071-91009294  | 021-88724227  |

برنامه مهاجرتی 2023 استرالیا

برنامه مهاجرتی ۲۰۲۱ استرالیا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

همه گیری ویروس کرونا روند مهاجرت به کشور های مختلف را با مشکلات زیادی روبرو کرده است. در سال جدید برنامه های مختلفی برای مهاجرت به کشور های مختلف ارائه شده است. کشور استرالیا همانند کشور های دیگر نیز برنامه خاصی دارد. برای مهاجرت به استرالیا در دوران شیوع بیماری کرونا نیز مشکلاتی به وجود آمده بود. به تازگی اما استرالیا برنامه های مهاجرتی مربوط به سال ۲۰۲۱ میلادی را با وجود ویروس کرونا منتشر کرده است. در ادامه خبر مربوط به برنامه مهاجرت به استرالیا در سال ۲۰۲۱ میلادی را ارائه می دهیم.

برنامه مهاجرتی 2023 استرالیا

بودجه سیستم های مهاجرتی استرالیا به تازگی تصویب شده است و بر مبنای آن تصمیمات بسیار زیادی گرفته شده است. این بودجه در سال جدید با عنوان برنامه بهبود اقتصادی استرالیا لقب گرفته است. در واقع با این برنامه مهاجرتی سیستمی پیش خواهد آمد که اقتصاد را بازسازی می کند ، اشتغال ایجاد می کند و آینده کشور را تأمین می کند. در این بررسی ها برای هر مدلی از ویزای استرالیا ظرفیت هایی در نظر گرفته شده است.

بر مبنای این ظرفیت ها است که افراد مختلف می توانند برای مهاجرت به استرالیا تصمیم گیری نمایند. برخی از برنامه ها حتی ظرفیت های خود را دو برابر کرده اند. همان طور که از نام این مدل بودجه های مهاجرتی هم پیداست دلیل اصلی افزایش این ظرفیت ها بهبود شرایط اقتصادی ناشی از ویروس کرونا در این کشور می باشد. اما در ادامه می خواهیم ببینم که ظرفیت اختصاص یافته به هر کدام از ویزا ها یا مدل ها به چه صورت است. 

ظرفیت ویزا های مختلف برای مهاجرت به استرالیا

همان طور که اشاره کردیم برای مهاجرت به استرالیا برنامه های مختلفی در سال 2023 ارائه می شود. هر کدام از برنامه های مهاجرتی به استرالیا مانند تحصیل در استرالیا یا کار در استرالیا و سرمایه گذاری در استرالیا با شرایط و ظرفیت های خاصی ویزا را ارائه می دهند. تخصیص فضا های ویزا برای برنامه Global Talent Independent سه برابر شده است. این تعداد در سال ۲۰۲۱ میلادی به پانزده هزار رسیده است. برنامه های نوآوری و سرمایه گذاری و تجارت نیز دو برابر شده است.

بیشتر فضا های مهاجرتی در استرالیا که حدود ۵۱ درصد ظرفیت مهاجرتی را در نظر گرفته است، مربوط به برنامه استخدام افراد ماهر می باشد. این برنامه برای بهبود ظرفیت تولید اقتصاد و پر کردن کمبود مهارت در بازار کار استرالیا طراحی شده است. در برنامه مهاجرتی سال ۲۰۲۱ استرالیا، ویزا های کارفرمایی با حمایت مالی ، GTI و BIIP را در جریان ویزا های مهارتی قرار می دهد. برای ویزای خانوادگی استرالیا یا ویزای همراه استرالیا نیز شرایطی و ظرفیت هایی در نظر گرفته شده است.

این کار مهاجران را قادر می سازد تا با اعضای خانواده خود از خارج از کشور برای رسیدن به تابعیت استرالیا متحد شوند. برای سال ۲۰۲۱ میلادی حدود ۷۷۳۰۰ فضای ظرفیتی به این مدل از ویزای استرالیا اختصاص یافته است. بخش سوم مربوط به افرادی است که دارای شرایط خاص هستند و ویزای افراد در شرایط خاص را پوشش می دهد. به طور مثال می توان به استعداد های برجسته جهانی اشاره نمود. در این زمینه ظرفیت ۲۰۰ تایی در نظر گرفته شده است. 

اسکرول به بالا