071-91009294  | 021-88724227  |

برنامه مهاجرت کاری به آتلانتیک

برنامه مهاجرت کاری به آتلانتیک

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

یکی از انواع روش های مهاجرتی، مهاجرت کاری می باشد. افراد مختلف برای مهاجرت کاری روند های مختلفی را در نظر دارند. با توجه به این که چه کشوری را برای مهاجرت انتخاب می کنید، سیستم مهاجرتی و قوانین مهاجرتی با هم متفاوت خواهد بود. از این رو اگر تمایل به کار در کشوری حدید و کسب درآمد دارید لازم است که شرایط را در ابتدا به خوبی بسنجید. برای کار ممکن است لازم باشد که شما با کارفرمایی در کشور مورد نظر خود قرارداد ببندید و سپس برای کار وارد این کشور شوید. در این مقاله نیز هدف ما بررسی برنامه مهاجرت کاری به آتلانتیک می باشد.

برای مهاجرت به هر کشوری لازم است تا قوانین خاصی را بررسی نمایید سپس باید بر مبنای شرایط خود در راستای روش مهاجرتی مورد نظرتان اقدام نمایید. توجه داشته باشید که برخی از کشور ها مانند کانادا دارای ایالت های مختلفی هستند که قوانین مهاجرت هر ایالت هم می توانند متفاوت از دیگری باشد. برای مهاجرت به کانادا می توانید از روش هایی مانند مهاجرت تحصیلی و اعزام دانشجو به کانادا، مهاجرت کاری به کانادا، مهاجرت سرمایه گذاری به کانادا، مهاجرت از طریق تولد فرزند در کانادا، مهاجرت از طریق ازدواج در کانادا و … اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این روش ها می توانید به کارشناسان محرب موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد مراجعه نمایید. نمایندگی های موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد در شهر های شیراز و تهران فعال می باشد.

برنامه مهاجرت کاری به آتلانتیک

مهاجرت کاری یکی از روش هایی است که به واسطه آن می توان به کشور مورد نظر و مقصد مورد نظر سفر نمود. کانادا نیز یکی از کشور های مهاجر پذیر است که به واسطه روند مناسب مهاجرتی می توان به این کشور سفر نمود. برای مهاجرت به کانادا می توان از طریق تحصیل در کانادا مانند تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در کانادا اقدام نمود. البته برخی با روش های دیگری مانند کار در کانادا و اخذ ویزای کاری کانادا هم در این کشور حضور پیدا می کنند. اما می توان برای سرمایه گذاری در کانادا مثلا خرید ملک در کانادا یا ثبت شرکت در کانادا هم اقدام نمود.

کانادا کشوری با ایالت های مختلف است که هر ایالت می تواند قوانین مهاجرتی خاص خود را داشته باشد. یکی از بخش های مهاجرتی کانادا آتلانتیک می باشد. استان های آتلانتیک کانادا پذیرای افرادی هستند که قصد مهاجرت به این منطقه دارند. این بخش و دولت کانادا با برنامه ای به نام پروژه پایلوت آتلانتیک شرایط مهاجرت به این منطقه خصوصا مهاجرت کاری را بهبود بخشیده اند.

از این رو افرادی که قصد مهاجرت کاری به آتلانتیک کانادا را دارند بهترین انتخاب برای آن ها می تواند برنامه پروژه پایلوت باشد. زندگی در آتلانتیک کانادا دارای مزایا و معایب مخصوص به خود است. به طور مثال یکی از اصلی ترین معایب موجود در این منطقه از کانادا یافتن شغل می باشد. از این رو اگر از طریق پروژه پایلوت آتلانتیک اقدام نمایید شرایط مهاجرت کاری شما به این منطقه بسیار راخت تر خواهد بود. البته این روش شرایط مخصوص به خود را دارد و باید این شرایط را به دقت مورد بررسی قرار داد.

بررسی روش مهاجرت کاری به آتلانتیک کانادا

همان طور که بیان کردیم یکی از روش های مهاجرتی به کانادا، روش مهاجرت کاری می باشد. در این مقاله هدف ما بررسی مهاجرت کاری به منطقه آتلانتیک است. در این قسمت نیز قصد داریم در ارتباط با روش مهاجرت کاری به آتلانتیک کانادا نکاتی را ارائه دهیم. مهاجرت کاری به آتلانتیک برای افرادی که مهارت زیادی دارند یا از دانشگاه های خاصی فارغ التحصیل شده اند بسیار مناسب می باشد. به واسطه این روش مهاجرتی حتی می توان اقامت دائم کانادا را نیز اهذ نمود.

بررسی روش مهاجرت کاری به آتلانتیک کانادا
بررسی روش مهاجرت کاری به آتلانتیک کانادا

بخش آتلانتیک کانادا شامل چهار استان از این کشور می باشد که عبارتند از: نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادو، نوا اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد. اگر شما تمایل به کار در این کشور داشته باشید قبل از هر چیزی باید یک پیشنهاد کار داشته باشید. در واقع یک کارفرما در آتلانتیک برای این که بتواند مشغول به کار در این منطقه شوید باید برای شما درخواست کاری ارسال نماید. از این رو شما به عنوان یک فرد ماهر یا یک فرد فارغ التحصیل شده می توانید برای کار در یکی از این چهار استان کانادا با عنوان منطقه آتلانتیک مشغول شوید.

اما باید دقت داشته باشید که برای پذیرش و کار در این بخش لازم است تا قبل از هر چیری کارفرما برای استخدام کارگران محلی اقدام نماید. اگر از این طریق کارفرما و شزکت مورد نظر نتوانستند فرد مورد نیاز خود را پیدا کرده و استخدام نمایند سپس نوبت به گروه کارگران بین المللی می رسد. از این رو زمانی که شما برای کار اقدام می نمایید باید این نکته را نیز مد نظر خود داشته باشید. حتی روند برنامه مهاجرتی از طریق پروژه پایلوت آتلانتیک هم به همین صورت می باشد.

روند اولیه مهاجرت کاری به آتلانتیک

مهاجرت کاری به آتلانتیک همان طور که گفتیم، برای کارفرمایانی است که در منطقه آتلانتیک حضور دارند. این کارفرمایان باید قبل از هر کاری برای استخدام افراد محلی اقدام نمایند. اگر در این راستا نتواند افراد محلی را استخدام کنند می توانند کارمندان بین المللی را برای کار خود استخدام نمایند. از این رو اگر تمایل دارید که برای کار در آتلانتیک اقدام کنید لازم است تا با کارفرمایی در در آتلانتیک برای پذیرش به موافقت برسند. پس از این که به پذیرش در زمینه کار در آتلانتیک کانادا دست پیدا کردید می بایست در زمینه مدارک مربوط به کار های خود اقدامات لازم را انجام دهید.

آتلانتیک با هدف رشد اقتصادی بلند مدت و موفقیت های مداوم به دلیل کاهش نیروی کار و افزایش جمعیت نیاز به مهاجرانی دارد که به این منطقه برای کار مهاجرت کرده و کار ها را به پیش ببرند. از این رو برای این که به عنوان متقاضی بتوانید برای کار در این منطقه از کانادا اقدام نمایید لازم است تا علاوه بر پذیرش کاری برنامه حمایت مالی هم داشته باشید. در واقع برای این برنامه می توانید اخذ اقامت خانواده را هم داشته باشید.

مراحل مهاجرت کاری به آتلانتیک

مهاجرت کاری به آتلانتیک یکی از روش های مهاجرتی است که بر مبنای آن می توان برای مهاجرت به کانادا اقدام نمود. همان طور که گفتیم در این روش مهاجرتی شما می توانید با پذیرش از کارفرمایی که کارگران محلی را استخدام نکرده اند، برای مهاجرت کاری اقدام نمایید. پس در واقع برای این مدل کار ها لازم است تا شما بتوانید از کارفرمایی در آتلانتیک پذیرش کاری در یافت نمایید.

البته دقت داشته باشید که برحی از کار ها ممکن است فصلی باشند و صرفا برای مدت زمان کوتاهی ارائه شوند. از این رو برای این که بتوانید مشغول به کار شوید باید با کارفرمایی به جهت قرار داد های بلند مدت تر اقدام نماید. اگر کارفرما شما را برای پوزیشن شغلی مورد نظر خود پذیرفت می توانید وارد مرحله بعد شوید. در مرحله بعد کارفرما شما را به عنوان متقاضی کار با سازمان ارائه دهنده خدمات اقامتی آشنا می کند.

این سازمان ها عموما نیاز ها را بررسی می کنند و برنامه تسویه حساب را مشخص می کنند. دقت داشته باشید که کارفرمایان برای اقامت خانواده افراد متقاضی هم در این منطقه حمایت لازم را به عمل می آورند. بر طبق قوانین موجود در این ایالت ها لازم است تا کارفرمایان مجوز کار موقت را داشته باشند و به واسطه آن فرد متقاضی و خانواده او را وارد این کشور کنند.

در نهایت دقت داشته باشید که برای دریافت پذیرش کاری لازم است تا پیشنهاد کاری داشته باشید و نامه ای از استان آتلانتیک در کنار آن به عنوان نتاییده قرار داشته باشد. در نهایت این که لازم است تا برای درخواست اقامت دائم اقدام نمایید. برای درخواست اقامت دائم لازم است تا نود روز پس از ورود برای درخواست اقامت نمایید. با توجه به این امر به راختی می توانید جهت مهاجرت کاری خود اقدامات لازم را انجام دهید.

برنامه های مختلف مهاجرت کاری به آتلانتیک

مهاجرت کاری به آتلانتیک با راه های مختلفی امکان پذیر است. این نوع مهاجرت را می توان به عنوان راهی به جهت اخذ اقامت دائم کارگران ماهر در کانادا دانست. البته ابن روش برای فارغ التحصیلان بین المللی هم مناسب است که می خواهند در یکی از چهار اسان آتلانتیک کانادا کار کند و مشغول به زندگی شوند. همان طور که می دانید استان های آتلانتیک عبارتند از: نیوفاندلند و لابرادور ، جزیره پرنس ادوارد ، نوا اسکوشیا و نیوبرانزویک.

کار در هر کدام از این استان های آتلانتیک به منزله کار در منطقه آتلانتیک است که می تواند منجر به اخذ اقامت شود. اما باید دید که چه برنامه های مختلفی برای مهاجرت به منطقه آتلانتیک وجود دارد؟! سه برنامه اصلی و مهم برای مهاجرت کاری به این منطقه از کانادا وجود دارد که عبارتند از: برنامه ماهر آتلانتیک، برنامه افراد با مهارت متوسط آتلانتیک و برنامه تحصیلات تکمیلی بین المللی آتلانتیک. هر کدام از این برنامه ها برای خود شرایطی دارند که لازم است تا آن ها را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهید و سپس برای این برنامه ها اقدام نمایید. 

شرایط مورد نیاز برای مهاجرت کاری به آتلانتیک

برای مهاجرت کاری به آتلانتیک لازم است تا شرایطی را مورد بررسی قرار دهید و مدارکی را مهیا نمایید. در این بخش از مقاله قصد داریم در ارتباط با شرایط مورد نیاز جهت مهاجرت کاری و اخذ پذیرش کارفرمایان صحبت کنیم. این که شما به عنوان یک دانشجویا تازه فارغ التحصیل شده درخواست کار می دهید با به عنوان یک کارگر با مهارت های مختلف، شرایط گوناگونی را در پی خواهد داشت. تجربه کاری در این زمینه تاثیر بسیار زیادی دارد و لازم است تا شما این نکته را در ذهن خود داشته باشید.

البته نکته مهم تر این است که نیازی نیست پیشنهاد شغلی که شما دریافت می کنید، در زمینه مشاغلی باشد که قبلا داشته اید. از این رو می توانید کاری جدید را برای خود داشته باشید. اما توجه داشته باشید که موارد دیگری هم برای مهاجرت کاری به این منطقه از کانادا وجود خواهد داشت. این موارد عبارتند از: میزان تحصیلات و مدرک تحصیلی شما، نوع پیشنهاد کاری که دریافت می کنید،  میزان تسلط شما بر زبان، اثبات تمکن مالی، گواهی تاییدیه کاری، گواهی عدم سو پیشینه و غیره. دقت داشته باشید که برای کار در این منطقه باید کاملا واجد شرایط باشید و تمامی موارد را رعایت کرده باشید.

کار در آتلانتیک کانادا

کار در آتلانتیک کانادا و یافتن آن به مولفه های بسیار زیادی بستگی دارد. شاید یکی از مشکلات این منطقه عدم وجود کار مناسب باشد. در واقع نرخ بیکاری در کانادا و این منطقه هفت و نیم درصد می باشد. برای کار در آتلانتیک یکی از بهترین نکات این است که به زبان انگلیسی یا فرانسوی تسلط داشته باشید. در صورت تسلط بر این زبان ها می توانید راحت تر روند مهاجرتی را پیش ببرید. درآمد ها در منطقه آتلانتیک هم به نوع کاری که انجام می دهید بستگی دارد. با این وجود باید به این نکته اشاره نمود که درآمد ها در این منطقه تقریبا گم ترین میزان درآمدی در کل کانادا را دارد.

کار در آتلانتیک کانادا
کار در آتلانتیک کانادا

سوالات متداول در ارتباط با برنامه مهاجرت کاری به آتلانتیک

  1. آيا بخش آتلانتیک کانادا برای کار و مهاجرت مناسب است؟

    بله این بخش برای کار و مهاجرت مزایای خاصی دارد.

  2. با برنامه مهاجرت کاری به آتلانتیک می توان اقامت دائم این کشور را دریافت گرد؟

    بله با این روش می توان به اقامت دائم دست یافت.

  3. آيا برنامه مهاجرت کاری به آتلانتیک منجر به اقامت همسر و فرزندان می شود؟

    بله در این زوش می توان همسر و فرزندان را برای اقامت وارد کانادا کرد.

  4. شرایط درآمدی در آتلانتیک کانادا چگونه است؟

    درآمد ها در این بخش در کمترین مقدار خود در کانادا قرار دارند.

  5. نرخ بیکاری در استان های آتلانتیک چقدر است؟

    نرخ بیکاری هفت و نیم درصد می باشد.

  6. کدام استان ها جرو منطقه آتلانتیک هستند؟

    استان های نیوبرانزویک، نیوفاندلند و لابرادور، نوا اسکوشیا و جزیره پرنس ادوارد. عضو منطقه آتلانتیک هستند. 

  7. آیا تجربه کاری در برنامه مهاجرت کاری به آتلانتیک تاثیر دارد؟

    بله تجربه کاری در این زمینه بهترین تاثیر را دارد.

  8. آیا مهارت های زبان در برنامه مهاجرت کاری به آتلانتیک اثرگذار است؟

    بله مهارت های زبان انگلیسی و فرانسه بسیار تاثیرگذار است.

  9. مهم ترین گزینه ها در برنامه مهاجرت کاری به آتلانتیک چیست؟

    مهم ترین گزینه ها تجربه کاری، زبان، تمکن مالی، گواهی تایید، گواهی عدم سو پیشینه و … می باشد.

  10. مهم ترین اقدام برای برنامه مهاجرت کاری به آتلانتیک چیست؟

    مهم ترین اقدام یافتن شغل می باشد و کارفرمایی که موفق به استخدام افراد محلی نشده است.

  11. شرایط پیشنهاد های شغلی در برنامه مهاجرت کاری به آتلانتیک چگونه است؟

    نیازی ندارد که پیشنهاد شغلی مطابق با شغل های قبلی شخص باشد.

اسکرول به بالا