071-91009294  | 021-88724227  |

قوانین جدید آزمایش کرونا برای ورود به انگلستان

قوانین جدید آزمایش کرونا برای ورود به انگلستان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

سال گذشته با شروع از کشور چین، بیماری با نام کووید نوزده در کل جهان انتشار پیدا کرد. این بیماری تا به امروز توانسته کشور ها و مردم را با مشکلات بسیاری مواجه کند. مشکلات اقتصادی ناشی از این بیماری روز به روز بر شرایط مردم تاثیر منفی می گذارد. برای مهاجرت به کشور ها مثلا مهاجرت به انگلستان لازم است تا قوانین خاصی هم رعایت شود. با این حال به تازگی قوانین جدید آزمایش کرونا برای ورود به انگلستان ارائه شده است.

قوانین جدید آزمایش کرونا برای ورود به انگلستان

شیوع و همه گیری ویروس کرونا موجب شده است تا متقاضیان مهاجرت به کشور های مختلف با مشکلات بسیاری مواجه شوند. برخی کشور ها شرایط قرنطینه های ۱۴ روزه را برای پس از مهاجرت اعمال کرده اند. برخی دیگر به دلیل وجود موج دوم و سوم کرونا، شرایط جدیدی را برای قرنطینه ها اعمال نموده اند و از ورود و خروج به کشور خود جلوگیری می کنند. برای ورود به انگلستان و مهاجرت به انگلیس هم شرایط خاصی برقرار است.

شما به هر روشی مانند تحصیل در انگلستان یا کار در انگلستان هم که وارد این کشور شوید باید شرایط را رعایت نمایید. یا این حال قوانین جدید آزمایش کرونا برای ورود به انگلستان نیز توسط دولت این کشور ارائه شده و در دست بررسی دقیق تر می باشد. پس از انتقادات فراوان ، و خواستار جایگزینی قرنطینه ۱۴ روزه با آزمایش در زمان ورود به این کشور ، سرانجام دولت انگلستان تصمیم گرفت این کار را انجام دهد.

از این رو با ارائه یک استراتژی آزمایش COVID-19 برای همه ورود از کشور هایی که در لیست سفر انگلیس نیستند هم با شرایط ویژه امکان پذیر می باشد. از این رو برای مهاجرت به انگلستان شما باید حتما آزمایش کووید نوزده را به همراه داشته باشید. که البته این آزمایش باید نشان دهنده جواب منفی و عدم ابتلای شما به بیماری باشد.

شرایط ورود به انگلستان

تمامی مسافرانی که از کشور های مختلف وارد انگلستان می شوند باید از تاریخ ۱۵ دسامبر با گزینه های خاصی خود را محدود کنند. در واقع دولت انگلستان دو گزینه مختلف را پیش روی مهاجران قرار داده است. افراد در حالت اول می توانند ۱۴ روز خود را قرنطینه کنند. در حالت دوم لازم است تا ۵ روز خود را قرنطینه کرده و سپس آزمایش کووید نوزده را انجام دهند. این تصمیم در تاریخ ۲۴ نوامبر توسط دولت این کشور گرفته شده است.

با این حال محدودیت های جدید باعث می شود انگلیس سفرهای بین المللی را افزایش دهد و شهروندان انگلیس را در خانه امن نگه دارد. استراتژی جدید باعث سفر آزادانه می شود و می تواند روند تجارت و اقتصاد انگلستان را بهبود بخشد. با انتخاب گزینه های مختلف از صنعت مهاجرتی این کشور پشتیبانی بیشتری می شود و در عین حال هم از همه گیری ویروس کرونا جلوگیری می گردد.

استراتژی “آزمایش برای سفرهای بین المللی” قصد دارد به مسافران اعتماد به نفس سفر به خارج از کشور را بدهد. از این رو برای شهروندان انگلستان هم مزایای بسیار زیادی به همراه خواهد داشت. 

اسکرول به بالا