071-91009294  | 021-88724227  |

مقایسه مهاجرت به آمریکا و کانادا

مقایسه مهاجرت به آمریکا و کانادا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

مهاجرت به کشورهای آمریکا و کانادا از موضوعاتی است که همیشه طرفداران بسیاری داشته است. اما اینکه کدام کشور بر دیگری برتری دارد، سوال بسیاری از متقاضیان مهاجرت می باشد. کارشناسان موسسه حقوقی مهاجرتی میرداماد در این مقاله به مقایسه شرایط مختلف این دو کشور جهت مهاجران پرداخته اند.

مطالعه بیشتر:

مهاجرت تحصیلی به کانادا

تحصیل پزشکی در کانادا

تحصیل در کانادا

مقایسه در خصوص مهاجرت کردن به دو کشور آمریکا و  کانادا

قوانین مختلف مهاجرت کانادا در مقابل ایالات متحده آمریکا :

سوال : من از نیویورک برای شما می نویسم . بیش از یک سال است که به طور غیر قانونی در آمریکا زندگی می کنم و علاقه مندم که به کانادا نقل مکان کنم . سعی کردم کارفرمای فعلی ایالات متحده آمریکا از من درخواست اجازه کار کند اما بی فایده بوده است . در کانادا پیشنهاد شغلی و اقوامی ندارم . آیا ماندن بدون کارفرما برای من دشوار خواهد بود ؟

پاسخ : برخلاف تصور رایج ،مهاجرت به کانادا بسیار آسان تر از ایالات متحده می باشد . به طور کلی ، مهاجرت در ایالات متحده آمریکا مبتنی بر اشتغال است که به معنای ساده ترین و سریع ترین راه ورود به ایالات متحده از طریق اجازه کار می باشد . پس از آن ، متقاضی می تواند “وضعیت خود را” برای اقامت دائم تنظیم کند . مگر در مواردی که شخص مورد حمایت یک خویشاوند نزدیک باشد ، به ندرت افراد مستقیماً به ایالات متحده مهاجرت می کنند و باید ابتدا اجازه کار دریافت کنند ( این بدان معناست که شخص ابتدا باید یک کارفرما داشته باشد ) .کانادا کم و بیش برعکس است . ورود به عنوان کارگر کار ساده ای نیست ( مگر این که کارفرمایی با یک پیشنهاد معتبر اشتغال از منابع انسانی کانادا داشته باشید ) اما مهاجرت در صورت واجد شرایط بودن ، آسان تر است . بنابراین ، اگر تحصیل کرده باشید و در یک شغل تجربه کاری داشته باشید ، احتمالاً برای اقامت دائم واجد شرایط هستید . این واقعیت که بیش از حد در ایالات متحده مانده اید معمولاً مشکلی ندارد .

تفاوت های قابل توجه دیگر که بین این دو سیستم وجود دارد :

  •  ایالات متحده دارای یک سیستم اولویت تاریخی است که به متقاضیان امکان می دهد بدانند که درخواست آن ها در این سیستم در چه مرحله ای است . کانادا چنین نمی کند .
  • کانادا سهمیه ای از تعداد مهاجران ورودی یا مجوز های کاری ندارد . ایالات متحده چنین می کند ، بنابراین اگر به عنوان مثال ویزای H1B را درخواست می کنید و سهمیه تکمیل شده باشد ، باید تا سال بعد صبر کنید .
  • کانادا به بازدید کنندگان اجازه می دهد وضعیت خود را تجدید کنند . پس از 11 سپتامبر در ایالات متحده مدت زمانی که بازدید کننده می تواند در این کشور بماند محدود شده و تمدید آن بسیار مشکل تر است .
  •  ایالات متحده سیستم ردیابی از افرادی که وارد و خارج می شوند را نگه می دارد . کانادا سوابقی از این که چه کسی / چه وقت خارج شده است را ندارد .
  •  ایالات متحده اجازه حمایت از خواهر و برادر را می دهد . در حالی که این درخواست می تواند یک دهه طول بکشد تا پردازش شود ، کانادا حمایت مالی خواهران و برادران را به کلی حذف کرده است .

سوال : من سعی کردم وضعیت بازدید کننده خود را تمدید کنم و موافقت نشد . به من گفته شد که می توانم ظرف 90 روز از تاریخ انقضاء پرونده تجدیدنظر کنم . مشکل این است که من درخواست خود را قبل از انقضا ارسال کردم و تقریباً دو ماه طول کشید تا عدم موافقت برای من ارسال شود . آیا 90 درخواست تجدید نظر از زمان انقضا یا تاریخ امتناع شروع می شود؟

پاسخ : فقط برای روشن شدن ، من معتقدم که یک درخواست بازیابی دهید ، نه درخواست تجدید نظر در دادگاه فدرال . با توجه به تجربه من ، مهاجرت به کانادا از تاریخ امتناع به عنوان آغاز دوره 90 روزه برای ثبت درخواست بازیابی استفاده کرده است.همچنین توجه داشته باشید که هزینه درخواست ترمیم 200 دلار است و نه 75 دلار .

مقایسه مهاجرت کردن آمریکا و کانادا
مقایسه مهاجرت کردن آمریکا و کانادا

سوال : من دو سال پیش از والدینم حمایت مالی کردم . در آن زمان شغل خوبی داشتم . شکی نیست که من هنگام ارسال درخواست ، سطح درآمد را داشته ام . به من گفته شده که ویزای والدین من حداقل یک سال دیگر آماده نخواهد شد . به تازگی شغل خود را از دست داده ام و نگران هستم که با آماده شدن ویزا ، از درآمدم کم خواهم شد . اگر آن ها من را رد کنند چه می شود ؟ تقصیر من نیست که رسیدگی به پرونده مهاجرت سه سال طول کشید . آیا وقتی ویزا آماده شود ، آیا آن ها به درآمد اصلی یا درآمد نگاه می کنند ؟

پاسخ : شاید هر دو . بدون تردید ، شخص باید هنگام ارسال درخواست ، درآمد را تأمین کند . تقاضاها به تاریخ مهر می شوند و حتی اگر افسر دو سال بعد به این پرونده نگاه کند ، حامی مالی باید برای 12 ماه قبل از درخواست ، سطح درآمد را برآورده کند . قسمت دوم کمی پیچیده تر است . بسیاری اوقات مأمورین ویزا سه سال بعد از دریافت حمایت مالی درخواستی را دریافت نمی کنند اما آن ها حق دارند این کار را انجام دهند . من موارد متعددی را دیده ام که اسپانسر ابتدا درآمدی را برآورده می کند اما وقتی سالها بعد درخواست شد این سطح از درآمد را نتواند پاسخ دهد. نتیجه، امتناع است که باید فوراً به بخش تجدیدنظر در امور مهاجرت مراجعه شود.

 

سیستم مهاجرت به آمریکا و کانادا

مهاجران کانادایی در مقابل مهاجران ایالات متحده

کانادا در مقابل ایالات متحده: کدام سیستم مهاجرتی بهتر است؟

فرید زکریا ادعا دارد که صدور تعداد کم ویزای کار و گرین کارت درایالات متحده موجب دوری هزاران دانشجوی با استعداد متقاضی کار و اقامت، از این کشور شده است .

مزایای سیستم مهاجرت کانادا

در مقابل ، کانادا محدودیتی در تعداد پذیرش مهاجران ماهر به این کشور ندارد. آنها می توانند به تنهایی درخواست ویزای کانادایی نیروی کار ماهر دراین کشور بدهند ، و به صورت کاملاً قانونی “اقامت دائم” کانادا را دریافت نمایند و نیازی به کارفرمای حامی مالی یا حتی پیشنهاد شغلی ندارند. این ویزا بر اساس سطح تحصیلات ، تجربه کار ، سن و توانایی های زبان اعطا می شود. چنانچه متقاضی 67 امتیاز از 100 امتیاز کسب کند (به عنوان مثال ، داشتن دکتری 25 امتیاز است.) ، می تواند ساکن قانونی تمام وقت کانادا شود. ”

متأسفانه اگرچه متقاضیان اقامت دائم کانادا برای واجد شرایط بودن نیازی به “کارفرمای حامی” ندارند، سیستم کانادایی محدودتر از آن است که آقای زکریا ابراز کرده است. مخصوصاً با توجه به تغییرات اخیر در سیستم نیروی کار ماهر کانادا.

سیستم نیروی کار ماهر چیست؟

طبق سیستم نیروی کار ماهر ، برای واجد شرایط بودن ، متقاضیان باید در یکی از 38 شغل مشخص شده در لیست مشاغل مورد نیاز ، مشغول به کار باشند علاوه بر این ، در بعضی موارد متقاضیان اقامت دائم کانادا برای واجد شرایط بودن به پیشنهادات شغلی کانادایی نیاز دارند. مهاجرت به کانادا از نظر ماهیت بسیار فنی است و اگر با معیارهای مندرج در آیین نامه هماهنگ نباشید شانسی نخواهید داشت .

مزایای سیستم مهاجرت ایالات متحده

سیستم مهاجرت ایالات متحده با وجود تمام معایبش ، مزایایی نسبت به همتای کانادایی خود دارد. به عنوان مثال ، گزینه های بسیار بیشتری برای ورود به ایالات متحده به عنوان نیروی کار خارجی در مقایسه با کانادا وجود دارد. به عنوان مثال ، طبق قانون مهاجرت ایالات متحده در سیستم مهاجرتی این کشور ویزا های نوع O ، B ، H ، TN ، L ، J ، R و E تعریف شده است .این لیست ادامه دارد. اگرچه این ویزا ها ماهیت موقتی دارند (آنها مجوز کار هستند) ، بسیاری از آنها می توانند به گرین کارت یا اقامت دائم ایالات متحده منتهی شوند. علاوه بر این ، مهاجرت به ایالات متحده از ویژگی ها و مزایایی برخوردار است که در سیستم کانادایی یافت نمی شود ، همچون “تنظیم وضعیت” ، مقررات یا AOS.

“تنظیم وضعیت” ، مقررات یا AOS ، چیست ؟

AOS به متقاضیان اجازه می دهد وضعیت خود را از موقتی به وضعیت دائمی تغییر دهند بدون آنکه مجبور به ترک ایالات متحده شوند و منتظر بمانند تا ویزای دائمی آنها صادر شود. مقررات AOS سالهاست که وجود دارد و به تازگی کشور کانادا نیز رویه های مشابه را در شرایط بسیار محدود اتخاذ کرده است.

شباهت مهاجرت به آمریکا و کانادا

مهاجرت به کانادا در مقابل مهاجرت به ایالات متحده: پنج شباهت

  • بسیاری از کانادایی ها و آمریکایی ها نگران مهاجرت هستند،کانادایی ها تقریباً نگرانی های مشابه با آمریکایی ها راجع به مهاجرت دارند.نظرسنجی پارسال توسط “پیو ریسرچ” نشان داده است كه 53 درصد کانادایی ها و 46 درصد آمریکایی ها درخواست اخراج مهاجرانی كه به طور غیرقانونی در این كشور زندگی می کنند را دارند. در پاسخ این سوال که آیا مهاجران می خواهند متمایز باشند یا با فرهنگ و سنت زندگی آن ها آشنا شوند،47 درصد از کانادایی ها گفته اند که مهاجران می خواهند متمایز باشند در حالی که تنها 37 درصد آمریکایی ها این نظر را داشته اند .درمورد سوال “آیا می خواهید شاهد مهاجرت بیشتری باشید ؟” 73 درصد از آمریکایی ها ، در مقایسه با 80 درصد از کانادایی ها ، به پیو گفته اند که دوست دارند شاهد کاهش تعداد مهاجران جدید یا قدیمی باشند.مهاجرت در حال تغییر ساختار اخلاقی هر دو کشور است
  • پیش بینی می شود ایالات متحده آمریکا در سال 2044 به یک جامعه “اقلیت اکثریت” تبدیل شود. این در صورتی اتفاق می افتد که تعداد رنگین پوستان بیشتر از سفیدپوستان شود. ایالات متحده آمریکا مدت هاست که جمعیت زیادی سیاه پوست داشته است که بیشتر به دلیل مهاجرت بوده است. در کانادا ، تاریخ پیش بینی وضعیت اقلیت اکثریت به سال 2060 بر میگردد که تقریباً همه به دلیل مهاجرت است.احمد حسن ، وزیر مهاجرت فدرال ، در ژانویه بیانیه ای در تورنتو صادر خواهد کرد. دولت ترودو هنگام تنظیم سیاست مهاجرت در کانادا از قدرت بیشتری برخوردار است تا دونالد ترامپ به عنوان رئیس قوه مجریه دولت ایالات متحده در آن کشور.
  • دیوید فروم در مقاله اخیر در آتلانتیک می نویسد: جابه جایی در هر دو کشور رو به کاهش است به طوری که آمریکایی ها نسبت به والدینشان بسیار کمتر بین کشورها مهاجرت می کنند ، بیشتر به این دلیل که هزینه های بالای مسکن در بازارهای شغلی شهرهای گرم باعث کم شدن متولدین بومی می شود.با این حال ، از آنجا که مهاجران با انتقال از یک کشور با دستمزد پایین به کشوری با دستمزد بالا ، از مزایای آن بهره مند می شوند ، فروم می گوید که آنها گزینه مسکن مبهم را یک قربانی قابل تحمل برای سایر فرصتهای ارائه شده توسط زندگی در ایالات متحده می دانند. در کانادا نیز روند مشابهی رخ می دهد. برای مثال تعداد افرادی که از استانهای دیگر به B.C. نقل مکان کرده اند در سال 2018 به 5،000 نفر کاهش یافت در حالی که تعداد متولدین خارجی به 55.000 رسید.
  •  صاحبان شرکت به طور قابل توجهی بیشترین سود را از مهاجرت های وسیع ، به دست می آورند.جمعیت هایی که از طریق مهاجرت رشد می کنند ، مشتری و کارگران مشتاق بیشتری را برای مشاغل فراهم می کنند. تولید ناخالص داخلی حتی اگر دستمزدها و حقوق کارگران هم افزایش نیابد ، بالا می رود. شرکت های آمریکایی در ساخت و ساز و یا مراقبت به مهاجران و کارگران فاقد مدارک بسیار متکی هستند، تا سوابق ضعیفی در محل کار داشته باشند. در کانادا نیز همین کار را انجام می دهند. همچنین نیروهای کار موقتی نمی توانند رأی دهند. از آنجا که نظرسنجی در کانادا نشان می دهد ، مهاجران نسبت به بومی ها تمایل کمتری به رای دادن دارند. این نشان می دهد که کارفرمایان دارند به داشتن کارگرانی که به سختی می توانند از منافع خود محافظت کنند ،عادت می نمایند.
  • نه سیاستمداران کانادایی و نه ایالات متحده درباره “فرار مغزها ” صحبت نمی کننددر حالی که ترامپ اکنون درباره “مهاجرت مبتنی بر شایستگی” صحبت می کند ، یافتن یک چهره عمومی کانادایی یا آمریکایی که در مورد رنج کشورهای در حال توسعه از فریب تحصیل کرده ها، ثروتمندان متفکران یا جاه طلب هایش، صحبت می کند ، دشوار است.با تبدیل شدن مهاجرت به موضوعی بزرگتر در سطح جهان ، پیش بینی اینکه آیا بحث مهاجرت ایالات متحده بیشتر به کانادا شبیه می شود یا برعکس ، دشوار است.
شباهت مهاجرت به امریکا و کانادا
شباهت مهاجرت به امریکا و کانادا

تفاوت مهاجرت به آمریکا و کانادا

مهاجرت کانادا در مقابل ایالات متحده : پنج تفاوت ، پنج شباهت :

  • سیاست مهاجرت ایالات متحده بر اتحاد خانواده تأکید دارد :برخلاف تفکر معمول ، می توان ادعا کرد که سیستم ایالات متحده ” دلسوزانه ” تر از سیستم کانادا می باشد . تقریبا هفت نفر از 10 نفر از کسانی که به طور قانونی در ایالات متحده مستقر می شوند ، خویشاوندان نزدیک مهاجران قبلی هستند . هر مهاجر ایالات متحده به طور متوسط از 3.5 عضو خانواده حمایت مالی می کند .
  • ضمنا ، کانادا مهاجران ” اتحاد خانوادگی ” را به یک در پنج نفر محدود می کند . کانادا بیشتر مهاجران را برای تقویت توسعه اقتصادی انتخاب می کند . دو یا سه نفر از مهاجران به دلیل مهارت و تحصیلات در این کشور آورده می شوند . طرح ترامپ ، ساخته شده توسط دامادش جارد کوشنر ، نسخه ی استدلال کانادا می باشد .
  •  کانادا تعداد مهاجران بدون مدارک را به مراتب کمتر می کند :
  • بیش از 12 میلیون نفر از ساکنان ایالات متحده به طور غیر قانونی وارد کشور شدند ، بیشتر در آمریکای مرکزی . یک چهارم کلیه ساکنان متولد شده خارجی در ایالات متحده آمریکا فاقد مدارک می باشند . امسال بیش از 60،000 نفر در هر ماه به طور غیر قانونی وارد ایالات متحده آمریکا شدند .
  • از آن جا که کانادا دارای مرز های آسیب پذیر کمتری می باشد ، در هیچ کجا مشکلاتی با مهاجران نداشته است . تازه اخیراً ، به دلیل تهدیدات ترامپ مبنی بر اعزام مهاجران غیر قانونی به خانه ، اینک کانادا شاهد بیش از 50،000 پناهجو می باشد که سالانه به طور غیر قانونی از مرز کانادا و بیشتر از طریق جاده روستایی در کبک عبور می کنند .
  • آمریکایی ها ، به ویژه دموکرات ها ، مهاجران غیر قانونی که در مرز ها در حرکتند ، را نسبتاً تحمل کرده اند . این کار خارج از دلسوزی و سازگاری می باشد . آن ها کارگرانی با دستمزد پایین ، کارگران غیر قانونی ، مناظر و پرستار بچه ها ارائه می دهند ، به خصوص برای انجام کار ها برای کالیفرنیایی ها و تگزاسی ها .
  • کانادا مهاجران بیشتری را به همراه دارد :کانادا سه برابر سرانه آمریکا از مهاجران استقبال می کند .
  • آمریکایی ها بیشتر از کانادایی ها درباره مهاجرت مذاکره می کنند :کشور های همسایه ما در بحث عمومی درباره موضوعات مهاجرت نمی توانند متفاوت تر باشند .
  • مذاکرات ایالات متحده شدید شد و نظرسنجی های تحقیقاتی نشان داد که دموکرات ها و جمهوری خواهان درمورد موضوعاتی که زمانی توافق می کردند ، از جمله نیاز به امنیت مرزی ، بیشتر در حال رشد می باشند . در حالی که ترامپ برای ساختن دیوار تلاش می کند ، دموکرات های ارشد مانند سناتور های الیزابت وارن و کیرستن گیلبراند خواستار لغو آژانس اجرای گمرک ایالات متحده هستند .
  • در همین حال ، سیاستمداران کانادایی به ندرت درباره مهاجرت اختلاف نظر دارند ، از جمله در مورد حفظ یکی از بالاترین نرخ در جهان . معدود سیاستمدارانی هستند که توصیه می کنند مبلغ مهاجرت را کاهش دهند ، ماکسین برنیه از حزب مردمان تازه تاسیس کانادا و نخست وزیر کبک ، فرانسوا لگول از جمله ان ها می باشند .
  • اوایل این هفته ایستگاه گشت مرزی در وسلاکو ، تگزاس ، تصویربرداری شده است . بحث در ایالات متحده در مورد مسائل مربوط به مهاجرت در چند سال گذشته شدید شده است.جاستین ترودو نسبت به ترامپ نسبت به مهاجرت قدرت بیشتری دارد :یک دلیل اساسی که آمریکایی ها درباره سیاست مهاجرت بحث می کنند این است که رئیس جمهور ایالات متحده نمی تواند آن را دیکته کند . رئیس جمهور باید مجوز کنگره ایالات متحده را دریافت کند ، که اغلب عقب می نشیند .
  • در مقابل ، نخست وزیران کانادا در تصمیم گیری درمورد کل مهاجرت و ویزا های دانشجویی و کارگری مانعی ندارند. همانطور که دانشمند سیاسی UBC آنته الرمن می گوید ، سیاست مهاجرت کانادا غیر عادی است زیرا تحت سلطه دولت و کارمندان دولت می باشد . عموم مردم بندرت درگیر روش های معنی دار می شوند .
تفاوت مهاجرت به آمریکا و کانادا
تفاوت مهاجرت به آمریکا و کانادا

مهاجرت به آمریکا و کانادا

مهاجرت به ایالات متحده :

کارت سبز آمریکا یکی از با ارزش ترین اسناد مهاجرتی در جهان می باشد . متأسفانه ، به دست آوردن کارت سبز بسیار دشوار است .مسیر های بسیار کمی برای اقامت دائم یا کارت سبز ایالات متحده وجود دارد . یکی از متداول ترین راه ها از طریق ارتباطات خانوادگی می باشد . شهروندان آمریکایی و ساکنان دائم می توانند برای دریافت کارت های سبز برای همسر و اعضای خانواده خود درخواست کنند .

گزینه دیگر از طریق اشتغال می باشد . این گزینه به یک کارفرما در ایالات متحده نیاز دارد تا از شما برای مهاجرت حمایت کند . کسانی که در حال حاضر به طور قانونی در ایالات متحده زندگی و کار می کنند بهترین انتخاب این جریان هستند . با این حال ، حتی کارگران دارای ویزا های موقت در ایالات متحده ممکن است انتقال ویزای خود به اقامت دائم را دشوار کنند .چندین ویزای مختلف وجود دارد که امکان حمایت مالی مبتنی بر اشتغال را فراهم می کند . آن ها به ترتیب رتبه بندی می شوند و افرادی که می توانند بیشترین سهم را در اقتصاد آمریکا کسب کنند در بالا ترین رتبه قرار دارند .بدون حمایت مالی از طرف خانواده یا کارفرما ، دریافت کارت سبز می تواند بسیار دشوار باشد . البته مقولات ویژه ای وجود دارد که از طریق آن ها می توانند از مهاجران استفاده کنند ، اما این موارد معمولاً فقط در شرایط بسیار خاص قابل اجرا هستند . یکی از این دسته بندی های ویژه وضعیت مهاجرت یا پناهندگی می باشد .عامل دیگری که باید مورد توجه قرار گیرد وضعیت سیاست آمریکا است . تحت دولت فعلی ریاست جمهوری ، این امکان وجود دارد که سیاست های محدود تر مهاجرت در سال های آینده عملی شود .

در مقایسه با کانادا :

در مقایسه با ایالات متحده ، سیستم مهاجرت کانادا نسبتاً اسان می باشد . سیستم اکسپرس ورود معرفی شده در سال 2015 مسیری را معادل کارت سبز کانادا ، معروف به اقامت دائمی فراهم می کند .این سیستم شامل سه برنامه مهاجرتی مختلف می باشد که برای جذب بهترین کارگران خارجی طراحی شده است . برنامه های کارگر ماهر فدرال ، معاملات ماهرانه فدرال ، و کلاس های تجربه کلاس کانادا ، همه سیستم های مبتنی بر امتیاز هستند که مهاجران را برای اقامت دائم بر اساس تجربه ، تحصیلات ، توانایی های زبانی و سایر مدارک انتخاب می کنند .علاوه بر برنامه های اکسپرس ، هر استان کانادا جریان های مهاجرتی را که تحت عنوان برنامه های نامزدی استانی شناخته می شوند ، ارائه می دهد . بسیاری از این جریانات براساس نیاز های اقتصادی و جمعیتی هر استان صورت گرفته و می توانند به عنوان مسیر سریع از طریق ورود به سیستم متقاضیان خدمت کنند .

کانادا همچنین برای دانش جویان بین المللی که در دانشگاه ها و کالج های خود تحصیل می کنند ، فرصت های بسیار خوبی را ارائه می دهد . هنگامی که دانش جویان خارجی دوره تحصیلات متوسطه خود را در کانادا به پایان رساندند ، آن ها مجاز به اجازه کاردر کانادا پس از فارغ التحصیلی می شوند . این مجوز ها به دانش جویان خارجی اجازه می دهد تا بعد از اتمام تحصیل حداکثر سه سال در کانادا بمانند و کار کنند . این امر فرصتی مناسب برای به دست آوردن تجربه کار کانادایی در زمینه آماده سازی برای درخواست اقامت دائم است!ساکنان دائم و شهروندان کانادا می توانند از اعضای خانواده خود حمایت کنند تا ساکن دائم شوند . برنامه های حمایت مالی از همسران به طور معمول در حدود یک سال مورد پردازش قرار می گیرند ، و حمایت مالی برای فرزندان وابسته می تواند حتی زمان کمتری نیز ببرد .

اگر پس از مطالعه مطالب فوق، موفق به تصمیم گیری نهایی درباره مهاجرت به یکی از این دو کشور شدید، می توانید با خیالی آسوده و به دور از هر گونه نگرانی تمامی مراحل مهاجرت خود را به موسسه حقوقی مهاجرتی میرداماد بسپارید.
باشید.

نظرات کاربران

  • توسط دکتر منیجه شهنی ییلاق
    تاریخ: خرداد 16, 1399
    نفر
    نفر

    با سلام و تشکر از اطلاعات خوبی که در اختیار کاربران قرار داده اید. اینجانب یک سئوال دارم اگر لطف بفرمایید پاسخ دهید ممنون می شوم. دخترم 32 سال دارد و پزشک عمومی است و در حال حاضر مشغول به طبابت است (با سابقه 3 سال). او دوست دارد برای کار یا گرین کارت امریکا اقدام کند و همچنین در آن جا هم تخصص خود را بگیرد. با توجه به این که گفته شده کشور امریکا برنامه دارد تا دو ماه دیگر 15 هزار پزشک خارجی را خارج از نوبت بپذیرد آیا برای فرزندم شانسی هست؟ چکار باید بکنیم؟ ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید.

    • توسط منیجه
      تاریخ: خرداد 16, 1399
      نفر
      نفر

      با سلام و تشکر از اطلاعات خوبی که در اختیار کاربران قرار داده اید. اینجانب یک سئوال دارم اگر لطف بفرمایید پاسخ دهید ممنون می شوم. دخترم 32 سال دارد و پزشک عمومی است و در حال حاضر مشغول به طبابت است (با سابقه 3 سال). او دوست دارد برای کار یا گرین کارت امریکا اقدام کند و همچنین در آن جا هم تخصص خود را بگیرد. با توجه به این که گفته شده کشور امریکا برنامه دارد تا دو ماه دیگر 15 هزار پزشک خارجی را خارج از نوبت بپذیرد آیا برای فرزندم شانسی هست؟ چکار باید بکنیم؟ ممنون می شوم راهنمایی بفرمایید.

    • توسط مهدی کیوانی
      تاریخ: خرداد 17, 1399
      نفر
      نفر

      سلام ممنون از لطف و حمایت شما
      متاسفانه دریافت ویزای آمریکا برای ایران بسیار سخت است و شانس کمی وجود دارد.

دیدگاهتان را با ما در میان بزارید

اسکرول به بالا