071-91009294  | 021-88724227  |

آلبرتای کانادا جریان جدید مهاجرتی راه اندازی می کند

آلبرتای کانادا جریان جدید مهاجرتی راه اندازی می کند

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مهاجرت به کانادا با روش ها و راه های بسیاری امکان پذیر است. برای مهاجرت به کانادا باید به این نکته دقت داشته باشید که هر کدام از ایالت های این کشور قوانین مهاجرتی مخصوص به خود را دارد. برای مهاجرت به هر ایالت کانادا با هر روشی که باشد مانند کار در کانادا یا سرمایه گذاری در کانادا باید اقداماتی را صورت دهید. این اقدامات علاوه بر قوانین کشور کانادا باید بر مبنای قوانین ایالتی این کشور هم باشد. این روز ها اما شرایط مهاجرتی به هر کشور با توجه به قوانین ویروس کرونا با چالش هایی روبرو شده است. با این وجود جدیدا اخباری برای ایالت آلبرتای کانادا و مهاجرت به آن منتشر شده ایت. در واقع آلبرتای کانادا جریان جدید مهاجرتی راه اندازی می کند.

مطالعه بیشتر:

مهاجرت تحصیلی به کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

تحصیل در کانادا

راه اندازی جریان جدید مهاجرتی به آلبرتا

مهاجرت به کانادا با روش هایی مانند اکسپرس اینتری و غیره امکان پذیر می باشد. برای این که بتوانید برای مهاجرت اقدام نمایید لازم است تا شرایط و قوانین مربوط به ایالت مورد نظر خود را نیز بررسی نمایید. آلبرتای کانادا جریان جدید مهاجرتی را راه اندازی کرده است و این جریان را با اخباری ارائه داده است. آلبرتای کانادا شرایط راه اندازی دو مسیر مهاجرتی PNP جدید برای فارغ التحصیلان دانشجویی بین المللی دارد که می خواهند در این استان کسب و کاری راه اندازی کنند.

فارغ التحصیلان بین المللی از دوره متوسطه آلبرتا دو گزینه جدید برای مهاجرت به کانادا دارند. برنامه نامزدهای مهاجر آلبرتا (AINP) در حال راه اندازی دو مسیر مهاجرت جدید برای تشویق فارغ التحصیلان بین المللی برای افتتاح مشاغل در آلبرتا است که ایجاد مشاغل جدید با درآمد بالا و تنوع اقتصادی زیاد دارد. 

 

شرایط مهاجرتی به آلبرتای کانادا با اقدامات جدید

جریان مهاجرت کارآفرینان فارغ التحصیل بین المللی از 26 اکتبر آغاز می شود. این برنامه جدید نامزد استانی (PNP) ویژه دانش آموختگان بین المللی می باشد. این جریان جدید مهاجرت شرایط مناسبی را برای دانشجویان ارائه داده است. داوطلبانی که ابراز علاقه کنند ، توسط AINP ارزیابی می شوند و به آنها امتیاز می دهند. داوطلبان با بالاترین رتبه دعوتنامه ای را برای ارسال درخواست کسب و کار دریافت می کنند. فقط داوطلبانی که دعوت نامه یا درخواست درخواست را دریافت می کنند ، می توانند به پورتال AINP دسترسی پیدا کنند و روند را شروع کنند.

اما دقت داشته باشید که دریافت درخواست تضمینی برای دریافت اقامت دائم کانادا نیست. آلبرتا همچنین شرایط دیگری را برای فارغ التحصیلان خارجی برای راه اندازی کسب و کار ارائه می دهد. این جریان در ماه ژانویه سال ۲۰۲۱ راه اندازی خواهد شد. جزئیات بیشتر در مورد این جریان در اواخر سال جاری در دسترس خواهد بود. البته به نظر می رسد بیشترین سهمیه این برنامه برای دانشجویان بین المللی از کالج ها و دانشگاه های آمریکایی باشد. دقت کنید که در این حالت دانشجویان باید برای ایجاد مشاغل جدید یا خرید مشاغل موجود به آلبرتا مهاجرت کنند و حداقل ۳۴ درصد مالکیت شرکت را داشته باشند.

بر اساس صفحه وب AINP ، داوطلبان حداقل به شش ماه تجربه کار تمام وقت نیاز دارند که می تواند ترکیبی از مدیریت فعال یا مالکیت تجاری باشد. این افراد همچنین باید دارای مجوز کار پس از فارغ التحصیلی باشند که حداقل به مدت دو سال در زمان ارسال EOI معتبر باشد.

اسکرول به بالا