071-91009294  | 021-88724227  |

کمک هزینه ی تحصیلی برای تحصیل در آلمان

کمک هزینه ی تحصیلی برای تحصیل در آلمان

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشجویان از کشورهای در حال توسعه و کشورهای در حال ظهور ممکن است واجد شرایط برای درخواست کمک هزینه ی تحصیلی برای تحصیل در آلمان  در گئورگ فورستر باشند.

میزان کمک هزینه ی تحصیلی برای تحصیل در آلمان

Deutschland Stipendium – کمک هزینه های تحصیلی بر اساس لیاقت از € 300 در ماه  که برای دانشجویان بسیار با استعداد که در دانشگاه های آلمان ثبت نام کرده اند، در دسترس می باشد. ملیت و درآمد شخصی تاثیری در شانس شما برای در نظر گرفته شدن، ندارد. توجه داشته باشید که برای تحصیل پزشکی در آلمان نیز بورسیه هایی به دانشجویان ارائه می شود.

میزان کمک هزینه ی تحصیلی برای تحصیل در آلمان

کمک هزینه های تحصیلی آلمان

  • فلوشیپ بین المللی دوره ی فوق دکترا اینشتین – فلوشیپ ضمانت شده توسط بنیاد اینشتین برای تحقیقات فوق دکتری در دانشگاه برلین .
  • فلوشیپ دانشجویان بین المللی هاینریش بل – بورس های تحصیلی برای دانشجویان بین المللی در کارشناسی ارشد یا دکترا که قصد تحصیل در آلمان در یک موسسه ی معتبر را دارند.
  • فلوشیپ های تحقیقاتی هومبولت برای محققان فوق دکترا – کمک هزینه های تحصیلی فوق دکترا برای دانشمندان و محققان در هر موضوع و ملیت.
  • فلوشیپ بنیاد کنراد آدناور- استیفتانگ (KAS) – فلوشیپ های ماهانه ی کارشناسی ارشد و دکترا برای متقاضیان بین المللی زیر 30 سال که مدرک دانشگاهی در کشور خود را تکمیل کرده اند در دسترس می باشد. شما نیاز به ارائه ی شواهدی از یک عملکرد تحصیلی بالاتر از حد متوسط دارید، که به طور فعال در کار داوطلبانه به نفع جامعه در کشور خود شرکت کرده اید، و علاقه ای به مسائل سیاسی دارید.

بورسیه کورت هانسن برای تحصیل آلمان

بورسیه های علمی کورت هانسن – کمک هزینه های تحصیلی علمی برای تحصیل در آلمان، بودجه ای که توسط بنیاد بایر تامین می گردد و متعلق به دانشجویانی می باشد که در حال آموزش برای تبدیل شدن به مربیان در زمینه ی علمی می باشند.

کمک هزینه ی ماری کوری آلمان

فلوشیپ های بین المللی ماری کوری (IIF) برای کشورهای در حال توسعه – بورسیه ی پژوهشی فوق دکترا برای دانشجویان بین المللی که قصد تحصیل در آلمان دارند. بودجه ای که توسط کمیسیون اروپا تامین می گردد.

بورس های تحصیلی کشور آلمان

بورس تحصیلی Mawista – بورس های تحصیلی برای کسانی که خارج از کشور تحصیل می کنند در حالی که از یک کودک مراقبت می کنند، شامل کسانی که تحصیل در آلمان را دنبال می کنند.

انجمن هلمهولتز – کمک هزینه های تحصیلی سالانه برای دانشجویان دکترا و فوق دکترا از سراسر جهان، که به آنها این فرصت را می دهد تا تحقیقات پرداخت شده در یک مرکز هلمهولتز در آلمان را انجام دهند.

بورسیه های تحصیلی آلمان فرصت خوبی را برای دانشجویان نیازمند و مستعد فراهم میکند تا بتوانند به راحتی به مهاجرت به آلمان و تحصیل علم بپردازند. شما نیز می توانید از طریق مشاوره ای که از وکلای حقوقی موسسه میرداماد دریافت میکنید، با این مراحل آشنایی کامل پیدا کنید.

اسکرول به بالا