071-91009294  | 021-88724227  |

تدریس زبان فرانسوی

تدریس زبان فرانسوی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در تدریس زبان فرانسوی دانش آموزان فرانسوی شما در یادگیری ممکن است مانند اسکی بازان تازه کار با احساس دلسردی مواجه شوند. به هر حال زبان از دور به نظر سخت و دشوار می آید. اما در حالی که اولین نگاه به زبان فرانسه ممکن است سخت به نظر برسد، نیازی هم نیست که آنچنان سخت با آن موجه شوید زیرا شما قصد دارید برنامه مهاجرت به فرانسه را پیش بگیرید.

نحوه تدریس زبان فرانسوی

می توانید فعالیت هایی را ارائه کنید که دانش آموزان مشتاق باقی بمانند، و باعث ایجاد احساس اطمینان در دانش آموزان و ایجاد هیجان بین آنها شوید.

تدریس زبان فرانسوی

روش این کار جلی توجه آن ها به موضوعات جالب توجه در زبان فرانسه است در حالی که به آن ها شانس استفاده از زبان را در همان زمان خواهید داد.

منابع یاد گیری زبان فرانسوی

در این متن، منابعی را با شما به اشتراک می گذارم که برای برقراری ارتباط با دانشجویانتان مفید است، و سپس به فعالیت هایی جالب توجه برای دانش آموزان تازه وارد به زبان فرانسه می پردازیم.

شروع کردن: استفاده از چند رسانه ای ها برای آشنا کردن مبتدیان با زبان فرانسه

رسانه های بسیاری برای تزریق میزانی شادی و هیجان به برنامه ریزی درس شما مادامی که دانش آموزان خود را برای یک دنیای جدید از زبان فرانسه و آماده می کنید وجود دارد – تنها مسئله آگاهی از محل جستجو باقی می ماند. برای استفاده از برخی از این منابع در کلاس درس، نیاز به لپ تاپ و دسترسی به اینترنت و مونیتور خواهید داشت، و یا تلوزیون بهمراه DVD. به هر حال بسیاری از این منابع را می توانید با دانش آموزان خود در کلاس های آنلاین به اشتراک بگذارید.

راه های به اشتراک گذاشتن تدریس زبان فرانسوی

راحت ترین راه به اشتراک گذاری سرگرمی های تصویری فرانسوی با دانش آموزان خود، چه در کلاس چه آنلاین، با استفاده از FluentU است. FluentU شامل ویدئوهای دنیای حقیقی، همانند موزیک ویدئو، تریلر فیلمف اخبار و صحبت های تاثیر گذار می باشد، که از این موارد برای آموزش دروس زبان استفاده می نماید. در حالی که این امر برای دانش آموزان شما بسیار مفید می باشد، موارد بسیار بیشتری از سطوح بالاتر هر زمان که آماده بودند موجود خواهد بود.

شما به حتم برای اقامت فرانسه نیاز دارید به زبان فرانسوی روی بیاورید و اینچنین است که لازم دارید با مشاورین موسسه حقوقی میرداماد برای شرکت در این دوره ها گفت و گو کنید.

اسکرول به بالا