071-91009294  | 021-88724227  |

تدریس زبان ایتالیایی در شیراز

تدریس زبان ایتالیایی

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

دانش آموزان و متقاضیان خود را درباره یادگیری زبان ایتالیایی با فعالیت ها و برنامه های سرگرم کننده و تعاملی درس یادگیری و تدریس زبان ایتالیایی هیجان زده کنید. موسسه میرداماد برنامه های خوبی برای آموزش زبان ایتالیایی مهیا کرده است.

شما میتوانید با مراجعه به لینک های زیر به اطلاعات مفیدی دست پیدا کنید:

  1. مهاجرت به ایتالیا
  2. مهاجرت تحصیلی به ایتالیا
  3. تحصیل پزشکی در ایتالیا
  4. تحصیل دندانپزشکی در ایتالیا

یادگیری و تدریس زبان ایتالیایی

برای تحصیل در ایتالیا و یادگیری زبان ایتالیایی در موسسه میرداماد با لغات پایه ای ایتالیایی شروع کرده و سپس به سمت دستور زبان، ریدینگ و رایتینگ ایتالیایی و همچنین ایده هایی برای مکالمه و کار گروهی دانش آموز حرکت خواهید کرد. ایده هایی سرگرم کننده برای تدریس محتوای جدید پیدا کنید، اطلاعات را دوره کرده و حتی امتحان ها و برگه تمرین هایی که به آسانی با نیازهای کلاس شما سازگار هستند تمرین کنید.

تدریس زبان ایتالیایی

تدریس و آموزش زبان ایتالیایی در شیراز

وقتی به دانش آموزان زبان ایتالیایی آموزش می دهید، از این برنامه درسی برای زمان آینده ساده استفاده کرده اید.

  • آینده ساده، مثل کانترو معادل “من آواز خواهم خواند” “من میخواهم آواز بخوانم” و “من آواز میخوانم” در انگلیسی است.
  • آینده کامل، از طرف دیگر، معادل “من خواهم خواند،” در انگلیسی است و از فعل های کمکی اسِرِ و اَوِرِ استفاده می کند.
  • همچنین از آینده ساده برای تردید ها و نامعلومی های آینده استفاده می شود. به دانش آموزانی که زمان حال اخباری را اغلب به جای اینده ساده استفاده می کنند اشاره می کند.
  • کلید تدریس آینده ساده پایان های متفاوت، و چگونگی صرف کردن همراه با یک فعل بی قاعده است.

افعال با قاعده در زبان ایتالیایی

افعال با قاعده برای تدریس اسان ترین هستند  و باید مقدمه ای بر آینده ساده باشند. با ساختن چهار ستون شروع کنید، با برچسب های “I.-آر،” “II .-اِرِ،” ” IIIاِی.-ایرِ” و ” IIIبی.-ایرِ.” به اینکه هم افعال ایرِ در آینده ساده، درست مثل پاسِتو رِموتو و ایمپرفِتو؛ و علاوه بر این، توجه داشته باشید که به افعال -اِرِ و –ارِ با قاعده که پایان های مشابه ای دارند اشاره می کند. اما، نوشتن هر چهار تا به تقویت آن کمک خواهد کرد. به دانش آموزان یادآوری کنید که برای صرف کردن فعل، پایان بی نهایت (-آرِ، -اِرِ و –ایرِ) حذف خواهد شد، سپس پایان های آینده ساده اضافه می شوند.

پایان هایی که برای یکبار بر روی تخته سیاه توضیح داده شده است، دانش آموزان را برای صرف کردن افعال در آینده ساده تمرین می دهد.برای تدریس زبان ایتالیایی و زندگی در ایتالیا ابتدا با مشاورین موسسه حقوقی میرداماد گفت و گو کنید تا ضمن کسب اطلاعات لازم روند اقدام را برای شما توضیح دهند.

اسکرول به بالا