071-91009294  | 021-88724227  |

عدم تاثیرپذیری کار پس از تحصیل در کانادا از برنامه های آنلاین

عدم تاثیرپذیری کار پس از تحصیل در کانادا از برنامه های آنلاین

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانشجویانی که برای تحصیل در کانادا اقدام می کنند، عموما پس از فارغ التحصیلی خود برای کار پس از تحصیل در این کشور نیز اقدام می نمایند. در واقع این افراد به جهت کار در کانادا شرایط خود را مهیا می کنند. اما در حال حاضر نگرانی های بسیاری برای دانشجویان بین المللی وجود داشت که آیا با روند تحصیلات آنلاین، آیا کماکان امکان استفاده از دوره های کار در کانادا پس از تحصیل موجود می باشد یا نه؟! خبر خوب برای دانشجویان حاکی از عدم تاثیرپذیری کار پس از تحصیل در کانادا از برنامه های آنلاین می باشد.

مطالعه بیشتر:

مهاجرت تحصیلی به کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

عدم تاثیرپذیری کار پس از تحصیل در کانادا از برنامه های آنلاین

زمانی که دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه های کانادا اقدام می کنند پس از آن برای کار اقدام می کنند و می توانند مشغول به کارهای مختلف  در این کشور شوند. شرایط کار در کانادا پس از تحصیل همراه با خود از همان ابتدا الزاماتی را داشت. در واقع بر مبنای این الزامات دانشجویان می توانستند برای کار در این کشور اقدام کنند. در واقع دانشجویان با تحصیل در کانادا می توانستند اقدامات کاری را صورت دهند. با این حال اداره مهاجرت و پناهندگی و شهروندی آمریکا با شیوع ویروس کرونا و آنلاین شدن دوره های تحصیلی اقدامات منفی را در این زمینه انجام نداده است.

به واقع دانشجویان می توانند با تحصیل آنلاین در دانشگاه های کانادا هم این اقدامات را انجام دهند. در واقع اداره مهاجرت کانادا تغییرات گسترده‌ای را در معیار های واجد شرایط بودن برای کار دانشجویان بین المللی پس از تکمیل مطالعات در پی شیوع ویروس کرونا صورت داده است. این در حالی است که قبل از شیوع ویروس کرونا، شرایط کار پس از تحصیل صرفا برای کلاس های حضوری امکان پذیر بود. اما این امکان به دلیل بروز ویروس کرونا دچار تغییرات بسیار زیادی شده است.

درخواست ویزای تحصیلی کانادا

بسیاری از دانشجویان بین المللی از کشور های مختلف باید برای صدور مجوز و ویزای تحصیل کانادا اقدام نمایند. البته این درخواست ها در زمان شیوع ویروس کرونا با مشکلاتی مواجه شده است. با این حال دولت کانادا از سخت گیری های خود کاسته است و در این دوره حتی درخواست های ناقص برای دریافت ویزای کانادا به جهت تحصیل در این کشور را هم مورد بررسی قرار می دهد. سیستم مجوز ها و ویزا های تحصیلی کانادا در حال حاضر به دانشجویان اجازه ادامه تحصیلات در دانشگاه های این کشور را می دهد.

حتی اگر کلاس ها به صورت آنلاین برگزار شود باز دانشجویان امکانی را برای حضور خواهند داشت. اما با این حال صدور ویزای دانشجویی کانادا در این شرایط منوط به موارد خاصی است. ویزای دقیق مطالعه که توسط دانشجویان درخواست می شود، زمانی صادر خواهد شد که همه اسناد بررسی شوند و تقاضانامه ها با توجه به شریاط ویروس کرونا تصویب شود. دانشجویان می توانند با این برنامه ها پس از فارغ التحصیلی خود نیز برای کار در کانادا  پس از تحصیل نیز اقدام نمایند. این شرایط برای دانشجویانی که قصد دریافت اقامت دائم کانادا را داشتند بسیار تاثیر گذار بوده است.

اسکرول به بالا