071-91009294  | 021-88724227  |

مهاجرت زمستانی به اروپا تحت تاثیر بیماری کرونا

مهاجرت زمستانی به اروپا تحت تاثیر بیماری کرونا

مشاوره فوری و کاملا رایگان با برترین و مجرب ترین مشاوران در ایران

مشاوره رایگان فوری

مشاوره رایگان تهران

مشاوره رایگان شیراز

فرم ارزیابی رایگان

کرونا ویروس بیماری که این روز ها به سر تیتر اخبار کل دنیا تبدیل شده است و برای متقاضیان مهاجرت می تواند همراه با معضلاتی باشد. البته همه‌گیری این بیماری بر روند و شرایط کشور ها از نظر اقتصادی هم تاثیر داشته است. مهاجرت زمستانی به اروپا تحت تاثیر بیماری کرونا با مشکلاتی مواجه شده و از تعداد متقاضیان تا حد بسیاری کاسته شده است. کشور ها نیز برای جلوگیری از همه گیری راه های مهاجرتی را محدود کرده اند.

مهاجرت زمستانی به اروپا تحت تاثیر بیماری کرونا

کشور های اروپایی هم مانند سایر کشور ها تحت تاثیر همه گیری کرونا قرار گرفته اند. مثلا مهاجرت به آلمان یا مهاجرت به فرانسه با وجود شیوع بیماری کرونا با چالش هایی مواجه شده است. از این رو اگر تمایل به مهاجرت به کشور های اروپایی داشته باشید، باید قوانین مهاجرتی این کشور ها را مورد بررسی قرار دهید.

به تازگی نیز اخباری مبنی بر مهاجرت زمستانی به اروپا تحت تاثیر بیماری کرونا مورد بررسی قرار گرفته است. مهاجرت زمستانی یا سفر های زمستانی به اروپا به منظور تفریحات یا روند مسابقات زمستانی در سال های قبل برقرار می شدند.

با پیش رو بودن فصل برف و در میان موج دوم همه‌گیری کشنده‌ای که امسال دنیا را درگیر خود کرده است، کشور های اروپایی معروف به مناطق اسکی، خود را در یک معضل اساسی ناشی از عدم حضور توریست های زمستانی مشاهده می کنند.

بسته بودن استراحتگاه ها به معنای از دست دادن سود مالی کل فصل گردشگری زمستانی است. هزاران شغل و فرد شاغل به خطر می‌افتند تا از خطرات افزایش تعداد موارد COVID-19 جلوگیری شود.

از طرف دیگر، بعضی کشورها با وجود موارد مشخص شده بسیاری از کرونا در اتحادیه اروپا، استراحتگاه‌های تازه‌ای افتتاح کردند. این موضوع اوضاع را خطرناک می‌کند. این خطر ممکن است باعث قرنطینه همگانی ضروری دیگری بشود.

گردشگری زمستانی و شرایط کشور های اروپایی

همان طور که اشاره کردیم گردشگری زمستانی تحت تاثیر همه گیری بیماری کرونا با مشکلات بسیاری مواجه شده است. کشور های اروپایی که به عنوان مقاصد گردشگری اقتصادی شناخته می شدند، این روز ها نمی توانند برای برنامه های زمستانی خود را آماده کنند.

با این حال نکته قابل توجه این است که هر تلاشی برای هماهنگی پاسخ بین کشور های عضو تاکنون ناکام مانده است. به طور مثال کشور های اتریش و سوئیس قصد دارند اجازه ندهند که این فصل از دست آن ها خارج شود. این در حالی است که فرانسه، آلمان و ایتالیا قصد دارند مراکز اسکی را بسته نگه دارند.

هفته گذشته آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان، اشاره داشت نه تنها قصد دارد پیست های اسکی خود را بسته نگه دارد، بلکه قصد دارد عضو های دیگر اتحادیه اروپا را نیز متقاعد کند. وی به پارلمان آلمان گفت: “فصل اسکی نزدیک است … ما سعی خواهیم کرد در اروپا به توافق برسیم که آیا می توانیم همه مراکز اسکی را تعطیل کنیم یا خیر.”

اسکرول به بالا