071-91009294  | 021-88724227  |

جذابیت های نیوزلند برای مهاجرت

جذابیت های نیوزلند برای مهاجرت

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

تصمیم گیری برای مهاجرت به خارج از کشور دلایل زیادی دارد. ممکن است به دنبال فرصت های تحصیل ، شغل جدید یا حتی مکانی برای بازنشستگی باشید. با این حال ، قبل از انتخاب مکان جدید برای زندگی لازم است تا موارد مختلفی را مورد بررسی قرار دهید. انجام بسیاری از تحقیقات و ارزیابی جوانب مثبت و منفی می تواند به شما در جلوگیری از مهاجرت به کشوری که برای شما مناسب نیست کمک کند. هر کشوری برای زندگی دارای مزایا و معایب بسیاری است که باید مورد بررسی قرار گیرند تا روند زندگی بهتر پیش رود. از این رو در این مقاله ما در ارتباط با جذابیت های نیوزلند برای مهاجرت صحبت خواهیم کرد.

مهاجرت به نیوزلند دارای راه های مختلفی است. شما می توانید برای مهاجرت به این کشور از روش هایی مانند مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجو به نیوزلند، مهاجرت کاری به نیوزلند، مهاجرت سرمایه گذاری به نیوزلند، مهاجرت از طریق ازدواج در نیوزلند، مهاجرت از طریق تولد فرزند در نیوزلند و …. اقدام نمایید. هر کدام از این روش های مهاجرتی دارای شرایط خاصی هستند و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. برای این انتخاب مناسب لازم است تا به دقت موارد موجود را بررسی نمایید. پس از بررسی نهایی لازم است تا روند مهاجرتی مورد نظر خود را به دقت انتخاب نمایید. برای این کار می توانید به موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد مراجعه نمایید. موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد دارای نمایندگی های معتبر در شهر های شیراز و تهران می باشد.

جذابیت های نیوزلند برای مهاجرت

بهترین مکان ها برای زندگی در نیوزیلند تا زمانی که به این کشور نرفته باشید مشخص نمی شود و تشخیص اینکه دوست دارید کجا زندگی کنید دشوار است. البته منظور از جذابیت های زندگی در این کشور صرفا جذابیت های خاص و دیدنی های این کشور نمی باشد. در کل برای این که بتوانید به نیوزلند مهاجرت کنید راه های بسیار زیادی وجود دارد. به طور مثال شما می توانید برای تحصیل در نیوزلند مثل تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در نیوزلند اقدام کنید. یا این که شما می توانید برای کار در نیوزلند و اخذ ویزای کاری نیوزلند اقدام نمایید.

البته شما می توانید برای سرمایه گذاری در نیوزلند مثلا خرید ملک در نیوزلند یا ثبت شرکت در نیوزلند هم اقدام نمایید. دقت داشته باشید که داشتن گذرنامه معتبر و ویزای مناسب کلید ورود بدون دردسر به نیوزیلند است. برای این که بتوانید در این کشور زندگی کنید بهترین کار این است که در ارتباط با همه شرایط زندگی در نیوزلند اطلاعات خود را افازیش دهید. اوکلند، بزرگ ترین منطقه شهری در کشور یوزلند است که یک چهارم مردم این کشور در اوکلند و اطراف آن زندگی می کنند.

اوکلند به عنوان “شهر بادبان ها” شناخته می شود زیرا تعداد آن ها بیش تر از هر شهر دیگری در جهان است. تقریباً از هر سه خانوار اوکلند یک نفر قایق دارد. هر کدام از شهر های دیگر در کشور نیوزلند دارای جذابیت های خاصی هستند. برای زندگی در نیوزلند اطلاع از جذابیت ها و تنوع های موجود همراه با مزیت های خاصی که دارند می تواند مناسب باشد. از این رو در ادامه ما به بررسی روند مزایای زندگی در نیوزلند می پردازیم. 

سبک زندگی آرام و جذاب در نیوزلند

یکی از مهم ترین جذابیت های زندگی در نیوزلند و جذابیت های نیوزلند برای مهاجرت سبک زندگی آرام در این کشور می باشد. از این رو در این کشور می توانید از یک سبک زندگی آرام لذت ببرید. بیشتر ساکنان نیوزیلند سبک زندگی آرام و جذاب خود را دارند. برخلاف سایر نقاط جهان که مردم پیوسته در حال رفت و آمد هستند و سعی می کنند تا جایی که می توانند پول کسی کنند، ساکنان نیوزیلند برای زمان دور از کار و تعطیلی های خود ارزش بسیاری قائل هستند.

سبک زندگی آرام و جذاب در نیوزلند
سبک زندگی آرام و جذاب در نیوزلند

در نتیجه ، به احتمال زیاد مردم بیشتر وقت خود را صرف تمرکز بر زندگی می کنند تا این که حقوق بگیرند. این فلسفه در کشور نیوزلند برای مدارس و تحصیل در نیوزلند هم صدق می کند. در مدارس این کشور ایده این است که به دانش آموزان اجازه داده شود بدون داشتن تکالیف بیش از حد استرس زا دوران تحصیل خود را بگذرانند و در یک محیط حمایتی رشد کنند. از این رو زندگی در نیوزلند با جذابیت های آرامشی بسیار همراه است. در واقع به دلیل آرامش بسیار زیادی که در این کشور وجود داردمی توانید به راحتی به زندگی روزمره خود بپردازید. به عبارتی می توان گفت که آرامش رکن اساسی یک زندگی است.

فضای تفریحی بسیار در نیوزلند

یکی از جذابیت های نیوزلند برای مهاجرت امکان وجود فضا های تفریحی در این کشور و تفریحات مناسب می باشد. در کشور نیوزلند فضای زیادی برای گشت و گذار وجود دارد. وقتی به کشور نیوزلند نگاه می کنید می بینید که این کشور تنها بیش از پنج میلیون نفر جمعیت دارد. تنها شهری که در این کشور پر جمعیت می باشد و می توان کمی ترافیک را در آن دید شهر اوکلند می باشد. هر شهر دیگری در نیوزلند عملا دارای جمعیت بسیار کمی می باشد.

به همین دلیل لازم نیست نگران جمعیت های زیاد یا عجله برای رسیدن از یک مکان به مکان دیگر باشید. در واقع می توان به این نکته اشاره نمود که در نیوزلند جو کلی کشور بسیار آرام و ساکن است. نیوزیلند از دست نخورده ترین ، ناهموار ترین و زیبا ترین مناطق بیابانی جهان برخوردار است. فرصت های دوچرخه سواری ، ماهیگیری ، پیاده روی ، کمپینگ و غیره در این کشور به وفور یافت می شود. اگر شما فردی علاقه مند به فضای باز باشید، در نیوزیلند چیز های زیادی برای کشف خواهید داشت. 

هزینه پایین زندگی در نیوزلند

نیوزلندی ها از ترکیب عالی هزینه های نسبتاً کم زندگی و کیفیت زندگی بالا برخوردار هستند. در واقع هزینه های کم زندگی در این کشور باعث می شود تا شما بتوانید به راحتی به سایر موارد زندگی خود بپردازید. اجاره و قیمت خانه ها در لندن بسیار پایین است حتی اگر تصمیم بگیرید در مرکز ولینگتون یا اوکلند زندگی کنید. در حالی که کالا های وارداتی و مواد غذایی گران هستند ، اگر از منطقه ای با هزینه زندگی بالا به نیوزلند نقل مکان می کنید ، در هزینه های زندگی خود صرفه جویی خواهید کرد.

ترکیبی از اجاره ارزان تر ، پرداخت بهتر و هزینه کمتر باعث می شود تا بتوانید در این کشور پول خوبی پس انداز کنید. یک مطلب مهم تر این است که بانکداری در نیوزلند از شرایط خوبی برخوردار است. به عبارتی شما می توانید در این کشور با سرعت هر چه تمام تر حسابی را برای خود افتتاح کنید. اما با این حال توجه کنید که اگر مارک های خاصی وجود دارد که بدون آن ها نمی توانید زندگی کنید و باید واردات آن ها انجام شود ، قیمت آن ها گران می باشند.

سیستم غذایی یکی از جذابیت های نیوزلند

دقت داشته باشید که غذای عالی در نیوزلند و شرایط غذایی این کشور یکی از جذابیت ها می باشد. نیوزیلند به دلیل عسل و قهوه خوشمزه اش شهرت دارد. از آنجا که واردات گران است ، این کشور فرهنگ خوردن محلی ، تازه و فصلی را دارد. به عبارتی غذا های تازه از مزرعه یکی از روش های زندگی جذاب در این کشور می باشد. البته شما می توانید غذا های خاص و جذابی را در رستوران های این کشور هم ببینید. در سراسر کشور می توانید رستوران های شگفت انگیزی پیدا کنید.

در این رستوران ها انواع مختلفی از غذا از غذا های آسیایی گرفته تا غذا های الهام گرفته از اروپا ارائه می شود. شما همچنین می توانید رستوران هایی را پیدا کنید که غذاهای محلی را سرو می کنند. البته غذا خوردن در رستوران های نیوزلند علاوه بر تفریح، دارای هزینه های بسیار مناسبی هم می باشد. 

آموزش و بهداشت و درمان با کیفیت بالا در نیوزلند 

یکی از جذابیت های زندگی در نیوزلند، سیستم آموزش و بهداشت و درمان با کیفیت بالا در نیوزلند می باشد. همه ساکنان نیوزیلند حق استفاده از مراقبت های بهداشتی یارانه ای دولت را دارند. استاندارد مراقبت بسیار بالا است و خدمات بدون هیچ گونه هزینه ای ارائه می شود. افراد غیر مقیم همچنین می توانند از سیستم مراقبت های بهداشتی استفاده کنند اما ممکن است مجبور به پرداخت هزینه برای برخی از خدمات باشند. اما ببینیم سیستم های آموزشی در این کشور به چه صورت هستند.

تحصیل در نیوزیلند به دلیل داشتن یک سیستم آموزشی که یکی از بهترین سیستم ها در جهان است ، شهرت بسیار زیادی دارد و اگر اقامت دائم نیوزلند داشته باشید یا شهروند نیوزلند باشید ، رایگان است. حتی اگر وضعیت اقامت شما مشخص نشده باشد، باز هم می توانید فرزندان خود را به مدارس دولتی محلی بفرستید ولی لازم است تا هزینه هایی را برای این آموزش ها پرداخت نمایید. از این رو می توان گفت که سیستم بهداشتی و درمانی و آموزشی خاص این کشور به جذابیت های شرایط زندگی در نیوزلند افزوده است. 

جذابیت شهر های نیوزلند

نیوزلند دارای شهر های بسیاری است که هر کدام از آن ها جذابیت های زیادی دارند و برای زندگی مناسب هستند. با اطلاع از شرایط کشور نیوزلند و شهر های نیوزلند می توانید برای زندگی تصمیم مناسبی بگیرید. اما ببنیم شرایط شهر ها در این کشور چگونه است؟!

جزیره کوئین استون نیوزلند

این جزیره یکی جزو حزایر جنوبی محسوب می شود و حدود پانزده هزار و هشتصد نفر حمعیت دارد. در این حزیره روز های گرم و طولانی در تابستان همراه با زمستان های سرد و بارش مکرر برف دیده می شود. این روستا به عنوان پایتخت ماچراجویی نیوزلند شناخته می شود.

در تابستان می توانید پیاده روی یا دوچرخه سواری کنید و در زمستان برای اسنوبرد یا اسکی به دامنه ها بروید. همچنین شهر و مناطق اطراف آن فرصت هایی برای چتربازی ، قایق سواری با جت و غیره را فراهم می کند. کوئین استون با رستوران های کلاس جهانی ، یک صحنه هنری جهانی و باغ های انگور استثنایی جذابیت بسیاری دارد. 

شهر ولینگتون نیوزلند

ولینگتون یک جزیره شمالی است و یکی از محبوب ترین مکان های زندگی در این کشور می باشد. در این شهر کیفیت زندگی بالایی ارائه می شود و به راحتی می توان به لطف یک سیستم حمل و نقل عمومی عالی رفت و آمد کرد. در این شهر بهتترین کافه ها و رستوران های نیوزلند قرار دارند.

کسانی که عاشق فضای باز هستند می توانند برای پیاده روی و ورزش های آبی به باغ های گیاه شناسی یا یکی از سواحل و خلیج ها سر بزنند. این شهر بیش از چهارصد هزار نفر جمعیت دارد. جالب است بدانید که ولینگتون علی رغم پایتخت بودن ، پرجمعیت ترین شهر نیوزیلند نیست. در واقع ، این شهر یکی از پایتخت های کوچک جهان است. 

شهر اوکلند نیوزلند

اوکلند با بیش از یک میلیون و نیم نفر جمعیت، انتخاب اول بیشتر مهاجران است. زیرا این شهر را می توان پایتخت اقتصادی این کشور دانست. در این شهر فرصت های شغلی بسیار زیاد هستند. پیشرفت شغلی می تواند به سرعت اتفاق بیفتد ، و حقوق در این شهر نسبت به کل نیوزلند بیشتر است. این شهر دارای گالری ها و موزه ها ، رستوران های درجه یک ، پارک ها و بندرگاه ها ، سواحل و پارک ها و تقویم گسترده ای از رویداد های فرهنگی در طول سال است.

شهر اوکلند نیوزلند
شهر اوکلند نیوزلند

کرایستچرچ نیوزیلند

شهر کرایستچرچ نیوزیلند که بیش از چهارصد هزار تفر حمعیت دارد دارای تابستان های معتدل و زمستان های خنک می باشد. کریستچرچ به دلیل وجود پارک های زیبا و باغ های زیبا به شهر باغ معروف است. کریستچرچ به شدت تحت تأثیر فرهنگ مائوری قرار دارد و جامعه انگلیسی گسترده ای دارد. همچنین این شهر دارای جذابیت های زیادی برای دیدن و انجام است ، از بازار ها و جشنواره ها گرفته تا رستوران ها و کافه ها. با این که این شهر دارای ساحل نمی باشد اما از زیبا ترین مناطق نیوزلند می باشد. 

سوالات متداول در ارتباط با جذابیت های نیوزلند برای مهاجرت

  1. آیا نیوزلند برای زندگی و مهاجرت مناسب است؟

    به نیوزلند یکی از بهترین کشور ها برای زندگی و مهاجرت می باشد.

  2. چه راه هایی برای مهاجرت به نیوزلند موجود است؟

    از جمله این راه ها عبارتند از: مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی، مهاجرت سرمایه گذاری، مهاجرت از طریق ازدواج و غیره.

  3. جذابیت های نیوزلند برای مهاجرت چه چیز هایی هستند؟

    از جمله این جذابیت ها می توان به شهر های زیبا و ساحالی، هزینه های پایین زندگی ، غذا های با کیفیت و … اشاره نمود.

  4. جذابیت های نیوزلند برای مهاجرت در کدام شهر های این کشور بیشتر است؟

    این شهر ها عبارتند از: ولینگتون، اوکلند، کوئین استون و غیره.

  5. جذابیت های نیوزلند برای مهاجرت و زندگی در شهر ولینگتون چیست؟

    کافه ها و رستوران های بسیار جذاب، سواحل و پارک های زیبا، باغ های جذاب و غیره از جذابیت های ولینگتون نیوزلند برای مهاجرت هستند.

  6. جذابیت های نیوزلند برای مهاجرت و زندگی در شهر کوئین استون نیوزلند چیست؟

    از جمله این جذابیت ها چتربازی ، قایق سواری با جت، دوچرخه سواری، اسنوبرد و غیره هستند. 

  7. آيا سیستم غذایی به عنوان یکی از جذابیت های نیوزلند برای مهاجرت محسوب می شود؟

    بله در این کشور سیستم غذایی جذاب و با مواد عذایی تازه وجود دارد.

  8. هزینه های زندگی در نیوزلند چگونه است؟

    هزینه های زندگی در این کشور بسیار پایین می باشد.

  9. آیا سیستم آموزشی در نیوزلند مناسب است؟

    بله سیستم آموزشی این کشور یکی از بهترین سیستم های آموزش در جهان می باشد.

  10. سیستم درمانی نیوزلند مناسب است؟

    بله سیستم درمانی نیوزلند دارای شرایط بسیار مناسبی می باشد و هزینه کمی دارد.

  11. آیا نیوزلند دارای فضا های طبیعی به عنوان جذابیت های نیوزلند برای مهاجرت می باشد؟

    بله فضا های طبیعی در این کشور شامل باغ ها و فضا های سبز و سواحل به حذابیت این کشور افزوده اند.

اسکرول به بالا