071-91009294  | 021-88724227  |

ثبت شرکت در اسلواکی

ثبت شرکت در اسلواکی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

خصوصیات ثبت شرکت در اسلواکی این است که شرکت ها می توانند توسط یک شخص ثالث که با وکیل سرمایه گذاری همکار شده اند، مشترک باشند و همچنین شرکت ثالث می تواند برای یک دانش پژوه و یا محقق، یک دفتر نمایندگی از جانب خود تاسیس کند.

شرایط ثبت شرکت در اسلواکی

افرادی که قصد مهاجرت به اسلواکی را جهت ثبت شرکت دارند باید توجه داشته باشند که یک مشارکت عمومی در اسلواکی بر اساس توافق بین دو یا چند شریک است طبق این توافق همه شرکا مسئول بدهی هستند و در سود شرکت نیز شریک هستند اگر یکی از شرکا نتواند بدهی خود را بدهد دارایی شخصی آن ها برداشته می شود.مشارکت محدود اسلواکی مبتنی بر شریک خاموش است که باید ابتدا مبلغ 250 یورو به پایتخت بدهد ( این مبلغ متغییر است و بستگی به سهم شخص دارد)

کسب و کار در اسلواکی

مالکیت منحصر به فرد در اسلواکی، شایع ترین شکلی است که یک کسب و کار کوچک می تواند انجام دهد و توسط یک سرمایه گذار تنها مسئولیت کامل بدهی های احتمالی را اداره می کند. دارایی های شخصی او نیز در صورت ورشکستگی برای محاسبه، اعمال می شود.سرمایه گذاران خارجی دعوت می شوند تا شعبه شرکت مادر خود را در اسلواکی که مشمول کل سرمایه ای است که توسط آن به دست می آورند، اداره کنند و هیچ نقش قانونی بجز خود فرد نقش وی را ایفا نکند.گزینه دیگر این است که شرکت ثالث برای یک دانش پژوه و یا محقق، یک دفتر نمایندگی از جانب خود تاسیس کند که ما نیز این را پیشنهاد می دهیم.

کسب و کار در اسلواکی

روش ادغام شرکت در اسلواکی

خصوصیات اسلواکی برای ثبت شرکت نسبتا همانند ثبت شرکت در اتریش است که در همسایگی اسلواکی قرار دارد،به این صورت که شرکت ها می توانند توسط یک شخص ثالث که با وکیل سرمایه گذاری همکار شده اند، مشترک باشند. که این موضوع مخصوصا برای سرمایه گذاران خارجی بسیار جذاب است. تنها شرط امر این است که وکلای دادگستری کاملا مشهود باشند و به اعتبار آنها رای داده شده باشد.در همین راستا شما می توانید با مشاورین ارشد ما در موسسه حقوقی میرداماد جهت ثبت شرکت و سرمایه گذاری و همدر کشور اسلواکی به گفت و گو بنشینید تا بهترین راه ها را به شما معرفی کنند که به مشکل خاصی برنخورید.

اسکرول به بالا