071-91009294  | 021-88724227  |

اعزام دانشجو به اکوادور

اعزام دانشجو به اکوادور

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

در این مقاله قصد داریم در ارتباط با اعزام دانشجو به اکوادور صحبت کنیم. برای مهاجرت به کشور های مختلف یکی از راه های بسیار پر طرفدار، مهاجرت تحصیلی است. روند اعزام دانشجو با توجه به شرایط مهاجرت تحصیلی می تواند برای هر کشور و رشته ای متفاوت باشد. از این رو لازم است تا به درستی شرایط تحصیلی را بررسی نمایید. اعزام دانشجو نیاز به اطلاع از شرایط دانشگاه های مختلف و رشته های خاصی دارد که باید قبل از هر کاری از آن ها اطلاع داشته باشید. یقینا هر دانشگاهی قوانین پذیرش خاصی دارد و سپس می بایست برای اعزام دانشجو اقدام نمود.

برای مهاجرت به اکوادور نیاز به اطلاع از موارد خاصی است. مهاجرت تحصیلی به اکوادور که با روند اعزام دانشجو است یکی از چندین روش مختلف برای مهاجرت به این کشور می باشد. البته برای اقامت در اکوادور و زندگی در این کشور راه های مهاجرتی بسیاری نیز وجود دارد. از جمله روش های مهاجرت به اکوادور می توان به مهاجرت کاری به اکوادور، مهاجرت سرمایه گذاری به اکوادور، مهاجرت از طریق ازدواج در اکوادور، مهاجرت از طریق تولد فرزند در اکوادور، مهاجرت از طریق ثبت شرکت در اکوادور و … . کارشناسان برگزیده ما در موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد پاسخگوی سوالات شما هستند. موسسه حقوقی توسعه گستران عدالت و مهر میرداماد دارای نمایندگی در شهر های شیراز و تهران می باشد.

اعزام دانشجو به اکوادور

اگر تمایل به تجربه فرهنگی جذاب دارید یا دوست دارید در کنار یک فرهنگ پر از پویایی و جنب و جوش، از زیبایی های طبیعی نفس گیر هم لذت ببرید، توصیه ما تحصیل در اکوادور است. تنوع زیستی حیرت انگیز در اکوادور که شامل جزایر گالاپاگوس است با گونه های منحصر به فرد خود می تواند از جذابیت بالایی برخوردار باشد. تاریخ دانشگاه های اکوادور هم به همان اندازه غنی است ، به طوری که تاریخ تولد برخی از آن ها به قرن هفدهم بر می گردد.

آموزش  و پرورش از سال های دور در این کشور اهمیت زیادی داشته است و دولت بر آموزش عالی تاکید زیادی می کند. این شرایط به گونه ای است که از هر نوع دوره یا تحصیلی که در اکوادور انتخاب می کنید ، پشیمان نخواهید شد. تحصیل در دانشگاه های اکوادور می تواند برای هر فرد همراه با شهرت روز افزونی باشد و به درستی شرایط علمی شما را به پیش ببرد. شرایط تحصیلی در این کشور به گونه ای است که شما می توانید به راحتی برای تحصیل با اعتبار در این کشور تلاش کنید و با مدارک معتبری برای ادامه تحصیل در کشور های دیگر، کار در اکوادور یا کشور های دیگر نیز اقدام نمایید.

دقت نمایید که شما می توانید برای تحصیل رشته های مختلف در اکوادور نیز اقدام نمایید. به طور مثال می توانید برای تحصیل پزشکی و دندانپزشکی در اکوادور، تحصیل روانشناسی در اکوادور، تحصیل مامایی در اکوادور،‌ تحصیل پرستاری در اکوادور و … اقدام نمایید. توجه کنید که باید برای زندگی در این کشور و تحصیلات به هزینه های زندگی در اکوادور و هزینه های تحصیل در اکوادور نیز اقدام نمود.

دانشگاه های اکوادور و اعزام دانشجو

اکوادور اگر چه کشوری کوچک است اما در حدود پنجاه و پنج دانشگاه را در خود جای داده است. موسسات عالی در اکوادور به مدارس پلی تکنیک ، دانشگاه های خصوصی و دولتی تقسیم می شوند. در رتبه بندی های دانشگاه های آمریکای لاتین در سال های گذشته تقریبا حدود دوازده دانشگاه اکوادوری وجود دارند که در میان آن ها Universidad de San Francisco de Quito بالاترین رتبه را دارد. اکوادور با داشتن سابقه طولانی در آموزش عالی ، دارای دو دانشگاه مستقر در کویتو است که قدمت آن به قرن هفدهم برمی گردد.

دانشگاه های اکوادور
دانشگاه های اکوادور

در این بخش از مقاله ما قصد داریم به معرفی لیست وار دانشگاه های اکوادور بپردازیم. در حقیقت ما می خواهیم دانشگاههای اکوادور را نام ببریم. از جمله دانشگاه های اکوادور می توان به دانشگاه فنی آمباتو، دانشگاه پلی تکنیک سالسیانا، دانشگاه کاتولیک کوئنکا، دانشگاه کوئنکا، دانشگاه آزوای، دانشکده برتر پلی تکنیک، دانشگاه ولی تکنیک سالسیانا، دانشگاه کشاورزی اکوادور، دانشگاه کاسا گراند ، دانشگاه اکتوت، دانشگاه گویاویل، دانشگاه سانتا ماریا، دانشگاه بازرگانی فناوری گویاکیل، دانشگاه یاچای، دانشگاه فنی کوتوتاکسی، دانشگاه فنی مانابا، دانشگاه مرکزی اکوادور ، دانشکده ملی پلی تکنیک، دانشگاه سیمان بولوار آند، دانشگاه بین المللی اکوادور، دانشگاه بین المللی سیک، دانشگاه کویتو سانفرانسیسکو، دانشکده پلی تکنیک ارتش و … می باشد.

اعزام دانشجو به اکوادور و شرایط تحصیل در دانشگاه های این کشور

تحصیل در دانشگاه های اکوادور شرایط خاصی دارد که می بایست با توجه به این شرایط برای تحصیل تصمیم گیری نمود. در بخش قبلی مقاله در زمینه تحصیل در اکوادور ما با دانشگاه های این کشور آشنا شدیم. اما در این بخش از مقاله قصد داریم در ارتباط با شرایط تحصیل در دانشگاه های اکوادور صحبت کنیم. در دانشگاه های اکوادور شما می توانید برای مقاطع تحصیلی مختلف در خواست خود  را ارائه دهید. تحصیل در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در کشور اکوادور برای رشته های مختلف در دسترس است.

دقت کنید که قبل از اخذ ویزای تحصیلی اکوادور و برای پذیرش از دانشگاه های اکوادور لازم است تا در امتحانی با نام Senesyct ثبت نام کنید. این امتحان به زبان اسپانیایی برگزار می شود. در حقیقت پذیرش در دانشگاه های دولتی از طریق آزمون ملی استعدادیابی انجام می شود که محدودیت سنی ندارد. این امتحان همچنین برای دانشجویان بین المللی هم اعمال می شود. البته نکته مهم تر این است که برخی از دانشگاه های برتر در اکوادور دانشجو را نمی پذیرند ، مگر اینکه آن ها بتوانند امتحانات داخلی و آزمون های خاصی در این دانشگاه ها را با موفقیت پشت سر بگذارند. دقت کنید که برای تحصیل و زندگی در اکوادور نیاز است تا زبان اسپانیایی را بدانید چرا که زبان رسمی مردم در این کشور اسپانیایی است.

اما ببینم زمان تحصیل در دانشگاه های اکوادور به چه صورت است. تحصیل در اکوادور در مقطع کارشناسی چهار سال به طول می انجامد. تحصیل در مقطع کارشناسی در دانشگاه های اکوادور نیز اصولا دو سال زمان می برد. اما برای این که بتوانید در دانشگاه های اکوادور مشغول به تحصیل در مقطع دکتری شوید، لازم است تا برای مدت زمانی بین سه تا شش سال زمان بگذارید.

نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که بیشتر دوره های تحصیلی در این کشور به زبان اسپانیایی است و اصولا دوره های کم تری را می توان در این کشور با زبان انگلیسی یافت. از این رو برای تحصیل در اکوادور می بایست به زبان اسپانیایی تسلط کافی داشت. تحصیل در اکوادور برای کسانی که اسپانیایی صحبت می کنند یا می خواهند آن را بیاموزند مناسب است. اما برای تحصیل در دانشگاه های اکوادور بورسیه های تحصیلی مختلفی ارائه می شود که در بخش های بعدی مقاله آن ها را ذکر می کنیم.

بورسیه های تحصیلی و اعزام دانشجو به اکوادور

ما در قسمت های قبلی مقاله با شرایط تحصیل در دانشگاه های اکوادور و تحصیل در این کشور آشنا شدیم. اما در این بخش هدف ما بررسی بورسیه های تحصیلی اکوادور می باشد. در این کشور بورسیه های تحصیلی متنوعی ارائه می شود. شما به عنوان یک دانشجوی بین المللی می توانید از بورسیه های تحصیلی متنوعی در این کشور استفاده نمایید. در کشور اکوادور می توان از بورسیه هاس تحصیلی با نام بورسیه تحصیلی با بودجه فدرال نیز استفاده نمود.

به طور مثال بورسیه های بین المللی بنجامین A. گیلمن توسط دولت فدرال ارائه و به دانشجویان محروم تعلق می گیرد که قادر به پرداخت هزینه تحصیل در اکوادور نخواهند بود. بورسیه تحصیلی به نام دون کیووت با حمایت دانشگاه ریچموند برای کسانی که در اکوادور و سایر کشور های آمریکای لاتین تحصیل می کنند ارائه می شود. برای استفاده از این بورسیه تحصیلی لازم است تا دانشحویان شرایط خاصی داشته باشند.

حداقل معدل دامشجویان در دوره های تحصیلی به زبان اسپانیایی برای دریافت این بورسیه تحصیلی باید سه و نیم باشد. این بورسیه تحصیلی سه هزار دلار است. بورسیه تحصیلی ارائه شده توسط دانشگاه گری رایت هم با ارائه سه هزار و پانصد دلار به دانشجویان جهت تسهیل شرایط زندگی و تحصیل کمک می کند. یک مدل بورسیه تحصیلی اکوادور موجود است که سالیانه پنح هزار دلار را به دانشجویان ارائه می دهد و حتی در موارد خاص مسئولین دانشگاه می توانند مبلغ آن را بیشتر هم کنند. دقت داشته باشید که بورس های تحصیلی برای دوره های دانشگاه در پاییز ، بهار و تابستان در دسترس هستند.

یکی دیگر از بورسیه های تحصیلی بین المللی که در اکوادور هم ارائه می شود با عنوان جایزه بین المللی ارل و جانیس کلوگ برای یک ترم یا سال تحصیلی  شناخته می شود. بورسیه تحصیلی دیگری با عنوان rund شناخته  می شود که به متقاضیان تحصیل در اکوادور ارائه می شود. این اکوسیستم متمایز بورس های تحصیلی بر اساس شایستگی دانشگاهی و نیاز به تحصیلات تکمیلی با حداقل معدل 2.8 در دسترس است.

دو بورسیه تحصیلی خوان مانوئل سامبره برای تحصیل در Estudio Internacional Sampere (EIS) در کوئنکا ، اکوادور ارائه می  شود. در واقع بورسیه های تحصیلی اکوادور بسیار متنوع هستند و شما می توانید برای دریافت آن ها اقدام کنید. علاوه بر بورسیه های تحصیلی ذکر شده در این قسمت، بورسیه های تحصیلی دیگری نیز برای دانشجویان ارائه می شود. 

اعزام دانشجو به اکوادور و هزینه تحصیل در دانشگاه های این کشور

در این بخش از مقاله می خواهیم در زمینه هزینه تحصیل در دانشگاه های اکوادور صحبت کنیم. از سال دو هزار و هشت میلادی، دانشگاه های دولتی در اکوادور بدون شهریه شدند. این یکی از دلایلی است که بیشتر دانشجویان (حدود هشتاد ٪) در دانشگاه های دولتی ثبت نام می کنند. اما شهریه دانشجویان بین المللی در دانشگاه های خصوصی می تواند از دو هزار دلار تا شش هزار دلار در سال هم متغیر باشد. البته برای برخی از رشته های مختلف مانند پزشکی یا معماری ، شهریه می تواند حدود دو هزار دلار در سال بیشتر باشد.

هزینه تحصیل در دانشگاه های اکوادور
هزینه تحصیل در دانشگاه های اکوادور

از اوایل دهه 2000 میلادی ، ارز رسمی اکوادور دلار آمریکا است. این می تواند برای بعضی از دانشجویان بین المللی مزیت خوبی باشد زیرا پرداخت آسان تر خواهد شد. هزینه زندگی در این کشور نیز باید در کنار هزینه تحصیل در نظر گرفته شود. اصلی ترین بخش هزینه های زندگی در اکوادور مربوط به هزینه مسکن است. اجاره آپارتمان یک خوابه در مرکز شهر ماهانه بین سیصد و پنجاه تا چهارصد دلار می باشد. برای غذای انتظار می رود که دانشجویان بین صد و پنجاه تا دویست دلار هزینه کنند. البته در این کشور علاوه بر بورسیه های تحصیل می توان به کار در زمان تحصیل هم مشغول شد.

اعزام دانشجو به دانشگاه های ارزان قیمت در اکوادور

برخی از دانشگاه ها در اکوادور وجود دارند که می توان آن ها را با دوره های عالی به عنوان دانشگاه های ارزان قیمت در این کشور در نظر داشت. این دانشگاه ها عبارتند از: دانشگاه سانفرانسیسکو در کویتو کشور اکوادور که به عنوان بهترین دانشگاه اکوادور هم شناخته می شود، دانشکده ملی پلی تکنیک (EPN)، دانشگاه کاتولیک اکوادور (PUCE)، دانشگاه کوئنکا، دانشگاه تجارت و فناوری گویاویل (UTEG)، دانشگاه ایالتی مانابای جنوبی (UNESUM)، دانشگاه کاسا گرانده و دانشگاه Espíritu Santo (UEES) که در سال هزار و نهصد و نود و سه تاسیس شده است. این دانشگاه ها به عنوان ارزان ترین دانشگاه های خصوصی این کشور شناخته می شوند.

سوالات متداول در ارتباط با اعزام دانشجو به اکوادور

  1. آیا کشور اکوادور برای تحصیل و زندگی مناسب می باشد؟

    بله کشور اکوادور کشوری جذاب با طبیعتی زیبا برای زندگی دانشجویان می باشد.

  2. آیا دانشگاه های اکوادور برای اعزام دانشجو مناسب هستند؟

    بله دانشگاه های این کشور دارای اعتبار بالایی هستند.

  3. زبان تحصیل برای اعزام دانشجو به اکوادور چیست؟

    زبان تحصیل در این کشور اسپانیایی می باشد.

  4. آیا امکان تحصیل به زبان انگلیسی در اکوادور موجود است؟

    بله اما دوره های کم تری در این کشور برای شما موجود خواهد بود.

  5. چه دانشگاه هایی برای اعزام دانشجو به اکوادور موجود هستند؟

    از جمله دانشگاه های مختلف این کشور عبارتند از: دانشگاه فنی آمباتو، دانشگاه پلی تکنیک سالسیانا، دانشگاه کاتولیک کوئنکا، دانشگاه کوئنکا، دانشگاه آزوای، دانشکده برتر پلی تکنیک و … .

  6. آیا امکان کار در زمان تحصیل در اکوادور موجود است؟

    بله در این کشور امکان کار در زمان تحصیل برای دانشجویان موجود خواهد بود.

  7. آیا بورسیه تحصیلی برای اعزام دانشجو به اکوادور موجود است؟

    بله در این کشور بورسیه های تحصیلی بسیاری برای دانشجویان در دسترس می باشد.

  8. آیا پذیرش در دانشگاه ها برای اعزام دانشجو به اکوادور همراه با آزمون است؟

    بله در دانشگاه های این کشور پذیرش همراه با آزمون می باشد.

  9. آیا تحصیل در دانشگاه های اکوادور رایگان است؟

    تحصیل در دانشگاه های دولتی این کشور رایگان است و تحصیل در دانشگاه های خصوصی همراه با هزینه می باشد.

  10. آیا امکانات دانشگاه های اکوادور برای اعزام دانشجو به اکوادور مناسب هستند؟

    بله دانشگاه های این کشور دارای امکانات بسیار زیادی برای دانشجویان می باشند.

  11. هزینه زندگی برای اعزام دانشجو به اکوادور چقدر است؟

    هزینه زندگی برای دانشجویان ماهیانه پانصد یورو با کمی بیشتر و کم تر می باشد.

 

اسکرول به بالا