071-91009294  | 021-88724227  |

دانشگاه های پزشکی اکوادور

دانشگاه های پزشکی اکوادور

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشگاه های بسیاری در دنیا وجود دارند که برای تحصیل بسیار مناسب هستند. برخی دانشگاه ها برای تحصیل رشته های مختلف وجود دارند که موضوعات خاصی را ارائه می دهند. به طور مثال دانشگاه های پزشکی یا دانشگاه های هنر هر کدام موضوعاتی را ارائه می دهند. به طور مثال دانشگاه های پزشکی به ارائه رشته های پزشکی و زیر شاخه های آن می پردازند و رشته هایی مانند دندانپزشکی، داروسازی، تخصص پزشکی و … را ارائه می دهند. یا به طور مثال دانشگاه های هنر ارائه دهنده رشته های هنری هستند. این رشته ها در این دانشگاه ها با شرایط مساعدی ارائه می شوند.

مهاجرت به اکوادور از روش های مختلفی امکان پذیر است. از جمله راه ها و روش های مهاجرت به اکوادور می توان به مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجو به اکوادور، مهاجرت کاری به اکوادور، مهاجرت سرمایه گذاری به اکوادور، مهاجرت از طریق ازدواج در اکوادور، مهاجرت از طریق تولد فرزند در اکوادور و … اشاره نمود. هر کدام از این روش ها می تواند با شرایط بسیار مناسبی پیش رود که لازم است با اطلاع از آن ها پیش رفت. اطلاع از این شرایط را می توان با بررسی دقیق توسط کارشناسان زبده موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد کسب نمود. موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد دارای نمایندگی های معتبر در شهر های شیراز و تهران می باشد.

دانشگاه های پزشکی اکوادور

همان طور که گفتیم یکی از راه های مهاجرت به اکوادور تحصیل در اکوادور و اعزام دانشجو به اکوادور می باشد. برای مهاجرت به اکوادور از طریق تحصیل لازم است تا در ارتباط با دانشگاه ها و رشته های موجود اطلاع کافی داشت. برای تحصیل در دانشگاه های پزشکی و زیر شاخه های آن در اکوادور رشته های وجود دارد که می توان برای تحصیل در آن ها اقدام کرد. از جمله می توان برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور، تحصیل فیزیوتراپی در اکوادور، تحصیل پرستاری در اکوادور، تحصیل دامپزشکی در اکوادور، تحصیل داروسازی در اکوادور و … اشاره نمود.

البته برای مهاجرت به اکوادور می توان از روش های دیگری مانند کار در اکوادور و اخذ ویزای کاری اکوادور یا سرمایه گذاری در اکوادور نیز اقدام نمود. از جمله روش های سرمایه گذاری در اکوادور می توان به خرید ملک در اکوادور یا ثبت شرکت در اکوادور نیز اشاره نمود. در کل باید گفت که پیشرفت های عمیق و همچنین نیاز های مداوم در آموزش پزشکی در اکوادور با جهانی شدن و با نوسازی در این زمینه اتفاق افتاده است. سیستم ملی آموزش عالی در اکوادور طی بیست سال گذشته رشد چشمگیری را تجربه کرده است.

از سال دو هزار و نه میلادی این سیستم دارای نوزده دانشکده پزشکی است که همه آن ها آموزش لازم را برای کسب عنوان پزشک ارائه می دهند ، اما فقط دوازده مورد از آن ها آموزش بالینی بعد از کارشناسی ارشد دارند. از این تعداد دانشگاه نه دانشگاه دولتی و بقیه خصوصی هستند. گزینه های تحصیلات تکمیلی برای دانشجویان پزشکی عبارتند از تخصص بالینی، دیپلم عالی پزشکی، دوره های تحصص پزشکی، کارشناسی ارشد پزشکی و دکترا پزشکی. رشد سریع سیستم آموزش پزشکی اکوادور منجر به شکاف های اجتناب ناپذیری شده است که توانایی آن را برای پایداری خود تهدید می کند.

مهم ترین این امر فقدان دانشکده آموزش دیده برای تأمین مدارس پزشکی است. در واقع با توجه به تعداد بالای دانشجویان پزشکی و علاقه بسیار زیادی که به این رشته در اکوادور وجود آمده است، دانشگاه های پزشکی نیاز به رشد بالاتری دارند و در واقع صرفا وجود دانشگده های پزشکی پاسخگوی شرایط نخواهد بود.

بررسی دانشگاه های اکوادور و دانشکده های پزشکی

دانشگاه های بسیاری در اکوادور وجود دارمد که در آن ها موضوعات و رشته های بسیاری ارائه می شوند. اما به طور خاص این کشور دارای دانشگاه پزشکی نیست. در دانشگاه های مختلف این کشور دانشکده های پزشکی وجود دارند که پزشکی را در مقاطع مختلف و با زیز شاخه های گوناکونی برای دانشجویان ارائه می دهند. ما در این بخش دانشگاه های مختلف اکوادرو را برای شکا معرفی می کنیم و سپس به بررسی دانشکده های پزشکی در این کشور می پردازیم.

بررسی دانشگاه های پزشکی اکوادور
بررسی دانشگاه های پزشکی اکوادور

از جمله دانشگاه های اکوادور عبارتند از: دانشگاه پلی تکنیک سالنسیا، دانشگاه فنی آمباتو، دانشگاه کاتولیک کوئنکا، دانشگاه کوئنکا، دانشگاه آزوای، دانشگاه کاسا گراند، دانشگاه کاتولیک سانتیاگو دو گوایاویل، دانشگاه اکتوت، دانشگاه گویاویل، دانشگاه سانتا ماریا، دانشگاه ملی لویا، دانشگاه سن گرگوریو د پورتوویجو، دانشگاه مرکزی اکوادور، دانشگاه کاتولیک پاپولیک اکوادور، دانشگاه بین المللی اکوادور، دانشگاه بین المللی سک،‌ دانشگاه سانفرانسیسکو دو کویتو و … . پزشکی در دانشگاه های اکوادور اصولا به زبان اسپانیایی ارائه می شود.

اما باید دید که کدام یکی از دانشگاه های این کشور ارائه دهنده رشته پزشکی هستند. در ادامه ما به بررسی و معرفی دانشگاه هایی که ارائه دهنده رشته پرشکی در اکوادور هستند می پردازیم و در این زمینه نکای را برای شما بیان خواهیم کرد. مدرک پزشکی دانشگاه های اکوادور دارای ارزش بسیار بالایی است و اعتبار زیادی در کل دنیا دارد. از این رو شما با داشتن این مدرک هم می توانید برای ادامه تحصیل و تحصیل تخصص پزشکی اقدام نمایید و هم می توانید برای کار در اکوادور یا در کشور های دیگر در زمینه پزشکی اقدام نمایید.

تحصیل پزشکی در دانشگاه مرکزی اکوادور

یکی از بزرگ ترین و برترین دانشگاه های اکوادور دانشگاه مرکزی اکوادور می باشد. این دانشگاه دارای یک دانشگده پزشکی است که دوره های مختلف پزشکی را با تخصص های مختلف برای دانشجویان ارائه می دهد و زیر شاخه های مختلفی از پزشکی را برای دانشجویان دارد. دانشکده علوم پزشکی دانشگاه مرکزی اکوادور ، متخصصان حساس سطح بالاتری را در زمینه بهداشت با صلاحیت های اخلاقی ، انسانی ، فنی ، علمی و تحقیقاتی آموزش می دهد. این دانشجویان همواره در دوره تحصیلی پزشکی خود در این دانشگاه همراه با حقیقت، مشروعیت، عدالت و همبستگی تحصیلات پزشکی خود را در شاخه های مختلف به پایان می رسانند.

دانشکده علوم پزشکی دانشگاه مرکزی اکوادور ، با رهبری در آموزش متخصصان علوم بهداشتی ، در مدیریت فرایندها و تولید دانش جدید ، با مشارکت مؤثر از استعدادهای انسانی ، از علم پزشکی بهترین استفاده را خواهد برد. در این دانشگاه زیر شاخه های مختلف یاز پزشکی برای دانشجویان ارائه می شود. از جمله این رشته هایی که برای دانشجویان در این دانشگاه ارائه می شود عبارتند از: داروسازی، پرستاری، تخصص پزشکی زنان و زایمان، آزمایشکاه بالینی و رادیولوژی و تصویر برداری. هر کدام از این رشته های تحصیلی دارای شرایط خاصی برای دانشجویان هستند و لازم است تا دانشجویان برای ارايه و بررسی این شرایط نکاتی را ارائه نمایند.

این دانشگاه برای دانشجویان خود یک مجله بین المللی طراحی کرده است که از طریق انتشار مقالات علمی و ارتباطات در مورد جنبه های بالینی ، آموزشی ، اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی مربوط به علوم پزشکی و سلامت به تمرین بهتری پزشکی و تحقیقات زیست پزشکی همراه با تحقیقات اپیدمیولوژیک و بحث در علوم پزشکی همراه خواهد بود.

اما از جمله رشته های تحصصی پزشکی که در این دانشگاه ارائه می شود عبارتند از: آناتومی پاتولوژیک، بیهوشی، پوست، پزشکی بحرانی و درمان فشرده، پزشکی اورژانس، خانواده و طب جامعه، پزشکی قانونی، نفرولوژی، پنومولوژی، چشم پزشکی، آنکولوژی بالینی، جراحی زیبایی بینی، روانپزشکی، اورولوژی و … . تحصیل در دوره های اولیه پزشکی در این کشور و لیسانس پزشکی در این دانشگاه چهار سال خواهد بود.

تحصیل پزشکی در دانشگاه ملی لویا اکوادور

یکی دیگر از دانشگاه های کشور اکوادور که به ارائه رشته پزشکی می پردازد و یکی از برترین دانشگاه های پزشکی این کشور را دارد، دانشگاه ملی لویا اکوادور می باشد. اما باید دید شرایط تحصیل پزشکی در این دانشگاه به چه صورت خواهد بود. در تحصیل پزشکی این دانشگاه مبانی روش شناختی علمی ، نظری ، فنی و انسانی را در زمینه هسته های اساسی برای حل مشکلات مربوط به ارتقاء سلامت ، پیشگیری و مراقبت از بیماری و ترمیم سلامت با مقادیر زیست شناختی ارائه می شود.

برای دریافت پذیرش از این دانشگاه برای رشته پزشکی لازم است تا شرایطی را مهیا کرده باشید. از جمله شرایط لازم برای دریافت پذیرش پزشکی از این دانشگاه عبارت است از: دانش اساسی زیست شناسی شیمیایی ، فیزیک ، ریاضیات و آناتومی، تمایل به انجام کار تیمی، توانایی تفکر انتقادی ، تأمل آمیز و هدفمند، مهارت های روانشناختی، مهارت برای استعلام و استدلال، احترام به تنوع و تنوع برای مطالعه تمام وقت. در این دانشگاه هر فارغ التحصیل حرفه پزشکی دارای دامنه علمی نظری-روش شناختی-فنی در زمینه داخلی ، کلینیک جراحی ، تخصص های پزشکی ، تشخیص آزمایشگاهی و رادیولوژی و تصویربرداری است که امکان توسعه ظرفیت هایی را برای تشخیص ، درمان و ارجاع بیماران فراهم می کند. این افراد تخصص بسیار زیادی را در مراقبت های بهداشتی اولیه ، APS و رعایت استاندارد های سیستم ملی بهداشت خواهند داشت.

تحصیل پزشکی در دانشگاه الوی آلفارو اکوادور

یکی دیگر از دانشگاه های ارائه دهنده رشته پزشکی در کشوزر اکوادور دانشگاه الوی آفارو اکوادور می باشد. در این دانشگاه تحصص پزشکی نیز برای دانشجویان ارائه می شود. در این دانشگاه زیر شاخه های مختلفی مانند پزشکی و تخصص های آن، روانشناسی، دندانپزشکی و پرستاری در اکوادور نیز برای دانشجویان ارائه می شود. تحصیل پزشکی در این دانشگاه نیز به زبان اسپانیایی است و علاوه بر پزشکی عمومی که با عنوان لیسانس پزشکی شناخته می شود، پزشکی را در دوره های تخصصی هم می توان در این دانشگاه تحصیل نمود.

تحصیل پزشکی در دانشگاه آمریکایی اکوادور

در این بخش از مقاله قصد داریم در ارتباط با تحصیل پزشکی در دانشگاه آمریکایی اکوادور صحبت کنیم. پزشکی در این دانشگاه برای دانشجویان با مدت زمان دوازده ترم ادامه خواهد داشت و با عنوان پزشکی عمومی به عنوان لیسانس پزشکی شناخته می شود. در این دانشگاه، دانشجویان به عنوان یک پزشک عمومی با یک آمادگی کامل آموزش داده می شوند تا بتوانند در ادامه برای تحصیلات تخصصی پزشکی و تحصیلات تکمیلی اقدام نمایند. این مرحله از تحصیل پزشکی در این دانشگاه دارای سه بخش است. دانشجویان در ابتدا باید برای تحصیل در پایه پزشکی اقدام کنند.

تحصیل پزشکی در دانشگاه آمریکایی اکوادور
تحصیل پزشکی در دانشگاه آمریکایی اکوادور

پس از آن دوره مربوط به شرایط بالینی شروع ی شود و در مرحله سوم لازم است تا دانشیجویان برای تحصیل در بخش بالینی و جراحی و به عبارتی بحث علمی در این دانشگاه پیش روند. در این دانشگاه آزمایشگاه هایی با تجهیزات پیشرفته وجود دارد که همراه با مدل های مجازی، شبیه سازی روند های بیمارستانی و … امکانات بسیاری را در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

نکته مهمی که باید به خاطر بسپارید این است که در این دانشگاه شما براساس آمادگی دقیق در علوم پایه و بالینی مربوط به تحقیقات علمی ، به عنوان یک پزشک عمومی عالی برای آموزش هایی که در طول زندگی در دانشگاه دریافت خواهید کرد ، فارغ التحصیل خواهید شد. در واقع می توان گفت که آموزش پزشکی در این دانشگاه به گونه ای است که شما به دلیل ایجاد یک نگرش کارآفرینانه و مشترک ، رهبری و توانایی کار به عنوان تیم ، می توانید بر چالش های یک حرفه در تکامل مداوم غلبه کنید.

سوالات متداول در ارتباط با دانشگاه های پزشکی اکوادور

  1. آيا اکوادور برای زندگی و تحصیل مناسب است؟

    بله اکوادور کشوری مناسب برای تحصیل و زندگی می باشد.

  2. تحصیل پزشکی در اکوادور دارای اعتبار است؟

    بله مدرک تحصیل پزشکی در دانشگاه های اکوادور دارای اعتبار بالاای در کل دنیا برای کار و ادامه تحصیل می باشد.

  3. دانشگاه های پزشکی اکوادور برای تحصیل کدام هستند؟

    از جمله این دانشگاه ها عبارتند از: دانشگاه آمریکایی اکوادور، دانشگاه ملی لویا، دانشگاه مرکزی اکوادور و … .

  4. تحصیل در دانشگاه های پزشکی اکوادور به چه زبانی است؟

    تحصیل پزشکی در دانشگاه های این کشور عموما به زبان اسپانیایی می باشد.

  5. آيا امکان تحصیل تخصص پزشکی در دانشگاه های پزشکی اکوادور موجود است؟

    بله در برخی از دانشگاه های این کشور امکان تحصیل پزشکی در دوره های تحصصی موجود خواهد بود.

  6. تخصص پزشکی در دانشگاه مرکزی اکوادور برای چه رشته هایی خواهد بود؟

    تخصص پزشکی در این دانشگاه برای آناتومی پاتولوژیک، بیهوشی، پوست، پزشکی بحرانی و درمان فشرده، پزشکی اورژانس، خانواده و طب جامعه، پزشکی قانونی و … می باشد.

  7. تحصیل پزشکی در دانشگاه های پزشکی اکوادور عموما چند سال به طول می انجامد؟

    تحصیل پزشکی عمومی به طور معمول شش ساله می باشد.

  8. تحصیل پزشکی در دانشگاه های پزشکی اکوادور در چه زمینه هایی خواهد بود؟

    زمینه های پزشکی عبارتند از تخصص بالینی، دیپلم عالی پزشکی، دوره های تحصص پزشکی، کارشناسی ارشد پزشکی و دکترا پزشکی.

  9. آیا دانشگاه های پزشکی اکوادور مورد تایید وزارت علوم ایران هستند؟

    خیر هیچ کدام مورد تایید وزارت علوم نیستند.

  10. تحصیل پزشکی در دانشگاه آمریکایی اکوادور چند مرحله دارد؟

    تحصیل پزشکی در این دانشگاه دارای سه مرحله پایه، بالینی و عملی جراحی می باشد.

  11. شرایط پذیرش پزشگی در دانشگاه ملی لویا چیست؟

    شرایط پذیرش دانش اساسی زیست شناسی شیمیایی ، فیزیک ، ریاضیات و آناتومی، تمایل به انجام کار تیمی و … می باشد.

اسکرول به بالا