071-91009294  | 021-88724227  |

موقعیت های کاری PNP در ساسکاچوان کانادا دوران کرونا

موقعیت های کاری PNP در ساسکاچوان کانادا دوران کرونا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کانادا کشوری مهاجر پذیر است که حتی در طول شیوع و همه گیری ویروس کرونا هم شرایط بسیاری را برای متقاضیان مهاجرتی فراهم کرده استو مهاجرت به کانادا با روش های مختلفی امکان پذیر است. در عین حال باید به این نکته توجه داشته باشید که روند های مهاجرتی به این کشور قوانین خاص خود را دارد. علاوه بر آن هر ایالت کانادا نیز قوانین خاص خود را برای مهاجرت دارد. از این رو علاوه بر قوانین کشوری و شرایط مربوط به بیماری کووید نوزده لازم است تا قوانین مهاجرتی هر ایالت را نیز بررسی نمایید. با این حال اخبار جدیدی مبنی بر موقعیت های کاری PNP در ساسکاچوان کانادا دوران کرونا برای متقاضیان به تازگی ارائه شده است.

مطالعه بیشتر:

مهاجرت تحصیلی به کانادا

مهاجرت به کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

تحصیل در کانادا

موقعیت های کاری PNP در ساسکاچوان کانادا دوران کرونا

مهاجرت به کانادا به هر منظور که باشد، خواه در گروه کار در کانادا و یا تحصیل در کانادا هم باشد نیاز به بررسی شرایط مربوط به دوران کرونا دارد. از این رو قبل از هر گونه اقدامی برای مهاجرت لازم است تا شرایط را به دقت مورد بررسی قرار داد. از این رو ایالت ساسکاچوان ۵۳۴ ظرفیت را برای درخواست نامزدی استانی دعوت می کند. در واقع در یک قرعه کشی جدید PNP ساسکاچوان از نامزد های اکسپرس اینتری کانادا و مشاغل مورد تقاضا دعوت شده است.

برنامه نامزد مهاجران ساسکاچوان (SINP) از طریق دو زیر مجموعه ورود سریع و مشاغل مورد نیاز ارائه می شود. در واقع در این راستا ایالت ساسکچوان ۵۳۴ دعوتنامه را جدیدا برای نامزد های مهاجرت به کانادا ارسال کرده است. برای دعوت شدن در این قرعه کشی ها لازم است تا متقاضیان پروفایل های EOI را بر مبنای  SINP ارسال نمایند. در هر مورد داوطلبان باید حداقل نمره ۶۸ را داشته باشند. نکته مهم در ارتباط با این ایالت این است که ۲۷۲ داوطلب اکسپرس اینتری دعوت شده تنها در صورت داشتن ۱۰ سال سابقه کار و معیار های زبان کانادایی با امتیاز ۸ یا بالاتر می توانند امتیاز مورد نظر را دریافت نمایند. در غیر این صورت نمره EOI آن ها باید از ۶۹ بیشتر شود. 

سیستم انتخاب مهاجران ساسکچوان کانادا

SINP از سیستم EOI برای انتخاب کاندیداهایی استفاده می کند که بیشترین پتانسیل را برای موفقیت در بازار کار منطقه ای دارند. داوطلبان باید تعهد خود را برای ایجاد زندگی در ساسکاچوان با نمایش تجربه کار ، تحصیلات ، توانایی زبان ، سن و ارتباط با استان نشان دهند. SINP از این پنج فاکتور برای ارزیابی داوطلبان و دادن نمره از ۱۰۰ در شبکه ارزیابی امتیازات بین المللی کارگر ماهر استفاده می کند. سپس داوطلبان با بالاترین امتیاز دعوتنامه ای برای درخواست نامزدی استانی از ساسکاچوان دریافت می کنند.

نکته مهم تر این است که به داوطلبان Express Entry که متقاضی نامزدی استانی از استان ساسکاچوان هستند و آن زا هم دریافت می کنند ، ۶۰۰ امتیاز اضافی نسبت به امتیاز سیستم جامع رتبه بندی (CRS) خود تعلق می گیرد. این جایزه در واقع تضمین می کند که از آن ها برای درخواست اقامت دائم کانادا در یک قرعه کشی اکسپرس انتری فدرال دعوت خواهد شد. 

اسکرول به بالا