071-91009294  | 021-88724227  |

شرایط جدید مهاجرت و اخذ ویزای انگلستان در کرونا

شرایط جدید مهاجرت و اخذ ویزای انگلستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

انگلستان کشوری با شرایط مناسب است که متقاضیان مهاجرتی به آن روز به روز در حال افزایش هستند. به جهت مهاجرت به انگلستان لازم است تا قوانین و شرایط مهاجرت به این کشور را به دقت مورد بررسی قرار دهید. هر کدام از روش های مهاجرتی به این کشور این روز ها دستخوش تغییرات بسیاری شده اند و این تغییرات ناشی از شرایط کرونا و مشکلات مربوط به آن است. این بیماری منجر به بسته شدن مرز ها و کنترل بیشتر عبور و مرور بین کشور ها شد و بر سیستم مهاجرتی تاثیرات بسیار زیادی داشته است. اما اخبار جدیدی برای مهاجرت به انگلستان منتشر شده است. بر طبق خبر های اخیر، شرایط مهاجرت و اخذ ویزای انگلستان در کرونا توسط دولت این کشور ارائه شده است.

شرایط مهاجرت و اخذ ویزای انگلستان در کرونا

مهاجرت به انگلستان برای همه افراد همراه با مزایا و معایبی است. این روز ها برای افرادی که قصد تحصیل در انگلستان، کار در انگلستان و یا هر هدف دیگری از ورود به این کشور دارند، شرایط سخت شده است. انگلستان اما به واسطه مشکلات ناشی از شرایط مهاجرتی در کرونا قوانین جدیدی را اعمال کرده است. این تغییرات در بخش های مختلف اتفاق خواهد افتاد.

به طور مثال در مسیر ویزای انتقال درون شرکتی به انگلستان، شرایط جدیدی اعمال شده است. یکی از شرایط موجود این است که افراد با درآمد بالا از نیاز به کار در خارج از کشور برای شرکت بریتانیایی به مدت ۱۲ ماه قبل از ورود به انگلستان نخواهند داشت و از این امر معاف هستند. متقاضیان در انگلیس در صورت داشتن شرایط لازم می توانند به راحتی از مسیر دیگری اقدام نمایند. البته مسیر های دیگر مهاجرتی به انگلستان هم تغییراتی کرده است. در ادامه به بررسی این مسیر ها می پردازیم. 

تغییرات اعمال شده بر مسیر های مهاجرتی انگلستان

یکی از روش هایی که بر مبنای آن می توان به انگلستان مهاجرت نمود، مسیر مهاجرتی استعداد یابی است. این روند نیز دستخوش تغییراتی شده و نیاز به شرایط علمی محکم تری دارد. البته شرایط زبان انگلیسی ، دارایی و دانش زندگی در انگلستان نیز در اهمیت هستند. در ادامه باید توجه داشته باشید که زمینه های جدیدی برای امتناع یا لغو ویزا برای داشتن یک ازدواج ساختگی وجود دارد. اما در عین حال این موارد برای افرادی که می خواهند برای ازدواج و یا تشکیل یک مشارکت مدنی یا اطلاع از وقوع چنین اتفاقی به انگلیس بیایند، ساده شده است.

در این میان یکی دیگر از اقدامات دولت در ارتباط با بررسی های اداری مدارک می باشد. بررسی اداری در مورد تصمیمات مربوطه در رابطه با طیف وسیعی از برنامه ها در دسترس خواهد بود. شخصی را که منتظر نتیجه بررسی اداری است نباید از انگلستان خارج نمود.

در ماه های اخیر، وزارت امور داخله اغلب تکرار کرده است که کسانی که به دلیل همه گیری انگلستان را ترک نکرده اند، همانند شهروندان خواهند بود. به عبارتی دولت انگلستان افرادی که به دلیل همه گیری بیماری موفق به ترک این کشور نشده اند را به عنوان مهاجران قانونی می شناسد. از این رو این تغییرات هم می تواند مثبت و هم می تواند چالشی باشد.

اسکرول به بالا