیدونم با معدل دیپلمم میتونم کالج m-kursپذیرش بگیرم یا خیر؟لطفا راهنماییم کنید🙏🙏

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: مهر 5, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام
      تحصیل دندانپزشکی در آلمان ملزم به ارائه معدل بالای 19 می باشید.

  • توسط sahel
    تاریخ: مهر 21, 1399
    نفر
    نفر

    سلام من18 سالمه و دیپلم دارم میخواستم برای ادامه به دانشگاه ها ی آلمان برم هزینه کل یه ماه چقد میشه و من اگه دانشجو باشم مقدار هزینه ای که لازمه داشته باشم چقدر است؟تقریبن زبان آلمانی مسلطم

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: مهر 22, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      هزینه تحصیل در آلمان رایگان است و شما می بایست فقط هزینه های زندگی خود را تامین نمایید؛ که کشور آلمان نیز به شما اجازه کار پاره وقت نیز می دهد.

  • توسط Mehran
    تاریخ: مهر 29, 1399
    نفر
    نفر

    سلام من معدل کل۱۸.۲۰آوردم تو تجربی میتونم بدون دادن کنمور در دانشگاه های آلمان در رشته مهندسی مکانیک یا it پذیرش بگیرم

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: مهر 30, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      بله، برای تحصیل در کالج های آمادگی کنکور می توانید اقدام نمایید.

  • توسط azin
    تاریخ: آبان 2, 1399
    نفر
    نفر

    سلام من دیپلم رشته تجربی رو دارم با معدل ۱۹ و نمره ۶ آیلتس شانس اینکه در یکی از شاخه های تجربی در آلمان بورسیه بشم هس؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: آبان 3, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      در نظر داشته باشید که تحصیل پزشکی در آلمان به زبان آلمانی است و نیاز به تسلط به زبان آلمانی دارید.

  • توسط عالیه
    تاریخ: آبان 6, 1399
    نفر
    نفر

    سلام میخواستم بدونم با مدرک دیپلوم رشته تجربی،برای تحصیل در آلمان به واسطه یکی از اقوامم که درآلمان است امکان پذیر است ؟
    و باید حتما در کنکور شکرت کنم؟
    و چه شرایطی لازم میباشد؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: آبان 7, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      خیر، می توانید از طریق کالج های آمادگی پزشکی اقدام نمایید و سپس وارد کورس اصلی شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط تحصیل پزشکی در آلمان می توانید از طریق شماره های ذکر شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

  • توسط پوریا
    تاریخ: آذر 2, 1399
    نفر
    نفر

    سلام
    من 19 سالمه و مدرک B1 آلمانی دارم آیلس انگلیسی هم دارم ، 2 سال طول می‌کشه سربازیمو تموم کنم تا بتونم پاسپورت بگیرم ، دیپلم من از کارو دانش با معدل 16 ، برای اونا فرقی میکنه که دیپلمم از دبیرستان باشه یا از کار و دانش ؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: آذر 11, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل در آلمان نیاز به ارائه مدرک تحصیلی مرتبط دارید. همچنین با توجه به دیپلم خود می بایست در دوره های کالج این کشور شرکت نمایید.

  • توسط Shaghayegh
    تاریخ: آذر 13, 1399
    نفر
    نفر

    سلام خسته نباشین،من دیپلم انسانی دارم با معدل کل 18/34 و معدل کتبی نهایی 17/50
    الان دارم زبان یاد میگیرم و تا سال دیگه C1 میگیرم،پناهنده هستم،خواستم بدونم که من که دیپلمم برای رشته انسانیه،میتونم تخصص پوست و مو بخونم یا خیر؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: آذر 16, 1399
      نفر
      نفر

      سلام وقتتون بخیر
      تحصیل در ترکیه در رشته های مرتبط صورت می گیرد. برای تحصیل رشته های پزشکی نیاز به ارائه دیپلم تجربی دارید.

  • توسط رها
    تاریخ: آذر 15, 1399
    نفر
    نفر

    سلام وقت بخیر.من ۲۸ سالمه.میخواستم بدونم با دیپلم فنی حرفه ای میشه برای کارشناسی رشته عمران پذیرش گرفت؟ با فاند یا بدون فاند؟ ممنون از شما

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: آذر 16, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل رشته عمران نیاز به شرکت در کالج های آلمان دارید و سپس در آزمون ورودی می بایست نمره خوبی را دریافت نمایید.

  • توسط علی احمدی
    تاریخ: آذر 24, 1399
    نفر
    نفر

    با سلام
    حداقل معدل دیپلم برای تحصیل در دانشگاه آلمان چند است؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: آذر 25, 1399
      نفر
      نفر

      سلام وقتتون بخیر
      رزومه علمی شما مانند معدلتان بسته به رشته انتخابیتان دارد.

  • توسط شقایق صحرائی
    تاریخ: آذر 29, 1399
    نفر
    نفر

    سلام من بیست و دوسالمه و نمره دیپلمم و پیش دانشگاهیم خیلی کمه و برای ادامه تحصیل در المان به مشکل بر میخورم ؟
    و اینم بگم که مادرم الان 5 ساله که المان زندگی میکنه این ایا کمکی در کارای مهاجرتم میکنه یا خیر ؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: آذر 29, 1399
      نفر
      نفر

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در آلمان بابت رقابت بسیاری که وحود دارد بهتر است رزومه علمی قوی ارائه دهید. حضور مادرتان در آلمان می تواند به عنوان پشتیبان و حامی به عنوان شرایط کمکی به سفارت ارائه شود.

  • توسط َARES
    تاریخ: دی 4, 1399
    نفر
    نفر

    با سلام
    من 18 سالمه و دارم برای کنکور میخونم . من زبان انگلیسیم نسبتا خوبه ولی آلمانی هیچ سر رشته ای ندارم بهتره زبانمو کامل تر کنم برای ادامه تحصیل در آلمان یا از الان شروع کنم به یاد گیری زبان آلمانی؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: دی 6, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      تحصیل کارشناسی در آلمان به زبان آلمانی است. بهتر است زبان آلمانی خود را قوی نمایید.

  • توسط سهیل
    تاریخ: دی 6, 1399
    نفر
    نفر

    سلام
    متولد 73 هستم، لیسانس مهندسی صنایع دارم. مدرک تراشکاری درجه2، زبان سطح B1، واسه آوسبیلدونگ کردن تراشکار سی ان سی، میشه اقدام کرد با سن و شرایط من؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: دی 6, 1399
      نفر
      نفر

      سلام وقتتون بخیر
      بله، برای دوره آسبیلونگ و اخذ ویزای جست و جوی کاری آلمان شرایط مناسبی دارید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله https://www.imohajerat.org/%D9%88%DB%8C%D8%B2%D8%A7%DB%8C-job-seeker-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86/ را مطالعه نمایید و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

  • توسط کوثر
    تاریخ: دی 15, 1399
    نفر
    نفر

    سلام وقت بخیر. من ۱٨ سالمه و دوازدهم انسانی هستم. من امسال تغییر رشته دادم به انسانی و دو سال دهم و یازدهم تجربی بودم. من می خوام در آلمان تحصیل کنم برای دبیری. فقط باید معدلم چقدر باشه؟ بالای ۱۷ باشه پذیرش میگیرم؟و آیا معدل تجربیم تاثیر داره با اینکه دیپلم انسانی می گیرم؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: دی 16, 1399
      نفر
      نفر

      سلام وقتتون بخیر
      برای تحصیل در آلمان برای دبیری نیاز به اقدام از طریق دیپلم انسانی خود دارد و با معدل 17 شانس اخذ پذیرش را دارید.

  • توسط مهدی
    تاریخ: دی 29, 1399
    نفر
    نفر

    سلام و عرض خسته نباشید خدمت شما ،
    من دیپلم تجربی 19 به بالا دارم
    مدرک زبان آلمانی B2 هم دارم + مدرک آیلتس رو تازه گرفتم
    سوال من اینه که ( اگر کنکور ندم یعنی بدون قبولی در کنکور و بدون قبولی در دانشگاه سراسری ) برای کالج های آلمان میشه پذیرش گرفت ؟؟
    سوال دوم اینکه اصلا بدون مدرک سازمان سنجش و بدون مدرک قبولی در کنکور میشه برای کالج های آلمان اپلای کرد یا از ما میخوان این مدرک رو ؟؟
    کلا مدرک قبولی در کنکور سراسری رو توضیح میدید خواهشا اگه لطف کنید راهنمایی کنید ممنون میشم
    با احترام

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: بهمن 5, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      برای افزایش شانس ویزا و پذیرش خود بهتر است نامه شرکت در آزمون را داشته باشید. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

  • توسط محمد مهدی
    تاریخ: بهمن 11, 1399
    نفر
    نفر

    سلام من امسال دیپلم رشته الکتروتکنیک را میگیرم میخواهم در المان ادامه تحصیل بدم لطفا راهنمایی کنید هزینه تحصیل با مدرک دیپلم در المان چه قدر است؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: بهمن 12, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      هزینه تحصیل در آلمان رایگان است و شما هزینه ای پرداخت نمی کنید.

  • توسط محمد مهدی
    تاریخ: بهمن 13, 1399
    نفر
    نفر

    سلام برای ثبت نام باید چه مدارکی وچه کارهایی انجام بدم

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: بهمن 15, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      برای تحصیل در آلمان نیاز به ارائه مدارک تحصیلی و هویتی خود دارید.

      • توسط Aria
        تاریخ: تیر 27, 1401
        نفر
        نفر

        سلام من دیپلم تجربی دارم ولی میخوام در یکی از رشته های ریاضی ادامه تحصیل بدم آیا امکان دارد؟

        • توسط مهدی کیوانی
          تاریخ: تیر 28, 1401
          نفر
          نفر

          سلام روزتون بخیر
          بهتر است برای افزایش شانس ویزا و پذیرش خود رشته های مرتبط را انتخاب نمایید.

  • توسط مهدی زارع
    تاریخ: بهمن 26, 1399
    نفر
    نفر

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما بزرگواران
    یه سوال خیلی مهم . من در رشته تصویر سازی رایانه ای کاردانش درس خوندم و سال سوم دبیرستان دیپلم گرفتم و بعد کنکور دادم و الان ترم ۳ کارشناسی مهندسی نرم افزار دارم میخونم . من مدرک پیش دانشگاهی یا سال دوازدهم ندارم چون رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش نداشتن که بگیرم ! فقط تا سال سوم دبیرستان میشد ادامه داد و بعدش کنکور.
    حالا من میتونم با دیپلم و مدرک لیسانس نا پیوسته اقدام کنم و پذیرش بگیرم ؟
    راه حل چیه ؟ امل
    در ضمن اسم دانشگاه من توی سایت anabin نیست همون سایتی که دانشگاه های ایران که مورد تایید آلمان هست رو میگه و گفتن اگر نیست باید Zab بشه
    خیلی منتظر کمک شما هستم تا تکلیفم مشخص بشه

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: بهمن 28, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      بله، در صورتیکه دانشگاه تحصیلی شما در سایت آنابین مورد تایید نباشد، نیاز به تایید مدارک تحصیلی خود از طریق zab است. شما می توانید از طریق شماره های ذکر شده در سایت با ما در ارتباط باشید.

  • توسط مبینا
    تاریخ: اسفند 4, 1399
    نفر
    نفر

    سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من میخواستم بدونم آیا با دیپلم ریاضی فیزیک با معدل بالای 19 میشه از کالج ام کورس پذیرش گرفت
    من 18 سالمه

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: اسفند 4, 1399
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      برای شرکت در دوره های مدیکال کورس آلمان نیاز به ارائه دیپلم مرتبط دارید.

  • توسط آرشام
    تاریخ: اسفند 16, 1399
    نفر
    نفر

    سلام با مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی دانشگاه آزاد کرج با معدل بالای 17 میشه برای دانشگاه های آلمان برای رشته های مربوط به مدیریت پذیرش گرفت؟ زبان آلمانی رو هم در سطح B2 و انگلیسی رو در سطح C1 بلدم.

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: اسفند 17, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      بله، با توجه به شرایط ذکر شده و داشتن شرایط سنی مناسب، امکان اقدام برای کارشناسی ارشد آلمان وجود دارد.

  • توسط بنیامین
    تاریخ: فروردین 31, 1400
    نفر
    نفر

    سلام. من در آلمان زندگی میکنم، مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی رو ترجمه شده برای معادل سازی تحویل دادم ولی برای من متاسفانه معادل MSA ارزشیابی کردند، (کلاس دهم آلمان)، البته قصد تحصیل دانشگاه ندارم ولی برای پذیرش آوسبیلدونگ بهش احتیاج دارم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: اردیبهشت 1, 1400
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      برای شرکت در دوره های اوسبیلدونگ مدرک تحصیلی دیپلم نیاز است و با دهم که معادل سازی شده است؛ شانس پذیرش کمی را دارید.

  • توسط Msom
    تاریخ: اردیبهشت 29, 1400
    نفر
    نفر

    سلام وقتتون بخیر من ۱۸ سالمه و در حال دادن امتحانات نهایی هستم میخواستم بدونم چه معدلی برای دیپلم نهایی برای بورسیه در کشور المان مد نظر هست واینکه اگر بین مقطع تحصیلی برای کنکور دوباره جهت پذیرفته شدن در دانشگاه سراسری وقفه بیفته اشکالی در قبولی و گرفتن بورسیه در این کشور نیست؟
    و اینکه علاوه بر معدل و پذیرفته شدن در دانشگاه سراسری ،هزینه تمکن ومدرک زبانB1 المانی چه شرایطی برای تحصیل در دوره اول دانشگاه در المان وجود داره؟
    این پروسه چقدر طول میکشه و اینکه شانس قبولی در دانشگاه های المان بیشتر وابسته به کدام یک از شرایط ذکر شده هست؟
    ممنون میشم اگر جواب سوالات من رو بدید🌹💖

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: اردیبهشت 30, 1400
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل در دانشگاه های آلمان شرایط پذیرش رشته و دانشگاه انتخابی متفاوت است. معدل کتبی و کل شما ارزیابی می شود. همچنین مقدار گپ تحصیلی شما نیز حائز اهمیت است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

  • توسط dorna
    تاریخ: شهریور 6, 1400
    نفر
    نفر

    سلام من دیپلم ریاضی دارم و رشته دانشگاهم صنایع هست امکانش هست ک بدون گذروندن کالج در المان انیمیشن بخونم رزومه هم دارم و یا وارد هوخشوله هنر بشم

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: شهریور 10, 1400
      نفر
      نفر

      با سلام و عرض ادب
      جهت تحصیل مستقیم در دانشگاه نیاز به قبولی در کنکور سراسری ایران و گذراندن تعدادی واحد در رشته مورد نظر در ایران دارید.

  • توسط Donya
    تاریخ: مهر 3, 1400
    نفر
    نفر

    سلام وقتتون بخیر من سال اخر رشته انسانی هستم میخواستم بدونم اگه مدرک زبان داشته باشم و معدل دیپلمم هم بالای ۱۹باشه ایا لازمه من در کشور ایران کنکور بدم و قبولی اینجارو داشته باشم اصلا لازمه من برای کنکور در ایران درس بخونم یا نه ممنون میشم راهنمایی کنین.
    خودم هم افغان مقیم ایران هستم

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: مهر 4, 1400
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      با قبولی در کنکور سراسری ایران شانس پذیرش شما بیشتر می شود.

  • توسط S.m
    تاریخ: دی 9, 1400
    نفر
    نفر

    سلام وقت بخیر من ۱۸ سالمه و معدلم هم ۱۹.۹۷ هست و رشتم تجربی بوده و در کنکور هم رشته ی داروسازی دولتی قبول شدم مدرک زبان تافل هم دارم دبیرستانی هم ک درس خوندم فرزانگان بوده(سمپاد) می خواستم بدونم برای برای تحصیل در رشته ی دندانپزشکی آلمان چه شرایطی رو باید داشته باشم در ایران دانشگاه نرفتم و این که یعنی برای خود دانشگاه هزینه ی زیادی نیاز نیست یا این که چون بین‌المللی هست هزینه داره…اگر میشه راهنمایم کنید.و این که هزینه ی زندگی برای یک دانشجو در آلمان حدودا چقدر هست..

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: دی 11, 1400
      نفر
      نفر

      سلام وقتتون بخیر
      با قبولی در دانشگاه ایران و شرایط شما امکان اخذ پذیرش از آلمان بسیار بالا می باشد. برای این مسیر با توجه به شرایطتان فقط نیاز به مدرک زبان آلمانی دارید. هزینه زندگی دانشجویی در آلمان حدود 800 یورو می باشد. به شما توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

  • توسط محمد
    تاریخ: اردیبهشت 26, 1401
    نفر
    نفر

    سلام وقتتون بخیر
    من ۲۲ سالمه و مدرک کار و دانش یا همون دیپلم بهیاری دارم و در مدرسه ی بزرگسالان در رشته ی تجربی قبول شده ام و مدرک را گرفته ام و با دیپلم بهیاری سابقه ی یک سال کار در بیمارستان دولتی را دارم،خواستم ببینم با مدرک من میشود مهاجرت کرد؟اگر بله کجا و چگونه،ممنونم

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: اردیبهشت 26, 1401
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      شرکت در دوره های اوسبیلدونگ بهترین روش مهاجرت به ترکیه برای شرایط شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

  • توسط محمدحسین
    تاریخ: اردیبهشت 27, 1401
    نفر
    نفر

    سلام خسته نباشید
    من ۱۸ سالمه و مدرک تست داف ۲تا۴و۲تا۵ گرفتم
    معدل سه سالمم شده ۱۸.۸۶ رشته ریاضی فیزیک
    کنکور هنوز ندادم
    میخواستم بدونم میتونم برای کالج اقدام کنم یا کنکور بدم بهتره ؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: اردیبهشت 28, 1401
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      مطمینا شرکت در کنکور سراسری ایران، شانس پذیرش و ویزای شما را بیشتر می کند.

  • توسط آرمین
    تاریخ: خرداد 19, 1401
    نفر
    نفر

    سلام وقتتون بخیر،
    من دیپلم تجربی دارم با معدل 18.8 و کنکور سراسری هم شرکت کردم و گواهی قبولی در دانشگاه رو هم میگیرم. میخواستم بدونم که میشه برای بیزنس اقدام کنم برای لیسانس؟ یعنی دیپلم تجربی منافات نداره باهاش؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 23, 1401
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل در آلمان بهتر است برای افزایش شانس ویزا و پذیرش که برای رشته مرتبط اقدام نمایید.

  • توسط سامان
    تاریخ: تیر 2, 1401
    نفر
    نفر

    سلام
    بنده نمره کتبی دیپلمم ۱۶.۵۰ هست برای مهاجرت به دانشگاه های برتر آلمان ایا امکان پذیر است یا به معدل ۳ سال نیاز است؟ معدل ۳ سال ۱۹.۴۰
    و اگه بخوام ۲ سالو تو ایران بخونم دیپلم مهم تره یا معدل دانشگاه؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 11, 1401
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      هر رشته و دانشگاه شرایط مربوط به خود را دارد. شما در ابتدا نیاز به انتخاب رشته دارید.

  • توسط پرستو
    تاریخ: تیر 10, 1401
    نفر
    نفر

    سلام من ١٨ سالمه و ديپلم تجربي با معدل بالاي ١٨ دارم ولي كنكور ندادم ميتونم به كالج مديريت برم؟
    و بعد از گذراندن كالج اگر كه نمره خوبي بيارم ميتونم از هر دانشگاهي كه بخوام پذيرش بگيرم؟
    و اینکه بعد کالج باید دوباره ویزا دانشگاهی بگیرم؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 11, 1401
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      در نظر داشته باشید که شما نیاز به تمدید سالانه ویزای خود دارید. انتخاب دانشگاه بستگی به نمره دریافتی شما در پایان کالج دارد.

  • توسط hanie
    تاریخ: تیر 24, 1401
    نفر
    نفر

    سلام من دیپلم کامپیوتر دارم با معدل 18 و دانشگاه آزاد رشته حقوق میخونم میخاستم بدونم این مشکلی به وجود نمیاره برای مهاجرت تحصیلی چون میخام در آلمان هم رشته حقوق و ادامه بدم لطف میکنید پاسخ بدید.

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: تیر 25, 1401
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      در ابتدا نیاز دارید که دانشگاه آزاد خود را در سیستم آموزشی آلمان چک کنید که مورد تایید باشد.

  • توسط Habibii
    تاریخ: تیر 28, 1401
    نفر
    نفر

    سلام من دیپلم تجربی دارم معدل خوبیم نداشتم میخواستم بدونم برای مهاجرت تحصیلی ب المان اگ اینجا کنکور سراسری شرکت کنم رتبه خوبی داشته باشم و رشته خوبی قبول بشم میتونم ؟یا اگ شرایط دیگ ای داره چجوریه؟

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: مرداد 1, 1401
      نفر
      نفر

      سلام روزتون بخیر
      برای تحصیل در آلمان نیاز به ارائه مدرک زبان آلمانی نیز دارید.

  • توسط آناهيتا رمضانی
    تاریخ: مهر 12, 1401
    نفر
    نفر

    سلام وقتتون بخیر من ۱۶سالمه ورشتم تجربیه و درحال یادگیری زبان المانی هستم و میخوام مدرکB2 رو تاموقع دریافت دیپلم بگیرم. من دوست دارم رشته دندونپزشکی رو در دانشگاه های رایگان المان بخونم سوالی ک داشتم اینه که ایا من میتونم با مدرک زبان المانی و معدل دیپلم بالا بطور مستقیم اول به کالج های المان برم؟ایا برای ورود به کالج های المان هزینه ای داره؟یا فقط همون تمکن مالی؟و اینکه باید برای ورود به کالج های المان ازمونی بدم؟ازمونش چجوریه؟با تشکر به پاسخگویی خیلی خوبتون:)

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: مهر 16, 1401
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      بله، با معدل بالا و ارائه مدرک زبان مستقیم وارد کالج های آمادگی آلمان می شوید. همچنین کالج های آلمان نیز رایگان هست. برای کسب اطلاعات بیشتر به شما توصیه می کنیم با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

  • توسط wolf
    تاریخ: آذر 13, 1401
    نفر
    نفر

    سلام وقتتون بخیر معدل کل ۱۷.۲۱ ولی نهایی رو ۱۲.۳۲ شدم .اگر مدرک b2 یا c1 رو بگیرم شانس برای قبول شدن دارم ؟ یا باید ترمیم معدل کنم؟؟؟

    • توسط مشاور مهاجرت و اعزام دانشجو
      تاریخ: آذر 16, 1401
      نفر
      نفر

      با سلام و احترام
      بهتر است جهت افزایش شانس پذیرش خود ترمیم معدل انجام دهید.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا