071-91009294  | 021-88724227  |

معرفی بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان در سال 2023

بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان 2021

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

امروزه افراد زیادی به دلیل شرایط سخت اقتصادی و زندگی تقاضای مهاجرت از ایران به کشورهای دیگر را دارند. اگر قصد مهاجرت به یک کشور دیگری را دارید باید نوع مهاجرت خود(مهاجرت کاری، مهاجرت تحصیلی و…) را معلوم کرد تا راحت‌تر به نتیجه برسید. برای بررسی بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان باید معیارهای مهم انتخاب بهترین کشور برای مهاجرت را بشناسیم.

دلایل مهاجرت ایرانیان

راه های مهاجرت ایرانی ها به خارج از کشور شامل موارد مختلفی است که افراد بسته به شرایطی که دارند می توانند هر کدام از این روش ها را انتخاب کنند. ایرانیان به 3 دلیل به کشورهای دیگر مهاجرت می‌کنند که این دلایل شامل کار، تجارت و سرمایه گذاری است.

که هر یک از افراد با توجه به نیازشان مناسب ترین کشور را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. که بسته به سن، میزان تحصیلات، وضعیت مالی، وضعیت تاهل، قوانین کشور مهاجرپذیر، خانواده و… می‌توانند کشور مورد نظر خود را انتخاب کنند. در ادامه بهترین کشورها برای مهاجرت را به شما معرفی می‌کنیم.

کشور سوئیس

مهاجرت به سوئیس یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان است. به دلیل امنیت بالا، اقتصاد خوب و درآمد بالا ایرانیان بسیاری کشور سوئیس را برای مهاجرت انتخاب می‌کنند. که این کشور از نظر کیفیت زندگی و آرامش در درجه بالاتری از کشورهای مهاجرپذیر دیگر قرار داده است و سالانه افراد زیادی از کشور ایران برای تحصیل و کار به کشور سوئیس مهاجرت می‌کنند. از دلایل انتخاب این کشور برای مهاجرت امکانات رفاهی، درمانی و دانشگاه‌هایی با رتبه عالی در این کشور است.

کشور استرالیا

کشور استرالیا یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت است. که افراد زیادی این کشور را برای تحصیل و کار انتخاب می‌کنند. کشور استرالیا با چشم اندازهای زیبا و شهرهای مدرن مهاجران زیادی را به خود جلب کرده است که سالانه مهاجران بسیاری برای کار و تحصیل خود این کشور را انتخاب می‌کنند. بهترین شهرهای استرالیا برای تحصیل و کار با داشتن طبیعت و آب و هوای منحصر به فرد و امکانات رفاهی و آموزشی بالا، مقصد‌های خوبی برای مهاجران ایرانی می‌باشد.

دانشگاه های استرالیا به دلیل آموزش‌های عالی یک موقعیت خوب برای افرادی است که می‌‌خواهند در خارج از ایران تحصیل کنند. بورسیه تحصیلی استرالیا یک موقعیت خوب برای دانشجویان است.

کشور اسپانیا

کشور اسپانیا یک کشور اروپایی است که با داشتن دانشگاه ها و خدمات تحصیلی عالی همراه با هزینه زندگی پایین نسبت به دیگر کشورهای برای مهاجرت در اولویت قرار دارد. بسیاری از مردم این کشور را پلی برای رفتن به کشوری همچون آمریکا می‌دانند. جالب است بدانید فرهنگ این کشور با فرهنگ ایران بسیار شبیه است.

بسیاری از مهاجرین ایرانی این کشور را به دلیل خدمات درمانی و پزشکی و کیفیت زندگی عالی انتخاب می کنند. که اکثر مهاجرین به این کشور افراد میانسال هستند. کشور اسپانیا جزء 4 کشور برتر از نظر تعادل بین کار و زندگی می‌باشد.

کشور نیوزلند

کشور نیوزلند که در همسایگی کشور استرالیا قرار دارد و کمتر کسی این کشور را برای مهاجرت انتخاب می کند. باید در نظر داشت این کشور خدمات بسیار خوبی را در اختیار مهاجران قرار داده است به طوری که اگر اقامت نیوزلند را بگیرید می‌توانید به بیش از 150 کشور بدون ویزا سفر داشته باشید. کشور نیوزلند از اقتصاد بسیار پیشرفته و پر رونقی برخوردار می‌باشد که می‌تواند موقعیت‌های شغلی خوبی را به مهاجران ارائه دهد. این کشور از نظر امنیت در جایگاه بالایی قرار دارد و می تواند مقصد خوبی برای افرادی باشد که می‌خواهند اقامت بگیرند.

بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان 2021

کشور آلمان بهترین کشور برای مهاجرت ایرانیان

کشور آلمان یکی از محبوب‌ترین کشورها در بین مهاجران ایرانی می‌باشد که برای تحصیل  و اقامت به این کشور مهاجرت می‌کنند. اکثر افراد ایرانی که برای تحصیل این کشور را انتخاب می‌کنند؟ به دلیل بورسیه آموزشی، کالج دانشگاه های آلمان و هزینه های آموزشی رایگان دانشگاه‌های این کشور است. کشور آلمان از اقتصاد بسیار بالایی برخوردار است که باعث شده تا فرصت‌های شغلی بسیاری را برای مهاجرین و شهروندان خود فراهم کند.

افرادی که برای کار به این کشور مهاجرت می‌کنند می‌توانند در حین کار زبان آلمانی را یاد بگیرند که آموزش زبان آلمانی برای مهاجران کاملا رایگان است. اگر فردی کار خود را از دست بدهد دولت آلمان به آن فرد تا پیدا کردن یک کار دیگر حقوق بیکاری می‌دهد.به همین دلیل این کشور در میان مهاجران زبانزد می‌باشد.

کشور انگلستان

کشور انگلستان یک مقصد خوب است برای افرادی که می‌خواهند در یک کشور پیشرفته را برای تحصیل یا زندگی انتخاب کنند. کشور انگلستان دارای بهترین شرکت‌ها و دانشگاه‌ها می‌باشد. این کشور از لحاظ آموزشی در جایگاه بالایی قرار دارد که دانشجویان می‌توانند با بورسیه تحصیلی انگلستان یک آموزش عالی را برای خود فراهم کنند.

کشور انگلستان با داشتن بهترین دانشگاه ها(آکسفورد و کمبریج) و با اعتبارترین مدرک تحصیلی در دنیا یک مقصد عالی برای دانشجویان می‌باشد. افراد می توانند از طریق ویزای تحصیلی آلمان و ویزای کاری آلمان به راحتی وارد این کشور شوند.

حرف آخر

شما می‌توانید با توجه به شرایط خود یکی از کشور‌های برتر مهاجرپذیر را برای تحصیل و اقامت انتخاب کنید. افراد برای پاسخ به سوالات خود و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مشاور ما در موسسه مهاجرتی میرداماد در ارتباط باشند.

اسکرول به بالا