071-91009294  | 021-88724227  |

مهاجرت پرستار به انگلیس

مهاجرت پرستار به انگلیس

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

اکثر پرستاران برای شرکت در برنامه مهاجرت پرستار به انگلیس، از طریق مجوز کار Tier 1 یا مسیرهای ویزای مهارت عمومی، درخواست می کنند. اجازه کار به پرستار یا سایر مشاغل به طور کلی سریع ترین گزینه برای پرستاری خارج از اتحادیه اروپا است که از قبل از داشتن پیشنهاد شغلی برای مهاجرت به انگلستان، نیاز به این مجوز دارند. ویزای مهاجرت افراد دارای مهارت عمومی به شهروندان خارج از انگلیس اجازه زندگی و کار در بریتانیا را بدون پیشنهاد کاری می دهد. این مقاله را در ادامه مطالعه کنید تا آنچه را نیاز دارید کسب کنید و در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با مشاورین دفاتر شیراز و تهران موسسه مهاجرتی و اعزام دانشجو میرداماد در تماس باشید.

مهاجرت پرستار به انگلیس

الزامات مهاجرت برای ماماها و پرستارهای غیر اروپایی

اگر خارج از اتحادیه اروپا آموزش دیده ایداین موارد در نتیجه همکاری نزدیک با اداره ویزاها و مهاجرت به انگلستان ( به طور رسمی آژانس مرزی انگلستان ) برای اطمینان از ارائه قوانین مناسب برای متقاضیانی که باید در آزمون تعیین صلاحیت شرکت کنند بدست آمده است .

بخش دوم – آزمون ارزیابی صلاحیت بالینی ( آسکی _ OSCE)

افرادی که توسط کارفرما حمایت می شوند انتظار می رود که حمایت کارفرما به طور رسمی از تاریخ برنامه ریزی شده برای آزمون ، به همراه ورود مجاز برای 14 روز قبل از تاریخ آزمون ، شروع شود .حامی ممکن است در مواردی که فرد نیاز به شرکت مجدد در آزمون آسکی داشته باشد همچنان حمایت خود را ارائه دهدبرای افرادی که حامی ندارند و تمایل دارند برای شرکت در آزمون به انگلستان سفر کنند ویزاهای گردشگری فراهم شده است . این ویزاها به ماماها و پرستارها اجازه می دهد که برای شش ماه با ویزای گردشگری وارد انگلستان شوند و در آزمون آسکی شرکت کنند .پرستاران واجد شرایط خارجی برای کار در انگلستان باید ثبت نام کنند . سازمان ناظر این حوزه ” شورای مامایی و پرستاری ” ( NMC) نامیده می شود .

ثبت نام در NMC

پرستارهایی که در خارج از انگلستان ، خارج از اتحادیه اروپا آموزش دیده اند باید از طریق برنامه پرستاران خارجی NMC (ONP) ثبت نام کنند . آنها باید حداقل الزامات آموزشی NMC ، الزامات زبان انگلیسی ( آیلتس آکادمی با نمره 6.5 یا بالاتر در هر بخش ) را داشته باشند و همچنین یک برنامه 20 روز یادگیری تایید شده را گذرانده باشند .علاوه بر این در موارد که نیاز باشد ، ممکن است دوره عملی سوپروایزری نیز لازم باشد . پرستارانی که دارای مدرک تحصیلی از استرالیا ، آفریقای جنوبی ، نیوزلند یا کانادا هستند به طور کلی مورد توجه بسیار بالایی قرار می گیرند

مهاجرت پرستار به انگلیس
مهاجرت پرستار به انگلیس

شروع درخواست

هزینه های متفاوتی برای مراحل مختلف پروسه درخواست وجود دارد

درخواست برای پرستاری / مامایی : 170 یورو

بخش اول آزمون تعیین صلاحیت (CBT): 97 یورو

بخش دوم آزمون تعیین صلاحیت (OSCE ):810 یورو

پذیرش برای ثبت نام : 170 یورو

مجموع : 1.210 یورو

در هر زمینه تخصصی از رشته پرستاری شامل بزرگسالان ( عمومی ) ، کودکان ، ناتوانایی های یادگیری ، سلامت روان و تخصص مامایی آزمون تعیین صلاحیت برگزار می شود .بخش اول یک آزمون چند گزینه ای است و بخش دوم آزمون عملی است که آسکی ( آزمون ارزیابی صلاحیت بالینی ) نامیده می شود .

ویزای کاری TIER 2 برای پرستاران

پرستارانی که خارج از اتحادیه اروپا آموزش دیده اند ملزم به ثبت نام در شورای پرستاری و مامایی (NMC ) برای کار به عنوان یک پرستار در انگلستان هستند . آنها می توانند تحت توافق نامه های ویزای کاری TIER 2 ( عمومی ) استخدام شوند . متقاضیان استخدام به عنوان پرستار از کشورهای مختلف جهان از جمله هند ، پاکستان ، فیلیپین ، نیجریه ، آفریقای جنوبی و غیره هستند و ویزاهای کاری مورد نیاز برای آنها فراهم می شود .ما در پروسه درخواست ویزا ( عمومی ) TIER 2 برای پرستاران تخصص داریم و به طور مرتب با بیمارستان ها ، خانه های پرستاری / مراقبتی در سراسر انگلستان سر و کار داریم . اگر می خواهید مطمئن شوید که پروسه ویزای TIER 2 شما به درستی پردازش می شود لطفا با ما تماس بگیرید .

امتحان تخصصی جهت مهاجرت پرستار به انگلیس

آزمون شایستگی

در انگلیس ، هر رشته پرستاری و مامایی جداگانه و مجزا است. هر یک به سه سال آموزش و تمرین تخصصی قبل از ثبت نام نیاز دارند. آزمون شایستگی به آمادگی و مطالعه گسترده نیاز دارد تا اطمینان حاصل شود که می توانید دانش ، درک و استفاده از مهارت های حرفه ای را در سطح مناسب نشان دهید. برای اطلاعات در مورد مسیرهای پرستاری و مامایی ، از جمله صلاحیت های خاص و طرح های امتحانی زیر ، مراجعه کنید:

  • پرستاری بزرگسالان (عمومی)
  • پرستاری کودکان
  • ناتوانی های یادگیری پرستاری
  • پرستاری بهداشت روان
  • مامایی

آزمون صلاحیت مطابق با استانداردها و شایستگی های پیش ثبت نام ما برای همه پرستاران و ماماها است. استانداردهای لازم برای پرستاری بزرگسالان (عمومی) ، پرستاری کودکان ، پرستاری با ناتوانی در یادگیری ، پرستاری از سلامت روان و مامایی وجود دارد. آنها ارزشهای حرفه ای ، ارتباطات ، تصمیم گیری پرستاری و رهبری را تحت پوشش قرار می دهند.
پرستاران و ماماها در بخش های مختلف بالینی کار می کنند و در طول تحصیلات در معرض انواع یادگیری ها قرار می گیرند. کلیه پرستاران و ماماها در محل ورود به ثبت نام ، صلاحیت فعالیت در کلیه زمینه های حرفه ای پرستاری یا مامایی را دارند.
این زمینه های درمانی شامل مراقبت های حاد ، مراقبت طولانی مدت ، مراقبت از افراد سالم ، مراقبت از بیماران دارای نیازها و عوارض پیچیده و مراقبت از بیماران در محیط جامعه از جمله در خانه های خودشان است. از پرستاران انتظار می رود که بتوانند با شایستگی از افراد در طول زندگی مراقبت کنند و به طیف وسیعی از نیازها پاسخ دهند. به عنوان مثال ، پرستار كودك نیز باید قادر به پاسخگویی به نیازهای زنان باردار و پس از زایمان و افراد دارای نیازهای روانی ، ناتوانی جسمی یا زوال عقل باشد.

معاینه بالینی ساختار یافته هدف ( OSCE)

بخش دوم از بیضه ، معاینه بالینی ساختار یافته هدف ( OSCE) است . این کار سناریوهایی را انجام می دهد که ممکن است پرستاران و ماماها هنگام ارزیابی ، برنامه ریزی ، انجام و ارزیابی خدمات با آنها روبرو شوند. هر معاینه بالینی جداگانه به عنوان “ایستگاه” شناخته می شود و داوطلبان طی مدت زمان مشخصی به تمام ایستگاه ها مراجعه می کنند.

مراحل مهاجرت پرستار به انگلیس

مراحل کار برای پرستارانی که در خارج از EEA آموزش دیده اند

مرحله 1: کسب صلاحیت های لازم برای ثبت نام NMC

برای واجد شرایط بودن جهت ثبت نام در NMC باید مدارکی را ارایه دهید: 1. مهارت های زبان انگلیسی شمااز طریق:آیلتس – حداقل نمره ی در هر مؤلفه و به طور کلی نمره 7یاOET حداقل نمره B در هر مؤلفه ای که مدرک تحصیلی پرستاری یا مامایی که اخیراً به زبان انگلیسی ترجمه و تایید شده باشد یا ثبت نام قبلی و کار عملی حداقل یک سال در کشوری که انگلیسی زبان اصلی آنجا است و برای ثبت نام نیز ارزیابی زبان انگلیسی نیاز است.برای اطلاعات بیشتر در مورد اثبات مهارت های زبان انگلیسی خود ، لطفا اینجا را کلیک کنید.

لطفاً توجه داشته باشید كه اگر در اولین جلسه امتحان IELTS / OET به نمره لازم دست نیافتید، می توانید درجلسه ی دوم شرکت کنید.به شرط اینكه:شما در هر دو آزمون به مدت شش ماه با فاصله از همدیگر شرکت کنیدتمامی چهار مهارت به طور هم زمان از شما امتحان گرفته میشوداگر در IELTS شرکت کنید: وقتی نتایج هر دو جلسه با هم مشاهده می شوند ، تمام نمرات در هر دو جلسه آزمون بالاتر از 5 است و در هر چهار زمینه نمره 7.0 یا بالاتر کسب می کنید.اگر در OET شرکت کنید: وقتی نتایج هر دو جلسه با هم مشاهده می شوند ، تمام نمرات در هر دو جلسه بالاتر از درجه + C است و در هر چهار زمینه درجه B یا بالاتر کسب میکنیددانش شما.از طریق:آموزش مبتنی بر رایانه (CBT)

برای واجد شرایط بودن جهت ثبت نام در NMC ، باید دانش و مهارت های خود را نیز اثبات کنید. تست CBT دارای 140 سؤال چند گزینه ای است که بر اساس شایستگی های پرستاری در اختیار شما قرار می دهد.CBT در بیشتر کشورهای جهان در دسترس است. لطفا توجه داشته باشید که تمام سوالات به صورت صحیح یا غلط نمره داده می شوند و هیچ مبنای جزئی وجود ندارد. بخش مشخصی از سوالات بسیار مهم خواهد بود و به بیمار و امنیت عمومی مربوط می شود. سوالات مهم باید بصورت صحیح پاسخ داده شود.

مراحل مهاجرت پرستار به انگلیس
مراحل مهاجرت پرستار به انگلیس

مرحله 2: واجد شرایط بودن برای درخواست پیش ثبت نام در پست های دستیار مراقبت های بهداشتی پرستاری یا NHS
بعد از اینکه مهارت های زبان انگلیسی و مهارت های پرستاری خود را از طریق آزمون CBT به اثبات رسانید – برای درخواست پیش ثبت نام در پست های دستیار مراقبت های بهداشتی پرستاری یا NHS واجد شرایط خواهید بود. لطفا توجه داشته باشید که ما می توانیم در این مرحله به شما کمک کنیم ، بنابراین رزومه ی خود را به آدرس nursing@bdiresourcing.com ایمیل کنید.

مرحله 3: درخواست ویزا درجه 2 .پس از ارائه اولین پست NHS خود بیمارستان شما CoS شما را از طریق دولت انگلستان به شما اعطا میکند – شما آماده درخواست ویزای درجه 2 خواهید بود.برای مشاوره در مورد نحوه درخواست ویزای خود ، این لینک را دنبال کنید.

مرحله 4 : وارد انگلستان شوید و در امتحان OSCE شرکت کنیدپس از ورود به انگلستان ، حداکثر سه ماه زمان از تاریخ اشتغال اعلام شده در CoS برای شرکت در امتحان OSCE برخوردار خواهید بود. اگر در اولین تلاش خود در امتحان OSCE موفق نشدید ، باید حداکثر ظرف مدت هشت ماه از شروع ویزا دوباره امتحان بدهید. لطفا توجه داشته باشید ، شما می توانید با یک درخواست نامه 3 بار در امتحان OSCE شرکت کنید.

مکان های برگزری امتحان OSCE :

  • دانشگاه نورتهمپتون
  • دانشگاه آکسفورد بروکسل
  • دانشگاه اولستر ، ایرلند شمالی

مرحله 5: بررسی هویت .پس از گذراندن امتحان OSCE ، از شما دعوت می شود که در همان روز امتحان، در یک بررسی هویت حضوری شرکت کنید.در مصاحبه هویت باید نسخه های اصلی اسنادی را که قبلاً برای آنها ارسال شده بود ارایه کنید.سپس در NMC ثبت نام خواهید کرد و با یک پین کد NMC به شما اجازه می دهند که به عنوان یک پرستار در NHS کار کنید.

ویزا برای مهاجرت پرستار به انگلیس

ویزای پرستاران و ویزیتور تجاری

یک پرستار واجد شرایط در خارج از کشور می تواند به عنوان یک بازدید کننده از تجارت برای سفر به انگلستان برای امتحان بالینی ساختاری هدفمند (انگلیس) به انگلستان مراجعه کند.

شما باید:از خارج از منطقه اقتصادی اروپا OSCE یا سوئیس باشید۱۸ سال یا بالاتر باشید.دریافت حقوق و دستمزد خود از خارج از کشور و قادر به حمایت از خود در طول مدت سفر خود در سفر به کشور دیگری (به جز ایرلند ، ISL Man یا Channel Islands) باشید.اگر واجد شرایط نباشید یا اطلاعات کافی را ارائه ندهید ویزا شما رد می شود. با شماره تماس 0207 494 0118 تماس بگیرید و ما می توانیم با درخواست ویزای کار شما مشاوره و کمک ارائه دهیم. درخواست ویزای کار شما باید از کشور محل اقامت یا کشور محل اقامت شما ارائه شود.

ویزای Tire۲ عمومی

به عنوان یک پرستار خارج از کشور (از خارج از منطقه اقتصادی اروپا EEA و سوئیس) و به عنوان یک پرستار ثبت نام شده در انگلستان به شما یک کار ماهر پیشنهاد داده شده است که باید از شما حمایت مالی شود (یعنی گواهی حمایت از اسپانسر دارای مجوز را داشته باشید) قبل از اینکه بتوانید حمایت کنید. برای کار به انگلیس مراجعه کنید. کارهایی که در انگلستان انجام می دهید باید مربوط به کار سازمان حمایت کننده شما باشد.چقدر طول خواهد کشید؟می توانید تا 3 ماه قبل از تاریخ سفر به انگلستان برای ویزا اقدام کنید. شما باید طی 3 هفته تصمیمی در مورد ویزا خود بگیرید.

درآمد پرستار در انگلیس

پرستاران شاغل به طور کلی در بیمارستانها و مراکز مراقبت طولانی مدت فعالیت می کنند. این پرستاران ممکن است ارزیابی های بیماران را انجام داده و مراقبت و دارو را در صورت لزوم انجام دهند ، همچنین باید در مورد مراقبت و پیشرفت بیماران یادداشت هایی را نگه دارند. آنها همچنین ممکن است کار های ترخیص بعضی از بیماران را انجام دهند.پرستاران شاغل غالباً مسئولیت مدیریت گروههای کارکنان پرستار را بر عهده دارند و ممکن است شیفت و وظایف خود را تعیین کنند. مهارت های ارتباطی قوی به منظور همکاری خوب با دستیاران پرستار ، پزشکان ، سایر کادر پزشکی و بیماران مهم است. کار به عنوان پرستار کارکنان ممکن است نیاز به کار در شرایط فشار بالا و همچنین ساعات طولانی به مناسبت داشته باشد.

درجه لیسانس پرستاری و گواهینامه ثبت نام پرستار به طور کلی برای این مقام لازم است ، و هر دو موقعیت نیمه وقت و تمام وقت در دسترس است. برخی از پرستاران ممکن است در زمینه های خاص ، مانند کودکان یا مراقبت های اضطراری تخصص داشته باشند. در این موارد ، دانش و مهارت های قوی در بخش خاص از اهمیت بالایی برخوردار است تا بتوان بهترین مراقبت ممکن را انجام داد.هر بیمار نیازهای جداگانه ای دارد ، بنابراین ارزیابی آنها به صورت جداگانه مهم است. گرچه کمک به آنها در بهبودی جسمی بسیار مهم است ، اما ارائه پشتیبانی عاطفی برای بهزیستی آنها بسیار مهم است ، بنابراین مهارت های قوی افراد در این موقعیت ضروری است. پرستاران کارکنان نیز باید از نظر جسمی قوی باشند ، زیرا ممکن است تغییر مکان آنها به ایستادن ، پیاده روی و بلند کردن نیاز داشته باشد

وظایف پرستار کارکنان

  • مشکلات و نیازهای بهداشتی بیمار را ارزیابی کرده ، برنامه های مراقبت از پرستاری را تهیه و پیاده سازی کرده و سوابق پزشکی را حفظ کنید.
  • در مورد مراقبت های بهداشتی و پیشگیری از بیماری به بیماران توصیه کنید یا مدیریت مورد لازم را ارائه دهید.
  • مراقبت های پرستاری را بر روی بیماران بیمار ، آسیب دیده ، معلول انجام دهید.

حقوق پرستاران در انگلیس چقدر است؟

متوسط حقوق از تقریبا 23،795 پوند در سال برای پرستار تا 56614 پوند در سال برای مدیر پرستاری میرسد . متوسط پرداخت ساعتی از تقریباً 7.00 پوند در ساعت برای پرستار مراقبت از منزل تا 31.37 پوند در ساعت برای پرستار ثبت نام شده – اتاق عمل میرسد.اطلاعات حقوق و دستمزد از 60346 نقطه داده جمع آوری شده به طور مستقیم از کارمندان ، کاربران ، و آگهی های شغلی گذشته و حال در واقع در 36 ماه گذشته است.

سوالات متداول درباره شرایط مهاجرت پرستار به انگلیس

چگونه یک پرستار می تواند به انگلیس مهاجرت کند؟

  • مرحله 1: صلاحیت ثبت نام NMC را بدست آورید.
  • مرحله 2: واجد شرایط بودن برای ثبت نام در پست های دستیار بهداشتی پرستار NHS، باید از قبل ثبت نام کنید.
  •  مرحله 3: دریافت ویزا
  • مرحله 4: وارد انگلیس شوید و در امتحان سازمان امنیت و همکاری اروپا شرکت کنید.
  • مرحله 5: ارزیابی و شناخت مدارک تحصیلی.

آیا پرستاران در انگلستان می توانند کار کنند؟

برای شروع کار پرستاری در انگلستان باید در دوره آمادگی شرکت کنید. این دوره آموزشی ممکن است شامل علوم سنتی و همچنین آموزش مهارت های فنی و روش های درمانی می باشد. 

آیا انگلستان نیاز به پرستار دارد؟

بله، در حال حاضر انگلستان به پرستار نیاز دارد. برای کار به عنوان پرستار در انگلستان، کلیه متقاضیان باید در NMC ثبت نام کنند، این ارگان هایی است که به طور رسمی متخصصان پرستاری و مامایی را ارزیابی می کنند.

آیا می توانم به عنوان یک پرستار در انگلستان بدون گذراندن دوره ONP کار کنم؟

بله، تمام پرستاران کشورهای خارجی باید ONP را طی کنند، اما پرستارانی که فارغ التحصیل از دانشگاه انگلیس هستند، پس از فارغ التحصیلی به طور خودکار در شورای پرستاری و مامایی ثبت می شوند، بنابراین نیازی به گذر از دوره ONP ندارند.

پرستاران در انگلیس چقدر می توانند دریافت کنند؟

طبق اعلامPayScale.com، حقوق متوسط حقوق یک پرستار ثبت نام شده(RN) در انگلیس 23000 پوند است. با پاداش و جبران خسارات دیگر، یک RN با تجربه کمتر از 20 سال ممکن است تا 34105 پوند درآمد کسب کند. پرستاران با بیش از 20 سال تجربه می توانند انتظار داشته باشند 15٪ بیشتر از این مقدار حقوق دریافت کنند.

در کجا می توان آزمون پرستاری OSCE شرکت نمایم؟

  • دانشگاه نورتهمپتون
  • دانشگاه آکسفورد بروکسل
  • دانشگاه اولستر، ایرلند شمالی

آیا پرستاران ایرانی می توانند در انگلیس کار کنند؟

پرستارانی که در خارج از انگلیس تحصیل کرده اند، می توانند برای ثبت نام در NMC، مشروط بر اینکه استانداردهای آن را رعایت کنند، ثبت کنند.

آیا باید ثبت نام در NMC می توانم در انگلستان شروع به کار کنم؟

 ثبت نام در NMC حق کار در انگلستان را فراهم نمی کند. NMC فقط شما را ارزیابی می کند.

NHS چه کاری انجام می دهد؟

NHS مخفف خدمات ملی بهداشت است که بر اساس نیاز مردم به مراقبت های پزشکی و بدون توجه به توان پرداخت هزینه، خدمات درمانی را برای همه شهروندان انگلستان ارائه می دهد. NHS در سال 1948 به عنوان یکی از مهمترین اصلاحات اجتماعی پس از جنگ جهانی دوم تاسیس شد و توسط مالیات تامین می شود.

برای کار پرستاری در انگلستان حداقل باید چه مدرک تحصیلی داشته باشم؟

برای شروع کار پرستاری در انگلستان حداقل باید کارشناسی داشته باشیم.

آیا می توانم با کار پرستاری در انگلستان اقامت دائم این کشور را دریافت نمایم؟

بله، پس از 5 سال اقامت موقت در انگلستان می توانید برای دریافت اقامت دائم این کشور اقدام نمایید.

در انتها لازم به ذکر است که مشاورین ما در موسسه مهاجرتی و اعزام دانشجو میرداماد از تمام مراحل و شرایط مهاجرت به انگلستان از طریق تحصیل و یا همین موضوع کار، باخبر هستند با ما در ارتباط باشید آخرین تغییرات و چارچوب های قانونی را جویا شوید. ما در تمامی مراحل اخذ ویزای مهاجرت پرستار به انگلیس شما را همراهی خواهیم کرد.

نظرات کاربران

  • توسط ویزای انگلیس
    تاریخ: مرداد 27, 1398
    نفر
    نفر

    تکمیل فرم سفارت انگلستان از موارد بسیار حساسی می باشد که هرگونه اشتباهی در تکمیل
    فرم ها منجر به رد شدن درخواست ویزا می گردد.

    • توسط مشاور مهاجرتی
      تاریخ: مهر 6, 1398
      نفر
      نفر

      بله دقیقا، این مسئله را بارها کارشناسان ما با موفقیت به سرانجام رسانده اند.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا