071-91009294  | 021-88724227  |

تحصیل فیزیوتراپی در اکوادور

تحصیل فیزیوتراپی در اکوادور

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

رشته هایی که زیر شاخه های پزشکی هستند در کل دنیا طرفداران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند. تحصیل در رشته های مختلف برای دانشجویان و دانش آموزانی که علاقه مند به دوره های پزشکی و زیر شاخه های آن هستند از اهمیت بالایی برخوردار است. اما برای این تحصیل در این رشته ها مانند فیزیوتراپی یا دندانپزشکی و … لازم است تا شرایط اولیه علمی و دانشگاهی را به طور دقیق مورد بررسی قرار داد. تحصیل در این رشته ها همواره همراه با چالش ها و سختی هایی است که می تواند برای عده ای از دانشجویان سخت تر باشد. با تمام این صحبت ها در این مقاله ما قصد داریم در رابطه با تحصیل فیزیوتراپی در اکوادور صحبت کنیم.

مهاجرت به اکوادور دارای روش ها و راه هایی است که هر فرد متقاضی مهاجرت به این کشور می بایست با بررسی شرایط شخصی خود برای این امر اقدام نماید. از جمله راه ها و روش هایی که می توان برای مهاجرت به اکوادور اقدام نمود عبارتند از: مهاجرت تحصیلی به اکوادور، مهاجرت کاری به اکوادور، مهاجرت سرمایه گذاری به اکوادور، مهاجرت از طریق ازدواج در اکوادور، مهاجرت از طریق تولد فرزند در اکوادور و … . برای اطلاع دقیق از روش های مهاجرتی می توانید به موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد مراجعه نمایید. موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد دارای نمایندگی های معتبر در شهر های شیراز و تهران می باشد.

تحصیل فیزیوتراپی در اکوادور

همان طور که گفتیم یکی از انواع راه های مهاجرتی به اکوادور، مهاجرت تحصیلی به اکوادور و تحصیل در اکوادور می باشد. برای مهاجرت تحصیلی لازم است تا ویزای تحصیلی اکوادور را دریافت نمایید. اما قبل از هر کاری لازم است تا برای دریافت پذیرش تحصیلی ار دانشگاه های اکوادور اقدام نمایید. اعزام دانشجو به اکوادور برای رشته های مختلفی امکان پذیر است. به طور مثال شما می توانبد برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور، تحصیل داروسازی در اکوادور، تحصیل روانشناسی در اکوادور، تحصیل پرستاری در اکوادور و … نیز اقدام نمایید.

البته توجه داشته باشید که علاوه بر تحصیل در اکوادور می توانید برای کار در اکوادور و دریافت ویزای کاری اکوادور نیز اقدام نمایید. علاوه بر این با سرمایه گذاری در اکوادور نیز می توانید اقدامات مهاجرتی خود را به درستی انجام دهید. از جمله روش های سرمایه گذاری هم می توان به خرید ملک در اکوادور یا ثبت شرکت در اکوادور اشاره نمود. در دانشگاه های اکوادور شرایط آموزش عالی بسیار مناسب است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

در واقع دانشگاه های اکوادور برای رفع چالش های عصر تکنولوژی در حال تغییر هستند. با توجه به شرایط خاص دانشگاه های اکوادور، سیستم پذیرش به گونه ای است که برای ورود به دانشگاه های این کشور ممکن است نیاز به آزمون ورودی باشد و دانشجویان در آزمون ورودی شرکت کنند. اسانید دانشگاه های اکوادور با کیفیت بالایی برای تحصیل حضور دارند. در واقع قانون آموزش عالی سال هزار و نحصد و هفتاد میلادی ایجاب می کند که انتصاب اساتید براساس شایستگی انجام شود. تحصیل در دانشگاه های اکوادور به زبان اسپانیای می باشد.

در دانشگاه های اکوادور البته امکان دریافت بورسیه های تحصیلی نیز موجود می باشد و حتی بورسیه ها به عنوان بخشی از آموزش به دانشجویان تعلق می گیرد. به عبارتی دانشجویان می توانند در حین تحصیل فیزیوتراپی در اکوادور مشغول به کار در دانشگاه و کار در اکوادور نیز باشند تا به عنوان بخشی از بورسیه تحصیلی آن ها محسوب شود.

بررسی دانشگاه های اکوادور برای تحصیل فیزیوتراپی

در این بخش از مقاله قصد داریم در ارتباط با دانشگاه های اکوادور صحبت کنیم. در این کشور دانشگاه های بسیاری وجود دارد که مزایای زیادی برای تحصیل در اکوادور دارند. دانشگاه های اکوادور در گروه بندی دانشگاه های جهانی وجود ندارند و نام هیچ کدام از آن ها در لیست دانشگاه های برتر قرار ندارد اما با این وجود امکانات و شرایط تحصیل در دانشگاه های اکوادور برای تحصیل بسیار مناسب می باشد و دانشگاه های این کشور دارای اعتبار بسیار بالایی هستند. مدرک تحصیلی دانشگاه های اکوادور با شرایط بسیار مناسبی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

بررسی دانشگاه های اکوادور برای تحصیل فیزیوتراپی
بررسی دانشگاه های اکوادور برای تحصیل فیزیوتراپی

از این رو فارغ التحصیلان دانشگاه های اکوادور در رشته های مختلفی مانند فیزیوتراپی می توانند به راحتی برای کار در اکوادور یا کار در کشور های دیگر اقدام نمایند. از جمله دانشگاه های کشور اکوادور عبارتند از: دانشگاه فنی آمباتو، دانشگاه پلی تکنیک سالنسیا، دانشگاه کاتولیک کوئنکا، دانشگاه کوئنکا، دانشگاه آزوای، دانشگاه کاسا گراند، دانشگاه اکتوت، دانشگاه سانتا ماریا، دانشگاه گویاویل، دانشگاه ملی لویا، دانشگاه سن گرگوریو د پورتوویجو ، دانشگاه مرکزی اکوادور، دانشگاه سیمان بولوار آند ، دانشگاه بین المللی اکوادور، دانشگاه ملی چیمبورازو و … . البته دقت داشته باشید که تمام این دانشگاه ها ارايه دهنده رشته فیزیوتراپی نیستند. در ادامه به بررسی دانشگاه های ارائه دهنده رشته فیزیوتراپی در اکوادور می پردازیم.

تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه آمباتو اکوادور

یکی از بهترین دانشگاه های اکوادور برای تحصیل دانشگاه آمباتو می باشد. تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه آمباتو برای دانشجویان با شرایط مناسبی امکان پذیر می باشد. در این دانشگاه فیزیوتراپی به زبان اسپانیایی ارائه می شود و با عنوان مدرک فیزیوتراپی و توانبخشی شناخته می شود. هدف تحصیل فیزیوتراپی در این دانشگاه بهبود کیفیت زندگی انسانها از طریق تکنیک ها و مهارت های مبتنی بر شواهد علمی برای پیشگیری ، درمان و توانبخشی صدمات و اختلالات عملکرد سیستم عصبی و اسکلتی عضلانی است.

در این دانشگاه کورس های تحصیلی فیزیوتراپی و توانبخشی ورزشی در کنار توانبخشی فکری، ذهنی عصبی و عضلانی برای دانشجویان در دسترس می باشد. به عبارتی بیشترین کورس های تحصیلی با این موضوعات در دسترس هیتند. آموزش های فیزیوتراپی در این دانشگاه به گونه ای هستند که دانشجویان ، مهارت ها ، دانش ، نگرش ها و ارزش هایی را خواهند داشت که با توجه به آموزش های علمی و اجتماعی خود ، روش ها و تکنیک های بسیاری را در کار فیزیوتراپی به انجام خواهند رساند.

اجرا و ارزیابی برنامه های درمانی با هدف حل شرایط پیشگیری ، بهبودی و توانبخشی در آسیب شناسی های مختلفی که بر مهارت های حرکتی و ظرفیت های عملکردی مختلف در مراحل مختلف زندگی انسان تأثیر می گذارد که در این دانشگاه به بهترین نحو به دانشجویان ارائه می شود. دوره های تحصیلی در این دانشگاه شامل ارتقاء و مداخله در جهت بهبود مهارت های حرکتی در زمان شرایط سختی بیماری و یا ناتوانی است.

دانشجویان در ادامه به تیم تخصصی چند رشته ای و بین رشته ای بهداشتی می پیوندد که از تکنیک ها و روش های خاص برای جلوگیری از بروز عوارض و ناتوانی دائمی استفاده می کند. در این دانشگاه امکان تحصیل فیزیوتراپی در مقطع کارشناسی ارشد نیز برای دانشجویان موجود می باشد. از این رو دانشجویان می توانند برای ادامه تحصیلات خود نیز وارد این دانشگاه شوند. علاوه بر آن باید توجه داشته باشید که تحصیل فیزیوتراپی در دوزه کارشناسی ارشد در نهایت با انجام پروژه هایی صورت می گیرد که دانشجویان باید در پایان تحصیلات خود ارائه نمایند.

پس از ارائه این پروژه ها دانشجویان می توانند از دوره کارشناسی ارشد خود در رشته فیزیوتراپی فارغ التصیل شوند. این مدرک بسیار معتبر است و هم می توان برای ادامه تحصیل در دوره دکتری فیزیوتراپی اقدام نمود و هم این که می توان برای کار در رشته فیزیوتراپی اقدام نمود.

تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه کوئینا اکوادور

لیسانس فیزیوتراپی یکی از رشته های دانشگاهی در زمینه بهداشت و پزشکی است که توسط دانشگاه کوئنکا برای دانشجویان ارائه شده است. مدت زمان تحصیل فیزیوتراپی در این دانشگاه نه ترم می باشد. مدرک لیسانس فیزیوتراپی ، مدرکی است که توسط دانشگاه کوئنکا به عنوان زیر شاخه ای از لیسانس بهداشت ارائه شده است. دانشجویان در دوره تحصیلی کارشناسی فیزیوتراپی این دانشگاه برای استفاده از تکنیک ها و روش های فیزیوتراپی و کینتیک برای افرادی که دارای آسیب شناسی و یا اختلال در عملکرد ارگان ها و سیستم های مختلف بدن انسان هستند ، آموزش خواهند دید.

در حقیقت تحصیل در این دوره باعث بهبود کیفیت زندگی بیماران ، معلولان و آسیب دیدگانه خواهد شد. دانشجویان هم چنین باید در فعالیت های ارتقاء ، پیشگیری ، معالجه و توانبخشی بیماران ، آسیب دیدگان و معلولین در محدوده صلاحیت خود در تیم بهداشتی همکاری های لازم را داشته باشند.

وظایف دانشجویانی که به عنوان فیزیوتراپ از این دانشگاه فارغ التحصیل می شوند عبارتند از: در اقدامات ارتقاء ، پیشگیری ، درمان و توانبخشی بیماری ها ، محدودیت ها و ناتوانی ها در تیم پزشکی شرکت کنند و در این راه از روش های استانداردی که در صلاحیتشان است استفاده لازم را ببرند. مرحله بعدی شرکت در فعالیت های پژوهشی ، مشاوره ، تدریس ، مدیریت و نظارت در تیم درمانی و در محدوده صلاحیت آن ها می باشد. آخرین مورد نیز مشارکت در توسعه و اجرای طرح های فیزیوتراپی و کینزیوتراپی در برنامه های توان بخشی مبتنی بر جامعه است.

تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه کاتولیک پاپولیک اکوادور

یکی از یکی از دانشگاه هایی که ارائه دهنده رشته فیزیوتراپی در اکوادور هستند دانشگاه دانشگاه کاتولیک پاپولیک اکوادور می باشد. در این دانشگاه تحصیل فیزیوتراپی به زبان اسپانیایی ارائه می شود و طول مدت تحصیل فیزیوتراپی هشت ترم می باشد. تحصیل در رشته فیزیوتراپی در این دانشگاه صرفا به صورت حضوری می باشد و رسالت این مدرک ، آموزش فارغ التحصیلان رشته فیزیوتراپی است که در ارائه خدمات ، صلاحیت های علمی-فنی ، مهارت های اجتماعی ، ملاحظات انسانی و اخلاقی را نشان می دهند. در واقع این دانشجویان در دانشگاه کاتولیک اکوادور از طریق پتانسیل ، ترمیم و هماهنگی حرکت بدن انسان ، در بهبود کیفیت زندگی ، سلامتی و رفاه ، با توجه به شرایط فردی ، گروهی ، شغلی و جامعه و چارچوب بین رشته ای به تحصیل در رشته فیزیوتراپی می پردازند.

دانشجویان فارغ التحصیل در این دانشگاه خدمات فیزیوتراپی را با هدف تقویت ، معالجه و بازیابی بیشترین کارکرد افراد ، گروه ها و جوامع ، برای دستیابی به سبک زندگی سالم گسترش می دهند. این دانشجویان درمان های فیزیوتراپی و برنامه های توانبخشی را با استفاده از تکنیک های مختلف فیزیوتراپی برای اقدامات درمانی بی خطر به خوبی آموزش می بینند و از طریق ارتقاء سلامت ، پیشگیری ، بهبودی ، از جمله گروه های دارای معلولیت ، مدیریت ایمنی بیمار از طریق یک رویکرد بین رشته ای ، مؤلفه های فیزیوتراپی را در تمام سطوح مراقبتی اجرا می کنند.

تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه مرکزی اکوادور

دانشگاه مرکزی اکوادور به ارائه رشته فیزیوتراپی در این کشور می پردازد. مدت زمان تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه مرکزی اکوادور هشت ترم می باشذ و تحصیل در این دانشگاه به زبان اسپانیایی مب باشد. تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه مرکزی اکوادور صرفا به صورت حضوری به دانشجویان ارائه می شود. دانشجویان فیزیوتراپی در این دانشگاه برای انجام وظایف خود در بیمارستان ها ، درمانگاه ها ، دیسپنسر ها ، مراکز عمومی و خصوصی ، مراکز بازیابی، سازمان ها و کلوپ های ورزشی ، مراکز توانبخشی ، مؤسسات پایه ای توانبخشی، آموزش در رده های متوسط ​​و دانشگاهی آموزش خواهند دید. آموزش های فیزیوتراپی در دانشگاه مرکزی اکوادور همراه با پیشگیری ، تشخیص زودرس ، درمان ، آموزش و ارزیابی محدودیت های مختلف، معلولیت جسمی و … خواهد بود.

تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه مرکزی اکوادور
تحصیل فیزیوتراپی در دانشگاه مرکزی اکوادور

سوالات متداول در ارتباط با تحصیل فیزیوتراپی در اکوادور

  1. آیا اکوادور کشوری مناسب برای تحصیل و زندگی است؟

    بله اکوادور یکی از کشور های جذاب برای تحصیل و زندگی می باشد.

  2. آيا دانشگاه های اکوادور برای تحصیل فیزیوتراپی مناسب هستند؟

    بله دانشگاه های این کشور دارای شرایط مناسب و امکانات مناسبی برای تحصیل فیزیوتراپی هستند.

  3. آيا دانشگاه های اکوادور مدرک معتبری برای فیزیوتراپی دارند؟

    بله مدرک تحصیلی فیزیوتراپی اکوادور دارای اعتبار است.

  4. تحصیل فیزیوتراپی در اکوادور در چه مقاطعی امکان پذیر است؟

    تحصیل فیزیوتراپی در اکوادور در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد امکان پذیر می باشدش.

  5. زبان تحصیل فیزیوتراپی در اکوادور چیست؟

    زبان تحصیل فیزیوتراپی در اکوادور اسپانیایی می باشد.

  6. کدام دانشگاه ها برای تحصیل فیزیوتراپی در اکوادور مناسب هستند؟

    از جمله این دانشگاه ها عبارتند از: دانشگاه مرکزی اکوادور، دانشگاه آمباتو، دانشگاه کوئینا و … .

  7. تحصیل فیزیوتراپی در اکوادور در دوره کارشناسی چند ترم به طول می انجامد؟

    تحصیل فیزیوتراپی در اکوادور در دوره کارشناسی هشت ترمه است.

  8. آیا برای فارغ التحصیلان تحصیل فیزیوتراپی در اکوادور امکان کار موجود می باشد؟

    بله دانشجویان می توانند در دوره تحصیل و پایان آن مشغول به کار شوند.

  9. تحصیل فیزیوتراپی در اکوادور در کدام دانشگاه ها برای مقطع کارشناسی ارشد امکان پذیر است؟

    تحصیل فیزیوتراپی در اکوادور برای مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آمباتو امکان پذیر است.

  10. دوره های تحصیل فیزیوتراپی در اکوادور در دانشگاه آمباتو بیشتر شامل چه رشته هایی است؟

    این دوره ها بیشتر شامل فیزیوتراپی ورزشی می باشد.

  11. آیا در تحصیل فیزیوتراپی در اکوادور امکان دریافت بورسیه تحصیلی می باشد؟

    بله در برخی شرایط امکان دریافت بورسیه تحصیلی هم می باشد.

 

اسکرول به بالا